Перейти к содержимому

Əhli sünnətin ALLAHa etiqadları


Shie_cavabi

Recommended Posts

alparslan qardash, onlarda yerli dibli tefsir kitabi olmayib. teze-teze tebetabai bir tefsir kitabi yazib ki, hech kes terfinden qebul edilmeyib. bu barede bashlari ashagidi.

bize Allah yetar, O ne gozel vekildir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 132
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ayə isə belədir:

İş çətinləşəcəyi (baldırlar açılacağı, lüt-üryan vəziyyətdə qiyamətə gedəcəkləri, qiyamət bütün dəhşəti ilə görünəcəyi, həqiqət aşkar olacağı) və səcdəyə (namaza) dəvət olunacaqları gün onlar (səcdə etməyə) qadir olmayacaqlar.

68-ci surə, "əl-Qaləm", "Qələm" surəsi, 42-ci ayə.

http://quran.az/index.php?lang=aze&soorah=68&aya=42&query=&author=1

Ayədən göründüyü kimi ALLAH qiyamət günündə bəndələrin çətin vəziyyətindən danışır. Daha öz baldırının açılacağından deyil. ALLAH ayədə buyurur ki, insanların paltarları baldırına qədər qalxacaq. Bu isə oradakı çətinlikdə insanların ora-bura qaçması zamanı baş verəcək.

ALLAHım sənə iftira atmaqdan bizləri qoru!

Vasim məmməd əliyev və ziya bünyadov o ayəni səhv tərcümə edib ayənin dəqiqdüzgün tərcüməsi belədir.

42 Baldırın açılacağı və onlar səcdəyə çağırılacaqları, lakin (buna) qadir ola bilməyəcəkləri gün –

İnsanların qiyamət günü heç bir paltari zadı olmayacaq hami lüt olacaq

Yox bir, bircə Əlixan Musayev düzgün tərcümə edə bilir. Ayənin tərcüməsini mən ərəbcə bilməyənlər üçün yazmışam. Fərq eləmir ki, onu kim tərcümə edib. Ziya Bünyadov və Vasim Məmmədəliyevin tərcüməsini mənə öyrətmə. Onların tərcüməsində mötərizədə yazılanlar sünnilərin nəzəridir, açıq cümlədə yazılanlar isə şiələrin nəzəridir.

İnsanların qiyamət günü heç bir paltari zadı olmayacaq hami lüt olacaq

Bunu hansı ayə və hədisə əsasən deyirsən? Amma Əbu-Hüreyrə kimi öz kisəndən demə! Belə çıxır ki, qiyamət günü bircə sizin ALLAHınız paltarla gələcək ki, külək vurub onun da baldırını açacaq və möminlərə reklam edəcək? Sən bunu demək istəyirsən?

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

üstəlik Allahin 2 əli də var

«Allah dedi: "Ey İblis, Mənim iki əlimlə xəlq etdiyimə sənin səcdə etməyinə nə mane oldu? Sən təkəbbür göstərirsən, yoxsa yüksək məqamlılardan olmusan?"» (Sad, 75)

ALLAHın əli haqqında da bu mövzuya yazacaqdım! ALLAHı Yəqub (ə) peyğəmbərlə güləşdirməyinizdən də yazacaqdım. Amma vaxtım olmadı.

ALLAH ayədə əlim dedikdə öz qüdrətini nəzərdə tutur. Daha iki ələ sahib olduğunu bildirmir. Bu Onun zatından uzaqdır. Belə olsa ALLAH mürəkkəb olur və bu da ALLAHdan uzaqdır. Nədənsə qardaşlar ALLAHı mürəkkəb və maddi bilməkdə çox həvəslidirlər.

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İnsanların dünyada Allahı görmək gücləri yoxdur. Çünki əbədi olan Allahı fani olan məxluq görə bilməz.

Cənnətdə isə əbədi həyat olduğuna görə əbədi olan insan Allahı görəcəkdir. Allah bizi də onlardan

etsin. Amin!

Sənə bir hədis yazıram, amma çoxdan oxuduğum üçün xırdalıqları yadımda deyil!

Musa (ə) peyğəmbər bir gün Tur dağına ALLAHla danışmağa gedirdi, yolda bir çobanı görür. Görür ki, bu çoban çox uzun namaz qılır. Nə isə gedir ALLAHla danışmağa. Danışıqdan sonra ALLAHdan soruşur:

-İlahi o çobanın Sənin yanında olan məqamı nə qədərdir?

ALLAH cavab verir:

-Heç nə qədər!

Musa (ə) soruşur:

-O ki, çox ibadətkar bəndədir!

ALLAH cavab verir:

-Mən bəndəmə savabı onun mərifəti qədər verirəm! O çobanın mərifəti yoxdur. İstəyirsənsə geri qayıdanda onunla söhbətləş!

Musa (ə) geri qayıdarkən çobanın yanına gedir və onunla söhbət etməyə başlayır. Ondan soruşur:

-Bu qədər namaz qılırsan, dua, ibadət edirsən ALLAH qəbul eləsin. Bəs hansı ibadəti daha çox etmək istəyərdin?

Çoban cavab verir:

-Buradakı çəmənlik olduqca yaşıldır, təzə otlar var. Deyirəm əgər ALLAH eşşşşşşşşəyini mənə versəydi, onu burada can-başla otarardım! Onun eşşşşşşşəyinə yaxşı qulluq edərdim!!!

Musa (ə) peyğəmbər ALLAHın hikmətinə bir daha valeh oldu ...

Sənin o çobanla nə qədər fərqin var? O deyir ALLAHın eşşəyi, sən deyirsən ALLAHın baldırı. Fərqiniz nədir?

Sən ALLAHını sifətdən-sifətə düşəndə tanıyacaqsan. Amma mənim ALLAHım sifətdən-sifətə düşmür.

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Söhbət məgər yemək içməkdən gedir, ya ağlamaqdan gedir ?Biz gülməkdən danışırıq. Əgər Allahın qəzəb sifəti varsa deməli gülə də bilər

Dəlil sizin kitablardan

"Qiyamət günü Allah üç (nəfərə) gülər"

Bax Məclisi "Bihar" 75 cild, 32 səhifə, 107 hədis.

http://al-shia.com/html/ara/books/behar/be...5/104.htm#link1

Şeyh Müfid "İhtisas" səhifə 188

http://al-shia.com/html/ara/books/ekhtesas/a52.html

"Vasail uş şia" 15 çild, səhifə 141-142, hədis 20171

: قال أمير المؤمنين ( عليه السلام ) : يضحك الله إلى رجل في كتيبة يعرض لهم سبع او لص فحماهم أن يجوزوا .

أقول : الضحك هنا مجاز ، ومعناه إن الله يرضى بفعل هذا الرجل ويحبه ويثيبه عليه ، ويأتي في فعل المعروف ما يدل على ذلك

http://www.rafed.net/books/hadith/wasael-15/15007.html#62

"Əmirulmuminin dedi "Allah kişiyə gülər" (hədisin davamanı tərcümə etmək üçün, hörmətli modera kömək edən baçiya müraciat edin)

Əsas məsələ odur ki Amili bu hədisi axırında yazır

أقول : الضحك هنا مجاز "Deyirəm ki gülmək burada məcəzdı". Buda göstərir ki o bu hədisi səhih (yahud həsən yada müvassəq) kimi qəbul edib.

8335 - 1 - عدة من أصحابنا، عن أحمد بن محمد بن خالد، عن ابن فضال، عن أبي جميلة، عن سعدبن طريف، عن الاصبغ بن نباتة قال: قال أمير المؤمنين صلوات الله عليه: يضحك الله عزوجل(4) إلى رجل في كتيبة يعرض لهم سبع أولص فحماهم أن يجوزوا(5).

http://al-shia.com/html/ara/books/al-kafi-5/27.html

Söhbət məgər yemək içməkdən gedir, ya ağlamaqdan gedir ?Biz gülməkdən danışırıq. Əgər Allahın qəzəb sifəti varsa deməli gülə də bilər

Söhbət insanda olub, ALLAHa yaraşmayan sifətlərdən gedir. Əgər ALLAHın qəzəb sifəti varsa, bu o demək deyil ki, onun yumor hissi də olmalıdır! Sən axı niyə qarışdırırsan! Əgər mənim cibimdə 100 manat varsa mən bu pula halal bir şey ala bilirəmsə, deməli haram şeyləri də almalıyam? Axı niyə qarışdırırsan?

Bu sayt artıq "com" domen uzantısı ilə fəaliyyət göstərmir. Bir il olar. İndi sayt "org" və "net" domen uzantısı ilə fəaliyyət göstərir. Bu yazdıqlarını ən azı bir il əvvəl kimsə yazıb! Sən də ağına-qarasına baxmadan köçürüb yığırsan bura!

(hədisin davamanı tərcümə etmək üçün, hörmətli modera kömək edən baçiya müraciat edin)

Sən bu hədisi haradansa "copy-paste" edirsən. Burada moderə kömək edən bacı var? Deyəsən ehlitevhid.com -un forumundandır. Oradakı Uyeyne-ni nəzərdə tutubsan. Onunkunu, bunukunu öz adından yazanda, heç olmasa o yazılanları da oxu. Birdən kimsə özü özünü söyər, sən də üzünü köçürüb özünü biabır edərsən. Ayıbdır! Sözün yoxdursa, gəl de sənə orfoqrafiya, sinonimlər və s. lüğətlərin adını verək ki, arada istifadə elə.

Изменено пользователем Shie_cavabi

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

söhbət adi gözdən gedir . Biz Allaha teleskopla baxmayacağıq ki, adi gözlə baxacağıq o cümlədən adi gözlə havanı görmək mümkün deyil axi sən niyə belə uzadirsan sənə Qurandan ayə gətirdim şiə kitablarından dəlil gətirdim yenə də qəbul eləmirsən

Allah dağı misal çəkdi ki, fani olduqlarına onların gücü çatmaz Allahı görməyə necə ki, dağ da fanidir gücü çatmadı parçalandı .Amma dağ Allahı görmüşdü. Yalnız əbədi məxluq Allahı gırməyə gücü çata bilər

sən mən deyəni başa düşmədin hər iki ayədə "lən" əsla kəlməsi var . O söz bu dünyaya aiddir.

2. əl-Bəqərə

95 Onlar öz əllərinin etdiyinə görə bunu əsla diləməzlər.

3. əz-Zuxruf

77 Onlar (Cəhənnəm gözətçisini) çağırıb deyəcəklər: "Ey Malik! Qoy Rəbbin canımızı alıb qurtarsın!"

necə ki Allah Bu dünya üçün Musaya dedi ki, Onu əsla görə bilməz

söhbət adi gözdən gedir . Biz Allaha teleskopla baxmayacağıq ki, adi gözlə baxacağıq o cümlədən adi gözlə havanı görmək mümkün deyil axi sən niyə belə uzadirsan sənə Qurandan ayə gətirdim şiə kitablarından dəlil gətirdim yenə də qəbul eləmirsən

Sənin şiə kitabından gətirdiyin dəlil Qur`ana tam uyğun idi. Mənim isə bir az vaxtım az olduğu üçün ayələrin təfsirinə baxa bilməmişəm. Baxıb sənə yazacağam.

Allah dağı misal çəkdi ki, fani olduqlarına onların gücü çatmaz Allahı görməyə necə ki, dağ da fanidir gücü çatmadı parçalandı .Amma dağ Allahı görmüşdü. Yalnız əbədi məxluq Allahı gırməyə gücü çata bilər

Bunun da təfsirini sənə yazmalı olacağam! Deyəsən bu ayə səni qiyamətdə ALLAHı bostan qarpızı kimi, adi gözlə görəcəyinə ümidləndirib. Amma bil ki, ALLAH cism deyil və maddi gözlə əsla görülə bilməz. Bunu qəbul elə. Bu islam dininin əqidəsidir.

sən mən deyəni başa düşmədin hər iki ayədə "lən" əsla kəlməsi var . O söz bu dünyaya aiddir.

necə ki Allah Bu dünya üçün Musaya dedi ki, Onu əsla görə bilməz

Sən bir "lən" kəlməsilə ALLAHın görünməzliyini baltalayıb, Onu görünəcək və hiss olunacaq bir varlığa çevirirsən. Amma bu da çox çəkməyəcək ki, bir proqram əldə etmişəm. Onda bu ayələrin təfsirinə baxıb sənə yazacağam!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

sizin kitablarda Allahi görməyə aid hədislər var

«Biharül Ənvar» cild 8, 204,215 səhf, 205, bab: «Cənnət və onun nemətləri», «Biharül Ənvar» cild 48, səhf 263, hədis 17; 27-ci cild, səhf 90,hədis 42; cild 89 səhf 266, hədis 3, bab: «Cümə günunun və saatının fəziləti».

Həmçinin imamlar öz dualarinda Qiyamət günu Allahi gorməyı dua ediblər: «Bihar», cild 86, səhf 2, hədis 2; 90 cild, səhf 133 «Cümə gününün duasi» «Bihar», cild 93, səhf 262; cild 97, 363. «Kafiyə» cild 2, 547-548 səhf, hədis 6. «Mən lə yəhdürül fəqih» ibn Bağabeyn 1 cild, səhf 315, hədis 12, bab: «Fittagib»

http://www.al-shia.com/html/ara/books/behar/behar08/a13.html

http://www.rafed.net/books/olom-quran/al-safi-04/14.html

" ص 249 - 250 " فس : أبي ، عن عثمان بن عيسى ، عن سماعة ، عن أبي بصير ، عن أبي عبدالله عليه السلام مثله .

( 1 ) " ص 444 - 445 " 27 - فس : أبي ، عن ابن أبي نجران ، عن عاصم بن حميد ، عن أبي عبدالله عليه السلام قال : ما من عمل حسن يعمله العبد إلا وله ثواب في القرآن إلا صلاة الليل ، فإن الله لم يبين ثوابها لعظيم خطرها عنده فقال : " تتجافي جنوبهم عن المضاجع يدعون ربهم خوفا وطمعا " إلى قوله : " يعملون " ثم قال : إن لله كرامة في عباده المؤمنين في كل يوم جمعة ، فإذا كان يوم الجمعة بعث الله إلى المؤمن ملكا معه حلة فينتهي إلى باب الجنة فيقول : استأذنوا لي على فلان ، فيقال له : هذارسول ربك على الباب ، فيقول : لازواجه أي شئ ترين علي أحسن ؟ فيقلن : يا سيدنا والذي أباحك الجنة مارأينا عليك شيئا أحسن من هذابعث إليك ربك ، فيتزر بواحدة ويتعطف بالاخرى فلا يمر بشئ إلا أضاء له حتى ينتهي إلى الموعد ، فإذا اجتمعوا تجلى لهم الرب تبارك و تعالى ، فإذا نظروا إليه خروا سجدا فيقول : عبادي ارفعوا رؤوسكم ليس هذا يوم سجود ولا يوم عبادة قد رفعت عنكم المؤونة ، فيقولون : يارب وأي شئ أفضل مما أعطيتنا ؟ أعطيتنا الجنة ، فيقول : لكم مثل مافي أيديكم سبعين ضعفا ، فيرجع المؤمن في كل جمة بسبعين ضعفا مثل مافي يديه ، وهو قوله : " ولدينا مزيد " وهو يوم الجمعة ، إن ليلها ليلة غراء ( 2 ) ويومها يوم أزهر ، فأكثروا فيها من التسبيح والتكبير والتهليل والثناء على الله والصلاة على محمد وآله ، ( 3 ) قال : فيمر المؤمن فلا يمر بشئ

Bihar Al-Anwar

..... və cümə günü olanda Allah möminlərin ardınca 1 mələk 1paltar ilə göndərəcək o cənnət qapısının qurtaracağında duracaq və deyəcək " icazə verin filankəs və filankəslə görüşüm" ona deyiləcək:" bu (sənin) qapındakı Allahın elçisidir elçsidir" və sonra o öz arvadlaına deyəcək :"hansınız məndən gözəlini görmüsünüz?" onlar deyəcəklər :"ey sahibimiz sənə cənnəti bəxşedənə and olsun ki rəbbinin sənin ardınca göndərdiyindən daha gözəlini görməmişik..... o nəzərdə tutulmuş yerə çatanacan heç bir şeyin yanında işıqlanma düşənəcən keçməyəcək və onların hamısı bir yerə yığılanda Allah taala onların qarşısında peyda olacaq və onlar Ona baxanda səcdə edəcəklər.Allah deyəcək: başlarınızı qaldırın bu gün nə səcdə nə də ibadət günüdür

O ki qaldı sən deyən hədisə, orada deyilir " تجلى لهم الرب" "Rəbbləri onlara təcəlla edəcək" və "فإذا نظروا إليه" "Ona tərəf baxacaqlar" kəlməsi də Qur`anın ayəsinə uyğundur. Bunların Qur`andakı ayə ilə heç bir fərqi yoxdur!

Fərqi görmürsənsə onda o hədisi qəbul et. Artiq nə qədər sübut gətirmək olar?

"Onda o hədisi qəbul et" nə deməkdir? "Onda" sözünün izah edə bilərsən? Mən ayəni inkar etmişdim? İndi deyirsən ki, Onda o hədisi qəbul et! Mən dedim ki, ayənin təfsirinə baxmaq lazımdır. Bu qədər. Əvvəl Azərbaycan dilini dəqiq öyrən sonra yaz! Onda ...

Sənin gətirdiyin sübut deyildi. Sadəcə Qur`anı dəstəkləyən bir hədis idi. Hədisdə işlənən kəlmələrin Qur`anda işlənən kəlmələrdən qətiyyən fərqi yox idi. Sənin məntiqinə əsasən, onlar fərqlidir? Mən əvvəl elə bilirdim ki, savadlı bir adamla bəhs, müzakirə edəcəyəm, indi isə görürəm ki, onun-bunun yazdığını "copy-paste" edirsən! Dəstəkləyici hədisi mənə dəlil göstərirsən! Mən o ayəni inkar edirdim ki, hədisə görə ayəni qəbul edim?

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

. Amma sizin hədislərdə isə ALLAHa ayaq, baldır, sifətdən-sifətə düşmə də nisbət verilir.

bu hədislər Qurana zidd deyil həmin şeylər quranda da var

Amma gör siz də necədir sizdə də Üz,göz əl vəsaira var amma deyilir bunlar imamlardir. Sizin hədislərdə bu yolla imamalar ilahiləşdirilir Allah isə maddiləşdirilir

bu da dəlillər

Qur`anda deyilir ki, ALLAH sifətdən-sifətə düşür?

Bizdə bir neçə belə hədis var ki, bunlar da tə`vil-dir. Bunları da buyuranlar imamlar özləri olduğu üçün, "onlar özləri özlərini ilahiləşdirir" demək düzgün deyil. Bu hədislərin raviləri də imamları ALLAH deyil, insan kimi qəbul ediblər. Burada o bəhsi etmək istəsən, edə bilərik!

Bu da dəlillər! İngiliscəni saxla özünə, lazım olar!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu ayələrin təfsirinə baxıb səninlə ətraflı müzakirə edərəm! Digər tərəfdən isə, sənin dəlillərindən bəziləri qəbul edilməzdir. Amma hələlik tələsmirəm və təfsirə baxdıqdan sonra, səninlə ətraflı müzakirə edəcəyəm!

Kimin təfsirinə baxacaqsan?

Baxandan sonra adreslərini də yazacağam! Onda görərsən!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

alparslan qardash, onlarda yerli dibli tefsir kitabi olmayib. teze-teze tebetabai bir tefsir kitabi yazib ki, hech kes terfinden qebul edilmeyib. bu barede bashlari ashagidi.

Yalan danışma! Başı-aşağı özünsən!

İndi sənə təfsir kitablarımızı yazaram görərsən!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

alparslan qardash, onlarda yerli dibli tefsir kitabi olmayib. teze-teze tebetabai bir tefsir kitabi yazib ki, hech kes terfinden qebul edilmeyib. bu barede bashlari ashagidi.

ALLAH yalançılara lənət eləsin!

KİTABIN ADI-\-CİLDLƏRİN SAYI-\-MÜƏLLİFİN ADI-\-MÜƏLLİFİN VƏFATI (H/Q)

"Təfsiru Əbi Həmzə Sumali"-\-1-cild-\-Əbu Həmzə Sumali-\-148 h.q.

"Təfsir əl-imam əl-Əskəri (ə)"-\-1-cild-\-İmam Həsən Əskəri (ə)-\-260 h.q.

"Təfsiru Əyyaşi"-\-2-cild-\-Muhəmməd ibn Məsud Əyyaşi-\-320 h.q.

"Təfsir əl-qummi"-\-2-cild-\-Əli ibn İbrahim əl-Qummi-\-329 h.q.

"Təfsir Furat əl-Kufi"-\-1-cild-\-Furat ibn İbrahim əl-Kufi-\-352 h.q.

"Həqaiq ət-tə`vil"-\-1-cild-\-əş-Şərif Rəzi-\-406 h.q.

"ət-Tibyan"-\-10-cild-\-Şeyx Tusi-\-460 h.q.

"Təfsiru məcmə` əl-bəyan"-\-10-cild-\-Şeyx Təbərsi-\-560 h.q.

Yenə var ... istəsən davam edə bilərəm ...

ALLAH yalançıya lənət eləsin! ALLAH bizim başımızı uca eləyib! Sənin kimilər başıaşağı deməklə, biz başıaşağı olmarıq!

Изменено пользователем Shie_cavabi

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İnsanların qiyamət günü heç bir paltari zadı olmayacaq hami lüt olacaq

Bunu hansı ayə və hədisə əsasən deyirsən? Amma Əbu-Hüreyrə kimi öz kisəndən demə! Belə çıxır ki, qiyamət günü bircə sizin ALLAHınız paltarla gələcək ki, külək vurub onun da baldırını açacaq və möminlərə reklam edəcək? Sən bunu demək istəyirsən?

Oxu və ibrət götür

«Göyü kitabsəhifəsi kimi büküb qatlayacağımız günü (qiyamət gününü) yadınıza salın. (O gün insanları) ilk dəfə (yoxdan) yaratdığımız kimi dirildib əvvəlki halına salarıq». (əl-Ənbiya 104).

Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «İnsanlar qiyamət günü çılpaq, ayaqyalın və

xitan (sünnət) edilməmiş halda həşr ediləcəklər». Aişə – radıyallahu anhə – dedi: «Ey Allahın

Rəsulu! Kişilər, qadınlar (birlikdə çılpaq olaraq həşr ediləcəklər və) bir-birilərinə baxmayacaqlar?»

Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Bu kimi şeylərə baxmaq belə ağır olacaqdır».

hədis dəqiq bilmirəm hansı kitabdandı . bilən kimi yazaram . kim bilirsə qoy o da yazsın

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

üstəlik Allahin 2 əli də var

«Allah dedi: "Ey İblis, Mənim iki əlimlə xəlq etdiyimə sənin səcdə etməyinə nə mane oldu? Sən təkəbbür göstərirsən, yoxsa yüksək məqamlılardan olmusan?"» (Sad, 75)

ALLAH ayədə əlim dedikdə öz qüdrətini nəzərdə tutur. Daha iki ələ sahib olduğunu bildirmir. Bu Onun zatından uzaqdır. Belə olsa ALLAH mürəkkəb olur və bu da ALLAHdan uzaqdır. Nədənsə qardaşlar ALLAHı mürəkkəb və maddi bilməkdə çox həvəslidirlər.

nə vaxtdan 2 əl qüdrət olub? Allah özü quranda deyir ki , 2 əli var . adama daha nbaşa salmaq olar ?sənin işin gücün Quran ayələrinə başqa məna verməkdir.Allah mürəkkəb deyil

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İnsanların dünyada Allahı görmək gücləri yoxdur. Çünki əbədi olan Allahı fani olan məxluq görə bilməz.

Cənnətdə isə əbədi həyat olduğuna görə əbədi olan insan Allahı görəcəkdir. Allah bizi də onlardan

etsin. Amin!

Sənə bir hədis yazıram, amma çoxdan oxuduğum üçün xırdalıqları yadımda deyil!

Musa (ə) peyğəmbər bir gün Tur dağına ALLAHla danışmağa gedirdi, yolda bir çobanı görür. Görür ki, bu çoban çox uzun namaz qılır. Nə isə gedir ALLAHla danışmağa. Danışıqdan sonra ALLAHdan soruşur:

-İlahi o çobanın Sənin yanında olan məqamı nə qədərdir?

ALLAH cavab verir:

-Heç nə qədər!

Musa (ə) soruşur:

-O ki, çox ibadətkar bəndədir!

ALLAH cavab verir:

-Mən bəndəmə savabı onun mərifəti qədər verirəm! O çobanın mərifəti yoxdur. İstəyirsənsə geri qayıdanda onunla söhbətləş!

Musa (ə) geri qayıdarkən çobanın yanına gedir və onunla söhbət etməyə başlayır. Ondan soruşur:

-Bu qədər namaz qılırsan, dua, ibadət edirsən ALLAH qəbul eləsin. Bəs hansı ibadəti daha çox etmək istəyərdin?

Çoban cavab verir:

-Buradakı çəmənlik olduqca yaşıldır, təzə otlar var. Deyirəm əgər ALLAH eşşşşşşşşəyini mənə versəydi, onu burada can-başla otarardım! Onun eşşşşşşşəyinə yaxşı qulluq edərdim!!!

Musa (ə) peyğəmbər ALLAHın hikmətinə bir daha valeh oldu ...

Sənin o çobanla nə qədər fərqin var? O deyir ALLAHın eşşəyi, sən deyirsən ALLAHın baldırı. Fərqiniz nədir?

Sən ALLAHını sifətdən-sifətə düşəndə tanıyacaqsan. Amma mənim ALLAHım sifətdən-sifətə düşmür.

sən əvvəlcə de görək bu hədisi hardan götürmüsən?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sцhbət insanda olub, ALLAHa yaraşmayan sifətlərdən gedir. Əgər ALLAHın qəzəb sifəti varsa, bu o demək deyil ki, onun yumor hissi də olmalıdır!

Gьlmək Allaha yaraşan sifətdir necə ki, qəzəb ona yaraşir .

Sən axı niyə qarışdırırsan! Əgər mənim cibimdə 100 manat varsa mən bu pula halal bir şey ala bilirəmsə, deməli haram şeyləri də almalıyam? Axı niyə qarışdırırsan?

Sən niyə mьqayisəyə keзirsəm iəliyə gцrə mьqayisə etmək olmaz

Bu sayt artıq "com" domen uzantısı ilə fəaliyyət gцstərmir. Bir il olar. İndi sayt "org" və "net" domen uzantısı ilə fəaliyyət gцstərir. Bu yazdıqlarını ən azı bir il əvvəl kimsə yazıb! Sən də ağına-qarasına baxmadan kцзьrьb yığırsan bura!

hər halda sizin hədislərdir istəsən sən onları t. bilərsən

Изменено пользователем alparslan
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bunun da təfsirini sənə yazmalı olacağam! Deyəsən bu ayə səni qiyamətdə ALLAHı bostan qarpızı kimi, adi gözlə görəcəyinə ümidləndirib. Amma bil ki, ALLAH cism deyil və maddi gözlə əsla görülə bilməz. Bunu qəbul elə. Bu islam dininin əqidəsidir.

Allah cism deyil və maddi gözlə görüləcək. gözlə görsənməyən o demək deyil ki, maddi deyil mələklər cinlər ruhlar və sairə bizim gözümüzlə görsənmir amma maddidir.sənin əqidən islam əqidəsi deyil

Sən bir "lən" kəlməsilə ALLAHın görünməzliyini baltalayıb, Onu görünəcək və hiss olunacaq bir varlığa çevirirsən.

sən niyə şər atırsan məgər mən dedim ki, Allah gözlə dərk olunandır? Gözlər onu dərk etməz ayəsi Allahi görməyə sübutdur . yoxsa allah deyərdi ki, gözlər onu görə bilməz

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"Onda o hədisi qəbul et" nə deməkdir? "Onda" sözünün izah edə bilərsən? Mən ayəni inkar etmişdim? İndi deyirsən ki, Onda o hədisi qəbul et! Mən dedim ki, ayənin təfsirinə baxmaq lazımdır. Bu qədər. Əvvəl Azərbaycan dilini dəqiq öyrən sonra yaz! Onda ...

Sənin gətirdiyin sübut deyildi. Sadəcə Qur`anı dəstəkləyən bir hədis idi. Hədisdə işlənən kəlmələrin Qur`anda işlənən kəlmələrdən qətiyyən fərqi yox idi. Sənin məntiqinə əsasən, onlar fərqlidir? Mən əvvəl elə bilirdim ki, savadlı bir adamla bəhs, müzakirə edəcəyəm, indi isə görürəm ki, onun-bunun yazdığını "copy-paste" edirsən! Dəstəkləyici hədisi mənə dəlil göstərirsən! Mən o ayəni inkar edirdim ki, hədisə görə ayəni qəbul edim?

Qəribə adamsan sənki ancaq söz güləşdirməkdir.Sən ayəni inkar edirsən

Allah deyir ki, Ona baxacaqlar sən deyirsən yox

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qur`anda deyilir ki, ALLAH sifətdən-sifətə düşür?

Allah hər şeyə qadirdir . 2 əli ilə adəmi yaratdi. sən qəbul eləmədin. bu ayəni gətirəcəm ona da inanmayacaqsan

89. əl-Fəcr

22 sənin Rəbbin və səf-səf (düzülmüş) mələklər gələcək

Bizdə bir neçə belə hədis var ki, bunlar da tə`vil-dir. Bunları da buyuranlar imamlar özləri olduğu üçün, "onlar özləri özlərini ilahiləşdirir" demək düzgün deyil. Bu hədislərin raviləri də imamları ALLAH deyil, insan kimi qəbul ediblər. Burada o bəhsi etmək istəsən, edə bilərik!

necə yəni ilahiləşdirmək demək düzgün deyil? Orda açıq aydın deyilir ki, imamalar Allahın əli gözü üzü dilidirlər. Bu ilahiləşdirmədir. ravilərdə imamlara ibadət etdikləri üçün özlərindən uydurublar . Abdullah ibn Səbanın ardıcıllardılar . imamların yox. Kuleyni məgər imamların adından yazmır ki, Quranı sahabələr dəyişdirb?

Bu da dəlillər! İngiliscəni saxla özünə, lazım olar!

öz hədislərinizə özün yiyə durmaq istəmirsən?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

alparslan qardash, onlarda yerli dibli tefsir kitabi olmayib. teze-teze tebetabai bir tefsir kitabi yazib ki, hech kes terfinden qebul edilmeyib. bu barede bashlari ashagidi.

ALLAH yalançılara lənət eləsin!

KİTABIN ADI-\-CİLDLƏRİN SAYI-\-MÜƏLLİFİN ADI-\-MÜƏLLİFİN VƏFATI (H/Q)

"Təfsir əl-qummi"-\-2-cild-\-Əli ibn İbrahim əl-Qummi-\-329 h.q.

Yenə var ... istəsən davam edə bilərəm ...

ALLAH yalançıya lənət eləsin! ALLAH bizim başımızı uca eləyib! Sənin kimilər başıaşağı deməklə, biz başıaşağı olmarıq!

indi gör orda nə yazılıb

2. əl-Bəqərə

26 Həqiqətən, Allah ağcaqanadı və ondan da üstün olanı məsəl çəkməkdən utanmaz.

"Alim" Allamə Ali ibn Ibrahim isə yazır ağcaqanad əmirəl möminindir ondan böyüyü isə Məhəmməd peyğəmbərdir (qummi səh 19)

üstəlik o kitabda deyilir quran təhrif olunub. bu da sənin təfsir kitabın

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

alparslan qardash, onlarda yerli dibli tefsir kitabi olmayib. teze-teze tebetabai bir tefsir kitabi yazib ki, hech kes terfinden qebul edilmeyib. bu barede bashlari ashagidi.

ALLAH yalançılara lənət eləsin!

KİTABIN ADI-\-CİLDLƏRİN SAYI-\-MÜƏLLİFİN ADI-\-MÜƏLLİFİN VƏFATI (H/Q)

"Təfsiru Əyyaşi"-\-2-cild-\-Muhəmməd ibn Məsud Əyyaşi-\-320 h.q.

Yenə var ... istəsən davam edə bilərəm ...

ALLAH yalançıya lənət eləsin! ALLAH bizim başımızı uca eləyib! Sənin kimilər başıaşağı deməklə, biz başıaşağı olmarıq!

Убеждение шиитов в том, что Господь – это имам, живущий на земле, как об этом сказано в книге “Мир’атуль-анвар ва мишкатуль-асрар” на странице 59: “Али сказал: “Я – Господь и имам, живущий на земле”. Имам Аль-Айяши сказал в своем тафсире (2 том, стр. 353) в объяснении аята “…и не приобщай никого своему Господу в поклонении” (18; 110): “То есть подчинение Али ибн Аби Талибу, и отказ от приобщения кого-либо к его праву на халифат, тем более, если этот человек не из его семьи”.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

И эта тема искажения Корана существует более чем в 2 тысячах пересказов и в версиях имамитских “хадисов”, имеющиеся во всех их книгах, как основных, так и просто трудов. И об этом сказали их первые ученые – Али ибн Ибрахим Аль-Куми, упомянувший о изменении Корана в предисловии к своему тафсиру (Тафсиру Кум, том 1, стр. 36-37), напечатанному в Бейруте “Дар-ассурур”. В нем упоминается об аяте: “Вы были лучшей общиной, выведенной для людей…” (3; 110): “Абу Абдулла переспросил, услышав чтение этого аята: “Лучшей общиной? Которая убивает повелителя правоверных, Хасана и Хусейна?” И его спросили: “Как нам читать этот аят?” - он ответил: “Читать его надо так, как он был ниспослан – “Вы были лучшими имамами, выведенными для людей…” (игра слов – “умма” (община) шииты изменили на “аимма” (имамы)).

Мухаммад ибн Масуд, известный еще как “Аййяши”, – сказавший в своем одноименном тафсире (1 том, стр. 25): “От Абу Абдулла: “Если бы Коран читали так, как он был ниспослан, то ты нашел бы в нем имена имамов…”.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Это четвертый имам шиитов Зайн аль Абидин Али ибн Аль Хусейн. Абу Аль Хасан Аль Ардабили приводит в его книге «Кашф Аль Гимма» что Саид ибн Марджана сказал: «Однажды я был с Али ибн аль Хусейном и сказал: «Я слышал высказывание Абу Хурайры: « Посланник Аллаха сказал, что если кто-нибудь освободит верующего в Аллаха Аллах освободит его часть за частью от огня. Аллах освободит руку за рукой, ногу за ногой, ямку за ямкой.» Али ответил: «Ты слышал это от Абу Хурайры?» Саид сказал «Да». Али ибн Аль Хусейн сказал своему слуге: « Мой наиболее образованный мальчик-раб, Абдулла ибн Джафар предложил за него тысячу динаров, но Али ибн Аль Хусейн отказался, а теперь ты свободен ради Аллаха.» (16)

Видите ли вы мои дорогие братья правду и правдивость Абу Хурайры в глазах имама Али ибн Аль Хусейна на таком уровне, что имам сразу же выполнил то, о чем сказал АбуХурайра без колебаний? Более того, совсем не удевительно, что один из шиитских ученых считал достоверными рассказы Абу Хурайры. Абу Дауд Аль Хиллэй сказал: «Абдулла Абу Хурайра известный человек и один из сподвижников пророка» (17) Ибн Бабави Аль Кумми принимает хадисы от Абу Хурайры как аргументы в некоторых местах его книги «Аль Кишаль» (18) Рассматривая книгу (Мухаккик Аль Китаб) Али Акбар Гуфари не критикует Абу Хурайру, хотя в своей книге он критикует многих. В добавлении к этому, человек который приводит много хадисов от Абу Хурайры это муж его дочери; Саид ибн Аль Мусиб, один из его известнийших учеников, и тот, кто приводит от Абу Хурайры хадисы пророка, ссылаясь на запоминание их Абу Хурайрой. Аль Каши один из крупнейших шиитских ученых в Науке о Человеке- сказал об Саиде ибн Аль Мусибе: «Саид Аль Мусиб был поднят Поветилем верующих (а.с.)» (19) Аль Каши также приводит, что Абу Джафар саказал: «Саид Аль Мусиб наиболее знающий человек в свое время.» (20)

16.Аль Ардабили. «Кашф Аль Гимма». Т.2. «Достоинства имама Зайн Аль Абидина». С.290.

17.«Риджаль Ибн Дауд Аль Хиллэй» с.198.

18.Аль Кумми. «Аль Кишаль». Сс.31,38,164,174,176...и т.д.

19.«Риджаль Аль Каши». №54. с.107.

20.Там же с.110.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

QİYAMƏT GÜNÜ MÖMİNLƏRİN RƏBLƏRİNİ GÖRMƏLƏRİ

Əhli Sünnə vəl Cəmaat yəni Sələfi Salihin ittifaq ilə bu fikirdədirlər ki, Qiyamət günü möminlər öz Rəblərini heç bir əziyyət çəkmədən görəcəklər. Bunu sübut etmək üçün Quran və Sünnədə gələn dəlillərə baxaq.

«O, gün üzlər Rəbbinin gül cəmalına baxıb sevinəcəkdir». (əl-Qiyamə 22-23). Bu ayə altı kəlmədən ibarətdir ki, bunların beşi Allahın görülməsinə dəlalət edir.

1. VUCUHUN – üzlər.

Müxaliflər qeyd edirlər ki, bu ayədə olan görmək qəlbnəndir. Lakin bu səhv fikirdir. RAƏƏ – sözü ərəb dilində iki cürdür.

1). BƏSARİYYƏ – gözlə, 2). QULUBUN – qəlblə.

Bu ayəyə gəlincə isə, Allah buyurmadı ki, QULUBUN – qəlblər o gün sevinəcək. Əksinə Allah buyurdu: VUCUHUN – üzlər o gün sevinəcək. Gözlər də üzdə olduğu üçün nəzər salacaqdır. Bir məsələ də var ki, qəlb nəzər sala bilməz, gözlər isə nəzər sala bliər.

2). YƏUMƏİZİN – o, gün.

Məgər qəlb Allahın olduğunu bilmir. Hətta kafir belə olsa çətin anlarında əllərini göyə qaldıraraq dua edir. Lakin Allahın o, günü xüsusiləşdirməsi məhz möminlərin öz Rəbblərini görəcəyinə işarədir.

3). NƏDİRA – üzlər ağ, sevinc içində.

Niyə Allah möminləri ayırdı, onlara sevinc içərisində olacaqlarını buyurdu. Çünki möminlərdən fərqli olaraq kafirlər o günü öz Rəbblərini görməyəcəklər. «Qiyamət günü onlarla Rəbləri arasında hicab çəkiləcək və onlar Rəblərini görməyəcəklər». (əl-Mutəffifin 15).

4). İLƏ – tərəf.

Yəni Rəblərinə tərəf baxacaqlar. Əbu Səid əl-Xudri – radıyAllahu anhu – rəvayət edir ki, Rəsulullah – sallAllahu aleyhi və səlləm – in zamanında bir qrup insanlar: «Ya Rəsulullah! Qiyamət günü Rəbbimizi görəcəyikmi?» Rəsulullah – sallAllahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Yanında bulud olmayan açıq bir havada günəşi görməyə çətinlik çəkirsinizmi? Bədirlənmiş ayı 14-cü günündə yanında bulud olmayan açıq havada görməyə çətinlik çəkirsinizmi?» Xeyr, Ya Rəsulullah! O, buyurdu: «Günəşi və ayı görməkdə əziyyət çəkmədiyiniz kimi Allahı görməkdə də əziyyət çəkməyəcəksiniz».

5). NAZİRA – nəzər salacaqlar.

Müxaliflər şübhə salmaq üçün bu ayəni dəlil gətirirlər. «Gözlər onu dərk edə bilməz, lakin o, gözləri dərk edər». (əl-Ənam 103). Sözsüz ki, nə bu dünyada, nə də axirətdə Allahı heç bir məxluq dərk edə bilməz. Lakin insan baxdığı, bir şeyi görə bilər lakin dərk etməyə bilər. Ağıllar onu bilirlər, lakin bilməkləri ilə onu dərk edə bilmirlər. Buna görə də dərk etmək tamamilə ayrı bir şey, görmək isə tam başqa bir şeydir. «Onlar taxtlar üstündə (əyləşib) tamaşa edəcəklər». (əl-Mutəffifin 24).

Muxaliflərin digər bir şübhələri: «Musa, Ey Rəbbim! Özünü mənə göstər sənə baxım» dedi Allah: «Sən məni əsla görə bilməzsən. Lakin dağa bax. Əgər o, yerində dura bilsə, sən də məni görə bilərsən». (əl-Əraf 143). Lakin əksinə bu ayə elə onların özləri üçün bir dəlildir. Müxaliflərin dediyinə görə bu ayədə olan LƏN TƏRANİ – kəlməsi əbədiyyən nəfy ifadə edər. Bu görmənin heç vaxt həqiqət olmayacağına dəlalət edir. Dil baxımından isə doğru deyildir. Allah Qurani-Kərimdə Yəhudilər haqqında buyurur: «Yəhudilər deyirlər ki, bizim yerimiz Cənnətdir. Orada bizə gözəl nemətlər hazırlanıb. (Ya Məhəmməd!) Sən onlara (yəhudilərə) de: Əgər (sizin iddianıza görə) Allah yanında axirət evi (Cənnət) başqa insanlara deyil, yalnız sizə məxsusdursa və bu sözünüz doğrudursa (Allahdan) ölüm istəyin! (Cənnətin yalnız özünə aid olduğunu iddia edən kimsə ona qovuşmağa səbəb olan ölümü mütləq arzular). (Əlbəttə) onlar öz əməllərini bildiklərinə görə ölümü əsla istəməzlər». (əl-Bəqərə 95-96). Ayədən də göründüyü kimi Lən – onlar ölümü bu dünyada təmənna etməyəcəklər. Digər bir ayədə isə: «Onlar müraciət edib deyəcəklər: Ey Məlik! Qoy Rəbbin bizi öldürsün (bu əzabdan qurtaraq). O,isə (min ildən sonra onlara) Siz (həmişəlik burada) qalacaqsınız». (əz-Zumər 77). Cəhənnəmdə isə ölümü təmənna etdiklərini görürük.

Digər tərəfdən Musa – əleyhissəlam – Allahın Rəsulu, onun kəlimi olduğu halda, Allah haqqında nəyin imkansız olduğunu daha yaxşı bilirdi. Əgər onun görülməsi imkansız olsaydı belə bir istəklə Allaha müraciət etməzdi. Peyğəmbərlərin həyatlarına baxsaq görərik ki, onlar Allaha layiq olmayan bir şeylə müraciət etdikdə Allah onları dərhal düzəldərdi. Məs: Nuh – əleyhissəlam – öz oğlu üçün kömək istədikdə, İbrahim – əleyhissəlam- öz atası üçün, Muhəmməd – sallAllahu aleyhi və səlləm – öz əmisi üçün kömək istədikdə Allah onlara qadağan etdi. Musa – əleyhissəlam – a isə bu qadağanı qoymadı, əksinə: «Tur dağına bax» deyə buyurdu. Buna görə də Allah: «Sən məni əsla görə bilməzsən» - buyurduğunun mənası, dünyada məni görə bilməyəcəksən deməkdir. İnsanların dünyada Allahı görmək gücləri yoxdur. Çünki əbədi olan Allahı fani olan məxluq görə bilməz. Cənnətdə isə əbədi həyat olduğuna görə əbədi olan insan Allahı görəcəkdir. Allah bizi də onlardan etsin. Amin!

Məqalələri elminə etibar etdiyim qardaşın tərcümə etdiyi kitabdan götürmüşəm.

Vəs-Sələmu aleykum va rahmətullah

Əqidət-ut-Təhaviyyədən daha bir bir çıxarış:

İslam dünyasının bəzi şəxslərinin Allahı cənnətdə görməni təxəyyüllərinə və ağıllarına əsaslanaraq təfsir etmələri, ona düzgün baxışlı bir iman sayılmır. Çünki məsəlyə mühakimə yolu ilə şərh ermək Allahın rəbliyinə əlavə edilən anlayışların hamısının təfsir edilməsi mənasını verir. Təfsirçilikdən əl çəkmək və itaət yoluna qədəm qoymaq müsəlmanlara xas olan dindir. (Sifətləri) inkar etməkdən (funksiyalaşdırmaq) və oxşatmadan (bənzətmədən) çəkinməyən bir adamın ayağı sürüşər və (çatışmazlıq, eyb, qüsur və başqa hallarla bağlı) mənəvi paklığa nail ola bilməz.

Şübhəsiz ki, Uca və Cəlil olan Rəbbimiz vəhdaniyyət sifətləri ilə təfsir edilmişdir. Bir və Tək olan sifətlərinə sahibdir. Yaratdıqlarından heç biri Onun sifətlərindəki mənalara malik deyil.

Şərh: Müsəlmanlar arasında Uca Allahı görməni ağlına və istəklərinə görə şərh edən və yaxud özünün Onun keyfiyyətini biləcəyini söyləyənlərin bu barədə əqidəsi düzgün əsaslara söykənmir. Belə insanlar xətaya yol verənlərdir. Röyətə (görməyə) tam mənasıyla əminliyi olmayanlardır. Çünki görmənin gerçəkliyini və keyfiyyətini Allahdan başqa heç kim bilə bilməz. Görmə (röyət) və yaradıcı Rəbbimiz haqqında edəcəyimiz ən doğru təfsir odur ki, insanlar (Onun sifətlərini), bu dünyada adət etdikləri şəkildə izah etməsinlər və keyfiyyət verməsinlər. Əksinə, bunun mənası (Quran və sünnədə) necədirsə, ona belə də iman gətirləmiyik. Onun keyfiyyətini araşdırmamalıyıq. Bu mövzuda Allahın və Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın slaam və salavatı olsun!) buyurduqlarına iman gətirib təslim olmalıyıq.

Bu, Uca Allahın Öz Peyğəmbəri ilə müsəlman qullarına göndərdiyi həqiqi dindir. Müsəlmana zəruri olan aşağıdakı iki şeydən çəkinmək lazımdır:

1. Allahın Onun Özünü vəsf etdiyindən başqa tərzdə vəsf edərək haqq yoldan azmaq və Allahın Özünü vəsf etdiyi əsil məqsədindən kənara çıxıb yayınmaq;

2. Uca Allahın sifətlərini, adlarını, zatını və fəaliyyətini yaratdıqlarına bənzətmək.

“Ona bənzər heç bir çey yoxdur. O, (hər şeyi) eşidəndir, (hər şeyi) görəndir!” Şura, 42/11.

Ayənin birinci yarısı Allaha oxşarlığı və bənzərliyi inkar edir, ikinci yarısı isə Onun sifətlərinin isbatıdır. Ayı paklıqla isbatı bir yerdə nəzərdə tutmuşdur. Kim ki, bu iki haldan çəkinməzsə, ayağı sürüşər və imanında xətaya yol verər, həqiqəti t. bilməz. Beləcə də, Allah haqqında vacib olan paklıq yerinə yetirə bilməz. Bu, Allahı oxşarlıqdan, bənzərlikdən və şərik qoşmaqdan uzaq tutmaqdan ibarətdir. Çünki əziz və calil olan Allah əməlində, adlarında, sifətlərində, yaradıcılığında və hökmlərində vəhdaniyyət sahibidir. Bütün fəaliyyətində Təkdir. Heç kimə ehtiyacı yoxdur. Onun şəriki və bənzəri yoxdur. Yaratdıqlarının heç biri bu mənalarda zatında, əməllərində, adlarında və sifətlərində Ona bənzəməzlər.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

http://www.al-shia.org/html/eng/books/hadi.../part3-ch10.htm

H 266, Ch. 10, h 3

....................he Imam bowed down to a prostrating position and then said, ‘(O Lord), Glory belongs to you they have not recognized You nor have they acknowledged Your Oneness thus, they attribute to You such things. (O Lord, Glory belongs to You, had they recognized You they would have attributed to You what you yourself have attributed to Yourself and they would not have considered You similar to things other than You. ....................The Imam said, "He was Prophet Muhammad (s.a.) when looked at his Lord with his heart

270, Ch. 10, h 7 Sahl has narrated from al-Sindi ibn al-Rabi‘ from ibn abu ‘Umayr from Hafs, brother of Marazim from al-Mufaddal who has said the "I asked Imam abu al-Hassan (a.s.) about certain matters of the attributes (of Allah) and the Imam said, "Do not exceed what is in the holy Quran."

bu hədislərlə sьbut olunur ki, Allah Quranda dediyi əl baldır ьz gцz sifətlərinə malikdir . Amma insandakı kimi deyil

Изменено пользователем alparslan
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ALLAH ayədə əlim dedikdə öz qüdrətini nəzərdə tutur. Daha iki ələ sahib olduğunu bildirmir. Bu Onun zatından uzaqdır. Belə olsa ALLAH mürəkkəb olur və bu da ALLAHdan uzaqdır. Nədənsə qardaşlar ALLAHı mürəkkəb və maddi bilməkdə çox həvəslidirlər.

nə vaxtdan 2 əl qüdrət olub? Allah özü quranda deyir ki , 2 əli var . adama daha nbaşa salmaq olar ?sənin işin gücün Quran ayələrinə başqa məna verməkdir.Allah mürəkkəb deyil

nə vaxtdan 2 əl qüdrət olub?

O vaxtdan ki, ALLAHın cism olmaması sübut olunub! Cismin əli olmaz!

Allah özü quranda deyir ki , 2 əli var .

ALLAH özü Qur`anda çox şey deyir ki, zahiri mənanın əksini verir. Bütün bunların dəqiq mənası üçün təfsir elmini dəqiq bilmək lazımdır. Əgər təfsiri bilməsən, elə "kor tutduğunu buraxmayan kimi" deyəcəksən ki, ALLAHın əli var, əli ilə baldırını qaşıyır, eşşəyinin yüyənindən tutub yerə enir və tatamiyə çıxıb Yəqub (ə) peyğəmbərlə güləşir.

adama daha nbaşa salmaq olar ?

Naqis əqidəli insan, kamil əqidəli insana "nəyisə başa salmağı" ancaq təsəvvür edə bilər!

sənin işin gücün Quran ayələrinə başqa məna verməkdir.

Sənin işin gücün isə, "ALLAHın foto robotu"-nu hazırlamaqdır! "ALLAHın foto robotu" tam hazır olanda bir versiyasını da mənə verərsən!

Allah mürəkkəb deyil

Mənim ALLAHım mürəkkəb deyil. Sənin ALLAHın isə əsl mürəkkəbdir!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

üstəlik Allahin 2 əli də var

«Allah dedi: "Ey İblis, Mənim iki əlimlə xəlq etdiyimə sənin səcdə etməyinə nə mane oldu? Sən təkəbbür göstərirsən, yoxsa yüksək məqamlılardan olmusan?"» (Sad, 75)

Sənin ALLAHının şəkillərini əldə eləmişəm!

TƏK BAX! HEÇ KİMƏ DEMƏ!

http://suzzyq3793.files.wordpress.com/2009/02/hinduism.jpg

http://www.markville.ss.yrdsb.edu.on.ca/pr...es/gsaraswt.jpg

http://www.enlightened-spirituality.org/im..._bg_smaller.jpg

http://z.about.com/d/contraception/1/0/i/2...indudieties.jpg

http://members.cox.net/waldorfedu/weredu/w...mages/Shiva.gif

http://akbarbarca.com/Politics/religion/Hinduism.jpg

http://mantiqaltayr.files.wordpress.com/2009/07/shiva.jpg

http://shibuiyogablog.files.wordpress.com/2009/07/shiva1.jpg

Öz ALLAHınızla bu ALLAHlar arasında olan fərqləri deyə bilərsənmi?!

Изменено пользователем Shie_cavabi

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

İnsanların qiyamət günü heç bir paltari zadı olmayacaq hami lüt olacaq

Bunu hansı ayə və hədisə əsasən deyirsən? Amma Əbu-Hüreyrə kimi öz kisəndən demə! Belə çıxır ki, qiyamət günü bircə sizin ALLAHınız paltarla gələcək ki, külək vurub onun da baldırını açacaq və möminlərə reklam edəcək? Sən bunu demək istəyirsən?

Oxu və ibrət götür

«Göyü kitabsəhifəsi kimi büküb qatlayacağımız günü (qiyamət gününü) yadınıza salın. (O gün insanları) ilk dəfə (yoxdan) yaratdığımız kimi dirildib əvvəlki halına salarıq». (əl-Ənbiya 104).

Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «İnsanlar qiyamət günü çılpaq, ayaqyalın və

xitan (sünnət) edilməmiş halda həşr ediləcəklər». Aişə – radıyallahu anhə – dedi: «Ey Allahın

Rəsulu! Kişilər, qadınlar (birlikdə çılpaq olaraq həşr ediləcəklər və) bir-birilərinə baxmayacaqlar?»

Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Bu kimi şeylərə baxmaq belə ağır olacaqdır».

hədis dəqiq bilmirəm hansı kitabdandı . bilən kimi yazaram . kim bilirsə qoy o da yazsın

Loğmandan soruşdular:

-Ədəbi kimdən öyrəndin?

Dedi:

-Ədəbsizlərdən!

Adam xarabadan da ibrətgötürə bilər və öz evini möhkəm tikə bilər!

Deməli ALLAH özü ilə camaat arasında fərq qoymamaq üçün belə bir "taktika" seçib. Nə üçün mənim baldırım görünsün, insanların ... görsənməsin!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

sən əvvəlcə de görək bu hədisi hardan götürmüsən?
hədis dəqiq bilmirəm hansı kitabdandı . bilən kimi yazaram . kim bilirsə qoy o da yazsın

Sən deyənə qədər, mən də tapıb deyərəm!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sцhbət insanda olub, ALLAHa yaraşmayan sifətlərdən gedir. Əgər ALLAHın qəzəb sifəti varsa, bu o demək deyil ki, onun yumor hissi də olmalıdır!

Gülmək Allaha yaraşan sifətdir necə ki, qəzəb ona yaraşir .

Sən axı niyə qarışdırırsan! Əgər mənim cibimdə 100 manat varsa mən bu pula halal bir şey ala bilirəmsə, deməli haram şeyləri də almalıyam? Axı niyə qarışdırırsan?

Sən niyə müqayisəyə keçirsəm iəliyə görə müqayisə etmək olmaz

Bu sayt artıq "com" domen uzantısı ilə fəaliyyət gцstərmir. Bir il olar. İndi sayt "org" və "net" domen uzantısı ilə fəaliyyət gцstərir. Bu yazdıqlarını ən azı bir il əvvəl kimsə yazıb! Sən də ağına-qarasına baxmadan köçürüb yığırsan bura!

hər halda sizin hədislərdir istəsən sən onları t. bilərsən

Gülmək Allaha yaraşan sifətdir necə ki, qəzəb ona yaraşir .

Bu uydurma hədisinizdən əl çəkən deyilsiniz dəəəə ...

ALLAHa hər sifət yaraşmır

ALLAH sənin Ona nisbət verdiyin sifətlərdən uzaqdır!

Sən niyə müqayisəyə keçirsəm şiəliyə görə müqayisə etmək olmaz

Şəri hökmlərdə müqayisə etmək haramdır! Əqidədə isə, fəlsəfə və məntiqə əsaslanan bəhslər olduğu üçün burada müqayisə var. Müqayisə məntiq elmində də var!

hər halda sizin hədislərdir istəsən sən onları t. bilərsən

Amma bunlar sənin öz sözün deyil. Kiminsə yazdıqlarını "copy-paste" edirsən bura! Mənə lazım olsa ta pa bilərəm. Amma ingiliscə bilmirəm. Ərəbcəsini ver.

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bunun da təfsirini sənə yazmalı olacağam! Deyəsən bu ayə səni qiyamətdə ALLAHı bostan qarpızı kimi, adi gözlə görəcəyinə ümidləndirib. Amma bil ki, ALLAH cism deyil və maddi gözlə əsla görülə bilməz. Bunu qəbul elə. Bu islam dininin əqidəsidir.

Allah cism deyil və maddi gözlə görüləcək. gözlə görsənməyən o demək deyil ki, maddi deyil mələklər cinlər ruhlar və sairə bizim gözümüzlə görsənmir amma maddidir.sənin əqidən islam əqidəsi deyil

Sən bir "lən" kəlməsilə ALLAHın görünməzliyini baltalayıb, Onu görünəcək və hiss olunacaq bir varlığa çevirirsən.

sən niyə şər atırsan məgər mən dedim ki, Allah gözlə dərk olunandır? Gözlər onu dərk etməz ayəsi Allahi görməyə sübutdur . yoxsa allah deyərdi ki, gözlər onu görə bilməz

Allah cism deyil və maddi gözlə görüləcək. gözlə görsənməyən o demək deyil ki, maddi deyil mələklər cinlər ruhlar və sairə bizim gözümüzlə görsənmir amma maddidir.sənin əqidən islam əqidəsi deyil

Mələklər və ruhlar maddi deyillər. Onlar mücərrəd məxluqlardırlar. Cinlər isə oddan yaranıblar və onlar maddədirlər. Sənin əqidənin nə olduğunu araşdıraq, sonra mənim əqidəmdən dəm vurarsan. Ən azından mən sənin kimi ALLAHın sifətdən sifətə düşəcəyini qəbul etmirəm!

sən niyə şər atırsan məgər mən dedim ki, Allah gözlə dərk olunandır? Gözlər onu dərk etməz ayəsi Allahi görməyə sübutdur . yoxsa allah deyərdi ki, gözlər onu görə bilməz

Mən şər atmıram! Mən də demədim ki, "ALLAHın gözlə dərk olunacağına inanırsınız!"

ALLAHın nə deyib deməyəcəyini sən təyin edirsən ki, "yoxsa" ALLAH belə deyərdi, "yoxsa" belə deməzdi... və s.

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"Onda o hədisi qəbul et" nə deməkdir? "Onda" sözünün izah edə bilərsən? Mən ayəni inkar etmişdim? İndi deyirsən ki, Onda o hədisi qəbul et! Mən dedim ki, ayənin təfsirinə baxmaq lazımdır. Bu qədər. Əvvəl Azərbaycan dilini dəqiq öyrən sonra yaz! Onda ...

Sənin gətirdiyin sübut deyildi. Sadəcə Qur`anı dəstəkləyən bir hədis idi. Hədisdə işlənən kəlmələrin Qur`anda işlənən kəlmələrdən qətiyyən fərqi yox idi. Sənin məntiqinə əsasən, onlar fərqlidir? Mən əvvəl elə bilirdim ki, savadlı bir adamla bəhs, müzakirə edəcəyəm, indi isə görürəm ki, onun-bunun yazdığını "copy-paste" edirsən! Dəstəkləyici hədisi mənə dəlil göstərirsən! Mən o ayəni inkar edirdim ki, hədisə görə ayəni qəbul edim?

Qəribə adamsan sənki ancaq söz güləşdirməkdir.Sən ayəni inkar edirsən

Allah deyir ki, Ona baxacaqlar sən deyirsən yox

Mən ayəni inkar etmirəm! Sadəcə deyirəm ki, orada baxmaq maddi gözlə baxmaq deyil! Bir az vaxtım azdır. Yoxsa təfsirlərə baxardım! Amma deyəsən bir-iki saat az yatmalı olacağam!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qur`anda deyilir ki, ALLAH sifətdən-sifətə düşür?

Allah hər şeyə qadirdir . 2 əli ilə adəmi yaratdi. sən qəbul eləmədin. bu ayəni gətirəcəm ona da inanmayacaqsan

89. əl-Fəcr

22 sənin Rəbbin və səf-səf (düzülmüş) mələklər gələcək

Bizdə bir neçə belə hədis var ki, bunlar da tə`vil-dir. Bunları da buyuranlar imamlar özləri olduğu üçün, "onlar özləri özlərini ilahiləşdirir" demək düzgün deyil. Bu hədislərin raviləri də imamları ALLAH deyil, insan kimi qəbul ediblər. Burada o bəhsi etmək istəsən, edə bilərik!

necə yəni ilahiləşdirmək demək düzgün deyil? Orda açıq aydın deyilir ki, imamalar Allahın əli gözü üzü dilidirlər. Bu ilahiləşdirmədir. ravilərdə imamlara ibadət etdikləri üçün özlərindən uydurublar . Abdullah ibn Səbanın ardıcıllardılar . imamların yox. Kuleyni məgər imamların adından yazmır ki, Quranı sahabələr dəyişdirb?

Bu da dəlillər! İngiliscəni saxla özünə, lazım olar!

öz hədislərinizə özün yiyə durmaq istəmirsən?

Allah hər şeyə qadirdir . 2 əli ilə adəmi yaratdi. sən qəbul eləmədin. bu ayəni gətirəcəm ona da inanmayacaqsan

Sən ALLAHı təmiz baş-ayaqlı məxluqa döndərmisən ki ...

Mən indi bildim Yəqub (ə) peyğəmbəri ALLAHla niyə güləşdirirmişsiniz ...

ALLAHın başından, əl-ayağından xaş bişirəcəkmişsiniz... :loool2: Ay sizi ... Xoxanlar ... spletnya

Bu ayənin də təfsirini yazaram!

necə yəni ilahiləşdirmək demək düzgün deyil? Orda açıq aydın deyilir ki, imamalar Allahın əli gözü üzü dilidirlər. Bu ilahiləşdirmədir. ravilərdə imamlara ibadət etdikləri üçün özlərindən uydurublar . Abdullah ibn Səbanın ardıcıllardılar . imamların yox. Kuleyni məgər imamların adından yazmır ki, Quranı sahabələr dəyişdirb?

Bax qardaşım ... Sənin rəvayətlərində olan "israiliyyat rəvayətləri" naməlumdur. Amma bizim rəvayətlərdə olan hər bir nöqsan məlumdur. Bizim ravilər arasında kimlərsə imamlara (ə) ALLAH gözü ilə baxıblarsa, onlar da məlumdur. Amma sənin ilahiləşdirmək barədə dediyin sözlərin izahı var! İnşa ALLAH bir mövzu açaram və sənə izah edərəm!

öz hədislərinizə özün yiyə durmaq istəmirsən?

Niyə? Yiyə dururam! Amma ingiliscə bilmirəm!

Изменено пользователем Shie_cavabi

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

alparslan qardash, onlarda yerli dibli tefsir kitabi olmayib. teze-teze tebetabai bir tefsir kitabi yazib ki, hech kes terfinden qebul edilmeyib. bu barede bashlari ashagidi.

ALLAH yalançılara lənət eləsin!

KİTABIN ADI-\-CİLDLƏRİN SAYI-\-MÜƏLLİFİN ADI-\-MÜƏLLİFİN VƏFATI (H/Q)

"Təfsir əl-qummi"-\-2-cild-\-Əli ibn İbrahim əl-Qummi-\-329 h.q.

Yenə var ... istəsən davam edə bilərəm ...

ALLAH yalançıya lənət eləsin! ALLAH bizim başımızı uca eləyib! Sənin kimilər başıaşağı deməklə, biz başıaşağı olmarıq!

indi gör orda nə yazılıb

2. əl-Bəqərə

26 Həqiqətən, Allah ağcaqanadı və ondan da üstün olanı məsəl çəkməkdən utanmaz.

"Alim" Allamə Ali ibn Ibrahim isə yazır ağcaqanad əmirəl möminindir ondan böyüyü isə Məhəmməd peyğəmbərdir (qummi səh 19)

üstəlik o kitabda deyilir quran təhrif olunub. bu da sənin təfsir kitabın

Sənin qardaşlarının bir xüsusiyyəti var ki, sözlərin özünə sərf edənini seçirlər, sonra isə qalanını demirlər. Sən də onlardan belə öyrənmisən. Amma biz şiələr də ölməmişik! Bizim də dəlillərimiz var. Amma sizdən fərqli olaraq, tam şəkildə!

"Təfsir əl-Qummi" "əl-Bəqərə" (inək) surəsi, 26-cı ayənin təfsiri:

"واما قوله " ان الله لا يستحيي ان يضرب مثلا ما بعوضة فما فوقها فاما الذين آمنوا فيعلمون انه الحق من ربهم واما الذين كفروا فيقولون ماذا اراد الله بهذا مثل يضل به كثيرا ويهدى به كثيرا) فانه قال الصادق (عليه السلام) ان هذا القول من الله عزوجل رد على من زعم ان الله تبارك وتعالى يضل العباد ثم يعذبهم على ضلالتهم فقال الله عزوجل ان الله لا يستحيي ان يضرب مثلا ما بعوضة فما فوقها قال وحدثنى ابى عن النضر بن سويد عن القسم بن سليمان عن المعلى بن خنيس عن ابي عبدالله (عليه السلام) ان هذا المثل ضربه الله لامير المؤمنين (عليه السلام) فالبعوضة امير المؤمنين (عليه السلام) وما فوقها رسول الله (صلى الله عليه وآله) والدليل على ذلك قوله " فاما الذين آمنوا فيعلمون انه الحق من ربهم " يعنى امير المؤمنين كما اخذ رسول الله (صلى الله عليه وآله) الميثاق عليهم له " واما الذين كفروا فيقولون ماذا اراد الله بهذا مثلا يضل به كثيرا ويهدي به كثيرا " فرد الله عليهم فقال " وما يضل به الا الفاسقين الذين ينقضون عهد الله من بعد ميثاقه ـ في علي ـ "

http://www.alkadhum.org/other/mktba/quran/alqome01/index.htm

34-35-ci səhifələr.

İndi də deyək ki, tərcümə necədir:

Ayə belədir:

Əlbəttə, Allah (Quranda) ağcaqanadı və ya ondan daha böyüyünü misal gətirməkdən çəkinməz. İman gətirənlər bunun öz Rəbbi tərəfindən bir həqiqət olduğunu bilirlər, kafirlər isə: "Allah bu məsəllə nə demək istəyir?" -deyirlər. Allah bununla (bu məsəllə) bir çoxlarını zəlalətə salır, bir çoxlarını isə doğru yola yönəldir. Allah yalnız fasiqləri zəlalətə düçar edir.

http://quran.az/index.php?lang=aze&soo...y=&author=1

Təfsiri İmam Sadiq (ə) edir. Onun elminə ki şübhəniz yoxdur. Hətta sizin məzhəblərinizin də alimlərinin müəllim İmam Sadiq (ə) olub.

Təfsirdə deyilir:

" ان هذا المثل ضربه الله لامير المؤمنين (عليه السلام) فالبعوضة امير المؤمنين (عليه السلام) وما فوقها رسول الله (صلى الله عليه وآله)"

İmam Sadiq (ə) buyurur: ALLAHın gətirdiyi bu misal Əmirəl-möminin (İmam Əli) (ə) haqqındadır. "البعوضة" Bə`uzə- Əmirəl-möminindir (ə). Ondan böyüyü isə Rəsuləllahdır (s).

Qeyd: "Bə`uzə"nin lüğətdə mənalarından biri də kiçik şey deməkdir.

" والدليل على ذلك قوله " فاما الذين آمنوا فيعلمون انه الحق من ربهم " يعنى امير المؤمنين كما اخذ رسول الله (صلى الله عليه وآله) الميثاق عليهم له " واما الذين كفروا فيقولون ماذا اراد الله بهذا مثلا يضل به كثيرا ويهدي به كثيرا ""

Bunun dəlili budur ki, ayədə deyilir "İman gətirənlər bunun öz Rəbbi tərəfindən bir həqiqət olduğunu bilirlər" Yəni Rəsulullahın (s) Əmirəl-möminin (ə) imamətini elan etməsi və onun üçün əhd (beyət) alması! Kafirlər isə: "Allah bu məsəllə nə demək istəyir?" -deyirlər. Allah bununla (bu məsəllə) bir çoxlarını zəlalətə salır, bir çoxlarını isə doğru yola yönəldir.

" فرد الله عليهم فقال " وما يضل به الا الفاسقين"

Amma ALLAH onların cavabını vermişdir. Allah yalnız fasiqləri zəlalətə düçar edir.

Ayənin təfsirinin davamı da növbəti ayədə davam edir. Onları da tərcümə edib yazacağam. Sonda isə bir nəticə çıxaracağam!

Изменено пользователем Shie_cavabi

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sene bir neche sualim var.

1-Quranin eli var?

2-Allahin neche eli var?

1?yoxsa2?yoxsa3 ve uchden chox?

3-Allah ershdedir?

4-Allah goydedir?

5-ersh goydedir?

6-Goy ershdedir?

Xahish edirem konkret suallara konkret cavab ver.uzunchuluq olub sohbetden yayinmayaq.

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
×
×
  • Создать...