Перейти к содержимому

Bu da Xomeyni


riyadussalihin

Recommended Posts

Ayətulla xomeyni “Təhrir əl-Vəsilə “ kitabında şiələrə südəmər uşaqlarlacinsi əlaqəyə girməyə icazə verirFətva:Arvadla onunladaimi və ya müvəqqəti nigaha girməkdən asılı olmayaraq onun 9 yaşınıntamam olmaına qədər onunla cinsi əlaqəyə girmək olmaz.Digər həzz alma hərəkətlərinə qaldıqda isə hətta o körpə uşaq olsa belə şəhvətlə toxunmağa ,qucaqlamağa və kişi cinsioraqnını onun ombalarına yerləşdirmə çox gözəldir .əgər kişi qadınla onun 9 yaşınıntamam olmasına qədər bu cür cinsi əlaqəyə girsə, onun bakirəliyini qırmasaona heç 1 cəza tədbiri görülməz  Təhrir əl-Vəsilə: kitabı 12 ci Məqalə  

Fazil Lənkəraninin "ŞəəT HÖKMLəRİNİN İZAHI" MUT’ə, fəsli  (İran,  Qum.nəşr edən-Darul-Huda) adlıkitabındandır:Ata və (ata tərəfdən) baba məhrəm olmaq üçün bir və bir neçə satlığa bir qadını özünün həddi-büluğa çatmamış oğlunun əqdinə (yəni üzərinə) keçirə bilər.Həmçinin öz həddi-büluğa çatmamış qızını, məhrəm olmaq üçün bir kəsin əqdinə (yəni üzərinə) keçirə bilər. Amma gərək bu əqdin qız üçün məfsədəsi deyil, məsləti olsun.

Fətvada qeydedilirki həddi bulağa çatmamışqızla siğə etmak olar.

Fazil Lənkəraninin "ŞəəT HÖKMLəRİNİN İZAHI"(səh.338,M:2497)

Fazil Lənkəraninin "ŞəəT HÖKMLəRİNİN İZAHI"Haizinhökmləri fəslində qeyd edir. Heyz halında qadına arxadan yaxınlıqetməyin kəffarəsi yoxdır.(yani caizdir)

Fazil Lənkəraninin "ŞəəT HÖKMLəRİNİN İZAHI"(səh.58,M:454)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

2497 məsələ siyğə məsələsi olsa da siz yazan mövzu deyil! Silka və ya Kitabın adı, buraxiliş ilin göstərin, səhifədə nə varsa onu!

Изменено пользователем BOSSON
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vəhhabi alimlərinin fətva verdikləri məsələlərdən biri də budur: "Gorəsən, bir səxs meyitlə, yaxud ozunun sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir kimsəyə hədd cəzasi dusurmu?" Ovzayi (vəhhabilərin boyuk alimlərindən biri) belə demisdir: "Bəli, dusur. Cunki o, olu ilə yaxinliq etmisdir. Olu ilə yaxinliq etmək isə, diri ilə yaxinliq etməkdən də cirkIndir. Gunahi da, diri ilə yaxinliq etməkdən daha artiqdir."

Amma vəhhabilərin Əbu Bəkr adli alimlərindən biri belə fətva verib: "Həmin səxsə hədd vurulmaz. Cunki meyitlə yaxinliq etmək, divarla yaxinliq etmək kimi bir seydir. Belə bir yaxinliq etməyin muqabilində isə hec bir hədd cəzasi yoxdur."

Habelə Əshabi-Rəy və Safeyinin fətvasina əsasən, "Bir səxs malik oldugu sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir səxsə hədd (sallaq) vurulmaz. Cunki o, oz mulkiyyətində, ixtiyarinda olan ana və bacisi ilə yaxinliq etmisdir." / "əs - Sərhul - Kəbir", Əbdurrəhman ibn Quddamə, c:10, səh:185; "əl - Iqna", Sərbini, c:2,səh:638; "Hasiyətud - Dusuqi", c:4, səh:314 /

KЭCЭK QIZ USAGI ЭLƏ YAXINLIQ

Vəhhabilərin Sərəxsi adli alimi belə deyir: "Kisilərə səhvət və cinsi istəkləri ucun kicik qiz usaqlarinin bədənlərinə əl cəkib onlari opmələrinin hec bir gunahi yoxdur." / "əl - Məbsut ", Sərəxsi, c: 10, səh: 155; c: 15, səh: 109; "əl - Mugni", Эbn Quddamə, c: 9, səh: 15 /

Sərəxsinin novbəti fətvasi budur: "Əgər bir kisi zina məqsədi ilə kicik qiz usagi ilə yaxinliq etməklə onun fərcini ifza edərsə (sidik yolu ilə, usaqliq yolunun arasinda olan pərdəni yirtib iki yolu birləsdirsə), belə bir kisiyə hədd cəzasi dusməz. Cunki, saglam bir yerdən istifadə etməyib." / "əl - Məbsut ", Sərəxsi, c: 9, səh: 75 /

Səudiyyə Ərəbistaninin Fətva Mərkəzindən sorusulmus məsələyə verilən cavab... Sual bundan ibarətdir: "Atam, anam və ailəm məni kicik bir qiz usagi ilə evləndirib nikahimi oxuyublar. Səhvətimi sondurmək ucun onunla necə yaxinliq edə bilərəm?" Cavab: "Caizdir ki, sən onu qucaqlayib opəsən, alətini onun fərcinə surtərək mənini (spermani) ora axidasan." / Fətvanin tarixi: h1423, 6 Saban, Fətva N23672

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vəhhabi alimlərinin fətva verdikləri məsələlərdən biri də budur: "Gorəsən, bir səxs meyitlə, yaxud ozunun sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir kimsəyə hədd cəzasi dusurmu?" Ovzayi (vəhhabilərin boyuk alimlərindən biri) belə demisdir: "Bəli, dusur. Cunki o, olu ilə yaxinliq etmisdir. Olu ilə yaxinliq etmək isə, diri ilə yaxinliq etməkdən də cirkIndir. Gunahi da, diri ilə yaxinliq etməkdən daha artiqdir."

Amma vəhhabilərin Əbu Bəkr adli alimlərindən biri belə fətva verib: "Həmin səxsə hədd vurulmaz. Cunki meyitlə yaxinliq etmək, divarla yaxinliq etmək kimi bir seydir. Belə bir yaxinliq etməyin muqabilində isə hec bir hədd cəzasi yoxdur."

Habelə Əshabi-Rəy və Safeyinin fətvasina əsasən, "Bir səxs malik oldugu sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir səxsə hədd (sallaq) vurulmaz. Cunki o, oz mulkiyyətində, ixtiyarinda olan ana və bacisi ilə yaxinliq etmisdir." / "əs - Sərhul - Kəbir", Əbdurrəhman ibn Quddamə, c:10, səh:185; "əl - Iqna", Sərbini, c:2,səh:638; "Hasiyətud - Dusuqi", c:4, səh:314 /

KЭCЭK QIZ USAGI ЭLƏ YAXINLIQ

Vəhhabilərin Sərəxsi adli alimi belə deyir: "Kisilərə səhvət və cinsi istəkləri ucun kicik qiz usaqlarinin bədənlərinə əl cəkib onlari opmələrinin hec bir gunahi yoxdur." / "əl - Məbsut ", Sərəxsi, c: 10, səh: 155; c: 15, səh: 109; "əl - Mugni", Эbn Quddamə, c: 9, səh: 15 /

Sərəxsinin novbəti fətvasi budur: "Əgər bir kisi zina məqsədi ilə kicik qiz usagi ilə yaxinliq etməklə onun fərcini ifza edərsə (sidik yolu ilə, usaqliq yolunun arasinda olan pərdəni yirtib iki yolu birləsdirsə), belə bir kisiyə hədd cəzasi dusməz. Cunki, saglam bir yerdən istifadə etməyib." / "əl - Məbsut ", Sərəxsi, c: 9, səh: 75 /

Səudiyyə Ərəbistaninin Fətva Mərkəzindən sorusulmus məsələyə verilən cavab... Sual bundan ibarətdir: "Atam, anam və ailəm məni kicik bir qiz usagi ilə evləndirib nikahimi oxuyublar. Səhvətimi sondurmək ucun onunla necə yaxinliq edə bilərəm?" Cavab: "Caizdir ki, sən onu qucaqlayib opəsən, alətini onun fərcinə surtərək mənini (spermani) ora axidasan." / Fətvanin tarixi: h1423, 6 Saban, Fətva N23672

Bunlara heç kim səndə başqa Vəhabi alimi demiyib. Bu sadəcə olaraq sənə və sənin kimlərə təsəllidir

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

hə de görüm həmin alimlərlə razısan? Əsas bu məsələdir :) siz heç özünüzə vəhabi demirsiz. qaldı ki...

İbn Nəcim Əl-Hənəfi yazır:

واختلفوا في وقت الدخول بالصغيرة فقيل لا يدخل بـها ما لم تبلغ ، وقيل يدخل بـها إذا بلغت تسع سنين ، وقيل إن كانت سمينة جسيمة تطيق الجماع يدخل بـها وإلا فلا

(Alimlər) Kiçik yaşlı qız uşağı ilə cinsi əlaqənin vaxtında ixtilaf etmişlər. Bə`ziləri "Baliğ olmamış cinsi əlaqə olmaz", bə`ziləri "9 yaşına çatsa olar", bə`ziləri isə "Əgər toppuş olsa və cinsi əlaqəyə taqəti çatsa onunla cinsi əlaqə olar, əks halda isə olmaz" demişlər.

İbn Nəcim "əl-Bəhrur-Raiq" 3/211

http://www.yasoob.com/books/htm1/m007/08/no0852.html

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"hörmətli" vahabilər, imam Xumeyniyə (r.a) nisbət etdiyiniz fətva üçün link verin. Ayətullah Fazil Lənkəranin (r.a) risaləsinə heç baxmadım. çünkü siz hər zaman ancaq uydurma və yalan yazırsınız. onun üçün baxmağa ehtiyac hiss etmədim. indi sizə link verirəm, Fazil Lənkəranin (r.a) sözlərini mənə göstərinin:

Hz. Ayətullah əl Uzma Faliz Lənkərani (r.a), "İzahlı şəriət hökmləri"

dediyiniz şeylərin olub olmamasına t.na qədər siz Savadsızın yuxarıda yazdığı fətvalara və bunlara baxın:

İbn Nəcim Əl-Hənəfi yazır:

واختلفوا في وقت الدخول بالصغيرة فقيل لا يدخل بـها ما لم تبلغ ، وقيل يدخل بـها إذا بلغت تسع سنين ، وقيل إن كانت سمينة جسيمة تطيق الجماع يدخل بـها وإلا فلا

(Alimlər) Kiçik yaşlı qız uşağı ilə cinsi əlaqənin vaxtında ixtilaf etmişlər. Bə`ziləri "Baliğ olmamış cinsi əlaqə olmaz", bə`ziləri "9 yaşına çatsa olar", bə`ziləri isə "Əgər toppuş olsa və cinsi əlaqəyə taqəti çatsa onunla cinsi əlaqə olar, əks halda isə olmaz" demişlər.

İbni Nəcim əl ənəfi, "əl-Bəhrur-Raiq" 3/211

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vəhhabi alimlərinin fətva verdikləri məsələlərdən biri də budur: "Gorəsən, bir səxs meyitlə, yaxud ozunun sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir kimsəyə hədd cəzasi dusurmu?" Ovzayi (vəhhabilərin boyuk alimlərindən biri) belə demisdir: "Bəli, dusur. Cunki o, olu ilə yaxinliq etmisdir. Olu ilə yaxinliq etmək isə, diri ilə yaxinliq etməkdən də cirkIndir. Gunahi da, diri ilə yaxinliq etməkdən daha artiqdir."

Amma vəhhabilərin Əbu Bəkr adli alimlərindən biri belə fətva verib: "Həmin səxsə hədd vurulmaz. Cunki meyitlə yaxinliq etmək, divarla yaxinliq etmək kimi bir seydir. Belə bir yaxinliq etməyin muqabilində isə hec bir hədd cəzasi yoxdur."

Habelə Əshabi-Rəy və Safeyinin fətvasina əsasən, "Bir səxs malik oldugu sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir səxsə hədd (sallaq) vurulmaz. Cunki o, oz mulkiyyətində, ixtiyarinda olan ana və bacisi ilə yaxinliq etmisdir." / "əs - Sərhul - Kəbir", Əbdurrəhman ibn Quddamə, c:10, səh:185; "əl - Iqna", Sərbini, c:2,səh:638; "Hasiyətud - Dusuqi", c:4, səh:314 /

KЭCЭK QIZ USAGI ЭLƏ YAXINLIQ

Vəhhabilərin Sərəxsi adli alimi belə deyir: "Kisilərə səhvət və cinsi istəkləri ucun kicik qiz usaqlarinin bədənlərinə əl cəkib onlari opmələrinin hec bir gunahi yoxdur." / "əl - Məbsut ", Sərəxsi, c: 10, səh: 155; c: 15, səh: 109; "əl - Mugni", Эbn Quddamə, c: 9, səh: 15 /

Sərəxsinin novbəti fətvasi budur: "Əgər bir kisi zina məqsədi ilə kicik qiz usagi ilə yaxinliq etməklə onun fərcini ifza edərsə (sidik yolu ilə, usaqliq yolunun arasinda olan pərdəni yirtib iki yolu birləsdirsə), belə bir kisiyə hədd cəzasi dusməz. Cunki, saglam bir yerdən istifadə etməyib." / "əl - Məbsut ", Sərəxsi, c: 9, səh: 75 /

Səudiyyə Ərəbistaninin Fətva Mərkəzindən sorusulmus məsələyə verilən cavab... Sual bundan ibarətdir: "Atam, anam və ailəm məni kicik bir qiz usagi ilə evləndirib nikahimi oxuyublar. Səhvətimi sondurmək ucun onunla necə yaxinliq edə bilərəm?" Cavab: "Caizdir ki, sən onu qucaqlayib opəsən, alətini onun fərcinə surtərək mənini (spermani) ora axidasan." / Fətvanin tarixi: h1423, 6 Saban, Fətva N23672

Bu baradə burada ətraflı məlumat var.Bir saytdan götürmüşəm.Saytı t. bilmədim.

_iy_l_rin_fiqh_aliml_rin__etdiyi_b_htanlar_v__cavablar_.doc

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ayətulla xomeyni “Təhrir əl-Vəsilə “ kitabında şiələrə südəmər uşaqlarlacinsi əlaqəyə girməyə icazə verir – Fətva:Arvadla onunladaimi və ya müvəqqəti nigaha girməkdən asılı olmayaraq onun 9 yaşınıntamam olmaına qədər onunla cinsi əlaqəyə girmək olmaz.Digər həzz alma hərəkətlərinə qaldıqda isə hətta o körpə uşaq olsa belə şəhvətlə toxunmağa ,qucaqlamağa və kişi cinsioraqnını onun ombalarına yerləşdirmə çox gözəldir .əgər kişi qadınla onun 9 yaşınıntamam olmasına qədər bu cür cinsi əlaqəyə girsə, onun bakirəliyini qırmasaona heç 1 cəza tədbiri görülməz “ Təhrir əl-Vəsilə: kitabı 12 ci Məqalə “

Bəsdidə saxtakarlıq etdiz. Bu gətirdiyiniz mətnin orujinalı:

مسألة 12 :



لا يجوز وطء الزوجة قبل إكمال تسع سنين ، دواما كان النكاح أو منقطعا ، و أما سائر الاستمتاعات كاللمس بشهوة و الضم و التفخيذ فلا بأس بها حتى فى الرضيعة ، و لو وطأها قبل التسع و لم يفضها لم يترتب عليه شى‏ء غير الاثم على الاقوى ، و إن أفضاها بأن جعل مسلكى البول و الحيض واحدا أو مسلكى الحيض و الغائط واحدا حرم عليه وطؤها أبدا لكن على الاحوط فى الصورة الثانية ، و على أي حال لم تخرج عن زوجيته على الاقوى ، فيجري عليها أحكامها من التوارث و حرمة الخامسة و حرمة أختها معها و غيرها ، و يجب عليه نفقتها مادامت حية و إن طلقها بل و إن تزوجت بعد الطلاق على الاحوط ، بل لا يخلو من قوة ، و يجب عليه دية الافضاء ، و هى دية النفس ، فإذا كانت حرة فلها نصف دية الرجل مضافا إلى المهر الذي استحقته بالعقد و الدخول ، و لو دخل بزوجته بعد إكمال التسع فأفضاها لم تحرم عليه و لم تثبت الدية ، و لكن الاحوط الانفاق عليها مادامت حية و إن كان الاقوى عدم الوجوب .

http://al-shia.org/html/ara/books/lib-fqh/...-2/tahrir25.htm

12 məsələ:

Zövcənin doqquz yaşı tamam olmadan onunla cinsi əlaqəyə (vət`- yəni cinsi aləti cinsi alətə daxil etmək) icazə yoxdur (haramdır), istər nikah daimi olsun, istər də müvəttəqi. Amma bundan başqa ləzzətlərin, məsələn şəhvətlə toxunmaq, qucaqlamaq, cinsi orqanlarını onun ombalarına yerləşdirməyin eybi yoxdur. Əgər, zövcəsilə onun doqquz yaşının tamam olmasından qabaq cinsi əlaqəyə girsə (vət` etsə), amma bakirəliyini aradan .rmasa, günah etməkdən başqa onun boynunda bir şey yoxdur. Amma, agər bakirəliyini aradan .rsa, beləki sidik və heyz kanallarını bir edə, və yaxud heyz və ğait yerini bir etsə kişiyə o qadın birinci halda əbədəlik haram olur, ikinci halda ehtiyata görə abədəlik haram olur. Hər halda bu qadın onun zöbcəsi olmaqdan xaric olmur və bütün hökümlər ona aid olur, məs. irs, bacısının haramlığı və ... . kişiyə vacibdir zövcəsinin ömrünün axırına kimi onun nəfəqəsi (bütün xərclərinin ödəməsi) hətta əgər təlaq vermiş olsa, və ehtiyata görə o qadın bəşqa ərə getmiş olsa da nəfəqəsini verməlidir. Bunların hamısından əlavə bəkarətini sındırdıqına görə bakirəlik diyəsini də verməlidir, bu da bir insan diyəsi qədərdir. Bu diyə mehriyyəsindən əlavədir ki, əqd oxunanda təyin olmuşdur.

Bu fətvada "Zövcəzi ilə" sözünə fikir verin! Əgər o qadın o kişinin arvadıdırsa, əri ona (arvadına) toxuna bilməz?

Bu da Sizin alimlərinizin fətvası:

(

وهذا فيما إذا كانت في حد الشهوة فإن كانت صغيرة لا يشتهى مثلها فلا بأس بالنظر إليها « ومن مسها » لأنه ليس لبدنها حكم العورة ولا في النظر والمس معنى خوف الفتنة. )



( المبسوط ، للإمام السرخسي / المجلد الخامس / ج10 / ص155 / كتاب الاستحسان ط دار المعرفة 1406هـ )

( ولكن عرضية الوجود بكون العين منتفعاً بها تكفي لانعقاد العقد ، كما لو تزوج رضيعة صح النكاح )

( المبسوط ، للإمام السرخسي / المجلد الثامن / ج 15 / ص109 / كتاب الإجارات / ط دار المعرفة - بيروت - 1406 هـ )

( فأما الصغيرة التي لا يوطأ مثلها فظاهر كلام الخرقي تحريم قبلتها ومباشرتها لشهوة قبل استبرائها وهو ظاهر كلام أحمد وفي أكثر الروايات عنه قال تستبرأ وإن كانت في المهد وروي عنه أنه قال إن كانت صغيرة بأي شيء تستبرأ إذا كانت رضيعة وقال في رواية أخرى تستبرأ بحيضة إذا كانت ممن تحيض وإلا بثلاثة أشهر إن كانت ممن توطأ وتحبل فظاهر هذا أنه لا يجب استبراؤها ولا تحرم مباشرتها. )

( المغني لابن قدامة / ج9 / ص159 / ط دار الكتاب العربي )

( (قال) وإن زنى بصبية لا يجامع مثلها فأفضاها فلا حد عليه، لأن وجوب حد الزنا يعتمد كمال الفعل وكمال الفعل لا يتحقق بدون كمال المحل فقد تبين أن المحل لم يكن محلاً لهذا الفعل حين أفضاها )

( المبسوط للإمام السرخسي / ج9 / ص 75 )

( فتوى رقم : 23672

عنوان الفتوى : حدود الاستمتاع بالزوجة الصغيرة

تاريخ الفتوى : 06 شعبان 1423

الســؤال : أهلي زوجوني من الصغر صغيرة وقد حذروني من الاقتراب منها ماهو حكم الشرع بالنسبة لي مع زوجتي هذه وما هي حدود قضائي للشهوة منها وشكرا لكم؟

الفتــوى : الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أما بعد:

فإذا كانت هذه الفتاة لا تحتمل الوطء لصغرها، فلا يجوز وطؤها لأنه بذلك يضرها، وقد قال النبي صلى الله عليه وسلم " لا ضرر ولا ضرار " رواه أحمد وصححه الألباني.

وله أن يباشرها، ويضمها ويقبلها، وينزل بين فخذيها، ويجتنب الدبر لأن الوطء فيه حرام، وفاعله ملعون.

ولمزيد الفائدة تراجع الفتوى رقم 13190 والفتوى رقم 3907

والله أعلم.

المفتـــي : مركز الفتوى بإشراف د.عبدالله الفقيه )

Aliminiz Sərəxsi belə deyir: “Kişilərə şəhvət və cinsi istəkləri üçün kiçik qız uşaqlarının bədənlərinə əl çəkib onları öpmələrinin heç bir günahı yoxdur.” /

“əl - Məbsut ”, Sərəxsi, c: 10, səh: 155; c: 15, səh: 109; “əl - Müğni”, İbn Qüddamə, c: 9, səh: 15 /

Sərəxsinin növbəti fətvası budur: “Əgər bir kişi zina məqsədi ilə kiçik qız uşağı ilə yaxınlıq etməklə onun fərcini ifza edərsə (sidik yolu ilə, uşaqlıq yolunun arasında olan pərdəni yırtıb iki yolu birləşdirsə), belə bir kişiyə hədd cəzası düşməz. Çünki, sağlam bir yerdən istifadə etməyib.”

/ “əl - Məbsut ”, Sərəxsi, c: 9, səh: 75 /

Səudiyyə Ərəbistanının Fətva Mərkəzindən soruşulmuş məsələyə verilən cavab...

Sual bundan ibarətdir: “Atam, anam və ailəm məni kiçik bir qız uşağı ilə evləndirib nikahımı oxuyublar. Şəhvətimi söndürmək üçün onunla necə yaxınlıq edə bilərəm?”

Cavab:

“Caizdir ki, sən onu qucaqlayıb öpəsən, alətini onun fərcinə sürtərək mənini (spermanı) ora axıdasan.”

/ Fətvanın tarixi:h1423, 6 Şaban, Fətva №23672 /

Özünüz zinanı halal, amma şiənin öz zövcəsinə toxunmağı haram bilirsiz?!

Fazil Lənkəraninin "ŞəRİəT HÖKMLəRİNİN İZAHI" MUT’ə, fəsli (İran, Qum.nəşr edən-Darul-Huda) adlıkitabındandır:Ata və (ata tərəfdən) baba məhrəm olmaq üçün bir və bir neçə satlığa bir qadını özünün həddi-büluğa çatmamış oğlunun əqdinə (yəni üzərinə) keçirə bilər.Həmçinin öz həddi-büluğa çatmamış qızını, məhrəm olmaq üçün bir kəsin əqdinə (yəni üzərinə) keçirə bilər. Amma gərək bu əqdin qız üçün məfsədəsi deyil, məsləti olsun.

Fətvada qeydedilirki həddi bulağa çatmamış qızla siğə etmak olar.

Fazil Lənkəraninin "ŞəRİəT HÖKMLəRİNİN İZAHI"(səh.338,M:2497)

Burda nə problem var ki? Siğə müqavilə deməkdir. Burada cinsi əlaqədən söhbət getmir, ay savadsız!

Misal üçün bir kişinin işi çıxır və evdən getməlidir. Balaca oğluna isə baxan yoxdur. Bunun üçün o qonşu qadından bir neçə saatlıq oğluna baxmasını xahiş edə bilər və onların məhrəm olması üçün siğə edirlər. Həmçinin də həmin şey qıza da aiddir.

Fazil Lənkəraninin "ŞəRİəT HÖKMLəRİNİN İZAHI"Haizinhökmləri fəslində qeyd edir. Heyz halında qadına arxadan yaxınlıqetməyin kəffarəsi yoxdır.(yani caizdir)

Fazil Lənkəraninin "ŞəRİəT HÖKMLəRİNİN İZAHI"(səh.58,M:454)

HAİZİN HÖKMLƏRİ

Məsələ: 451. Haiz qadına bir neçə şey haramdır:

1-Dəstəmaz, qusul, yaxud təyəmmüm ilə yerinə yetirilməli olan ibadətlər; amma dəstəmaz, qusul və təyəmmüm lazım olmadığı ibadətləri (meyyit namazı kimi) yerinə yetirməsinin eybi yoxdur.

2-Cünub şəxsə haram olan şeylər; (Cənabətin hökmlərində deyilib.)

3-Fərcinə (cinsiyyət üzvünə) cima etmək; həm kişi, həm də qadın üçün-hətta əgər dəllək kəsən yerə qədər daxil olsa və məni gəlməsə də-haramdır. Hətta ehtiyat-vacib budur ki, dəllək kəsən yerdən az da daxil etməsin.
Haiz qadına (razı olduğu halda) arxadan yaxınlıq etməyin
kəskin kərahəti var
.

Məsələ: :452. Heyz olması qəti olmayan və şər"ən özünü heyz hesab etdiyi günlərdə qadınla cima etmək haramdır. Deməli, on gündən artıq qan görən və (qeyd olunacaq) əməllərə riayət edərək qadın, öz qohumlarının adətini götürməli olan qadının əri o günlərdə onunla yaxınlıq edə bilməz.

Məsələ: 453. Əgər qadının heyz günləri üç yerə bölünsə və kişi onlardan birincidə öz qadını ilə qabaq tərəfdən cima etsə, ehtiyat-vacibə görə on səkkiz noxud qızıl, ikinci hissədə cima etsə, doqquz noxud qızıl, üçüncü hissədə cima etsə dörd noxud yarım qızıl kəffarə fəqirə verməlidir Məsələn, altı gün heyz görən qadının əri birinci və ikinci gecədə (yaxud onun gündüzündə) onunla yaxınlıq etsə on səkkiz noxud, üçüncü və ya dördüncü gecədə (yaxud onun gündüzündə) yaxınlıq etsə doqquz noxud, beşinci və ya altıncı günün gecələrində (yaxud gündüzlərində) yaxınlıq etsə, dörd noxud yarım qızıl kəffarə verməlidir.

Məsələ: 454.
Heyz halında olan qadına arxadan yaxınlıq etməyin
kəffarəsi yoxdur
.

Burda da saxtakarlıq etmisiz. Əvvəl 451-ci məsələyə baxın: gördüyünüz kimi deyilir ki, Haiz qadına (razı olduğu halda) arxadan yaxınlıq etməyin kəskin kərahəti var. Yani, bu məsələ şiddətli məkruhdur (harama yazın!).

454-cu məsələdə isə deyilir ki, bu işin kəffarəsi yoxdur. Yani bu iş (şiddətli) məkruhdur, amma peyğəmbərdən bu işlə bağlı bir cəza tətbiq olunmayıb. Daha Sizin dediyiniz kimi caiz deyil! Yalan danışmayın.

Изменено пользователем al-Fath

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Birincisi Sizə yuxarıda sunnə alimlərin fətvası haqqında link verilib, amma yenə də eyni şeyləri təkrar təkrar yazırsınız.

İkincisi keçək Sizin taktikaya, yəni "mövzudan kənar" yazmayaq. Mövzunun isə sunnə alimlərinə dəxli yoxdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vəhhabi alimlərinin fətva verdikləri məsələlərdən biri də budur: "Gorəsən, bir səxs meyitlə, yaxud ozunun sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir kimsəyə hədd cəzasi dusurmu?" Ovzayi (vəhhabilərin boyuk alimlərindən biri) belə demisdir: "Bəli, dusur. Cunki o, olu ilə yaxinliq etmisdir. Olu ilə yaxinliq etmək isə, diri ilə yaxinliq etməkdən də cirkIndir. Gunahi da, diri ilə yaxinliq etməkdən daha artiqdir."

Amma vəhhabilərin Əbu Bəkr adli alimlərindən biri belə fətva verib: "Həmin səxsə hədd vurulmaz. Cunki meyitlə yaxinliq etmək, divarla yaxinliq etmək kimi bir seydir. Belə bir yaxinliq etməyin muqabilində isə hec bir hədd cəzasi yoxdur."

Habelə Əshabi-Rəy və Safeyinin fətvasina əsasən, "Bir səxs malik oldugu sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir səxsə hədd (sallaq) vurulmaz. Cunki o, oz mulkiyyətində, ixtiyarinda olan ana və bacisi ilə yaxinliq etmisdir." / "əs - Sərhul - Kəbir", Əbdurrəhman ibn Quddamə, c:10, səh:185; "əl - Iqna", Sərbini, c:2,səh:638; "Hasiyətud - Dusuqi", c:4, səh:314 /

KЭCЭK QIZ USAGI ЭLƏ YAXINLIQ

Vəhhabilərin Sərəxsi adli alimi belə deyir: "Kisilərə səhvət və cinsi istəkləri ucun kicik qiz usaqlarinin bədənlərinə əl cəkib onlari opmələrinin hec bir gunahi yoxdur." / "əl - Məbsut ", Sərəxsi, c: 10, səh: 155; c: 15, səh: 109; "əl - Mugni", Эbn Quddamə, c: 9, səh: 15 /

Sərəxsinin novbəti fətvasi budur: "Əgər bir kisi zina məqsədi ilə kicik qiz usagi ilə yaxinliq etməklə onun fərcini ifza edərsə (sidik yolu ilə, usaqliq yolunun arasinda olan pərdəni yirtib iki yolu birləsdirsə), belə bir kisiyə hədd cəzasi dusməz. Cunki, saglam bir yerdən istifadə etməyib." / "əl - Məbsut ", Sərəxsi, c: 9, səh: 75 /

Səudiyyə Ərəbistaninin Fətva Mərkəzindən sorusulmus məsələyə verilən cavab... Sual bundan ibarətdir: "Atam, anam və ailəm məni kicik bir qiz usagi ilə evləndirib nikahimi oxuyublar. Səhvətimi sondurmək ucun onunla necə yaxinliq edə bilərəm?" Cavab: "Caizdir ki, sən onu qucaqlayib opəsən, alətini onun fərcinə surtərək mənini (spermani) ora axidasan." / Fətvanin tarixi: h1423, 6 Saban, Fətva N23672

Bu baradə burada ətraflı məlumat var.Bir saytdan götürmüşəm.Saytı t. bilmədim.

Gözəl cavablardır. Yalançı Abu İbrahim bundan artığına qadir deyil. Sizdə onun dediklərini təkrar edərək özünüzü gülünc vəziyyətə qoyursuz. Allah-təala ağlınızı elə alıb ki, öz yazdığınızı belə başa düşmürsüz. Çox uzağa getməyək, elə axırıncı fətvaya baxaq:

Bu rafizi yenə bir başqa yalan danışaraq sünni alimlərinin az yaşlı uşaqla zina etməsinə hədd görmədiklərini söyləyir. Rafizi yazır:

Sərəxsinin növbəti fətvası budur: "Əgər bir kişi zina məqsədi ilə kiçik qız uşağı ilə yaxınlıq etməklə onun fərcini ifza edərsə (sidik yolu ilə, uşaqlıq yolunun arasında olan pərdəni yırtıb iki yolu birləşdirsə), belə bir kişiyə hədd cəzası düşməz. Çünki, sağlam bir yerdən istifadə etməyib." / "əl - Məbsut ", Sərəxsi, c: 9, səh: 75 /

Lakin əs-Səraxsinin dedikləri isə tam fərqli bir şey barədədir. əs-Səraxsi qadınla onun fərcilə deyil, ifraz kanalı ilə zina edən kəs haqqında danışır və belə əmələ görə hədd düşmədiyini deyir, çünki bu kamil bir fel deyildir. Hədd isə fərcə müdaxilə edənin üzərinə vacibdir və bundan sonra isə deyir:

قال ) وإن زنى بصبية لا يجامع مثلها فأفضاها فلا حد عليه ; لأن وجوب حد الزنا يعتمد كمال الفعل , وكمال الفعل لا يتحقق بدون كمال المحل , فقد تبين أن المحل لم يكن محلا لهذا الفعل حين أفضاها بخلاف ما إذا زنى بها ولم يفضها ; لأنه تبين أنها كانت محلا لذلك الفعل حين احتملت الجماع , ولأن الحد مشروع للزجر , وإنما يشرع الزجر فيما يميل الطبع إليه , وطبع العقلاء لا يميل إلى وطء الصغيرة التي لا تشتهى ولا تحتمل الجماع فلهذا لا حد عليه ولكنه يعزر لارتكابه ما لا يحل له شرعا ثم إن كانت تستمسك البول فعليه ثلث الدية والمهر , أما ثلث الدية لجرح الجائفة والمهر للوطء فإن الوطء في ملك الغير لا ينفك عن عقوبة أو غرامة وقد سقطت العقوبة لشبهة النقصان في الفعل فيجب المهر ; لأنه يثبت مع الشبهة , والوطء ليس إلا إيلاج الفرج في الفرج , وقد وجد ذلك منه , ألا ترى أنه يجب المهر تارة بالعقد وتارة بالوطء ثم العقد على الصغيرة يوجب المهر ؟ فكذلك وطؤها إن كانت لا تستمسك البول فعليه كمال الدية لإفساد العضو الذي كان استمساك البول به

"Dedi:
Əgər
cinsi əlaqəyə girilməsi mümkün olmayan kiçik bir qız ilə zina edərsə
(sidik kanalını) ifza edərsə
,
üzərinə hədd düşməz
. Çünki zina həddinin vacibliyi kamil bir felə əsaslanır və kamil bir fel kamil bir yer (yəni, fərc) olmadan reallaşmış sayılmaz. İzah etdiyimiz kimi bu zaman felin yeri, bakirəliyini pozmadan zina etməkdən fərqli olaraq bakirəliyini pozaraq etdiyi bu felin yeri deyildir. Çünki aydın oldu ki, bu fel üçün cimaya tab gətirdiyi zaman bir yer olur. Həmdə hədd insanın (bu əməlinin) qarşısını almaq üçün məşrudur və şəriət bunu insanın təbiətindəki əyriliklərin qarşısını almaq üçün qoymuşdur. Lakin ağıl sahiblərinin isə təbiəti isə şəhvətə səbəb olmayan və cimaya hazır olmayan qız uşaqları ilə münasibət qurmağa meyl etmir. Buna görə də üzərinə hədd düşməz, lakin ona halal olmayan bir şeyi etdiyi üçün təzir cəzası uyğulanar. Əgər sidiyini saxlaya bilirsə (yəni sidik kanalı tam zədələnməyibsə) diyətin üçdə birini və mehr verməlidir. Diyətin üçdə biri verdiyi zərərə görədir və mehr isə onunla əlaqəyə girməsi səbəbilədir. Başqasının sahib olduğu kəslə münasibət qurmaq cəzasız və təzminatsız qalmaz. Cəzanın düşməsi feldəki naqislik şübhəsi səbəbi ilə idi və mehr isə ödənilməlidir. Çünki bu, şühbə olsa belə sabitləşir. Cinsi münasibət isə yalnız cinsi orqanın fərcə daxil olması deyildir və bu əməl ondan sadir olmuşdur. Məgər görmürsənmi ki, mehr bəzən nikah əqdi ilə, bəzən də cinsi münasibət ilə də vacib olar, sonra kiçik qız ilə əqd bağlamaq mehri vacib edir. Eləcədə sidiyini saxlaya bilməzsə, diyətin hamısını verməlidir, çünki sidiyi saxlayan orqanı ifsad etmişdir. "

"əl-Məbsut", 9/75-76

Bu sözlərdən iki şey aydın olur. İmam əs-Səraxsi şəhvət həddindən aşağı olan qız uşağı ilə münasibət quraraq onun sidik kanalını ifza edən kəsə iki səbəbdən hədd tətbiq etmir.

1. Ona görə belə bir insanın şüuri cəhətdən xəstədir və bu onun üzərindən hədd cəzasını düşürür.

2. İkinci və ən əsası isə budur ki, fel kamil fel deyildir, çünki bu əməl fərc yolu ilə baş verməmişdir. Bu isə felin naqisliyi anlamına gəlir ki, belə bir halda hədd düşər.

Lakin əs-Sərxasinin də dediyi kimi, belə bir əmələ görə təzir tətbiq olunmalıdır.

Bununla da rafizinin yalan danışdığı üzə çıxmış olur. Çünki, yenə görürük ki, əhli-sünnət alimlərinə görə belə bir əməl murdar əməldir və bu cəzalandırılmalıdır.

Əgər cinsi əlaqəyə girilməsi mümkün olmayan kiçik bir qız ilə zina edərsə - Yani Sizdə zina halaldı, özüdə kiçik qızla?!

və (sidik kanalını) ifza edərsə, - aaa, aydındı. Bu əlaqə adi yolla yox, sidik kanalı ilə edilib!

üzərinə hədd düşməz - buna görə də hədd yoxdur.

Burda heç nə yazmaq da lazım deyil. Sadəcə oxuyub və Sizin ağlınıza və halınıza heyfsilənmək olar.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

və (sidik kanalını) ifza edərsə, - aaa, aydındı. Bu əlaqə adi yolla yox, sidik kanalı ilə edilib!

üzərinə hədd düşməz - buna görə də hədd yoxdur.

Burda heç nə yazmaq da lazım deyil. Sadəcə oxuyub və Sizin ağlınıza və halınıza heyfsilənmək olar.

Başqasına böhtan atmayın,Allahdan qorxun.O məqalədə hər şey izah edilib.Əvəzində sizdə bunları izah edin.

Əgər kişi qadınla onun 9 yaşının tamam olmasına qədər bu cür cinsi əlaqəyə girsə, onun bakirəliyini qırmasa ona heç bir cəza tədbiri görülməz." ( xomeyni Təhrir əl-Vəsilə. 2 cild, səh.241. Məqalə.12).

ata və (ata tərəfdən olan) baba məhrəm olmaq üçün bir və bir neçə saatlığa bir qadını özünün həddi-büluğa çatmamış oğlunun əqdinə (ixtiyarına) keçirdə bilər. həmçinin öz həddi-büluğa çatmamış qızını, məhrəm olmaq üçün bir kəsin əqdinə (ixtiyarına) keçirdə bilər. amma gərək bu əqdin (bu ixtiyarın) qız üçün məfsədəsi deyil, əksinə məsləhəti olsun. (fazil lənkəraninin "ŞƏrİƏt hÖkmlƏrİnİn İzahi" səh.338, məsələ: 2497.)

Sual191. Ruhları,onlarin Barzaxda hall əhvalını öyrənmək üçün,yaxud o dünyanı öyrənmək üçün, çağırmaq olar?

Cavab.Hörmətli şəxsin ruhu olsa, onlara ziyan verməmək üçün, olmaz. Amma adi insanların ruhunu çağırmaq olar.

Sistani öləndə,yaddan çıxarmayın,ruhunu çağırıb soruşun,vəziyyət nə yerdədir?

http://www.al-shia.com/html/eng/books/cont.../muamalat7.html

Sual 524. Yayda, yarı çilpaq gəzən,müsəlman olmayan qadınlara baxmağın hökmü nədir?

Cavab. Baxmaq fəsada gətirməsə və şəhvət istəyi daşımırsa, problem yoxdur.

http://www.sistani.org/html/eng/menu/2/books/2/inside/52.htm

Sual12 cavab-لا يجوز وطء الزوجة قبل إكمال تسع سنين ، دواما كان النكاح أو منقطعا ، و أما سائر الاستمتاعات كاللمس بشهوة و الضم و التفخيذ فلا بأس بها حتى فى الرضيعة ،

"9 yaşa çatmayan arvad ilə, cinsi əlaqəyə girmək olmaz, istər nikah olsun, ister mutta. O ki qaldı o biri hərəkətlərə, misal üçün şəhvət ilə toxunmaq,qucaqlamaq,ya da ki,öz cinsi orqanını onun ombaları arasına yerləşdirmək, bu icazəlidir,hətta süd əmən uşaq olsa belə"

السؤال: ما حكم ادخال الزوجة شيء في دبر الزوج اثناء المداعبة هل هو جائز ام حرام ام يجعل الزواج باطلاً ويفصل بين الزوجين مثل اللواط؟

"Sual: Cinsi münasibət əsnasında qadının öz ərinin anusuna bir şey salmasının hökmü nədir? Bu caizdirmi, yoxsa haramdır? Bu evliliyi batil edirmi və homoseksuallıq kimi ər ilə arvadın arasını ayırırmı?"

الجواب: باسمه جلت اسمائه

لو رضي الزوج بذلك يجوز و لا يكون ذلك مثل اللواط

"Cavab: Şərəfli adlara sahib olan adı ilə!

Əgər əri buna razısıdırsa, bu caizdir və bu, homoseksuallıq kimi deyildir."

"Ayətullah" Muhamməd Sadiq ər-Ruhani

http://www.istefta.com/ans.php?stfid=5794&subid=9

"Sual: 191: Bə'zi adamların zahirdə kişi olmalarına baxmayaraq, ruhi və psixoloji baxımdan (homoseksualizmlər) qadın xüsusiyyətlərinə malikdirlər, onlarda cinsi məsələlərə olan meyllər tamamilə qadınlara uyğun şəkildədir. Əgər öz cinsiyyətlərini dəyişdirməsələr fəsada düşmə ehtimalı var. Onların cərrahiyyə əməliyyatı ilə müalicə edilməsi (bu mümkündürmü?) caizdirmi?

(Xamenei) Cavab (olaraq deyir): Onların (homoseksualizlərin) cinsi həqiqətlərini aşkar etmək məqsədi ilə yuxarıda qeyd olunan cərrahiyyə əməliyyatının .rılmasının işkalı (problemi) yoxdur, bu şərtlə ki, bu, haram işə səbəb olmasın və öz ardınca fəsad gətirməsin." (Ayətullahul al-uzma Seyyid Əli Xamenei, risalənin 2-ci hissəsi, səh 53; Sual: № 191).

Mən hələ 1/10-i yazdım

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ey müsəlman qardaşlar, fitnə çıxartmayın. Digərlərinin eyiblərini hamının gözü qarşısında bir-birinizin üzünə vurmayın. Hamı səhv edə bilər, bizlər bu hərəkətimizlə qəlblərdə kin, nifrət, qisas və qəzəb kimi hissləri oyadıb gücləndiririk. Şeytan isə bundan istifadə edərək həmin insanları biraz da haqq yoldan uzaqlaşdırır.

Peyğəmbərimiz (s.ə.s) insanları haqq yola beləmi dəvət edib?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

və (sidik kanalını) ifza edərsə, - aaa, aydındı. Bu əlaqə adi yolla yox, sidik kanalı ilə edilib!

üzərinə hədd düşməz - buna görə də hədd yoxdur.

Burda heç nə yazmaq da lazım deyil. Sadəcə oxuyub və Sizin ağlınıza və halınıza heyfsilənmək olar.

Başqasına böhtan atmayın,Allahdan qorxun.O məqalədə hər şey izah edilib.Əvəzində sizdə bunları izah edin.

Böhtanı mən atmıram, Siz atırsız! Qardaşınız konkret yalan yazıb və tərcümələrdə təhrif edib. Mən Sizə axırıncı fətvanı gətirdim, amma uzağa getmək lazım deyil, elə birinci fətvaya da baxa bilərsiz. Yazır ki, "əs-Səraxsi həmin yerdə ümumiyyətlə bu mövzunu müzakirə etmir.". Necə etmir ki, balaca qız uşağına şəhvətlə toxunmaqdan yazır?!

Əgər kişi qadınla onun 9 yaşının tamam olmasına qədər bu cür cinsi əlaqəyə girsə, onun bakirəliyini qırmasa ona heç bir cəza tədbiri görülməz." ( xomeyni Təhrir əl-Vəsilə. 2 cild, səh.241. Məqalə.12).

Bəs mən yuxarıda nəyə cavab yazmışam, ay saxtakar? Sizin gətirdiyiniz təhrif olunmuş fətvaya cavab yazaraq həqiqi tərcüməni gətirmişəm. Biz gözünüzü açın da.

Reytinq 20% təkrara və böhtana görə!

ata və (ata tərəfdən olan) baba məhrəm olmaq üçün bir və bir neçə saatlığa bir qadını özünün həddi-büluğa çatmamış oğlunun əqdinə (ixtiyarına) keçirdə bilər. həmçinin öz həddi-büluğa çatmamış qızını, məhrəm olmaq üçün bir kəsin əqdinə (ixtiyarına) keçirdə bilər. amma gərək bu əqdin (bu ixtiyarın) qız üçün məfsədəsi deyil, əksinə məsləhəti olsun. (fazil lənkəraninin "ŞƏrİƏt hÖkmlƏrİnİn İzahi" səh.338, məsələ: 2497.)

Buna da cavab vermişəm yuxarıda. Sizin bu materialları əlinizə verənə Allah lənət etsin! Gör ağlınızı necə alıb başınızdan ki, öz dilinizdə oxuduğunuzu da başa düşmürsüz.

Sual191. Ruhları,onlarin Barzaxda hall əhvalını öyrənmək üçün,yaxud o dünyanı öyrənmək üçün, çağırmaq olar?

Cavab.Hörmətli şəxsin ruhu olsa, onlara ziyan verməmək üçün, olmaz. Amma adi insanların ruhunu çağırmaq olar.

Sistani öləndə,yaddan çıxarmayın,ruhunu çağırıb soruşun,vəziyyət nə yerdədir?

http://www.al-shia.com/html/eng/books/cont.../muamalat7.html

alimi ələ salırsız?

Sual 524. Yayda, yarı çilpaq gəzən,müsəlman olmayan qadınlara baxmağın hökmü nədir?

Cavab. Baxmaq fəsada gətirməsə və şəhvət istəyi daşımırsa, problem yoxdur.

http://www.sistani.org/html/eng/menu/2/books/2/inside/52.htm

Şəhvət hissi yoxdursa nə problemi ola bilər?!

"Sual: Cinsi münasibət əsnasında qadının öz ərinin anusuna bir şey salmasının hökmü nədir? Bu caizdirmi, yoxsa haramdır? Bu evliliyi batil edirmi və homoseksuallıq kimi ər ilə arvadın arasını ayırırmı?"

"Cavab: Şərəfli adlara sahib olan adı ilə!

Əgər əri buna razısıdırsa, bu caizdir və bu, homoseksuallıq kimi deyildir."

burda nə problem var? suala baxın və cavaba!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"Sual: 191: Bə'zi adamların zahirdə kişi olmalarına baxmayaraq, ruhi və psixoloji baxımdan (homoseksualizmlər) qadın xüsusiyyətlərinə malikdirlər, onlarda cinsi məsələlərə olan meyllər tamamilə qadınlara uyğun şəkildədir. Əgər öz cinsiyyətlərini dəyişdirməsələr fəsada düşmə ehtimalı var. Onların cərrahiyyə əməliyyatı ilə müalicə edilməsi (bu mümkündürmü?) caizdirmi?

(Xamenei) Cavab (olaraq deyir): Onların (homoseksualizlərin) cinsi həqiqətlərini aşkar etmək məqsədi ilə yuxarıda qeyd olunan cərrahiyyə əməliyyatının .rılmasının işkalı (problemi) yoxdur, bu şərtlə ki, bu, haram işə səbəb olmasın və öz ardınca fəsad gətirməsin." (Ayətullahul al-uzma Seyyid Əli Xamenei, risalənin 2-ci hissəsi, səh 53; Sual: № 191).

Sizin buna ağlınız çatmırsa deməli fətva səhvdir? Öz fətvalarınızdan xəbəriniz yoxdur, bizə girişirsiz:

Cərrahiyyə əməliyyatı ilə kişilərin qadına, qadınların isə kişilərə çevrilməsi

Sual: Bəzi qəzetlərdə Avropada həkimlərin cərrahiyə əməliyyatı ilə kişini qadına, qadını kişiyə çevirmələrini oxuyur və görürük. Bu doğrudurmu? Məgər bu cür etmək Yaradana aid olan yaratmaq və surət vermək xüsusiyyətlərinə müdaxilə etmək hesab olunmurmu? Bu barədə İslamın mövqeyi necədir?

Cavab: Yaradılmışların heç bir kəs kişini qadına, qadını da kişiyə çevirməyə qadir deyil. Fiziki elmlərin inkişaf səviyyəsi və onun incəliklərini bilmələrindən asılı olmayaraq onlar bunu nəinki edə bilməzlər, hətta bu onların gücləri yetəcək bir əməl deyildir. Bu yalnız Allaha məxsus olan bir əməldir. Uca Allah buyurmuşdur: "Göylərin və yerin hökmü Allahın əlindədir. O, istədiyini yaradır, istədiyinə ancaq qız, istədiyinə də ancaq oğlan verir. Yaxud hər ikisindən – həm oğlan, həm də qız verir, istədiyini də sonsuz (övladsız) edir. O (hər şeyi) biləndir, (hər şeyə) qadirdir!"

Uca Allah bu ayənin əvvəlində açıqlayır ki, bu əməlin sahibi Odur və bu yalnız Ona məxsus bir əməldir. Ayənin sonunda isə bu xüsusiyyətin əsasını açıqlamışdır. Bu da Onun elm və qüdrətinin kamilliyidir. Lakin bununla yanaşı bəzən yeni doğulmuş uşağın oğlan və ya qız olmasında şübhə yaranır. Bəzən ilk baxışdan qıza bənzəyən bir uşağın həqiqətdə oğlan olması və ya bunun əksi baş verir. Belə halların əksəriyyətində uşağın həqiqətdə hansı cinsə mənsub olması yetkinlik yaşına çatdıqda özünü büruzə verir.
Həkimlər isə həmin şəxsin həqiqi halını yəni kişi və ya qadın olmasını cərrahiyyə əməliyyatı vasitəsi ilə üzə çıxarırlar. Bəzən də buna görə yarmaq və ya cərrahiyyə əməliyyatına ehtiyac olmur. Onların bu halda keçirdikləri əməliyyatlar həqiqətdə uşağın hansı cinsə mənsub olduğunu açıqlamaqdan ibarətdir. Bu da kişini qadına, qadını kişiyə çevirmək olmayıb öz növbəsində Allahın işlərinə müdaxilə etmək deyil, əksinə Allahın yaratdığının həqiqətini açıqlamaqdır. Daha doğrusunu Allah bilir.

Peyğəmbərimiz Məhəmmədə, onun ailəsinə və əshabələrinə Allahın salavatı və salamı olsun!

Elmi araşdırmalar və fitva üzrə daimi heyəti.

Üzvlər Abdulla ibn Qaud və Abdulla ibn Ğudeyyan,

Rəis müavini Əbdürrəzzaq Ələfifi

Əbdüləziz ibn Abdulla ibn Baz.

(164)

1542 –i fitvanın birinci sualı

Vəhhabi vətvaları burada

Mən hələ 1/10-i yazdım

Siz minini də yazsaz hamısına cavabımız var. Belə bacarıqlısızsa bəlkə bizim gətirdiyimiz fətvalara da cavab verəsiz.

Sizə yenə də deyirəm, ya mövzuya aid yazın, ya da ki, cəzanəzə alacaqsınız!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

[/color][/size] Həkimlər isə həmin şəxsin həqiqi halını yəni kişi və ya qadın olmasını cərrahiyyə əməliyyatı vasitəsi ilə üzə çıxarırlar. Bəzən də buna görə yarmaq və ya cərrahiyyə əməliyyatına ehtiyac olmur. Onların bu halda keçirdikləri əməliyyatlar həqiqətdə uşağın hansı cinsə mənsub olduğunu açıqlamaqdan ibarətdir. Bu da kişini qadına, qadını kişiyə çevirmək olmayıb öz növbəsində Allahın işlərinə müdaxilə etmək deyil, əksinə Allahın yaratdığının həqiqətini açıqlamaqdır. Daha doğrusunu Allah bilir.

Başa düşmədim bəyəm burada nə deyilib ki?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

[/color][/size] Həkimlər isə həmin şəxsin həqiqi halını yəni kişi və ya qadın olmasını cərrahiyyə əməliyyatı vasitəsi ilə üzə çıxarırlar. Bəzən də buna görə yarmaq və ya cərrahiyyə əməliyyatına ehtiyac olmur. Onların bu halda keçirdikləri əməliyyatlar həqiqətdə uşağın hansı cinsə mənsub olduğunu açıqlamaqdan ibarətdir. Bu da kişini qadına, qadını kişiyə çevirmək olmayıb öz növbəsində Allahın işlərinə müdaxilə etmək deyil, əksinə Allahın yaratdığının həqiqətini açıqlamaqdır. Daha doğrusunu Allah bilir.

Başa düşmədim bəyəm burada nə deyilib ki?

Burda eynilə bizə irad tutulan deyilib, yani heçnə! Fətvanın özü düzdür, necə ki, şiə müctəhidinin də verdiyi fətva. Amma məsələ bundadır ki, dar düşüncəli sələfilər bunu öz ağılları ilə düşünüb bizə irad tutmaq istəyirlər.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Burda eynilə bizə irad tutulan deyilib, yani heçnə! Fətvanın özü düzdür, necə ki, şiə müctəhidinin də verdiyi fətva. Amma məsələ bundadır ki, dar düşüncəli sələfilər bunu öz ağılları ilə düşünüb bizə irad tutmaq istəyirlər.

1. Ümumi danışmayın. Hamı eyni deyil.

2. Təhqir etməyin.

3. Əgər həqiqətən də İslama və müsəlmanlara forum vasitəsilə kömək etmək istəyirsinizsə, (fitnə ilə dolu) belə mövzuları pozun.

Kim isə nə isə öyrənmək istəyirsə, buyursun öyrənsin. Amma bu cür fitnə və təhqir dolu mübahisələrin sonu yaxşı qurtarmır. Kimsə nə isə bilirsə, özü üçün bilir. Əlhamdulillah artıq internet kimi faydalı bir informasiya vasitəsi mövcuddur. Bu internet də ədəbiyyatlarla dolub daşır. Həqiqətən haqqı tapmaq istəyənə Allah (c.c) haqqı nəsib edir. O (c.c) heç kəsə zülm etmir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...