ismi_NUR Опубликовано: 29 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2008 Fiqhde ise dunyasini deyishmish alime teqlid elemek olmaz. "Xomeyni istisnadır" Lənkərani Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
H.H.B.I. Опубликовано: 29 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2008 savadsiz adamlar teglid etmelidirler, yoxsa savadlilar da? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 30 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 марта, 2008 Savadın teqlid etdiyin insanın savadını aşarsa, teqlid etme... Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 30 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 марта, 2008 Təqlid haqda başqa bir forumda bir qardaşımın digər sələf qardaşa cavabını burda yerləşdirim, oxuyun, 100% sizi inandırım ki, bu geniş məqaləni oxuyandan sonra bir çox fikirləriniz dəyişəcək və fikir boşluqlarınız öz yerinə oturacaq.. Bu yazılar adi bir insanın yox, uzun zamandır Misirdə təhsil alan bir qardaşın elmi cavabıdır.. OXUYUN! P.S. Materialda reklam və ya fitnə yoxdur... Selef.doc Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 30 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 марта, 2008 "Xomeyni istisnadır" Lənkərani Əgər (şəriətdə) təzə bir şey yoxdursa ölü müctəhidə təqlid etmək olar. ibn Təymiyyənin şagirdi İbn Qəyyum yazır ki, insanlar iki yerə bölünür: Müqallid və müctəhidlərə. Müqallid (avam) gərək müctəhidə təqlid etsin. (Mənbəsi dəqiq yadımda deyil, üzürlü sayın) Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 2 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 апреля, 2008 yaxshi, fiqhde niye xomeynushka kimilere teglid edirsiz? daha qedim alimlere teglid etmek olmazdimi? bes usuli-dinde Abdullah ibn Sabaya taglid etmirsiz? agzinin danishigini bil!omere omerushka desem xoshuna geler?amma gorursenki ele dmeir kimse.ozunu qoymusan axirinci yola. qaldi eqidenin yehudi olmasina,beli yehudi etiqadindasiz,Allahiniz yehudilerin ibadet etdiyi butdur! Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 2 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 апреля, 2008 niye xomeynushka kimilere teglid edirsiz? Sən niyə Alimi təhqir edirsən? O dünyada üz-üzə dayansan allah "onu kefimdən təhqir etdim" deyə biləcək cəsarətin var? Sən həyatın boyu Xomeyni Alinin etdiklərini, İslam üçün olan sədəqələrini edə bilərsən? "Əlinə, Dilinə, Belinə sahib ol!" Hz. Ali (ra) Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 2 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 апреля, 2008 agzinin danishigini bil!omere omerushka desem xoshuna geler?amma gorursenki ele dmeir kimse.ozunu qoymusan axirinci yola.qaldi eqidenin yehudi olmasina,beli yehudi etiqadindasiz,Allahiniz yehudilerin ibadet etdiyi butdur! Tamamilə səhvsən: 1. Onun təhqiri sənin təhqirinə bəraət qazandırmır... 2. Onlar yahudi əqidəsində deyillər... 3. Sən də böhtan atırsan... Ay qardaşlar, bəs deyil? Nə qədər olar axı? Niyə belə zəlil günə salmısınız İslamı? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 3 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 апреля, 2008 Tamamilə səhvsən:1. Onun təhqiri sənin təhqirinə bəraət qazandırmır... 2. Onlar yahudi əqidəsində deyillər... 3. Sən də böhtan atırsan... Ay qardaşlar, bəs deyil? Nə qədər olar axı? Niyə belə zəlil günə salmısınız İslamı? ay nur agilli ol,mennen ozunu qarishdirma,sehv sen dnaishirsan hemishe! 1-ci men dememishemki o tehqir elese mende tehqir elemeliyem.diqqetli ol! 2-cisi yehudi eqidelerindediler,tevhidleri eynidir,Allahin zat ve sifetlerinde.. 3-cu bohtanchin boyuyusen. ne vaxt munafiqlerin sifeti cirilanda hay heshir salki besdiyin,amma shieleri pislemek olanda,elinnen geleni ardina qoymursan,birinin ustune beshini qoyub dnaishirsan,neceki kiminse pis exlaqi ile shieleri pisleyirdin. bele emellerinizle islami zelil elemek isteyirsiz,amma islam zelil olmayib olmayacagda,ne qeder senin sevdiklerin sen islamchilara qarshi olsazda! Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
H.H.B.I. Опубликовано: 5 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 5 апреля, 2008 basha dushmedim, sen iddia edirsen ki, islam ile shielik eyni sheydir? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 5 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 5 апреля, 2008 basha dushmedim, sen iddia edirsen ki, islam ile shielik eyni sheydir? eyni olmadigina dair delilin var? Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 6 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 6 апреля, 2008 ay nur agilli ol,mennen ozunu qarishdirma,sehv sen dnaishirsan hemishe!1-ci men dememishemki o tehqir elese mende tehqir elemeliyem.diqqetli ol! 2-cisi yehudi eqidelerindediler,tevhidleri eynidir,Allahin zat ve sifetlerinde.. 3-cu bohtanchin boyuyusen. ne vaxt munafiqlerin sifeti cirilanda hay heshir salki besdiyin,amma shieleri pislemek olanda,elinnen geleni ardina qoymursan,birinin ustune beshini qoyub dnaishirsan,neceki kiminse pis exlaqi ile shieleri pisleyirdin. bele emellerinizle islami zelil elemek isteyirsiz,amma islam zelil olmayib olmayacagda,ne qeder senin sevdiklerin sen islamchilara qarshi olsazda! 1. Sən təhqirə təhqirlə cavab verdin... 2. Cahil kimi yazma... 3. Sübut elə... ------------------------------------------------ Mən şiəni pisləmədim, Get İmam Xomeyninin QIZLA SİĞƏ və s başqa hökmlərini oxu, mən əxlaqsızlıqda günahlandırmıram, mən olanı deyirəm, bunun əxlaqsızlıq olduğunu sən dedin Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 6 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 6 апреля, 2008 1. Sən təhqirə təhqirlə cavab verdin...2. Cahil kimi yazma... 3. Sübut elə... 1-Yalanchisan... 2-ozune layiq olan sozu mene yazma... 3-yuxardaki postlar subutdur... Mən şiəni pisləmədim, Get İmam Xomeyninin QIZLA SİĞƏ və s başqa hökmlərini oxu, mən əxlaqsızlıqda günahlandırmıram, mən olanı deyirəm, bunun əxlaqsızlıq olduğunu sən dedin 1-shieleri yuxarda pislemishdinki,subut olundu. 2-Ayetullah Xomeyninin qizla Sige meselesi neyi qesd eliyirsen?iradin neyedir?yaz bizde bilek... 3-sen exlaqin ne oldugunu birinci orgenmelisenki,yeri gelende gunahlandira bilesen,sen bunu bilmediyinden gunahlandirmaga haqqinda yoxdur kimise. 4-olan nedir? 5-men harda neye exlaqsizliq dedim? P.S uje bilmirsen ne yazirsan Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 7 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 апреля, 2008 agzinin danishigini bil!omere omerushka desem xoshuna geler? Bu təhqirə təhqirlə cavab deyil? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 8 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 8 апреля, 2008 Bu təhqirə təhqirlə cavab deyil? men bunu tehqir kimi ile dememishem,onu basha salmag isteyirdimki,bele soz demek yaxhsi deyil,ona gorede "desem?" sozu ve sualdan istifade elemishem. eger Tehqir kimi ishletmishemse o sozu ve cumleni Allah mene cennetin iysini duyuzdurmasin!Amin Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
H.H.B.I. Опубликовано: 9 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 9 апреля, 2008 sen xomeyniye teglid edirsen? inanirsan ki, xomeyninin yolu haqq yoldur ve cennetwe .rir? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 9 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 9 апреля, 2008 sen xomeyniye teglid edirsen? inanirsan ki, xomeyninin yolu haqq yoldur ve cennetwe .rir? Seyyid Eli Xamneiye teqlid edirem,bezende bashqa mercelere muraciet edirem.elbetde cennetin yolu burdan kechir,buna shekkim zerre qederde yoxdur! buna shekki olan omer kimisi olarki resulullahin nubuvvetine shekk eliye Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 10 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 апреля, 2008 buna shekki olan omer kimisi olarki resulullahin nubuvvetine shekk eliye Bundan başqa nə bacarırsan ki? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 10 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 апреля, 2008 2-Ayetullah Xomeyninin qizla Sige meselesi neyi qesd eliyirsen?iradin neyedir?yaz bizde bilek... Qardaş, konkret olaraq iradın neyedi? de biz de bilek. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
H.H.B.I. Опубликовано: 10 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 апреля, 2008 Xomeyni neca cennetin achari ola biler? bizim fikrimize gore o, cehennemin acharidir. subut edin ki, o, haqqdir, ya mesumdur. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 12 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 12 апреля, 2008 Xomeyni neca cennetin achari ola biler? bizim fikrimize gore o, cehennemin acharidir. subut edin ki, o, haqqdir, ya mesumdur. Kimse iddia etmeyib helelikki Xomeyni mesumdur. birdeki Xomeyni cennetin achari deyil,cennetin achari senin emellerindir. Xomeyni chirag rolunu oynayir sadece.Quranin ve resulullah(saas)ve ehli beytinin(aleyhumus salam)in gosterdiyi yolu ishiglandirir... P.S sizin beyem shexsi fikriniz olurki?fikirleshmek caizdir sizde? Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
H.H.B.I. Опубликовано: 12 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 12 апреля, 2008 yox, bir belke projektordur? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 14 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 апреля, 2008 yox, bir belke projektordur? sehbeler goyun ulduzu ola bilir imam Xomeyni(rehmetullahi eleyh)yola ishig salan chirag ola bilmir? Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 14 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 апреля, 2008 biyy hele esas mesele yadimnan chixmishdi....cennetin chiraglari,ebu bekr ve omer hahaha :) xennetin nuru yox imish zulmet imish,sagolsun chiragbanlar hahaha Allah snei guldursun,xeyli guldurdun meni hahaha Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 15 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 15 апреля, 2008 Özünüzə kənardan baxın... Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 15 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 15 апреля, 2008 Deyirem goresen bir toplu chixsa ve iddia eleseki corc bush cennetle mujdelenib,5-10 denede hedis uydursalar.onda biz muselmanlar olaraq demeliyikki beli beli??? desekki ay insanlar ne danishirsiz,corc bush hara cennetle mujdelenmek hara...onda bele chixarki islami parchalayiriq? bele meqamda heqiqeten muselman ne etmelidir,indi bir topluluq eger corc bushu sevirse ve cennetle mujdelendiyine inanirsa? Allah razi olsun demeliyik? ne mal oldugunu desek islami zerbetleyen olariq? ehh....budur zelillik.....delil burhan qarshisinda qelbim bele isteyir mentiqi....yaxud kor korane teqlid.... Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
H.H.B.I. Опубликовано: 20 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 20 апреля, 2008 bir sheyi basha saLIN MENE. MEN BILIREM KI, HER BIRINIZ HER HANSI BIR DUNYALIGINIZI KIMESE ETIBAR ETMAZSINIZ, EDANLAR ISE CHOX TEREDDUD gosterer. bes neca olur ki, axiretinizi kimese [mes: matrudi, Xomeyni ,sistani ve s} etibar edirsiniz? bu ne derecede agil ishidir? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 20 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 20 апреля, 2008 bir sheyi basha saLIN MENE. MEN BILIREM KI, HER BIRINIZ HER HANSI BIR DUNYALIGINIZI KIMESE ETIBAR ETMAZSINIZ, EDANLAR ISE CHOX TEREDDUD gosterer. bes neca olur ki, axiretinizi kimese [mes: matrudi, Xomeyni ,sistani ve s} etibar edirsiniz? bu ne derecede agil ishidir? Səhabələr necə oldu ki, Hz. Mehammədə etibar etdilər hər şeylərini? ------------------------ Məgər sələf kiməsə etibar etmir? Kurtubi - Quran, Albani - Hadis, Teymiyye - Çox şeyde... Ən azı lap cahil olanı hədis və Quranda öz cahil elminə etibar etdilər... Məgər bizim Cənnətlik olan Tabiinə (4 İmama) etibar etməyimiz onlardan dahamı cahil bir əməldir? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
H.H.B.I. Опубликовано: 21 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 21 апреля, 2008 bes niye sehabeler Rasulullah[savv]-den sonra bir merceyi teglid sechmediler? iddianizi bu yonde esaslandirin. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 22 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 22 апреля, 2008 bes niye sehabeler Rasulullah[savv]-den sonra bir merceyi teglid sechmediler? iddianizi bu yonde esaslandirin. Siz bir az da tarixi oxuyun. Səhabələrin çox mərceyiləri olub, misal üçün Süfyan Suri, Süfyan Əyniyə, Uzai, Təbəri, Zahiri (David ibn Əli), Ləys ibn Səid, Ə’məşi, Şə’əbi və s. bunların öz məzhəbləri olub, amma sonradan bunların hamısı rədd olunub və 4 məzhəb (Hənəfi, Maliki, Şafei, Hənbəli) əsas olaraq qərar verildi! Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 22 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 22 апреля, 2008 Mən şiəni pisləmədim, Get İmam Xomeyninin QIZLA SİĞƏ və s başqa hökmlərini oxu, mən əxlaqsızlıqda günahlandırmıram, mən olanı deyirəm, bunun əxlaqsızlıq olduğunu sən dedin Nə deyirsiz? Xomeyni qızla siğədən nə yazıb? Burada http://forum.bakililar.az/index.php?s=&...t&p=1624661 üçüncü sitatı oxuyun, bu sizin cavabınızdır! Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 22 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 22 апреля, 2008 (изменено) Təqlid - fiqhi məsələlərdə cahilin alimdən təqlid etməsi kimi - bir çox yerlərdə bəyənilən olmasına baxmayaraq, bəzi yerlərdə düzgün hesab edilmir və əqli və dini baxımdan məzəmmət olunmuşdur. Məsələn, cahilin cahildən təqlid etməsi, alimin öz tədqiqatlarının nəticəsinin əksinə olsa belə digər alimdən təqlid etməsi və s. Elə buna görə də Qurani-kərim buyurur: "Onlara: "Allahın nazil etdiyinə və Peyğəmbərə tərəf gəlin!" - deyildiyi zaman: "Atalarımızın getdiyi yol bizə yetər", - deyə cavab verirlər. Bəs ataları heç bir şey bilməyib doğru yolda deyildilərsə necə?!" "(Ya Rəsulum!) Biz səndən əvvəl hər hansı bir məmləkətə (Allahın əzabı ilə) qorxudan bir peyğəmbər göndərdiksə, onun naz-ne’mət içində yaşayan böyükləri (varlıları) sadəcə olaraq: "Biz atalarımızı bir din üzərində gördük və biz də (təqlidlə) onların ardınca getməkdəyik!" - dedilər" . Üzləri odda (o tərəf-bu tərəfə) çevrildiyi (haldan-hala düşdüyü) gün onlar: "Kaş Allaha müt’i olaydıq, Peyğəmbərə itaət edəydik!" - deyəcəklər. Onlar deyəcəklər: "Ey Rəbbimiz! Biz ağalarımıza, böyüklərimizə itaət etdik, onlarsa bizi haqq yoldan azdırdılar. Ey Rəbbimiz! Onlara ikiqat əzab ver, onları böyük bir lə’nətə (əzaba) düçar elə!" Peyğəmbər (s) buyurmuşdur: "Xalq yaxşı iş görərsə, biz də görəcəyik, xalq zülm edəcəksə, biz də edəcəyik - deyən ümmətlərdən olmayın! Amma daim hazır olun ki, xalq yaxşı iş gördükdə siz də görün! Pis iş gördükdə isə görməyin". Изменено 22 апреля, 2008 пользователем al-Fath Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 24 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 апреля, 2008 Niyə sizin bir suala cavabınız hökmən başqa bir sual olur? Sənin orda yazdığın alimləri mən heç tanımıram və tanımaq da istəmirəm..Mənim 4 alimim var ki, fiqhi onlardan öyrəndm, bunlar isə heç bir zaman spor etməyən orda yol sahibləridir... Allah amanında... Ahli Sunna aliminin yazdığı bir cahillik Ahli Şiənin yazdığı pozğunluğa necə haqq qazandıra bilər? Deyək ki ikisi də səhv edib... Bunu qəbul edəcək iradən var? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 24 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 апреля, 2008 Niyə sizin bir suala cavabınız hökmən başqa bir sual olur? Sənin orda yazdığın alimləri mən heç tanımıram və tanımaq da istəmirəm..Mənim 4 alimim var ki, fiqhi onlardan öyrəndm, bunlar isə heç bir zaman spor etməyən orda yol sahibləridir... Allah amanında...Ahli Sunna aliminin yazdığı bir cahillik Ahli Şiənin yazdığı pozğunluğa necə haqq qazandıra bilər? Deyək ki ikisi də səhv edib... Bunu qəbul edəcək iradən var? Necə olur ki, əhli-sünnə alimi bunu yazanda o cahillik olur, şiə alimi yazanda isə pozğunçuluq? terminlərlə oyun iynayırsız? Siz neçənci dəfədir ki, alimlərinizi cahil adlandırırsız. Əgər onlar cahildilərsə, onda onlardan elmi öyrənən siz kimsiz? Sərəxsi Hənəfi alimidir. Siz onu tanımırsızsa bu onun elmini və statusunu azaltmır və onu cahil etmir. Həmçinin orada Səudiyyə fətvalar mərkəzinin də fətvasını yazmışam, bu alimlərinizdə cahildilər? Amma bu alimlər kiçik qız uşağı ilə yaxınlığı caiz bilirlər! Keçək Xomeyninin (ra) fətvasına. Lap əvvəlinə nəzər salsaq görərik ki, o deyir: "Əgər bir kimi öz arvadı ilə...". İndi siz Nur deyəcəksiz ki, kimi öz arvadını sığallaya bilməz? Birdə fikir verin ki, Xomeyni (ra) o kişiyə öz kiçik yaşlı arvadı ilə yaxımnlıq etməyə icazə vermir və deyir ki, əgər o bunu etsə arvadı ona ömrünün axırına kimi haram olacaq, amma o onu ömrünün axırına kimi dolandırmalıdır. İndi kimdir burda pozğunçuluqdan yazan, Xomeyni (ra) hansı ki, kişinin öz arvadı ilə əlaqədən yazır, ya sizin alimlər, hansılar ki, kiçik qız uşağı ilə cinsi əlaqəni caiz bilirlər? Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 24 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 апреля, 2008 Siz neçənci dəfədir ki, alimlərinizi cahil adlandırırsız. Əgər onlar cahildilərsə, onda onlardan elmi öyrənən siz kimsiz?Sərəxsi Hənəfi alimidir. Siz onu tanımırsızsa bu onun elmini və statusunu azaltmır və onu cahil etmir. Həmçinin orada Səudiyyə fətvalar mərkəzinin də fətvasını yazmışam, bu alimlərinizdə cahildilər? Amma bu alimlər kiçik qız uşağı ilə yaxınlığı caiz bilirlər! 1. Siz mənim alimlərimin yox Sələflərin "alim"lərini yazmısınız.. Mən onlara cahil demədim, bir insan bir cahillik etməklə cahil olmur, alim də səhv edir, heç kim məsum deyil.. 2. 4 İmamdan ciddi bir dəlil görmədim... 3. Ahli Şiənin ən qədim dəlili İmam Xomeyniyə dayanır? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.