Перейти к содержимому

Ibrahim (as)-in Meqami Ile Huseyn (as)-in Meqami...


Atella

Recommended Posts

Kebe etrafinda olan Ibrahim (as) in meqaminin arxasinda namaz qilanlar, Kerbela cholunde Huseyn (as) in meqami arxasinda namaz qilmagi niye shirk bilirler??

Meger, gormurlemi ki, Ibrahim (as) ayaginin qoydugu yere Imam Huseyn (as) bashini qoydu?

Kerbelad cholunde gozellikden bashqa bir shey yoxdur. Bunu gormeyeneler ancaq Yezidler ve Ibn Ziyadlar ola biler

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Kebe etrafinda olan Ibrahim (as) in meqaminin arxasinda namaz qilanlar, Kerbela cholunde Huseyn (as) in meqami arxasinda namaz qilmagi niye shirk bilirler??

Allah seni huseynnen(e) ayri salmasin cennetde.amin

Qardashim sen bele suallarla robotbashlarin bashini tormazit eletdirirsenee :dancep6:

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

agilli ol, bu ozu-ozuluyunde shirk deyil, ancaq bu ishi adet halina getirmek lazim deyil. chunki, Ibrahim[as]-in meqaminda namaz qilmaq sunnede var, Huseyn[ra] ise yox.

Beyem adet olanda shirk olur?Buna Peygember(s) hedis var ki adet eleseniz shirkdir?

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

demiram shirkdir, deyirem ki, bidetdir. amma bu chox davam etsa shika .ra bilar. tak chto, chekinmek lazimdir bela emellerden

1.Qardash eger bir emel bidetdirse demeli haramdir.

2.Men senden bu barede hedis istedim

3.Namazda insani shirke .ra biler indi senin mentiqinle insan gerek namaz qilmasin?

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bu iddiani siz verirsiz ki, burda namaz qilmaq olar. tak chto hadisi de siz gatirin.

niye inad edirsenki,bes delil deyil sene ibrahim meqminda namaz qilmag?

delil deyil ismail ve anasinin qebrinin yaninda namaz qilmag?

delil deyil kehf suresi 21-de oxuyuruq.

Onların (əshabi-kəhfin) haqqındakı mübahisədə qalib gələnlər (möminlər) isə: “Onların (məzarı) üstündə (Allaha ibadət etmək məqsədilə) bir məscid tikəcəyik!” – dedilər.

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

hedisler var ki, hz.Ibarahimin [sa] meqaminda namaz qilmaq olar. hedis getir ki, haminin meqaminda namaz qila bilersen. subut ela da iddiavu.

burda kimse iddia etmeyibki haminin meqaminda namaz qilmag olar,yalan danishma! :secret:

hedis nedir aye yazdimki mominin meqaminda mescid tikib ibadet etmek olar!!!

Imam Huseynin momin olmadigina dair delilin var?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Peygember[sav]-in vaxtinda momin yox idi? amma ne hz.Hamzanin ne de bashqa mominlerin qebri ustunde 23 ilde Peygember[sav] ne turbe tikdi, ne de bir shey. yani sunnede bela bir shey yoxdur. qurandaki, o ayete gelince, orda islamdan evvelki dovrlerden danishilir, onlarda da sheriet bashqa idi. islam sherieti bashqa sheydi, sen bilmezsen. vesselamu aleykum ya muminin .

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Peygember[sav]-in vaxtinda momin yox idi? amma ne hz.Hamzanin ne de bashqa mominlerin qebri ustunde 23 ilde Peygember[sav] ne turbe tikdi, ne de bir shey. yani sunnede bela bir shey yoxdur. qurandaki, o ayete gelince, orda islamdan evvelki dovrlerden danishilir, onlarda da sheriet bashqa idi. islam sherieti bashqa sheydi, sen bilmezsen. vesselamu aleykum ya muminin .

Siz dediyiniz dovrlerde mescidlerin dami var idi? Minareler var idi?? Mescidlerin doshemesi taxtdan idi?? uzerleri xalchadan idi?? Mescidin heyeti mermerden idi???

Tarixde chox olub ki, bezi xelifeler shehidlerin qebirlerinin silinmesinden oteri o yerlere su burxaiblar, amma niyyetleri bash tutmayib.

Qebirler uzerinde gunbezleri ona gore tikdiler ki, o yerlerden nishan qalsin, gelecek nesillere, ya mumin.

Изменено пользователем Atella
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qebirler uzerine mescidler olmaz.

Bildiyinizi də, bilmədiyinizi də danışırsız!

Kəhf 21 - (İnsanları–Tərsusun əhalisini) onların halı ilə beləcə tanış etdik ki, Allahın (məxluqatın öləndən sonra diriləcəyi haqqındakı) vədinin doğru olduğunu və qiyamətin qopacağına əsla şübhə olmadığını bilsinlər. O zaman (Tərsusdakı möminlər və kafirlər) öz aralarında onların (əshabi-kəhfin) işi (və ya insanın öləndən sonra dirilib-dirilməyəcəyi, dirilmənin yalnız ruhla, yaxud ruh və bədənlə birlikdə olacağı kimi dini məsələlər) barəsində mübahisə edirlər. (Nəhayət, əshabi-kəhf öldükdən sonra kafirlər) dedilər: “Onların üstündə bir bina tikin. Rəbbi (onların öldüyünü, yaxud yenidən yuxuya getdiyini və nəyə etiqad etdiyini) daha yaxşı bilir!” Onların (əshabi-kəhfin) haqqındakı mübahisədə qalib gələnlər (möminlər) isə: “Onların (məzarı) üstündə (Allaha ibadət etmək məqsədilə) bir məscid tikəcəyik!” – dedilər.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

mani niye esebleshdirirsiz? sorushuruq ki, Peygember[sav] bela ish edib? ve yaxud deyib ki, qebirlerin ustunde mescid tikin? agar hedisiniz varsa getirin, yoxdusa deyin bidetdir de edirik. vesselam.

Sehih-Buxaride bu movzuda iki bab zikr olunub. Bunlarin hansi dogrudur.??

<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">

<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">61- Kabirler Üzerinde Mescidler Edinmenin Mekruh Kılınması Babı

Alî ibn Ebî Tâlib'in torunu olan el-Hasen ibnu'l-Hasen (97) vefat ettiğinde, eşi ve yine Alî'nin torunu olan Fâtıma bintu'l-Hüseyin (110), kocasının kabri üzerine bir sene kadar bir kub­be kurmuştu [166]. Sonra bu kubbe kaldırıldı. O sırada Fâtıma ve yanında bulunanlar bir sayha işittiler. Sayha sahibi:</H3>— Düşün bak! Bu musîbet-zedeîer kaybettiklerim buldular mı? diye soruyordu.

Diğer bir sayha sahibi de bu suâle:

— Hayır, onlar ümîdlerini kestiler de döndüler, dîye cevâb vermişti [167].

62-.......Urve'den;odaÂişe®'dentahdîsetti. Peygamber (S) âhirete göç ettiği hastalığında: "Allah Yahûdîler'i ve Hrısüyanlar'ı rah­metinden uzak kılsın. Bunlar peygamberlerinin kabirlerini mescid edindiler" buyurmuştur [168]. Âişe: Böyle bir endîşe olmasaydı sahâ-bîler, Rasûlullah'ın kabrini açık bırakırlardı. Lâkin ben onun mes­cid edinilmesinden korkarım, demiştir [169].

<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">

<H3 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">70- Kabir Üzerine Mescid Kurulmasının Meni) Babı</H3>

97-.......Âişe ® şöyle demiştir: Peygamber (S) hasta olduğu zaman kadınlarından bâzısı Habeşistan'da gördükleri bir kiliseyi ko­nuştular. Ona Mâriye (yânî Meryem Ana) Kilisesi deniyormuş. (Son­radan Peygamber'in kadınlarından olan) Ümmü Seleme ile Ümmü Habîbe ® Habeşistan arazîsine gitmişlerdi [188]. Bu iki kadın o kilisenin güzelliğini ve içindeki suret ve timsâlleri zikrettiler. Bunun üze­rine Peygamber başını yukarı kaldırdı da: "Onlar kendilerinden iyi bir kimse çıkıp da vefat ettiği zaman, onun kabri üzerine bir mescid bina ederler, sonra o binaya bu suretleri (yânî resimleri) y.rlar. İş­te onlar Allah katında mahlûkaatın en şerlileridirler" buyurdu [189].

</H3></H3>

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...