Перейти к содержимому

Shielerin "vehdet"i


Abbad

Recommended Posts

Shielerden "Vehdet" arzusunda olanlar bu barede alimlerin ve ozlerinin fikirlerini yazsinlar!

Sual 1. Vehdet isteyen insan, qrup, camaat ne etmelidir ve ne edir?...Sual shielere aiddir.

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Shielerden "Vehdet" arzusunda olanlar bu barede alimlerin ve ozlerinin fikirlerini yazsinlar!

Sual 1. Vehdet isteyen insan, qrup, camaat ne etmelidir ve ne edir?...Sual shielere aiddir.

Bizim bu haqda arzularımız yox, biz artıq bu istiqamətdə işləyirik. Nəzərinizə çatdırım ki, artıq neçə ildir ki, İranda Xomeyni ağanın əmri ilə peyğəmbərimizin (s) ad günündə bir həftə vəhdət gühləri keçirilir. Şiələr sünni qardaşları ilə birgə camaat namazlarında iştirak edirlər və s. Həmçinin İranda Məzhəblər arası birləşmə komitəsi fəaliyyət göstərir. Sədri də ayətullah Əli Təxsiridir. Hər il mübüt məzhəblərin konfransını keçirir və müsəlmanların problemlərini müzakirə edirlər.

Biz vəhdətə hazırıq, istəyən gələ bilər!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sual shielere aiddir.

Abbad, меним сизе созум йохдур... Нийе анджаг шийелере аиддир??

al-Fath гардаш мене еле гелир ки, шиелерин йох, джеми муселманларын вехдети намине ишлер гормек лазымдыр. Дини айрылыгы еле озунуз йарадырсыныз... Белке шийе, сунни созуну муселманлар созу иле евез етсениз бирлик олар. Иншаллах!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

http://www.yakindoguhaber.com/haber_detay.php?haber_id=4295

Ammar el-Hekim’den Maliki’ye Sünnilerle uzlaş çağrısı

Irak İslami Yüksek Konseyi yetkililerinden Ammar el-Hekim, Başbakan Nuri el-Maliki’ye Sünni siyasi gruplarla uzlaşması çağrısında bulundu.


Irak Başbakanı Nuri el-Maliki’den Sünni gruplarla ihtilafları bir kenara bırakmasını isteyen Ammar el-Hekim, Sünni grupların hükümete katılması için Maliki’den çaba göstermesini istedi.


Irak Başbakanı Nuri el-Maliki’den Sadr grubu ve Fazilet partisi gibi Şii gruplarla ve seküler gruplarla da uzlaşma yönünde çaba göstermesini isteyen Ammar el-Hekim, parlamenterlerden de ulusal servetlerin paylaşımı, bölgesel seçimler ve eski Baasçıların hükümette yer alması gibi konularla ilgili yasaları da bir an önce çıkarmalarını istedi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sual shielere aiddir.

Abbad, меним сизе созум йохдур... Нийе анджаг шийелере аиддир??

al-Fath гардаш мене еле гелир ки, шиелерин йох, джеми муселманларын вехдети намине ишлер гормек лазымдыр. Дини айрылыгы еле озунуз йарадырсыныз... Белке шийе, сунни созуну муселманлар созу иле евез етсениз бирлик олар. Иншаллах!

Bacım Siz məni düzgün başa düşmədiz. Biz şiələr vəhdəti sünni və qeyri müsəlmanlar ilə edirik, özümüz özümüzlə yox. Biz bütün islam məzhəblərini birləşdirməyə çalışırıq.

Biz məmnuniyyətlə şiə və sünni sözlərini tək müsəlmanlar sözü ilə əvəz edərdik, amma əvvəlcə onları birləşdirmək lazımdır. İnşaAllah müsəlmanlar birləşəcək. Gəlin bir yerdə bunun üçün dua edək.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Biz şiələr vəhdəti sünni və qeyri müsəlmanlar ilə edirik...

Sunnileri basha dushmek olar hardasa....kafirlerle ne deye birleshirsiz?...zehmet olmasa achiqliq getir.

Sence birlehmek uchun evvelce eqideler saflashmali deyil mi? Birleshmek iddiasini ireli surenler evvelce oz eqidelerinin ne oldugunu gozden kechirmeli deyiller mi? Bunsuz birleshme mumkundurmu? Konfrans kechirmekle, cume namazi qilmaqla birlik temin etmek olar mi? Bu birliyi temin etmekde en gozel metod Peygemberimizin sav metodu deyilmi? Bu metodla tanish olmaq isteyen. siyer kitablarini oxusun ve qan dushmeni iken, can dostu olan Evs ve Hazrec qebilelerini numune gotursunler.

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sunnileri basha dushmek olar hardasa....kafirlerle ne deye birleshirsiz?...zehmet olmasa achiqliq getir.

Sence birlehmek uchun evvelce eqideler saflashmali deyil mi? Birleshmek iddiasini ireli surenler evvelce oz eqidelerinin ne oldugunu gozden kechirmeli deyiller mi? Bunsuz birleshme mumkundurmu? Konfrans kechirmekle, cume namazi qilmaqla birlik temin etmek olar mi? Bu birliyi temin etmekde en gozel metod Peygemberimizin sav metodu deyilmi? Bu metodla tanish olmaq isteyen. siyer kitablarini oxusun ve qan dushmeni iken, can dostu olan Evs ve Hazrec qebilelerini numune gotursunler.

Qardaş, kafirlərlə heç bir vəhdət ola bilməz. Onlar Allahın düşmənidir, deməli bizimdə düşmənimizdirlər!

Qalan yazdıqlarınızla tamamilə razıyam və demək istəyirəm ki, bu konfranslarda hələ əqidə məsələlərində ki, fərqləri aradan götürmək üstündə işləyir. Keçək konfransda Əli Təsxiri çıxış edərək dedi ki, əhli-şiə ilə əhli-sünnətin arasında yalnız 5% ayrılıq var və 95%-ı birdir. Gəlim biz o 5%-a fikir verməyib 95% ətrafında birləşək. Əhli-sünnət nümayəndələrindən biri cavab çıxışında bildirdi ki, fərq 5% yox, təxminən 10%-dır və biz də bu birləşməyə hazırıq.

Siyer nə kitabdır, eşidməmişəm?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qardaş, kafirlərlə heç bir vəhdət ola bilməz. Onlar Allahın düşmənidir, deməli bizimdə düşmənimizdirlər!

Sen ozun bir evvelki mesajinda dedin ki kafirlerle birleshirik...Ne ise...

Bir shey deyim ki mesele "neche faiz ferq var"-da deyil. Mesele ondadir ki, bu ferqler ciddi ferqlerdir. Meselen: Menim ve butun muselmanlarin menevi anasi Aisheye ra zina iftirasi edene. Abu Bakr ve Umara Qureyshin iki butu deyene , Esl, tehrif olunmamish quran Fatimeye ra nazil olub deyene ve.s nov bidet ehli ile qardashliq qalsin o yana, dushmenchilik vacibdir.

Siyer kitab adi deyil. "Siyer" Rasulullah sav-in heyati ve peygemberlik dovru ile elaqedar kitablara deyilir.

Изменено пользователем Abbad

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abbad

Kafirlerle birleshib Imamlarin meqberesine partladan sizlersiniz!

Buna fetva verende sizin alimlerdir!

Zehmet olmasa yazdiqlarina fikir ver!

Her iki iddian ag yalandir! Iddiani isbat ele! Elemesen hokmun kezzabdir!

Bizim alimler torpagin altindadir...

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bizim na shialarla, na da xevariclarla birlashmak fikrimiz yoxdur. sadece, onlari camiyyatdan tamizlamak lazimdir. vesselam.

Etirafina gore ehsen sene. Amma gerek Qamet kimi, teqiyye edib bu sozleri burda yazmayardin. Sizler yaziq qametin planlarini korlayacaqsiniz.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Chox qeribe adamsan...O alim dediyin adam ozunu arendaya verib. Selefleri Harameyni ABSha satan insanlardan ne gozlemek olar?! Ne ise bir de bele sehv eleme...

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abbad salam aleykum qardash.Bir sheyi bilmek isterdim siz konkret hansi alimden delil isteyirsiz?

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abbad salam aleykum qardash.Bir sheyi bilmek isterdim siz konkret hansi alimden delil isteyirsiz?

Aleykum salam. Hech bir alimin fetvasi delil sayila bilmez. Onunla emel etmek vacib deyil.

Dinde delil sayilan 4 menbe var - Quran, Sunne, Icma ve Qiyas. Bu delilleri ise bizim kimi avam insanlar getire bilmez. Chunki bizim quran ve sunneden hokm chixarma elmimiz yoxdur. Biz sadece alimlerin sozlerini neql ede bilerik. Nece ki, o biri movzularda bunu edirik.

P.S Xahish edirem bele sual olanda uygun movzuda yaz ya da shexsi mesaj yolla.

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Aleykum salam. Hech bir alimin fetvasi delil sayila bilmez. Onunla emel etmek vacib deyil.

Dinde delil sayilan 4 menbe var - Quran, Sunne, Icma ve Qiyas. Bu delilleri ise bizim kimi avam insanlar getire bilmez. Chunki bizim quran ve sunneden hokm chixarma elmimiz yoxdur. Biz sadece alimlerin sozlerini neql ede bilerik. Nece ki, o biri movzularda bunu edirik.

P.S Xahish edirem bele sual olanda uygun movzuda yaz ya da shexsi mesaj yolla.

bu sual ele uygun movzuda verilib qardash,cunki Сообщение #16 sohbet ibni Cibrilden gedirdi.Cavabin ise qarmaqarishiqdir gah iddia edrsen ki alimin fetvasina emel etmek vacib deyil,gahda deyirsen ki alimlerin sozlerini neql etmeliyik.Ne ise sualimi daha deqiqleshdirim sene hansi alimin sozlerini neql etsek qebul edersen?Essalamu aleykum.

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Aleykum salam. Qardash! cavab eslinde qarishiq deyil, sadece sene ele gelib. Men dedim ki, alimin sozu delil deyil. Beli, amma alimin neql etdiyi icma delildir.  

Ne ise sualimi daha deqiqleshdirim sene hansi alimin sozlerini neql etsek qebul edersen?

Mene tarixen yashayib, ve olmush boyuk alimlerden her hansi birinin icmasini neql etsen menim uchun delildir. Onlarin sayi choxdur. Ehtiyac yoxdur bura yazmaga. Sahabilerden sonra tabiin ve onlardan sonra Abu Hanifeden -rah- tutmush Shevkaniye kimi. Shevkani den sonra da olanlar var adlari yadimda deyil.

Изменено пользователем Abbad

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sen ozun bir evvelki mesajinda dedin ki kafirlerle birleshirik...Ne ise...

Mən rus məktəbində oxumuşam və indi yazdığımın səhv olduğunu başa düşdüm. Qeyri yox digər yazmaq istəyirdim, yani: Biz şiələr vəhdəti sünni və digər müsəlmanlar ilə edirik

Menim ve butun muselmanlarin menevi anasi Aisheye ra zina iftirasi edene. Abu Bakr ve Umara Qureyshin iki butu deyene , Esl, tehrif olunmamish quran Fatimeye ra nazil olub deyene ve.s nov bidet ehli ile qardashliq qalsin o yana, dushmenchilik vacibdir.

Siyer kitab adi deyil. "Siyer" Rasulullah sav-in heyati ve peygemberlik dovru ile elaqedar kitablara deyilir.

Abbad Siz əvvəl elmu mübahisədən danışırsız, indi isə bizə şərr atırsız. Onda Sizin molla tülkü, balakişi və digərlərindən nə fərqiniz var?

Aişə bizimdə anamızdı, kim ona zinakar deyir? Onu zinakar peyğəmbərin vaxtında münafiqlər demişdilər, bunu bizə niyə aid edirsiz. Bizim əqidəyə görə peyğəmbərin zövcələri pakdır!

Fatimədə (ə) olan Quran deyil, niyə boş boş şeylər yazırsız?

Əbu Bəkr və Ömər haqda nə dediyinizi başa düşmədim.

Bidət əhli biz deyilik, bidəti Siz edirsiz, bunu Sizə sübut da edərəm!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Dinde delil sayilan 4 menbe var - Quran, Sunne, Icma ve Qiyas. Bu delilleri ise bizim kimi avam insanlar getire bilmez. Chunki bizim quran ve sunneden hokm chixarma elmimiz yoxdur. Biz sadece alimlerin sozlerini neql ede bilerik. Nece ki, o biri movzularda bunu edirik.

Avam olduğunuzu düzgün qeyd etmisiz. əvvəla qiyas haramdır, bunu yalnız əbu Hənifə edib. İkincisi də icmanı sünnə ilə sübut edin!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Avam olduğunuzu düzgün qeyd etmisiz. əvvəla qiyas haramdır, bunu yalnız əbu Hənifə edib. İkincisi də icmanı sünnə ilə sübut edin!

Eger Shie alimlerinin reyi ile haramdir deyirsense, bu alimlerin reyi bizim uchun deyer kesb elemir. Ehli-sunne alimlerinin ittifaqi ile Qiyas-caizdir. Bunu Rasulullah sav ve ondan sonra gelen elm-ehli (muctehidler) etmishler. Ibn Teymiyyenin bu haqda kitabi da var.

Icmanin delil olmasina subut ise, Nisa suresi 115-ci aye ve "Ummetim xeta uzre birleshmez" hedisi.

Sene sher atmaqda ittiham edirsen meni...burda davam ele

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Eger Shie alimlerinin reyi ile haramdir deyirsense, bu alimlerin reyi bizim uchun deyer kesb elemir. Ehli-sunne alimlerinin ittifaqi ile Qiyas-caizdir. Bunu Rasulullah sav ve ondan sonra gelen elm-ehli (muctehidler) etmishler. Ibn Teymiyyenin bu haqda kitabi da var.

Əbu Hənifə özü imam Cəfərin tələbələrindən biri olubsa, Siz niyə onların rəyi ilə razılaşmırsız?

Peyğəmbər (s) qiyas etməyib, ona bu lazım deyildi çünki ona vəhy gəlirdi:

O (Peyğəmbər), kefi istəyəni (havadan) danışmır.

Bu, ancaq (Allah dərgahından) nazil olan bir vəhydir. (ən-Nəcm 3-4)

Qiyas – Quran və sünnəyə istinad olmayan, müqayisə ilə çıxarılan nəticə, qərar.

Məsələn: Təmizlik dinin yarısıdır. Ayağı yumaq, məst çəkməkdən yaxşıdır, çünki ayağı yuyanda o daha təmiz olur, deməli dəstəmazda ayağı yumaq lazımdır.

Imam Cəfər (ə) dedi: Ey Numan! Bil ki, dində birinci qiyas edən İblis olub. Allah-təala ona dedi ki, Adəmə bay əy, amma İblis dedi: “Sən məni oddan yaratmısan, onu isə palçıqdan, deməli mən ondan üstünəm”. Bil ki, qiyas edəni Allah Giyamət Günündə İblis ilə birlikdə dirildər, çünki o İblisin tərəfdarıdır. “Təbəqat əl Kubra” Şərani cild 1, səh 33

Fəxr Razi yazır: “Təəccüblüdür ki, Əbu Hənifə üçün qiyas dinin əsas amilidir, məhz buna görə onun düşmənləri onu tənqid edirdilər. Amma nə Əbu Hənifə, nə də ki, onun tərəfdarları qiyasın düzgün olması haqda heç bir dənə də kitab yazmayıblar. Hətta öz şərxlərində də qiyasın düzgünlüyünə bir sübut gətirmirlər. Birinci bu haqda isbat gətirən Şafii olub”. (“İmam Sadiq” Əbd əl Xəlim Cundi, səh 180).

Əbu Hənifəyə qarşı çıxanlar çox idi, məsələn Buxari, İbn abd al Birr, Əbi Ləyli, Sufyan Suri, imam Cəgfər (ə) və s. (hamısını sadalamağa ehtiyac duymuram) və onu zındığ və fasid adlandırırdılar.

Bir də Mənsurun Əbu Hənifəyə İmam Cəfər (ə) biabır etmək üçün 40 sual hazırlamasını əmr etdiyi və Əbu Hənifənin imamla söhbəti (“Munakab Əbu Hənifə” Müafik cild 1 səh 148) ilə tanış olsaz lap yaxşı olar.

Icmanin delil olmasina subut ise, Nisa suresi 115-ci aye ve "Ummetim xeta uzre birleshmez" hedisi.

Boş boş niyə danışırsız?! İcma nə deməkdir, bütün müsəlmanların icması, təkcə alimlərin icması, aösaqqalların icması? Sizin icmalarda şiələr var? yoxdursa bu ayəyə əsasən bu icma deyil!

Birdən münafiqlər bir yerə yığışıb bir qərar çıxardılar, bu da səhihdir?

Sene sher atmaqda ittiham edirsen meni...burda davam ele

İnşaAllah buna da cavab verərəm dediyiniz temada.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əbu Hənifə özü imam Cəfərin tələbələrindən biri olubsa, Siz niyə onların rəyi ilə razılaşmırsız?

Peyğəmbər (s) qiyas etməyib, ona bu lazım deyildi çünki ona vəhy gəlirdi:

O (Peyğəmbər), kefi istəyəni (havadan) danışmır.

Bu, ancaq (Allah dərgahından) nazil olan bir vəhydir. (ən-Nəcm 3-4)

Al-Fath! Gel seninle bele danishaq. Demeli, men dediklerime sunni alimlerden sitat getirsem sen qebul edeceksen mi? Qebul etmeyeceksense nardarani demish "meni eziyyete salma"

Bir de ki, alimin reyi huccet olmadigina gore, men onun reyini qebul edib-etmemekde azadam. Qebul etmirem ve delilini daha saglam bildiyim alimin gorushunu qebul edirem.

Əbu Hənifəyə qarşı çıxanlar çox idi, məsələn Buxari, İbn abd al Birr, Əbi Ləyli, Sufyan Suri, imam Cəgfər (ə) və s. (hamısını sadalamağa ehtiyac duymuram) və onu zındığ və fasid adlandırırdılar

men chox qit mutaliemle bilirem ki, tarixen bele sheyler chox olub ki, bir alimi bir diger qrup alim sert tenqid edib ve.s Amma bu uzerinde durulmasi lazimli shey deyil. Her alimde xeta olur. Meselen men sene inshallah link vererem Abu Hanife barede ve alimlerin onu baresindeki gorushu. Shexsen men chox teeccublendim.

Boş boş niyə danışırsız?! İcma nə deməkdir, bütün müsəlmanların icması, təkcə alimlərin icması, aösaqqalların icması? Sizin icmalarda şiələr var? yoxdursa bu ayəyə əsasən bu icma deyil!

Birdən münafiqlər bir yerə yığışıb bir qərar çıxardılar, bu da səhihdir?

Icma-eyni dovr muctehidlerinin mueyyen bir meselenin hokmunde yekdil reyde olmasina deyilir. Ve bu icmanin kecherli olmsai uchun choxlu qayda ve shertler movcuddur. Maraqli olsa teqdim ederem. Al-fath! esebleshmekle nese anlamaq chetinleshir. Sebrli ol. Sene icmanin qayda ve shertleri lazimdirsa yazaram bura.

Aye senin anladigin kimi deyil . Aye tefsir alimlerinin kitablarinda izah edilir . Ve bir de usul alimleri bunu delil kimi getiribler. Bu menlik ve senlik olan shey deyil. Alimler bu qaydalari qoyublar ki, bizim kimi avamlar da din barede danishanda, aglina geleni yox, mehz dinin usul ve qaydalarina uygun olan sheyleri danishsinlar.

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əbu Hənifə özü imam Cəfərin tələbələrindən biri olubsa, Siz niyə onların rəyi ilə razılaşmırsız?

Peyğəmbər (s) qiyas etməyib, ona bu lazım deyildi çünki ona vəhy gəlirdi:

O (Peyğəmbər), kefi istəyəni (havadan) danışmır.

Bu, ancaq (Allah dərgahından) nazil olan bir vəhydir. (ən-Nəcm 3-4)

Al-Fath! Gel seninle bele danishaq. Demeli, men dediklerime sunni alimlerden sitat getirsem sen qebul edeceksen mi? Qebul etmeyeceksense nardarani demish "meni eziyyete salma"

Bir de ki, alimin reyi huccet olmadigina gore, men onun reyini qebul edib-etmemekde azadam. Qebul etmirem ve delilini daha saglam bildiyim alimin gorushunu qebul edirem.

Mən Sizə hələ sünni alimlərinin dediklərini yazmışam da!

Siz Əbu Hənifəni imam Cəfərdən (ə) sağlam bilirsiz?

Əgər Siz alimin gözünə vurulub, istədiyinizi qəbul edirsiz, istəmədiyinizi isə yox, onda niyə burda tema açıb nəisə bizə sübut etmək istəyirsiz, bu axı sübut deyil, Siz o alimin dediyinin düz olduğunu bilmirsiz, Siz sadəcə istədiyinizi, Sizə sərf edəni qəbul edirsiz.

Siz dəyəsən mənim yazdığımdan heç nə başa düşmədiz. Mən Sizə nümunə kimi İblisin qiyasını göstərdim və Siz bu qiyası düzgün sayırsız? Yani insan öz ağlına güvənərək Allahın dediyini daha da yaxşılaşdıra və rahatlaşdıra bilər? Məgər bu küfr deyil?

Əbu Hənifəyə qarşı çıxanlar çox idi, məsələn Buxari, İbn abd al Birr, Əbi Ləyli, Sufyan Suri, imam Cəgfər (ə) və s. (hamısını sadalamağa ehtiyac duymuram) və onu zındığ və fasid adlandırırdılar

men chox qit mutaliemle bilirem ki, tarixen bele sheyler chox olub ki, bir alimi bir diger qrup alim sert tenqid edib ve.s Amma bu uzerinde durulmasi lazimli shey deyil. Her alimde xeta olur. Meselen men sene inshallah link vererem Abu Hanife barede ve alimlerin onu baresindeki gorushu. Shexsen men chox teeccublendim.

Məncə Buxari Əbu Hənifədən daha fəzilətlidir, çünki Buxarinin hər dediyini Siz qəbul edirsiz, amma Əbu Hənifənin yox. Aaa, yadıma düşdü, Sizin əqidəyə görə, lazım olanda Buxaridə də səhv tapmaq olar və buna əsasən Əbu Hənifəni ondan üstün tutub öz dediyinizi sübut etmək olar!

Boş boş niyə danışırsız?! İcma nə deməkdir, bütün müsəlmanların icması, təkcə alimlərin icması, aösaqqalların icması? Sizin icmalarda şiələr var? yoxdursa bu ayəyə əsasən bu icma deyil!

Birdən münafiqlər bir yerə yığışıb bir qərar çıxardılar, bu da səhihdir?

Icma-eyni dovr muctehidlerinin mueyyen bir meselenin hokmunde yekdil reyde olmasina deyilir. Ve bu icmanin kecherli olmsai uchun choxlu qayda ve shertler movcuddur. Maraqli olsa teqdim ederem. Al-fath! esebleshmekle nese anlamaq chetinleshir. Sebrli ol. Sene icmanin qayda ve shertleri lazimdirsa yazaram bura.

Aye senin anladigin kimi deyil . Aye tefsir alimlerinin kitablarinda izah edilir . Ve bir de usul alimleri bunu delil kimi getiribler. Bu menlik ve senlik olan shey deyil. Alimler bu qaydalari qoyublar ki, bizim kimi avamlar da din barede danishanda, aglina geleni yox, mehz dinin usul ve qaydalarina uygun olan sheyleri danishsinlar.

Mən alimlərin bu ayə haqda olan təfsirlərini oxumuşam, icmanın da nə olduğunu bilirəm, Siz narahat olmayın.

Siz deyirsiz ki,

Icma-eyni dovr muctehidlerinin mueyyen bir meselenin hokmunde yekdil reyde olmasina deyilir.

Məgər hansısa dövrün alimləri yığılıb, bir icma olub hansısa rəy çıxarıblar? Hər məzhəb öz alimlərindən üç-dördünü yığıb bunu icma adlandırıb, amma Nisə 115 əsasən bu icma deyil axı!

Həmçinin yazmışdız:

Mene tarixen yashayib, ve olmush boyuk alimlerden her hansi birinin icmasini neql etsen menim uchun delildir

Mən Sizə yazdım ki, Əbu Hənifənin dövründə yaşayan alimlər onu qəbul etmirdilər, hətta onu zındığ və fasid adlandırırdılar, Bunu görə görə Siz hansı icmadan danışırsız və nəyə əsasən Əbu Hənifəni qəbul edirsiz? Siz baxın görün onun haqqında o biri üç imam nələr yazıblar!!!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mən Sizə hələ sünni alimlərinin dediklərini yazmışam da!

Siz Əbu Hənifəni imam Cəfərdən (ə) sağlam bilirsiz?

Əgər Siz alimin gözünə vurulub, istədiyinizi qəbul edirsiz, istəmədiyinizi isə yox, onda niyə burda tema açıb nəisə bizə sübut etmək istəyirsiz, bu axı sübut deyil, Siz o alimin dediyinin düz olduğunu bilmirsiz, Siz sadəcə istədiyinizi, Sizə sərf edəni qəbul edirsiz.

al-Fath! Muzakreni ittihamlar uzerinde qursan hech ne oyrene bilmeyeceyik. Men kimse qashina-gozune baxim teqlid elemirem. Tekrar edirem, kimin delili daha saglamdirsa onu da teqlid edirem. Eger yalan deyiremse, buna gore meni atesh gozleyir. Euzu billah.

Siz dəyəsən mənim yazdığımdan heç nə başa düşmədiz. Mən Sizə nümunə kimi İblisin qiyasını göstərdim və Siz bu qiyası düzgün sayırsız? Yani insan öz ağlına güvənərək Allahın dediyini daha da yaxşılaşdıra və rahatlaşdıra bilər? Məgər bu küfr deyil?

Sen oz anlayishin cherchivesinde qiyasi terif etdin. Amma men, senden min defelerle elm ve fezilet sahibi, teqva ehli insanlardan qiyas barede musbet sozler oxumusham. Ve ona gore de senin ve senin delil getirdiyin gorushleri menim uchun delil deyil...

Məncə Buxari Əbu Hənifədən daha fəzilətlidir, çünki Buxarinin hər dediyini Siz qəbul edirsiz, amma Əbu Hənifənin yox. Aaa, yadıma düşdü, Sizin əqidəyə görə, lazım olanda Buxaridə də səhv tapmaq olar və buna əsasən Əbu Hənifəni ondan üstün tutub öz dediyinizi sübut etmək olar!

Buxarinin her dediyimi kim qebul edir? Yene de esassiz ittiham. Buxari- rah- hedis toplayib, ve onun sehih hedislerini biz de qebul edirik, ve alimler o hedislere sherh yazir, ve biz de faydalaniriq. Sen hardan chixardin ki, Buxarinin her dediyi bize mutleq qebuldur?Allahdan qorx.

Mən alimlərin bu ayə haqda olan təfsirlərini oxumuşam, icmanın da nə olduğunu bilirəm, Siz narahat olmayın.

Siz deyirsiz ki,

Icma-eyni dovr muctehidlerinin mueyyen bir meselenin hokmunde yekdil reyde olmasina deyilir.

Məgər hansısa dövrün alimləri yığılıb, bir icma olub hansısa rəy çıxarıblar? Hər məzhəb öz alimlərindən üç-dördünü yığıb bunu icma adlandırıb, amma Nisə 115 əsasən bu icma deyil axı!

A kishi! sen gel tefsirle meshgul olma! Deyirsen icmanin ne oldugunu bilirem. Eger bilirsense icma barede niye sual verirsen?...Aimlerin bir krisha altina yigilmalari vacib deyil. Onlar bashqa bashqa sheherlerde de ola bilerler. Esas odur ki, onlar bir meselede eyni reyde olublar mi? ya yox? Sen dediyin icma mezheb-alimlerinin dediyidir. Yani onlar icma deyende adeten oz mezheb icmalarini nezerde tuturlar. Sene icmaya misal deyim mi? Meselen quranin ilk defe Abu-Bakr ra vaxtinda toplanmasi icma neticesinde qebul edilib.

Mən Sizə yazdım ki, Əbu Hənifənin dövründə yaşayan alimlər onu qəbul etmirdilər, hətta onu zındığ və fasid adlandırırdılar, Bunu görə görə Siz hansı icmadan danışırsız və nəyə əsasən Əbu Hənifəni qəbul edirsiz? Siz baxın görün onun haqqında o biri üç imam nələr yazıblar!!!

Onu qebul etseydiler,da hamisi henefi olardilar da...Sen deyen sheyler ola bilsin heqiqetdir, amma bu o demek deyil ki o zindiqdir. Onu oz delillerine de baxmaq lazimdir. Mehkemede her iki terefi dinlemek lazimdir. Chunki bu edaletdendir. ogru, zinalar, kafir ve munafiq olsa bele bu beledir. Yoxsa , edaletsiz hokm vermeyin qetilesher.

Mehkemede hakim olsaydin milletin belini qirardin ki....

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

abbad qaqash sen birinin delilinin o birinin delilinden güclü delil olmagini anlamag üchün onlardan savadli olmalisan bele deyilmi?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mən Sizə hələ sünni alimlərinin dediklərini yazmışam da!

Siz Əbu Hənifəni imam Cəfərdən (ə) sağlam bilirsiz?

Əgər Siz alimin gözünə vurulub, istədiyinizi qəbul edirsiz, istəmədiyinizi isə yox, onda niyə burda tema açıb nəisə bizə sübut etmək istəyirsiz, bu axı sübut deyil, Siz o alimin dediyinin düz olduğunu bilmirsiz, Siz sadəcə istədiyinizi, Sizə sərf edəni qəbul edirsiz.

al-Fath! Muzakreni ittihamlar uzerinde qursan hech ne oyrene bilmeyeceyik. Men kimse qashina-gozune baxim teqlid elemirem.

Müzakirəni ittiham üzərində mən yox, Siz qurmusuz. Siz bizə şər ataraq dediz ki, biz Aişənin zinakar olduğunu, Quranın təhrif olduğunu və s. deyirik.

Tekrar edirem, kimin delili daha saglamdirsa onu da teqlid edirem. Eger yalan deyiremse, buna gore meni atesh gozleyir.

Mən də Sizdən soruşdum ki, Siz onların hansıının daha sağlam olmasını necə təyin edirsiz, axı Sİz özünüz deyirsiz ki, mənim elmim yoxdur ki, alimlərin dediyini şərx edim, mən avamam.

Mene geldikde ise, menim ayeden ve ya hedisden hokm chixarma ve ya delil kimi ireli surme qabiliyyyetim yoxdur. Bunu yalniz derin elm sahibleri ede bilir. Bu barede boyuk Usul alimi Shatibi, avamin (muqallid) delillerden hokm  chixarmasinin haram oldugunu deyir.

http://forum.bakililar.az/index.php?s=&amp...t&p=1630340

Siz dəyəsən mənim yazdığımdan heç nə başa düşmədiz. Mən Sizə nümunə kimi İblisin qiyasını göstərdim və Siz bu qiyası düzgün sayırsız? Yani insan öz ağlına güvənərək Allahın dediyini daha da yaxşılaşdıra və rahatlaşdıra bilər? Məgər bu küfr deyil?

Sen oz anlayishin cherchivesinde qiyasi terif etdin. Amma men, senden min defelerle elm ve fezilet sahibi, teqva ehli insanlardan qiyas barede musbet sozler oxumusham. Ve ona gore de senin ve senin delil getirdiyin gorushleri menim uchun delil deyil...

Mən də Sizin alimlərdən dəfələrlə elmi və fəzilətli imamlarımdan oxuyub eşidmişəm ki, bu işi görən İblisə qulluq edir. Və ona görə də Sizin dediyiniz mənim üçün dəlil deyil.

Məncə Buxari Əbu Hənifədən daha fəzilətlidir, çünki Buxarinin hər dediyini Siz qəbul edirsiz, amma Əbu Hənifənin yox. Aaa, yadıma düşdü, Sizin əqidəyə görə, lazım olanda Buxaridə də səhv tapmaq olar və buna əsasən Əbu Hənifəni ondan üstün tutub öz dediyinizi sübut etmək olar!

Buxarinin her dediyimi kim qebul edir? Yene de esassiz ittiham. Buxari- rah- hedis toplayib, ve onun sehih hedislerini biz de qebul edirik, ve alimler o hedislere sherh yazir, ve biz de faydalaniriq. Sen hardan chixardin ki, Buxarinin her dediyi bize mutleq qebuldur?Allahdan qorx.

Mən Allahdan qorxuram, amma Sizin sözünüzdə ziddiyyət var. Siz deyirsiz ki, Buxari hədis toplayıb, onun səhih hədislərini biz qəbul edirik. Sonra isə deyirsiz ki,

Sen hardan chixardin ki, Buxarinin her dediyi bize mutleq qebuldur?

Onun topladığı hədislərə şərx yazan alimlər qeyd edirlər ki, Buxari hər hədisi araşdırıb, onun səhihliyində əmin olub onu qeyd edirdi. Məhz buna görə onun kitabının adı Səhih adlanır, çünki o kitabda yalnız səhih hədislər toplanıb.

Mən alimlərin bu ayə haqda olan təfsirlərini oxumuşam, icmanın da nə olduğunu bilirəm, Siz narahat olmayın.

Siz deyirsiz ki,

Icma-eyni dovr muctehidlerinin mueyyen bir meselenin hokmunde yekdil reyde olmasina deyilir.

Məgər hansısa dövrün alimləri yığılıb, bir icma olub hansısa rəy çıxarıblar? Hər məzhəb öz alimlərindən üç-dördünü yığıb bunu icma adlandırıb, amma Nisə 115 əsasən bu icma deyil axı!

A kishi! sen gel tefsirle meshgul olma! Deyirsen icmanin ne oldugunu bilirem. Eger bilirsense icma barede niye sual verirsen?...Aimlerin bir krisha altina yigilmalari vacib deyil. Onlar bashqa bashqa sheherlerde de ola bilerler. Esas odur ki, onlar bir meselede eyni reyde olublar mi? ya yox? Sen dediyin icma mezheb-alimlerinin dediyidir. Yani onlar icma deyende adeten oz mezheb icmalarini nezerde tuturlar. Sene icmaya misal deyim mi? Meselen quranin ilk defe Abu-Bakr ra vaxtinda toplanmasi icma neticesinde qebul edilib.

Əvvəla Quran Əbu Bəkrin vaxtında toplanmayıb! Ömər öz xilafətinin sonuna yaxın onun toplanmasını əmr etdi. Osmanın vaxtında isə o tam kitab şəklinə yığıldı. Buna görə də ona Zeyd-Osman Quranı deyirlər (yani onların rəhbərliyi altında toplanan).

Quran ayəsində ümmətin icmasından deyilir, lap Sizin dediyiniz alimlərin icması ilə də razılaşmaq olar. Amma hanı indi o ümmət? Yoxdur! Var 70 yerə bölünmüş məzhəblər, və hər məzhəbin alimi o biri məzhəbi mürtəd sayır. Siz hansı icmadan danışırsız?

Mən Sizə yazdım ki, Əbu Hənifənin dövründə yaşayan alimlər onu qəbul etmirdilər, hətta onu zındığ və fasid adlandırırdılar, Bunu görə görə Siz hansı icmadan danışırsız və nəyə əsasən Əbu Hənifəni qəbul edirsiz? Siz baxın görün onun haqqında o biri üç imam nələr yazıblar!!!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Al-Fath! Gel seninle bele danishaq. Demeli, men dediklerime sunni alimlerden sitat getirsem sen qebul edeceksen mi? Qebul etmeyeceksense nardarani demish "meni eziyyete salma"

Bir de ki, alimin reyi huccet olmadigina gore, men onun reyini qebul edib-etmemekde azadam. Qebul etmirem ve delilini daha saglam bildiyim alimin gorushunu qebul edirem.

Äger sen getirdiyin delili Al-Fath qardash qebul etmese,Al-Fath qardashin getirdiyi delili sen gozden kechirdib qebul etmeyeceksense niye burda danishirsiz?

deyirsenki alimin sozu hoccet deyil,daha saglam delili qebul edirem,getir saglam delili bizde gorek qebul edek,"Eger heqiqeten saglamdirsa delili"

Onu qebul etseydiler,da hamisi henefi olardilar da...Sen deyen sheyler ola bilsin heqiqetdir, amma bu o demek deyil ki o zindiqdir. Onu oz delillerine de baxmaq lazimdir. Mehkemede her iki terefi dinlemek lazimdir. Chunki bu edaletdendir. ogru, zinalar, kafir ve munafiq olsa bele bu beledir. Yoxsa , edaletsiz hokm vermeyin qetilesher.

Sen deyirsenki onun oz delillerinebaxmag lazimdir.bes niye hemihse bu fikirde qalmirsan?

Shia aliminden sohbet dushen kimi hemen menfi fikir bildirirsen,onlararin deliline baxibsan?

bele bir shey haqq sevgisinden gelir ya mezheb sevgisinden?

Shia alimin adina deyilmish yalan sozu bele arashdirmadan qebul edirsiz niye?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1 sualim daha var:

bir mesele haqda alimler deyekkki icma eledi,misal ebu henifenin merdudlugunu.

onlardan sonraki dovrun alimleri onu saglam bildi.bunlardan sonraki dovrun alimleride merdud bildi,onlardan sonraki dovrun alimleri saglam bildi,onlardan sonraki devirin alimleri ixtilaf etdiler,indi sen hansi devrin alimlerinin dediyini qebul edeceksen,ve neye gore?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...