Xanadu Опубликовано: 23 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 23 марта, 2004 Сорри за эгоизм, братья, просто у меня есть несколько вопросов, так как личность я, в Исламском плане, несформировавшаяся. Вопросы эти банальны. Очень хотелось бы услышать ваш ответ, при чем обоснованный ответ. Прошу отвечать приверженцев только данного учения. Заранее благодарю. Вопрос номер 1 Чем обосновывается "Элийен вялиюллах" в шахаде? Вопрос номер 2 Какое основное отличие между агидой ахли-бейта и ахли-сунны? Вопрос номер 3 Почему шииты так не любят соподвижников Пророка (сас), а не, скажем, того самого Езида и Муавиййу? Продолжение следует. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 23 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 23 марта, 2004 (изменено) cavab 1- Eliyen veliyullahi kim azanin,iqamenin ve shehadetin eslinden yeni kokunden bilse bidet etmishdir ve haramdir.O ki, qaldi shielerin bu kelmeni ishledmesine yuxarda sadaladigim yerlerde bu ancaq musteheb niyyeti iledir sebebide odur ki shieler Elinin(e) haqqinin qesb olunub tapdalanmasina qaildirler ve bu sozu ishledmekne demek isteyirlerki ELI(e) dir sizin movlaniz neinki bashqlari. 2-her sheyde hem usuliddinde hemde firuddinde shielernen sunnilerin koklu baxishlari var tovhidin ozunde bele. 3-shieler sahabelerin soyulmesini umumiyyetle lenetlenmesini haram ve boyuk gunah olduguna qaildirler. O ki, qaldi bezilerinin soyulmesine ve lenetlenmesine onlari shie alemleri Peygamberin sahabesi saymir saysaydilar bele etmezdiler. Изменено 23 марта, 2004 пользователем nardaran Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 24 марта, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 Elinin(e) haqqinin qesb olunub tapdalanmasina qaildirler ve bu sozu ishledmekne demek isteyirlerki ELI(e) dir sizin movlaniz neinki bashqlari Niye onda Huseynin, Xezret Fatimanin adini shahade de chekmeyek? 2-her sheyde hem usuliddinde hemde firuddinde shielernen sunnilerin koklu baxishlari var tovhidin ozunde bele. Men bilen, esas ayriliq agide meselelerinde, islam dovletinin gurulmasidir. Siz hakimiyyetde yalniz muselman ve Peygember neslinden olan her hansi bir numayendeni gormek isteyirsiniz. 3-shieler sahabelerin soyulmesini umumiyyetle lenetlenmesini haram ve boyuk gunah olduguna qaildirler. Shexsen sen hansi sahabeleri sevmirsen, ve niye gore? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 Niye onda Huseynin, Xezret Fatimanin adini shahade de chekmeyek? Men bilen, esas ayriliq agide meselelerinde, islam dovletinin gurulmasidir. Siz hakimiyyetde yalniz muselman ve Peygember neslinden olan her hansi bir numayendeni gormek isteyirsiniz. Shexsen sen hansi sahabeleri sevmirsen, ve niye gore? Salam. 1 Senin sualiva Nardaran chox gozel cavab verdi. Hz Eli peygemberden(s) sonra muselmanlarin movlasidir, bunu ki bilirsen. 2 Ancag ve ancag peygember neslinden, yeni Ehli-Beytden, chunki peygember ozu bele isteyib ve elbette ki Allah. 3 Sene men cavab vermek istemirdim!!! Neye gore bilirsen ay Xanadu? Sen ki Muaviyeye (Allah ona lenet elesin!!!) ve Yezide (Allah ona lenet elesin!!!) sahabe dediyine gore. Sen meni lap hirslendirdin, bu o***shlara sehabe demekle. Bu alchaglar Hz Alini shehid edibler, yeni ki Muaviye (Allah ona lenet elesin!!!) Ve sonra Yezid (Allah ona lenet elesin!!!) Imam Huseyni shehid edib. Belkem bunu bilmirsen sen? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 24 марта, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 Hz Eli peygemberden(s) sonra muselmanlarin movlasidir, bunu ki bilirsen Senin sozunden, eger men shehadede bunu demesem, demeli muselman deyilem? 2 Ancag ve ancag peygember neslinden, yeni Ehli-Beytden, chunki peygember ozu bele isteyib ve elbette ki Allah. Bu neyin cavabidir? ki Muaviyeye (Allah ona lenet elesin!!!) ve Yezide (Allah ona lenet elesin!!!) sahabe dediyine gore Xahish edirem gosteresen men bunu harada demishem. Men onlarin adini misal kimi getirdim, chuunki en chox eshddiyim soyushler ve naraziliglar Xezreti Abu-Bekrin, Omerin ve Osmanin adi ile baglidir. Lakin bunun bir lojik atladilmasi yuoxdur. Xahish edirem mene basha salasiniz Abu-Bekr, Omer ve Osman ne pislik edibler. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Змий Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 Ув. Boz Qurd - да - проблемы. Первая - тут - много людей. которые не знают этого языка. говоря на нем - Вы не даете им понимать, и следить за нитью дискуссии. оттталкивая их. Я не о себе. Второе - Упомянув цыганский - я имел ввиду язык моих родителей, на котором я говорю, но пишу с ошибками, как и большинство - пишущих - на родном языке. Что - мешает опять же - следить за диалогом. Не примите - за неуважение. Лишь за просьбу. Если не так сложно - давать перевод . Еще раз - мои извенения. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Boz Qurd Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 Уважаемый Змий, Ваше первое сообщение выглядело как упрёк в том, что люди говорят на своём языке. Прошу прощения, если неверно понял. Всего наилучшего. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cacciatore Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 Мы Азербайджанцы и ДОЛЖНЫ говорить на своём языке. Проблемма 70 лет за которые много что смешалось и менталитет и языки. Вобще знание языка это сила какой бы он не был. Что касаеться темы меня одно настораживает Кто принёс Ислам в этот мир? Мухаммад (с.а.с) так ведь. Я вот задумывался над этим Я просто представил себе..... Примерно 1400 лет назад... Сбор первых мусульман.... Братья как нам звать на намаз? Давайте разжигать огни сказал один... Нет сказали не годиться... А давайте звонить в Колокола...или может другой муз инструмнт.... Нет не годиться.... Пророк сказал надо звать своим голосом...Знатные мусульмане подумали наверное нам скажет пророк(тогда ещё оставались моменты джяхилии) Но пророк позвал Билала (чернокожего мусульманина) И сазал зови на намаз Я вот подумал Сказал ли Мухаммад И НЕ ЗАБУДЬ БИЛАЛ УПОМИТНУТЬ ИМЯ МОЕГО ПЛЕМЯННИКА И МОЕЙ СЕМЬИ!!! Билал подумал да э да произнесу имя Али (р.а) и вобще... Честно...не представляю такое..... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
АликМосковский Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 и если учесть,что Али(р.1.) еще даже не был рожден)))))))))))) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cacciatore Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 Субхан Аллах!!!!!!!!!!!!! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cacciatore Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 О вы, кто верует! Аллаху повинуйтесь и посланнику Его! Не обращайте в тщету все ваши дела. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 1-Niye onda Huseynin, Xezret Fatimanin adini shahade de chekmeyek? 2-Men bilen, esas ayriliq agide meselelerinde, islam dovletinin gurulmasidir. Siz hakimiyyetde yalniz muselman ve Peygember neslinden olan her hansi bir numayendeni gormek isteyirsiniz. 3-Shexsen sen hansi sahabeleri sevmirsen, ve niye gore? 1. Adlarini sadaladigin shexslerinde haqi tapdalanib umumiyyetle Peygamber neslinin haqqi tapdalanib.Amma azanda mes Alinin adini chekilmesine geldikde biz shieler buna inaniriq ki, eger Alinin haqqinin qesb olunmasini subuta yetire biklsek bashqa imamlarin haqqini subur elemek bir o qederde chetin olmaz sene deyim hech Alininde haqqinin subut etmek bizim uchun mushkul bir mesele deyil. 2.Beli esas ayrilig eqide meselelerindedir ve usuliddinde islamin eqide meselelerindendir.O ki, qaldi hakimiyyetde kimi gormek isteyirik sualina cavab:biz hakimiyyetde mesum gunahdan her chure gunahdan uzaq bir shexsi gormek isteyirik misal olaraq Peygamber(s). Umumiyyetle shielerin eqidesi bunadir ki,124 min Peygamber,12 imam ve XANIM ZEHRA(S.E) her cure chirkinlikden ve gunahdan mesumdurlar buna subut olaraq biz ehzab suresi 33 delil getiririk,bundan bashqa bizim eqli delilerimizde var. 3.Shexsen men ve shieler butun sahabeleri sevir ve onlara hormet besleyir .sen deyesen menim yuxarda yazdigimi basha dushmedin kimleriki biz lenetlendiririk biz onlari sahabelerin sirasina qoymuruq, qoysaydiq haqqimiz neidi onlar haqqinda nalayiq sozler deyek. FORUM ISHTIRAKCHILARINDAN XAHISHIM VAR EGER MUMKUNSE Xanadu ILE MENIM BEHSIME QATISHMASUNLAR VE KENARDAN IZLEYIB NETICE CHIXARSALAR SOHBETIMIZDEN YAXSHI OLAR EGER CHOX ADAM BU MOVZUDA YAZMAGA BASHLASA BAZARA DONECEK. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 24 марта, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 1. Adlarini sadaladigin shexslerinde haqi tapdalanib umumiyyetle Peygamber neslinin haqqi tapdalanib.Amma azanda mes Alinin adini chekilmesine geldikde biz shieler buna inaniriq ki, eger Alinin haqqinin qesb olunmasini subuta yetire biklsek bashqa imamlarin haqqini subur elemek bir o qederde chetin olmaz sene deyim hech Alininde haqqinin subut etmek bizim uchun mushkul bir mesele deyil. Demeli, bu bidetdir, chunki Peygemberimiz bunu etmeyib, amma siz ozbashina bunu etmeye qerara gelmisiniz. Beledir? biz hakimiyyetde mesum gunahdan her chure gunahdan uzaq bir shexsi gormek isteyirik misal olaraq Peygamber(s). Indiki zamanede chox bele adam taniyirsiniz? Shexsen men ve shieler butun sahabeleri sevir ve onlara hormet besleyir Shexsen men Sizin yerinizde butun shiyelerin adindan danishmazdim. Misla olarag bura bir baxin http://forum.bakililar.az/index.php?act=ST...35entry494576 Да будуд прокляты АбуБакр, Осман, Омар!!! Allah olara lenet elesin!!! 115 sure barede ne fikirleshirsen? ============== Алик, Та даффай лучше ответь на мои вопросы к суннитам Пусто там че-то Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
АликМосковский Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 ок))))))))))) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 24 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2004 (изменено) 1-Demeli, bu bidetdir, chunki Peygemberimiz bunu etmeyib, amma siz ozbashina bunu etmeye qerara gelmisiniz. Beledir? 2-Indiki zamanede chox bele adam taniyirsiniz? 3-Shexsen men Sizin yerinizde butun shiyelerin adindan danishmazdim. 4-115 sure barede ne fikirleshirsen? Xanadu yavash yavash xoshuma gelirsen sukani bele saxla men heleki chalishiram senin suallarina cavab verim sen ki, bizi bidet ehli adlandirisan eybi yox neynemek olar de gelsin sene bir soz deyen yoxdur amma inadirimki seni sen eger shielerin bidet etmeyi haqqinda 50 subut getirsen men 100 subut getire bilerem sunnilerin bidet etmeyi barede,amma helelik men senin suallarina cavab yazmaq fikrindeyem ve senin sualina sual ile cavab yazmayacagam emin ola bilersen doshe gelsin suallarini. 1-Yox bu ish bidet sayilmir chunki dediyim kim biz bunu Peygamberin etdiyini iddiya etmirik, biz sadece deyirikki bir musteheb emel olardi eger bele olsaydi naxaq yere Alimlerimiz sozu geden sohbeti azanin esasindan bilene haram buyurmayiblar.diqqet yetirsek gorerikki chox sheyler var Peygamber vaxtinda edilmirdi indi ise bu sheyler icra olunur chox sade bir misal Ehli sunnenin boyuk alimi Malik ibn Enes Muvette kitabinda yazir - Omerin muezzini (azan vereni) onun yanina geldi ki, namaza chagirsin. Amma gordu ki, Omer yatmishdir. Dedi - Essalatu xeyrun minen novm.(Namaz yatmaqdan xeyirlidir) Omer de gosterish verdi ki, muezzin bu cumleni subh azaninda desin. yuxarida yazdigimi erebistanin bir chox mescidlerinin miranesinden eshidmek olar. 2-Indiki dovrumizde bele bir insan ki mesum ola gunahdan yalniz bir neferdir oda IMAM ZAMAN AGA(12---IMAM) 3-CHOX SAGOL meslehetine gore. beli o movzuda sensey Omere,Abubekre ve Osmana lenet oxuyub menimde fikrimce O duz ish edib chun ki onlari biz Peygamberin sahabesi yox munafiq sayiriq basha dushurem bunu sene eshidmek chetindir amma shielerin fikri onlar baresinde beledir.bununda oz sebebi ve delilleri var elbetki shiler delilsiz ve subutsuz hechneyin arxasinca getmezler. 4-1-ci defedir eshidirem.amma yox shie alimlerinden bir nefer taniyiram bu fikirdedir o da KULEYNIDIR® BU ALIMIN FIKRINCE quranda ehli-beyt baresinde sure olub Abubekrin vaxtinda quran cem halina salinarken aradan .riblar.Bu fikirle shie Alimleri razilashmir. Изменено 24 марта, 2004 пользователем nardaran Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 25 марта, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2004 sen ki, bizi bidet ehli adlandirisan Estegfirullax! Men hech kimi adlandirmiram, o sadece sual idi. 1-Yox bu ish bidet sayilmir chunki dediyim kim biz bunu Peygamberin etdiyini iddiya etmirik, biz sadece deyirikki bir musteheb emel olardi eger bele olsaydi naxaq yere Alimlerimiz sozu geden sohbeti azanin esasindan bilene haram buyurmayiblar Ve sualin cavabi meni razi salmadi, sozun achigi. Amma bu sexsi fikrimdir. Demek deyil ki, sizinki sehvdir. eger shielerin bidet etmeyi haqqinda 50 subut getirsen men 100 subut getire bilerem sunnilerin bidet etmeyi barede Bax bu maragli olardi. Istesen LS gonder, men diger movzuda maragladniran suallari onlara vererem 2-Indiki dovrumizde bele bir insan ki mesum ola gunahdan yalniz bir neferdir oda IMAM ZAMAN AGA(12---IMAM) Delil kimi ne getirisen? O duz ish edib chun ki onlari biz Peygamberin sahabesi yox munafiq sayiriq basha dushurem bunu sene eshidmek chetindir amma shielerin fikri onlar baresinde beledir.bununda oz sebebi ve delilleri var elbetki shiler delilsiz ve subutsuz hechneyin arxasinca getmezler. Abu Bekri GURANDA Peygemberimizin dostu adlandirilmasina nece baxirsan? Be siz kim sahabe sayirsiniz? Muta barede ne fikirleshirsen? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Альборз Опубликовано: 25 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2004 Bismillahir-rahmanir-rahim!Evvela Qurani-Kerimde Allah teberek be taala abu bekr Hazrati Muhemmedle(s) maqarada olanda, onu yoldash adlandirir, yani yol yoldashi, ve buyurur ki, Ya Muhemmed yoldashuva denen ki qorxmasin(mene deyin gorum Allahdan qeyrisinden qorxana muselmanlara ne rehber?!), cunki abu bekr qorxurdu, amma hemen gece Hazrat Ali(a.s.) peyqemberin yerinde yatdi, bile bile ki Peyqembere sui-qesd olacaq ve QORXMADI!!!Cunki bizim MOVLAMIZ ALLAHDAN bashqa kimseden qorxmazdi!!! Ya ALI!!! Ya ALI!!! Ya ALI!!! Vassalamu aleykum va rahmatullahi va barakatuh!!! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 25 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2004 Delil kimi ne getirisen? Salam! В книге «Мустадрак ас-Сахихайн» /том 4, стр. 557/ приведен хадис с передатчиками, восходящими к Абу Саиду Худри, что он сказал: «Посланник Аллах изволил сказать: «Не наступит Судный день до тех пор, пока не наполнится мир гнетом и несправедливостью, после чего придет из моего семейства человек, который наполнит мир справедливостью, также, как она была наполнена гнетом и несправедливостью». Этот хадис в разных вариантах привели также Абу Наим в книге «Хильят аль-Аулия» /том 3, стр. 101/, Ахмад ибн Ханбал в книге «Муснад» /том 3, стр. 36/, «Усд аль-Габе» /том 1, стр. 155 и стр. 259/, Ибн Абд аль-Бирр в книге «Аль-Исти’яб» /том 1, стр. 85/, Ибн Хаджар в книге «Аль-Асабат» /том 7, стр. 30/, Муттаки Хинди в книге «Канз аль-Уммал» /том 7, стр. 186/, Аби Дауд в книге «Сахих» /том 26, стр. 136/. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 25 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2004 Delil kimi ne getirisen? Salam! Святой Пророк (ДБАР) сказал: “Тот, кто умер, не зная имама своего времени (в настоящее время это имам Махди (ДБМ), подобен тому, кто жил в эпоху невежества (то есть в доисламский период - аль-джахилийя) и умер, не зная ислама ”. Муснад-и Ахмад ибн Ханбал, т. 2, стр. 83, т. 3, стр. 446, т. 4, стр. 96, Сахих-и Бухари, т. 5, стр. 13, Сахих-и Муслим, т. 6, стр. 21, № 1849, а также 25 других источников, введенных в научный оборот мусульманскими учеными-суннитами. Святой Пророк (ДБАР) сказал: “Аль-Махди – из моего рода, он потомок одного из сыновей Фатимы (ДБМ)”. Сонан-и Абу Дауд, т. 4, стр. 107. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 25 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2004 Delil kimi ne getirisen? О его светлости - имаме Махди (да ускорит Аллах его пришествие!) «Знайте, что последний из имамов - Махди (Каим), будет из нашего семейства. Он тот, кто одержит вверх над всеми религиями. Он тот, кто отомстит угнетателям за их угнетения, и одержит победу над всеми крепостями мира … Он тот, кто, несомненно, победит последователей многобожия, и наставит их на истинный путь. Знайте, что, он [Махди], тот, кто отомстит за пролитую кровь друзей Аллаха, и он помощник религии Всевышнего. Знайте, что он бескрайнее море знаний, в котором отразится истинное лицо великих и подлинное лицо невежественных. Он - Махди обещанный - избранный Богом, наследник всех знаний и всякого понимания. Знайте, что он даст вам весть об Аллахе, и возвысит значение аятов священного Корана, он - следующий истинным путём, и на него возложены дела. Он тот, о ком сообщали прошлые поколения. Это он станет на земле знамением Аллаха, после которого более нет доводов. Нет ни какой истины, иначе как с ним и нет света, исходящего не от него. Знайте, что он тот, над которым нет победителя, всякий, кто будет против него, не будет иметь помощи. Он - любимое творение Аллаха на земле и судья Аллаха среди Его творений, надёжный поверенный Аллаха в скрытом и явном». Книги суннитских учёных 1. История Хатиба Багдади, том 8, стр. 290; 2. «Ад-дур аль-мансур», Сиюти, том 2, стр. 259; 3. «Аль-бидайя ва ан-нихаят», ибн Касир Дамашки, том 5, стр. 209 и 214; 4. «Усуд аль-гобат», ибн Асир, том 3, стр. 307; том 5, стр. 205; 5. «Асани аль-маталиб», Шамс ад-Дин Джизри, стр. 4; 6. «Янаби’аль- маваддат», Кандузи Ханафи, стр. 40; 7. «Аль-м’ариф», ибн Кутайба Динури, стр. 291; 8. «Маснад», Ахмад ибн Ханбал, том 4, стр. 281; 9. «Сунан», ибн Маджих, том 1, стр. 28 и 29; 10. «Хасаис», Насаи, стр.16; 11. «Манакиб», Хаваризми, стр.130; 12. «Тарих аль-хулафа», Сиюти, стр. 114; 13. Комментарии Табари, том 3, стр. 428; 14. «Фусуль аль-мухиммат», ибн Сабаг Малики, стр. 25; 15. Комментарии Фахр Рази, том 3, стр. 636; 16. «Канз аль-‘амаль», том 6, стр. 398; 17. «Маджма’аль-заваид», Хафиз Хийсами, том 9, стр. 106; 18. «Китаб аль-асабих», Ибн Хаджр, том 1, стр. 372; 19. «Китаб навадир аль-усуль», Термези. Bes eder Xanadu? Eger bes etmesse denen yene yazaram! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 25 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2004 1-Estegfirullax! Men hech kimi adlandirmiram, o sadece sual idi. 2-Ve sualin cavabi meni razi salmadi, sozun achigi. Amma bu sexsi fikrimdir. Demek deyil ki, sizinki sehvdir. 3-Bax bu maragli olardi. Istesen LS gonder, men diger movzuda maragladniran suallari onlara vererem 4-Delil kimi ne getirisen? 5-Abu Bekri GURANDA Peygemberimizin dostu adlandirilmasina nece baxirsan? Be siz kim sahabe sayirsiniz? 6-Muta barede ne fikirleshirsen? Bismillah. 1-Insheallah sen deyen kimidir. 2-sen misal olaraq azani dedin me bilirem bunun ichinde sen Peygamberin anadan olan gununi deye bilerdin bize irad olaraq.butun bulardan birine men cavab yazsam o biri shubhelerinde aradan geder Очень часто возникают споры из-за непонимания подлинной сути уважения и почитании любимых рабов Аллаха. Некоторые незнающие люди считают это многобожием. Мусульмане-шииты убеждены, что уважение и почитание любимых рабов Аллаха, проведение их праздников, дней рождений является дозволенным и хорошим делом. Однако для разъяснения данного вопроса, мы хотели бы остановиться на следующих моментах. 1. Проведение мероприятий является признаком любви к ним. Священный Коран призывает мусульман проявлять любовь к Пророку (ДБАР) и его непорочному семейству (ДБМ). Аллах говорит в Коране: «Скажи: “Я не прошу у вас за это награды, а только любви к ближним”» (42:23). Нет никаких сомнений, что проведение церемоний и мероприятий по случаю уважения к святым Аллаха, является причиной любви людей к ним. С точки зрения Священного Корана, это является желательным и хорошим делом. 2. Проведение церемоний, посвященных его светлости Великому Пророку Ислама (ДБАР). Священный Коран говорит: «Вот, те которые уверовали в него и почитали его, и помогали ему, и последовали за светом, который ниспослан с ним, это те которые имеют успех» (7:157). Из этого аята ясно, что почитать, то есть уважать, понимать и следовать за Пророком (ДБАР) – есть залог для получения спасения в загробном мире. Из этого священного аята видно, что уважение, любовь и почитание Пророка (ДБАР) является делом правильным и одобряемым. Проведение церемоний, посвященных Пророку (ДБАР), и сохранение этой сакральной традиции есть сохранение глубокой любви и преданности делу и пути его светлости (ДБАР). В этом священном аяте Аллах говорит, что 1 – Вера: «Вот те, которые уверовали в него». 2 - Следование за светом: «И последовали за светом, который ниспослан с ним». 3. - Помогали ему 4. - Почитали и уважали его. Все эти аяты Корана указывают на то, что уважение и почитание Пророка (ДБАР) является частью веры и следованием указам Аллаха. 3. Проведение церемоний и обрядов – есть следование указам Аллаха. Всевышний Аллах говорит в Коране: «Разве не возвысили Мы упоминание твоего (имени)» (94:4). Из этого аята Корана ясно, что Всевышний желает, чтобы почитание Пророка (ДБАР) распространялось и сохранялось в мире. Мы являемся последователями Корана и ни в коем случае не должны противоречить аятам Корана. 4. Ниспослание откровения является не меньшим делом, чем ниспослание трапезы. Священный Коран говорит языком Исы ибн Марьям: «Сказал Иса ибн Марьям: “О Аллах наш! Низведи нам трапезу с неба! Это будет нам праздником для первого из нас и для последнего, и знамение от Тебя. И даруй нам удел , Ты лучший из дарующих удел”» (5:114). Пророк Иса (ДБМ) хотел от Аллаха трапезы, и хотел провести праздник. Мы задаём вопрос: «В то время, когда еда это всего лишь часть удовлетворения потребностей и наслаждений тела была ниспослана Аллахом, и Иса (ДБМ) устроил праздник, то теперь, когда мусульмане мира в день ниспослания первого откровения человеку и Пророку (ДБАР), спасителю человечества, являющегося милостью Аллаха мирам, проводят праздник, разве можно считать это многобожием и нововведением?» 5. Жизнь мусульман. Последователи исламской религии, проведение церемоний и обрядов, посвященных Пророку Ислама (ДБАР), считают правильным делом. Так Хусейн ибн Мухаммад Даяр Бакри в книге «Тарих аль-хамис» пишет: «Мусульмане всего мира, в месяц рождения Пророка (ДБАР) проводят праздник. Ночью в этом месяце дают милостыню, делают добрые дела, радуются и читают касыды (хвалебные оды), посвящённые Пророку Ислама (ДБАР)». Всё выше сказанное указывает на то, что среди мусульман мира не было никаких разногласий относительно проведения праздника в день рождения Пророка (ДБАР). Что же касается уважения людей к святым, которые являются приближенными и любимыми рабами Аллаха, то это основывается на исламской традиции и берет свое начало с раннего Ислама и утверждения тех, что уважение и почитание святых – ширк, безосновательны. 3-telesmeyek. 4-tethir ayesi EHLI-BEYTIN gunahdan uzaq olmasina bir isharedir.eger xelife ve ya muselmanlarin rehberi qebul etsekki gunah elemek ehtimali var onda eger o, shexsden bir gunah ish biruze verse cammatda onda bu ishi tekrar ede bilerler ve buna gorede cavab vermek olmaz umumiyyetle Allah naxaq yere Peygamberi mesum gondermemishdir Allah insanlarin hidayeti uchun 2- vaste qoyub 1- quran 2-cisi peygamber idi ve bularin her ikisi sefden noqsandan uzaq idiler bu sebebden biz deyirikki Peygamber dunyadan geden sora quran qalirdi ve quranin canli numunesi artiq muselmanlari terk etmek uzre idi burada Peygamber kimi bir numunevi insana ehtiyac duyulurdu ve peygamberde Alini oz yerine teyin etdi neceyki buyurdu: sizin aranizda 2-qiymetli shey qoyuram 1-chisi QURAN 2-cisi EHLI-BEYT...FIKIR VER NECEDE oxshardi 1-quran 2-Peygamber 1-cisi durur Allah dediyi kim qiyamet gunune qeder buda Qurandi bes quranin canli numunesi???? heee quranin canli numunesi Peygamberin evezine Ali gelir ve bu 12 imama kimi davam edir. Официальное объявление о руководстве и имамате 12-ти имамов «О люди! Узнайте эту весть о нем и поймите, что Господь установил его вашим покровителем и имамом, и сделал подчинение ему обязательным. Для мухаджиров, ансаров, для сельчан и горожан, арабов и не арабов, свободных и рабов, больших и маленьких, белых и черных. Для каждого, верующего в Единого Бога его веление [Али ибн Абу Талиба] повод для исполнения и его слова повод для дел. Его воля неоспорима, его приказ подлежит обязательному исполнению. Всякий, противящийся ему, будет проклят, всякий, подчиняющийся ему и поддерживающий – удостоится милости божьей, и Господь простит тех, кто подчинится ему. О люди! Это последний раз, когда я обращаюсь к вам. Так слушайте же и повинуйтесь приказу Бога и будьте покорны ему. Ведь Аллах ваш покровитель и божество ваше. После Него вашим покровителем являюсь я - Пророк, обращающийся [к вам]. После меня вашим покровителем и имамом по воле Господа становится Али. А после него имамат принадлежит моему роду, исходящему от него до дня, когда предстанете пред Господом и мной. Нет для вас дозволенного, кроме того, что разрешил Аллах, Его посланник и они - [имамы], и нет для вас запрещенного, кроме того, что запретил вам Аллах, Его посланник и они. О том, что для вас дозволено и что запрещено, Господь научил меня в Книге своей, и все это я разъяснил Али. О люди! Предпочтите Али [другим]. Нет такой науки, которую бы Господь не заложил во мне. И знания, которым я обучен, будут собраны в руководителе богобоязненных, и нет науки, которую я не передал бы ему. Он есть то «ясное руководство», о котором Аллах упомянул в суре «Ясин»: «И все мы подсчитали в ясном руководстве» (аят 12). О люди! Не заблудитесь, отвернувшись от Али, и руководству его не противьтесь. Он – наставитель на истинный путь, сам идущий по нему. Он выявляет фальшь и удерживает от нее. Осуждения упрекающих не становятся для него препятствием на пути господнем. Он [Али] был первым, кто уверовал в Бога и Его Посланника, и никто в этой вере не превзошёл его. Он тот, кто готов был пожертвовать своей душой на пути Посланника Аллаха. Только он был рядом со мной, в то время, когда никто из мужчин не поклонялся вместе с нами Аллаху, и он первый из людей, совершивший вместе со мной это поклонение. С повеления Всевышнего я сказал Али, чтобы он лёг в мою постель вместо меня и, хотя в то время, душа его была жертвой [подвергнута опасности] он лег. О, люди! Предпочтите его, ведь Аллах предпочёл его. И примите его, ведь он назначен Богом! О, люди! Он [ваш] руководитель от Бога и покаяние всякого, не принимающего его руководство, не будет принято Господом, и не будет он прощён. Аллах непременно накажет его противников пожизненным и вечным мучением, и он поступит с ними именно так, как они поступили с ним. Так воздержитесь же от противостояния ему и от «огня, растопкой которому [будут] люди и камни, и что уготован неверным». О, люди! Клянусь Богом! Предыдущие пророки и посланники возвещали обо мне и я, клянусь Богом, являюсь печатью пророков и посланников и Его аргументом для всех небесных и земных созданий. Всякий, кто усомнится в этом – станет неверным, подобно человеку времён джахилии (доисламский период, период невежества). И тот, кто усомнится в сказанном сегодня мною, сомневается в ниспосланном мне [в моей миссии]. И всякий, сомневающийся хоть в одном имаме, усомнится во всех остальных. А сомневающийся в нас - в огне. О, люди! Аллах дал мне такие достоинства, которые есть милость Его для меня. Нет бога кроме Него! Хвала и благодарность Ему за это до конца дней моих и на веки вечные. О, люди! Предпочтите Али, который лучший среди людей после меня, пока Аллах даёт удел и пока существует человечество. Проклят, проклят и под гневом тот, кто опровергнет сказанное мной и не согласится с этим. Знайте! Джабраил снизошел ко мне и принёс весть от Господа: «Над всяким, враждующим с Али и не принимающим его руководство, гнев мой и проклятие». Пусть каждый видит, что готовит для своего завтрашнего дня [для следующей жизни]. Бойтесь Бога и не противостойте Али! Чтобы в итоге ваши стопы не соскользнули с твёрдого [пути], на который встали [религия Аллаха]. О, народ! Он [Али] есть то «отношение к Аллаху», о котором Господь упомянул в Книге Великой о тех, кто противится Али: «Чтобы [грешнику] не пришлось говорить: «О, горе мне за то, что я был, нерадив по отношению к Аллаху» (Коран 39:56). О, люди! Вдумайтесь в слова Корана и поразмыслите и в прямые аяты [мухкамат] вникните и не понимайте прямо его аллегорические аяты [имеющие сравнительные, смысловые намёки - муташабихат]. Клянусь Богом, никто не разъяснит вам его глубокие [скрытые] смыслы и не осветит вам его значения, кроме того, чью руку я возьму и, взяв за запястье, подниму вверх и объявлю: «Тот, кому я покровитель – тому он покровитель». Это Али ибн Аби Талиб - мой брат и наместник, о чьём руководстве было ниспослано Аллахом. О, люди! Али и пречистые потомки из его рода - «малая вещь» [из тех двух ценных вещей, что останутся людям после меня] и Коран - «великая». Каждая из них объясняет другую и они неразделимы, пока не примкнут ко мне в раю рядом с источником «Кавсар». Знайте, они - доверенные Аллаха среди людей и управляющие, назначенные им на земле. Знайте, что я выполнил [возложенное на меня] и знайте, я сообщил вам [то, что повелел сообщить Аллах]. Знайте, я осведомил вас, и знайте, что такова воля Аллаха, и я передаю вам это от Бога Всевышнего. Знайте, что другого повелителя правоверных нет, кроме моего брата. И знайте, что быть повелителем правоверных после меня недозволенно никому кроме него». Книги шиитских учёных, повествующих о хадисе «Кадир»: 1. «Ихтиджаж», Табарси, том 1, стр. 66; 2. «Ас-сират аль-Мустаким», шейх Али ибн Юнус Байязи, том 1, стр. 301; 3. «Аль-‘адад аль-Каввийя», шейх Али ибн Юсуф Хилли, стр. 169; 4. «Ат-тахсин», Сайид ибн Тавус, стр. 454; 5. «’Абакат аль-анвар», Мир Хамид Хусейн Хинди, том «Кадир»; 6. «’Ауалим аль-‘улюм», шейх Абдалла Бахрани, том 15, стр. 307; 7. «Раузат аль-уа’изин», ибн Фаттал Нишабури, том 1, стр. 89. 8. В ценной книге «Аль-Кадир», автора алляме Амини, том 1, с 12-151 и 294-322 стр. приведено и рассмотрено множество источников из шиитских и суннитских книг. Книги суннитских учёных, подтверждающих хадис «Кадир»: 1. История Хатиба Багдади, том 8, стр. 290; 2. «Ад-дур аль-мансур», Сиюти, том 2, стр. 259; 3. «Аль-бидайя ва ан-нихаят», ибн Касир Дамашки, том 5, стр. 209 и 214; 4. «Усуд аль-гобат», ибн Асир, том 3, стр. 307; том 5, стр. 205; 5. «Асани аль-маталиб», Шамс ад-Дин Джизри, стр. 4; 6. «Янаби’аль- маваддат», Кандузи Ханафи, стр. 40; 7. «Аль-м’ариф», ибн Кутайба Динури, стр. 291; 8. «Маснад», Ахмад ибн Ханбал, том 4, стр. 281; 9. «Сунан», ибн Маджих, том 1, стр. 28 и 29; 10. «Хасаис», Насаи, стр.16; 11. «Манакиб», Хаваризми, стр.130; 12. «Тарих аль-хулафа», Сиюти, стр. 114; 13. Комментарии Табари, том 3, стр. 428; 14. «Фусуль аль-мухиммат», ибн Сабаг Малики, стр. 25; 15. Комментарии Фахр Рази, том 3, стр. 636; 16. «Канз аль-‘амаль», том 6, стр. 398; 17. «Маджма’аль-заваид», Хафиз Хийсами, том 9, стр. 106; 18. «Китаб аль-асабих», Ибн Хаджр, том 1, стр. 372; 19. «Китаб навадир аль-усуль», Термези. 5-Evvela Quranda Peygamberin dostu yox yol yoldashi menasinda ishledilib. bundan elave Peygamberin sahabeleri hamsi muqeddes olmayib.. Eger sehabeleri soymek ve ya onlara lenet oxumaq bir shexsi kafir edirse, onda biri-birlerine soyush ve lehnet yagdıran sehabeleri ne uchun kafir hesab etmirik. İbni Ebil Hedid Motezili «sherhu-nehcil-belage» kitabının 4-cu cildinde yazır: «Ebu Bekr mescidin minberinde eyleshib Eli (e)-ın arxasınca dedi: O, bir tulkudur ki, quyrugu ona shahidlik eder...» O, (Eli) Ummi Tehal kimidir (meshhur zinakar qadın) ki, oz yaxınları ile zina etmeyi xoshlayır....» Imam Ahmed ibni Henbel «Musned» kitabinda (2-ci cild), Helebi «es-siretul-helebiyye» (2-ci cild), Buxari «Sehih» (2-ci cild) ve Vahidi «esbabun-nuzul» kitabinda yazir: «Abu Bekr, Omer ibni Xettab ve diger sehabeler Peygamberin (s) huzurunda bir-birlerine soysh verir, hetta vururdular.» Bir-birlerini tehqir eden sehabelere heç kes kafir hokmu vermemishdir. eksine, onlar Ehli-sunne mezheblerinde hamidan pak, az qala me'sum kimi teqdim olunurlar. Burada qarshiya anlashilmaz, chox chetin ve eyni zamanda muemmali bir sual chixir: Sehabeleri soyenler kafirdirler, amma sehabeler nalayiq sozler deyib bir-birlerini rahatcasina tehqir ede bilerler?! sahabe o shexslerdir ki, yuxarda sadaladigim ishlerden uzaq ola. 6-bu barede ayrica movzu achilib. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 26 марта, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2004 Bismillahir-rahmanir-rahim!Evvela Qurani-Kerimde Allah teberek be taala abu bekr Hazrati Muhemmedle(s)maqarada olanda, onu yoldash adlandirir, yani yol yoldashi Be tevsiri men harda oxuya bilerem? Guranda YALNIZ dosstu yazilib! Мусульмане-шииты убеждены, что уважение и почитание любимых рабов Аллаха, проведение их праздников, дней рождений является дозволенным и хорошим делом. Значит, праздновать и горевать по любимым рабам Пророка можно ,а по самому Пророку нельзя, так? 5-Evvela Quranda Peygamberin dostu yox yol yoldashi menasinda ishledilib. Sen de, zehmet olmazsa, yuxaridaki sualima cavab ver. Hem de ki, Hezreti Peygemberimiz mehz xeste olanda Abu-Bekre imam yerini verib. Bu barede ne deyirsen? hem de ki, chox xahish ederdim, mumkun geder az kopi-pastlardan istifade edin ve oz firrinizi bildirin, Men de size indi Rashidi Xelifler Kitabini bura qoya bilerem, ya da ki, Xezreti Abu-Bekri kitabinin nusxesini goya bilerem, amma bunu etmirem. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cacciatore Опубликовано: 26 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2004 Ок интересный момент. Если у нас умирает кто то из родственников то мы делаем ЯС. Нам грустно что мы его не увидем в этой жизни. Весь Иран оплакивает смерть имама Хусейна (р.а) в месяц мярамлик ОК. Иранцы устраивают "гара байрам" не Иранцу. А ЕГО близкие родственники в Аравии не отмечают не плачут и всё такое. Почему? мой вопрос Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 26 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2004 Ок интересный момент.Если у нас умирает кто то из родственников то мы делаем ЯС. Нам грустно что мы его не увидем в этой жизни. Весь Иран оплакивает смерть имама Хусейна (р.а) в месяц мярамлик ОК. Иранцы устраивают "гара байрам" не Иранцу. А ЕГО близкие родственники в Аравии не отмечают не плачут и всё такое. Почему? мой вопрос Bismillah. Dunyanin demek olar her bir noqtesinde shie var ve olar il meherrem ayinda Imam Huseyn(e) yas saxlayirlar. Eзюмируя, можно сказать, что большинство современных шиитских богословов запрещают самоистязания и считают их устаревшими предрассудками. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 26 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2004 Munafig sehabeler hagginda moteber deliller. Salam!İbni Hecer «Fethul-bari» kitabinin 10-cu cildinde; –Mehemmed ibni İsmail Buxari «Sehih» kitabinda (Maide suresinin 90-cı ayesinin sherhi); –Muslim ibni Heccac «Sehih» kitabinda (Babu tehrimil-xemr); –İmam Ehmed ibni Henbel «Musned» kitabinin 3-ci cildinde; –Mehemmed Teberi «Tefsiri-kebir» kitabinin 7-ci cildinde; –Celaleddin Siyuti «Durrul-mensur» kitabinin 2-ci cildinde; –Bedreddin Henefi «Umdetul-qari» kitabinin 10-cu cildinde yazir: «Ebu Telhe Zeyd ibni Sehl oz evinde gizli meclis kechirdi. Sehabelerden on neferi o meclisde ishtirak etdiler. Onların hamisi sherab ichdiler. Onlar ashagidakı sehabeler idi: Ebu Bekr, Omer ibni Xettab, Ebu Ubeyde Cerrah, Ebi ibni Keb, Sehl ibni Beyza, Ebu Eyyub Ensari, Ebu Telhe (ev sahibi), Ebu Decane, Semmak ibni Xershe. Onlar ichib mest olduqdan sonra Ebu Bekr «Bedr» doyushunde olen mushriklere mersiye oxumaga bashladi». Ardi var gelen xutbelerimizde. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 26 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2004 Salam. Bagishlayin yaxshi redakte etmedim. Indi yaxshi eledim. Ibni Hecer «Fethul-bari» kitabinin 10-cu cildinde; –Mehemmed ibni Ismail Buxari «Sehih» kitabinda (Maide suresinin 90-ci ayesinin sherhi); –Muslim ibni Heccac «Sehih» kitabinda (Babu tehrimil-xemr); –Imam Ehmed ibni Henbel «Musned» kitabinin 3-ci cildinde; –Mehemmed Teberi «Tefsiri-kebir» kitabinin 7-ci cildinde; –Celaleddin Siyuti «Durrul-mensur» kitabinin 2-ci cildinde; –Bedreddin Henefi «Umdetul-qari» kitabinin 10-cu cildinde yazir: «Ebu Telhe Zeyd ibni Sehl oz evinde gizli meclis kechirdi. Sehabelerden on neferi o meclisde ishtirak etdiler. Onlarin hamisi sherab ichdiler. Onlar ashagidaki sehabeler idi: Ebu Bekr, Omer ibni Xettab, Ebu Ubeyde Cerrah, Ebi ibni Keb, Sehl ibni Beyza, Ebu Eyyub Ensari, Ebu Telhe (ev sahibi), Ebu Decane, Semmak ibni Xershe. Onlar ichib mest olduqdan sonra Ebu Bekr «Bedr» doyushunde olen mushriklere mersiye oxumaga bashladi». Ardi var gelen xutbelerimizde. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 26 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2004 1-Bu tevsiri men harda oxuya bilerem? Guranda YALNIZ dosstu yazilib! 2-Значит, праздновать и горевать по любимым рабам Пророка можно ,а по самому Пророку нельзя, так? 3-Hem de ki, Hezreti Peygemberimiz mehz xeste olanda Abu-Bekre imam yerini verib. Bu barede ne deyirsen? 4-hem de ki, chox xahish ederdim, mumkun geder az kopi-pastlardan istifade edin ve oz firrinizi bildirin, Men de size indi Rashidi Xelifler Kitabini bura qoya bilerem, ya da ki, Xezreti Abu-Bekri kitabinin nusxesini goya bilerem, amma bunu etmirem. 1-«Onu (Peygemberi) kafirler (Mekkeden) chıxardiqlari zaman, iki neferden biri oldugu halda Allah ona komek etdi. O iki nefer (Peygember ve Abu Bekr) magarada gizlendikleri zaman oz yoldashına dedi: Qorxma Allah bizimledir. Allah ona rahatliq verdi ve onu gozegorunmez bir ordu ile mudafie etdi».(10) 1. Peygember (s) Abu Bekri ozu ile ona gore .rdi ki, ozunden sonra xelife olacaq bir shexs mushrikler terefinden oldurulmesin. 2. Allah-taala Ozu Abu Bekri Qurani-Kerimde Peygembere yoldash adlandirmıshdir. 3. Ayede Peygember (s) Abu Bekre «Allah bizimledir» deyir. Bu ise Allahın Abu Bekrle olmasını gosterir. 4. Ayede buyurulur ki, Allah-taala Abu Bekre rahatliq verdi. Qeyd olunan musbet noqteleri sira ile bir-bir nezerden kechirek: 1. Peygember (s) Abu Bekri ozu ile ne uchun .rdi? Eger heqiqeten Peygember (s) Abu Bekri oz gelecek xelifesini qorumaq meqsedi ile .rirdısa, bes ne uchun diger xelifeleri, o cumleden Omer, Osman ve Alini ozu ile .rmadi? Xatirladiriq ki, Ahli-sunne mezhebleri bu dord xelifeni eyni seviyyede ve hech bir ferq qoymadan qebul edirler Hetta bezi Ahli-sunne alimleri yazirlar ki, Peygember (s) Abu Bekrin mushriklere xeber vereceyinden qorxub onu ozu ile .rdi. Meshhur Ahli-sunne alimi Sheyx Abul Qasim ibni Sebbag «en-nuru vel-burhan» kitabında Mehemmed ibni İshaqdan, o ise Hessan ibni Sabitden neql edir: «Hicretden evvel umre ziyareti uchun Mekkeye getmishdim. Kafirler Peygemberi (s) ve muselmanlari soyur, incidirdiler.... Peygember (s) Aliye emr etdi ki, gece onun yataginda yatsın. Sonra Abu Bekrin mushriklere xeber vereceyinden qorxub onu da ozu ile goturub magaraya getdi...» 2. Allah-taalanin Qurani-Kerimde Abu Bekre Peygemberin (s) yoldashi demesi hech bir fezilet dashımır. ereb dilinde yoldash menasini ifade eden «sahib» kelmesi Qurani-Kerimde kafirlerin baresinde de defelerle ishledilmishdir. Qurani-Kerim biri momin, digeri kafir olan iki neferin (iki qardash olmaları ehtimal olunur) mubahisesini Kehf suresinde beyan ederken kafir shexsi momin shxse «yoldash» adlandırır: «Ona (kafir shexse) oz yoldashi nesihet ederek dedi: Seni torpaqdan, sonra nutfeden (sperma) yaradan, sonra seni kishi qerar veren Allaha kafir olursan?» Gorduyunuz kimi bir shexsin Peygember ve ya momin bir shexsle «yoldash» olması ona hech bir fezilet ve ustunluk getirmez. 3. Peygemberin (s) – Allah bizimledir – demekde meqsedi ne idi? evvela Allahın bir shexsle olması onun haqq ve fezilet sahibi olmasina delalet etmez. İslam eetiqadına gore Allah-taala yaxshi ve pisliyinden asılı olmayaraq, butun insanlarladir, onlara shax damarlarindan bele yaxindir: «Gormursen (bilmirsen) ki, Allah goyde ve yerde olanlari bilir? Uch nefer pichilti ederse, dorduncu Allahdir (ki, onlari eshidir). Besh neferdirlerse, altincisi Allahdir....»(mucadile 7) eger burada «Allah bizimledir» kelmesinin terefdarliq menasinda oldugunu desek, yene de mutleq bir fezilet ortaya chixmir. Beli ki, Abu Bekrin Peygemberle (s) hicret etmesi sozsuz ki, musbet bir emel idi. Bu ishde Allahin onlarla olmagında shubhe yoxdur. Allahin onlarla olması Abu Bekrin shexsiyyetine gore yox, hemin ishin ehemiyyetine gore idi. Her hansı bir shexs o zaman Peygemberle (s) birge olsaydi, bu kelme ona da aid olardi. Bu o demekdir ki, Allahin hemin zaman Abu Bekrin terefinde olması ona mutleq bir fezilet getirmir ve butun zamanlarda bele olduguna delalet etmir. 4. Ayenin sonunda «Allah ona rahatlıq verdi» cumlesinde kim nezerde tutulur? Ayede hech bir ad chekilmeden «o» evezliyinden istifade olunur, ilahi komek ve rahatliqdan danishilir. Hech bir elamet ve izah olmadan evezliyi mehz Abu Bekre aid etmek qrammatik qaydalarla uygun gelmir. Daha sonra buyurulan «ve onu goze gorunmez bir ordu ile mudafie etdi» cumlesi achiq shekilde gosterir ki, bu rahatliq Peygembere (s) nazil olmushdur. shubhesiz ki, Allah-taala gozegorunmez bir ordu ile Oz peygumberini mudafie etmesinden sohbet achır. Qarshıya bele bir sual chixir: Peygemberin (s) qeyd olunan rahatlıga, ilahi komeye ehtiyaci var idimi? Cavab: Meqam ve shexsiyyetinden asılı olmayaraq, butun insanlarin ilahi komeye, chetinlik zamani ruhi teskinliye (Allah terefinden) ehtiyaci vardir. Qurani-Kerimin diger ayeleri bu heqiqeti tesdiq edir: «Sonra Allah Oz tEskinlik vE rahatlıgini Resuluna ve mominlere eta etdi....»(tovbe 26) ehli-sunne qardashlarimizin bu ayeden istifade ederek uze cıxardiqlari noqteleri tehlil etdikden sonra ayede movcud olan diger bir heqiqeti de ashkarlamaq yerine dusherdi. Ayede deyilir: O iki nefer magarada olarken Peygember (s) oz yoldashina (Abu Bekre) dedi: Qorxma, Allah bizimledir. Ayede achıq shekilde Peygemberin (s) Abu Bekre «qorxma» demesi onun bu zaman qorxdugundan xeber verir. Chunki, Peygemberin qorxmayan bir shexse «qorxma» demesi ebes ve menasız gorunur. «Allahın dostlari (ona qelben baglı olan kesler) qorxu ve qemginlik bilmezler»( yunis 62) Bu aye Abu Bekrin ne derecede Allah dostu olmasını chox gozel beyan edir. 2-Peygamber beyem oz ad gununi edeckdi? bu bizim ishimizdir ki, onlara oz sevgi mehebbetimizi bildirek neceki qabagdaki yazilarimda bu barede etrafli yazdim. 3-Bu barede shieler tarixe istinaden bunu deyirler ki,Peygamber ona namazda imam olmagi dememishdir o ozu gelib Peygamber olmayanda qabaga kechmishdir. 4-bilirsen men kopiravat etdiyim sheyler men fikrimle ust uste dushur butun onlarin hamsini yazmaqdansa mence agilli yolu budur ki, kopi edim. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 26 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2004 Salam! Senseyden Xanaduya. Yuxaridaki postumda bir balaca xeta etdim, yeni ki sitat getirmek istedim, amma ki sehven senden sitat getirdim. Uzr istyirem. Yegin ki anlayarsan meni. INSHEALLAH!!! Indiki xutbemde Omer hagginda moteber deliller getirmek isterdim: 1. Buxari «Sehih» kitabinda (2-ci cild); 2. Muslim «Sehih» kitabinda (vesiyyet); 3. Hemidi «El-cum beynes-sehiheyn» kitabinda; 4. İmam Ehmed ibni Henbel «Musned» kitabinda; 5. Kermani «Sherhu Sehih Buxari» kitabinda; 6. Nuvi «Sherhu Sehih Muslim» kitabinda; 7. İbni Hecer «Es-sevaiqul-muhriqe» kitabinda; 8. Qutbiddin Shafei «Keshful-guyub» kitabinda; 9. İmam Gezzali «Sirrul-alemin» kitabinda yazirlar: «Peygember (s) son hecc ziyaretinden qayitdiqdan sonra xestelenib olum yatagina dushmushdu. Sehabelerden bir destesi hezretin gorushune getdiler. Peygember (s) buyurdu: “Mene ag kagiz ve murekkeb verin; size vesiyyetimi yazili shekilde verim ki, menden sonra yolunuzu azmayasiniz…» Omer ibni Xettab ucadan dedi: «Boshlayin bu kishini, o sayaqlayir. Allahin kitabi bize kifayet eder....» Sehabelerden bezileri Omeri mudafie etdiler, diger sehabeler ise muxalifetchilik edib ona oz etirazlarini bildirdiler. Yaranan ses-kuyden narahat olan Peygember (s) buyurdu: «Burani terk edin, menim yanimda munaqishe etmek yaxshi ish deyil». Omer ibni Xettabin tekce bu bir cumlesine digget verin: «Boshlayin bu kishini, o sayaqlayir. Allahin kitabi bize kifayet eder...» Qurani-Kerimin gosterishine esasen Peygemberi (s) muxtelif leqeblerle, hetta adi ile deyil, «Allahin Resulu» deye chagirmaq lazimdir: «Mehemmed sizlerden hech kimin atasi deyil. O, yalniz Allahin Resulu ve peygemberlerin sonuncusudur». (Ehzab–40). Omer ibni Xettab Qurani-Kerimin gosterishine zidd olaraq Allahin peygemberine «bu kishi» deyir. Qurani-Kerim Peygemberin (s) ozunden hech bir shey demediyini, buyurduqlarinin yalniz ilahi vehy oldugunu beyan edir: «O, oz nefsinden (ureyi isteyen bir shey) danishmir. Onun danishdiqları vehyden bashqa bir shey deyil». Gor bele bir adam layig idi xelife olmaga? XEYR! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 27 марта, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 27 марта, 2004 Dialoga gore chox sag olun. Bununla suallarim bitdi Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 27 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 27 марта, 2004 Dialoga gore chox sag olun. Bununla suallarim bitdi buyur daha ne sualin olsa men hazir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 29 марта, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2004 Dedim fikirleshersen ki, men senile razilashdim, sadece fikrinizi eshitdim, ve basha dushdum ki, heqiqet hardasa ortadadir ... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 29 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2004 Dedim fikirleshersen ki, men senile razilashdim, sadece fikrinizi eshitdim, ve basha dushdum ki, heqiqet hardasa ortadadir ... Salam, Xanadu... Deye bilersen ne ile razisan ne ile yox bizim yazdiglarimizla? Eger bir garanlig mesele galibsa de, oz fikrimizi bildirerik. Saol. Eli Hagg iledir, Hagg da Eli ile!!! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 29 марта, 2004 Автор Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2004 Deye bilersen ne ile razisan ne ile yox bizim yazdiglarimizla? Men hech vaxt shahadede Eliyyen veliyullah demerem Men hech vaxt azanda Alladan ve Mihammeded (sas) bashga birisinin adini chekmerem Men hech vaxt sahebeleri Peygember neslinden uca tutmaram, lakinn onlari symerem de. Muveggeti nigah barede fikirleshmek olar, amma bir balaca diger terzde. (bax buna hesr olunmush movzuda) Men mohur goymaram bashiin altina, amma secdede oturan vaxti ayaglarimi hemishe yandayan saxlayiram, bir ayaq uzerine yuku yixmiram, chunki bele chox narahat gelir. Cmleyib desem, mey ehli-beyti ozume numune kimi yox, Peygmberin ozunu ozume ornek gotururem ve bunu muselmachilig adlandidiram, ne sunnilik, nede ki shiyelik. Omruumun axirina kimi men bashgalari ili saavshmaq istemirem ki, 1300 il bundan evvel kim kimese nese vermeyib, men sadece oz imanimin berkidilmesi iile meshgul olacam. Vesselam, bununla menim hem shielerle, he sunnilerle dialogum sona yetdi. Basha dushdum ki, bunlar hamsi o qeder de vacib deyil. Allah niyyetimize gore versin. Amin. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 29 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2004 Men hech vaxt shahadede Eliyyen veliyullah demerem Men hech vaxt azanda Alladan ve Mihammeded (sas) bashga birisinin adini chekmerem Men hech vaxt sahebeleri Peygember neslinden uca tutmaram, lakin onlari soymerem de. Muveggeti nigah barede fikirleshmek olar, amma bir balaca diger terzde. (bax buna hesr olunmush movzuda) Men mohur goymaram bashin altina, amma secdede oturan vaxti ayaglarimi hemishe yandayan saxlayiram, bir ayaq uzerine yuku yixmiram, chunki bele chox narahat gelir. Cemleyib desem, mey Ehli-beyti ozume numune kimi yox, Peygmberin ozunu ozume ornek gotururem ve bunu muselmachilig adlandidiram, ne sunnilik, nede ki shiyelik. Omruumun axirina kimi men bashgalari ili saavshmaq istemirem ki, 1300 il bundan evvel kim kimese nese vermeyib, men sadece oz imanimin berkidilmesi iile meshgul olacam. Basha dushdum ki, bunlar hamsi o qeder de vacib deyil. Salam! Sene nardaran chox gozel yazib ki, Hz. Alinin adini azan ve shehadetde chekmek vacib deyil mustehebdir. Eger onu vacib niyyeti ile elesek bu bidet sayilir. Hz. Alinin adi Allaha yaxinlashmag uchun deyilir, onun haggini chatdirmag uchun deyilir (Mezlun Ali…) Biz sene yazdig axi sehabeler adlandirdigin shexsler ne emelerden chixiblar. Yoxsa inanmirsan bizim yazdiglarimiza? Ozun gorduyun kimi delilleri ehli-sunne mezbinin delilleridi (ozude moteber, danilmaz) Sehabe olar Abu Zer, Emmer Yasir, Salman Rushtu kimi. Gor hech tarixde bunlar baresinde bir pis fikire rast gelersen. Esla!!! Siyga baresinde ayrica movzu achilib. Alin deymelidi torpaga, xalchaya yox. Indi hansi zamandi ki biz ozumuzle torpag gezdirek. Bunun uchun de mohur var. Choxlari yalnish fikirleshirler ki shieler budperestdiler. Neye gore, chunki deyilrler ki onlar alinlarini dasha goyurlar. Bunu deyenler cahildiler, gotursunler hemen o mohuru sindirsinlar, ezsinler gorsunler ne olacag sonu, bunaki imkanlari var. Elbetdeki torpag chixacag mohur. Mohur torpagdan hazirlanir. And olsun Allaha Peygemberin yolu onun pak ve mehsum Ehli-Beytinin yoludu. Eger Peygemberin yolunu getmek isteyirsense sen onun Ehli-Beytinin yolunu getmelisen. Sene sualim var sence Peygemberin yolunu Ehli-Beytden gozel kim gede biler? And olsun Allah hech kim… Meger sen Peygemberin hedisini eshitmemisenmi: size iki sheyi emanet goyub gedirem, birincisi Quran ikincisi Ehli-Beytim. Menden sonra bunlarla yaxshi davranin.Her ikisi bir-birini tamamlayir ve bir-birinden ayrilmazdir giyamete geder ve o gun Kovsar hovuzunda mene govushanacan.Bes nece davrandilar musulmanlar Ehli-Beytnen, Peygember ailesinnen? Ehli-Beyte gorun ne ezablar verdiler, mehsum imamlari cahil musulmanlar shehid elediler, o kesler ki onlarin haggini gebul elemirdiler, o kesler Ehli-Beyte mehhebet beslemirdiler.Bunu tarix chox gozel gosterir. Bunlari hamisi chox vacibdi. Haggi hamimiz tapib onu gebul etmeliyik. Saol… Eli Hagg iledir, Hagg da Eli ile!!! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
mr_basic Опубликовано: 29 марта, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2004 Assalamu aelykum! Xanadu men bir movzu acmisham deyirem belke gelesen ora? Ora senin yerindi. Sen dedinki suni shiye meselesi bosh sohbetdi. raziaym Gel o biri topike orda sen isteyen movzu var. Indiki zamanda Imani nece qurtarmali. Как спасти веру в этом жестоком времени. Menim ruscam o qeder de yaxshi deyil, odur ki sehv ola biler Bu movzuda sohbet elemek isteyenleri burda gozleyirem http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=17170 Assalamu aleykum! Allah hamimizin Imanini Kamil etsin! Amin!!! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.