Emanon Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 Бу Сизин шэхси фикриниздир. Нэ Гуран, нэ дэ Суннэ белэ демир! Устэлик, hеч hэмин мэзhэблэрин оз банилэри, имамлары да бэлэ демирлэр! Диггэт един: "El-Esh'eri imam Ebu Henifeni ehl es-sunneden saymaz. Ibn Hezm el-Esh'erini ve boyuk teqibchilerinden (davamchilarindan) olan Bakillani ve Simnanini ehl es-sunneden saymaz. Yene Ebul Hesen el-Esh'eri Henbelileri ehl es-sunneden saymaz, onlari "mucessime" olmaqda suchlar. Henbeliler el-Esh'erini neinki ehl es-sunneden saymaz, hele ustelik tekfir eder (kafirlikde ittiham eder) ve qaninin halal olduguna fetva vererler. Maturidi olan Pezdevi ise mucessime behsinde muselman kerrami ve henbelileri yehudilerle bir sirada deyerlendirmishdir..." (Abdurrahman Ahmed er-Rakii, "AHL as-SUNNE", Mektebetud-Da'vatil-Islamiyye, seh. 10) yazdiqlarindan gorunur ki,kelam elmi barede hech ne bilmirsen.menim uchun delil maturidinin ve esharinin eserleridir .ozu de orginali .sonrasi onlar barede kim ise oz reyine uyub fetva veribse o bid atchidir.sen delili onlarin kitabindan getir.imam ebu henifernin fikhu ekberini oxusan selef ve bid at chi kimin olduqunu bilersen.4 imam eqide barede ixtilaf etmemishler.imam ehmedle imam henifenin iman baresinde cuzi fikir ayriliqi var.imam ehmed deyer ki, iman artar ve azalar.saleh ish gorduk de iman artar.gunah ishlerken iman azalar.imam azzam ise deyer ki iman artamz ve azalmaz .men bunu tam teferruati ile yazmadim.bu dord imamin fetvalari icma ile sabitdir.o ki qaldi ibn teymiyye ,onun shagirdi ibn keyyum el cezviiye onlar meni maraqlandirmaz.menim uchun imam ehmedin mezhebi ve onun akaidi yeterlidir.hemchinin maturidi ve esh ari nin selefle hech bir ixtilafi yoxdur.onlar hicretin 400 ci ilinde yashamishlar.ve onlarin metodu selef metodudur.amma insanlar kufre dushmesinler deye onlar mutashabihati tevil etdiler.chunki zamanile selefin ozu tecsime ve teshbihe vararaq sapdilar. maturidini ve esharini anlamaq uchun en azindan selefin ne olduqunu bilmek lazimdir. o ki qaldi Мэгсэдимиз, гардашым, hаггы гардаш-баджыларымыза гёстэрмэк, иншааллаh... tarixi sened var nadir shahin dovrun de shie ulemasi ile ehli sunne(4 imama uyan toplum)ulemasi iranda ceferi mezhebini 5 mezheb qebul olunmasi uchun yiqishdi.bura butun memleketlerden yiqishmishdilar.amma bu mezheb qebul olunmadi.men qisaca yazdim.maraqlidirsa menbeyini vere bilerem. peyqember buyurdu ki,olseniz bele haqqi soyleyin.imamlara iftira armaq bize yarashmaz.kiminse Quran ve Sunneden xaric reyi reyi icma terefinden redd olunur. esselemu aleykum wa rahmatullahi wa barakatuh. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
MANSUR Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 Nazim, salam. Allah senden razi olsun, довольно точно выражаясь привел по всем пунктам конкретные аргументы. Остается нашим братьям и сестрам-оппонентам ИЛИ гебел елемек, ИЛИ же хаггдан уз дондермек. Люди которые отрицали тут то или это, получили конкретные доводы - с адресацией из их достоверных книг. Теперь пусть сами решают, Аллах билер, озлери билер. Но со стороны валлахи явно видно, что они запутались со своими гипотетическими выражениями. Их источники не подтверждают их же самих! Бири "имам" йерине "иман" созуну гондармага чалышырды (хедис гёстерилди!), о бириси дейирди Гуранда мута хаггында аят олмайыб (она да хедис гёстерилди), бири истейирди десин ки, якобы в суннизме 3 мезхаба правы, и в конце концов брат Назим привел их источник и дал понять, что даже имамы этих мазхабов друг друга отвергали! Остается нашим братьям (и сестрам) как следует поразмышлять над всеми сказанными. Иншааллах, я буду за всех нас молиться! С уважением Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Emanon Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 Yene Ebul Hesen el-Esh'eri Henbelileri ehl es-sunneden saymaz, onlari "mucessime" olmaqda suchlar. [/code] IMAM ESHARI;bizim qebul etdiyimiz gorush ve menimsediyimiz mezheb bundan ibaretdir: Eziz ve Celil olan Rabbimizin kitabina, Peygemberimizin (s.a.) sunnetine, sahabi, tabiin ve hedis imamlarindan revayet olunan sheylere tabe olmaq. Beli, biz bunlara baglanir ve siginiriq. Xususile, Ahmed b. Hanbelin (uzu ag, derecesi yuksek, mukafati bol olsun) eqidesini menimseyir, onun gorushlerine muxalivet edenleri redd edirik. Chunki o, feziletli bir imam ve kamil bir ustaddir. Cenabi Haqq onun sayesinde haqqi izhar ve sapikligi izale etdi, dogru yolu achiqladi; bidatchilarin bidatini, sapiklarin pozuk gorushunu ve shubhechilerinin tereddudunu berteref etdi. Alla, o benzersiz ondere, o boyuk dosta ve butun imamlara rahmet elesin. (el-Eshari, el-Ibane, s. 8) sen yalan danishmaqdan bezmedin?subhenallah sen camaati hidayete chatdirirsan yoxsa bohtan ve iftira atmaqa? EBU L ABDULLAH BIN HUSEYN EL-BAGDADIYYE(1761 V.E) MUTE MERU -NECEF ADLI KITABI OXU.MEN SENE HAQQI DEYIREM SEN OZUNUN BATIL FKIRLERINI SOXURSAN.MEN SENE DEDIM CEFERI MEZHEBI YOXDUR.SENIN ULEMANIN SUSDUQU YERDE SEN KIMSEN.ESHI OZUN BILERSEN.FAKT BIZ SHIENIN ARXASINADA NAMAZ QILMARIQ.AMMA ONLAR BIZIM ARXAMIZDA NAMAZ QILARLAR.EHLI SUNNE EHLI BIDAT IN ARXASINDA NAMAZ QILMAZ.EHLI SUNNE DEDIKDE 4 IMAMA UYUB NAMAZ QILANLAR NEZERDE TUTULUR.NAMAZ QILMAYAN BIZDEN DEYIL. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Emanon Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 якобы в суннизме 3 мезхаба правы, и в конце концов брат Назим привел их источник и дал понять, что даже имамы этих мазхабов друг друга отвергали 21 есрин ен бойук кешфи сен чайы кечмемиш хоп деме джавабы да оху Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Black knight Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 MEN SENE DEDIM CEFERI MEZHEBI YOXDUR.SENIN ULEMANIN SUSDUQU YERDE SEN KIMSEN.ESHI OZUN BILERSEN.FAKT BIZ SHIENIN ARXASINADA NAMAZ QILMARIQ.AMMA ONLAR BIZIM ARXAMIZDA NAMAZ QILARLAR.EHLI SUNNE EHLI BIDAT IN ARXASINDA NAMAZ QILMAZ.EHLI SUNNE DEDIKDE 4 IMAMA UYUB NAMAZ QILANLAR NEZERDE TUTULUR.NAMAZ QILMAYAN BIZDEN DEYIL. Es-Salamu Aleykum! Sen deyesen, agilanmaq fikrinde deyilsen? Bilmediyin sheyi neye gore danishirsan? Gorunur ki, sen islami elmlerden olan "Mezhebler Tarixi " ile de yaxindan tanish deyilsen. Belke de bu sahe haqqinda birinci defedir eshidirsen. 1. Kimdeyir ki, Ceferi mezhebi yoxdur. Bunu sen deyirsen? Ay kishi get istenilen "Mezhebler Tarixi " kitabini ach! Orada Ceferi mezhebi haqqinda melumat verilir. Duzdur , bashliqlar Shielik adi ile bashlayir. Ancaq daha sonra shieliyin qollarindan behs edir. Bezen kitablarda Ceferi mezhebi Imamiyye mazhebi kimi adlandirilir. 2. Yadda saxla ki, ilk novbede shieler sunnilerin arxasinda namaz qilmazlar. Biz hech diger 2 shie mezhebden olan zeydiler ve ismaililerin de arxasinda namaz qilmariq. Chunki, onlarin eqideleri batildir. O ki, qaldi sunnilerin arxasinda namaz qilaq. Axi biz haqq mezhebik. Meger haqq olan batil olanin arxasinda durub namazda ona iqtida ede biler? Xeyr, ede bilmez. 3. Senin dediyin 4 imama gelince, men onlari yalniz alim kimi qebul ede bilerem. Neinki, men milyonlarla shie bu qenaetdedir. Men hech vaxt onlarin imam, ye'ni rehber kimi ummetin bashinda durduqlarina iddia ede bilmerem. Hech onlarin ozleri de bu iddiada bulunmamishlar. Imamaet , ye'ni dini liderlik yalniz Peygember(S.A.V.A.S)in Ehl-i Beytinden olan hidayet imamlari(A)na aiddir. Es-Salamu Aleykum! Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Emanon Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 Yadda saxla ki, ilk novbede shieler sunnilerin arxasinda namaz qilmazlar. Biz hech diger 2 shie mezhebden olan zeydiler ve ismaililerin de arxasinda namaz qilmariq. Chunki, onlarin eqideleri batildir. O ki, qaldi sunnilerin arxasinda namaz qilaq. Axi biz haqq mezhebik. Meger haqq olan batil olanin arxasinda durub namazda ona iqtida ede biler? Xeyr, ede bilmez. BIDATSAN KI BIDAT!GYOZUNUN ICHINE KIMI YALAN DANISHIRSAN.BES HECCDE SUNNI IMAMIN ARXASINDA NAMAZ QILMIRSAN?AMMA EHLI BIDATIN ARXASINDA QILINAN NAMAZ BATILDIR.BILIRSEN SEBEBLERI CHOXDUR.BELKE O MUTA NIKAHINDAN DOQAN VELEDDUZINADI?ATASINI TANIMAYAN ALLAH I TANIYA BILER? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
MrBasic Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 Hormet edin bir birinize! Sizin Allahiniz bir! Peygemberiniz bir! Qibleniz bir! Kitabiniz bir! Imamlariniz bir! ve bir bir mine qeder bir! bu bizim birliyimize subut deyilmi?! Dushmenler artiq hucuma hazirlashir biz ise qardashimizi tehqir edirik. Так будем же милосердны к друг-другу Хяр парылдайан гызыл дойул бала! ©® Похда парылдайыр, просто гюжды ишыхланмайа эхтийаджы вар... ®© Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Emanon Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 Dushmenler artiq hucuma hazirlashir biz ise qardashimizi tehqir edirik. ahi sen deyenle men razi.ziyanin yarisindan qayitmaqda xeyirdir.bele sohbet imani zeifletmekden bashqa hech bir xeyri yoxdur.hamimizin bir dushmeni var .Islam dushmeni olan kafirler. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
MrBasic Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 (изменено) TO nardaran, sensey bu topike baxmisiniz ne fikirdesiniz? http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=18253 cavabinizi ЛС-е gozleyirem. Belke kim oldugumuzu yada salmaq vaxti gelib chatib??? Изменено 2 мая, 2004 пользователем MrBasic Хяр парылдайан гызыл дойул бала! ©® Похда парылдайыр, просто гюжды ишыхланмайа эхтийаджы вар... ®© Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Black knight Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 BIDATSAN KI BIDAT!GYOZUNUN ICHINE KIMI YALAN DANISHIRSAN.BES HECCDE SUNNI IMAMIN ARXASINDA NAMAZ QILMIRSAN?AMMA EHLI BIDATIN ARXASINDA QILINAN NAMAZ BATILDIR.BILIRSEN SEBEBLERI CHOXDUR.BELKE O MUTA NIKAHINDAN DOQAN VELEDDUZINADI?ATASINI TANIMAYAN ALLAH I TANIYA BILER? Es-Salamu Aleykum! Be'zi meqamlara diqqet yetirmek isteyirem. 1. Meni Ehl-i Bid'et adlandirirsan. Bu hech bir sheyle cavab vermeyeceyem. Yalniz bu barede men Allaha shikayet etdim. 2. Hecc meselesi. Ilk once Allah-Teala hele men qismet etmemishdir bu sherefi. IN SHE'E ALLAH o gun geler. O ki qaldi senin dediyine Shie alimlerinin boyuk ekseriyyeti Hecc vaxti sunnilerin arxasinda namaz qilmagi caiz gorur. Bu yalniz istisna teshkil edir. Hecc vaxti sunnilerin arxasinda namaz qilmaq yalniz Vehdet-i Islam xetrine goredir. 3.Gorunur ki, sen "Mut'a" baresinde melumat sahibi deyilsen. Ona gore ki, mut'a nigahindan dogulan ushaq bic hokmunde deyildir. Dogulan ushagin atasi da melumdur, anasi da. Bu ushaqin da boyuyub basha chatmasindan anasi kimi, atasi da mesuldur. Hemin ushaqa veledu'z-zina deyen shexs gunaha girer ve bu emeline gore cavab vermeli olacaqdir. Chunki, onun bu sozleri musulman qadina qarshi chevrilmishdir. Hemin shexs qadini zina etmekde gunahlandir. Buna gore de onun bu hadiseni goren shahidleri olmalidir. Eger shahidleri olmazsa, ozu cezalandirilacaq. Ona gore de meslehet gorerdim ki, bilmediyin bir shey haqqinda achiq fikir ve hetta fetva vermekden chekinesen! Es-Salamu Aleykum! Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 Dort Mezhebi Takip Etmenin Delili YokturAcaba sizler, Hz. Peygamber (s.a.a)’in emriyle (bunun delileri sizin kendi kitaplariniz da achik bir shekilde nakledilmishtir) O Hazretin soyundan gelen 12 İmami takip eden SHia’yi bidatchi ve olu perest olarak mi biliyorsunuz? Oysa ki sizlerin hangi delillere dayanarak butun Muslumanlari usulde Esh'ari veya Mutezili’ye, furu da ise dort mezhepten birini takip etmeye mecbur ettiğiniz malum değildir. Buna ilaveten, eğer birileri sizin o delilsiz iddialarinizi kabul etmez; Esh’ari ya da Mutezile’yi akaidde ve dort mezhepten birini de furuda takip etmezse, siz onu Rafizî, mushrik ve kanini helal biliyorsunuz. Eğer bugun birileri; “Hz. Peygamber’den Ebu’l- Hasan Esh'ari’nin veya Ebu Hanife’nin, Malik İbn-i Enes’in, Muhammed bin İdris’in SHafii’nin ve Ahmed bin Hanbel’in takip edilmesi gerektiğine dair herhangi bir haber bize ulashmamishtir, onlar sadece muchtehit ve fakihtiler ve ichtihadi da onlara has kilmak bidattir!” derse nasil cevap verirsiniz? SUNNI: Dort mezhep imami fakihlik makamina yetishtiklerinden, ilim ve ichtihadin yaninda, emanet ve adalet ehli, takva, vera ve zuht sahibi olduklarindan onlari takip etmek bizim ichin gereklidir. Shiye: Oncelikle sizin soyledikleriniz, kiyamet gunune kadar ichtihadin bu shahislara munhasir kilinmasina ve halkin da onlari takip etmeye mecbur edilmesine delil olamaz. Ayrica sizler yukarida siralanan ozelliklerin butun alimlerinizde olmasi gerektiğine inaniyorsunuz. Zaten boyle olmasaydi bu sonradan gelen alimlere hakaret olurdu. Bir veya birkach sahsin takip edilmeye mecbur edilmesi, Hz. Peygamber (s.a v)’den kesin bir emir geldiği takdirde makul olabilirdi. Oysa Hz. Peygamber’den sizin dort imaminiz hakkinda boyle bir emir ulashmish değildir. Durum boyleyken siz mezhep sayisini nasil dort ile sinirlar ve sadece onlardan birinin takipchisi olmayi hakkin olchusu sayarsiniz? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Nazim Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 Emanon Salam aleykum! Qardashim, evvela nezerinize yetirim ki, biz burada fikir mubadile edirik, savash yox! Ona gore de ozunuzu bir qeder ela alin ve Islam exlaqi cherchivelerini ashmayin! Siz menim yazilarimi diqqetle oxuyursunuzsa, gerek ki gorerdiniz ki, orada men ozumden bir kelme de qondarib yazmiram, dediyim butun muddealara gore KONKRET MENBE GOSTERIREM! Zennimce, fikir mubadilesinde, diskussiyada bu en duzgun metoddur. Lakin menbe gosterdiyime baxmayaraq Siz mene tehqiramiz sozler yazirsiniz. (“sen yalan danishmaqdan bezmedin?”-halbuki Allah shahiddir ki, bir yerde bele yalan danishmamisham!) Bele yaramaz, qardash. Bilin ki, her dediyiniz soze gore Allah qarshisinda cavabdehsiniz. Men Sizin bagishlanmanizi Allahdan dua edirem! Ve qardashiniz kimi bu ayeni yadiniza saliram: «О вы, которые уверовали! Будьте стойкими пред Аллаhом, исповедниками по справедливости. Пусть не навлекает на вас ненависть к людям греха до того, что вы нарушите справедливость. Будьте справедливы!..» (5;8) Qardash, Ehli-sunne mezheblerinin bir-birisini inkar etmesi tarixe gun kimi aydindir ve mende buna dair choxlu sunni menbelerinden deliller var. Inshaallah, bezilerini yazaram, ozunuz tapib oxuyun ve ya ereb dilini bilenlere muraciet edin, shahidi olarsiniz ki, biz burada ozumuzden kimese sher yaxmiriq! O ki qaldi imam Ebulhesen el-Esh’erinin HENBELILER (!!! Imam Ehmed bin Henbelin ozu yox haa!) barede dediklerine, Siz buna shubhe etmeyin ve heqiqeten de Esh’eri bele zenn edirdi ki, henbeliler azgindirlar ve Sunneden, o cumleden Ehmed bin Henbelin yolundan sapiblar. Sizin getirdiyiniz (el-Ibaneden) sitatin menim yazdigimla hech bir elaqesi yoxdur! Siz diqqetli olsaydiniz, basha dusherdiniz! Men henbelilerden, Sizin sitat ise Ehmed bin Henbelden behs edir. Buna dair bashqa bir menbeni de nezerinize yetirim. Ehli-sunnenin alimlerinden olan Ebulqasim Bekri Megribi Mensur Camiesinde chixish ederek deyir: Elbette ki, HENBELILER KAFIRDIRLER, lakin Ehmed bin Henbel kafir deyil! (Dr.Abdulmecid Ebulfutuh Bedevi, “et-Tarix es-siyasi wel-fikri”, Alem el-me’rife, Cidde, 1983seh.243) Esh’erinin ozune geldikde ise, o kichik yashlarinda hedis ehlinden olmush, sonralar mutezililiyi qebul etmish, 40 yashinda yeniden mutezililikden uz chevirmish ve hedis ehlinin eqidesile bolushmushdur. Onun eserleri arasinda (gunumuze 4 eseri chatib) dediyiniz el-Ibanede daha chox Ehmed bin Henbele etimad besleyen fikirlerle chixish edir. Lakin bununla bele, henbelilikden ferqli olaraq EQLI (rasional) metodu dini deliller sirasina aid edir. (Diger 3 kitabi busbutun bu uslub uzerinde ishlenib) O bu metodun dogrulugu barede ayrica bir eser yazir “Istihzan el-xauz fi ilmil-kelam” ve artiq bir kelamchi metodunun bunovresini qoyur. O, ehli-sunne arasinda ilk kelam mektebini meydana getirir. Eqli delillere esaslanmagi meqbul saydigi uchun henbeliler ona qarshi chixirlar ve tarixin shahidi oldugu kimi, Esh’erini ittiham edirler. Esh’erilik mektebi de oz imamlarindan bu EQLI esaslandirma metodunu menimseyir ve NEQLI delillerle yanashi ondan da istifade edirler. Buna gore de henbeliler esherileri KAFIR sayirlar. Dr.Mustafa esh-Shuk’e “Islam bila mezahib” eserinde (ed-Dar el-Misriyye lit-taba’e wen-neshr, Beyrut, seh.462) yazir: “HENBELILER ESH’ERILERI KAFIR SAYIRLAR!” Qardashim, men kitablarin deqiq unvanlarini gosterirem, inanmasan, ozun tapib oxuyarsan ve shahidi olarsan. Evvelceden xahish edirem ki, bir daha ehli-sunne kitablarindan arqumentler getirdiyim halda, meni ittiham etmeyesiniz. Diskussiyalarda ciddiliyi qoruyun ve elmi metoddan kenara chixmayin! Inshaallah ki, fikir mubadilesini davam etdirerik. Sizi Allahin amanina tapshirira… ASSALAMU ALEYKUM!.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 2 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 2 мая, 2004 (изменено) Sahabe ve Tabiin Buyukleri, Mut’a Ayetinin Nesh Edilmediğine Hukmetmishlerdir Ayrıca sahabe ve tabiin buyukleri de mut’a ayetinin nesh edilmediğine hukmetmishlerdir. Orneğin: İbn-i Abbas, Abdullah bin Mes’ud (vahiy katibi), Cabir bin Abdullah Ensari, Seleme bin Ekva, Ebu Zer, Sebere bin Ma’bed, Ekva bin Abdullah-i Eslemi ve İmran bin Hasin gibi zatlar bu ayetin nesh edilmediğini achıkcha beyan etmishlerdir. Buyuk alimleriniz de ashaba uyarak nesh edilmediğini beyan etmishlerdir. Orneğin Zemahsher’i Keshshaf’ta İbn-i Abbas’ın; “Mut’a ayeti Kur’an-ı Kerim’in muhkem ayetlerindendir.” sozunu rivayet ederken; “Bu ayet nesh edilmemishtir.” diyor. Enes bin Malik de mut’anın meshru ve caiz olduğuna hukmetmish ve nesh edilmediğini achıkcha vurgulamıshtır. Nitekim Molla Sa’d Taftazani SHerh-u Mekasıd’da, Burhaneddin Hanefi Hidaye’de, Askalani Feth’ul- Bari’de ve diğerleri de kendi kitaplarında Malik’in shu fetvasını rivayet etmishlerdir: “Mut’a caizdir. Zira mubah ve meshrudur. İbn-i Abbas’dan helal olduğu rivayet edilmektedir. Mekke ve Yemen ashabının choğu da bu konuda ona uymushtur.” Bir bashka yerde ise shoyle diyor: “Mut’a caizdir. CHunku mubahtır; nesh edeni zahir oluncaya kadar da bakidir.” Anlashıldığı gibi Malik, vefat etmish olduğu H. 179 yılına kadar da henuz Mut’a nikahının nesh edildiğine dair herhangi sher’i bir duymamıshtır. Dolayısıyla da bunun sonradan uydurulduğu anlashılmaktadır. Zemahsheri, Beğevi ve Sa’lebi gibi buyuk alimleriniz İbn-i Abbas’ın ve ashabın gorushunu kabul etmish ve mut’anın helal olduğunu achıkcha beyan etmishlerdir. Изменено 2 мая, 2004 пользователем nardaran Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Ay Xanadu bes menim yazdigim nedir? Ehzab suresinin 33- cu ayesinin bir hissesidir... Lazim olsa mende bu ayenin copy-paste eleyerdim. Sen indi ayeleri de parchalayirsan? Hem de ki, sen deyese ferqi hiss etmirsen tercumelerde? Ehhhhhhhhhhhhh. Men ne eleyim ki, sizin hedis kitablariviz tedricen tehrif olunur, yeni ki serf elemeyen hedisler chixardilir? Xerri, bu saat. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Sen indi ayeleri de parchalayirsan?Hem de ki, sen deyesen ferqi hiss etmirsen tercumelerde? Xeyr, men yalniz gostermek isteyirem ki, Ehzab suresi 33-cu ayesinin bu cumlesi yalniz Ehli-Beyte shamil olub ( Ey ehli-beyt! Allah sizden chirkinliyi (gunahi) yox etmek ve sizi tertemiz (pak) etmek ister!) Bu men tercume variantimdi “Allah-taala isteyir ki, butun gunah ve chirkinlikleri yalniz siz Ehli-beytden uzaqlashdirsin ve sizi tamamile pak-pakize qerar versin.” Bu ise senin "Ey ehli-beyt! Allah sizden chirkinliyi (gunahi) yox etmek ve sizi tertemiz (pak) etmek ister!" Yeni ki, tercume bir az fergli ola biler, amma menasi eynidi bu cumlenin iki tercumesinde de, yeni ki Peygemberin Ehli-Beyti (Eli, Fatime, Hesen, Huseyn) pak ve mehsumdur. Yoxsa sen bele hesab etmirsen? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Xeyr, men yalniz gostermek isteyirem ki, Ehzab suresi 33-cu ayesinin bu cumlesi yalniz Ehli-Beyte shamil olub ( Ey ehli-beyt! Allah sizden chirkinliyi (gunahi) yox etmek ve sizi tertemiz (pak) etmek ister!) Birincisi, soz Ehli-beyte aiddir, shiyelere yox. Ikincisi, Ehli beyte tekce sen dediyin adamlar yox, Peygember (sas) butun ailes daxildir. Uchuncusu, "ister" sozu ishlenilib. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Birincisi, soz Ehli-beyte aiddir, shiyelere yox. Ikincisi, Ehli beyte tekce sen dediyin adamlar yox, Peygember (sas) butun ailesi daxildir. Uchuncusu, "ister" sozu ishlenilib. 1) 100% raziyam seninle, amma kim sene deyib ki bu soz shielere aiddir? 2) Xanadu bu aye nazil olanda Peygemberin yaninda ve ebasinin altinda yalniz (Eli, Fatime, Hesen, Huseyn) olub. Ehli-Beyt bunlar ve bunlarin neslinden gelen insanlar hesab olunur. Butun ailesi deyende sen kimleri nezerde tutursan? Desen pis olmaz. 3) Menim variantimda "isteyir" deyilir. Mence chox boyuk ferg yoxdur... Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 2) Xanadu bu aye nazil olanda Peygemberin yaninda ve ebasinin altinda yalniz (Eli, Fatime, Hesen, Huseyn) olub. Ehli-Beyt bunlar ve bunlarin neslinden gelen insanlar hesab olunur. Butun ailesi deyende sen kimleri nezerde tutursan? Desen pis olmaz. Peygemberin heyat yoldashlari ailesi hesab olunmur? 3) Menim variantimda "isteyir" deyilir. Mence chox boyuk ferg yoxdur... Allah isteyir, amma bu demek deyil ki, bunu edir. Chunki temiz, pak olmagimiz ozumuzden asillidir. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Peygemberin heyat yoldashlari ailesi hesab olunmur?Allah isteyir, amma bu demek deyil ki, bunu edir. Chunki temiz, pak olmagimiz ozumuzden asillidir. Shie mezhebinin egidesine gore, Peygemberin heyat yoldashlari onun Ehli-Beyti hesab olunmur: В книге «Сахих» /том 2, стр. 209/ Термези привел хадис с передатчиками, восходящими к Амр ибн Аби Саламе Рабибу (сыну жены Пророка Ислама). Он говорит, что когда был ниспослан аят «Татхир» в доме Ум Саламы, посланник Аллаха позвал к себе Фатиму, Хасана и Хусейна (мир им всем!), затем накрыл их своей накидкой, а Али (ДБМ) был за Пророком. После того, как Пророк накрыл их всех накидкой, он изволил сказать следующее: «О, Аллах, они мое семейство, очисти же их очищением!». Ум Салама говорит: «Я сказала: «О, Пророк Аллаха! Я тоже с ними?» Посланник Аллаха изволил сказать: «Ты оставайся при своем положении, и ты в добре». Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 В книге «Сахих» /том 2, стр. 209/ Термези привел хадис с передатчиками, восходящими к Амр ибн Аби Саламе Рабибу (сыну жены Пророка Ислама). Он говорит, что когда был ниспослан аят «Татхир» в доме Ум Саламы, посланник Аллаха позвал к себе Фатиму, Хасана и Хусейна (мир им всем!), затем накрыл их своей накидкой, а Али (ДБМ) был за Пророком. После того, как Пророк накрыл их всех накидкой, он изволил сказать следующее: «О, Аллах, они мое семейство, очисти же их очищением!». Ум Салама говорит: «Я сказала: «О, Пророк Аллаха! Я тоже с ними?» Посланник Аллаха изволил сказать: «Ты оставайся при своем положении, и ты в добре». Hedisnin nomresini deqiqleshdir. Bele bir hedis t. bilmirem. Xezreti fatimenin adi yalniz 1-ce ve 25-ci kitablarda var, Hedis 007 ve 023 (165). Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Onda bu birisine bax:В книге «Сахих» /том 2, стр. 242/ Муслим приводит хадис с повествователями, восходящими до Сафийи бинта Шийба, которая сказала: «Айша сказала: «Посланник Аллаха вышел рано утром, и на нем была накидка черного цвета из верблюжьей шкуры. К Пророку подошел Хасан ибн Али и Пророк накрыл его своей накидкой, затем пришел Хусейн ибн Али и его Пророк накрыл своей накидкой, затем пришла Фатима. Пророк также ее накрыл своей накидкой, после чего пришел Али и Пророк накрыл его своей накидкой. Затем он сказал: «Поистине, Аллах желает удалить скверну от вас и очистить вас полным очищением» Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Emanon Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 O ki qaldi imam Ebulhesen el-Esh’erinin HENBELILER (!!! Imam Ehmed bin Henbelin ozu yox haa!) qardasim men seninle tam raziyam.men axi sene dedim 3 etiqadi mezheb haqdir.osenin dediyin selefden sapmish mushebbihedir.Allah i insan kimi cisimlendiren kafirdir.aleviler shienin batiniyye ,qaliyye ,zeydiyye shienin bir qoludurve aleviler kafirdir.alevilere gore shieleri suchlamaq olar? sen mene delil getirende bu besh imamin eserlerinden delil getir.men onlarin kitablarini oxuyuram.ayri kitablara ehtiyac yoxdu. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Ikinci kitabda Fatimenin adi umumiyyetle chekilmir. Hedisin nomresini deqiqleshdir. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Emanon Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Qardash, Ehli-sunne mezheblerinin bir-birisini inkar etmesi tarixe gun kimi aydindir ve mende buna dair choxlu sunni menbelerinden deliller var sen menen imamlarin eserlerinden delil getir Malikin,Ebu Henifenin,Shafeinin ve Henbelin.biz bunlara uymushuq bidatchilara yox.haranin axmaqisa oz hevasi ile rey veribse bu onun problemidir.eger bele deyilse kimin aqlina ne geldi yazdiqina bel baqlasaq shielerin gerek kafir olduqunu qebul edek. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Black knight Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 BIDATSAN KI BIDAT!GYOZUNUN ICHINE KIMI YALAN DANISHIRSAN.BES HECCDE SUNNI IMAMIN ARXASINDA NAMAZ QILMIRSAN?AMMA EHLI BIDATIN ARXASINDA QILINAN NAMAZ BATILDIR.BILIRSEN SEBEBLERI CHOXDUR.BELKE O MUTA NIKAHINDAN DOQAN VELEDDUZINADI?ATASINI TANIMAYAN ALLAH I TANIYA BILER? Es-Salamu Aleykum! Be'zi meqamlara diqqet yetirmek isteyirem. 1. Meni Ehl-i Bid'et adlandirirsan. Bu hech bir sheyle cavab vermeyeceyem. Yalniz bu barede men Allaha shikayet etdim. 2. Hecc meselesi. Ilk once Allah-Teala hele men qismet etmemishdir bu sherefi. IN SHE'E ALLAH o gun geler. O ki qaldi senin dediyine Shie alimlerinin boyuk ekseriyyeti Hecc vaxti sunnilerin arxasinda namaz qilmagi caiz gorur. Bu yalniz istisna teshkil edir. Hecc vaxti sunnilerin arxasinda namaz qilmaq yalniz Vehdet-i Islam xetrine goredir. 3.Gorunur ki, sen "Mut'a" baresinde melumat sahibi deyilsen. Ona gore ki, mut'a nigahindan dogulan ushaq bic hokmunde deyildir. Dogulan ushagin atasi da melumdur, anasi da. Bu ushaqin da boyuyub basha chatmasindan anasi kimi, atasi da mesuldur. Hemin ushaqa veledu'z-zina deyen shexs gunaha girer ve bu emeline gore cavab vermeli olacaqdir. Chunki, onun bu sozleri musulman qadina qarshi chevrilmishdir. Hemin shexs qadini zina etmekde gunahlandir. Buna gore de onun bu hadiseni goren shahidleri olmalidir. Eger shahidleri olmazsa, ozu cezalandirilacaq. Ona gore de meslehet gorerdim ki, bilmediyin bir shey haqqinda achiq fikir ve hetta fetva vermekden chekinesen! Es-Salamu Aleykum! Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Black knight Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 biz bunlara uymushuq bidatchilara yox.haranin axmaqisa oz hevasi ile rey veribse bu onun problemidir.eger bele deyilse kimin aqlina ne geldi yazdiqina bel baqlasaq shielerin gerek kafir olduqunu qebul edek. Es-Salamu Aleykum! 1. Kimdir bidetchi Imam Cefer es-Sadiq(A)? 2. Sen bilirsen mi kelimey-i shehadet getirmish shexse kafir demek olmaz? Es-Salamu Aleykum! Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Ikinci kitabda Fatimenin adi umumiyyetle chekilmir. Hedisin nomresini deqiqleshdir. Sende hansi kitablardi? Yaz mende baxim o kitablara. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 http://www.islamasoft.co.uk/downloads.html Qesheng proqramdir, ozuve yukle ve hedisleri orda axtar. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
sensey Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Senseyden Emanona. Menim sene sualarim var, xahish edirem kishi kimi cavab veresen. 1) Senin atavi kim yaxshi taniyar men yoxsa senin ozun? Deyeceksen ki, elbette ki men. (Sualima gore inceme) 2) Yaxshi de gorum Peygemberi ve onun dinini kim yaxshi taniyar Hz. Eli ve onun 11 ovladi(imamlar), yoxsa Hanbel, Malik, Henife, Shafei, hansilarin ki hech Peygember nesline aidiyyatida yoxdur? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Nazim Опубликовано: 3 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 3 мая, 2004 Emanon Salam aleykum, hormetli qardashim! Allaha shukurler olsun ki, umumi meselelerde raziliga gelirik. Amma bezi meqamlari icazenizle nezerinize yetirim: “axi sene dedim 3 etiqadi mezheb haqdir.osenin dediyin selefden sapmish mushebbihedir” Qardashim, neche mezhebin haqq olmasini mueyyen etmek zennimce Emanonun selahiyyetleri xaricindedir. Men de Size deyirem ki, bu mezheblerin ozleri bir-birlerini inkar edirler! Mezheb dedikde Siz hech de bilavasite meselen, Maturidinin ozunu nezerde tutmamalisiniz. Bu onlardan sonraki dovrlerde formalashmish bir sistemdir, bir cereyandir, mektebdir. Onlarin heresinin oz imamlari, alimleri var. Meselen, bilmeniz yerine dusherdi ki, HENEFILIK (fiqh) mektebinin banisi (banileri) hetta ele henefiliyin ozune gore hech de Imam Ebu Henife deyil, onun 2 telebesidir! (Ebu Yusif ve Muhammed esh-Sheybani). Ona gore de baxir kim ve nece mezheblere yanashir. Men artiq demishdim ki, yene de menbelerden chixish edib nezerinize yetirirem, diqqetle baxin: Dr.Mustafa esh-Shuk’e “Islam bila mezahib” eserinde (ed-Dar el-Misriyye lit-taba’e wen-neshr, Beyrut, seh.462) yazir: “HENBELILER ESH’ERILERI KAFIR SAYIRLAR!” "El-Esh'eri imam Ebu Henifeni ehl es-sunneden saymaz… “Ebul Hesen el-Esh'eri Henbelileri ehl es-sunneden saymaz” “Henbeliler el-Esh'erini neinki ehl es-sunneden saymaz, hele ustelik tekfir eder (kafirlikde ittiham eder) ve qaninin halal olduguna fetva vererler.” (Abdurrahman Ahmed er-Rakii, "AHL as-SUNNE", Mektebe ed-Da’veh el-Islamiyye, seh.10) Bir menbe de getirim. Meshhur ehli-sunne alimi Dr. Muhammed Said Ramadhan el-Buti “el-Lamezhebiyyetu exteru bid’etin tehdidu esh-sheri’e el-Islamiyye” kitabinda (Mektebe el-Farabi, Dimeshq) ashagidakilari yazir: Seh.26 – “Selefiler deyir ki, muselmana 4 mezhebin hech birine bagli olmasi caiz deyil ve eger bunu etmish olsa, o shexs kufr edib, Islam yolundan chixib. Muselman gerek her sheyi ozu Kitab ve Sunneden gotursun.” Seh.28 – Muhammed Sultan el-Xucendi (Mescid el-Heramin selefi alimlerindendir) 4 mezheb muqellidlerini AXMAQ, AZGIN ve NADAN sifetlerile vesf edir ve deyir ki, onlar dinlerini parchalamishlar ve deste-deste etmishler. Sonra o Qurandan dinlerini parchalayanlara dair muvafiq ayeni zikr edir… Seh.32 – “Selefiler deyirler ki, MEZHEBLER SONRADAN YARANMISH BID’ETLERDIR ki, 3-cu esrden sonra yaraniblar. Onlarin zelaletde olmasina hech bir shekk yoxdur.” Qardash, deyirsiniz ki, “haranin axmaqisa oz hevasi ile rey veribse bu onun problemidir”, amma gorursunuz ki, bunlari deyenler ele de axmaq adam deyel. Sozumun cani budur ki, Siz tesevvur etdiyiniz kimi deyil ki, vahid bir nezer var bu haqda, hetta ehli-sunne arasinda. O ki qaldi haqq olmaga, yene de tekrar edirem, sevimli peygemberimiz ozunden sonra SEHIH ve MUTAVATIR hedisile meyar qoymushdur ki, kim bu meyara sarilsa, esla haqqdan azmaz. Allah bizleri bu meyara sarilmishlardan eylesin, aziz qardashim. AMIN! Hedise diqqet yetirin: “Поистине я оставляю среди вас две ценные вещи, одна из которых ценнее другой – Коран и мое семейство Ахль-аль-бейт. До тех пор ПОКА ВЫ ОБХВАТИТЕСЬ ЗА НИХ, ПОСЛЕ МЕНЯ НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ НЕ СОБЬЕТЕСЬ С ПУТИ! Подумайте, какое вы проявите к ним отношение. Они никогда не отделятся друг от друга, пока у райского источника не присоединятся ко мне…» (Мустадрак, аль-Хаким, т. 3, стр. 109, В другом варианте, т. 3, стр. 148). Qardash, Allah bizi Qurana, peygembere ve onun ehli-beytine sadiq qullarindan qerar versin ve dogrudan da Ali shielerinden etsin ki, peygemberimizin mujde verdiyi cennet ehlinden olaq. AMIN! Resulullah demiştir ki: “Ey Ali! Shubhesiz ki, sen ve senin shielerin cennetde olacaqsiniz!” (Ahmed İbn Hanbel, Feza'il es-Sahaba, c.2, s.655) Dogrudan da peygember sunnesine sadiq olanlar da, heqiqi ehli-sunne olanlar da, Quran ve Ehli-beyte sarilmishlardir! Allah bizleri bu 2 deyerli emanetden uzaq salmasin, AMIN! Assalamu aleykum! Hormetle… Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Амаля Опубликовано: 4 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 4 мая, 2004 Завидую тем людям,у которых столько свободного времени,только очень жаль,что расходуют они его на бесполезные дела! И когда успевают делать все,чему учат тут других!Хе хе... Самое смешное,что элементарное не выполняется,а всякой ерунде посвящается столько времени. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 4 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 4 мая, 2004 (изменено) Самое смешное,что элементарное не выполняется,а всякой ерунде посвящается столько времени. И от кда у вас такая инфа? Вы в КГБ работаете? Да, и меня тут вопрос мучает, вам не надоело хамынын башына агыл гоймаг? Изменено 4 мая, 2004 пользователем Xanadu Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Амаля Опубликовано: 4 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 4 мая, 2004 Чтобы сделать подобные выводы обязательно нужно быть сотрудником КГБ? Достаточно посмотреть на мужчин,которым больше делать нечего как сидеть на форуме и спорить о многоженстве или временных браках,когда одну то жену обеспечить как следует не могут. Вот и спрашиваю,когда все делать успевают и заработать , намаз прочитать, уделить жене и детям внимание и т.д. Кстати ,а вам не надоело или вам можно? Ой как я могла забыть,что вы попортили нервы в спорах с бахаи..простите больше не буду вас нервировать))) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Xanadu Опубликовано: 4 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 4 мая, 2004 Достаточно посмотреть на мужчин,которым больше делать нечего как сидеть на форуме и спорить о многоженстве или временных браках,когда одну то жену обеспечить как следует не могут. Расскажи да, как именно по нику на форуме можно определить финансовое положение мужчины? Такие советы многим дувушкам нужны будут. Можешь книгу напистаь, богатой станешь!! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ShRdesign Опубликовано: 4 мая, 2004 Жалоба Share Опубликовано: 4 мая, 2004 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts