Buxari Опубликовано: 22 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 22 июня, 2004 Assalamu eleykum va rahmatullahu va barakatuhu. Qondarma ve zeif hedislerden kim ne bilir ve ya oxuyub yazsin.Saytlarda rast gelinen bashqa dillerde olan bu tip hedisleri azerbaycan diline cevirmek shertile yazaq. Bashqa dillerde rast gelinen hedisleri bura copu paste etmeye ehtiyac yoxdur (tercume etmeyecekse az-can diline) linki yazsin kifayetdir. Mezhebinden asili olmayaraq mubahise obyektine cevrilmesin movzu.Her iki terefden rast gelinen hedisleri yazaq. 1) Kuleyni, ozunun "el-Kafi" kitabinda dediyine gore Qudret ve Celal sahibi Allahin "Kim Elinin ve ondan sonraki imamlarin vilayeti meselesinde Allaha ve Onun Resuluna itaet ederse, boyuk ustunluk qazanar" seklinde nazil olmus kelamini Ebu Besirin Ebu Abdulla eleyhisselamdan revayet etdiyini qeyd edir.( "el-Kafi"nin "el-Hucce" hissesi, seh.414, 1-ci cild, Tehran capi.) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
muzekkir Опубликовано: 22 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 22 июня, 2004 Yene de koleyni. Bashqa sheyden de yaz maraqli olsun. Quran barede sizde olan alimlerin tehrifi haqda nezerlerini qardashlar movzuda yazib. Ora baxa bilersen. HZ.peygember ayishe ile ebanin altinda uzanir. Evvel ebu bekr daxil olur. Hezretden hacetini alir ve gedir. Sonra eyni sheyi omer de edir. Sonra osman daxil olur. Hz.Peygember ayisheye deyir. Dur eynivi geyin ozu de geyinmeye bashlayir. Men sorushdum. Ya resulallah hech ebubekr ve omere bele etmedin. Niye osmanda bele edirsen?. Hz. Buyurdu. Ele bir adam daxil olub ki, melekler ondan utanir. Men de utandim(.ayishe neql edir.) Sehih muslim c7.s116. Bunu hami uchun achirsan ya ikimiz olacayiq???? Girib behsimizi xerab etmezler sence? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
rebellious Опубликовано: 22 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 22 июня, 2004 Bismillah Salam forum ishtirakcilarina ve Mominlere. ehli - sunnet qardashlarimiz Hezret Resulallahdan (s) neql ediller ki, buyurub: Menim Sahabelerim ulduzlar kimidir, hansi birinin arxasinca getseniz hidayet t.rsiniz" Burada ehli - sunnet qardashlarimizin boyuk sehve yolvermekleriaciq aydindir: hedisin sehf olduquna delil: 1: Evvela sehabe dedikde Peygemberin (s) dovrunde iman getirib onunla en azi bir defe hemsohbet olan shexs nezerde tutulur. Bu hesabla o hezretin zamaninda iman getiren milyonlarla muselmanin en azi 90% sehabe sayilir. bele deyilse, sahabe dedikde kimler nezerde tutulur? eger Peygembere (s) iman getirib uzun iller onunla ciyin - ciyine mubarize .ran shexslere sehabe deyilirse, ehli - sunnet qardashlarimiz muaviyye ibni ebu sufyana hansi meyar ve hesabla sehabe deyiller? 2: Islam dininin verdiyi telimlere esasen her bir shexs tutdugu meqamdan asili olmayaraq, yalniz ve yalniz oz emelleri qarshisinda cavabdehdir: "Butun insanlar oz qazandigi emeller muqabilinde cavabdehdirler". (Tur-21) insanlarin deyer ve qiymeti onum nesli - ecabeti, yoldashi ve pulu ile olculmur. insanlarin qiymeti yalniz teqva ile olculur. "Allah yaninda sizin en yuaxshilariniz en teqvali olaninizdir... " (Huccirat - 13) Allah-taala bütün müselmanlara mesuliyyet ve cavabdehliyin ne olduğunu anlatmaq üçün, mesum Peyğemberine, sehve yol vererse cezalanacağını deyir: "Eger Peygember Bizim adimizdan yalan danishsa, onu qudretle tutub ureyinin damarlarini qirariq" (Haqqa 44-46) eger Peygemberle (s) hemsohbet olunan butun shexsler sehabedilerse onda Qur`ani Kerimin pislediyi munafiqler kimdir? Bu şexsler (münafiqler) iman getirmemişdilerse, onlara münafiq yox, kafir ve ya müşrik deyilmeli idi. Peyğemberle hemsöhbet olmaq sehabe olmağın şertidirse, onların bu xüsusiyyeti Qureani-Kerimde defelerle açıqlanmışdır. Demeli, bu şexslerin sehabe olmağında heç bir şübhe yoxdur. Bununla bele Allah-taala bu şexslere cehennem veed edir: «Münafiqler cehennemin en aşağı tebeqesinde yerleşecekler, onlar üçün heç bir kömekçi t. bilmezsen...»(Nisa - 145) 4. Әger Peyğembere (s) iman getirib onunla hemsöhbet olan on minlerle müselman, başqa sözle desek sehabeler, Allahın haram buyurduğu işlere el bulaşdırıb heç bir meseuliyyet daşımayacaqdılarsa, onda Qureani-Kerimde buyurulan emr ve qadağaların, Peyğember şerietinde mövcud olan gösterişlerin ne menası var?! Allah-taalanın müqeddes hökmleri onlara aid deyilmi? Bu hökmler tekce Peyğemberden (s) sonra doğulan müselmanlara mexsusdurmu?! Olduqca qeribe bir mentiqdir..... 5. Әger o zamanda yaşayıb Peyğembere (s) iman getiren müselmanlar bütün emellerin meseuliyyetinden azaddırlarsa, bes bizim teqsirimiz nedir ki, o zamanda dünyaya gelmemişik? Bu hansı edaletin tezahürüdür ki, müeyyen bir zamanda dünyaya gelen insanlar heç bir meseuliyyet daşımır, diger insanlar ise en kiçik emellere göre cavab vermelidirler? «Her bir kes zerre qederinde etdiyi pis emellerin (cezasını) görecek».(Zelzele - 8) Mümkündür ki, kimse bu sözlerin müqabilinde çaresiz qalıb sehabelerin günahsız olmasını ayrı bir şekilde izah etsin. Deye bilerler ki, heç bir ehli-sünne mezhebi sehabelerin meseuliyyet daşımamasını iddia etmir. Sadece olaraq onlar sehabelerin hamısının tam yeeqinlikle İslam dinine bağlı olduqlarını ve Allahın haram buyurduğu emellerden uzaq qaldıqlarını deyirler. Diger terefden, evvelde qeyd etdiyimiz hedis («Menim sehabelerim ulduzlar kimidir, hansı birinin arxasınca getseniz hidayet t.rsınız») onların her hansı bir günah ve azğınlıqdan uzaq olduğunu tesdiq edir. Bu hedisin etrafında, hemçinin sehabelerin günah ve azğınlıqdan tamamile uzaq olmadıqları barede növbeti behsimizde söhbet açacağıq. SeHABeLeR MeeSUM Ve GÜNAHSIZ DEYİLLeR! ehli-sünne mezheblerinin tutarlı sened hesab etdikleri hedisin («Menim sehabelerim ulduzlar kimidir; hansı birinin arxasınca getseniz hidayet t.rsınız») geniş izaha ehtiyacı vardır. Her hansı bir hedis araşdırılarken ilk növbede aşağıdakı iki mesele diqqet merkezinde olmalıdır: 1. Hedisin senedleri; Sened dedikde hemin hedisin ravileri yeeni, hedisi neql eden şexsler nezerde tutulur. Silsilevari olaraq, hedisi neql eden şexsler arasında en azı bir nefer yalançı ve eetimadsız şexs olarsa, hemin hedis sened eetibarı ile zeif sayılır ve ona istinad etmek olmaz. Bu meselede ehli-sünne ve şie mezhebleri arasında heç bir ixtilaf yoxdur. Meşhur ehli-sünne alimleri (hedisşünas) Buxari ve Müslim öz kitablarına «Sehih» adı qoymuşlar. Yeeni, onların fikrine esasen bu kitabda toplanan hedisler sened eetibarile sehih ve düzgündürler. İndi ise qeyd olunan nöqteyi-nezerden hemin hedisin senedine nezer salaq: Qazi İyaz «Şerhuş-şifa» kitabının 2-ci cildinde bu hedisin sened eetibarı ile zeif olduğunu yazır. ebdu ibni Hemid «Müsned» kitabında Abdullah ibni Ömer ibni Xettabdan neql edir ki, bu hedisin senedleri möeteber deyildir. İbni edi «Kamilut-tarix» kitabında Nafeeden, Nafee ise Abdullah ibni Ömer ibni Xettabdan neql edir ki, bu hedisin senedleri zeifdir. İbni Hezem yazır: «Bu hedis yalan, qondarma ve batildir». 2. Hedisin metni, meena ve mefhumu. Hedisin sened ve ravilerini araşdırmaqla yanaşı, onun metnine, meena ve mefhumuna da diqqet yetirmek lazımdır. Hedisin meenası Qureanın hökmleri, real heqiqet ve insan ağlı ile müxalif olarsa, o hedise istinad etmek olmaz. Meselen, bütün senedleri sehih olan bir hedis Allahın şeriki olduğunu ve ya Peyğemberin (s) günah etdiyini çatdırırsa, o hedis möeteber sayılmır. Haqqında danışdığımız hedisin sened eetibarile zeif olduğunu isbat etsek de, onun metnini, meena ve mefhumunu da araşdırmaq yaxşı olardı. Hedisin metninden bele başa düşülür ki, bütün sehabeler günah ve azğınlıq ehtimalından uzaqdırlar. «.....Hansı birinin arxasınca getseniz hidayet t.rsınız» ifadesinden bele çıxır ki, sehabeler istisnasız olaraq bu ehtimaldan (günah ve azğınlıq) tamamile uzaqdırlar. Çünki Peyğember (s) günahkar bir şexsin arxasınca getmeye emr etmez. Qeyd olunduğu kimi, Peyğemberin (s) dövründe iman getirib onunla hemsöhbet olan on minlerle şexs sehabe sayılır. Bu qeder insanın kütlevi şekilde günah ehtimalından uzaq olmasını normal ağıl qebul ede bilmir. Yeeni, heqiqeten o dövrde yaşayan müselmanlar günah etmirdiler?! Hedisden aşağıdakı üç meena başa düşülür: On minlerle sehabenin her biri «ulduz» kimidir.... Her sehabe öz bildiyine emel etse hidayet t.r. On minlerle sehabenin her biri «ulduz» kimidir.... Sehabeler bir-birlerinin arxasınca getseler hidayet t.rlar. On minlerle sehabenin her biri «ulduz» kimidir.... Sehabe olmayanlar onların hansı birinin arxasınca getseler (hansının???) hidayet t.rlar?! Diqqet edin, hedisin meenasında ne qeder anlaşılmazlıq vardır. Bu hedis İslam ümmetini hidayete teref yox, tefriqe, ixtilaf ve herc-mercliye doğru sürükleyir. eger sehabelerin her biri özü-özlüyünde hidayet yoludursa, ne üçün Peyğemberden (s) sonra vahid xelife teeyin olundu? Ne üçün sehabe ve sehabe olmayan bütün müselmanlar yalnız bir sehabeye tabe olmağa mecbur edilirdiler? eger sehabelerin her biri hidayet menbeyi, günah ve azğınlıqdan uzaqdırlarsa, ne üçün xelifelerin dövründe sehabeler ayrı-ayrı emellere göre cezalanırdılar? Ne üçün ikinci xelife Ömer ibni Xettab ebu Hüreyreni (sehabe-ravi) hedis uydurduğuna göre şallaqla tenbeh etdi? Ne üçün üçüncü xelife Osman ibni efvan ebu Zer Ğeffari, emmar Yasir, Abdullah ibni Meseud ve s. peyğember sehabelerini cezalandırdı? Bu hedisin düzgün olmamasının en böyük delili onun tarixi heqiqetlerle uyğun gelmemesidir. Yüzlerle ehli-sünne kitabları sehabelerin hetta böyük günahlar etdiyini yazmışlar. On minlerle sehabenin günahdan uzaq olmadığını yeeqin ki, heç kim tekzib etmez. Lakin burada yene bir addım geri çekilerek meşhur sehabelerin mübtela olduqları aşkar günahların beezilerini nezerinize çatdırırıq: 1. İmam ehmed ibni Henbel «Müsned» kitabında, ebu Bekr ehmed ibni Hüseyn Şafei «Delailun-nübuvvet» kitabında, İbni ebil Hedid Möetezili «Şerhu-nehcil-belağe» kitabında yazır: «Tebuk döyüşünden qayıdarken sehabelerden 14 neferi sözü bir yere qoyaraq hezret Peyğemberi (s) «eqebe» adlı bir yerde öldürmek qerarına geldiler... Onlar dehşetli sesler çıxararaq qum doldurulmuş kiseni Peyğemberin devesinin qarşısına atdılar ki, deve qaranlıqda hürküb hezreti dereye aşırsın. Lakin Allah-taala Öz Resulunu bu beladan hifz etdi..» 2. Öten behslerimizde ebu Bekr, Ömer ve s. sehabelerin nalayiq sözler danışaraq söyüş söydüklerini ehli-sünne kitablarından neql etdik. Kime ünvanlanmasından asılı olmayaraq, nalayiq sözler söylemeyin haram ve böyük günah olması hamıya meelumdur. 3. Fazil Teftazani «Şerhul-meqasid» kitabında yazır: «Sehabelerin arasında yaranan keskin ixtilaf ve qarşıdurmalar gösterir ki, onların beezileri haqq yolundan azmış, öz nefslerine uyub zalım ve fasiq olmuşlar». 4. İbni Hecer «Fethul-bari» kitabının 10-cu cildinde; -Mehemmed ibni İsmail Buxari «Sehih» kitabında (Maide suresinin 90-cı ayesinin şerhi); -Müslim ibni Heccac «Sehih» kitabında (Babu tehrimil-xemr); -İmam ehmed ibni Henbel «Müsned» kitabının 3-cü cildinde; -Mehemmed Teberi «Tefsiri-kebir» kitabının 7-ci cildinde; -Celaleddin Siyuti «Dürrül-mensur» kitabının 2-ci cildinde; -Bedreddin Henefi «Ümdetul-qari» kitabının 10-cu cildinde yazır: «ebu Telhe Zeyd ibni Sehl öz evinde gizli meclis keçirdi. Sehabelerden on neferi o meclisde iştirak etdiler. Onların hamısı şerab içdiler. Onlar aşağıdakı sehabeler idi: ebu Bekr, Ömer ibni Xettab, ebu Übeyde Cerrah, ebi ibni Keeb, Sehl ibni Beyza, ebu eyyub ensari, ebu Telhe (ev sahibi), ebu Decane, Semmak ibni Xerşe. Onlar içib mest olduqdan sonra ebu Bekr «Bedr» döyüşünde ölen müşriklere mersiye oxumağa başladı». ölen müşriklere mersiye oxumağa başladı». Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Buxari Опубликовано: 23 июня, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 23 июня, 2004 Quran barede sizde olan alimlerin tehrifi haqda nezerlerini qardashlar movzuda yazib. Ora baxa bilersen. Qardashlarina cavab yazilib.Buxaride Quranin tehrifinden sohbet getmir.Nexs olunmush ayelerden sohbet gedir. Bu bolmede tekrar olaraq Kuleyninin hedisleri qeyd olunacaq cunki mehz burda qeyd olunacaq zeif hedisler. 2) “Allahın yere imamların qebirlerini ziyaret etmesi üçün nazil olması (enmesi)”.(“Tehzib”, cild 6, seh. 21, bab “fadlu ziyara”: “Füru el-Kafi”, cild 4, seh. 579-580, bab “ez-ziyara ve savabuhe”: Muhyiddin, “Kitabul Mezar”, seh. 30, bab “ziyaratul emirul muminin” ve s.) 3) Allah Hüseynin (r. a) qebrini ziyaret edir, onunla el ile görüşür ve onunla çarpayıda oturur.(“Sehih fethul abrar”, cild 2, seh. 140; “Devetül imame”, seh. 78: “Medinetul Meaciz”, cild 3, seh. 460, bab 25, revayet 980.) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Buxari Опубликовано: 23 июня, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 23 июня, 2004 4) Eli bin Ebu Talibden revayet olunur ki, o dedi: Men Allahın yaxını, kelamı, qelbi ve daxil olan qapısıyam.O qapıdan secde ederek daxil olun, sizlerin günahlarınızı bağışlayım, emelisalehlerin (savabını) daha da artırım.Menimle ve menim elimle Qiyamet qopacaq.Mene yalnız batil (ehli) şübhe eder.Men evvelem ve sonuncuyam, zahirem ve batinem, men her şeyi bilirem.(“Biharu-l-envar”, cild 39, seh. 348) Hedise cavab: Onda Allaha ne qaldi??? Hec shubhe yoxdurki bu kelam aciq kufrdur.Eli (r.a) bu sozleri demeyib !!! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
muzekkir Опубликовано: 23 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 23 июня, 2004 Qardashlarina cavab yazilib.Buxaride Quranin tehrifinden sohbet getmir.Nexs olunmush ayelerden sohbet gedir. Bu .... Evvela sene deyim ki, nesx olunmush aye bashqa sheydir bunlarin Peygember zamani olmamasi demek bashqa (ayishe deyirhedisde.) nesx olmush ayeler de quranda olur. Amma quvveden dushur. Buna nasix mensux deyerler. Amma Peygember zamani sure chox idi indi azalib bu ele onun tehrifi demekdir.hedis bele idi sen bele mezmunlara niye teeccub edirsen bilmirem. Meger siz deyilmisiniz ki, iddia edirsiniz Allah qiyametde mominlere ozunu gosterecek.ve bu barede ayeni shahid getirirsiniz. Ve biz deyilik mi sizinle behs edirik ki, Allahi qiyametde de gormek mumkun deyil. Bu Allahliga ziddir ve felsefi baximdan kufre gedib chixir. Amma siz felsefe haramdir quran deyirse kifayetdir deyib israr edirsiz???? Bil ki, hedisde bele gelmeyib ki, Allah yere ener ve onu ziyaret eder. Bele deyilir. Kim Huseyni ziyaet ederse Allahi ziyaret etmish kimidir. Bu Peygember barede de var hedislerde. Amma o biri hedislere baxdim bele shey t. bilmedim. Amma eyb elemez olmasa da basha sala bilerem. Bu ziyarete feziletin verilmesini onun ustunluyunu gosterir. Ele bil ki, Allahi ziyaret etmisen. Yeni bunlar chox muqeddes adamardir. Ve Allahin yer uzunde numayendelerid(Quran ayesi).hedislerde var yeqin eshidersen Allah buyurur kim hecerul esfede el surtse ele bil mene el verib menimle gorushub. Sence Allahin ovliyalari bu dash qeder yoxdular ki, onlara bu sozler layiq olsun????? Kitabda da yazib ki, bu sunni alimlerinin basha dushduyu kimi deyil. Charpayini bilmirem niye deyishib bizim dilde yazmisan??? Yeqin ki, ilahi ersh demek isteyirdin? Bu ki, Quranda var Allah ershde oturub Allahi ziyaret edende demeli ershe chixib orda oturmalidir. Ayishe neql edir : omerin olumunden 3 gun qabaq cinler ona eza saxladilar ve bu sheri oxudular.(sheri yazmaga ehtiyac yoxdur) Istiy”ab c2 s 241 , egani c8 s 192 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Buxari Опубликовано: 24 июня, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 24 июня, 2004 Evvela sene deyim ki, nesx olunmush aye bashqa sheydir bunlarin Peygember zamani olmamasi demek bashqa (ayishe deyirhedisde.) nesx olmush ayeler de quranda olur. Amma quvveden dushur. Buna nasix mensux deyerler. Amma Peygember zamani sure chox idi indi azalib bu ele onun tehrifi demekdir.hedis bele idi sen bele mezmunlara niye teeccub edirsen bilmirem. Meger siz deyilmisiniz ki, iddia edirsiniz Allah qiyametde mominlere ozunu gosterecek.ve bu barede ayeni shahid getirirsiniz. Ve biz deyilik mi sizinle behs edirik ki, Allahi qiyametde de gormek mumkun deyil. Bu Allahliga ziddir ve felsefi baximdan kufre gedib chixir. Amma siz felsefe haramdir quran deyirse kifayetdir deyib israr edirsiz???? Bil ki, hedisde bele gelmeyib ki, Allah yere ener ve onu ziyaret eder. Bele deyilir. Kim Huseyni ziyaet ederse Allahi ziyaret etmish kimidir. Bu Peygember barede de var hedislerde. Amma o biri hedislere baxdim bele shey t. bilmedim. Amma eyb elemez olmasa da basha sala bilerem. Bu ziyarete feziletin verilmesini onun ustunluyunu gosterir. Ele bil ki, Allahi ziyaret etmisen. Yeni bunlar chox muqeddes adamardir. Ve Allahin yer uzunde numayendelerid(Quran ayesi).hedislerde var yeqin eshidersen Allah buyurur kim hecerul esfede el surtse ele bil mene el verib menimle gorushub. Sence Allahin ovliyalari bu dash qeder yoxdular ki, onlara bu sozler layiq olsun????? Kitabda da yazib ki, bu sunni alimlerinin basha dushduyu kimi deyil. Charpayini bilmirem niye deyishib bizim dilde yazmisan??? Yeqin ki, ilahi ersh demek isteyirdin? Bu ki, Quranda var Allah ershde oturub Allahi ziyaret edende demeli ershe chixib orda oturmalidir. Ayishe neql edir : omerin olumunden 3 gun qabaq cinler ona eza saxladilar ve bu sheri oxudular.(sheri yazmaga ehtiyac yoxdur) Istiy”ab c2 s 241 , egani c8 s 192 Muzekkir hedisi yazirsan axira qeder yaz yarisin yazib sheri yarimciq buraxma. Nesx olunmush ayedir recm ayesi senin alimlerinde bunu tesdiqleyir.Cahil danishiqlara yer verme.O bolmede oz alimlerinin el beqere 106-ya verdikleri tefsiri oxu sora danish. Mominler axiretde insheallah Allahi gorecek. Deyirsen Huseyni ziyaret etdin ele bil Allahi ziyaret etmisen. Indi ise men deyirem shukur Allahaki men shiye olmadim. Cunki shiyeler imamlari o derecede shishirdiblerki ilah olmasina hec ne qalmayib.Hetta Ali (r.a) Allah-da deyilir (estagfurullah) 5) Ali - Allahdir. (Jila-ul-Ayoun, cild 2, seh 66) Hetta shiyelerin sevimli alimi olan Ticani ozude rafidi olmamishdan once gemide Munimle gorushde etiraf edirki eger bilseydim sen (Munim) rafidisen seninle hec danishmazdim cunki siz muselman deyilsiniz.Siz Ali (r.a) qebrine idadet edirsiz.("Nece hidayete geldim" kitabi seh 28) Hetta Ticani ozu rafizi olmamishdan once rafidilere muselman demir Shiyelerden islam cox cox uzaqdir bunu bilen bilir ozunuzden bashqa. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Buxari Опубликовано: 24 июня, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 24 июня, 2004 Bu ki, Quranda var Allah ershde oturub Bu deyesen seninde Ticani kimi sufi sayiqlamalarindandir.Harda var bele aye ? Belke bele yazmaq istemisen “Rehman erşin üzerine istiva etdi! (yeni, ucaldı ve yükseldi)”. (Taha,5) ? 6) Ticani deyir (Allah Teala) hedisi-qüdside: “Ey qulum! Mene itaet et, menim kimi olarsan, bir şeye ol deyersen oda derhal olar” – demirmi? (“Nece hidayete geldim” seh, 25) Kim Ticaninin dediyi bu hedisi t.rsa bizlere göstersin.Ona teşekkür ederik. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
rebellious Опубликовано: 24 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 июня, 2004 Bismillah salam olsun Mominlere! Ömer ibni İbrahim İsa ibni eliden, o ise Abdullah ibni Abbasdan neql edir: «Peyğember (s) emisi Abbasa buyurdu: emi, Allah-taala ebu Bekri Öz dini üçün menim xelifem qerar verdi. Onu eşidin, ona itaet edin ki, nicat t.sınız...» A. Hedisin senedi: Bu hedisi silsilevari olaraq söyleyen bir neçe raviden biri de Ömer ibni İbrahimdir ki, onun şexsiyyeti ve sözü ekser ehli-sünne alimleri terefinden qebul olunmamışdır. Zehebi «Mizanul-e᾿tidal» kitabında yazır: «Ömer ibni İbrahim çox yalançı bir şexsdir». ebu Bekr Xetib Bağdadi «Tarixu Bağdad» kitabında yazır: «Ömer ibni İbrahim ekser hedisşünaslar terefinden qebul olunmamışdır. Çünki o çox yalançı ve iftiraçıdır». B. Hedisin metn ve mezmunu: Qeyd olunan hedisin metni, onun mena ve mefhumu da onun mö᾿teber olmadığını gösterir. ehli-sünne mezheblerinin xilafet barede olan etiqadı ile artıq tanış olmuşuq. Onların eqidesine göre Peyğember xelifesinin te᾿yin olunması haqda xüsusi bir gösteriş yoxdur. Xalq özü öz rehberlerini seçmekde azaddır. İcma yolu ile her kes ses toplayarsa, ona itaet etmek vacibdir. Bu hedis ehli-sünnenin eqidesine zidd olaraq müeyyen bir şexsi xelife ve rehber te᾿yin edir. ehli-sünnenin e᾿tiqadına göre Peyğember (s) sehabeler arasında ferq qoymadan onların her birini hidayet menbeyi adlandırmışdır. Biz bu hedis baresinde söhbet açmışıq: «Menim sehabelerim ulduzlar kimidir, her birinin arxasınca getseniz hidayet t.rsınız». Bu iki hedis me᾿na baxımından bir-biri ile ziddir. «Menim sehabelerim...» hedisi bütün sehabeleri hidayet ve nicat yolu kimi teqdim edir, behs etdiyimiz hedis ise müeyyen bir şexsi onlardan ferqlendirir. Hedisin me᾿nası isbat olunmuş bir çox mütevatir hedislerle ziddiyyet teşkil edir. Mütevatir dedikde onlarla şexs terefinden neql olunan ve bütün mezhebler terefinden qebul olunan hedisler nezerde tutulur. Bu hedislerden biri «Qediri-xum» günü eli (e)-ın Peyğember (s) terefinden xelife te᾿yin olunduğunu beyan edir. Biz növbeti behslerimizde bu hedisin 60 ehli-sünne kitabında tesdiq olunduğunu göstereceyik. 120-den artıq mö᾿teber senedi olan bir hedisin müqabilinde Ömer ibni İbrahimin neql etdiyi hedisi qebul etmek en azı insafsızlıqdır. 2. ebu Hüreyre neql edir: «Bir gün Cebrail (vehy meleyi) Peyğembere (s) nazil olub dedi: Allah sene salam gönderdi ve soruşdu: Men ebu Bekrden razıyam, o da menden razıdırmı?» A. Hedisin senedi: Hedisin senedinde ebu Hüreyrenin olması hedisin mö᾿teber olmadığını açıq şekilde beyan edir. Zemexşeri «Rebiul-ebrar» kitabında yazır: «ebu Hüreyre Siffeyn müharibesinde eli (e)-ın arxasında namaz qılır, yemek vaxtı Müaviyenin süfresinde otururdu. Onun özü bu barede deyirdi: elinin namazı yaxşıdır, Müaviyenin yemekleri ise dadlı ve lezzetlidir». İbni ebil Hedid «Şerhu-nehcil-belağe» kitabının 1-ci cildinde öz müellimi Şeyxul-mö᾿tezile İmam ebu Ce᾿fer İskafiden neql edir: «Müaviye bir deste sehabeye pul vererek tapşırmışdı ki, özlerinden elini pisleyen hedisler uydursunlar. Onlardan biri de ebu Hüreyre idi. Bir gün ebu Hüreyre Kufe mescidine daxil olub ucadan dedi: Ey İraq xalqı, siz ele bilirsiniz ki, men Peyğemberin (s) adından yalan danışıb özüme cehennem odu qazanıram? And olsun Allaha ki, Peyğemberden (s) eşitdim ki, buyurdu: Her peyğemberin öz heremi var. Menim heremim Medine şeheridir. Her kes bu şeherde bir hadise töretse Allah ona lenet etsin..... Men Allahı şahid getirib deyirem ki, eli bu şeherde böyük bir hadise töretdi. (Ye᾿ni, eli (e) Osmanı öldürdü). Müaviye bunu eşiden kimi ebu Hüreyreye çoxlu mükafat verdi». Teberi, İbni esir, ellame Semhudi, İbni Xeldun öz tarix kitablarında yazırlar: «Müaviye ibni ebu Süfyan Bosr ibni ertatı Yemen qiyamını yatırmağa gönderende ebu Hüreyreni de bu qaniçen serkerdeye müavin te᾿yin etdi. Onlar qocaya, cavana, körpeye, qadına rehm etmeden 30 minden artıq müselmanı qılıncdan keçirdiler». İbni esir öz tarix kitabında, İbni Se᾿d «Tebeqat» kitabında, İbni Hecer esqelani «İsabe» kitabında, İbni ebdi Rebbih «eqdul-ferid» kitabında yazır: «İkinci xelife Ömer, ebu Hüreyreni Behreynde vali olduğu zaman Medineye çağırdı ve dedi: “Ey Allahın düşmeni, men seni Behreyne vali teyin edende ayağında çarıq yox idi. İndi eşitmişem bahalı atlar almısan.” Ömer bu xeyanetine göre ebu Hüreyreye, belinden qan çıxanedek şallaq vurdurdu....» Bele bir şexsi le᾿netlediklerine göre şielere kafir demekleri bes deyil, hele üstelik onun hedislerine de istinad edirler. B. Hedisin metni, mena ve mefhumu: İmam ebu Ce᾿fer İskafi ebu Hüreyrenin baresinde deyir: «Bizim alimlerin qenaetine göre, ebu Hüreyrenin ağlında çatışmazlıq olmuşdur....»(sherhu nehcul belage 1 - ci cild Ibni ebi Hedid) Doğrudan da ebu Hüreyrenin uydurduğu hedislere diqqet edende bu insaflı ve imanlı ehli-sünne aliminin sözünü tesdiq etmeli olursan. Haqqında söhbet etdiyimiz hedisin metnine ve me᾿nasına diqqet yetirin: «....Allah-taala soruşur: Men ebu Bekrden razıyam, o da menden razıdırmı?» Allahın bir şexsden razı olması o demekdir ki, hemin şexs öz saleh emelleri ve ruhi keyfiyyetleri ile bele bir meqama yetişmişdir. Müsbet ruhi keyfiyyetlerden biri de insanın ilahi qeza ve qederden razı olmasıdır. Ye᾿ni, mö᾿min şexsler Allahın bütün hökmlerinin qarşısında teslim olur ve öz Rebblerinin qeza ve qederine razı olurlar. Yalnız bu merheleleri keçdikden sonra insan öz Allahının razılığını qazanmış olur. Bu hedisin metninden bele çıxır ki, Allah ebu Bekrden razıdır, lakin ebu Bekrin bu meqama çatıb-çatmaması hele me᾿lum deyil. Bütün qeyblerin sirrini bilen Allah ebu Bekrin Ondan razı olub olmadığını Peyğemberden soruşur?! «Biz insanı yaratmışıq ve onun nefsinin hansı vesveseler etdiyini bilirik. Biz insana şax damarından da yaxınıq...»(16) Bu hedisin me᾿nası, ye᾿ni Allah-taalanın Öz bendelerinden me᾿lumat alması bütün müselmanların eqidesine ziddir. Bu iki hedis ehli-sünnenin istinad etdiyi hedislerden bir nümune idi. Bütün hedislerin burada getirilmesi kitabın hecmine uyğun deyil ve bizi esas meqsedimizden uzaqlaşdırar. Lakin ümumi şekilde deye bilerik ki, ebu Bekrin haqqında istinad olunan hedislerin esasen sened etibarı ile möteber olmadığını ekser ehli-sünne alimleri öz kitablarında yazmışlar. Müqeddesi «Tezkiretul-mövzuat» kitabında, Firuzabadi Şafei «Seferus-seadet» kitabında, Zehebi «Mizanul-etidal» kitabında, ebu Bekr Xetib Bağdadi «Tarixu-Bağdad» kitabında bu hedisler baresinde geniş izahlar vermiş ve ebu Bekr baresinde olan hedislerin ravileri arasında yalançı şexslerin olduğunu beyan etmişler. Bes bu hedislerin uydurulmasında meqsed ne olmuşdur? Bu sualın cavabını böyük ehli-sünne alimleri Zehebi, Celaleddin Siyuti, İbni ebil Hedid ve digerleri bele vermişler: «Bu hedisler esasen emeviler terefinden, xüsusile Müaviyenin gösterişi ile uydurulmuşdur. Onlar bu hedisleri ebu Bekre qarşı olan derin mehebbetden deyil, eliye qarşı olan keskin düşmençilik hissinden ilham alaraq icad edirdiler; onlar bir terefden elini pisleyen hedisler uydurur, diger terefden de yalan hedisler neql etmekle onu ebu Bekrle qarşı-qarşıya qoyurdular». Göründüyü kimi bu hedislerin uydurulmasında ne xelife ebu Bekrin, ne de heç bir ehli-sünne aliminin teqsiri yoxdur. Sadece olaraq hedislere istinad ederken diqqetli olmaq lazımdır. B) B) B) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
muzekkir Опубликовано: 25 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 25 июня, 2004 Bu deyesen seninde Ticani kimi sufi sayiqlamalarindandir.Harda var bele aye ? Belke bele yazmaq istemisen“Rehman erşin üzerine istiva etdi! (yeni, ucaldı ve yükseldi)”. (Taha,5) ? 6) Ticani deyir (Allah Teala) hedisi-qüdside: “Ey qulum! Mene itaet et, menim kimi olarsan, bir şeye ol deyersen oda derhal olar” – demirmi? (“Nece hidayete geldim” seh, 25) Kim Ticaninin dediyi bu hedisi t.rsa bizlere göstersin.Ona teşekkür ederik. Deyesen yene dolayi danishmaga bashladin axi? Onda cevab ver mute ayesi nesx olub ya yox? Mominlerin Allahi gormesi mumkundur bes dunyada niye mumkun deyil? Bu ferq ne ile baglidir? Bes niye Quran deyir onu gozler gore bilmez(.enam 103): onu hech bir goz gore bilmez lakin o gozleri gore biler. Sen ele shie olmasan yaxshidir. Chunki, bezi senin kimi shieler olub ki, HZ.Alini derk etmiyerek onu shehid edibler ki, kafirdir. Bir vaxtlar Imama kafir deyenler bu gun onun ardicillarina kafir”rafizi” deyirler. Ele yezid de Peygember nevesi, cennet cavanlarinin agasini oldurende bu kafirdir oldurun onu emri vermishdir. Biz yezidin terafdarlarindan bu gun bundan artig shey gozlemirik. 5 nomreli hedisin bizim lap moteber hedisimizdir. Sen bunu bilmirdin? Bilmirsen shieler Allah kelmesinin yerine her yerde Ali kelmesi deyirler. Biz namaza bashlayanda Allahu Akbar yox Ali Akbar deyirik. Bu ne kitab adidir ? muellifi kimdir? Bunu hardan chixartmisan? Daqiq yaz gorek nedir. Ele bil fransiz dilinde yazmisan. Ticani de evvel senin kimi olub. Nezere alki, o sunni axtlarinda sufilikle meshgul olub. Indi ise emelli bashli alimdir. O deyir ki, shukr ki, men sonra zulmetden nura chixdim ve fikrim deyishdi. Evveller senin kimi fikirleshmesine peshiman olub. Indi ise kechmish gunleri uchun tovbe edir. Tarix boyu hemishe sunni xelifeleri hakimiyyede olub . ve indi Islam dinini nece gozel qoruyub bizlere vermeleri goz qabagindadir.butun sunni dunyasi hamisi mashallah islam qanunlari ile yashayir ve onu uca tutmalari lap adamin gozune girir.mende bir kitab var tarixe ali seud. Sen onu gorsen bilerdin ki, mekke krali mekkenin ichinde ne oyunlardan chixir.mushruk babalarinin yolunu nece gozel tekrarliyir. Ayeni sen ershi tercume etdiyin kimi sene yazmisham meni qinama sen ershe charpayi deyende bilmirdin nece olacaq? Bu hedisin de mezmununa shekk edirsen ? meger ovliyaye ilahi bele olmur? Meger onlar Allaha itaet etdiklerine gore onlara bele meqam verile bilmez? Bu barede bizde hedisler var.( mustedrek 7/535 ) Men daha sizin kitablarda zeif hedis t. bilmirem. Hansina baxiram hamisi moteber hedislerdi. Sen bunu qebul edirsen? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Buxari Опубликовано: 25 июня, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 25 июня, 2004 Ayeni sen ershi tercume etdiyin kimi sene yazmisham meni qinama sen ershe charpayi deyende bilmirdin nece olacaq? Yazdigina menim sozlerimle beraet qazandirdin. Hedisde deyirsen men ershe carpayi demishem biyabr olasan seni hedisde aciq ashkar deyilir Huseynin (r.a) qebrini ziyaret edir. Indi sen mene de gorum Huseynin (r.a) qebri ershdedir ? Elhemdulillahi rebbil alemin men shiye olmadim. Aciq ashkar forum ibret dersidir haqqi axtaranlar ucun. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
muzekkir Опубликовано: 25 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 25 июня, 2004 Yazdigina menim sozlerimle beraet qazandirdin. Hedisde deyirsen men ershe carpayi demishem biyabr olasan seni hedisde aciq ashkar deyilir Huseynin (r.a) qebrini ziyaret edir. Indi sen mene de gorum Huseynin (r.a) qebri ershdedir ? Elhemdulillahi rebbil alemin men shiye olmadim. Aciq ashkar forum ibret dersidir haqqi axtaranlar ucun. Bilirsen senin yene Qurani bilmemeyinden neche shey ireli gelir biri de budur. Sen hedisi oxuyanda gerek fikirlisheydinki, axi Imam Huseyn shehid olub. Ve Qurani kerimde shehid barede bele deyir. Allah yolunda olenlere olu demeyin onlar olu deyil siz bilmirsiz. Onlar Allah yaninda nemetlenirler.( Beqere154,aliimran169)Bundan basha dushmeliydin ki, Imam Huseyn de Allah yaninda nemetlerden istifade edir. Beli yaxshi ki, sen shie olmadin. Men de sene shie olmagi meslehet gormurem neyleyirsen shieliyi. Heyf deyil sunnuluk hech kimle ishin yox. Isteyirsen dunyanin en murder adami sene aga olsun ,zina elesin , sherab ichsin, qumar oynasun, levvat elesin, adam oldursun, lap ele munafiq olsun sehadir deyib canivi qurtarirsan. Amma bu shielik deyir yox , bele olmaz gerek her sheyi qurdalayam gorum niye bunu bele edib? Ne olsun ki, sehabedir sehabe olanda ne istedin etmelisen? Yox bu sehabe yaxsidir bu pisdir. Amma qadasin alim sunnunin deyir qardash en yaxshisi bizdedir. Onlarin hamisi goyun ulduzlaridir. Hansinin daliyca gedirsen get duz yoldasan. Shie tez muaviye ayishe bir terefde Ali bir terefde hansinin daliyca gedim deyir? Ay qardaqsh neyive lazimdir aya hansinin daliyca gedirsen get de teki qelbin temiz olsun.neyive lazimdi hansi duzdu hansi sehv . vabshe hech biri sehv deyil sadece hansisa ictihatda sehv edib de burda qeliz ne var axi. Bele edirler ki, sonra bu sunniler bashlayir shieleri qirmaga. Haqqi da var. senin yezidle neyshin var. axi gor o kimin ogludur? Muaviyenin. Sen ay Imam Huseyn kimsen axi xata olub Peygember nevesi olmusan. Ele Quran xata olub deyir Peygember ummetinden ecrivi yalniz Ehli beytive yaxshiliq etmelerini iste. Tez eshidirsiz ele isteyirsiz hami sizi qebul etsin. Olmaz axi kishiler eziyyet chekib, doyushler edib, axiretlerini elden verib sen isteyirsen hakimiyyeti onlardan alasan?????? Bu gunden men de shielikden atkaz edirem neyime lazim sabah da qiyametde desinler yezidi qoyub heseynin daliyca niye dushmushdun? Bilmirem onda ne cevab verecem.hech sunni de olmuyacam onlard da bir az imansizdir. Ehli beyti qebul edir hormet edir. Bildim men vehabi olacam. Heyf deyil onlar. Bax beqi qebristanligina gor ne gundedir. Hech demessen ki, burda Allahin ovliyalari,Peygemberin ehli beyti yatib. Lap yaxshi edibler. Kim qaranti verir ki, onlari sabah ibadet etmiyecekler. Mexsusen de uje zehlem getdiyim shieler. O deqiqe qachib dashindan teberruk gotururler.ellerinden divara mix vurmaq olmur ki, tez p.qlarini ordan asirlar. A bedbaxlar hami bir az goturse sabah mekkede torpaq qurtaracaq axi.bes yaziq camaat neyliyer. Sabahdan mende eger vehabi t. bilsem onlara qoshulacam. Qabaq chox idi indi difsit olub. Gorenlerden xahish edirem mene xeber etsinler.sag olun Imza: ebdul vehhab ibni yezid ibni muaviye ibni qunfuz ibni shumur ibni …..(qalanini sonra yazaram) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Hidayet Qapisi Опубликовано: 26 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 26 июня, 2004 salam, voobshe men de bundan sonra VAhhabi OLACAM, heyif deyil agilsizliq, mentiqsizlik, dushuncesizlik,... olursan robot, sadece olaraq bilmirem ki, yaxshi, bes Allah robot yaradirdisa bes niye ozunu Quranda "insan" (robot) yaratdigina gore bu hqeder oyur... hech insanlar robot yaradanda bu qeder ozlelrini oymurler. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
osa aka Politician Опубликовано: 28 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 28 июня, 2004 Still На Форуме запрещено высказываться в оскорбительном тоне в адрес других юзеров. Вам предупреждение. Цитата Does the noise in my head bother you?? …….. I solemnly swear that I am up to no good... ………………………………...Forever Bakililar... Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Still Опубликовано: 28 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 28 июня, 2004 StillНа Форуме запрещено высказываться в оскорбительном тоне в адрес других юзеров. Вам предупреждение. Ну товарищ Osa Aka я же ни кого на самом деле не оскорблял. Вы знаете те кому я адресую свои слова, на самом деле таких людей не существует. Т.е. ВАХАБИТОВ. Но я никак не могу понять почему называющие себя Шафии, Малики др. так нервно реагируют на мои слова??? К примеру тот конкурс, вы наверное его помните "Конкурс на самую дикую бороду и на самые короткие брюки". Их как будто облили горячей водой. Никак не пойму почему! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ALI(Allahin aslani) Опубликовано: 28 июня, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 28 июня, 2004 StillНа Форуме запрещено высказываться в оскорбительном тоне в адрес других юзеров. Вам предупреждение. Брат STILL будь сдержанным, а то и тебя тоже забанят как нашего брата Senseye!!! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ISMAYILL Опубликовано: 24 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 апреля, 2008 salam menim bu sozleri yazan dostlarim siz 14 esirin hedislerine saxata deyirsiniz bu yahudi abdul vahabin hedislerine duzgun baxirsiniz sizin bedbexciliyniz ondadir siz islama bi r terefli basa salirlar sizinku heqiqet islam deyil sizinki yahudilere xeyir eden islamdir men sizin yeriniz olsam bute sitayis ederem neyin ki abdul vahabin girdirme sozlerine riayyet etemek sizi bir quldur destesi seytan destesi kimi men taniyiram sizler cehenne min dibinde daaimi yanacaqsiniz sizler iraqda cecenistanda gunahsiz partlayisdar dunyanin her yerinde gun hsiz usaqlar qadin oldurusunu sizde qeyret olmayib vahabilerde hec birzaman qeyret olmayib olmayacaqda siz uzbeuz gelmekden cekinen merd doyusler etmirsiniz siz vahabiler daimi gizlinden partdadirsiniz islamin axirnia siz hec bir zaman cixa bi lmeyeceksiniz islam daim yasayacaq quran daim e peygemmber ve onun ehlibeyti hec bir zaman yadda saxlayin sizin henefi dediyniz adamin hedislerini yaxsi yaxsi oxuyun oxduqda diqqet elleyin hedislere baxin ggorun 1 hedisinnnen sonraki 50 -100 hedissleri uygun gelmir ona saxta hedis yigan deyirler axmaxlar sizin basinizi ne qeder yeyib sizi heqiqet yolundan cixardirlar size yene deyirem tehsil verende ey bedbextler allah size agil versin siz belkem heqiqeti goresiniz gorun QURANI KERIMI size nece basa salirlar bezi ayelleri sehv bezi ayallri mocuze bezilerinide bilmirik deyirler cunki bu vahabilere xeyir etmir sizler kafir seytan dunayan en pislikleri siniz allah sizi yenede deyirem imana getirsin menim ozum vahabicliyi oxumaq ucun 1 il medine seherinde oldum ne qeder yallan olan seyler gordum siz yalniz kimler ucun se xeyir olan islam teblig edirsuini men bir sey bilirem ki bir gun gellece ki sizlere deseler azerbaycanda baki ceyhan durbasini 15 yerden partladin partladacaqsiniz sie deyecekler omaz haramdi siz de bunu qebul edeceksiniz bilmirsiniz ki b u sauduyyanin varrilari sizleri burda niye pul verir cunki onlarin ozleri durbalari yxsi islesin bu islam deyil qardas bu axmaqliqdi cunki siz ler evvelden axmaq omusunzu ALLAHDAN SIZLERE IMAN VERSIN Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ISMAYILL Опубликовано: 24 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 апреля, 2008 Bismillahsalam olsun Mominlere! Ömer ibni İbrahim İsa ibni eliden, o ise Abdullah ibni Abbasdan neql edir: «Peyğember (s) emisi Abbasa buyurdu: emi, Allah-taala ebu Bekri Öz dini üçün menim xelifem qerar verdi. Onu eşidin, ona itaet edin ki, nicat t.sınız...» A. Hedisin senedi: Bu hedisi silsilevari olaraq söyleyen bir neçe raviden biri de Ömer ibni İbrahimdir ki, onun şexsiyyeti ve sözü ekser ehli-sünne alimleri terefinden qebul olunmamışdır. Zehebi «Mizanul-e᾿tidal» kitabında yazır: «Ömer ibni İbrahim çox yalançı bir şexsdir». ebu Bekr Xetib Bağdadi «Tarixu Bağdad» kitabında yazır: «Ömer ibni İbrahim ekser hedisşünaslar terefinden qebul olunmamışdır. Çünki o çox yalançı ve iftiraçıdır». B. Hedisin metn ve mezmunu: Qeyd olunan hedisin metni, onun mena ve mefhumu da onun mö᾿teber olmadığını gösterir. ehli-sünne mezheblerinin xilafet barede olan etiqadı ile artıq tanış olmuşuq. Onların eqidesine göre Peyğember xelifesinin te᾿yin olunması haqda xüsusi bir gösteriş yoxdur. Xalq özü öz rehberlerini seçmekde azaddır. İcma yolu ile her kes ses toplayarsa, ona itaet etmek vacibdir. Bu hedis ehli-sünnenin eqidesine zidd olaraq müeyyen bir şexsi xelife ve rehber te᾿yin edir. ehli-sünnenin e᾿tiqadına göre Peyğember (s) sehabeler arasında ferq qoymadan onların her birini hidayet menbeyi adlandırmışdır. Biz bu hedis baresinde söhbet açmışıq: «Menim sehabelerim ulduzlar kimidir, her birinin arxasınca getseniz hidayet t.rsınız». Bu iki hedis me᾿na baxımından bir-biri ile ziddir. «Menim sehabelerim...» hedisi bütün sehabeleri hidayet ve nicat yolu kimi teqdim edir, behs etdiyimiz hedis ise müeyyen bir şexsi onlardan ferqlendirir. Hedisin me᾿nası isbat olunmuş bir çox mütevatir hedislerle ziddiyyet teşkil edir. Mütevatir dedikde onlarla şexs terefinden neql olunan ve bütün mezhebler terefinden qebul olunan hedisler nezerde tutulur. Bu hedislerden biri «Qediri-xum» günü eli (e)-ın Peyğember (s) terefinden xelife te᾿yin olunduğunu beyan edir. Biz növbeti behslerimizde bu hedisin 60 ehli-sünne kitabında tesdiq olunduğunu göstereceyik. 120-den artıq mö᾿teber senedi olan bir hedisin müqabilinde Ömer ibni İbrahimin neql etdiyi hedisi qebul etmek en azı insafsızlıqdır. 2. ebu Hüreyre neql edir: «Bir gün Cebrail (vehy meleyi) Peyğembere (s) nazil olub dedi: Allah sene salam gönderdi ve soruşdu: Men ebu Bekrden razıyam, o da menden razıdırmı?» A. Hedisin senedi: Hedisin senedinde ebu Hüreyrenin olması hedisin mö᾿teber olmadığını açıq şekilde beyan edir. Zemexşeri «Rebiul-ebrar» kitabında yazır: «ebu Hüreyre Siffeyn müharibesinde eli (e)-ın arxasında namaz qılır, yemek vaxtı Müaviyenin süfresinde otururdu. Onun özü bu barede deyirdi: elinin namazı yaxşıdır, Müaviyenin yemekleri ise dadlı ve lezzetlidir». İbni ebil Hedid «Şerhu-nehcil-belağe» kitabının 1-ci cildinde öz müellimi Şeyxul-mö᾿tezile İmam ebu Ce᾿fer İskafiden neql edir: «Müaviye bir deste sehabeye pul vererek tapşırmışdı ki, özlerinden elini pisleyen hedisler uydursunlar. Onlardan biri de ebu Hüreyre idi. Bir gün ebu Hüreyre Kufe mescidine daxil olub ucadan dedi: Ey İraq xalqı, siz ele bilirsiniz ki, men Peyğemberin (s) adından yalan danışıb özüme cehennem odu qazanıram? And olsun Allaha ki, Peyğemberden (s) eşitdim ki, buyurdu: Her peyğemberin öz heremi var. Menim heremim Medine şeheridir. Her kes bu şeherde bir hadise töretse Allah ona lenet etsin..... Men Allahı şahid getirib deyirem ki, eli bu şeherde böyük bir hadise töretdi. (Ye᾿ni, eli (e) Osmanı öldürdü). Müaviye bunu eşiden kimi ebu Hüreyreye çoxlu mükafat verdi». Teberi, İbni esir, ellame Semhudi, İbni Xeldun öz tarix kitablarında yazırlar: «Müaviye ibni ebu Süfyan Bosr ibni ertatı Yemen qiyamını yatırmağa gönderende ebu Hüreyreni de bu qaniçen serkerdeye müavin te᾿yin etdi. Onlar qocaya, cavana, körpeye, qadına rehm etmeden 30 minden artıq müselmanı qılıncdan keçirdiler». İbni esir öz tarix kitabında, İbni Se᾿d «Tebeqat» kitabında, İbni Hecer esqelani «İsabe» kitabında, İbni ebdi Rebbih «eqdul-ferid» kitabında yazır: «İkinci xelife Ömer, ebu Hüreyreni Behreynde vali olduğu zaman Medineye çağırdı ve dedi: "Ey Allahın düşmeni, men seni Behreyne vali teyin edende ayağında çarıq yox idi. İndi eşitmişem bahalı atlar almısan." Ömer bu xeyanetine göre ebu Hüreyreye, belinden qan çıxanedek şallaq vurdurdu....» Bele bir şexsi le᾿netlediklerine göre şielere kafir demekleri bes deyil, hele üstelik onun hedislerine de istinad edirler. B. Hedisin metni, mena ve mefhumu: İmam ebu Ce᾿fer İskafi ebu Hüreyrenin baresinde deyir: «Bizim alimlerin qenaetine göre, ebu Hüreyrenin ağlında çatışmazlıq olmuşdur....»(sherhu nehcul belage 1 - ci cild Ibni ebi Hedid) Doğrudan da ebu Hüreyrenin uydurduğu hedislere diqqet edende bu insaflı ve imanlı ehli-sünne aliminin sözünü tesdiq etmeli olursan. Haqqında söhbet etdiyimiz hedisin metnine ve me᾿nasına diqqet yetirin: «....Allah-taala soruşur: Men ebu Bekrden razıyam, o da menden razıdırmı?» Allahın bir şexsden razı olması o demekdir ki, hemin şexs öz saleh emelleri ve ruhi keyfiyyetleri ile bele bir meqama yetişmişdir. Müsbet ruhi keyfiyyetlerden biri de insanın ilahi qeza ve qederden razı olmasıdır. Ye᾿ni, mö᾿min şexsler Allahın bütün hökmlerinin qarşısında teslim olur ve öz Rebblerinin qeza ve qederine razı olurlar. Yalnız bu merheleleri keçdikden sonra insan öz Allahının razılığını qazanmış olur. Bu hedisin metninden bele çıxır ki, Allah ebu Bekrden razıdır, lakin ebu Bekrin bu meqama çatıb-çatmaması hele me᾿lum deyil. Bütün qeyblerin sirrini bilen Allah ebu Bekrin Ondan razı olub olmadığını Peyğemberden soruşur?! «Biz insanı yaratmışıq ve onun nefsinin hansı vesveseler etdiyini bilirik. Biz insana şax damarından da yaxınıq...»(16) Bu hedisin me᾿nası, ye᾿ni Allah-taalanın Öz bendelerinden me᾿lumat alması bütün müselmanların eqidesine ziddir. Bu iki hedis ehli-sünnenin istinad etdiyi hedislerden bir nümune idi. Bütün hedislerin burada getirilmesi kitabın hecmine uyğun deyil ve bizi esas meqsedimizden uzaqlaşdırar. Lakin ümumi şekilde deye bilerik ki, ebu Bekrin haqqında istinad olunan hedislerin esasen sened etibarı ile möteber olmadığını ekser ehli-sünne alimleri öz kitablarında yazmışlar. Müqeddesi «Tezkiretul-mövzuat» kitabında, Firuzabadi Şafei «Seferus-seadet» kitabında, Zehebi «Mizanul-etidal» kitabında, ebu Bekr Xetib Bağdadi «Tarixu-Bağdad» kitabında bu hedisler baresinde geniş izahlar vermiş ve ebu Bekr baresinde olan hedislerin ravileri arasında yalançı şexslerin olduğunu beyan etmişler. Bes bu hedislerin uydurulmasında meqsed ne olmuşdur? Bu sualın cavabını böyük ehli-sünne alimleri Zehebi, Celaleddin Siyuti, İbni ebil Hedid ve digerleri bele vermişler: «Bu hedisler esasen emeviler terefinden, xüsusile Müaviyenin gösterişi ile uydurulmuşdur. Onlar bu hedisleri ebu Bekre qarşı olan derin mehebbetden deyil, eliye qarşı olan keskin düşmençilik hissinden ilham alaraq icad edirdiler; onlar bir terefden elini pisleyen hedisler uydurur, diger terefden de yalan hedisler neql etmekle onu ebu Bekrle qarşı-qarşıya qoyurdular». Göründüyü kimi bu hedislerin uydurulmasında ne xelife ebu Bekrin, ne de heç bir ehli-sünne aliminin teqsiri yoxdur. Sadece olaraq hedislere istinad ederken diqqetli olmaq lazımdır. BEDBEXT TETHİR AYESİNİ YAXSİ OXU YALNİZ VE YALNİZ EV EHLİ EV BASQA YER DEMİR EV DEYİR BEDBEX BENDE EV DEYİR EV EHLİ PAKDİR PAK QAMMAZ ADAMLAR PEYGEMBER VE ONUN EHLİ BEYTİ PAKDİR BUNU MEN DEYİREM İSMAYİL BORCALİ Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ISMAYILL Опубликовано: 24 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 апреля, 2008 Yazdigina menim sozlerimle beraet qazandirdin. Hedisde deyirsen men ershe carpayi demishem biyabr olasan seni hedisde aciq ashkar deyilir Huseynin (r.a) qebrini ziyaret edir. Indi sen mene de gorum Huseynin (r.a) qebri ershdedir ? Elhemdulillahi rebbil alemin men shiye olmadim. Aciq ashkar forum ibret dersidir haqqi axtaranlar ucun. Bilirsen senin yene Qurani bilmemeyinden neche shey ireli gelir biri de budur. Sen hedisi oxuyanda gerek fikirlisheydinki, axi Imam Huseyn shehid olub. Ve Qurani kerimde shehid barede bele deyir. Allah yolunda olenlere olu demeyin onlar olu deyil siz bilmirsiz. Onlar Allah yaninda nemetlenirler.( Beqere154,aliimran169)Bundan basha dushmeliydin ki, Imam Huseyn de Allah yaninda nemetlerden istifade edir. Beli yaxshi ki, sen shie olmadin. Men de sene shie olmagi meslehet gormurem neyleyirsen shieliyi. Heyf deyil sunnuluk hech kimle ishin yox. Isteyirsen dunyanin en murder adami sene aga olsun ,zina elesin , sherab ichsin, qumar oynasun, levvat elesin, adam oldursun, lap ele munafiq olsun sehadir deyib canivi qurtarirsan. Amma bu shielik deyir yox , bele olmaz gerek her sheyi qurdalayam gorum niye bunu bele edib? Ne olsun ki, sehabedir sehabe olanda ne istedin etmelisen? Yox bu sehabe yaxsidir bu pisdir. Amma qadasin alim sunnunin deyir qardash en yaxshisi bizdedir. Onlarin hamisi goyun ulduzlaridir. Hansinin daliyca gedirsen get duz yoldasan. Shie tez muaviye ayishe bir terefde Ali bir terefde hansinin daliyca gedim deyir? Ay qardaqsh neyive lazimdir aya hansinin daliyca gedirsen get de teki qelbin temiz olsun.neyive lazimdi hansi duzdu hansi sehv . vabshe hech biri sehv deyil sadece hansisa ictihatda sehv edib de burda qeliz ne var axi. Bele edirler ki, sonra bu sunniler bashlayir shieleri qirmaga. Haqqi da var. senin yezidle neyshin var. axi gor o kimin ogludur? Muaviyenin. Sen ay Imam Huseyn kimsen axi xata olub Peygember nevesi olmusan. Ele Quran xata olub deyir Peygember ummetinden ecrivi yalniz Ehli beytive yaxshiliq etmelerini iste. Tez eshidirsiz ele isteyirsiz hami sizi qebul etsin. Olmaz axi kishiler eziyyet chekib, doyushler edib, axiretlerini elden verib sen isteyirsen hakimiyyeti onlardan alasan?????? Bu gunden men de shielikden atkaz edirem neyime lazim sabah da qiyametde desinler yezidi qoyub heseynin daliyca niye dushmushdun? Bilmirem onda ne cevab verecem.hech sunni de olmuyacam onlard da bir az imansizdir. Ehli beyti qebul edir hormet edir. Bildim men vehabi olacam. Heyf deyil onlar. Bax beqi qebristanligina gor ne gundedir. Hech demessen ki, burda Allahin ovliyalari,Peygemberin ehli beyti yatib. Lap yaxshi edibler. Kim qaranti verir ki, onlari sabah ibadet etmiyecekler. Mexsusen de uje zehlem getdiyim shieler. O deqiqe qachib dashindan teberruk gotururler.ellerinden divara mix vurmaq olmur ki, tez p.qlarini ordan asirlar. A bedbaxlar hami bir az goturse sabah mekkede torpaq qurtaracaq axi.bes yaziq camaat neyliyer. Sabahdan mende eger vehabi t. bilsem onlara qoshulacam. Qabaq chox idi indi difsit olub. Gorenlerden xahish edirem mene xeber etsinler.sag olun Imza: ebdul vehhab ibni yezid ibni muaviye ibni qunfuz ibni shumur ibni …..(qalanini sonra yazaram) SEN VEHABİ OL KİME NEYNEYİRSEN CEHENNEMDE 1 NEFERDE QAQAS ARTAR MUSELMANLARA DEYMEYİN GUNAHSİZ İNSANLARİ TULKİ KİMİ GİZLİNDEN ARXADAN VURMAYİN GİZLİNDEN PARTAMAYİN KİSİKİMİ İMAM HUSEYİN KİMİ HEZRET ALİ KİMİ DAHA EBDUL VAHAB KİMİ TULKU OLMAYİN KİSİ KİMİ DOYUSUNN UZ UZE İRAQDA GUNDE NEQEDER ADAM OLDURULER VAHABİLER BEDBEX GUNAHSİZ İNSANLAR SENCE ONLAR CENNETE GEDECEK CECENİSTANDA DUNYANİN HER YEDİNDE BEDBEXSEN DEYİREM SEN HEQİQETEN KİSİ OL PETUXLAR KİMİ TULKULUK ETMA AXMAQ Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ISMAYILL Опубликовано: 24 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 апреля, 2008 Evvela sene deyim ki, nesx olunmush aye bashqa sheydir bunlarin Peygember zamani olmamasi demek bashqa (ayishe deyirhedisde.) nesx olmush ayeler de quranda olur. Amma quvveden dushur. Buna nasix mensux deyerler. Amma Peygember zamani sure chox idi indi azalib bu ele onun tehrifi demekdir.hedis bele idi sen bele mezmunlara niye teeccub edirsen bilmirem. Meger siz deyilmisiniz ki, iddia edirsiniz Allah qiyametde mominlere ozunu gosterecek.ve bu barede ayeni shahid getirirsiniz. Ve biz deyilik mi sizinle behs edirik ki, Allahi qiyametde de gormek mumkun deyil. Bu Allahliga ziddir ve felsefi baximdan kufre gedib chixir. Amma siz felsefe haramdir quran deyirse kifayetdir deyib israr edirsiz???? Bil ki, hedisde bele gelmeyib ki, Allah yere ener ve onu ziyaret eder. Bele deyilir. Kim Huseyni ziyaet ederse Allahi ziyaret etmish kimidir. Bu Peygember barede de var hedislerde. Amma o biri hedislere baxdim bele shey t. bilmedim. Amma eyb elemez olmasa da basha sala bilerem. Bu ziyarete feziletin verilmesini onun ustunluyunu gosterir. Ele bil ki, Allahi ziyaret etmisen. Yeni bunlar chox muqeddes adamardir. Ve Allahin yer uzunde numayendelerid(Quran ayesi).hedislerde var yeqin eshidersen Allah buyurur kim hecerul esfede el surtse ele bil mene el verib menimle gorushub. Sence Allahin ovliyalari bu dash qeder yoxdular ki, onlara bu sozler layiq olsun????? Kitabda da yazib ki, bu sunni alimlerinin basha dushduyu kimi deyil. Charpayini bilmirem niye deyishib bizim dilde yazmisan??? Yeqin ki, ilahi ersh demek isteyirdin? Bu ki, Quranda var Allah ershde oturub Allahi ziyaret edende demeli ershe chixib orda oturmalidir. Ayishe neql edir : omerin olumunden 3 gun qabaq cinler ona eza saxladilar ve bu sheri oxudular.(sheri yazmaga ehtiyac yoxdur) Istiy"ab c2 s 241 , egani c8 s 192 Muzekkir hedisi yazirsan axira qeder yaz yarisin yazib sheri yarimciq buraxma. Nesx olunmush ayedir recm ayesi senin alimlerinde bunu tesdiqleyir.Cahil danishiqlara yer verme.O bolmede oz alimlerinin el beqere 106-ya verdikleri tefsiri oxu sora danish. Mominler axiretde insheallah Allahi gorecek. Deyirsen Huseyni ziyaret etdin ele bil Allahi ziyaret etmisen. Indi ise men deyirem shukur Allahaki men shiye olmadim. Cunki shiyeler imamlari o derecede shishirdiblerki ilah olmasina hec ne qalmayib.Hetta Ali (r.a) Allah-da deyilir (estagfurullah) 5) Ali - Allahdir. (Jila-ul-Ayoun, cild 2, seh 66) Hetta shiyelerin sevimli alimi olan Ticani ozude rafidi olmamishdan once gemide Munimle gorushde etiraf edirki eger bilseydim sen (Munim) rafidisen seninle hec danishmazdim cunki siz muselman deyilsiniz.Siz Ali (r.a) qebrine idadet edirsiz.("Nece hidayete geldim" kitabi seh 28) Hetta Ticani ozu rafizi olmamishdan once rafidilere muselman demir Shiyelerden islam cox cox uzaqdir bunu bilen bilir ozunuzden bashqa. BEDBEXT SEN ELE BİLİRSEN İSLAMA YAXİNSAN SEN İSLAMA YAXİN SEN HEC İSLAMİN NE OLDUGUNU BİLMİRSEN SEN SİE DEYİRSEN BİLİRSEN SİE NE DEMK DİR ONU OXU BİRDEKİ QURANİ KERİMİ YAXSİ YAXSİ OXU QİYYAMET GUNU ELİNİ ALLAH SAYANLAR SENİN KİMİ CEHENNEMİN DİBİNDE OLACAQLAR SEN MENİM BİR SOZUM YENE QURANİ KERİMİ YAXSİ YAXSİ OXU COX XAİS EDİREM MEN ALLAHİN QURANİ KERİMİNN ASİQİYEM MEN İSLAMDA GORMEMİSEM Kİ ELİ ALLAH DESİNNER ALLAH DEYENLER SENİN KİMİ BOS BEYİNLİ İNSANLARDİ ELİ İMAMDİR XELİFEDİR İSLAM PEYGEMBERİNİN CANİSİNİDR VE PAK İNSANLARDANDİ MEN 4 XELİFENİN EN USTUNU ELİ DEYİREM SENNZEYİFSEN BEDBEX VAHABİN TELEBSLERİNİN TELEBSİSİSEN MEN İSMAYİL BORCALİ DEYİREM Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ISMAYILL Опубликовано: 24 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 апреля, 2008 Yene de koleyni. Bashqa sheyden de yaz maraqli olsun.Quran barede sizde olan alimlerin tehrifi haqda nezerlerini qardashlar movzuda yazib. Ora baxa bilersen. HZ.peygember ayishe ile ebanin altinda uzanir. Evvel ebu bekr daxil olur. Hezretden hacetini alir ve gedir. Sonra eyni sheyi omer de edir. Sonra osman daxil olur. Hz.Peygember ayisheye deyir. Dur eynivi geyin ozu de geyinmeye bashlayir. Men sorushdum. Ya resulallah hech ebubekr ve omere bele etmedin. Niye osmanda bele edirsen?. Hz. Buyurdu. Ele bir adam daxil olub ki, melekler ondan utanir. Men de utandim(.ayishe neql edir.) Sehih muslim c7.s116. Bunu hami uchun achirsan ya ikimiz olacayiq???? Girib behsimizi xerab etmezler sence? BEYNİ BOS EBANİN ALTİNA UZANMIRLAR PEYGEMBERIN SEN O AYENI YAXSI YAXSI OXU YALNIZ VE YALNIZ EV EHLI BEDBEXT. EBUBEKIR ONDA NE GEZIRDI PEYGEMBERIN EVINDE VE YAXUD OSMAN VE YAXUD OMER YOX BIR CE QALI ABDUL VAHAB DEYIN AXMAXLAR. ( EV EHLI PEYGEMBER NEVELERI 2 KORPE USAQ HESEN HUSEYIN QIZI KI PEYGEMBER OLDUKDEN SONRA YASATMADILAR OLDURDULER 30-40 GUN SONRA IMAM ELI BUNLAR EBANIN ALTIN SIGA BILERLER) BUNLAR PAKDIRTLAR SEN DEDIYIN ADAMLAR BASA DUSMURE SEN QOYUN SAN YOXSA BU MILLETI QOYUN YE RINE QOYMUSAN AXMAQ OZUN FIKIRLES ORDA UZAN SOZU YOXDUR USAXLAR SIGA BILER BALACADIRLAR XANIMLAR XA NIMI MUQEDDES XANIM QADIN XAYLAGIDI 18 YASINDA BIRDE HEZRET ELI ) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 25 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 25 апреля, 2008 Zəif hədislə qondarma hədis bir deyil... Tabiin zəif hədisə əsaslanıb... Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ALLAME Опубликовано: 28 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 28 апреля, 2008 Zeif hedisler choxdur. Meselen Abu Talib (r.a)-in "kafir" kimi dunyadan getdiyini bildiren mehshur "Zehzah" hedisi. Bu hedis hem sened baximindan, hem tarix, hemde eql baximindan zeifdir. Hemchinin bu hedis diqer choxlu sayda olan hedislernen ziddiyet teshkil edir. Цитата "Every day is 'Ashura and every land is Kerbala" Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Müctəba Опубликовано: 14 мая, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 мая, 2008 Əbu Hureyranın öz quluyla İslamı qəbul etməsi hədisi. necə ola bilər bir adamın qulu olsun amma kasıb olsun. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.