nardarani Опубликовано: 28 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 28 марта, 2008 Nardarani hədisdə deyilmədi ki: "Pişik ev-heyvanıdır" Hərfən tərcümə isə belədir في الهرة أنها من أهل البيت "Həqiqətən pişikdə əhli-beytdəndir..." (Vəsail əş-Şiə, 1-ci çild, səhifə 227, hədis № 579) Məlumdur ki, əhli-beyt dedikdə xüsusən Fatimə, Əli, Həsən, Hüseyn, radiyallahu ənhum qeyd olunur. Lakin siz dələduzlar pişikləri də belə əhli-beytə daxil edirsiniz. Mə əs salam. Gorurem ozunu anlamazdiga qoymusan. Onda sene bir sual/ de gorum mene hud -73-de ki, Ehli-Beyt den menzur Peygamberin ailesidir yoxsa? Eger cavain menfidirse onda de gorum neye esasen bunu deyirsen?! Sualimdan teccublenme. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 28 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 28 марта, 2008 Bunu da qeyd edim ki, "Əhli-beyt" dedik də yəni evin sakinlərindən əsasən, həyat yoldaşları və ondan sonra uşaqlar və qohumlar qeyd olunur. Dəlil olaraq Uca Allaha belə buyurur: "(İbrahimin) arvadı (Sara pərdə arxasında) durmuşdu (və ya qonaqlara qulluq edirdi). O (bu sözləri eşidib Lut tayfasının başına gələcək müsibətdən qafil olduğuna sevinərək və ya qoca yaşında oğlu olacağına təəccüblənərək) güldü. Bundan sonra Biz onu İshaqla, İshaqın da ardınca Yəqubla (İshaqın, ondan sonra Yəqubun dünyaya gələcəyi ilə) müjdələdik. (İbrahimin arvadı) dedi: "Vay halıma! Mən qoca bir qarı, bu ərim də ixtiyar bir kişi olduğu halda, mən necə doğa bilərəm?! Bu çox təəccüblü bir şeydir!" (Mələklər ona) dedilər: "Allahın əmrinə (əmr etdiyi bir şeyə) təəccübmü edirsən? Ey ev əhli! Allahın bərəkəti və mərhəməti üstünüzdə olsun. Allah təriflənib şükür olunmağa, öyülüb mədh edilməyə layiqdir!" (Allahın bütün işləri bəyənilmişdir. O, tükənməz və əvəzsiz nemət, ehsan və kərəm sahibidir!)" (Hud, 71-72-73). (قَالُواْ أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللّهِ رَحْمَتُ اللّهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ) (سورة هود, 73) Bu ayənin təfsiri ilə bağlı şiə alimlərindən sayılan Təbərsi "Məcməül-bəyan" əsərində deyir: "Bura da "Əhli-beyt" yəni Ey ev əhli! dedik də mələklər tərəfindən İbrahimin (ə) zövcəsi (Saraya) xeyir-dualar verib ifadədən istifadə olunaraq nəzərdə tutulur." (Təbərsinin, "Məcməül-bəyan" təfsiri, 3-cü cild, səhifə 180). Beləliklə Hud surəsinin 73-cü ayəsindən məlum olur ki, Uca Allah İbrahimin (ə) həyat yoldaşına yəni Saraya "Əhli-beyt" deyə müraciət etmişdir. Musa (ə) haqında Uca Allah belə buyurur: "Musa (onillik xidmət) müddətini başa vurub ailəsi ilə birlikdə (Misirə tərəf) yola çıxdığı zaman Tur dağı tərəfdə bir od gördü. O, ailəsinə dedi: "Siz (mən qayıdanadək burada) durun. Mən bir od gördüm. Bəlkə, gedib ondan sizə bir xəbər, yaxud bir göz gətirim ki, qızınasınız!" (Qəsəs, 29). Bu ayədə qeyd olunan «بِأَهْلِهِ» "bi-əhlihi" kəlməsi Musanın (ə) ailəsi yəni zövcəsi (həyat yoldaşı) qeyd olunur. Eləcə də kişinin əhli onun qadınlarına, ev əhlinə və tərəfdarlarına deyilir. Bununla belə şiə təfsirçiləri də belə düşünürlər. Çünki o zaman Musa (ə) ilə zövcəsindən (həyat yoldaşından) başqa heç kəs olmayıb. Uca Allah belə buyurur: "Bir zaman Musa (Mədyəndən Misirə gedərkən) ailəsinə (zövcəsinə) demişdi: "Mən bir od gördüm, (siz burada durun) mən də gedib ondan sizə bir xəbər, yaxud bir göz gətirim ki, qızınasınız". (Nəml,7). Şiə təfsirçiləri ən-Nəml surəsinin 7-ci ayəsinin ardınca ayə ilə şərh edərək: "Musa müddətini başa vurub ailəsi ilə birlikdə yola çıxdı..." (Qəsəs, 29). Yəni ailəsi ilə birlikdə deyəndə zövcəsi (həyat yoldaşı) ilə nəzərdə tutulur" (Təbərsinin, "Məcməül-bəyan" təfsiri, 4/211, Təfsir Qummi, 2/139, Fətullah Kaşani «Minhacül Sadiqin» 7/95). Bununla belə Quran Kərimdə "ailə" və yaxud "evin sakinləri" yəni əhli-beyt qeyd olunduqda Əhzab surəsinin 33-cü ayəsində əhli-beyt kəlməsinin işlənməsi eyni mənanı ifadə edir: "Ey əhli-beyt! Allah sizdən çirkinliyi (günahı) yox etmək və sizi tərtəmiz (pak) etmək istər!" (Əhzab, 33). Əhli-beyt dedikdə peyğəmbərin (s.ə.s) həyat yoldaşlarına müraciət edərək bildirir. Çünki ayənin davamın ardıcıllığı belə qeyd olunur. "Allahın evlərinizdə oxunan ayələrini (Quranı) və hikməti (Peyğəmbərin qoyduğu qayda-qanunu) xatırlayın. Allah (möminlərə) lütfkardır, (bəndələrinin bütün əməllərindən) xəbərdardır!" (Əhzab, 34). Bu ifadələr yalnız peyğəmbərin (s.ə.s) həyat yoldaşlarına müəyyən edir. Çünki Əhzab surəsinin 28-ci ayəsindən 34-cü ayələrinə qədər peyğəmbərin (s.ə.s) zövcələrinə müraciət edilir. Nəticə də qeyd olunur ki, peyğəmbərin (s.ə.s) ailəsi əsasən onun həyat yoldaşları və uşaqları ilə kürəkəni daxil olunur. Necə ki, bu haqda hədisdə xəbər verilir: "Peyğəmbər (s.ə.s) Fatiməni, Həsən, Hüseyn, və Əlini örtü ilə örtdüb: "Ey Rəbbim bunlar mənim ailəmdir." demişdir." (Tirmizi, hədis № 3205). Allah rəsulunun (s.ə.s) bu cür deməsi onların ailəyə üzvündən olduğunu xəbər verir. Çünki əmisi sayılan Abbasın və onun uşaqlarını da bu cür örtü ilə örtmüşdür. "Zeyd ibn Ərqama (r.a) rəvayət edir ki, Bir gün Rəsulullah (s.ə.s) Məkkə ilə Mədinə arasında Xum deyilən bir bulağın başında aramızda xütbə oxumaq üçün ayağa qalxıb belə buyurdu: «Bundan sonra, diqqət yetirin ey camaat! Mən ancaq bir insanam. Rəbbinin elçisi gəlib də ona razılıq etməm (ölümüm) yaxındır. Mən sizə iki ağır şey bıraxıram. Bunların birincisi doğru yol və nur olan Allahın Kitabdır. İndi Allahın kitabını alın və onun yolu ilə gedin. Bir də əhl-i beytimi xəta etməməyinizi yadınızda saxlayın" — deyərək bunu 3 dəfə təkrarladı....» ravi Zeydə (r.a) : "Onun əhl-i beyti kimlərdir ya Zeyd? Qadınları əhl-i beytindən deyilmi?" deyə soruşdu. Zeyd (r.a) : "Qadınları əhl-i beytəndir. Lakin onun əhl-i beyti ondan sonra sədəqədən məhrum olanlardır." cavabını verdi. Ravi: "Kimdir onlar?" deyə soruşdu. Zeyd (r.a): "Onlar Əli, Aqıl, Cəfər və Abbasdır" dedi. Ravi: "Bunların hamısı sədəqədən məhrum mudurlar? dedi. Zeyd (r.a): "Bəli!" cavabını verdi." (Səhih Müslim, "Səhabələrin fəzilətlərin fəsli" hədis № 2408). Bu məsələ ilə bağlı deyirəm: Allah rəsulunun (s.ə.s) qadınları əhl-i beytdəndir. Amma onlar sədəqə alıb götürmək, özlərinə haram olan əhl-i beytdə daxil deyirlər. Necə ki, Zeyd ibn Ərqamanın (r.a) rəvayətində: «Qadınları əhl-i beytindəndir. Lakin onun əhl-i beyti (Əli, Aqıl, Cəfər və Abbasdır ki) özlərinə zəkat alıb götürmək haram olanlardır.» deyərək buna işarə etmişdir. Beləliklə Allah rəsulunun (s.ə.s) qadınları əhl-i beytdən sayılırlar. Mə əs salam. “Əhli-beyt” sözü lüğətdə “ev əhli” mə`nası verməsinə baxmayaraq, istilahi mə`nada İslam Peyğəmbərinin ailəsi, övladları məfhumunu daşıyır və yalnız xüsusi şəxslərə aid edilir. Bu şəxslərin kim olması Peyğəmbərin özündən nəql olunan onlarca rəvayətdə açıq-aşkar bəyan edilmişdir. Bu rəvayətlərdə yalnız Əli (ə), Fatimə (ə.s), Həsən (ə), Hüseyn (ə) və imam Hüseynin nəslindən olan və Peyğəmbərin vəfatından sonra dünyaya gələn doqquz nəfər o Həzrətin Əhli-beyti kimi təqdim edilmişdir. O rəvayətlərdən bir neçəsini nümunə olaraq əziz oxucuların nəzərinə çatdırırıq… 1– Şeybənin qızı Səfiyyə Ayişədən nəql edir ki, bir gün Peyğəmbər əbasını çiyninə salıb evdən çıxdı. Bu zaman Əlinin oğlu Həsən o həzrətin yanına gəldi. Peyğəmbər onu əbasının altına çəkdi. Sonra Hüseyn, daha sonra Fatimə, ondan sonra da Əli gəldi. Peyğəmbər hamısını əbasının altına toplayıb bu ayəni tilavət etdi… “Allah-taala istəyir ki, bütün günah və çirkinlikləri yalnız siz Əhli-beytdən uzaqlaşdırsın və sizi tamamilə pak-pakizə qərar versin.” (“Əhzab” surəsi, 33) 2.Amir ibni Sə`d ibni Əbi Vəqqas öz atasından nəql edir ki, vəhy nazil olan zaman Peyğəmbər Əli, Fatimə və onun iki oğlunu (Həsən və Hüseyni) əbasının altına çəkib dedi… “Pərvərdigara, bunlar mənim Əhli-beytimdir.” 3– İsa ibni Əbdüllah ibni Malik ikinci xəlifə Ömər ibni Xəttabdan belə nəql edir… Peyğəmbərin belə buyurduğunu eşitdim… Ey camaat, mən yaxın zamanlarda sizin aranızdan gedəcəyəm. Qiyamətdə siz də gəlib mənə qovuşacaqsınız. (Burada Peyğəmbər onlara Qur`an və Əhli-beytin hüquqlarına riayət etmək barədə çoxlu tövsiyələr etdi). Ömər deyir… Mən -ey Allahın Rəsulu, sənin Əhli-beytin kimlərdir? –deyə soruşdum. Həzrət buyurdu… “Mənim Əhli-beytim Əli, Fatimə, onun iki övladı (Həsən və Hüseyn) və Hüseynin nəslindən olan doqquz nəfər əməlisaleh imamlardır. Onlar mənim itrətim, ətim və qanımdır.” 4– İbni Abbas “Büruc” surəsinin birinci ayəsi barəsində deyir… Peyğəmbər (s.ə.v.v) buyurdu… “Mən asimanam, Əhli-beytimdən olan imamlar isə onun bürcləridir. Onlar on iki nəfərdir.” Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 29 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2008 Bu hadis-i şerifin Zeyd b. Erkam'dan başka tarikle gelen rivayetinde Peygamber efendimizin şöyle buyurduğu haber verilmiştir: ''Şüphesiz ben size iki önemli şey bırakıyorum. Bunlardan birincisi Allah'ın kitabı Kur'an-ı Kerim'dir ki onda hidayet ve nur vardır. O'nu ittihaz ediniz ve O'na uyunuz. İkincisi de benim Ehl-i beyt'imdir. O halde Ehl-i beyt'imi gözetiniz, Ehl-i beyt'imi gözetiniz.'' Ravilerden biri olan Hüseyn, Zeyd'e dedi ki: ''Ey Zeyd, Peygamberin hanımları Ehl-i beyt'inden değiller mi? Zeyd, bu soruya şöyle cevap verdi: ''Kadınları da Ehl-i beyt'indendir. Lakin (asıl) Ehl-i beyt, kendilerine zekat haram olanlardır.'' Huseyn tekrar: ''Peki bunlar kimlerdir? diye sordu. Zeyd ise cevaben: ''Bunlar: Âl-i Ali, Âl-i Ukayl, Âli Ca'fer ve Âl-i Abbas'tır'' dedi. (Müslim, Fedailu's-Sahabe, 36; Hazin, a.g.e., c.V, s.380 Bu sizin adətinizdir bir hədisi oxuyub dayanmaq, daha ondan sonra gələn hədislərə heç fikir vermirsiz: Sahih Muslim Book 31, Number 5915: This hadith has been narrated.on the authority of Shu'ba with the same chain of transmitters. Amir b. Sa'd b. Abi Waqqas reported on the authority of his father that Muawiya b. Abi Sufyin appointed Sa'd as the Governor and said: What prevents you from abusing Abu Turab (Hadrat 'Ali), whereupon be said : It is because of three things which I remember Allah's Messenger (may peace be upon him) having said about him that I would not abuse him and even if I find one of those three things for me, it would be more dear to me than the red camelg. I heard Allah's Messenger (may peace be upon him) say about 'Ali as he left behind hrin in one of his campaigns (that was Tabuk). 'All said to him: Allah's Messenger, you leave me behind along with women and children. Thereupon Allah's Messenger (may peace be upon him) said to him: Aren't you satisfied with being unto me what Aaron was unto Moses but with this exception that there is no prophethood after me. And I (also) heard him say on the Day of Khaibar: I would certainly give this standard to a person who loves Allah and his Messenger and Allah and his Messenger love him too. He (the narrator) said: We have been anxiously waiting for it, when he (the Holy Prophet) said: Call 'Ali. He was called and his eyes were inflamed. He applied saliva to his eyes and handed over the standard to him, and Allah gave him victory. (The third occasion is this) when the (following) verse was revealed: "Let us summon our children and your children." Allah's Messenger (may peace be upon him) called 'Ali, Fitima, Hasan and Husain and said: O Allah, they are my family. Bu hədisdə biz konkret adlar görürük: Əli, Fatimə, Həsən və Hüseyn. Peyğəmbər deyir: Allahım bunlardir mənim əhlibeytim. "Şu ayet indiği zaman "Gelin, oğullarımızı ve oğullarınızı çağıralım..." (Al-i İmran 61) Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm hemen Ali'yi, Fatıma'yı, Hasan ve Hüseyin'i (radıyallahu anhüm ecmain) çağırdı ve: "Allahım, bunlar benim ailemdir!" buyurdu." Müslim, Fezailu'l-Ashab 32, (2404); Tirmizi, Menakıb, (3726). Daha dəqiq məlumat üçün bura baxın: http://www../index.php?type=sp...cles&id=432 Bir rivayette anlatıldığına göre, Peygamberimiz Zeynep ile evlendiği gün, bütün hanımlarının odalarını dolaşmış ve her birine: ''Allah'ın selamı üzerinize olsun ey Ehl-i beyt!'' diye taltif ederek buyurmuşlardır. (Buhari, İmam-ı Abdillah Muhammed b. İsmail, el-Camiu's-Sahih, Tefsir, 33,) Peyğəmbər deyib:Birinci mənə qovuşan əhlibeytimdən sən Fatimə olacaqsan, mənim zövcələrimdən isə Zeynəb olacaq. (“əl-Cami əs-Saqir” Suyuti hədis 2832). Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 29 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2008 Nardarani hədisdə deyilmədi ki: "Pişik ev-heyvanıdır" Hərfən tərcümə isə belədir في الهرة أنها من أهل البيت "Həqiqətən pişikdə əhli-beytdəndir..." (Vəsail əş-Şiə, 1-ci çild, səhifə 227, hədis № 579) Məlumdur ki, əhli-beyt dedikdə xüsusən Fatimə, Əli, Həsən, Hüseyn, radiyallahu ənhum qeyd olunur. Lakin siz dələduzlar pişikləri də belə əhli-beytə daxil edirsiniz. Mə əs salam. Əvvəla dələduz özünüzsüz, həddinizi aşmayın! Mən bu hədisi qəbul edərdim əgər siz onun səhihliyini sübut etsəydiz. Mən çox maraqlıdır ki, niyə siz bir zəif hədisi yazıb, sonra aradan çıxırsız (mən "Quran təhrif olunmayıb" temasını nəzərdə tuturam)? Yazmısız, indi cavabını da verin! Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 29 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2008 Bu hedis haqqda ne deye bilersen?Zeyd ibn Ərqəmdən soruşdular ki, "Peyğəmbərin (s) bəhs etdiyi Əhli-beyt kimlərdir?". O isə cavabında dedi: "Əhli-beyt (ə), sədəqənin haram edildiyi Əli (ə) ailəsidir" ("Səhih Müslim", fəzailu-Əliyyibni Əbi Talib, səhifə 1043, hədis 2408). Qardaş, niyə Ahli Şiə qardaşlarım sərf edən zaman hətta Yeziddən belə olsa, hədisləri qəbul edirlər? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
H.H.B.I. Опубликовано: 29 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2008 ehli-sunne alimlerinin ekseriyyetinin fikrine gore ehli-beyt 4 neferdir. (Ali, Fatime, Hasan,Huseyn) sonradan zaman kechdikce ehli beyt anlami tehrif olunmush ve deyishilmishdir. amma quranda ehli-beyt qavramina nezer yetirdikde bashqa-bashqa adfamlar haqqinda da ishlenilmishdir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ƏBUlHƏSƏN Опубликовано: 29 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2008 ƏBUlHƏSƏN Hemin hedisde pishiyi ev ehli olmasi nezerde tutulub. Chunki, pishikler ev heyvanidir. Umumiyyetle sen deyesen oz ev ehlinle Peygamberin ev ehli ile de sehv salirsan?! 'nardarani' Nardarani hədisdə keçmədi ki: "Əl-hirratu betiyyətu" yəni "Pişik ev heyvanıdır". Lakin hədisdə "Həqiqətən pişikdə əhli-beytdəndir" zikr olunur. Məgər "əhli-beyt" kəlməsinin şəri mənası peyğəmbərin ailəsi deyilmi? Eləcə də hədisdə "əhli-beyt" kəlməsinin işlənməsi şəri mənasını daşıyır. Çünki hədis özü əxlaqı məna yox şəri hökmü mənanını daşıyır. Həmçinin əgər "Əl-hirratu betiyyətu" yəni "Pişik ev heyvanıdır" qeyd olunsa idi lüğəti mənanı ifadə edərdi. Yəni sən dediyin kimi pişik ev heyvanı olmasını mənasını ifadə edərdi. Nardarani sənə yenə deyirəm: Hədis də keçən "əhli-beyt" kəlməsi şəri mənanı bildirir. Çünki pişiyin... "artığı ilə dəstəmaz almaq olar" zikr olunur. Mə əs salam. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ƏBUlHƏSƏN Опубликовано: 29 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2008 Gorurem ozunu anlamazdiga qoymusan.Onda sene bir sual/ de gorum mene hud -73-de ki, Ehli-Beyt den menzur Peygamberin ailesidir yoxsa? Eger cavain menfidirse onda de gorum neye esasen bunu deyirsen?! Sualimdan teccublenme. Nardarani aydın yaz ki, başa düşək. Çünki ağac budaq cümləsini qurmuşsan. Deyəsən “İzafət” ilə səhv salmışsan? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ƏBUlHƏSƏN Опубликовано: 29 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2008 Əvvəla dələduz özünüzsüz, həddinizi aşmayın! Mən bu hədisi qəbul edərdim əgər siz onun səhihliyini sübut etsəydiz. Mən çox maraqlıdır ki, niyə siz bir zəif hədisi yazıb, sonra aradan çıxırsız (mən "Quran təhrif olunmayıb" temasını nəzərdə tuturam)? Yazmısız, indi cavabını da verin! Əvvəla mən səni 'al-Fath' dələduz adı ilə təhqir etmədim. Mən bunu ümumi mənada qeyd etmişəm. Burda deyirlər: “Sözü at sahibi götürsən” pişik ilə bağlı hədisə gəlincə isə sizə isbat edəcəyəm ki, sizə görə bu hədis səhihdir. Çünki bunu mən yox sizin rical kitablarınız deyir. Eləcə də sizi ilə diskussiya etmək düzgün deyil. Çünki xoşuna gəlməyən insanı band qoyursan gedir. Həmçinin mən heç yerə qaçmamışam. İnsanın gərək bu qədər gözü kor olsun ki, ərəb dilində açıq aşkar sizin şeyxləriniz Quranı təhrif olduğunu bildirdiyini görməsin. Xudafiz Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 30 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 марта, 2008 Əvvəla mən səni 'al-Fath' dələduz adı ilə təhqir etmədim. Mən bunu ümumi mənada qeyd etmişəm. Burda deyirlər: “Sözü at sahibi götürsən” pişik ilə bağlı hədisə gəlincə isə sizə isbat edəcəyəm ki, sizə görə bu hədis səhihdir. Çünki bunu mən yox sizin rical kitablarınız deyir. Bu hədisin səhih olduğunun sübutunu gözləyirəm, o vaxta qədər isə onu müzakirə etməyin. Əvvəl hədisi sübut edərlər, sonra isə o sübut əsasında onu müzakirə edərlər. Eləcə də sizi ilə diskussiya etmək düzgün deyil. Çünki xoşuna gəlməyən insanı band qoyursan gedir. Mənim sizdən xoşum gəlmir, amma buna görə sizə ban qoymuram. Düzdür mən bilirəm siz kimsiz və bundan əvvəlki niklərinizin hamısına ban vermişəm, çünki siz qaydaları pozurduz. İndi də pozsaz yalnız o zaman ban alacaqsız. Həmçinin mən heç yerə qaçmamışam. İnsanın gərək bu qədər gözü kor olsun ki, ərəb dilində açıq aşkar sizin şeyxləriniz Quranı təhrif olduğunu bildirdiyini görməsin. Xudafiz Təhrifin çox növü var və siz onun hansı haqda danışdığınızı yazmamısız. Mən sizə əsl təhrif haqda sizin hədisləri gətirmişəm, onlara cavab yazmayıb qaçmısız! Ərəb dilindən danışırsızsa Nardarani sizə hələ ərəb dilində sizin kitablardan təhrifinizi göstərib. Onların heç birinə cavab verməmisiz. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Samir Aliyev Опубликовано: 30 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 марта, 2008 Evvela buyur sen izah et. Senin iddiana gore xanimlar Ehli-Beytdendir. Hele menimde eqideme gore. Lakin, Amma o Ehli-Beytden yox ki, onlara sedeqe haramdir. Revayetde qesd edilen ehli-Beytde xanimlar olan ehli-beyt yox mehz sedeqe onlara haram olan keslerdir. Mənimistəyimdə sənin bu sözü deməyindir.Çünki,bəziləri zövcələri Əhli Beytdən hesab etməyərək onlara tənə edirlər.Halbuki,Allah Quranda onları möminlərin anaları adlandırıb. Bu baradə olan ayə və hədislərə görə Əhli Beytə 1)Əhzab 33-ə görə zövcələr 2)Bəzi hədislərə görə isə Peygəmbərin(s.a.s)-in qohumları daxildirlər. Цитата Islami kitablar Davamı burda Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 31 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 31 марта, 2008 'nardarani'Nardarani hədisdə keçmədi ki: "Əl-hirratu betiyyətu" yəni "Pişik ev heyvanıdır". Lakin hədisdə "Həqiqətən pişikdə əhli-beytdəndir" zikr olunur. Məgər "əhli-beyt" kəlməsinin şəri mənası peyğəmbərin ailəsi deyilmi? Eləcə də hədisdə "əhli-beyt" kəlməsinin işlənməsi şəri mənasını daşıyır. Çünki hədis özü əxlaqı məna yox şəri hökmü mənanını daşıyır. Həmçinin əgər "Əl-hirratu betiyyətu" yəni "Pişik ev heyvanıdır" qeyd olunsa idi lüğəti mənanı ifadə edərdi. Yəni sən dediyin kimi pişik ev heyvanı olmasını mənasını ifadə edərdi. Nardarani sənə yenə deyirəm: Hədis də keçən "əhli-beyt" kəlməsi şəri mənanı bildirir. Çünki pişiyin... "artığı ilə dəstəmaz almaq olar" zikr olunur. Mə əs salam. Ehli-Beyti mesum bilib onlarin Hz.Ali, Fatiem, Hesen, Huseyn ve onlarin avladlarindan hesab etmek eqidevi bir meseledir. Dilchiler Ehli-Beyti kelmesinin xanimlarada aid oldugunu deyir. Bu heqiqetende beledir. Lakin Peygamberin Ehli-Beyti onun xanimlari deyil.Eger her hansi bir hedisde sozhbet sozu geden Ehli-Beytden gedirse gerek ona qerine olsun. Samire yazacagim cavaida oxuyarsan. Mənimistəyimdə sənin bu sözü deməyindir.Çünki,bəziləri zövcələri Əhli Beytdən hesab etməyərək onlara tənə edirlər.Halbuki,Allah Quranda onları möminlərin anaları adlandırıb.Bu baradə olan ayə və hədislərə görə Əhli Beytə 1)Əhzab 33-ə görə zövcələr 2)Bəzi hədislərə görə isə Peygəmbərin(s.a.s)-in qohumları daxildirlər. Samir o bashqa movzunun sohbetidir. Istesen onuda muzakire ederik. En esas budur ki, hedisin tercumesini sehv yazmishdin Vesselam.. Indi ise gor ne deyirem. إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا "Heiqeten Allah teala isteyir siz Ehli-Beytden chirkinlikleri uzaq ede, ve sizi pak pakize ede" Shielerin eqidesine gor bu aye xas bir qrupun gunahdan uzaq olmasina delalet edir. Ve dililimizde burudur ki, 70-yaxin revayetde Peygamber(s) Ehli-Beytinin xas bir qrupa aid oldugunu bildirib. Numune olaraq Post #37 yazmisham. Indi bashqa yerden neql edirem: و أخرج ابن مردويه عن أم سلمة قالت نزلت هذه الآية في بيتي إِنَّما يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَ يُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيراً و في البيت سبعة جبريل و ميكائيل عليهما السلام و علي و فاطمة و الحسن و الحسين رضى الله عنهم و أنا على باب البيت قلت يا رسول الله أ لست من أهل البيت قال انك إلى خير انك من أزواج النبي صلى الله عليه و سلم الدر المنثور فى تفسير المأثور "Ummu Seleme dedi: إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا ayesi menim evimde nazil oldu. Hemin an evde 7-nefer var idi. Cebrail, Mikayil, Ali, Fatime, Hesen, Huseyn ve men ki, evin qapsinda durmushdum. Peygamberden sorushdum men Ehli-Beytden deyilem? Sen xeyrlilerden ve Peygamberin xanimlarindansan." Yene Durrul Mensur tefsirinde deyilir: و أخرج ابن جرير و ابن أبى حاتم و الطبراني عن أبى سعيد الخدري رضى الله عنه قال قال رسول الله صلى الله عليه و سلم نزلت هذه الآية في خمسة في و في علي و فاطمة و حسن و حسين إِنَّما يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَ يُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرا الدر المنثور فى تفسير المأثور "Ebu Seid Xudri deyir: Peygamber buyurdu: Tethir ayesi 5- nefer baresinde nazil olub. Menim, Elinin, Fatimenin, Hesen ve Huseynin." Bu revayetlere diqqet edende goruruk ki, Peygamber Ehli-Beytini xas bir qrupa munhesir edib. Hetda Ummi Selemin hemin qrupa daxil olmasina icaze vermedi. Allah tela butun bendelerinden chirkinlikden pak olmaqlarini isteyib. Bu sebebden Ehli-Beyt ki, xas bir qrupa aiddir burada يُرِيدُ اللَّهُ meqsed Iradeyi teshriyi ola bilmez. Chunki, qeyd etiyim kimi, Allah irdayi teshrisinen hmidan pak olmaqligi isteyib. Gorunur bu ayede Allah teala iradeyi tekvinisi vardir. Allahin iradeyi tekvinisi ise onun iradesi ile ishe dushur. Yani iradeyi tekvini iradeyi teshriyi kimi deyil. Iradeyi teshride Allah teala haminin pak olmasini istemekle derhal hami pak olmur. Ve bir nov insanlarin ixtiyarina buraxilir. Amma iardeyi tekvinide ise Allah istemekle der hal insan pak olur. Ve arada vaxt, zaman yoxdur. الرِّجْسَ "pics" kelmesi "ismi cinsdir" ve Elif lamla ishlendikde butun gunahlara aid edilir. Yani her cure pislikden Ehli-Beyt uzaqdir. Bu sebebden onlarin sozlerinde ve emellerinde hech bir noqsan ve pislik yoxdur. Onlarin sozu huccetdir. Bunda elave ayede ki, إِنَّما kelmesi sohbetin xususi bir qrupdan getdiyine delalet edir, Zemirler muennes (qadin) yox muzekker (kishi) kimi gelib. Ozude bu aye Peygamberin xanimlarindan sohbet eden aye ile bir yerde nazil olmayib. Butun bunlara diqqet edenden sonra ayenin siyaqini delil getirmeyin yeri yoxdur. Eger ayenin siyaqini tertibini delil getire olsa bele gerek revayetlerin nessine esasen onu redd edek. Bunda elave Peygamberin xanimlarinin da Ehli-Beytden olmagini gosteren revayetlerin senedi zeifdir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
La_Feta_illa_Ali Опубликовано: 31 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 31 марта, 2008 Bu hadis-i şerifin Zeyd b. Erkam'dan başka tarikle gelen rivayetinde Peygamber efendimizin şöyle buyurduğu haber verilmiştir: ''Şüphesiz ben size iki önemli şey bırakıyorum. Bunlardan birincisi Allah'ın kitabı Kur'an-ı Kerim'dir ki onda hidayet ve nur vardır. O'nu ittihaz ediniz ve O'na uyunuz. İkincisi de benim Ehl-i beyt'imdir. O halde Ehl-i beyt'imi gözetiniz, Ehl-i beyt'imi gözetiniz.'' Ravilerden biri olan Hüseyn, Zeyd'e dedi ki: ''Ey Zeyd, Peygamberin hanımları Ehl-i beyt'inden değiller mi? Zeyd, bu soruya şöyle cevap verdi: ''Kadınları da Ehl-i beyt'indendir. Lakin (asıl) Ehl-i beyt, kendilerine zekat haram olanlardır.'' Huseyn tekrar: ''Peki bunlar kimlerdir? diye sordu. Zeyd ise cevaben: ''Bunlar: Âl-i Ali, Âl-i Ukayl, Âli Ca'fer ve Âl-i Abbas'tır'' dedi. (Müslim, Fedailu's-Sahabe, 36; Hazin, a.g.e., c.V, s.380 Bir rivayette anlatıldığına göre, Peygamberimiz Zeynep ile evlendiği gün, bütün hanımlarının odalarını dolaşmış ve her birine: ''Allah'ın selamı üzerinize olsun ey Ehl-i beyt!'' diye taltif ederek buyurmuşlardır. (Buhari, İmam-ı Abdillah Muhammed b. İsmail, el-Camiu's-Sahih, Tefsir, 33,) BiSMiLLAHiR REHMANiR REHiM Qardasim sen ele bir movzu uzerinde mubarizeye qalxmisan ki hamiya gun kimi bellidir ve mezheblerde qebul edir ki "Ehli-Beyte" kimler daxildir.Eger "Sehih" kitablariniza zerre qeder hormetin varsa asagdaki hedislere diqqet ele “ Əhli-beyt ”kimlərə deyilir “Əhli-beyt” sözü lüğətdə “ev əhli” mə`nası verməsinə baxmayaraq, istilahi mə`nada İslam Peyğəmbərinin ailəsi, övladları məfhumunu daşıyır və yalnız xüsusi şəxslərə aid edilir. Bu şəxslərin kim olması Peyğəmbərin özündən nəql olunan onlarca rəvayətdə açıq-aşkar bəyan edilmişdir. Bu rəvayətlərdə yalnız Əli (ə), Fatimə (ə.s), Həsən (ə), Hüseyn (ə) və imam Hüseynin nəslindən olan və Peyğəmbərin vəfatından sonra dünyaya gələn doqquz nəfər o Həzrətin Əhli-beyti kimi təqdim edilmişdir. O rəvayətlərdən bir neçəsini nümunə olaraq əziz oxucuların nəzərinə çatdırırıq… 1– Şeybənin qızı Səfiyyə Ayişədən nəql edir ki, bir gün Peyğəmbər əbasını çiyninə salıb evdən çıxdı. Bu zaman Əlinin oğlu Həsən o həzrətin yanına gəldi. Peyğəmbər onu əbasının altına çəkdi. Sonra Hüseyn, daha sonra Fatimə, ondan sonra da Əli gəldi. Peyğəmbər hamısını əbasının altına toplayıb bu ayəni tilavət etdi… “Allah-taala istəyir ki, bütün günah və çirkinlikləri yalnız siz Əhli-beytdən uzaqlaşdırsın və sizi tamamilə pak-pakizə qərar versin.” (“Əhzab” surəsi, 33) 1.“Səhihi-Müslüm”, 4-cü cild, səh.1885, 2424-cü hədis;2.“Təfsiri-Təbəri”, 12-ci cild, səh.6, 22-ci hissə3.“Əl-Müstədrəku ələs-səhiheyn”, 3-cü cild, səh.159, 4707-ci hədis;4.“Əs-sünənul-kubra”, 2-ci cild, səh.212, 2858-ci hədis. 2– Amir ibni Sə`d ibni Əbi Vəqqas öz atasından nəql edir ki, vəhy nazil olan zaman Peyğəmbər Əli, Fatimə və onun iki oğlunu (Həsən və Hüseyni) əbasının altına çəkib dedi… “Pərvərdigara, bunlar mənim Əhli-beytimdir.” 1.“Səhihi-Müslüm”, 4-cü cild, səh.1871, 32-ci hədis;2.“Müsnədi ibni Hənbəl”, 1-ci cild, səh.391 1608-ci hədis;3.“Əs-sünənül-kubra”, 7-ci cild, səh.101, 13392-ci hədis;4.“Sünəni Termezi”, 5-ci cild, səh.225, 2999-cu hədis;5.“Əl-Müstədrəku ələs-səhiheyn”, 3-cü cild, səh.163, 4719-cu hədis. 3– İsa ibni Əbdüllah ibni Malik ikinci xəlifə Ömər ibni Xəttabdan belə nəql edir… Peyğəmbərin belə buyurduğunu eşitdim… Ey camaat, mən yaxın zamanlarda sizin aranızdan gedəcəyəm. Qiyamətdə siz də gəlib mənə qovuşacaqsınız. (Burada Peyğəmbər onlara Qur`an və Əhli-beytin hüquqlarına riayət etmək barədə çoxlu tövsiyələr etdi). Ömər deyir… Mən -ey Allahın Rəsulu, sənin Əhli-beytin kimlərdir? –deyə soruşdum. Həzrət buyurdu… “Mənim Əhli-beytim Əli, Fatimə, onun iki övladı (Həsən və Hüseyn) və Hüseynin nəslindən olan doqquz nəfər əməlisaleh imamlardır. Onlar mənim itrətim, ətim və qanımdır.” 1.“Kifayətül-əsər”, səh.91, “Təfsiri-burhan”, 1-ci cild, səh.9 4– İbni Abbas “Büruc” surəsinin birinci ayəsi barəsində deyir… Peyğəmbər (s.ə.v.v) buyurdu… “Mən asimanam, Əhli-beytimdən olan imamlar isə onun bürcləridir. Onlar on iki nəfərdir.” 1.“Yənabiul-məvəddət”, 3-cü cild, səh.253, 59-cu hədis. Qardasim bunlar cox cuzi bir delillerdir kifayet eder saniram deye daha yazmiram eyer kifayyet eleme insallah yenede yazaram yeterki sen iste YAZDIQLARIMDA EQiL SAHiBLERi UCUN HiKMETLER VARDIR Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Samir Aliyev Опубликовано: 3 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 апреля, 2008 BiSMiLLAHiR REHMANiR REHiM Qardasim sen ele bir movzu uzerinde mubarizeye qalxmisan ki hamiya gun kimi bellidir ve mezheblerde qebul edir ki "Ehli-Beyte" kimler daxildir.Eger "Sehih" kitablariniza zerre qeder hormetin varsa asagdaki hedislere diqqet ele " Əhli-beyt " kimlərə deyilir [/size] "Əhli-beyt" sözü lüğətdə "ev əhli" mə`nası verməsinə baxmayaraq, istilahi mə`nada İslam Peyğəmbərinin ailəsi, övladları məfhumunu daşıyır və yalnız xüsusi şəxslərə aid edilir. Bu şəxslərin kim olması Peyğəmbərin özündən nəql olunan onlarca rəvayətdə açıq-aşkar bəyan edilmişdir. Bu rəvayətlərdə yalnız Əli (ə), Fatimə (ə.s), Həsən (ə), Hüseyn (ə) və imam Hüseynin nəslindən olan və Peyğəmbərin vəfatından sonra dünyaya gələn doqquz nəfər o Həzrətin Əhli-beyti kimi təqdim edilmişdir. O rəvayətlərdən bir neçəsini nümunə olaraq əziz oxucuların nəzərinə çatdırırıq… 1– Şeybənin qızı Səfiyyə Ayişədən nəql edir ki, bir gün Peyğəmbər əbasını çiyninə salıb evdən çıxdı. Bu zaman Əlinin oğlu Həsən o həzrətin yanına gəldi. Peyğəmbər onu əbasının altına çəkdi. Sonra Hüseyn, daha sonra Fatimə, ondan sonra da Əli gəldi. Peyğəmbər hamısını əbasının altına toplayıb bu ayəni tilavət etdi… "Allah-taala istəyir ki, bütün günah və çirkinlikləri yalnız siz Əhli-beytdən uzaqlaşdırsın və sizi tamamilə pak-pakizə qərar versin." ("Əhzab" surəsi, 33) 1."Səhihi-Müslüm", 4-cü cild, səh.1885, 2424-cü hədis;2."Təfsiri-Təbəri", 12-ci cild, səh.6, 22-ci hissə3."Əl-Müstədrəku ələs-səhiheyn", 3-cü cild, səh.159, 4707-ci hədis;4."Əs-sünənul-kubra", 2-ci cild, səh.212, 2858-ci hədis. 2– Amir ibni Sə`d ibni Əbi Vəqqas öz atasından nəql edir ki, vəhy nazil olan zaman Peyğəmbər Əli, Fatimə və onun iki oğlunu (Həsən və Hüseyni) əbasının altına çəkib dedi… "Pərvərdigara, bunlar mənim Əhli-beytimdir." 1."Səhihi-Müslüm", 4-cü cild, səh.1871, 32-ci hədis;2."Müsnədi ibni Hənbəl", 1-ci cild, səh.391 1608-ci hədis;3."Əs-sünənül-kubra", 7-ci cild, səh.101, 13392-ci hədis;4."Sünəni Termezi", 5-ci cild, səh.225, 2999-cu hədis;5."Əl-Müstədrəku ələs-səhiheyn", 3-cü cild, səh.163, 4719-cu hədis. 3– İsa ibni Əbdüllah ibni Malik ikinci xəlifə Ömər ibni Xəttabdan belə nəql edir… Peyğəmbərin belə buyurduğunu eşitdim… Ey camaat, mən yaxın zamanlarda sizin aranızdan gedəcəyəm. Qiyamətdə siz də gəlib mənə qovuşacaqsınız. (Burada Peyğəmbər onlara Qur`an və Əhli-beytin hüquqlarına riayət etmək barədə çoxlu tövsiyələr etdi). Ömər deyir… Mən -ey Allahın Rəsulu, sənin Əhli-beytin kimlərdir? –deyə soruşdum. Həzrət buyurdu… "Mənim Əhli-beytim Əli, Fatimə, onun iki övladı (Həsən və Hüseyn) və Hüseynin nəslindən olan doqquz nəfər əməlisaleh imamlardır. Onlar mənim itrətim, ətim və qanımdır." 1."Kifayətül-əsər", səh.91, "Təfsiri-burhan", 1-ci cild, səh.9 4– İbni Abbas "Büruc" surəsinin birinci ayəsi barəsində deyir… Peyğəmbər (s.ə.v.v) buyurdu… "Mən asimanam, Əhli-beytimdən olan imamlar isə onun bürcləridir. Onlar on iki nəfərdir." 1."Yənabiul-məvəddət", 3-cü cild, səh.253, 59-cu hədis. Qardasim bunlar cox cuzi bir delillerdir kifayet eder saniram deye daha yazmiram eyer kifayyet eleme insallah yenede yazaram yeterki sen iste YAZDIQLARIMDA EQiL SAHiBLERi UCUN HiKMETLER VARDIR İndi isə qulaq as: "Səhih Müslim"dəki hədisdə deyilir ki, Peyğəmbər(səlləlləhu əleyhi və səlləm) bu ayəni onlara oxumuşdur. Məhz onlar üçün nazil olduğunu isə deməyibdir. Şeyxülİslam ibn Teymiyyə demişdir: "Bu hədisin məzmunu belədir ki, Peyğəmbər onlara (Əli və ailəsinə) pak olmaları, pislikdən qorunmaları üçün dua etmişdir. Çünki möminə psilikdən çəkinmək, apk olmaq vacibdir.Allah Taala buyurur: "Allah sizi çətinliyə salmaq istəməz, lakin O sizi pak, təmiz etmək və sizə olan ne'mətini tamamlamaq (artırmaq) istər..."(Quran, Maidə, 6)"(Ya Rəsulum!) Onların mallarından sədəqə (zəkat) al. Bununla onları (günahlarından) təmizləmiş, pak etmiş (mallarına bərəkət vermiş, əməllərinin savabını artırmış) olarsan."(Quran, Tövbə, 103)"Allah (günahından) tövbə edənləri, (təmiz və) pak olanları sevər!"(Quran, Bəqərə, 222)Əhli-beytə pak olmaq vacib olduğuna görə Peyğəmbər(səlləlləhu əleyhi və səlləm) onlara dua etdi ki, buna tam şəkildə əməl etməyə müvəffəq olsunlar, günaha batmasınlar.("Minhəcüs-sünnə", cild 5, səh. 14)Allah buyurur:"Ey əhli-beyt! Allah sizdən çirkinliyi (günahı) yox etmək və sizi tərtəmiz (pak) etmək istər!"(Quran, Əzhab, 33)"Allah sizə (bilmədiklərinizi) bildirmək, sizdən əvvəlkilərin getdiyi yolları sizə göstərmək və tövbələrinizi qəbul etmək istər. Allah (hər şeyi) biləndir, hikmət sahibidir! Allah sizin tövbələrinizi qəbul etmək istəyir. Öz nəfsinə uyanlar isə sizi böyük bir əyriliklə (düz yoldan) sapdırmaq istəyirlər. "(Quran, Nisa, 26-27)"Allah sizin üçün ağırlıq deyil, yüngüllük istər"(Quran, Bəqərə, 185)Bu ayələrdəki Allahın istəyi, məhəbbəti mənasındadır. Elə buna görə də Uca Allah mömin bəndələrə də bu hökmləri əmr edibdir. Bu ayələrdə zikr olunanların Allahın qəza və qədərindən olması anlamında deyildir. Çünki dediyimizə dəlil, Peyğəmbərin(səlləlləhu əleyhi və səlləm) bu ayə nazil olandan sonra etdiyi duasıdır: "Ey Allahım! Bunlar mənim Əhli-beytimdir. Onlardan pislikləri .r, onları pak et!"Əgər bu ayə ilə onların pak olmasına xəbər verilmiş olsaydı, bir daha belə dua etməyə ehtiyac olmazdı. Rafizilər əqidəcə qədəri olduqları halda necə belə ayələri dəlil tuturlar? Axı onlara görə Allahın istəyi daimi baş vermir. Onlar Allahın şəri-istəyi və qədəri-istəyi arasında fərq görmürlər?!Sonra onlara demək lazımdır ki, istər əhli-sünnəyə, istər onlara görə əhli-beyt təkcə Əli, Fatimə, Həsən, Hüseyndən ibarət deyil. Onlar Hüseynin övladlarını, xüsusən də imam hesab etdiklərini əhli-beytdən hesab edirlər. Amma (gördüyünüz kimi) onlar bu hədisdə yoxdurlar. Onlar Həsənin övladlarını isə əhli-beytdən hesab etmirlər. Hətta Hüseynin övladlarındanbelə bəzilərini Allahın pislikdən uzaq etmədiyini etiqad edirlər. Bu barədə Həsən Əskərinin qardaşı Cəfər bin Əli bin Məhəmmədin kəalmını oxu.("Usul kafi", cild 1, səh 103)Əhli sünnəyə gəldikdə isə Əli, Fatimə, Həsən və Hüsey "Səhih"Müslimdəki məhşur "əba" hədisinə görə əhli beytdəndirlər. Peyğəmbərin arvadları isə "tadhir" ayəsinə görə əhli-beytdən hesab olunurlar. Aqilin, Cəfərin və Abbasın ailələri isə "Səhih Müslim"də rəvayət olunan Zeyd bin Ərqamın hədisinə görə əhli-beytdəndirlər. Zeyd demişdir: Peyğəmbərin(səlləlləhu əleyhi və səlləm) əhli-beytinə sədəqə haramdır. Onlar (sədəqə haram olanlar) Cəfərin, Əlinin, Abbasın və Aqilin ailələridir.(Müslim, "Səhih", "kitab-fədail əs-səhabə", 36)"Ridullinnmə yuahu liyuzibə ankum" ayəsində qadın cinsinə dəlalət edən "kunna" əvəzliyinin yerinə kişi cinsinə dəlalət edən "kum"(cəm) əvəzliyi ilə ifadə edilməsidir. Bundan öncəki ayə isə ancaq qadınlara xas olduğuna görə qadın cinsinin əvəzliyi ilə tədbir edilmişdir. "Tədhir" ayəsi isə təkPeyğəmbərin(səlləlləhu əleyhi və səlləm) qadınları barədə yox, evin sahibi və başçısı olan Peyğəmbər(səlləlləhu əleyhi və səlləm) barədə olduğuna görə də kişi cinsinin əvəzliyi işlənibdir.Deməli, ayə Peyğəmbər(səlləlləhu əleyhi və səlləm) və onun arvadları barəsindədir. Ayə "yə nisə nəbi" deyərək, Peyğəmbərin(səlləlləhu əleyhi və səlləm) zövcələrinə xitabla başlayır və "vazkurnə mə yutlə fi byutikunnə" ilə sona çatır.Ortada zikr olunan digərləri barəsindəki cümlə isə (qrammatikada) mötərizə cümləsi adlanır. Bu da Allahın kəlamında ən yüksək dərəcədə özünə yer tutmuş bəlağətin növlərindəndir. ("Müxtəsər ət-yuhfə əl-isnə əşəriyyə", səh. 649) http://www.boxca.com/2p1hetl63kn3/Ehli_Beytin_fezileti.zip.html Цитата Islami kitablar Davamı burda Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 3 апреля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 апреля, 2008 "Səhih Müslim"dəki hədisdə deyilir ki, Peyğəmbər(səlləlləhu əleyhi və səlləm) bu ayəni onlara oxumuşdur. Məhz onlar üçün nazil olduğunu isə deməyibdir. Bəs bu nə deməkdi ki? Hədisdə də göstərilir ki, onları öz Əhli-beytinə daxil edir. Şeyxülİslam ibn Teymiyyə demişdir: "Bu hədisin məzmunu belədir ki, Peyğəmbər onlara (Əli və ailəsinə) pak olmaları, pislikdən qorunmaları üçün dua etmişdir. Çünki möminə psilikdən çəkinmək, apk olmaq vacibdir. Nə vaxtdan İbn Teymiyyənin Əhli-beyt haqqındaki fikirləri sübut kimi göstərilir?! O ümumiyyətlə təfsir alimidir? Əhli-beytə pak olmaq vacib olduğuna görə Peyğəmbər(səlləlləhu əleyhi və səlləm) onlara dua etdi ki, buna tam şəkildə əməl etməyə müvəffəq olsunlar, günaha batmasınlar.("Minhəcüs-sünnə", cild 5, səh. 14) Zəif mənbələrdən sitat göstərmə. Bu ayələrdəki Allahın istəyi, məhəbbəti mənasındadır. Elə buna görə də Uca Allah mömin bəndələrə də bu hökmləri əmr edibdir. Bu ayələrdə zikr olunanların Allahın qəza və qədərindən olması anlamında deyildir. Çünki dediyimizə dəlil, Peyğəmbərin(səlləlləhu əleyhi və səlləm) bu ayə nazil olandan sonra etdiyi duasıdır: "Ey Allahım! Bunlar mənim Əhli-beytimdir. Onlardan pislikləri .r, onları pak et!"Əgər bu ayə ilə onların pak olmasına xəbər verilmiş olsaydı, bir daha belə dua etməyə ehtiyac olmazdı. Rafizilər əqidəcə qədəri olduqları halda necə belə ayələri dəlil tuturlar? Axı onlara görə Allahın istəyi daimi baş vermir. Onlar Allahın şəri-istəyi və qədəri-istəyi arasında fərq görmürlər?! Nə olsun ki, Peyğəmbər (s) həmişə öz duaları ilə Allahdan əfv diləmişdi, məgər o məsum deyildimi? Buna nə ehtiyac vardı? Peyğəmbər (s) hər kəsdən çox ibadət edirdi, halbuki onun Allah yanındaki məqamı hər kəsdən şübhəsiz böyük idi. Bir az məntiqli danış. Sonra onlara demək lazımdır ki, istər əhli-sünnəyə, istər onlara görə əhli-beyt təkcə Əli, Fatimə, Həsən, Hüseyndən ibarət deyil. Onlar Hüseynin övladlarını, xüsusən də imam hesab etdiklərini əhli-beytdən hesab edirlər. Amma (gördüyünüz kimi) onlar bu hədisdə yoxdurlar. Onlar Həsənin övladlarını isə əhli-beytdən hesab etmirlər. Hətta Hüseynin övladlarındanbelə bəzilərini Allahın pislikdən uzaq etmədiyini etiqad edirlər. Bu barədə Həsən Əskərinin qardaşı Cəfər bin Əli bin Məhəmmədin kəalmını oxu. İmamın bütün ovladları imam olmur ki! Hər bir imamın yalnız bir övladına bu verilib. İmam Həsənin (ə) övladlarından heç biri Əhli-beytdən (ə) deyil, çünki Allahın təqdiri belədir. Məgər hamı yaxşı olur? Biz siz deyilik e,minlərlə səhabəni fəzilət sahibi edək. Ona qalsa Peyğəmbəri (s) qohumlarının hamısı iman etmişdilər? Elə ançaq şəxsiyyətlərdən biri onun öz əmisi Əbu ləhəbdir (l). Yalnız 14 nəfər pisliklərdən uzaq edilib. Digər Əhli-beyt (ə) imamlarına gəldikdə isə, onlar o vaxt doğulmamışdılar axı, Peyğəmbər (s) onları necə əbanın altına salaydı? Amma onların adları və sayları hədislərdə vurğulanıb. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.