Jump to content
  Love reading great articles? Visit Elix.com today!
Sign in to follow this  
Abbad

Ikiüzlü Imam - Qamət Süleymanov

Recommended Posts

Allahin salaru salami olsun Alemlere rehmet olaraq gonderdiyi son nebisi Muhammedin ve onun ashabinin uzerine.

Abu-bakr mescidi sheyxinin yalanına ve bir neche sifete sahib olmasina

Artiq bu adama (?) inanib da ondan eqide, fiqh ve.s barede fetva isteyenere chox teeccub edirem. 

Bizze haqqi haqq, ve batili batil kimi gosteren Aziz ve Qahhar olan Rəbbimə sonsuz həmd edirəm...



Share this post


Link to post
Share on other sites

Cezakallahu xayran qardaş...

Bu adamın yalançı olmasından ancaq cahillər şübhə edər

Bu videonu hazırlayanlar kimdir maraqlıdır mənə?

Edited by Berq

Share this post


Link to post
Share on other sites
fitnekarlar.

Dogrudur, sozu geden adam fitnenin bashidir....Siz de ondan zerergorenler.

Bu videonu hazırlayanlar kimdir maraqlıdır mənə?

Bunu devet ehli olan muselman qardash hazirlayib.

Edited by Abbad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tülkü

Yalançı adamdan elm alınar?

Yalançıdan fətva alınar?

Başqasının gözündə tir varsa göstərin onlara.... Şeyxin qamət netdə təkfirçilərin saytına yaxın gedə bilmir....Çünki onu toyuq kimi yolarlar orda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

selam aleykum.ey qameti beyenmeyenler.daliyca danishanlar. qiybetini edenler. qamet olmeyibki sagdida yashayir.eyer isdeyirsinizse gedib ozuyle sohbet ede bilersiniz uzbe uz ureyiniz isdediyi sualida vere bilersiniz uzunede deye bilersiniz yalancidir yoxsa yahudi davamcisidir eee adam kishi olar sozu uze deyerler dalinca demezler.kim isdeyirse yerinide bilirsiz lap yaxshi harda olursa gedin lap cume gunu basqa vaxdi gore bilmirsizse.yalanci adini bashqasina atmasa ozunu temize cixara bilmez

Share this post


Link to post
Share on other sites
selam aleykum.ey qameti beyenmeyenler.daliyca danishanlar. qiybetini edenler. qamet olmeyibki sagdida yashayir.eyer isdeyirsinizse gedib ozuyle sohbet ede bilersiniz uzbe uz ureyiniz isdediyi sualida vere bilersiniz uzunede deye bilersiniz yalancidir yoxsa yahudi davamcisidir eee adam kishi olar sozu uze deyerler dalinca demezler.kim isdeyirse yerinide bilirsiz lap yaxshi harda olursa gedin lap cume gunu basqa vaxdi gore bilmirsizse.yalanci adini bashqasina atmasa ozunu temize cixara bilmez

1. Qametin nifaqini beyan elemek qeybet deyil, chunki o adam (?) tekfir edilmish biridir.Qiybet muselman baresinde olur. Bes sizin sheyxleriniz, tekfir etmedikleri elm-ehlinin qarasinca danishdiqda (Mes: Seyyid qutb, Sefer Havali ve.s Qeyd edim ki, men de bunlari alim imi qebul etmirem) niye demirsiz ki, ay qamet qeybet eleme. Niye????...

2. Balakishi! onunla chox danishilib ve danishmagin da menasi yoxdu. bu adam dini tehrif edir ve bunu eqidesi kimi beyan edir. O bir neche defe devet edilib forumlara ki, gel bu movzulari muzakire edek. Eger tekfirchiler xetalidirsa, neye gore ayda-heftede bir defe vaxt edib o forumlara girib onlarin xetasini demir?..Chunki orda her bir soz delil isteyir, bazar-vogzal prinsipi deyil!!!...oz forumunda oldugu kimi, agzina geleni danishir bir adam demir ki, a bala bu fetvani kim verib harda verib, bu neeqidedir?!...

Chunki choxlari qameti sadece imam kimi qebul etmir, ona mehz iman getirib!...Mescid ehli gcleri chatanda, muselmanardan tagutu inkar edne ves. bele deyek: xavaric gorunumlu insanlari doyubler. Budur mu, mescidin islahi? Budur mu, devetde hikmet?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
albatta fitnedir. oz gozunda tiri gormeyenler bashqalarinin gozunde chop axtarirlar.

Fitnə Sizin əməllərinizdir. Qamət deyir ki, şiələr bizim müsəlman qardaşımızdır! Amma Siz şiələri (ona zidd olaraq) müsəlman saymırsız.

Qamət xütbələrin birində deyir ki, şiələrə kafir deyən özü kafirdir!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siz helə bilirsiz ki, təkcə Qamət bu cür yalanlar deyir və sərf etməyəndə öz sözündən dönür?

baxın görün Dağıstanda bunlan (sələfilər) nə edirlər:

Документальный фильм "Обыкновенный ваххабизм" снятый суннитами Дагестана (film ruscadır!)

I hissə

II hissə

III hissə

IV hissə

V hissə

Baxmaq üçün RealPlayer yükləyin

Share this post


Link to post
Share on other sites

al-fath. man shieleri muselman sayiram. ancaq sehabelere lenet oxuyanlari kafir sayiram. ancaq tekfirchiler umumi shakilda butun islam ummatini [shie, sufi, muxtelif mezhebler] tekfir edirler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

selam aleykum . qameti beyenmeyenler yalniz XAVARICLER VE SHIYELER olurlar. eyer sef 1i olasydi dovlet icaze vermezdi imamliq etmeye dini teblig etmeye

Share this post


Link to post
Share on other sites
al-fath. man shieleri muselman sayiram. ancaq sehabelere lenet oxuyanlari kafir sayiram. ancaq tekfirchiler umumi shakilda butun islam ummatini [shie, sufi, muxtelif mezhebler] tekfir edirler.

Nəyə əsasən səhabələrə lənət oxuyanları kafir sayırsız, məgər səhabələrin paklığı və məsumluğuna inam islamın şərtlərindən biridir? Bəs niyə Allah-təala Əzhab və Munafiqun surələrində bəzi səhabələri kafir adlandırır?

Share this post


Link to post
Share on other sites

an-nacm surasinin 3-cu ayesina gora Peygambar[sav] na deyirsa amal etmak lazimdir. Peygambar[savv] da sehabeler, konkret Omar[ra] haqqinda yuzlarla hadis naql edilib. buna qarshi chixanlar, konkretny kafirdir. vesselam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
an-nacm surasinin 3-cu ayesina gora Peygambar[sav] na deyirsa amal etmak lazimdir. Peygambar[savv] da sehabeler, konkret Omar[ra] haqqinda yuzlarla hadis naql edilib. buna qarshi chixanlar, konkretny kafirdir. vesselam.

Peyğəmbər həmçinin onu lənətləyib və Ömər dəfələrlə peyğəmbərlə mübahisə edib, onun peyğəmbərliyini şübhə altına salıb, axırda da peyğəmbərə vəsiyyəti yazmağa qoymadı və ümməti iki yerə böldü!

Hədislərə qarşı çıxan kafir olmur, heç olmasa öz əqidənizi öyrənin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu adamlar xətalarını etiraf etməkdənsə,inadkarlıq etməyi üstün tuturlar.Bu sadəcə Qamətin bu cür yalanlarından,təhriflərindən sadəcə biridir.Qamətdən şiələrin xoşu gəlməməsi təbiidir.Haq əhli olmaq bununla ölçülmür.Əslində heç Qamət və adamlarının şiələrə qarşı nəsə super bir təbliğat .rmaqı görsənmir.Gah deyir şiələr qardaşımdır,gah nə bilim rafizilər deyə danışır.Bu adam təkcə bu məsələdə deyil bir çox məsələlərdə də gah nala vurur gah mıxa.Eləcə də Yaşar və Elxan kimilərdə belə kimi ziddiyət içərisindədir.Allah sənə rəhmət etsin Abbad qardaş düz təsbit elədin bunların"islah"ı ,"hikməti" nədən ibarətdir.Bütün günü kimə gəldi xəvaric,təkfirçi desinlər.İfrat radikal qruplardan çəkindirməkdə bir problem yoxdur.Amma bunlar elə xəvariclər kimi ifrata varıblar.Bir dəfə də olsun bunların dilindən hansı kafir zərər görüb?Amma insanlara tağutu başa salan,haqqı təhrif etmədən çatdıran müsəlmanlara qarşı necə də acıdillidir,zalimdir bunlar.Allahdan bu xəstələrə ilk öncə şəfa diləyirəm.Amin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peyğəmbər həmçinin onu lənətləyib və Ömər dəfələrlə peyğəmbərlə mübahisə edib, onun peyğəmbərliyini şübhə altına salıb, axırda da peyğəmbərə vəsiyyəti yazmağa qoymadı və ümməti iki yerə böldü!

Hədislərə qarşı çıxan kafir olmur, heç olmasa öz əqidənizi öyrənin.

1.Haçan lənətləyib onu?Sizin dəvətiniz budur?Kiməsə lənət oxumağa təşviq etmək?Bəlkə Əbu Luluya da rəhmət oxuyasan?!

2.Siz hardan bilirsiz ki orda Peyğəmbər nə yazacaqdı?Ümməti bölənlər görsənir kimdi.Bütün seperatist təriqətlər şiələrin içərisindən çıxıb.Bəlkə Nusayrilərin,Ələvilərin,İsmaililərin yaranmasına da Ömər səbəbkar olub?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mene maraqlidir goresen hansi delilere esasen taguta itaeti Qamet caiz bilir?

O günümüz hakimlərini təkfir etmir.Sırf Ləiləhəilləallah dediklərinə və bəzi islami əməlləri etdiklərinə görə onları müsəlman sayır.Təbii ki,o demir tağuta itaət etmək olar.Sadəcə ona görə hakimlər tağut deyil və bu səbəbdən itaət etmək lazımdır deyir.Halbuki günümüz hakimləri təkcə Allahın endirdiyilə hökm etməməyə görə deyil ,bir çox yöndən küfrə girmişdir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hafiz İbni Kəsir - Rahimahullah - Qurani Kərimin "Əl Maidə" surəsi əllinci ayəsinin təfsirində dedi:

ينكر تعالى على من خرج عن حكم الله المحكم المشتمل على كل خير الناهي عن كل شر وعدل إلى ما سواه من الآراء والأهواء والاصطلاحات التي


وضعها الرجال بلا مستند من شريعة الله كما كان أهل الجاهلية يحكمون به من الضلالات والجهالات مما يضعونها بآرائهم وأهوائهم وكما يحكم به الشارع من السياسات الملكية المأخوذة عن ملكهم جنكزخان الذي وضع لهم الياسق وهو عبارة عن كتاب مجموع من أحكام قد اقتبسها عن شرائع شتى : من اليهودية والنصرانية والملة الإسلامية وغيرها وفيها كثير من الأحكام أخذها من مجرد نظره وهواه فصارت في بنيه شرعا متبعا يقدمونها على الحكم بكتاب الله وسنة رسول الله - صلى الله عليه وسلم - فمن فعل ذلك فهو كافر يجب قتاله حتى يرجع إلى حكم الله ورسوله فلا يحكم سواه في قليل ولا كثير

"Möhkəm, her xeyri əhatə edən ve hər şəri qadağan edən hökmü xaricinə cıxanı və ona bərabər olmayacaq rəylər və havalara və insanların qoyduğu, Allahın şəriətinə dayanmayan şeylərə meyl edəni Uca Allah inkar etmişdir.

Necəki, cahiliyyə əhli cahillik və zəlalət səbəbilə onunla hökm edirdilər. (Bu hökmlər) onların rəy və havalarından ibarət idi.

Bunun kimi, onunla hökm etmək dövlət siyasətinin ana prinsiplərindən idi ki, bunu onlar üçün "Yasaq" meydana qoyan Cinkiz xandan miras almışdılar.

Bu (Yasaq) fərqli şəriətlərdən – yəhudilikdən, nasranilikdən, İslam dinindən və başqa qaynaqlardan - toplanmış hökmlərdən iqtibaslanaraq cəm edilmiş kitabdır.

Ondakı hökmlərin çoxu, sırf onun öz görüşü və havasıdır.

Oğulları üçün tabe olunan və Allahın Kitabından, Rəsulullahın – sallallahu aleyhi və səlləm – sünnətindən önə keçirilən bir şəriət halına gətirilmişdi.

Kim bunu edərsə o kafirdir. Allahın və Rəsulunun hökmünə dönənə qədər onunla vuruşmaq vacib olar. Bu kimi şeylərlə nə az nə də çox halda hökm edilməz ."
</SPAN>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muhamməd Əl Əmin Əş Şinqiti (1325-1393) - محمد الأمين الشنقيطي - Təfsirində nəinki dünyəvi qanunlar qoyan, hətta bu qanunlara tabe olanlar haqqında dedi:

وبهذه النصوص السماوية التي ذكرنا يظهر غاية الظهور: أن الذين يتبعون القوانين الوضعية التي شرعها الشيطان على ألسنة أوليائه مخالفة لما شرعه الله جل وعلا على ألسنة رسله صلى الله عليهم وسلم، أنه لا يشك في كفرهم وشركهم إلا من طمس الله بصيرته، وأعماه عن نور الوحي مثلهم.

"Zikr etdiyimiz bu səmavi naslardan yetərincə aydın olur ki: Şeytanın dostlarının yolu üzrə, Allahın - cəllə və alə - və Rəsulullahın - sallalahu aleyhi və səlləm - qoyduğu qanunlara müxalif olaraq çıxardığı dünyəvi qanunlara tabe olanlar…
Onların küfründə və şirkində onlar kimi, Allahın bəsirətini kor etdiyi və vəhyin nurundan kor olan kimsədən başqası şübhə etməz!!!
"

Muhammədul Əmin Əş Şinqiti: Ədvaul Bəyan:

Kəhf-26: Cild 4/ Səh. 82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muhəmməd bin Salih Əl Useymin - محمد بن صالح العثيمين - (vəfatı 1421/ 10 şəvval hicri) bu barədə belə dedi:

من لم يحكم بما انزل الله استخفافًا به، أواحتقارًا، أواعتقادًا أن غيره أصلح منه، وانفع للخلق أومثله فهوكافر كفرًا مخرجًا عن الملة، ومن هؤلاء من يضعون للناس تشريعات تخالف التشريعات الإسلامية لتكون منهاجًا يسير الناس عليه، فإنهم لم يضعوا تلك التشريعات المخالفة للشريعة الإسلامية إلا وهم يعتقدون أنها أصلح وأنفع للخلق، إذ من المعلوم بالضرورة العقلية، والجبلة الفطرية أن الإنسان لا يعدل عن منهاج إلى منهاج يخالفه إلا وهويعتقد فضل ما عدل إليه ونقص ما عدل عنه‏

"Kim ona əhəmiyyət verməyərək və ya onu xor görərək və ya (şəriət hökmlərindən) başqasınıın ondan daha islah edici, yaradılmışlara daha faydalı olduğuna etiqad edərək, Allahın endirdiyilə hökm etməzsə, o millətdən çıxaran (böyük) küfrlə kafirdir. İnsanlar üçün, izlənən yol olsun deyə, İslam qanunlarına müxalif qanunlar qoyan kəs bunlardandır. Onlar bunun yaradılmışlar üçün daha islah edici və daha faydalı olduğuna etiqad etməsəydilər, şübhəsiz ki İslam şəriətinə müxalif bu qanunları qoymazdılar. Əqli zərurət və yaradılış fitrəti olaraq məlumdur ki, insan meyl etdiyi yolun fəzilətli - üstün, vaz keçdiyi yolun naqis - nöqsanlı olduğuna etiqad etməsə bir yoldan, ona müxalif olana meyl etməz."

Üç əsas şərhi: Bab:

الغيب ما غاب عن الإنسان وهو نوعان

Fətvalar və Risalələr toplusu: 2/143

Share this post


Link to post
Share on other sites

SELAM ALEYKUM.HZ.OMER xelifeliyi dovrunde IRAN hakimiyyetini suquta endirmishdir darma dagin etmishdir.PEYGEMBERIMIZ SAG IKEN HZ.OMERI CENNETLE MUJDELEYIB. nece olur cennetle mujdelediyi RESULULLAH HZ.OMERE lenet oxuyub?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Əs salamu aleykum və rahmətullahi təalə. Əziz qardaş və bacılar bunu da qeyd edim ki, Qamət Süleymanov xəta edə bilər, çünki O, məsum deyil. Hədis şərifdə Allah rəsulu (s.ə.s) belə buyurmuşdur: “Hər bir kəs müsəlmanın eybini gizlədərsə, Uca Allahda onun eybini gizlədər.” (Səhih Müslim, hədis № 2580). Bunu da qeyd edim ki, Qamət Süleymanov deyir ki, Azərbaycan ölkəsi Darul – İslamdır. Bu məsələ ilə bağlı mən onu tam şəkildə dəstəkləyirəm. Lakin lənətullahi aleyhi xavaric sayılan təkfirçilər deyirlər ki, Azərbaycan ölkəsi Darul – Kufurdur. Həmçinin Azərbaycan xalqının camaatının əksəriyyətini kafir hesab edirlər. Bunu da qeyd edim ki, ilk dəfə xavariclər raşidi xəlifəli Osman və Əlini (Allah onların hər ikisindən razı olsun) kafir hesab edərək onları öldürmüşdülər. Hətta xavariclərin şairlərindən biri yazır ki: “Əlini (ə) öldürən şəxs haqq yolunda Əlini (ə) öldürmüşdür, çünki O, bunu Allahın rizasını qazanmaq üçün bunu edib” Görün xavariclər nə etdilər Allah rəsulununun (s.ə.s) cənnət ilə müjdələmiş insanı öldürdülər. Xavariclər kimə qarşı çıxdılar? Ölkə rəhbərlərinə qarşı çıxdılar. İndi isə tarix təkrarlanır. Bunu da qeyd edim ki, 4 məzhəbin imamları nə də sələfin salehin gedən insanların yolları heç biri hökumət başçısına qarşı çıxmamışdır. “Ey iman gətirənlər! Allaha, Peyğəmbərə və özünüzdən olan ixtiyar (əmr) sahiblərinə itaət edin! Əgər bir iş barəsində mübahisə etsəniz, Allaha və qiyamət gününə inanırsınızsa, onu Allaha və Peyğəmbərə həvalə edin! Bu daha xeyirli və nəticə etibarilə daha yaxşıdır.” (Nisa, 59). Fudeyl ibn İyad (rahiməhullahi təalə) belə demişdir: “Əgər mənim qəbul olunması bir duam olsa idi, o duanı rəhbərlər üçün edərdim.” (Əbu Nueym. “əl-Hilyə” 8\91). Mən onlar üçün dua edirəm “Allahumə əslih vulətəl müslimin” Tərc – “Allahım müsəlman rəhbərlərini islah et” Mə əs salam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bunu da qeyd edim ki, Qamət Süleymanov deyir ki, Azərbaycan ölkəsi Darul – İslamdır. Bu məsələ ilə bağlı mən onu tam şəkildə dəstəkləyirəm. Lakin lənətullahi aleyhi xavaric sayılan təkfirçilər deyirlər ki, Azərbaycan ölkəsi Darul – Kufurdur.

Sən özün nəsən ki kimisə də dəstəkləyəsən? İki eşşəyin arpasın bölə bilməyənlər gəlib burda fətva verir.... Al bu alimə də lənət oxu...Bin Bazın məllimidir!

Səudiyyə Ərəbistanının, Abdul Aziz bin Bazdan əvvəlki müftisi, Muhamməd bin İbrahim Aluş Şeyxə sual:

س: هل تجب الهجرة من بلاد المسلمين التي يحكم فيها بالقانون؟

ج: البلد التي يحكم فيها بالقانون ليست بلد إسلام، تجب الهجرة منها

"Sual: (Dünyəvi) qanunlarla hökm edilən Müsəlman ölkələrindən hicrət etmək vacibdirmi?

Cavab: (Dünyəvi) qanunlarla hökm edilən ölkə İslam ölkəsi deyil! Oradan hicrət etmək vacidbir..."

Muhəmməd bin İbrahim: Məcmuə Rəsail vəl Fətəva: 6/88 (Sual-1451)

İndi Qamətdən soruşaq: Ölkəmiz hansı qanunlarla idarə edilir? İslam qanunlarıyla yoxsa küfr qanunlarıyla? Təbii ki küfr qanunlarıyla.. O zaman bu fətvaya görə Azərbaycan Darul İslamdırmı?...

İbni Qeyyimə də oxu

İbnul Qeyyim əl Cəvziyyə "Zimmət əhlinin hökmləri" adlı kitabında deyir:

قال الجمهور دار الإسلام هي التي نزلها المسلمون وجرت عليها أحكام الإسلام وما لم تجر عليه أحكام الإسلام لم يكن دار إسلام وإن لاصقها فهذه الطائف قريبة إلى مكة جدا ولم تصر دار إسلام بفتح مكة وكذلك الساحل

"Cumhur dedi: "Darul İslam, Müsəlmanların yaşadığı və üzərində İslam hökmlərinin icra edildiyi yerdir. Üzərində İslam hökmləri icra edilməyən yer, ona bitişik olsa belə Darul İslam olmaz!

Ət Taif Məkkəyə çox yaxın idi, Məkkənin fəthi ilə Darul İslam olmadı. Sahildə bunun kimi."

Qaynaq: İbnul Qeyyim əl Cəvziyyə "Əhkəmu Əhliz Zimmə" 2/728 (Daru İbni Hazm çapı)


Əli bin Suleyman əl Mərdəvi əl Hanbəli (817-885 h/1414-1480 m)
"Əl İnsaf fi Məarifətir Racih min Əl Xilaf"" kitabında dedi:


<B>


دار الحرب : ما يغلب فيها حكم الكفر


"Darul Harb, küfr hökmünün üstün - qalib olduğu yerdir"


</B>




Qaynaq: Əl Mərdəvi "Əl İnsaf" (4/121)

علي بن سليمان المرداوي الحنبلي


الانصاف في معرفة الراجح من الخلاف</SPAN>

Al bu da Useymin

İbni Useymin
"Şərhu Usulis Sələsə" kitabında bu barədə deyir:


وبلد الشرك هو الذي تقام فيها شعائر الكفر ولا تقام فيه شعائر الإسلام كالأذان والصلاة جماعة، والأعياد، والجمعة على وجه عام شامل ، وإنما قلنا على وجه عام شامل ليخرج ما تقام فيه هذه الشعائر على وجه محصور كبلاد الكفار التي فيها أقليات مسلمة فإنها لا تكون بلاد إسلام بما تقيمه الأقليات المسلمة فيها من شعائر الإسلام، أما بلاد الإسلام فهي البلاد التي تقام فيها هذه الشعائر على وجه عام شامل.

"Şirk ölkəsi (darul şirk) – Küfr şüarlarının yerinə yetirildiyi, "Əzan" "Camaat" və Bayram namazı" kimi İslam şüarlarının "ümumi və əhatəli" bir şəkildə yerinə yetirilmədiyi yerdir.


Bu şüarların "bir qrup" tərəfindən yerinə yetirilməsini bunun xaricində tutmaq üçün, sadəcə "ümumi və əhatəli" şəkildə deyirik. Az sayda müsəlmanların olduğu kafirlərin ölkələri kimi.


Az sayda müsəlmanın orada İslam şüarlarını yerinə yetirməsilə ora Darul İslam olmaz!


İslam ölkəsi, bu şüarların "ümumi və əhatəli" şəkildə yerinə yetirildiyi yerdir!"


Salih İbni Useymin: Şərhu Usulis Sələsə:


Gördüyümüz kimi, Darul İslam üçün "camaat və cümə" namazlarının iqaməsini şərt qoyan İbni Useymin bir şərt daha əlavə edir! Bu şüarların hamılıqla yerinə yetirilməsi! Lakin Qamət Süleymanov "təhrif minhəcində" olduğu üçün ikinci şərti gizlətmişdir!


Məgər Azərbaycanda bu şüarlar hamılıqla yerinə yetirilir?


8 milyonluq bir olkədə 5000 adamın cümə qılması "əhatəli və ümumidir" demək olarmı? Bu rəqəm 1% dən daha aşağıdır…

Sənin kimi dəyərsizlər heç nə bilmədən atılıb ortaya pözün biyabır edir...

O ki qaldı ölkə başçılarına...Sələfilərin ən son müfəssir Şinqiti təfsirdə sənin kimi qelbi xəstələrlə bağlı deyir:

Muhamməd Əl Əmin Əş Şinqiti (1325-1393) - محمد الأمين الشنقيطي - Təfsirində nəinki dünyəvi qanunlar qoyan, hətta bu qanunlara tabe olanlar haqqında dedi:


وبهذه النصوص السماوية التي ذكرنا يظهر غاية الظهور: أن الذين يتبعون القوانين الوضعية التي شرعها الشيطان على ألسنة أوليائه مخالفة لما شرعه الله جل وعلا على ألسنة رسله صلى الله عليهم وسلم، أنه لا يشك في كفرهم وشركهم إلا من طمس الله بصيرته، وأعماه عن نور الوحي مثلهم.

"Zikr etdiyimiz bu səmavi naslardan yetərincə aydın olur ki: Şeytanın dostlarının yolu üzrə, Allahın - cəllə və alə - və Rəsulullahın - sallalahu aleyhi və səlləm - qoyduğu qanunlara müxalif olaraq çıxardığı dünyəvi qanunlara tabe olanlar…
Onların küfründə və şirkində onlar kimi, Allahın bəsirətini kor etdiyi və vəhyin nurundan kor olan kimsədən başqası şübhə etməz!!!
"

Muhammədul Əmin Əş Şinqiti: Ədvaul Bəyan:

--------------------

Muhəmməd bin Salih Əl Useymin - محمد بن صالح العثيمين - (vəfatı 1421/ 10 şəvval hicri) bu barədə belə dedi:


من لم يحكم بما انزل الله استخفافًا به، أواحتقارًا، أواعتقادًا أن غيره أصلح منه، وانفع للخلق أومثله فهوكافر كفرًا مخرجًا عن الملة، ومن هؤلاء من يضعون للناس تشريعات تخالف التشريعات الإسلامية لتكون منهاجًا يسير الناس عليه، فإنهم لم يضعوا تلك التشريعات المخالفة للشريعة الإسلامية إلا وهم يعتقدون أنها أصلح وأنفع للخلق، إذ من المعلوم بالضرورة العقلية، والجبلة الفطرية أن الإنسان لا يعدل عن منهاج إلى منهاج يخالفه إلا وهويعتقد فضل ما عدل إليه ونقص ما عدل عنه‏

"Kim ona əhəmiyyət verməyərək və ya onu xor görərək və ya (şəriət hökmlərindən) başqasınıın ondan daha islah edici, yaradılmışlara daha faydalı olduğuna etiqad edərək, Allahın endirdiyilə hökm etməzsə, o millətdən çıxaran (böyük) küfrlə kafirdir. İnsanlar üçün, izlənən yol olsun deyə, İslam qanunlarına müxalif qanunlar qoyan kəs bunlardandır. Onlar bunun yaradılmışlar üçün daha islah edici və daha faydalı olduğuna etiqad etməsəydilər, şübhəsiz ki İslam şəriətinə müxalif bu qanunları qoymazdılar. Əqli zərurət və yaradılış fitrəti olaraq məlumdur ki, insan meyl etdiyi yolun fəzilətli - üstün, vaz keçdiyi yolun naqis - nöqsanlı olduğuna etiqad etməsə bir yoldan, ona müxalif olana meyl etməz."

Üç əsas şərhi: Bab:


Fətvalar və Risalələr toplusu: 2/143 (
)

Ey nanəcib bunlar xavricdir? Bəsdir də kafir şeyxinin cahil fətvalarına gözüyumulu uydun.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mən də sənin kimilərə deyirəm ki, bəsdir camaata kafir-kafir diyəsiz. Peyğəmbər (s.ə.s) belə buyurdu: “Kim bir müsəlmanı: “Ey kafir!” deyə çağırır vəya ona; “Ey Allahın düşmanı!” deyərsə. O adam da belə deyilsə bu söz söyləyənin özünə dönər.” Və ya “Kim Müsəlman qardaşına kafir deyərsə, o, ikisindən biri kafir olar” (Buxari, Müslim). Bunu da qeyd edim ki, sənin gətirdiyin sitatlar umumi məsələdir. Umumi hökm ilə xüsusi hökm arasında boyük fərq var. Məs salam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mən də sənin kimilərə deyirəm ki, bəsdir camaata kafir-kafir diyəsiz. Peyğəmbər (s.ə.s) belə buyurdu: "Kim bir müsəlmanı: "Ey kafir!" deyə çağırır vəya ona; "Ey Allahın düşmanı!" deyərsə. O adam da belə deyilsə bu söz söyləyənin özünə dönər." Və ya "Kim Müsəlman qardaşına kafir deyərsə, o, ikisindən biri kafir olar" (Buxari, Müslim). Bunu da qeyd edim ki, sənin gətirdiyin sitatlar umumi məsələdir. Umumi hökm ilə xüsusi hökm arasında boyük fərq var. Məs salam.

A ! Ayeden hokm chixarma ehliyyetini rebbin qamet mi verdi? Yoxsa sene bu "vergi" yuxuda verildi? Darul-Kufrdur deyenleri xavaric adlandirirsansa onda Berqin dediyi alimleri de xavaric adlandir. Eger yahudileshmemisense. O alimleri xavaric saya bilmezsen sen...chunki sen Allaha ve Rasuluna iman getirmedin...

Hedisde deyilir ki, eger o kafir olmazsa o soz onun ozune qayidar. Tekfir edilenler ise kafirdir, ve bunu biz alimlerin fetvalari ile isbat edirik...Elhamdulillah

Share this post


Link to post
Share on other sites
SELAM ALEYKUM .al fath PEYGEMBERIMIZ S.A.V HZ. OMERI lenetlemesi haqda hedis getire bilersen????????

Movzunu bazar chevirme!!! Movzu achilib ki sheyxinizin nifaqini gosterek ki, insanlar ayilsinlar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
. Bunu da qeyd edim ki, 4 məzhəbin imamları nə də sələfin salehin gedən insanların yolları heç biri hökumət başçısına qarşı çıxmamışdır

O sənin dediyin hakimlər tarixən şəriətlə hökm etmişdir.Yoxsa sən onları indikilərlə müqayisə edirsən?Hal-hazırda Allah subhanahu taalaya qarşı dəhşətli küfr ,cinayət edən hakimlərlə dediklərini bir edirsən?Amma sizin əqidənizə görə Yezidə qarşı çıxan imam Huseyn,Həccacı təkfir edən bəzi səhabələrdə xavaric olmuşdur?!Halbuki onlara xavaric heç kim demədi.Gətirdiyin ayə isə müsəlman hakimlərə aiddir.Heç olmasa təfsirinə bax!

Edited by ibn Teymiyye

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alləmə İbni Bəttal Əl Qurtubi (Ölümü 1057/449) Buxarinin "Sahih" əsərini şərh etdi.

"Sizi Həbəşi bir kölə idarə etsə belə, dinləyin və itaət edin" « اسمعوا وأطيعوا وإن استعمل عليكم عبد حبشى » hədisini açıqlarkən dedi:

قال أبو بكر بن الطيب: أجمعت الأمة أنه يوجب خلع الإمام وسقوط فرض طاعته كفره بعد الإيمان، وتركه إقامة الصلاة والدعاء إليها، واختلفوا إذا كان فاسقا ظالما غاصبا للأموال

"Əbu Bəkr ibni ət Tayyib dedi: Ümmət icma etdi: İmam imandan sonra küfrə girsə, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk etsə, onu vəzifəsindən endirmək vacib olar, ona itaət eləməyin fərziyəti qüvvədən düşər. Fasiq, zalım olması və malları qəsb etməsi halında ixtilaf etmişlər."

Şərhil Buxari li İbni Bəttal:

15/229 (el. versiya)

Muslimin şarihlərindən Əbul Abbas Əl Qurtubi (578-656/1182-1258) “üsyanda itaət yoxdur” prinsipini açıqlayaraq bu üsyanın küfr olması halında müsəlmanların üzərinə nə düşür sualına gözəl bir cavab verir:



إن كانت تلك المعصية كفرًا : وَجَبَ خَلْعُه على المسلمين كلهم . وكذلك : لو ترك إقامة قاعدة من قواعد الدين ؛ كإقام الصلاة ، وصوم رمضان ، وإقامة الحدود ، ومَنَع من ذلك . وكذلك لو أباح شرب الخمر ، والزنى ، ولم يمنع منهما ، لا يختلف في وجوب خَلْعِهِ . فأمَّا لو ابتدع بدعة ، ودعا النَّاس إليها ؛ فالجمهور : على أنه يُخْلَع

“Bu masiyyət/üsyan bir küfr olarsa: bütün müsəlmanların üzərinə onu (xəlifəni) vəzifəsindən almaq vacibdir. Bunun kimi, əgər namazın qılınması, ramazan orucu, hədlərin tətbiqi kimi din qaydalarından/şüarlarından birini tərk edərsə, yerinə yetirilməsinə mane olarsa. Bunun kimi içki icməyi, zinanı sərbəst qılar və bunlara mane olmazsa, vəzifəsindən alınmasının vacibliyində ixtilaf yoxdur!

Bidət çıxarmasına və insanları buna çağırmasına gəlincə: cumhura (yəni alimlərin çoxuna) görə vəzifəsindən endirilər!”

Qaynaq:
Əbul Abbas Qurtubi: Əl Mufhim limə Uşkilə min Təlxisi Kitabi Muslim: 4/38


Alimlərin görüşü budur




Share this post


Link to post
Share on other sites

sualim ABDULEZIZ222 dir mene maraqlidir hansi delile esasen Qamet bu dovleti DarulIslam adlandirir.Diger qardashlarida yeqin ki bu sual maraqlandirar.Inshallah imkan verek ABDULEZIZ222 delilerini getirsin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qamətin nəsə dəlili var?"Azərbaycanda məscidlər açıqdır,əhalinin çoxu müsəlmandır" və s.və s.Amma bütün bunlar qalsın bir tərəfə.Yenə belə kimi "dəlil"lərlə bəzilərinin başını bişirə bilir.Ancaq bu adam SSRİ vaxtında Azərbaycanın darul-küfr olduğunu deyəndə etiraz edir.Maraqlıdı görəsən SSRİ dövründə Azərbaycanla məsələn Ukraynanın arasında nə fərq olub?(yəni dini baxımdan)

Edited by ibn Teymiyye

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...