BALAKISHI Опубликовано: 5 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 5 января, 2008 SIA qurani kerimdeki ayeti bele menalandirirqadinlar sizin icin harsdir,harsinizi isdediyiniz shekilde cima ede bilersiniz bakara 223 siyenin delil getirdiyi ayeti kerimde enna kelimesidir bu sozlukde iki mena gelir. 1. olaraq keyfe menasi 2.olaraq eyne menasi enna kelmesine keyfe menasi verildikde ayetin menasi onden olmaq kaydiyla isdediyin shekilde demekdir. eyer ennaya eyne menasi verirseniz budefa ayetin menasi: isdediyin yerden kadina yaklasha bilirsindir. bu durumda sana shunlari sormak gerekir 1. ayetdeki mushterek menali kelmelerde menayi kim sinirlar. 2.her sozluk menasini ayetlere mena olaraq vermekde kullana bilirmiyiz 3 ayetde dilediyin terefden yaklashmayi zikretmekdedir. ne ucun normal durumlarda qadina arxadan yaklashmak haram olurda hayizli iken caiz olur?ayetde boyle bir kayit yok ki. 4.qadin nasil hars olur ve harsa yaklashmak ne demekdir ayetdeki menalirda ALLAH ve RESULU TAYIN ETMEKDEDIR. AYEDE ALLAH ve RESULU <heryer deyilde> , <her shekilde bir yer> deye izzah edilmishdir xomeyni sadese hayizli iken qadina arkadan yaklashmaniz caiz deye fitva vermishdir oyle ise ayetde bele bir shey yokdur . Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Black knight Опубликовано: 5 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 5 января, 2008 Bu movzu haqqinda defelerle danishilib artiq......... Цитата Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
BALAKISHI Опубликовано: 5 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 5 января, 2008 BU MOVZUDA DEFELERLE DANISHILSADA YENEDE HEMINKI SHEYLER TEKRAR OLUNARAQ QALIR Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
molla tulku Опубликовано: 5 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 5 января, 2008 duzdur, bu movzu haqqinda dafalarla danishilib, ancaq shieler bu murdar amaldan al chakmirlar va oz muctehidlarini korkorane mudafia edirlar. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ABDULAZİZ222 Опубликовано: 5 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 5 января, 2008 Şiələrin 21-ci əsrin müctəhidi Ayətullahil-üzma Fazil Lənkərani “Haizin hökmləri fəslində”qeyd edir: “Heyz halında olan qadına arxadan yaxınlıq etməyin kəffarəsi (Yəni Allah qarşısında günahı bağışlanması üçün edəcəyi əməl) yoxdur.” (Fazil Lənkəraninin "ŞƏRİƏT HÖKMLƏRİNİN İZAHI" səh.58,M:454). Halbuki Allah və Rəsulu (s.ə.s) Lutun (ə) qövmünə və Lut qövmünün etdiyi işi edənləri lənət edib. Şübhəsiz ki, şiələrin bu məsələ ilə bağlı gələn rəvayətlərə Quranı Kərimə müxalifdir, çünki Allah – sübhanəhu və təala belə buyurur: “(Ya Rəsulum!) Səndən heyz (aybaşı) barəsində sual edənlərə söylə: “Heyz əziyyətli bir haldır. Heyz zamanı qadınlardan kənar olun, (heyzdən) təmizlənməyənə qədər onlarla yaxınlıq etməyin, (Bəqərə 222). Əgər cinsi əlaqəyə arxadan icazə verilsəydi Allah – sübhanəhu və təala buyurardı ki: “Heyz vaxtı qadınlar ilə arxadan cinsi əlaqəyə yaxınlaşın”. Lakin Uca Allah tam əksinə olaraq “Heyz zamanı qadınlardan kənar olun” deyə buyurur. Təbiidir ki, qadın ilə cinsi əlaqə arxadan yaxınlıq etmək qadağandır. Allah – sübhanəhu və təala sonradan izah edir ki, kişi öz qadınınla necə yaxınlıq edə bilər. Uca Allah belə buyurur: “Təmizləndikdən sonra isə Allahın sizə əmr etdiyi yerdən (buyurduğu qayda üzrə) onlara yaxınlaşın!” (Bəqərə 222). Allah – sübhanəhu və təala əkin yəni uşaqlıq yolu ilə yaxınlaşmağı əmr edir: “Qadınlarınız sizin (övlad əkdiyiniz) tarlanızdır. İstədiyiniz vaxtda öz tarlanıza yaxınlaşın.” (Bəqərə 223). Tarla – sözünün mənası “övlad əkdiyiniz” yəni dünyaya doğulan uşaqlıq yeridir. Mə əs salam. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 6 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 6 января, 2008 Murdar sohbetleri elemekden bezmediz? Indi deyirsiz sizinde olulerle yaxinliginizdan, qulnan yaxinliqdan ana baci ile yaxinliq etdiyiniz zaman hedd dushmediyinden danishaq? Besdirinde. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
safiqu Опубликовано: 6 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 6 января, 2008 (изменено) Murdar sohbetleri elemekden bezmediz? Indi deyirsiz sizinde olulerle yaxinliginizdan, qulnan yaxinliqdan ana baci ile yaxinliq etdiyiniz zaman hedd dushmediyinden danishaq? Besdirinde. NARDARANI HER SHEYI ESHITMISHDIIM AMMA OLULER ILE YAXINLIG ETMAYI.?????????????????? Allah vehabilere lenet etsin. Изменено 6 января, 2008 пользователем safiqu Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
BALAKISHI Опубликовано: 6 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 6 января, 2008 selam aleykum movzunu ancaq o zaman baglama qolar ki rafiziler boyunlarina alsinlarki bizde bele sheyler var halal sayiriq desinler Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 7 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 января, 2008 SIA qurani kerimdeki ayeti bele menalandirirqadinlar sizin icin harsdir,harsinizi isdediyiniz shekilde cima ede bilersiniz bakara 223 Bəqərə 223 İbn Kasirin təfsiri İmâm Ahmed İbn Hanbel der ki; bana Hasan... İbn Abbâs'm şöyle dediğini bildirdi. Ömer İbn Hattâb Rasûlullah (s.a.) a gelerek: «Ey Allah'ın Rasûlü helak oldum.» dedi. Rasûlullah (s.a.) : «Seni helak eden şey nedir?» buyurdu. Hz. Ömer : Dün gece devemi ters çevirdim, dedi. (bununla eşine arka taraftan teması kasdediyordu) Rasûlullah (s.a.) ona cevap vermedi. Allah Teâlâ «Kadınlarınız sizin için bir tarladır. O halde tarlamza dilediğiniz gibi varın.» âyetini vahyetti. İster ön ta¬rafından, ister arka tarafından yaklaş, ancak hayızlı iken ve arkadan (dübür) sakın, buyurdu. Bu hadîsi Abd İbn Humeyd kanalıyla Hasan İbn Musa'dan rivayet eden Tirmizî, hasen, garîb bir hadîstir, der. Hafız Ebu Ya'iâ der ki; Bize Haris İbn Şüreyh'in... Ebu Saîd'den rivayetine göre... o şöyle demiş : Rasûlullah (s.a.) zamanında bir adam karısını öne eğerek (arkasından yaklaşarak) onunla temasta bulundu; «Falanca karısına şöyle şöyle yaklaşmış, temasta bulunmuş.» dediler de, Allah Teâlâ : «Kadınlarınız sizin için bir tarladır. O halde tarlanıza dilediğiniz gibi varım.» âyetini indirdi. xomeyni sadese hayizli iken qadina arkadan yaklashmaniz caiz deye fitva vermishdir oyle ise ayetde bele bir shey yokdur . Xahiş edirəm o fətvanı tam, olduğu kimi yazın və mənbəsini qeyd edin. ALLAHU TEALANIN haram etdiyini halal sayanlar ALLAHI inkar edenlerdir sadece ALLAHI inkar edende kafir sayilir kafirinsanin yeride ebediyyen cehenneme mehrum olaraq qalir (Ey möminlər!) Qadınlarınız sizin tarlanızdır. İstədiyiniz vaxt və istədiyiniz kimi öz tarlanıza gəlin! Özünüz üçün qabaqcadan (yaxşı əməllər) hazırlayın! Allahdan qorxun və (qiyamət günü) Onun hüzuruna gedəcəyinizi bilin! (Ya Rəsulum!) İman gətirənlərə (Cənnətlə) müjdə ver! Bu ayədə harda bu əməlim haram olunması yazılıb? İstədiyiniz vaxt və istədiyiniz kimi öz tarlanıza gəlin Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 7 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 января, 2008 Şiələrin 21-ci əsrin müctəhidi Ayətullahil-üzma Fazil Lənkərani “Haizin hökmləri fəslində”qeyd edir: “Heyz halında olan qadına arxadan yaxınlıq etməyin kəffarəsi (Yəni Allah qarşısında günahı bağışlanması üçün edəcəyi əməl) yoxdur.” (Fazil Lənkəraninin "ŞƏRİƏT HÖKMLƏRİNİN İZAHI" səh.58,M:454). Gördüyünüz kimi bu yalnız heyz vaxtına aiddir. Bu o demək deyil ki, Lənkərani bunu caiz bilir və istəyən bunu edə bilər, bu şəri hökmdür, yani etmisənsə kəffarəsi yoxdur. Bu əməl şiədə haram deyil, çünki Allah-təala bunu qadağan etməyib. Bu əməldən peyğəmbərimiz bizi çəkindirib, buna görə də bu məkruhdur! Halbuki Allah və Rəsulu (s.ə.s) Lutun (ə) qövmünə və Lut qövmünün etdiyi işi edənləri lənət edib. Lut qövmü qadınlarla yox, məhz kişilərlə yaxınlıq edirdilər, buna görə də Allah onlara lənət edir. Heç olmasa təfsirə baxın. Şübhəsiz ki, şiələrin bu məsələ ilə bağlı gələn rəvayətlərə Quranı Kərimə müxalifdir, çünki Allah – sübhanəhu və təala belə buyurur: “(Ya Rəsulum!) Səndən heyz (aybaşı) barəsində sual edənlərə söylə: “Heyz əziyyətli bir haldır. Heyz zamanı qadınlardan kənar olun, (heyzdən) təmizlənməyənə qədər onlarla yaxınlıq etməyin, (Bəqərə 222). Siz yenə də ayələri istədiyiniz kimi təfsir edirsiz. Bu ayə heyz vaxtı qabağdan yaxınlıq etməyi haram bilir. Baxın Lənkərani nə deyir: Məsələ: 453. Əgər qadının heyz günləri üç yerə bölünsə və kişi onlardan birincidə öz qadını ilə qabaq tərəfdən cima etsə, ehtiyat-vacibə görə on səkkiz noxud qızıl, ikinci hissədə cima etsə, doqquz noxud qızıl, üçüncü hissədə cima etsə dörd noxud yarım qızıl kəffarə fəqirə verməlidir Məsələn, altı gün heyz görən qadının əri birinci və ikinci gecədə (yaxud onun gündüzündə) onunla yaxınlıq etsə on səkkiz noxud, üçüncü və ya dördüncü gecədə (yaxud onun gündüzündə) yaxınlıq etsə doqquz noxud, beşinci və ya altıncı günün gecələrində (yaxud gündüzlərində) yaxınlıq etsə, dörd noxud yarım qızıl kəffarə verməlidir. Əgər cinsi əlaqəyə arxadan icazə verilsəydi Allah – sübhanəhu və təala buyurardı ki: “Heyz vaxtı qadınlar ilə arxadan cinsi əlaqəyə yaxınlaşın”. Lakin Uca Allah tam əksinə olaraq “Heyz zamanı qadınlardan kənar olun” deyə buyurur. Təbiidir ki, qadın ilə cinsi əlaqə arxadan yaxınlıq etmək qadağandır. Allah – sübhanəhu və təala sonradan izah edir ki, kişi öz qadınınla necə yaxınlıq edə bilər. Uca Allah belə buyurur: “Təmizləndikdən sonra isə Allahın sizə əmr etdiyi yerdən (buyurduğu qayda üzrə) onlara yaxınlaşın!” (Bəqərə 222). Siz iki mənanı bir edib istədiyiniz şeyi almaq istəyirsiz? Siz nəsə tez-tez "əgər Allah bunu demək istəsəydi o belə deyərdi" sözlərini işlədirsiz?! Məgər O hər şeyi sizin istədiyiz kimi deməlidir və ya Quranda hər şey açıq-aydın yazılıb? Helədirsə onda mən də Sizə deyirəm ki, əgər Allah-təala onu qadağan etmiş olsaydı O (sizə görə) bunu açıq-aydın deməli idi, yani Mən arxadan əlaqəni qadağan edirəm! Amma siz sözünüzü sübut etmək üçün heyz zamanı qabağdan yaxınlığın qadağan olması haqda ayə gətirirsiz. Allah – sübhanəhu və təala əkin yəni uşaqlıq yolu ilə yaxınlaşmağı əmr edir: “Qadınlarınız sizin (övlad əkdiyiniz) tarlanızdır. İstədiyiniz vaxtda öz tarlanıza yaxınlaşın.” (Bəqərə 223). Tarla – sözünün mənası “övlad əkdiyiniz” yəni dünyaya doğulan uşaqlıq yeridir. Bu mötərzədə olanlar harda yazılıb? Ayədə övlad əkdiyiniz sözləri yoxdur. Əgər tarlanın mənası övlad əkmək deməkdir, onda belə çıxır ki, qadınla yalnız övlad əkmək üçün yaxınlıq etmək olar, daha hər dəfə ləzzət olmaq üçün yox. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 7 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 января, 2008 Murdar sohbetleri elemekden bezmediz? Indi deyirsiz sizinde olulerle yaxinliginizdan, qulnan yaxinliqdan ana baci ile yaxinliq etdiyiniz zaman hedd dushmediyinden danishaq? Besdirinde. Vər gəlsün Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
BALAKISHI Опубликовано: 7 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 7 января, 2008 PEYGEMBERIMIZI BUYURUBKI HEYZ ZAMANI QADINLARINIZA YAKLASHMAYIN QADIN UCUN COX AGRI VERICI BIR XESDELIKDIR AMMA SIZ NE EDIRSIZ ONDEN DEYIL ARXADAN OLAR DEYIB YAXINLASHIRSINIZ PEYGEMBERIMIZ OZUNDEN DEYIR DEDIKLERINI PEYGEMBERLER OZLERINDEN HECNE DEMEZLER ONLAR YALNIZ ALLAHU TEALANIN EMR ETDIKLERINI DEYIRLER BASQA HECNE DEMIRLER Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 7 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 января, 2008 PEYGEMBERIMIZI BUYURUBKI HEYZ ZAMANI QADINLARINIZA YAKLASHMAYIN QADIN UCUN COX AGRI VERICI BIR XESDELIKDIR AMMA SIZ NE EDIRSIZ ONDEN DEYIL ARXADAN OLAR DEYIB YAXINLASHIRSINIZ PEYGEMBERIMIZ OZUNDEN DEYIR DEDIKLERINI PEYGEMBERLER OZLERINDEN HECNE DEMEZLER ONLAR YALNIZ ALLAHU TEALANIN EMR ETDIKLERINI DEYIRLER BASQA HECNE DEMIRLER Əvvəla hərifləri balaca ilə yazın, qaydaları pozmayın. İkincisi isə, Siz məgər şiələrin necə cinsi əlaqədə olmasını güdürsüz? Bu nə deməkdir "AMMA SIZ NE EDIRSIZ ONDEN DEYIL ARXADAN OLAR DEYIB YAXINLASHIRSINIZ ", siz bunu görmüsüz? Biz deyirik ki, bu iş haram yox, məkruhdur! Siz məkruhun nə olduğunu bilirsiz? Məkruh-bəyənilməyən əməl deməkdir. baxın Sizitani ağa bu haqda nə yazır: HAYİZİN HÖKMLƏRİ Məsələ 456: Hayiz olan qadına aşağıda sayılan bir neçə şey haramdır: 1. Namaz kimi dəstəmaz, qüsl və ya təyəmmüm yerinə yetirilməsi lazım olan ibadətlər. Lakin meyyit namazı kimi dəstəmaz, qüsl və ya təyəmmüm tələb etməyən ibadətləri yerinə yetirsə, eybi yoxdur. 2. Cənabət hökmlərində izah olunan və cünub şəxsə haram olan şeylərin hamısı. 3. Sünnət yerinə qədər daxil olub məni gəlməsə də belə, qabaqdan cima etmək həm qadına həm də kişiyə haramdır. Hətta vacib ehtiyata əsasən sünnət yerindən azını da daxil etməlidir. Həmçinin ehtiyata əsasən istər hayiz olsun, istər olmasın, qadınla arxadan əlaqədə olmamalıdır. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
BALAKISHI Опубликовано: 9 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 9 января, 2008 selam aleykum. qurani kerimde aye varki temizleninceye qeder qadinlariniza yaxinlashmayin.temizlendikden sonra ALLAH in sizlere emr etdiyi yerden onlara yaklashin .beqara 222 ci ayede.nece olurki heyz olan vatlari hisseler bolursuz size serf eden hisselerde ancaq arxadan yaxinlashirsiz???? ALLAHU teala emr edir temizleninceye qeder yaxinlashmayin.yaxinlashmayin deyende siz ancaq yeqin ki onden yaxinlashmayin fikirleshirsiniz arxadan olar deyib herekete kecirsiz. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 10 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 января, 2008 selam aleykum. qurani kerimde aye varki temizleninceye qeder qadinlariniza yaxinlashmayin.temizlendikden sonra ALLAH in sizlere emr etdiyi yerden onlara yaklashin .beqara 222 ci ayede.nece olurki heyz olan vatlari hisseler bolursuz size serf eden hisselerde ancaq arxadan yaxinlashirsiz???? ALLAHU teala emr edir temizleninceye qeder yaxinlashmayin.yaxinlashmayin deyende siz ancaq yeqin ki onden yaxinlashmayin fikirleshirsiniz arxadan olar deyib herekete kecirsiz. Gəlin Sizn bu temanı əvvəldən oxuyun, sonra Sizinlə söhbət edək, çünki verdiyiniz suala mən artıq cavab vermişəm. Bunu ABDULAZİZ222 yazmışdı və mən ona #13 posta cavab verdim: http://forum.bakililar.az/index.php?s=&...t&p=1622184 Buyurun oxuyun. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
BALAKISHI Опубликовано: 10 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 10 января, 2008 SELAM ALEYKUM . sizler qadinlariniza arxadan yaxinlashmagi halal bilib yaxinlashirsiniz. biz EHLI SUNNEDE ise qadinlara arxadan yaxinlashmagi haram bilib yaxinlashmiriq. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Black knight Опубликовано: 11 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 11 января, 2008 BU MOVZUDA DEFELERLE DANISHILSADA YENEDE HEMINKI SHEYLER TEKRAR OLUNARAQ QALIR Bagishlayin siz tesadufen sham tutan deyilsiniz ki,? Цитата Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Black knight Опубликовано: 11 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 11 января, 2008 molla tulku Sen de tesadufen BALAKISHI-nin assistenti deyilsen? Siz ikiniz shielerin yaninda olursunuz ki, onlarin bu emeli etdiyini bele tekidle soyleyirsiniz? Цитата Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
safiqu Опубликовано: 11 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 11 января, 2008 Bagishlayin siz tesadufen sham tutan deyilsiniz ki,? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
BALAKISHI Опубликовано: 13 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 13 января, 2008 SELAM ALEYKUM .bizler ehli sunne camati sadece haqqi ALLAH in emretdiyini ve PEYGEMBERIMIZ S.A.V min sunnetinde hedislerinde olanlarla deyerik.haqsizliklara qarshi haqqi demek lazimdir .bezileri haqqi bile bile dansalar bele ALLAH her sheyi gorur ve bilir. bizlerde ALLAH U TEALANIN verdiyi merhamet qapisi herkesin uzune aciqdir. KIM OLURSAN OL NE OLURSAN OL YETERKI GEL.ALLAH IN MERHAMETI SONSUZDUR.Bizlerde kimseye sovmek, kimseye pis davranmaq,yoxdur. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 14 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 января, 2008 SELAM ALEYKUM . sizler qadinlariniza arxadan yaxinlashmagi halal bilib yaxinlashirsiniz. biz EHLI SUNNEDE ise qadinlara arxadan yaxinlashmagi haram bilib yaxinlashmiriq. Bunları nəyə əsasən deyirsiz? Sübutunuzu nə vaxt görəcəyik? Şiələr nə vaxt bunu halal etdilər, mən yuxarıda Lənkərani və Siztani ağaların bu haqda fətvalarını qeyd etmişəm, onları görmürsüz? Siz nəyə əsasən onu haram bilirsiz? Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Scout Опубликовано: 18 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 марта, 2008 Səlamun ələykum. Oxudum yuxarıdakıları, amma nəsə mənə qatmaqarışıq gəldi. Konkret sual yarandı məndə, istərdim elə imkan daxilində al-Fath nikli qardaş cavablandırsın. Şiə məzhəbində arxadan yaxınlığın (kişinin öz halalı ilə) konkret hökmü nədir? Olar, ya olmaz? Əgər cavab heyzli və heyzsiz vaxtlarda fərqlidirsə, onda hər iki haldakı cavabları gözləyirəm. P.S. Qardaş, mən özüm də şiəyəm, amma bu yaxınlığın haram olmadığını burda oxudum. Mənə qarışıq gəldi yuxarıdakılar, ona görə konkret sual verdim ki, fikriniz mənə dəqiq aydın olsun. Qeyri-şiələrdən cavab gözləmirəm, yəni onların cavabı mənə maraqlı deyil. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 18 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 марта, 2008 Səlamun ələykum. Oxudum yuxarıdakıları, amma nəsə mənə qatmaqarışıq gəldi. Konkret sual yarandı məndə, istərdim elə imkan daxilində al-Fath nikli qardaş cavablandırsın. Şiə məzhəbində arxadan yaxınlığın (kişinin öz halalı ilə) konkret hökmü nədir? Olar, ya olmaz? Əgər cavab heyzli və heyzsiz vaxtlarda fərqlidirsə, onda hər iki haldakı cavabları gözləyirəm.P.S. Qardaş, mən özüm də şiəyəm, amma bu yaxınlığın haram olmadığını burda oxudum. Mənə qarışıq gəldi yuxarıdakılar, ona görə konkret sual verdim ki, fikriniz mənə dəqiq aydın olsun. Qeyri-şiələrdən cavab gözləmirəm, yəni onların cavabı mənə maraqlı deyil. Qardaş məkruhdur, yəni bəyənilməyən əməldir, heyzli və ya heyzsiz vaxtda olmasının fərqi yoxdur. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Azer777 Опубликовано: 1 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 сентября, 2008 Heee,chox pakize...Mohterem moderator cenablarinin mulahizelerinden bele chixir ki,analarimiz,bacilarimiz,gizlarimiz bu memleketde dinimizin mentigine ujgun olarag bu ishlerden hech zaman hifz olunmamishdilar ve eyer ki olkemizde bu teriget tam bergerar olursa bu hallardan gelecekde de sigortalanmirlar.Allah bizi bunlardan hifz etsin ki,kishilerimiz de ana bacilarimiza,gizlarimiza ,yani oz halal gadinlarina lazimi yerden her zaman yaxinlashsinlar. Cenablar,gizlarinizi shieyelere vermeyin.Gorxuludur.Gapiniza elchi gelirse mutleg shiye ve ya sunni oldugunu sorushmag lazimdir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Heee,chox pakize...Mohterem moderator cenablarinin mulahizelerinden bele chixir ki,analarimiz,bacilarimiz,gizlarimiz bu memleketde dinimizin mentigine ujgun olarag bu ishlerden hech zaman hifz olunmamishdilar ve eyer ki olkemizde bu teriget tam bergerar olursa bu hallardan gelecekde de sigortalanmirlar.Allah bizi bunlardan hifz etsin ki,kishilerimiz de ana bacilarimiza,gizlarimiza ,yani oz halal gadinlarina lazimi yerden her zaman yaxinlashsinlar.Cenablar,gizlarinizi shieyelere vermeyin.Gorxuludur.Gapiniza elchi gelirse mutleg shiye ve ya sunni oldugunu sorushmag lazimdir. Ağlı olmayan insana nə deyəsən ee. Sizin analarınız bəlkə də bu işlərlə məşğuldular (hələ mən balaca uşaqlarla əlaqədən demirəm), amma şiədə bu məkruhdur. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Azer777 Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Heee,chox pakize...Mohterem moderator cenablarinin mulahizelerinden bele chixir ki,analarimiz,bacilarimiz,gizlarimiz bu memleketde dinimizin mentigine ujgun olarag bu ishlerden hech zaman hifz olunmamishdilar ve eyer ki olkemizde bu teriget tam bergerar olursa bu hallardan gelecekde de sigortalanmirlar.Allah bizi bunlardan hifz etsin ki,kishilerimiz de ana bacilarimiza,gizlarimiza ,yani oz halal gadinlarina lazimi yerden her zaman yaxinlashsinlar.Cenablar,gizlarinizi shieyelere vermeyin.Gorxuludur.Gapiniza elchi gelirse mutleg shiye ve ya sunni oldugunu sorushmag lazimdir. Ağlı olmayan insana nə deyəsən ee. Sizin analarınız bəlkə də bu işlərlə məşğuldular (hələ mən balaca uşaqlarla əlaqədən demirəm), amma şiədə bu məkruhdur. Aglimiz shukur Allaha ki,yerindedir.Bu sizin izahinizdir.Buyurun yeniden oxuyub feyzijjab olunuz ve neyi subut etmek istediyiniz de burda oz yerini achig shekilde tapib."Arvadlarinizla oz tarlalariniz kimi reftar ediniz" meselesini guya ki biz anlamadig.Bir de bizim analarimiz da ele sizin analariniz da oz analarimizdir.Danishiginiza fikir verin.Mekruhla haramin da fergini yaxshi bilirik http://forum.bakililar.az/index.php?s=&...t&p=1622148 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Aglimiz shukur Allaha ki,yerindedir.Bu sizin izahinizdir.Buyurun yeniden oxuyub feyzijjab olunuz ve neyi subut etmek istediyiniz de burda oz yerini achig shekilde tapib."Arvadlarinizla oz tarlalariniz kimi reftar ediniz" meselesini guya ki biz anlamadig. Görünür Siz bu ayəni elə öz ağlınızla ölçürsüz ki, mənə irad tutursuz! Bəlkə elə arxadan əlaqənin haramlığı haqda da mənə ayə göstərəsiz?! Bir de bizim analarimiz da ele sizin analariniz da oz analarimizdir. Xeyr, bu belə deyil. Belə olsaydı Siz yuxarıdakıları yazmazdız. Siz yəgin məni yaxşı başa düşmədiz, mən Sizə Sizin bəzi fətvalarınızı göstərə bilərəm, amma məsləhət görmürəm mənimlə mübahisə edəsiz: http://forum.bakililar.az/index.php?s=&...t&p=1654712 Danishiginiza fikir verin.Mekruhla haramin da fergini yaxshi bilirik Özünüz əvvəl fikir verin ki, sonra başınız ağramasın. Nədir onların fərqi, bir izah edin mənə. Və yuxarıda yazdığım kimi, bu əlaqənin haram olmasını sübut edin! Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Azer777 Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Aglimiz shukur Allaha ki,yerindedir.Bu sizin izahinizdir.Buyurun yeniden oxuyub feyzijjab olunuz ve neyi subut etmek istediyiniz de burda oz yerini achig shekilde tapib."Arvadlarinizla oz tarlalariniz kimi reftar ediniz" meselesini guya ki biz anlamadig. Görünür Siz bu ayəni elə öz ağlınızla ölçürsüz ki, mənə irad tutursuz! Bəlkə elə arxadan əlaqənin haramlığı haqda da mənə ayə göstərəsiz?! Bir de bizim analarimiz da ele sizin analariniz da oz analarimizdir. Xeyr, bu belə deyil. Belə olsaydı Siz yuxarıdakıları yazmazdız. Siz yəgin məni yaxşı başa düşmədiz, mən Sizə Sizin bəzi fətvalarınızı göstərə bilərəm, amma məsləhət görmürəm mənimlə mübahisə edəsiz: http://forum.bakililar.az/index.php?s=&...t&p=1654712 Danishiginiza fikir verin.Mekruhla haramin da fergini yaxshi bilirik Özünüz əvvəl fikir verin ki, sonra başınız ağramasın. Nədir onların fərqi, bir izah edin mənə. Və yuxarıda yazdığım kimi, bu əlaqənin haram olmasını sübut edin! Aj balam,bu elage sizler uchun haram deyilse,onda menim giz gelinlerimizin sigorta olunmasi haggindaki teklifime niye bele agressiv garshiladiniz ki...Burda diger Guran bilicileri de size subut etdiler ki,Gurani Kerimde bu yaramazligin sadece "arzuolunmaz" oldugu barede deliller yoxdur.Siz de hansisa muemmali hedisi one getirirsiniz ki,yox bele deyil.Mentig,sade mentig yeter ki,sizin oz dini "mulahizelerinizde" ne geder "uzaga "getdiyiniz melum olsun. Menim fetvalarimi da buyurub gostere bilersiz.Sizinle mubahise etmirem.Sadece dushunduklerimi dile getirirem ki,yegin ki, forumun da esas megzi budur.Insanlar dushunduklerini digerleri ile bolushsunler.Bundan da ,meni xaric etmeyeceksiniz ki... Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 3 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 сентября, 2008 Aglimiz shukur Allaha ki,yerindedir.Bu sizin izahinizdir.Buyurun yeniden oxuyub feyzijjab olunuz ve neyi subut etmek istediyiniz de burda oz yerini achig shekilde tapib."Arvadlarinizla oz tarlalariniz kimi reftar ediniz" meselesini guya ki biz anlamadig. Görünür Siz bu ayəni elə öz ağlınızla ölçürsüz ki, mənə irad tutursuz! Bəlkə elə arxadan əlaqənin haramlığı haqda da mənə ayə göstərəsiz?! Bir de bizim analarimiz da ele sizin analariniz da oz analarimizdir. Xeyr, bu belə deyil. Belə olsaydı Siz yuxarıdakıları yazmazdız. Siz yəgin məni yaxşı başa düşmədiz, mən Sizə Sizin bəzi fətvalarınızı göstərə bilərəm, amma məsləhət görmürəm mənimlə mübahisə edəsiz: http://forum.bakililar.az/index.php?s=&...t&p=1654712 Danishiginiza fikir verin.Mekruhla haramin da fergini yaxshi bilirik Özünüz əvvəl fikir verin ki, sonra başınız ağramasın. Nədir onların fərqi, bir izah edin mənə. Və yuxarıda yazdığım kimi, bu əlaqənin haram olmasını sübut edin! Aj balam,bu elage sizler uchun haram deyilse,onda menim giz gelinlerimizin sigorta olunmasi haggindaki teklifime niye bele agressiv garshiladiniz ki...Burda diger Guran bilicileri de size subut etdiler ki,Gurani Kerimde bu yaramazligin sadece "arzuolunmaz" oldugu barede deliller yoxdur.Siz de hansisa muemmali hedisi one getirirsiniz ki,yox bele deyil.Mentig,sade mentig yeter ki,sizin oz dini "mulahizelerinizde" ne geder "uzaga "getdiyiniz melum olsun. Menim fetvalarimi da buyurub gostere bilersiz.Sizinle mubahise etmirem.Sadece dushunduklerimi dile getirirem ki,yegin ki, forumun da esas megzi budur.Insanlar dushunduklerini digerleri ile bolushsunler.Bundan da ,meni xaric etmeyeceksiniz ki... Siz bilmədiyiniz şeylər haqda danışırsız. Kim mənə bunu sübut edib? O postu mənə göstərin! Siz bunu Qurana əsasən yox, hədislərə əsasən haram bilirsiz. Bizdə həmin hədislərə əsaslanaraq bunu məkruh bilirik, çünki bunu Allah-təala Quranda haram bilməyib, amma Peyğəmbər onu pis əməl kimi qadağan edib. Bunun haram olmaması o demək deyilki, bunu biz edirik! Məgər məkruh - halal deməkdir ki, biz bu çirkin əməli edək? Bunu digər burda mübahisə edən sünnilər başa düşüb bu söhbəti dayandırdılar, amma Siz başa düşmək istəmirsiz. Sizin fətvalarınızı da gətirmişəm, ssılka vermişəm, ora baxın və görün həqiqətdə kimi kimdən sığortalamaq lazımdır. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
@Jenerik@. Опубликовано: 3 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 сентября, 2008 (изменено) SIA qurani kerimdeki ayeti bele menalandirirqadinlar sizin icin harsdir,harsinizi isdediyiniz shekilde cima ede bilersiniz bakara 223 Bəqərə 223 İbn Kasirin təfsiri İmвm Ahmed İbn Hanbel der ki; bana Hasan... İbn Abbвs'm şцyle dediğini bildirdi. Цmer İbn Hattвb Rasыlullah (s.a.) a gelerek: «Ey Allah'ın Rasыlь helak oldum.» dedi. Rasыlullah (s.a.) : «Seni helak eden şey nedir?» buyurdu. Hz. Цmer : Dьn gece devemi ters зevirdim, dedi. (bununla eşine arka taraftan teması kasdediyordu) Rasыlullah (s.a.) ona cevap vermedi. Allah Teвlв «Kadınlarınız sizin iзin bir tarladır. O halde tarlamza dilediğiniz gibi varın.» вyetini vahyetti. İster цn ta¬rafından, ister arka tarafından yaklaş, ancak hayızlı iken ve arkadan (dьbьr) sakın, buyurdu. Bu hadоsi Abd İbn Humeyd kanalıyla Hasan İbn Musa'dan rivayet eden Tirmizо, hasen, garоb bir hadоstir, der. Hafız Ebu Ya'iв der ki; Bize Haris İbn Şьreyh'in... Ebu Saоd'den rivayetine gцre... o şцyle demiş : Rasыlullah (s.a.) zamanında bir adam karısını цne eğerek (arkasından yaklaşarak) onunla temasta bulundu; «Falanca karısına şцyle şцyle yaklaşmış, temasta bulunmuş.» dediler de, Allah Teвlв : «Kadınlarınız sizin iзin bir tarladır. O halde tarlanıza dilediğiniz gibi varım.» вyetini indirdi. xomeyni sadese hayizli iken qadina arkadan yaklashmaniz caiz deye fitva vermishdir oyle ise ayetde bele bir shey yokdur . Xahiş edirəm o fətvanı tam, olduğu kimi yazın və mənbəsini qeyd edin. ALLAHU TEALANIN haram etdiyini halal sayanlar ALLAHI inkar edenlerdir sadece ALLAHI inkar edende kafir sayilir kafirinsanin yeride ebediyyen cehenneme mehrum olaraq qalir (Ey mцminlər!) Qadınlarınız sizin tarlanızdır. İstədiyiniz vaxt və istədiyiniz kimi цz tarlanıza gəlin! Цzьnьz ьзьn qabaqcadan (yaxşı əməllər) hazırlayın! Allahdan qorxun və (qiyamət gьnь) Onun hьzuruna gedəcəyinizi bilin! (Ya Rəsulum!) İman gətirənlərə (Cənnətlə) mьjdə ver! Bu ayədə harda bu əməlim haram olunması yazılıb? İstədiyiniz vaxt və istədiyiniz kimi цz tarlanıza gəlin salamun aleykum al fath!! bu ayeni diqqetle oturub analiz etginen (İstədiyiniz vaxt və istədiyiniz kimi цz tarlanıza gəlin) burda uca Allah bildirirki istediyiniz kimi tarlaniza geli o demek deyilki qadininiza anal vasitesiyle elaqeye girin sadece izah olunurki mueyyen olunmus qayda uzre elaqede olun sen bunlari sef salmaginen ayenin tefsirini duzgun qur onda bele cixirki qadinla oral vasitesiylede elaqede olmaqda olar? vassalamun aleykum!!!@Jenerik" Изменено 3 сентября, 2008 пользователем @Jenerik@. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 3 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 сентября, 2008 (изменено) salamun aleykum al fath!! bu ayeni diqqetle oturub analiz etginen (İstədiyiniz vaxt və istədiyiniz kimi цz tarlanıza gəlin) burda uca Allah bildirirki istediyiniz kimi tarlaniza geli o demek deyilki qadininiza anal vasitesiyle elaqeye girin sadece izah olunurki mueyyen olunmus qayda uzre elaqede olun sen bunlari sef salmaginen ayenin tefsirini duzgun qur onda bele cixirki qadinla oral vasitesiylede elaqede olmaqda olar? vassalamun aleykum!!!@Jenerik" Bəyəm, oral əlaqə haramdır ki? Изменено 3 сентября, 2008 пользователем al-İslam Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
@Jenerik@. Опубликовано: 13 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 13 сентября, 2008 salamun aleykum al fath!! bu ayeni diqqetle oturub analiz etginen (İstədiyiniz vaxt və istədiyiniz kimi цz tarlanıza gəlin) burda uca Allah bildirirki istediyiniz kimi tarlaniza geli o demek deyilki qadininiza anal vasitesiyle elaqeye girin sadece izah olunurki mueyyen olunmus qayda uzre elaqede olun sen bunlari sef salmaginen ayenin tefsirini duzgun qur onda bele cixirki qadinla oral vasitesiylede elaqede olmaqda olar? vassalamun aleykum!!!@Jenerik" Bəyəm, oral əlaqə haramdır ki? Yox halaldu isunde olginen Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
SAID MAKLAUD Опубликовано: 14 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 сентября, 2008 222) Они спрашивают тебя о менструациях. Скажи: «Они причиняют страдания. Посему избегайте половой близости с женщинами во время менструаций и не приближайтесь к ним, пока они не очистятся. А когда они очистятся, то приходите к ним так, как повелел вам Аллах. Воистину, Аллах любит кающихся и любит очищающихся». Всевышний поведал о том, что мусульмане спрашивали Пророка Мухаммада о положении женщины во время менструации. Позволяется ли женщине во время менструации делать все, что она может делать до начала месячного кровотечения? Или же во время менструации она становится абсолютно нечистой, как утверждали иудеи? Всевышний сообщил, что менструация причиняет страдания, и божественная мудрость требовала от Аллаха запретить рабам приближаться к женщинам в это время. Именно поэтому Аллах запретил вступать в близость с женщинами во время месячных кровотечений через орган, из которого происходит выделение крови, причем богословы единодушны по этому поводу. Поскольку запрет вступать в половую близость только через орган, из которого происходит выделение менструальной крови, является конкретным, из него следует, что мужчинам дозволено ласкать своих жен во время менструаций и совершать все, кроме полового акта. Однако из повеления не приближаться к женщинам, пока они не очистятся, следует, что мужчинам надлежит избегать прикосновения к тем частям женского тела, которые расположены близко к половым органам. Из всего сказанного можно заключить, что женщину во время менструации нельзя ласкать в области от пупка до колен. Это также подтверждается поведением Пророка, который ласкал жену во время менструации только после того, как приказывал ей надеть изар. Избегать полового акта и прикосновения к жене в области между пупком и коленями мужчина должен до того, как она очистится от месячного кровотечения, т.е. до его прекращения. С прекращением кровотечения исчезает причина, которая удерживала мужчину от этих поступков. Однако совершать их ему разрешается при двух условиях: после прекращения кровотечения и после того, как женщина искупается. С прекращением кровотечения выполняется первое условие, но второе остается невыполненным. Когда же женщина совершит ритуальное очищение и искупается, то мужчине разрешается вступать с ней в половую близость в соответствии с повелением Аллаха, т.е. через половые органы, но не через анальное отверстие, потому что именно матка является местом развития зародыша. Из этого откровения следует, что после окончания менструации женщина обязана искупаться и что ритуальное очищение является правильным только после ее окончания. Из него также следует, что мусульмане могут очищаться при любых обстоятельствах, ведь Аллах любит тех, кто очищается. Поэтому ритуальное очищение является обязательным требованием для совершения намаза, обхода вокруг Каабы и прикосновения к свитку Корана. Под очищением в этом аяте также подразумевается духовное очищение от дурных нравов, порочных качеств и низменных деяний. Цитата Имам аш-Шафи‘и говорил: “Не бывает печаль постоянна, а также и радость, Не будет постоянной для тебя беда, как и изобилие. Если твое сердце умеет довольствоваться малым, То ты и самый богатый человек на земле – равны! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
SAID MAKLAUD Опубликовано: 14 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 сентября, 2008 223) Ваши жены являются пашней для вас. Приходите же на вашу пашню, когда и как пожелаете. Готовьте для себя добрые деяния, бойтесь Аллаха и знайте, что вы встретитесь с Ним. Обрадуй же верующих! Мужчинам разрешается вступать в половую близость с женами спереди или сзади, но только через половые органы, потому что именно матка является "пашней", на которой развивается зародыш. Это откровение подразумевает запрет на половую близость через анальное отверстие, потому что Аллах разрешил вступать в половую близость только через половые органы. Этот запрет упоминается во многих хадисах Пророка, который проклял того, кто вступает в половую близость через анальное отверстие. Затем Аллах повелел рабам заблаговременно совершать добрые деяния, приближающие их к Нему. Одним из таких деяний является половая близость с женой, благодаря которой человек надеется приблизиться к своему Господу, заслужить вознаграждение и приобрести потомство, которое по воле Божьей может принести ему большую пользу. Аллах также повелел исповедовать богобоязненность при любых обстоятельствах и для этого помнить о том, что люди непременно встретятся с Ним и получат воздаяние за свои праведные и неправедные деяния. Затем Аллах велел обрадовать правоверных, но не упомянул того, чем их нужно обрадовать. Это значит, что эта благая весть имеет самый широкий смысл, и правоверных ожидает радость как в этом мире, так и в Последней жизни. Каждый из них обретет великое благо и сумеет уберечься от вреда в зависимости от силы своей веры. Это и многое другое подразумевается здесь под благой вестью. Из этого аята следует, что Аллах любит правоверных и любит то, что приносит им радость. Из него также следует, что желательно вдохновлять мусульман на праведные деяния, напоминая им о награде при жизни на земле и после смерти, которая уготована для них Аллахом. Цитата Имам аш-Шафи‘и говорил: “Не бывает печаль постоянна, а также и радость, Не будет постоянной для тебя беда, как и изобилие. Если твое сердце умеет довольствоваться малым, То ты и самый богатый человек на земле – равны! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 16 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 16 сентября, 2008 Вы не читаете тему. На все это я уже ответил в посте 9 и 10 Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.