Перейти к содержимому

Mehrem Olmagin Ecaib Yollari.


Atella

Recommended Posts

Bir insan Əbu Hanifəyə görə 5 dəfə, İmam şafiiyə görə 1 dəfə kimi əmizdirsə, onun süd anası olur.. (Məhrəm olur)

Amma baxın, bu hökm yalnız uşaqlara aiddir, 4 imam qadından 10 yashdan yuxarı süd əmən insanın məhrəm olmadığı görüşündədirlər..

Bu hədis səhih deyil.. Bilmirəm hansı vahhabi sizə hədisi səhihdir göstərib, bəlkə anasını halal bilənlər deyioblər, amma hədis Buxaridən olsa belə səhih olmadığına 4 imamla dəlilim var ki əminəm..

Siz niyə elə fikirləşirsiz ki, bu hədis səhih deyil? Bu hədis Malikin müvəttəsində qeyd olunub və bu kitabə ahli-sünnət sələfilərdən fərqli olaraq tam səhih sayır. Əgər siz iddia edirsizsə ki, bu hədis zəifdir, biz bnu qəbul edərik, amma Siz gərək bunu sübut edəsiz!

Mən bilirəm ki, bu əməl səhih deyil:

Книга 30, Число 30.2.13:

Яхья передал от Малика, что Абдуллаха ибн Динара сказал: "Один человек приехал к Абдуллаху ибн Умару когда я был вместе с ним и спросил его о кормлении грудью взрослого человека. Абдуллах ибн Умар ответил: Один человек пришел к Умару ибн аль-Хаттабу и сказал: Я имею рабыню, с которой часто уединялся и имел связь. Однажды моя жена пошла к ней и накормила ее грудью, а когда я хотел как обычно войти к ней жена меня остановила и сказала то, что сделала. Умар приказал этому мужчине побить его жену и продолжать входить к рабыне, потому что родство кормлением грудью считается только для маленьких детей".

Уммуль-мумиин Аиша использовала этот случай для тех мужчин, которые приезжали, чтобы увидеть ее. Она приказывала своей сестре Умм Кульсум бинт Абу Бакр и дочери брата дать из своего молока тому мужчине, кто хотел войти к ней.

Остальные жены пророка (Мир им!) не позволяли мужчинам входить к ним таким методом. Они сказали: Нет! О Аллах! Мы думаем, что Посланник Аллаха (Мир ему и благословение Аллаха!) только из снисхождения разрешил это для Сахлы бинт Сухайл, чтобы Салим мог входить к ней. Нет! О Аллах! Никто не войдет к нам таким способом.

"Это - то, что жены Пророка (Мир им!) думали о кормлении грудью взрослого человека".

Qardash bir sozle ozlerine ehli sunne adini siriyan bu camat,bele hedislerle Aishe Xanimi zinakar chixardirlar.sonrada atirlar shielerin boynuna guyaki shieler Aishe xanima zinakar deyib soyurler

utanmag abir heya adli shey qalmayibde bunlarda...

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 46
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

4. yoxsa masturbasyani uje zina saymirsan ?

Qardaşım, yalnız vəhhəbilər masturbasiyanı məkruh hökmünə əsasən günahsız əməl sayırlar. Səhv etmirəmsə 4 məzhəb bu əməli haram hesab edir.

Şiələrdə isə digər məzhəblərə nisbətən bu işə daha şiddətlə yanaşılır. Hətta "Üsuli Kafi"də İmam Sadiqdən (ə) nəql olunur: İnsan hər hansı bir yolla (qanunsuz yolla) inzal etsə (məni, sperma xaric etsə) zina hökmündədir.

Bununla belə alimlərinə rəyinə əsasən bu əməl tam olaraq zina deyil. Mən bilən bu əməl üçün şərii hədd də düşmür axı. Əgər səhvim varsa xahiş edirəm düzəldəsən.

«Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

4. yoxsa masturbasyani uje zina saymirsan ?

Qardaşım, yalnız vəhhəbilər masturbasiyanı məkruh hökmünə əsasən günahsız əməl sayırlar. Səhv etmirəmsə 4 məzhəb bu əməli haram hesab edir.

Şiələrdə isə digər məzhəblərə nisbətən bu işə daha şiddətlə yanaşılır. Hətta "Üsuli Kafi"də İmam Sadiqdən (ə) nəql olunur: İnsan hər hansı bir yolla (qanunsuz yolla) inzal etsə (məni, sperma xaric etsə) zina hökmündədir.

Bununla belə alimlərinə rəyinə əsasən bu əməl tam olaraq zina deyil. Mən bilən bu əməl üçün şərii hədd də düşmür axı. Əgər səhvim varsa xahiş edirəm düzəldəsən.

qardashim bu adam zina saymir heyvanla cinsi elaqeni..menim sohbetimin hedd vurlumasi ile elaqesi yoxdur.masturbasyada bunu kimi zinadir hedd tetbiq edilmesede.

hedd dushmur deye sende zina saymirsan ezizim bu emelleri? :)

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardashim bu adam zina saymir heyvanla cinsi elaqeni..menim sohbetimin hedd vurlumasi ile elaqesi yoxdur.masturbasyada bunu kimi zinadir hedd tetbiq edilmesede.

hedd dushmur deye sende zina saymirsan ezizim bu emelleri? :)

Qardaşım əlbəttə ki, heyvanla yaxınlıq edən kəs bədbəxtdir. Masturbasiya da haramdır. Amma mən kiməm ki, nəyisə zina sayam və ya saymayam? Bu əməllər zina olsaydı Allahın kitabında zinaya əmr edilən cəzalar bu əməl sahiblərinə qarşı da yerinə yetirilərdi. Mənim bildiyimə görə masturbasiyaya hədd düşmür. Heyvanla yaxınlığın cəzası isə bilmirəm nədi.

«Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

masturbasyani uje zina saymirsan ? :gizildish: ))))

OHA.. Bu qədər yox daaa...

P.S nur birdeki SAHIBB qardash ebu henifeden getirende deliller havalanmishdin :) ...seninki elmsiz inkardir...

1. Böhtanından Allaha sığınıram..

2. Xatırlamıram..

3. Masturbasiya, heyvanlarla yaxınlıq və s. zina olduğunu sübut edin..

-------------

Ayə v ya hədis yazmasanız, o zaman yazmayın heç..

Hə birdəki, unutmayın imamlar bu işləri halal bilmir, sadəcə onlara zina hədd cəzası uyğulamır.. Məgər ən böyük günah olan Şirkə hədd cəzası var? Düşünsən pis olmaz, amma nikdə yox, realda düşün..

Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

masturbasyani uje zina saymirsan ? :loool: ))))

OHA.. Bu qədər yox daaa...

P.S nur birdeki SAHIBB qardash ebu henifeden getirende deliller havalanmishdin :kiss: ...seninki elmsiz inkardir...

1. Böhtanından Allaha sığınıram..

2. Xatırlamıram..

3. Masturbasiya, heyvanlarla yaxınlıq və s. zina olduğunu sübut edin..

-------------

Ayə v ya hədis yazmasanız, o zaman yazmayın heç..

Hə birdəki, unutmayın imamlar bu işləri halal bilmir, sadəcə onlara zina hədd cəzası uyğulamır.. Məgər ən böyük günah olan Şirkə hədd cəzası var? Düşünsən pis olmaz, amma nikdə yox, realda düşün..

İmzanızda olan ssılkanı yığışdırın, bu forumun qaydalarına görə qadağandır!

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu da cavab:

İmam Zühri’nin bildirdiğine göre, peygamberimizin(a.s.m) eşlerinden bazıları bu konuda konuşurken, bu hususun efendimizin sırf Salim için ön gördüğü bir ruhsat olduğunu söylemişlerdir. Hz. Aişe ise, bu hadise dayanarak, bir çocuk sütten kesildikten sonra ölünceye kadar onu emzirmenin mahremiyeti oluşturacağına dair fetva vermiştir. (bk. Kenzu’l-Ummal, h. No: 15727).

İmam Nevevî de, bu konuyu değerlendirirken şunları söylemiştir: “Bu konuda alimler arasında ihtilaf vardır: Hz. Aişe ve Davud(Zahirî), bu hadise dayanarak, bir çocuğu emzirmek gibi, bir büyük insanı da emzirmek mahremiyetin meydana gelmesini sağlar. İmam Azama göre, mahremiyeti netice veren emzirme süresi iki buçuk, İmam Züfer’e göre üç yaştır. Geriye kalan, bütün sahabe, tabiin ve bütün bölgelerin alimlerin görüşüne göre, bir mahremiyeti netice veren emzirmenin süresi, en çok iki yaştır/iki yaşın altıdır(bk. Nevevî, ilgili “Müslim, Reda, 26-28” hadisinin şerhi)

Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

nur ve al ishlam

Aзık manasıyla istimna, kendi kendini eliyle veya başka bir azası vasıtasıyla uyarma ve bцylece cinsel doyuma ulaşmaya denir.

İmam Cafer Sadık (a.s)'dan istimnanın hьkmь so-rulunca şцyle buyurdu:

"0, (istimna) bьyьk bir ğьnahtır. Zira, Yьce Allah Kur'вn-ı Kerim'de istimnayı yasaklamıştır. İstimna eden kendisiyle nikвhlanmış sayılır. Eğer bцylesine kцtь bir işi y.nı tanırsam, onunla aynı sofraya o-turmam."

Sonra İmam Cafer Sadık (a.s)'dan, "Istimnanın hьkmь Kur'вn'ın hangi ayetinde geзmektedir.?" diye sorulmuş, Imam; "İstimnanın hьkmь; 'Eşinden ve cari-yesinden baş-kasıyla şehvetini giderenler tecavьz e-dicilerdir.' ayetinden anlaşılmaktadır.' buyurmuştur.

Tekrar; "Jstimnanın mı gьnahı daha bьyьktьr, yok-sa zinanın mı?" diye sorulmuş, Hazret; "İstimna daha bьyьk ğьnahtır." diye buyurmuştur.

Vesaь'uş-Şia, Ebvab-u Nikвh-il Behaim, b:3, h:4.

Mьminыn/7.

nur

sen xatirlamasanda men xatirlayiram ve bohranda atmiram.men kopi elemishdim o sohbeti.isteyirsen yerleshdirim??????????

sohbet eslinde hechde hedden getmir,onu niye qatirsizki zina olub olmamasindan gedir,beyem goz zinasina hedd dushur?yaxud qulaq zinasina?

hedd dushmurse zina deyil?

nur senn aliminede iradim bu idiki,zinani zina saymir.

Изменено пользователем Düshünürem

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu da cavab:

İmam Zühri’nin bildirdiğine göre, peygamberimizin(a.s.m) eşlerinden bazıları bu konuda konuşurken, bu hususun efendimizin sırf Salim için ön gördüğü bir ruhsat olduğunu söylemişlerdir. Hz. Aişe ise, bu hadise dayanarak, bir çocuk sütten kesildikten sonra ölünceye kadar onu emzirmenin mahremiyeti oluşturacağına dair fetva vermiştir. (bk. Kenzu’l-Ummal, h. No: 15727).

İmam Nevevî de, bu konuyu değerlendirirken şunları söylemiştir: “Bu konuda alimler arasında ihtilaf vardır: Hz. Aişe ve Davud(Zahirî), bu hadise dayanarak, bir çocuğu emzirmek gibi, bir büyük insanı da emzirmek mahremiyetin meydana gelmesini sağlar. İmam Azama göre, mahremiyeti netice veren emzirme süresi iki buçuk, İmam Züfer’e göre üç yaştır. Geriye kalan, bütün sahabe, tabiin ve bütün bölgelerin alimlerin görüşüne göre, bir mahremiyeti netice veren emzirmenin süresi, en çok iki yaştır/iki yaşın altıdır(bk. Nevevî, ilgili “Müslim, Reda, 26-28” hadisinin şerhi)

Özünüz də qeyd edirsiz ki, bunu (böyüyə süd verməyi) yalnız Aişə edib və peyğəmbərin digər zövcələri bunu qəbul etməyiblər.

Alimlərin dediyinə görə bu yalnız balaca uşağa aiddir, necə ki bunu Ömr də qeyd edib:

Book 30, Number 30.2.13:

Yahya related to me from Malik that Abdullah ibn Dinar said, "A man came to Abdullah ibn Umar when I was with him at the place where judgments were given and asked him about the suckling of an older person. Abdullah ibn Umar replied, 'A man came to Umar ibn al-Khattab and said, 'I have a slave-girl and I used to have intercourse with her. My wife went to her and suckled her. When I went to the girl, my wife told me to watch out, because she had suckled her!' Umar told him to beat his wife and to go to his slave-girl because kinship by suckling was only by the suckling of the young.' "

http://hadith.worldofislam.info/index.php?...muwatta/book_30

Книга 30, Число 30.2.13:

Яхья передал от Малика, что Абдуллаха ибн Динара сказал: "Один человек приехал к Абдуллаху ибн Умару когда я был вместе с ним и спросил его о кормлении грудью взрослого человека. Абдуллах ибн Умар ответил: Один человек пришел к Умару ибн аль-Хаттабу и сказал: Я имею рабыню, с которой часто уединялся и имел связь. Однажды моя жена пошла к ней и накормила ее грудью, а когда я хотел как обычно войти к ней жена меня остановила и сказала то, что сделала. Умар приказал этому мужчине побить его жену и продолжать входить к рабыне, потому что родство кормлением грудью считается только для маленьких детей".

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

nur ve al ishlam

Aзık manasıyla istimna, kendi kendini eliyle veya başka bir azası vasıtasıyla uyarma ve bцylece cinsel doyuma ulaşmaya denir.

İmam Cafer Sadık (a.s)'dan istimnanın hьkmь so-rulunca şцyle buyurdu:

"0, (istimna) bьyьk bir ğьnahtır. Zira, Yьce Allah Kur'вn-ı Kerim'de istimnayı yasaklamıştır. İstimna eden kendisiyle nikвhlanmış sayılır. Eğer bцylesine kцtь bir işi y.nı tanırsam, onunla aynı sofraya o-turmam."

Sonra İmam Cafer Sadık (a.s)'dan, "Istimnanın hьkmь Kur'вn'ın hangi ayetinde geзmektedir.?" diye sorulmuş, Imam; "İstimnanın hьkmь; 'Eşinden ve cari-yesinden baş-kasıyla şehvetini giderenler tecavьz e-dicilerdir.' ayetinden anlaşılmaktadır.' buyurmuştur.

Tekrar; "Jstimnanın mı gьnahı daha bьyьktьr, yok-sa zinanın mı?" diye sorulmuş, Hazret; "İstimna daha bьyьk ğьnahtır." diye buyurmuştur.

Vesaь'uş-Şia, Ebvab-u Nikвh-il Behaim, b:3, h:4.

Mьminыn/7.

Qardaş, sən elə yazdın ki, elə bil mən istimnanı yaxşı bir əməl kimi göstərmişəm. İstimna haramdır. Lakin onu zina hesab etsək gərək zinaya verilən cəza ona da verilsin! Allah-Təala Qurani-Kərimdə buyurur: "Zinakar kişiyə və zinakar qadına yüz çubuq vurun. Allaha və axirət gününə inanırsınızsa, Allahın dini barəsində (bu işin icrasında) ürəyiniz onlara yumşalmasın və möminlərdən bir dəstə də onların əzabına şahid olsun. (Bu, subay kişiyə və ərsiz qadına aiddir. Evli kişi və qadın zina etdikdə isə onların cəzası daşqalaq edilməkdir)"("ən-Nur", 2). Onda gərək masturbasiya edən şəxslərə də bu cəza tətbiq edilsin. Hətta Həzrət Əlinin (ə) hüzuruna istimna edən şəxs gətirdikdə onu əlləri ilə vurmuş və beytul maldan pul ayırıb evləndirməyi əmr etmişdir (Kuleyni rəvayəti ilə).

«Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

nur ve al ishlam

Aзık manasıyla istimna, kendi kendini eliyle veya başka bir azası vasıtasıyla uyarma ve bцylece cinsel doyuma ulaşmaya denir.

İmam Cafer Sadık (a.s)'dan istimnanın hьkmь so-rulunca şцyle buyurdu:

"0, (istimna) bьyьk bir ğьnahtır. Zira, Yьce Allah Kur'вn-ı Kerim'de istimnayı yasaklamıştır. İstimna eden kendisiyle nikвhlanmış sayılır. Eğer bцylesine kцtь bir işi y.nı tanırsam, onunla aynı sofraya o-turmam."

Sonra İmam Cafer Sadık (a.s)'dan, "Istimnanın hьkmь Kur'вn'ın hangi ayetinde geзmektedir.?" diye sorulmuş, Imam; "İstimnanın hьkmь; 'Eşinden ve cari-yesinden baş-kasıyla şehvetini giderenler tecavьz e-dicilerdir.' ayetinden anlaşılmaktadır.' buyurmuştur.

Tekrar; "Jstimnanın mı gьnahı daha bьyьktьr, yok-sa zinanın mı?" diye sorulmuş, Hazret; "İstimna daha bьyьk ğьnahtır." diye buyurmuştur.

Vesaь'uş-Şia, Ebvab-u Nikвh-il Behaim, b:3, h:4.

Mьminыn/7.

Qardaş, sən elə yazdın ki, elə bil mən istimnanı yaxşı bir əməl kimi göstərmişəm. İstimna haramdır. Lakin onu zina hesab etsək gərək zinaya verilən cəza ona da verilsin!

Qardash men dememishemki yaxhsi emel kimi gostermisen.zina saymadin mende delil getirdimki zinadir.her zinaya hedd dushurmurki qardash.qulaq zinasinin heddi nedir?

Allah-Təala Qurani-Kərimdə buyurur: "Zinakar kişiyə və zinakar qadına yüz çubuq vurun. Allaha və axirət gününə inanırsınızsa, Allahın dini barəsində (bu işin icrasında) ürəyiniz onlara yumşalmasın və möminlərdən bir dəstə də onların əzabına şahid olsun. (Bu, subay kişiyə və ərsiz qadına aiddir. Evli kişi və qadın zina etdikdə isə onların cəzası daşqalaq edilməkdir)"("ən-Nur", 2).

ayeden gorduyun kimi kishi ile qadinin zinasindan sohbet gedir.

masturbasiya ozu ozu ile zina etmekdir.

Onda gərək masturbasiya edən şəxslərə də bu cəza tətbiq edilsin. Hətta Həzrət Əlinin (ə) hüzuruna istimna edən şəxs gətirdikdə onu əlləri ilə vurmuş və beytul maldan pul ayırıb evləndirməyi əmr etmişdir (Kuleyni rəvayəti ilə).

niye gore masturbasya edene hedd tetbiq edilsin qulaq zinasi edene yox?

onda qulaq zinasi zina deyil?

bu getirdiyin hedis sehihdir?

imam hedd tetbiq edib yoxsa mezemmet kimi vurub?

hedd kimi vurubsa demekki zinadir duzdur?

hedd kimi vurmasada yene zina olmadigina delildir?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

niye gore masturbasya edene hedd tetbiq edilsin qulaq zinasi edene yox?

onda qulaq zinasi zina deyil?

bu getirdiyin hedis sehihdir?

imam hedd tetbiq edib yoxsa mezemmet kimi vurub?

hedd kimi vurubsa demekki zinadir duzdur?

hedd kimi vurmasada yene zina olmadigina delildir?

Elə hədislər var ki, biz onları mütləq mənada qəbul etməməliyik, onlar müəyyən bir şeyi təbliğ etmək üçün yönəldilib. Quranın hökmünə əsasən zinakarla zinkar, iffətli şəxslə iffətli ailə qura bilər. Onda bir şəxs bir neçə saniyəlik bədəni açıq geyinən qıza (dözməyib) şəhvətlə nəzər yetirsə deməli o göz zinası etmişdir. Beləliklə indi o ancaq zinakar qadınla evlənməlidir?

«Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...