Перейти к содержимому

Vahabilər və Quranın təhrifi


Elmeddin

Recommended Posts

mənə nağıl danışma ee. dəqiq de. sən Buxari, Müslim, Suyuti, İbni Nədim, İbni Kəsir, Kurtubi, Əhməd ibni Hənbəl, Heysəmi, ibni Əbi Şeybə, Məhəmməd b. Əbdullətif b. əl-Xətib, möminlərin anası Aişə, Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda, Übeyy ibni Kabb, Əbu Musa əl Əşəri, Abdullah ibni Abbas, Ənəs ibni Malik və rəcm ayəsini əli ilə Qurana yazmaq istəyən xəlifəniz Ömər ibni Xəttabı kafir elan edirsən?

Səndən daha nə cəfəngiyyat eşidəcəyik bundan sonra?

Səndən fərqli olaraq mən öz ağlıma görə danışmıram,alimlərin sözlərini sitat gətirməyə üstünlük verirəm.Bütün Əhli Sünnə sizə görə kafirdir,bu aydındır.Öz aglına görə danışma.Mənə öz izahını yazma,axı sənə bunu dəfələrlə demişəm.Əgər bu axmaq nəticəyə gəlmisənsə de görək bu sözlərini dəstəkləyən hansı elm əhli var?

hər zamankı nəsx oyunu bura soxmayın! çünkü Buxari və Müslümün Leyl surəsinin 2 və 3-cü ayələr barəsində dediklər nəxsdən yox artırmadan, əlavədən danışır. nəxs silinmədir, yəni azalma. Burada isə deyilir ki: "bu ayələrdə kişini və qadını və açıldığı zaman" sözləri yox idi, indi artırılıb! yəni Rəsulullahın (s.ə.ə) dövründə Leyl surəsinin 2 və 3-cü ayələri belə idi:

2- And olsun gündüzə 3- And olsun yaradana ki,

indi əlimizdə olan Quranda isə ayələr belədir:

2-And olsun işıqlanmaqda olan gündüzə 3- And olsun kişini və qadını (erkəyi və dişini) yaradana ki,

Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və tərəfdarlarının da dedikləri elə budur. yəni ayələrə əalavə eilib. yəni təhrif var.

Ay insan.Sən axı bilmədiyin məsələ haqqında nə nəticə çıxarmaq istəyirsən?Əgər bir şeyi dərk etmirsənsə,nə danışırsan?

Bu hədisin şərhində elə verdiyin sılkada

"Bu hadîsin bir rivayetini Müslim, Salâtu'l-Musâfirîn... "Kur'ân'm çeşitli kırâ-atleriyle ilgili şeyler bâbı"nda getirmiştir. "Ve'1-leyli Sûresi"nin bu âyetinde İbn Mes'ûd'un ve Ebu'd-Derdâ'nm ısrar ettiği kıraat, mütevâtir olan ve Mushaf'ta tesbît olunan kıraate muhaliftir. Bu âyet bir kerre "Ve'z-zekeri ve'l-ünsâ"suretinde, ikincisinde de "Ve mâ halaka'z-zekere ve'l-ünsâ" suretinde inmiş ve bu iki büyük sahâbî de birinci inişi ezberlemiş olabilirler. Bu yüzden de cumhurun rivayet ettiği mütevâtir kıraate muhalefet etmiş olabilirler... Bu âyetle İbn Mes'ûd ile Ebu'd-Derdâ kıraatine göre, mahlûka, yânî yaratılmış olan erkek ve dişiye yemîn edilmiş olur. Mütevâtir kıraate göre ise, bunların Hâlık'ına, yaratanına yemîn edilmiş olur... {Müslim Tercemesi, II, 473).

Bunun sevk sureti, mürsel hadîs suretidir. Çünkü İbrâhîm bu kıssada hazır bulunmamıştı, lâkin geçen rivayette İbrahim'den; o da Alkame'den şeklinde geldiği için, bu takdîrde bunda da mürsellik yoktur.

Bu âyet "Erkeği ve dişiye yaratan o büyük kudret sahibi Hâlık'a da yemîn ederim", yâhud "Mâ" masdariyye olduğuna göre "Yaradışına yemîn ederim" ma'nâsınadır.

Yenə deyirəm.Bu hədislər nəsh,tilavət,qiraət və s.mövzusuna aiddir.Burda təhrifdən söhbət gedə bilməz.Sualıma cavab ver.Bu kimi hədisləri alimlər necə başa düşüblər?

mənim sevgili əxim, sən nə üçün bu qədər narahatsan? mənim o kitabı haradan tapdığımı nə edəcəksən? haradan tapmışmasa hər halda İhsan kimi yalançının kitabından kopya etməmişəm. məndə kitabın səhifələridə var. buraya skan edəcəyəm, heeeç narahat olmağa dəyməz. mən kitabın səhifələrini buraya skan edənə qədər istəyirsən sən müəllif və kitab haqqında axtarış elə. mövzunun adına gəlincə, burada nə problem var? mən vahabi mənbələrində Quranın təhrifinə dair hədislərin olduğunu göstərmək istədim və göstərdim.

Doğrudan çətin adamsan,hər dəfə deyirəm açıq yaz,sözünü de,mus-mus eləmə,hər dəfə də eyni şey yazırsan.Vəhabi mənbələri sözü sənin nə qədər cahil nə nadan adam olmağını,İhsan Zahirə yalançı deməyin isə sənin nə qədər böhtançı və yalançı olduğunu görsədir.Halbuki,sən İhsan Zahirin yalan yazmadığını,sizin kitablardan sitatlar gətirdiyini özün yaxşı bilirsən və bunun əksini də isbat edə bilmədin.Halbuki,sənin bu iddianı isbat etmək üçün mən sənə neçə dəfə sual vermişəm və demişəm ki,buyur isbat et,əks təqdirdə böhtan atdığına görə sən yalançısan.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 76
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ay insan.Sən axı bilmədiyin məsələ haqqında nə nəticə çıxarmaq istəyirsən?Əgər bir şeyi dərk etmirsənsə,nə danışırsan?

Bu hədisin şərhində elə verdiyin sılkada

"Bu hadîsin bir rivayetini Müslim, Salâtu'l-Musâfirîn... "Kur'ân'm çeşitli kırâ-atleriyle ilgili şeyler bâbı"nda getirmiştir. "Ve'1-leyli Sûresi"nin bu âyetinde İbn Mes'ûd'un ve Ebu'd-Derdâ'nm ısrar ettiği kıraat, mütevâtir olan ve Mushaf'ta tesbît olunan kıraate muhaliftir. Bu âyet bir kerre "Ve'z-zekeri ve'l-ünsâ"suretinde, ikincisinde de "Ve mâ halaka'z-zekere ve'l-ünsâ" suretinde inmiş ve bu iki büyük sahâbî de birinci inişi ezberlemiş olabilirler. Bu yüzden de cumhurun rivayet ettiği mütevâtir kıraate muhalefet etmiş olabilirler... Bu âyetle İbn Mes'ûd ile Ebu'd-Derdâ kıraatine göre, mahlûka, yânî yaratılmış olan erkek ve dişiye yemîn edilmiş olur. Mütevâtir kıraate göre ise, bunların Hâlık'ına, yaratanına yemîn edilmiş olur... {Müslim Tercemesi, II, 473).

Bunun sevk sureti, mürsel hadîs suretidir. Çünkü İbrâhîm bu kıssada hazır bulunmamıştı, lâkin geçen rivayette İbrahim'den; o da Alkame'den şeklinde geldiği için, bu takdîrde bunda da mürsellik yoktur.

Bu âyet "Erkeği ve dişiye yaratan o büyük kudret sahibi Hâlık'a da yemîn ederim", yâhud "Mâ" masdariyye olduğuna göre "Yaradışına yemîn ederim" ma'nâsınadır. Yenə deyirəm.Bu hədislər nəsh,tilavət,qiraət və s.mövzusuna aiddir.Burda təhrifdən söhbət gedə bilməz.Sualıma cavab ver.Bu kimi hədisləri alimlər necə başa düşüblər?

əvvəla çox qəribədir, siz Səhihi Buxari Səhihi Müslümə baxanda gözləriniz açılır, 4 olur. ama Kafiyə, Bihara baxanda gözləriniz kor olur. Buxari və Müslümdə dipnota baxan gözlərin nə üçün Kafi və Biharda da baxmır? ikinci olaraq mən bu uydurma ilə tanışam. çünki sizdən fərqli olaraq vahabi kitablarına baxanda hər tərəfli baxıram. deyək ki, hədis lap elə sənin dipnottan kopya etdiyin kimidir. yəni Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və tərəfdarları deyirlər ki:

3 - And olsun kişiyə və qadına!



indi isə Quranda ayə belədir:



3 - And olsun kişini və qadını yaradana!



bu təhrifdi ya yox? əgər desən ki, icma var ki, ibni Məsud və tərəfdarlarının dediyi düz deyil onda yenədə sual ibni Məsud və tərəfdarları kafirdirmi?



Doğrudan çətin adamsan,hər dəfə deyirəm açıq yaz,sözünü de,mus-mus eləmə,hər dəfə də eyni şey yazırsan.Vəhabi mənbələri sözü sənin nə qədər cahil nə nadan adam olmağını,İhsan Zahirə yalançı deməyin isə sənin nə qədər böhtançı və yalançı olduğunu görsədir. Halbuki,sən İhsan Zahirin yalan yazmadığını,sizin kitablardan sitatlar gətirdiyini özün yaxşı bilirsən və bunun əksini də isbat edə bilmədin.Halbuki,sənin bu iddianı isbat etmək üçün mən sənə neçə dəfə sual vermişəm və demişəm ki,buyur isbat et,əks təqdirdə böhtan atdığına görə sən yalançısan.

görürəm yaman darıxırsan haa? qoy bir iki səhifə buraya skan edim ki, sənin ürəyin biraz rahatlasın:

post-36697-1270104374_thumb.jpg

post-36697-1270104477_thumb.jpg

post-36697-1270104517_thumb.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"hörmətli" vahabilər, ümid edirəm ki, sizlər gələndə mənim suallarıma bir bir cavab verəcəksiz. ona görədə mən Quranın təhrifinə dair digər hədislər haqqında sual verirəm. yəni suallarınız hazırdır, siz sadəcə cavablayın:

Buxari, Müslüm, İbni Kəsir, Kurtubi və daha bir çox sünnü mənbələri deyir ki, Abdullah ibni Məsud Fələq və nas surələri haqqında "onlar Quran deyil" deyirmiş. yəni O, bu iki surənin Qurandan olduğunu inkar edirmiş. indi necə edək? ibni Məsud kafirdir?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Elməddin! Sən, bu səhifəyə qoyduğun materiallarla öz elmsizliyini isbat edirsən. Sənin bura qoyduqların Qur`anın qiraətlərindəki fərqləri ifadə edir. Bunların təhrifə heç bir aidiyyatı yoxdur. Mən yenə də yazıram ki, əhli sünnə Qur`anın tam və dəyişilməz olmasında icma etmişdir. Buna görə də, sənin bura qoyduqların hamısı cəfəngiyatdır. Amma, sizin –şiə alimləri isə, həqiqətən də Qur`anın təhrif edildiyini və dəyişdirildiyində icma etmişlər. Necə ki, bunu, bəzi alimləriniz qeyd edirlər. Mənim bura qıyduğum yazıları nə üçünsə, pozublar. Heç nə olmaz. Mən bir də yazaram. Savadsız, məndən o rəvayətlərin ssılkalarını istəmişdi. Hələ hamısını tapmasam da, İnşaallah, tapmadıqlarımı da tapıb bura qoyacağam.

Şiə alimlərindən Quranın təhrif olunmasını deyən alimlər.

1 – Muhəmməd bin Nu`man, əl-Mufid ləqəbi ilə məşhurdur:

قال المفيد : أقول: " إن الأخبار قد جاءت مستفيضة عن أئمة الهدى من آل النبي صلى الله عليه وآله وسلم باختلاف القرآن وما أحدثه بعضهم فيه من الحذف والنقصان " . "أوائل المقالات" (ص 93).

Əl-Mufid demişdir: "Deyirəm ki: "Şübhəsiz ki, peyğəmbərin (sas) əhli beytindən olan hidayət imamlarından gələn yayğın xəbərlərə görə, Quranda ixtilaf vardır və bəziləri ordan nələri isə, ixtisar və naqis etmişlər". (Əl-Mufid "Əvəilul-məqalat" (Səh. 93).

http://www.al-shia.org/html/ara/books/lib-...maqalat/a03.htm

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

əvvəla çox qəribədir, siz Səhihi Buxari Səhihi Müslümə baxanda gözləriniz açılır, 4 olur. ama Kafiyə, Bihara baxanda gözləriniz kor olur. Buxari və Müslümdə dipnota baxan gözlərin nə üçün Kafi və Biharda da baxmır? ikinci olaraq mən bu uydurma ilə tanışam. çünki sizdən fərqli olaraq vahabi kitablarına baxanda hər tərəfli baxıram. deyək ki, hədis lap elə sənin dipnottan kopya etdiyin kimidir. yəni Abdullah ibni Məsud, Əbu Dərda və tərəfdarları deyirlər ki:

3 - And olsun kişiyə və qadına!

indi isə Quranda ayə belədir:

3 - And olsun kişini və qadını yaradana!

bu təhrifdi ya yox? əgər desən ki, icma var ki, ibni Məsud və tərəfdarlarının dediyi düz deyil onda yenədə sual ibni Məsud və tərəfdarları kafirdirmi?

İbn Məsud (r.a) haqqında deyirəm:Onun haqqında belə ittihamlar istər səhabələr,istərsəsə sonrakı alimlər tərəfindən olubmu? Əgər olubsa,sübutlarını gözləyirəm.

Əgər olmayıbsa deməli söhbət təhrifdən getmir.

görürəm yaman darıxırsan haa? qoy bir iki səhifə buraya skan edim ki, sənin ürəyin biraz rahatlasın:

1.jpg ( 57.41 килобайт ) Кол-во скачиваний: 2

2.jpg ( 52.47 килобайт ) Кол-во скачиваний: 2

əxi, indi dincəldin? çox deyirdin "bir iki səhifə skan elə baxaq"

Sən ərəb dilini bilirsən?Güman edirəm ki,bilmirsən.

Yazdığın sözlərin tərcüməsini yaz,yerləşdir,müzakirə edək.

Mənbəyi bilinməyən bu sılkanı bura qoymaqla düzünü deyim sən böyük qəhrəmanlıq etmisən.Çox güclü arqumentləriniz var,görürəm.Mən inanıram ki,əgər sizin yerinizdə başqa məzhəbin və ya başqa dinin nümayəndəsi olsaydı bu təhrif mövzusunda bu deyilənlədən və məlum olanlardan sonra danışmaqdan həya edərdi.Amma,sizlər dediyim kimi manyak Çikotilaya da məhkəmədə də bəraət qazandırarsız və onu haqqlı çıxarardız.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

siz söhbəti fırlatmaqdan başqa bir şey bilirsiz? ibni Məsud açıqca "Nas və Fələq Qurandan deyil", "Leyl surəsinin 3-cü ayəsi belə idi" deyir. yəni 2 yerdə indiki, əlimizdəki Qurana etiraz edir. siz isə söhbəti fırlatmaqdan başqa bir şey bilmirsiz. "Onun haqqında belə ittihamlar istər səhabələr,istərsəsə sonrakı alimlər tərəfindən olubmu?" sözünün nə mənası var? yoxsa bir alim və ya səhabə bir şəxs haqqında "kafirdir" deməsə o şəxs kafir olmur? Fakt göz qabağındadır, ibni Məsud Leyl surənin 3-cü ayəsinin dəyişdirildiyini və Nas və Fələq surələrinin Quran olmadığını iddia edir. indi əgər cavabın varsa yaz. yoxdursa söhbəti fırlatma vahabi.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Elməddin! Sən, bu səhifəyə qoyduğun materiallarla öz elmsizliyini isbat edirsən. Sənin bura qoyduqların Qur`anın qiraətlərindəki fərqləri ifadə edir. Bunların təhrifə heç bir aidiyyatı yoxdur. Mən yenə də yazıram ki, əhli sünnə Qur`anın tam və dəyişilməz olmasında icma etmişdir. Buna görə də, sənin bura qoyduqların hamısı cəfəngiyatdır. Amma, sizin –şiə alimləri isə, həqiqətən də Qur`anın təhrif edildiyini və dəyişdirildiyində icma etmişlər. Necə ki, bunu, bəzi alimləriniz qeyd edirlər. Mənim bura qıyduğum yazıları nə üçünsə, pozublar. Heç nə olmaz. Mən bir də yazaram. Savadsız, məndən o rəvayətlərin ssılkalarını istəmişdi. Hələ hamısını tapmasam da, İnşaallah, tapmadıqlarımı da tapıb bura qoyacağam.

Şiə alimlərindən Quranın təhrif olunmasını deyən alimlər.

1 – Muhəmməd bin Nu`man, əl-Mufid ləqəbi ilə məşhurdur:

قال المفيد : أقول: " إن الأخبار قد جاءت مستفيضة عن أئمة الهدى من آل النبي صلى الله عليه وآله وسلم باختلاف القرآن وما أحدثه بعضهم فيه من الحذف والنقصان " . "أوائل المقالات" (ص 93).

Əl-Mufid demişdir: "Deyirəm ki: "Şübhəsiz ki, peyğəmbərin (sas) əhli beytindən olan hidayət imamlarından gələn yayğın xəbərlərə görə, Quranda ixtilaf vardır və bəziləri ordan nələri isə, ixtisar və naqis etmişlər". (Əl-Mufid "Əvəilul-məqalat" (Səh. 93).

http://www.al-shia.org/html/ara/books/lib-...maqalat/a03.htm

Allahın, mələklərin və bütün lənət edənlərin lənəti yalançıların üzərinə olsun. Şeyx Müfid (r.a) deyib:

وقد قال جماعة من أهل الإمامة إنه لم ينقص من كلمة ولا من آية ولا من سورة ولكن حذف ما كان مثبتا في مصحف أمير المؤمنين (ع) من تأويله وتفسير معانيه على حقيقة تنزيله وذلك كان ثابتا منزلا وإن لم يكن من جملة كلام الله تعالى الذي هو القرآن المعجز، وقد يسمى تأويل القرآن قرآنا قال الله تعالى: (ولا تعجل بالقرآن من قبل أن يقضى إليك وحيه وقل رب زدني علما) فسمى تأويل القرآن قرآنا، وهذا ما ليس فيه بين أهل التفسير اختلاف.وعندي أن هذا القول أشبه من مقال من ادعى نقصان كلم من نفس القرآن على الحقيقة دون التأويل،

Əhli-İmamədən olan cəmaət demişdir:
Quranın sözündən, ayəsindən və surəsindən
heç bir şey naqis deyildir
.
Lakin Əli a.s.-ın "Mushəf"ində mövcud olan nazil olma həqiqətini bildirən tə`vil və təfsirlərdən bə`ziləri silinmişdir. Bunlar Allahın kəlamı olan Qurandan olmasalarda sabit və nazil olmuş bir şeylər idi. Çünki Quranın tə`vili də Quran adlanır. Allah Təala buyurur: (
Həm də (ey Peyğəmbərim! Cəbrail tərəfindən) sənə tamam-kamal vəhy olunmadan əvvəl Quranı oxumağa tələsmə və: "Ey Rəbbim! Mənim elmimi artır!" – de.)
və (bu ayədə Allah Təala) Quranın tə`vilini də Quran adlandırır. Bu məsələdə əhli-təfsir ixtilaf etməmişdir.

Mənim nəzərimdə
əsl mə`nada Quran sözlərindən nəyinsə silinməsini iddia edənin fikrindənsə
(yuxarıda deyilən) bu fikir həqiqətə daha yaxındır.

Şeyx Mufid "Əvailul-Məqalat" səh 81

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abusaid və digər vahabilər vahabi gözlərinizi xahiş edirəm açın. bu mövzunun adı "vahabilər və Quranın təhrifi"dir əgər mövzuya qoyduğum hədislərə cavabınız varsa yazın, yoxdursa, şiə alimləri haqqında yazmaq istəyirsinizsə "Quran təhrif olunmayıb" adlı mövzuda yazın.

moderlərdən xahiş edirəm. mövzuya aid olmayan yazıları silsinlər və bu halı israrla təkrarlayanları cəzalandırsınlar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Allahın, mələklərin və bütün lənət edənlərin lənəti yalançıların üzərinə olsun. Şeyx Müfid (r.a) deyib:

وقد قال جماعة من أهل الإمامة إنه لم ينقص من كلمة ولا من آية ولا من سورة ولكن حذف ما كان مثبتا في مصحف أمير المؤمنين (ع) من تأويله وتفسير معانيه على حقيقة تنزيله وذلك كان ثابتا منزلا وإن لم يكن من جملة كلام الله تعالى الذي هو القرآن المعجز، وقد يسمى تأويل القرآن قرآنا قال الله تعالى: (ولا تعجل بالقرآن من قبل أن يقضى إليك وحيه وقل رب زدني علما) فسمى تأويل القرآن قرآنا، وهذا ما ليس فيه بين أهل التفسير اختلاف.وعندي أن هذا القول أشبه من مقال من ادعى نقصان كلم من نفس القرآن على الحقيقة دون التأويل،

<BLOCKQUOTE><B>Əhli-İmamədən olan cəmaət demişdir: Quranın sözündən, ayəsindən və surəsindən heç bir şey naqis deyildir. Lakin Əli a.s.-ın "Mushəf"ində mövcud olan nazil olma həqiqətini bildirən tə`vil və təfsirlərdən bə`ziləri silinmişdir. Bunlar Allahın kəlamı olan Qurandan olmasalarda sabit və nazil olmuş bir şeylər idi. Çünki Quranın tə`vili də Quran adlanır. Allah Təala buyurur: (Həm də (ey Peyğəmbərim! Cəbrail tərəfindən) sənə tamam-kamal vəhy olunmadan əvvəl Quranı oxumağa tələsmə və: "Ey Rəbbim! Mənim elmimi artır!" – de.) və (bu ayədə Allah Təala) Quranın tə`vilini də Quran adlandırır. Bu məsələdə əhli-təfsir ixtilaf etməmişdir.

Mənim nəzərimdə əsl mə`nada Quran sözlərindən nəyinsə silinməsini iddia edənin fikrindənsə (yuxarıda deyilən) bu fikir həqiqətə daha yaxındır.

Şeyx Mufid "Əvailul-Məqalat" səh 81

Bilirsən,sənin kimisinə sübut etmək çətindir ki,nə nəsxə aiddir,nə təhrifə.Biz hər şeyi öz ağlımıza görə anlasaydıq və əgər sən öz ağlınla bəzi məsələlərə izah verməyə çalışsaydın,necə ki,verirsən,hər şey bir-birinə qarışardı.Biz öz havamıza görə hər şeyə izah verməməliyik.

Sən əgər sözündə haqqlısansa buyur,alimlərin sözü ilə danış,nağıl danışma.

Birdə sənə deyildi ki,boşboğazlıq eləmə,sözün varsa,söz danış.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Moderatordan xahiş edirəm ki, bu mövzunu bağlasın.

Əhli sunnə vəl cəmaə etiqad edir ki, Quran təhrif olunmayıb və olunmayacaq da.

Şübhəsiz ki, Zikri Biz nazil etdik, əlbəttə, Biz də onu qoruyacağıq. (Hicr, 9)

Ümumiyyətlə bütün müsəlmanlardan bir daha xahiş edirəm ki, qara piarla məşğul olmasınlar. Bu özünü müsəlman hesab edən hamıya aiddir. Nə isə mübahisəniz varsa, buyurun müraciət edin alimlərin əsərlərinə və yaxud imkan varsa, birbaşa özünə. İkinci variant kimi bir-birinizlə şəxsi müstəvidə, yəni yalnız ikinizin görə biləcəyi, eşidə biləcəyi bir müstəvidə (email, telefon, görüş və s.) mübahisə edin.

Amma forumda axmaq, fitnəkar mövzular açaraq sadə insanların gözündə İslamı və müsəlmanları alçaltmayın.

Bizi doğru yola yönəlt – nemət bəxş etdiyin şəxslərin yoluna, qəzəbə uğramışların və azmışların yoluna deyil! (Fatihə, 6-7)

Amin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abdussamed, şiələr də iddia etmir, 1-2 ya özlərindən uydurulmuş ya da ki zəif şiə hədislərini ortaya atıb guya şiələrin Quranın təhrif olunmasına inandığını iddia edirsiz. Biz cavab verdik, növbə sizindir..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abdussamed, şiələr də iddia etmir, 1-2 ya özlərindən uydurulmuş ya da ki zəif şiə hədislərini ortaya atıb guya şiələrin Quranın təhrif olunmasına inandığını iddia edirsiz. Biz cavab verdik, növbə sizindir..

Mən heç bir şey iddia etmirəm və iddia da etməmişəm. Mən ümumiyyətlə heç vaxt heç kəsi alçaltmağa çalışmamışam və elə mövzularda da "iddiaçı" rolunda çıxış etməmişəm.

Təklif edirəm ki, burada da bu mövzunu yekunlaşdıraq.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 5 months later...

15 -....... ?bn Cureyc bel? dedi: .... ?bn Abbas: "G?miy? g?linc?, o d?nizd? i? g?r?n yoksullar?nd?. Onun ???n m?n onu q?surlu etm?k ist?dim ki, arxalar?nda h?r m?hk?m bir saz g?mini zorla almaqda olan bir h?kmdar vard?" (ei-K?hf: 79) ay?sind?ki "Ver?ehumi" (arxalar?nda) s?z?n? "Em?mehum melikun" (?nl?rind? bir m?lik var idi) ??klind? oxumu?dur

S?hihi Buxari, ??rtl?r kitab?, h?dis 15

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

410. ... Ai?? (r.anh?) n?n azatl?s? ?bu Yunus bel? demi?dir: Ai?? (r.anh?) ?z? ???n bir mushaf Yazmam? ?mr etdi v?, "namazlara v? orta namaz?na davam edin" ay?sin? g?linc? m?n? x?b?r ver dedi . M?n d? o ay?y? ?atanda ?z?n? X?b?r verdim.Bana o ay?ni "namazlara, orta namaz?na v? ikindi namaz?na davam edin, Allah ???n t?vaz?karl?q hal?nda namaz q?l?n" ??klind? yazd?rd?. Sonra da: "M?n bunu R?sulullah salellah? ?leyhi vese?lem'den e?itdim" dedi

S?neni ?bu Davud, Namaz kitab?, 5-ci bab, h?dis 410

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

44 -....... ?bn Abbas bel? demi?dir: Ukaz, Mecenne v? Z?'l-Mecaz Cahiliyy?t d?vr?nd? b?zi b?y?k pazarlard?. M?s?lmanlar h?cc mevsimlerinde buralarda ticar?t etm?yi g?nah saym??d?lar. Bunun ?z?rin? "H?cc mevsimlerinde R?bbinizd?n ruzi ist?m?nizi bir g?nah yoxdur ..." ay?ni indi

S?hihi Buxari, T?fsir kitab?, h?dis 44

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Eban b. Osman da bel? demi?dir: M?n bu ay?ni (Ta-Ha 63) atam Osman b. Affan'?n h?zurunda oxudum, "bu bir Lahn v? bir s?hvdir", dedi. Bu s?f?r biri ona: Niy? onu de?i?tirmiyorsun? dedikd?, o da: "Onu burax?n dedi. ??nki halal haram q?lm?r, haram? da halal q?lm?r, dedi.

Qurtubi, "?l Camiul ?hkamil Quran"

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

????? ??? ?????? ??? ??? ??? ?? ???? ??? ??? ???? ?? ??? ???? ?? ???? ?? ???? ????? ??? ??? ??? : ???? ?? { ??? ???????? } ?????? ??? ?? ??????

ibni ?l M?th?n? V?hab b. C?rird?n, o ??b?d?n, o ?bu B??ird?n, n?ql edib. S?id b. C?beyrd?n Nur sur?sinin 27-ci ay?sini soru?dum. S?id b. C?beyr dedi ki, "?slind? "t?st?zinu" ??klind? olam?d? amma yazanlar x?ta edib"

C?lal?ddin Suyuti, "?l ?tiqan", cild 1, s?hif? 228

C?lal?ddin Suyuti, "?d D?rrul M?nsur", cild 5, s?hif? 38, Nur sur?sinin t?fsiri

Hakim, "M?st?dr?k", cild 2, t?fsir f?sli

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abdullah ?l F?zl b. H?mm?d ?l Xeyrid?n o ibni Xalidd?n o Zeyd b. Hubabdan o ??t?hd?n o S?id b. C?beyrd?n r?vay?t etdi: "Quranda 4 yerd? x?ta var: "as-saabiun" (5:69), "al-muqimin" (4:162), "f?ssad?qa v??kun min? ?ssalih?n" (63:10), "?nn? h??z??ni l? s??hiraani" (20:63) 

ibni ?bu Davud, "M?sahif"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

?bu Yunusun q?z? H?mid? n?ql edir ki; "Atam?n s?ks?n ya?? var idi v? O, bu ay?ni ai??nin Quran?ndan bel? oxudu: "inn?llah? v? m?laik?t?hu yus?llun? ?l?n n?biyy, ya eyyuh?ll?zin? am?nu s?llu ?l?yhi v? s?llimu t?slim?n v? ?ll?zin? yus?llun? sufug?l ?vv?l" H?mid? deyir; "Bu hadis? o vaxt ba? verdi ki, Osman h?l? Quranlar? d?yi?m?mi?di."

Suyuti, "?l ?tiqan"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abdurr?zzaq (Sufyan) ?s S?rvid?n bel? n?ql edibdir: "R?sulullah?n s.?.? ?shab?ndan olan hafizl?r M?seylim? il? d?y??d? ?ld?l?r. Onlar?n ?l?m? il? Quran ay?l?rinin b?y?k bir hiss?si yox oldu getdi"

Suyuti, "?d Durrul m?nsur", ?hzab sur?sinin t?fsiri

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

?mam Malik v? H?n?fil?r, b?sm?l?ni Fatih?d?n bir ay? saymad?klar? kimi, dig?r m?dd?t d? ay? olaraq q?bul etm?zl?r.

ibni K?sir, "t?fsiri Quranil ?zim", Fatih? sur?sinin t?fsiri

?r Razi, "t?fsiri K?bir v? M?fahitul Qeyb", Fatih?s sur?sinin t?fsiri

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

?m?r dedi: "??bh?siz Allah, M?h?mm?di haqq pey??mb?r olaraq g?nd?rdi v? Ona Kitab? endirdi. O'naindirilen ?eyl?r i?ind? recm ay?si d? vard?!

S?hihi Buxari, ?tisam kitab?, h?dis 53

S?hihi M?sl?m, h?dl?r kitab?, h?dis 15

S?n?ni ?bu Davud, H?dl?r kitab?, h?dis 4418

bird?n dey?rsiz ki, ay? n?sx olub haa... q?tiyy?n laz?m deyil, ??nk? a?an?z ?m?r n?sx oldu?una inanm?r.

?m?r "?g?r insanlar?n "?m?r, Allah?n Kitab?nda art?rma etdi!" Dem?l?ri olmasayd?, m?n m?tl?q recm ay?sini ?z ?liml? Mushaf a yazard?m" dedi

S?hihi Buxari, h?kml?r kitab?, 21-ci bab?n n?mr?siz ilk h?disi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

?bn ?l-X?tibin "?l-Furqan" kitab?ndan h?yas?z v?hhabil?r? cavab olaraq b?`zi q?sa t?rc?m?l?ri n?z?riniz? ?atd?rmaq ist?yir?m:

post-36697-088434400 1285071841_thumb.jpg

H?m?inin bu c?r oxudu: "M?s?lu nuril-mu`mini k?mi?katin"(M?`minin nuru bir tax?aya (??raqdana) b?nz?r). O, dey?rdi:"Bu yazar?n s?hfidir. Allah taalan?n nuru ??raqdan?n nuru kimi olmaqdan daha ?z?m?tlidir.

Xat?rlad?m ki, ?slind? is? ay? bu c?rd?r: "Onun (Allah?n)nuru, i?ind? ??raq olan bir tax?aya (??raqdana) b?nz?r"(Nur-35)

G?rd?y?m?z kimi burada yazar?n x?ta etdiyi bildirilir. Y?`ni bizim ?limizd? olan Qurandak? bu ay?d? x?ta var ?slind? "M?`minin nuru bir tax?aya (??raqdana) b?nz?r" olmal? imi?. 

?bn ??t?h "?l-M?sahif" kitab?nda bildirir ki, (Quranda) x?ta il? yaz?lanlar oldu?u kimi yox l???t? uy?un olaraq d?zg?n oxunmal?d?r. Nec? ki, "L??vdau, l??zb?h?nn?hu" da k?lm?nin ortas?nda art?q ?lif il?. ?g?r zahirin? ?sas?n oxunsa m?`nan? d?yi??n v? nizama x?l?l g?tir?n eyibli l?hn olacaqd?r.

H?min s?hif?d? (45-ci s?hif?)n?vb?ti abzasdan maraql? m?qam? t?rc?m? etm?k ist?rdim:

Allah t?al? buyurur:"??bh?siz ki, Zikri Biz nazil etdik, ?lb?tt?, Biz d? onu qoruyaca??q.(Hicr-9)". Quran?n hifzinin m?`nas? --- ??ri?t v? ?hkam?n?n qiyam?t g?n?n? q?d?r qalmas?d?r.....

?xbaril?r bu ay?ni ba?qa c?r anlayanda onlar? tez k?frd? ittiham edirdil?r. Halbuki, ?hli-s?nn?d?nd? bu ay?ni ba?qa c?r anlayanlar var imi?. Y?`ni ?hli s?nn?d?n olan b?`zil?rin? g?r? d? bu ay? Quran?n t?hrif olmamas?na d?lil deyildir. Sad?c? olaraq ??ri?t v? ?hkam?n qorunmas?na d?lal?t edir, Quranda is? x?ta ola bil?r. M??llif n?vb?ti abzasda yaz?r:

??kk yoxdur ki, mush?fl?rin yazarlar? b???rdir(insand?r). Ba?qalar? kimi onlar?n da s?hv, q?fl?t v? unutma?? ola bil?r. ?sm?t yaln?z Allaha m?xsusdur.

Pey??mb?rl?rin d? m?`sumlu?unda ixtilaf edilmi?dir. ?n ?st?n n?z?r budur ki, onlar yaln?z risal?tl?ri il? ?laq?dar m?s?l?l?rd? m?`sumdurlar, ba?qa m?s?l?l?rd? is? dig?r insanlar kimidirl?r.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

vahhabil?rin imamlar?ndan ibni H?zm ?z kitab?nda deyir: "Quran?n iki ?z? q.?? aras?nda bir ?eyin d? ba?qas? il? ?v?z edildiyini dem?k a??q-a?kar k?fr v? R?sulullah s?ll?llah? ?leyhi v? s?ll?m? b?htan atmaqd?r"

bax h?m?n bu yalan?? v? iki ?zl? ibni H?zm ba?qa bir kitab?nda deyir: "?bu Muh?mm?d dedi: "Bu, Osman?n toplad??? mushaf?n t?sviri idi, hans? ki, s?hab?l?rin  i?tirak? il? y???lm??d?. O, M?sh?fl?ri k???r?n zaman q?sd?n yaxud ist?m?d?n d?yi?dirdiyi hiss?l?ri yand?rd?."

ibni H?zm, "?l-?hkam fe ?sul ?l-?hkam", c.1, s?h.528

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

post-36697-005868400 1285075766_thumb.jpg

post-36697-024271400 1285075782_thumb.jpg

post-36697-045620000 1285075797_thumb.jpg

g?zl?y?k g?r?k n? olur. b?lk? vahhabil?r ulu imamlar? S?fyan ?s S?rvinin ?z t?fsirind? n?l?r say?qlad???n? biz? b?yan ed?c?kl?r

Изменено пользователем Elmeddin
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

?? ??? ???? ??? ?? ????? ??? ????? ?????? ??? ???? ?? ????????

ibni C?reyc dedi ki: bu (???ra sur?si 26-c?) ay? ibni Mesudun k?raatinde "fe'altuh? i?en v? ena min? cahilen" ??klind?dir.

C?lal?ddin Suyuti, "ed Durrul Mensur", cild 6, s?hif? 291

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

????? ??? ??? ???? ?? ??????? ?? ???? ???? ?? ??? ???? ??? ??? "?? ???? ?? ???? ????? ????

Ibni Ebu Davud "Mesahif" kitab?nda Atadan, o da ibni Mesuddan (Nisa suresinin 40-c? ay?sini bel?) rivayet etmi?dir: "?nnall?he l? yazlimu mi?k?le nemleh"

C?lal?ddin Suyuti, “?d Durrul M?nsur”, cild 2, s?hif? 539

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...