Jump to content

Вопросы про Ислам


Xanadu

Recommended Posts

Ozum eqidem etibari ile selef olduqum uchun bunu selef alimlerinin dediyi kimi deyecem.Zati ile  keyfiyyetsiz olaraq mekan tutumami$ Ar$ in uzerindedir.Elmi ile ise her yerdedir.4 Imamin hamisi bu barede hemfikirdir.

821661[/snapback]

Salam qardashim! Sen bura hansi imamin fikrini yazmisan? Eger Allah her yerdedirse niye ona LAMEKAN deyirler? Axi o her yerdedir! Bir yer diye bilersen ki, Allah orada olmasin??? Allah sonsuzdur! O Harasa siga bilmez ki, haradasa olsun qardashim!

Hakimiyyet Allahindir!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Salam qardashim! Sen bura hansi imamin fikrini yazmisan?

wa aleykum salam!bu fikirler Imam Abu Hanife, Imam Malik,Imam $afi,Imam Ahmedin fikirleridir. Peyqember buyuru:İnsanların enxeyirlisi menim çağdaşlarımdır. Sonra onlardan sonra gelenler, sonra onlardan sonra gelenler.

Eger Allah her yerdedirse niye ona LAMEKAN deyirler? Axi o her yerdedir!

Rasulullah Sallallahu Aleyhi Ve Sellem buyurdu ki: “Merhemetli olanlara, Rahman olan Allah’u Azze ve Celle’de merhemet eder. Dunya ehline merhemet edin ki: semada ki Rahman olan Allah’da size merhemet etsin.”Ebu Davud, Tirmizi, Ahmed, Humeyd Hakim ve Hatib sahih bir senedle rivayet etmişler.

Yene Peygamber Sallallahu Aleyhi Ve Sellem bele buyurmaktadır: “Semada olan Allah’ın emini olduğum halde mene güvenmez misiniz?”[13]Buhari ve Müslim

Her kim: ‘Rabbim göyde mi yoxsa yerde midir? bilmirem’ deyerrse kafir olmuştur. eynı şekilde: O, Arşının üzerindedir. Feqet arş göyde midir, yerde midir bilmirem diyen kimse de kafir olmuştur. Imam Abu Hanife El-Fıkhu’l Ebsat

İmam Şafii Rahmetullahi Aleyh şöyle buyurmuştur:

İmam’ı Malik, Süfyan ve daha onlardan başka Ehli Sünnet önderlerinden gördüğüm ve benim de üzerinde olduğum hak olan kavil şudur; Allah’dan başka ilah olmadığına ve Muhammed -sallallahu aleyhi vessellem-’in Allah’ın Rasulü olduğuna şehadet edip, ve Allah’u Azze ve Celle’nin de semasında arşının üzerinde olduğunu, istediği gibi kullarına yaklaşıp ve istediği gibi de dünya semasına indiğini ikrar etmektir.

İmam Malik Rahmetullahi Aleyh şöyle buyurmuştur:

Allah semadadır. İlmi ise her yerde

İmam Ahmed ibnu Hanbel Rahmetullahi Aleyh şöyle buyurmuştur:

Ebu Abdullah’a (yani Ahmed ibnu Hanbel’e) denildi ki: ‘Allah’u Azze ve Celle, yarattıklarından ayrı olarak kudreti ve ilmi ile her yerde olduğu halde yedi kat semanın üzerindemidir?’ Ahmed ibnu Hanbel’de cevaben şöyle dedi:‘Evet, Allah’u Azze ve Celle arşının üzerindedir, hiç bir şeyde ilminden gizli değildir.”[25] Bu eseri Hallal es-Sünen’de rivayet etmiştir

Link to comment
Share on other sites

SEN SUALI ANLAMADIN AXI? O SUAL EDIR, EGER ALLAHIN MEKANI ARSHIN UZERINDE ISE, NEDEN SIFETI LAMEKANDIR!

Arş in uzarinde zaman ve mekan mefhumu yoxdur.Ayetde deyilir Rahman Arş in uzerine isteva etdi.

Eger diqqetle oxumamisansa men bir daha tekrar yaziram.Allah mekan tutmamimiş ve keyfiyyetsiz olaraq Arş uzerine istiva etdi.

Imam Malik deyir :Allah in Arş uzerine isteva etmeyi melum,neceliyi mechul,tevili ise bidatir.

Link to comment
Share on other sites

mana itibarıyla Arş, İslâm'a göre, bütün alemi kuşatan, sınırlandırılması ve takdir edilmesi beşer aklının dışında kalan ve gerçeğini Allah'ın bildiği yüce bir makamdır. Yedi kat gök, Cennet, Sidre, Kürsî Arş'ın altında tasavvur edilir. Arş'ın sınırı, alemi tasavvurun son sınırıdır. Arş'tan evvelki Sidre-i Müntehâ* geçilmeden Allah'ın cemâli = (Cemâlullah) * müşahede edilemez. Resulullah (s.a.s.) Mirac gecesinde (bk. İsrâ, 1, Necm, 1 vd.ayetler) Sidre-i Müntehâ'yı geçerek Arş'a ulaşmıştı. Yukarda da belirtildiği gibi Arş'a taht ve tahttan kinaye olarak mülk ve saltanat manası verilmişti. (Arş, 7/54) Ayette: "...Sonra Arş üzerine istiva buyurdu..." denilmektedir.

Bilinen manasıyla taht, bir hükümdarın hükûmet işlerini yürütürken üzerine kurulduğu bir cisimdir. Fakat "tahta çıktı" denilince, "hükûmet işlerini yani saltanatı eline aldı" manası anlaşılır. Yedi kat sema'nın üstünde ve bütün âlemi içine alan Arş'ın, bilinen taht manasıyla sınırlanamayacağı şüphesizdir. Binaenaleyh bahse konu olan "el-Arş" kelimesi mecazî ve kinayi bir mânâ ifade eder. O halde Arş'ın cisim olduğu iddia edilemez. Arş'ı bütün bir cisim tasavvur etsek bile, cihet ve cismaniyyetin hepsi Arş'ın sınırında sona erdiğinden, bunun üstünde bir cisim, mekan ve cihet tasavvuru tezat olur. Allah'ın Arş'a istivası da yine mecazî manadadır. Allah'ın Arş'a istivasının keyfiyetini soran birine İmam Malik İbn Enes: "İstiva malûm, keyfiyeti akılla idrak edilemez, buna iman vacip ve bu konuda soru sormak bid'attır." diye cevap verir .

Link to comment
Share on other sites

Her kim: ‘Rabbim göyde mi yoxsa yerde midir? bilmirem’ deyerrse kafir olmuştur. eynı şekilde: O, Arşının üzerindedir. Feqet arş göyde midir, yerde midir bilmirem diyen kimse de kafir olmuştur. Imam Abu Hanife El-Fıkhu’l Ebsat

İmam Şafii Rahmetullahi Aleyh şöyle buyurmuştur:

İmam’ı Malik, Süfyan ve daha onlardan başka Ehli Sünnet önderlerinden gördüğüm ve benim de üzerinde olduğum hak olan kavil şudur; Allah’dan başka ilah olmadığına ve Muhammed -sallallahu aleyhi vessellem-’in Allah’ın Rasulü olduğuna şehadet edip, ve Allah’u Azze ve Celle’nin de semasında arşının üzerinde olduğunu, istediği gibi kullarına yaklaşıp ve istediği gibi de dünya semasına indiğini ikrar etmektir.

822808[/snapback]

Salam qardashim! Allahin harada oldugu meni maraqlandirmir! Chunki Allah sonsuzdur! Ona " O buradadir ve ya oradadir" demek duz deyil! Arsh, arsh, arsh! Ora haradir! Sen ARSH deyende harani nezerde tutursan! Men senden sorushuram ki, Allahin niye LAMEKAN sifeti var! Sen de deyirsen ki, o ARSHIN uzerindedir! Tutaq ki! Bes ona niye LAMEKAN deyirsiniz???

Hakimiyyet Allahindir!

Link to comment
Share on other sites

mana itibarıyla Arş, İslâm'a göre, bütün alemi kuşatan, sınırlandırılması ve takdir edilmesi beşer aklının dışında kalan ve gerçeğini Allah'ın bildiği yüce bir makamdır. Yedi kat gök, Cennet, Sidre, Kürsî Arş'ın altında tasavvur edilir. Arş'ın sınırı, alemi tasavvurun son sınırıdır. Arş'tan evvelki Sidre-i Müntehâ* geçilmeden Allah'ın cemâli = (Cemâlullah) * müşahede edilemez. Resulullah (s.a.s.) Mirac gecesinde (bk. İsrâ, 1, Necm, 1 vd.ayetler) Sidre-i Müntehâ'yı geçerek Arş'a ulaşmıştı. Yukarda da belirtildiği gibi Arş'a taht ve tahttan kinaye olarak mülk ve saltanat manası verilmişti. (Arş, 7/54) Ayette: "...Sonra Arş üzerine istiva buyurdu..." denilmektedir.

Bilinen manasıyla taht, bir hükümdarın hükûmet işlerini yürütürken üzerine kurulduğu bir cisimdir. Fakat "tahta çıktı" denilince, "hükûmet işlerini yani saltanatı eline aldı" manası anlaşılır. Yedi kat sema'nın üstünde ve bütün âlemi içine alan Arş'ın, bilinen taht manasıyla sınırlanamayacağı şüphesizdir. Binaenaleyh bahse konu olan "el-Arş" kelimesi mecazî ve kinayi bir mânâ ifade eder. O halde Arş'ın cisim olduğu iddia edilemez. Arş'ı bütün bir cisim tasavvur etsek bile, cihet ve cismaniyyetin hepsi Arş'ın sınırında sona erdiğinden, bunun üstünde bir cisim, mekan ve cihet tasavvuru tezat olur. Allah'ın Arş'a istivası da yine mecazî manadadır. Allah'ın Arş'a istivasının keyfiyetini soran birine İmam Malik İbn Enes: "İstiva malûm, keyfiyeti akılla idrak edilemez, buna iman vacip ve bu konuda soru sormak bid'attır." diye cevap verir .

822923[/snapback]

Qardashim men senden ne sorushuram sen mene ne deyirsen! Sen mene ele bir yer gostere bilersen ki, orada Allah olmasin??? (Xayish edirem suala aydin cavab ver ve ayrilma)

Link to comment
Share on other sites

Qardashim men senden ne sorushuram sen mene ne deyirsen! Sen mene ele bir yer gostere bilersen ki, orada Allah olmasin??? (Xayish edirem suala aydin cavab ver ve ayrilma)

bir de tekrar edirem:Allah Zati ile Arş uzerindedir( mekansiz keyfiyyetsiz olaraq )Elm i ile her yerde!!!!!!

Axi Allah in Zati sifetlerinin keyfiyyetini hech kim bilmez.Bu onun ozune mexsusdur.Bunlari aqilla derk etmek olmaz.Biz buna zahirine iman ederik batini ise Allah bilir.bu barede sorushmaq bidatdir.

Men bildiyim bu qeder.gerisini bilmerem!

Link to comment
Share on other sites

bir de  tekrar edirem:Allah Zati ile Arş uzerindedir( mekansiz keyfiyyetsiz olaraq )Elm i ile her yerde!!!!!!

Axi Allah in Zati sifetlerinin keyfiyyetini hech kim bilmez.Bu onun ozune mexsusdur.Bunlari aqilla derk etmek olmaz.Biz buna zahirine iman ederik batini ise Allah bilir.bu barede sorushmaq bidatdir.

Men bildiyim bu qeder.gerisini bilmerem!

823998[/snapback]

Salam qardashim! Sen mene deyirsen ki, biz zahirini gorub batinini bilmirik! Bes sence Allah batini ozu uchun yaradir??? Yoxsa Allaha batin lazimdi??? Onu senin ichin yaradib ki, sen onu anlayib imanini mukemmelleshdiresen! Eger nese etirazin varsa yaz oxuyaq! ""Allah bilir!"" cumlesi tamami ile ""BILMIREM"" demekdir! Bunu demek duz deyil! Chunki Allah her sheyi bilendir! O bu ve ya digerini yox, her sheyi bilir!

Batini oyrenmek ne vaxtdan bidat olub! Men bu sozden bezmishem! Bidat! O ne demekdir! Peygemberimiz her shey haqqinda melumat vermeyib ki??!! Bezi sheyler var ki, onlari mushtehidler deyirler! sen ozun nece curet edib neyese bidat deyirsen! Eslinde hech ne bidat deyil! Esasi IMAN!

Hakimiyyet Allahindir!

Link to comment
Share on other sites

Batini oyrenmek ne vaxtdan bidat olub!

Al-imran suresinin 7 ci ayetine pritenziyan var?

Qur an ve Sunneye muxalif her fikir redd olunur.

sen ozun nece curet edib neyese bidat deyirsen! Eslinde hech ne bidat deyil!

men selef alimlerinin dediklerini tesdiqleyirem.sen eger onlarla muxalifetdesense bu ba$qa mesele.sen delille subut eleki onlar bele demeyib.delilin yoxdursa bo$ bo$ $eylerle narahat eleme.

men felsefechi deyilem.

Link to comment
Share on other sites

Al-imran suresinin 7 ci ayetine pritenziyan var?

Qur an ve Sunneye muxalif her fikir redd olunur.

men selef alimlerinin dediklerini tesdiqleyirem.sen eger  onlarla muxalifetdesense bu ba$qa mesele.sen delille subut eleki onlar bele demeyib.delilin yoxdursa bo$ bo$ $eylerle narahat eleme.

men felsefechi deyilem.

828633[/snapback]

Salam qardashim! Sen hansisa 'alimin' fikri ile razilashmadan once fikirleshirsen ki, "goresen onlar duz deyir, yoxsa yalan"??? Meslehetdi fikirlesh! lazim olacaq! Sen neter ozuvu musulman, momin adlandirirsan ki, Isalmnan xeberin yoxdur!

Quranda harada yazilib ki, batinini oyrenmek bidatdir! Ozunuzden Amerika keshf etmeyin! Eslinde bidat sen dediyindir!

Hakimiyyet Allahindir!

Link to comment
Share on other sites

Salam qardashim! Sen hansisa 'alimin' fikri ile razilashmadan once fikirleshirsen ki, "goresen onlar duz deyir, yoxsa yalan"??? Meslehetdi fikirlesh! lazim olacaq! Sen neter ozuvu musulman, momin adlandirirsan ki, Isalmnan xeberin yoxdur!

Quranda harada yazilib ki, batinini oyrenmek bidatdir! Ozunuzden Amerika keshf etmeyin! Eslinde bidat sen dediyindir!

Hakimiyyet Allahindir!

assalamu aleykum va rahmatullahi va barakatuh!

Link to comment
Share on other sites

Вопрос первый

Сура 77. Посылаемые

Во имя Аллаха, Милостивого, Милосердного

1. Клянусь ветрами, гонимыми один за другим.

2. Клянусь ветрами, дующими грозно.

3. Клянусь ветрами, разгоняющими [облака].

4. Клянусь аятами, различающими твердо [истину от лжи].

5. Клянусь теми, кто передает откровение [посланникам

здесь все время идет клятва во имени ветра и аята

Как я знаю кляться можно только во имя АЛЛАХА,то почему В Коране написано клятвами ветрами?

Второй вопрос

Почему АЛЛАХ создал нас и создал ад и рай?

Вопрос третий

В раю каждому мужику положено несколько женщин,если конечно он поподет в рай.А женщинам не положено?

Link to comment
Share on other sites

Как я знаю кляться можно только во имя АЛЛАХА,то почему В Коране написано клятвами ветрами?

==========================

Читай по линку. http://www.umma.ru/fetva/600/

Почему АЛЛАХ создал нас и создал ад и рай?

================================

Потому, что он любит создавать.

В раю каждому мужику положено несколько женщин,если конечно он поподет в рай.А женщинам не положено?

=============================

Если захочет )))

Link to comment
Share on other sites

Как я знаю кляться можно только во имя АЛЛАХА,то почему В Коране написано клятвами ветрами?

==========================

Читай по линку. http://www.umma.ru/fetva/600/

Почему АЛЛАХ создал нас и создал ад и рай?

================================

Потому, что он любит создавать.

ЭТО Н Е ОТВЕТ

В раю каждому мужику положено несколько женщин,если конечно он поподет в рай.А женщинам не положено?

=============================

Если захочет )))

831475[/snapback]

пОЛУЧАЕТСЯ ЧТО ЖЕНЩИНЫ ИЗМЕНЯЮТ НАМ..И КАК ЭТО ПОНЯТЬ ?

Link to comment
Share on other sites

ЭТО Н Е ОТВЕТ

В раю каждому мужику положено несколько женщин,если конечно он поподет в рай.А женщинам не положено?

=============================

Если захочет )))

831475[/snapback]

пОЛУЧАЕТСЯ ЧТО ЖЕНЩИНЫ ИЗМЕНЯЮТ НАМ..И КАК ЭТО ПОНЯТЬ ?

834116[/snapback]

В РАЮ! Там нет понятия, муж, жена, сын, мать. Там уже все сами по себе. Там жизнь начинается заного. Правда не думаю, что женщина которая попадет в рай захочет такого разврата )))

Link to comment
Share on other sites

В РАЮ! Там нет понятия, муж, жена, сын, мать. Там уже все сами по себе. Там жизнь начинается заного. Правда не думаю, что женщина которая попадет в рай захочет такого разврата )))

834124[/snapback]

SUBUTUN?

Peygamber buyurub ki, ORADA HER KES OZ AILESI VE SEVDIKLERI ILE OLACAQ!

Link to comment
Share on other sites

пОЛУЧАЕТСЯ ЧТО ЖЕНЩИНЫ ИЗМЕНЯЮТ НАМ..И КАК ЭТО ПОНЯТЬ ?

834116[/snapback]

В РАЮ! Там нет понятия, муж, жена, сын, мать. Там уже все сами по себе. Там жизнь начинается заного. Правда не думаю, что женщина которая попадет в рай захочет такого разврата )))

834124[/snapback]

а что мужикам можно,женщин нельзя?интересно

получается если мужику можно, то это не разврат,а если женщина то разврат..это не логично

Link to comment
Share on other sites

В раю жена если захочет будет с мужем.

Если мужей было несколько, то с последним, даже если она не развелась, а осталась вдовой, поэтому женщине если хочет быть в раю со своим первым мужем то не должна выходить замуж после его смерти, если же не хочет, ёзю биляр...

Насчёт измены, в раю у человека не будет чувства ревности.

Link to comment
Share on other sites

В раю жена если захочет будет с мужем.

В раю вообще будет все, что пожелаешь, согласну хадису. ТОлько думаю, что рамки этого желания тоже будут. Нельзя так утвержадидать, что если она захочет быть с самым первым мужем, то ей будет в этом отказанно. И вообще гвоорить на тему рая, кроме того, что там будет дженералли спикинг очень хорошо всем, может привести в заблуждение и вот такого вот рода непониманиям.

получается если мужику можно, то это не разврат,а если женщина то разврат..это не логично

Кста, Глади, на этотм свете мужчитне разрешается иметь четырехх жен, а женщине не разрешается иметь хотя бы двуж мужей. Может скажешь, что и это нелогично?

Link to comment
Share on other sites

1)Islamda godek shalvarin hikmeti nedir?

Umumiyetce ereblerde Muhammad(S.A.S) vaxtinda shalvar o gederde geyinilmiyib. Soybet kishi shalvarindan gedirse - bashga bir geyim kimi bir sheydi.

Gadinnnan gedirsa - ceksualni olmamalidi.

2)Niqab peygamberin qadinlarina ferzdir! Bes diger muselman qadinlarina?

Nigab mustexebdir.

3)Islamda sach qurulushu varmi? Nece?

Gadinlar baresinde deye bilmerem, ancaq kishiler uchun sach beraber olmalidi, yani ki Poluboks mekruxdu, hettda haramda ola biler. Sachlar beraber olmalidir.

Sachin uzunlugu, kechalden chiyne geder ola biler.

Edited by LEcTor
Link to comment
Share on other sites

  • EJIXAH unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...