Перейти к содержимому

Временный Брак


Recommended Posts

Emanon

Salam aleykum!

Qardashim, evvela nezerinize yetirim ki, biz burada fikir mubadile edirik, savash yox! Ona gore de ozunuzu bir qeder ela alin ve Islam exlaqi cherchivelerini ashmayin! Siz menim yazilarimi diqqetle oxuyursunuzsa, gerek ki gorerdiniz ki, orada men ozumden bir kelme de qondarib yazmiram, dediyim butun muddealara gore KONKRET MENBE GOSTERIREM! Zennimce, fikir mubadilesinde, diskussiyada bu en duzgun metoddur. Lakin menbe gosterdiyime baxmayaraq Siz mene tehqiramiz sozler yazirsiniz. (“sen yalan danishmaqdan bezmedin?”-halbuki Allah shahiddir ki, bir yerde bele yalan danishmamisham!) Bele yaramaz, qardash. Bilin ki, her dediyiniz soze gore Allah qarshisinda cavabdehsiniz. Men Sizin bagishlanmanizi Allahdan dua edirem! Ve qardashiniz kimi bu ayeni yadiniza saliram:

«О вы, которые уверовали! Будьте стойкими пред Аллаhом, исповедниками по справедливости. Пусть не навлекает на вас ненависть к людям греха до того, что вы нарушите справедливость. Будьте справедливы!..» (5;8)

Qardash, Ehli-sunne mezheblerinin bir-birisini inkar etmesi tarixe gun kimi aydindir ve mende buna dair choxlu sunni menbelerinden deliller var. Inshaallah, bezilerini yazaram, ozunuz tapib oxuyun ve ya ereb dilini bilenlere muraciet edin, shahidi olarsiniz ki, biz burada ozumuzden kimese sher yaxmiriq!

O ki qaldi imam Ebulhesen el-Esh’erinin HENBELILER (!!! Imam Ehmed bin Henbelin ozu yox haa!) barede dediklerine, Siz buna shubhe etmeyin ve heqiqeten de Esh’eri bele zenn edirdi ki, henbeliler azgindirlar ve Sunneden, o cumleden Ehmed bin Henbelin yolundan sapiblar. Sizin getirdiyiniz (el-Ibaneden) sitatin menim yazdigimla hech bir elaqesi yoxdur! Siz diqqetli olsaydiniz, basha dusherdiniz! Men henbelilerden, Sizin sitat ise Ehmed bin Henbelden behs edir.

Buna dair bashqa bir menbeni de nezerinize yetirim.

Ehli-sunnenin alimlerinden olan Ebulqasim Bekri Megribi Mensur Camiesinde chixish ederek deyir: Elbette ki, HENBELILER KAFIRDIRLER, lakin Ehmed bin Henbel kafir deyil!

alimlerin choxu deyir di sheler kafirdir amma Cefer -es -Sadik yox.

sen menen imamlarin eserlerinden delil getir Malikin,Ebu Henifenin,Shafeinin ve Henbelin.biz bunlara uymushuq bidatchilara yox.haranin axmaqisa oz hevasi ile rey veribse bu onun problemidir.eger bele deyilse kimin aqlina ne geldi yazdiqina bel baqlasaq shielerin gerek kafir olduqunu qebul edek.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 749
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1) Senin atavi kim yaxshi taniyar men yoxsa senin ozun? Deyeceksen ki, elbette ki men. (Sualima gore inceme)

2) Yaxshi de gorum Peygemberi ve onun dinini kim yaxshi taniyar Hz. Eli ve onun 11 ovladi(imamlar), yoxsa Hanbel, Malik, Henife, Shafei, hansilarin ki hech Peygember nesline aidiyyatida yoxdur?

1)men niye inciyirem hami oz atasini yaxshi taniyir,bashqasi yox.

2)dexli var? ebu leheb peyqember (s a v) in emisi idi.ona uyaq?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

АсСаламу алаикум.

Интересно, а если скажем подошел бы к одниму мусульманину-шииту его близкий друг-брат мусульманин с предложением...

" ...Брат, ты шиит и я шиит. Мы с тобой очень близкие и давние друзья. Давно вместе, росли и приняли "веру". Мы шииты-имамиты и строго следуем канонам наших предводителей ...

Дело в том, что мне давно нравится твоя сестра. Ей 23, и она тоже шиитка, жаль что она разведена и есть ребенок. Но это ничего. Я хотел бы попросить разрешение твое на то, чтобы сделать временный браk с ней, скажем на 2-3 месяца. А так, сам знаешь брат, финансовое положение не позволяет больше , да и что делать ведь временный брак для нас халал, да и сестра будет рада, ведь она меня с детства знает и мужчины у нее нет уже год. Просто дай свое разрешение, тем более и для нее саваб и для меня... "

Проходит пол года ... Приходит ещё один его близкий брат мусульманин тоже шиит с таким же предложением к его сестре... :gizildish:

Вопрос к шиитам. Если временный брак разрешен , то в принципе это халал разрешать брату , тоже шииту тем более близкому другу на временный брак свою сестру, если учесть что она не девственница , а уже разведена, хотя ей допустим 23 ?! Это для вас халал, как вы уже выше сказали опираясь на известный аят из суры Женщина.

Пусть ответит каждый уважающий себя шиит. Поступил бы он так или нет и пусть обоснует свой ответ подробно пожалуйста.

ВасСалам ...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

2)dexli var?  ebu leheb peyqember (s a v) in emisi idi.ona uyaq?

Es-Salamu Aleykum!

Eslinde, sene deyilmelidir ki, hech dexli var? Eger sene deyilseydi ki, kafirliyi azerbaycanli kafir yaxshi biler, yoxsa ereb olan Ebu Leheb? Bax bu suala senin cavabin uygundur. Sohbet islamdan gedir. Ozunuz deyirsiniz ki, Peygember(S.A.V.A.S)in ashabi ulduzlar kimidir, onlara iqtida etmek lazimdir. Buna deye-deye gedib digerlerine tabe olursunuz. Duzdur, men Peygember(S.A.V.A.S)in yaninda olani sehabe adlandirmaqdan Allaha siginiram. Amma sohbet bundan getmir. Ozu de Hz.Ali(A) kimi bir sehabe ki, Peygember(S.A.V.A.S)in Ehl-i Beytindendir. Indi men senden sorushuram :

Peygember(S.A.V.A.S)in dinin Hz.Ali(A) yaxshi bilir, yoxsa Imam Azam Ebu Henife, Imam Malik ibn Enes, Imam Shafii ve ya Imam Ahmed ibn Henbel?

Es-Salamu Aleykum!

Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

OMAR(r.A.a) салам алейкум.

Вы задали вопрос и позвольте написать вам ответ нашего брата Назима, который он когда-то тут помещал относительно подобного вопроса.

Прежде нужно учесть тот факт, что данный вопрос возможно рассматривать как с точки зрения преданий (Корана и Сунны), так же и с точки зрения рационального размышления. Хотя и второе не имет силу запретить что-то, или позволить, но нужно дать ей должное значение. Конечно же и вы в данный момент, Омар, рассуждаете этот вопрос именно рационально, исходя из субьеективный воззрений Омара, Мансура, Нардарана, Сенсея, Назима, Эманона, Ханаду, и др. наших братьев. Но даже и если все мы откажемся от чего-то, это не будет спосоствовать отмену того или иного повеления Аллаха, как такового. А теперь непосредственно по вашим вопросам-

Вопрос к шиитам. Если временный брак разрешен , то в принципе это халал разрешать брату , тоже шииту тем более близкому другу на временный брак свою сестру, если учесть что она не девственница , а уже разведена, хотя ей допустим 23 ?! Это для вас халал, как вы уже выше сказали опираясь на известный аят из суры Женщина.

Пусть ответит каждый уважающий себя шиит. Поступил бы он так или нет и пусть обоснует свой ответ подробно пожалуйста.

Ответ (брата Назима)…….

………. Я лично не согласился бы, чтоб, скажем, моя сестра работала бы уборщицей, или же стюардессой. Но эти работы далеко не являются "харам". То что я не позволил бы это сделать своей сестре, то что в моем восприятии недопустимо, ведь не может же из-за этого быть харамом. Ислам не только для нашего менталитета предназначен, Ислам религия универсальная, глобальная, и охватывает довольно широкие масштабы. По поводу "временного брака" точно также. Я не согласился бы, чтоб моя сестра временно вышла бы за кого-то за муж, как и не согласился бы ее видеть в качестве десницы, или же дворницы. Но это разве дает нам право сказать, что это харам? Харам это то, что Всевышним запрещается. Для моего менталитета, это возможно недопустимо, но, скажем, для француза, или же русского в этом нет проблем. Так "временный брак" же не является обязательным, чтоб все своих сестер выдавали соответственно этого брака за муж. А Андрею, или же Джорджу даже смешно было бы размышлять над тем, как он относиться к этой проблеме. И еще, надеюсь сподвижники пророка, делая временный брак, не оказывались бигейратом, не так ли? Ведь они и после смерти пророка делали это...

…………………А относительно того, что если мы будем рассматривать проблему чисто с точки зрения субъективных воззрений, не учитывая повеления Аллаhа, то согласен с Вами, что возможны такие замечания. С этой точки зрения ведь люди будут относиться к проблемам исходя из своих понятий. Тут будет играть роль этнокультура, и ряд других факторов. Например, конкретно по поводу МУТА, возможно мы, как Азербайджанцы, не будем одобрять, а какой-то европеец наоборот, очень и нормально воспримет это. Я же Вам писал, например, УБИРАТЬ ТУАЛЕТ ЖЕНЩИНЕ – НЕ ХАРАМ по шариату. Теперь, если я приду к Вам и попрошу у одной из Ваших близких придти и убирать наши туалеты, Вы же разумеется, не согласитесь. Но это не харам! Так же и при временном браке. Возможно, что я не дам согласия своим близким, как и не дал бы согласия стать например четвертой женой кого-то, хотя и это не харам. Просто это моя культура, и Ислам не принуждает людей обязательно делать это. Если у нас это не принято, то пусть, а если это принято у других, так пусть и с другими, делают это. Ведь напомню Вам, что у шиитов брать в жены ахли-китаб относиться именно ко временному браку (в отличае от суннитов, у которых можно делать постоянный брак с ними). Так вот, если будет такая неизбежность, то можно это сделать с ними, ибо их общество вполне нормально относиться к таковым явлениям.

……………..И еще хочу напомнить Вам, что если мы обсуждаем данную проблему с точки зрения Ислама, то за основу мы должны принять как раз Коран и Сунну. Если Коран и Сунна дает нам понять, что ЭТО НЕ ГРЕХ, то это для нас Закон! Нечего философничать. Пророк своим сподвижникам повелевает делать МУТА (это и у достоверных сунитских источниках приводиться), так с каким «успехом» Вы позволяете себе считать это бигейретством? Не мог же посланник Аллаhа сподвижников к бигейретству подталкивать. А Вы все крутитесь и вертитесь вокруг именно этого «аргумента». Брат, иншааллаh, будем ждать КОНКРЕТНЫЙ ДОВОД ИЗ КОРАНА И СУННЫ, на основываясь на которые Вы считаете МУТА харам.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Emanon salam aleykum

qardash, ebu Lehebe niye uyaq, elbette yox? Ахы при чем тут Ebu Leheb? Burada sohbet ehli beyt imamlarindan gedir. Bax onlara da uyaq! Axi peygember bize tapshirmish di, "OZUMDEN SONRA IKI DEYERLI EMANET QOYUB GEDIREM - Quran ve Ehli Beyt! Onlara uyan zamanedek esla yolunuzu azmazsiniz!"

Так что уважаемый брат, тут речь конкретно об имамов ахли бейта, и путать их с такими пашлыми людьми как Эбу Лехеб просто не стоит. Саг олун

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

АсСаламу алаикум.

Слушайте... я ведь не спрашиваю халал это или нет. Я уже успел разобраться опираясь на Гуран и сунну Пророка(с.а.в.с) что это дозволенно или нет. Не буду ничего говорить. К этому отношусь радикально и к некоторым мнениям здесь сидящих "алимов" отношусь с насмешкой ... :luv:) Мне не интересны ваши доводы по этому поводу !

Я лишь хочу услышать ваш ответ.

Если вы считаете временный брак халалом, вы поступите так или нет?!

Повторяю свой предыдущий вопрос целиком :

АсСаламу алаикум.

Интересно, а если скажем подошел бы к одниму мусульманину-шииту его близкий друг-брат мусульманин с предложением...

" ...Брат, ты шиит и я шиит. Мы с тобой очень близкие и давние друзья. Давно вместе, росли и приняли "веру". Мы шииты-имамиты и строго следуем канонам наших предводителей ...

Дело в том, что мне давно нравится твоя сестра. Ей 23, и она тоже шиитка, жаль что она разведена и есть ребенок. Но это ничего. Я хотел бы попросить разрешение твое на то, чтобы сделать временный браk с ней, скажем на 2-3 месяца. А так, сам знаешь брат, финансовое положение не позволяет больше , да и что делать ведь временный брак для нас халал, да и сестра будет рада, ведь она меня с детства знает и мужчины у нее нет уже год. Просто дай свое разрешение, тем более и для нее саваб и для меня... "

Проходит пол года ... Приходит ещё один его близкий брат мусульманин тоже шиит с таким же предложением к его сестре... :luv:

Вопрос к шиитам. Если временный брак разрешен , то в принципе это халал разрешать брату , тоже шииту тем более близкому другу на временный брак свою сестру, если учесть что она не девственница , а уже разведена, хотя ей допустим 23 ?! Это для вас халал, как вы уже выше сказали опираясь на известный аят из суры Женщина.

Пусть ответит каждый уважающий себя шиит. Поступил бы он так или нет и пусть обоснует свой ответ подробно пожалуйста.

ВасСалам ...

Дорогие шииты к примеру : нардаран, Чёрный кнайт, сансей, Назим и прочие ...

ВЫ, разрешили бы это своей сестре, если даже она тоже согласна на этот временный брак и как вы говорите , ведь это халал ?!

Жду с нетерпением однозначных ответов : "Да" или "нет" и конкретно обоснованных ответов на них.

Заранее благодарю. :gizildish:

ВасСалам ...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Омар, саламун алейкум!

Тут Мансур гардаш привел мой ответ по данному вопросу, прочтите, пожалуйста. Там найдете мой ответ. Удачи...

Ассаламу алейкум!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

OMAR(r.A.a)ve Abdul-HAFIZ eyni itdiler.bu it (menim itimdi)Abdul-HAFIZ adi ile bashqa forumlarda oturur hemishede bele seviyyesiz suallar verir ve hemishede ona deyirler hurme bu it ise hurur ki hurur dayanmagda bilmir.

OMAR(r.A.a) bunu tuta bilersen?--------- :gizildish:

Изменено пользователем nardaran
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mut’anın Yasaklanıshı Zinanın Artıshına

Neden Olmushtur

Eyer dikkat edecek olursanız, mut’a hukmu fesadın nedeni deyildir. Aksine mut’ayı yasaklamak zinayı yaygınlashtırır. Zira daimi nikahla evlenemeyen genchler mut’ayı da Omer yasakladıyı ichin shehvetine hakim olamayınca mecburen zina edecektir.

Zinanın yaygın olduyu toplumlarda ise hurmet perdeleri yırtılır, insanlık namusu sarsılır, birchok cinsel hastalıklar yaygınlashır ve aileler dayılıp perishan olur.

Nitekim imam Ahmed Sa’lebi ve Taberi kendi tefsirlerinde, imam Ahmed bin Hanbel ise Musned’de mut’a ayetinin tefsirinde musned olarak Hz. Ali (a.s )’den shoyle rivayet etmektedir: “Omer mut’ayı yasaklamasaydı, kotuler dıshında hich kimse zina etmezdi.”

Hakeza İbn-i Cureyh ve Amr bin Dinar, Abdullah bin Abbas’dan shoyle rivayet etmekteler: “Mut’a rahmettir, Allah-u Teala onunla Muhammed’in ummetine rahmet etmishtir. Eyer Omer yasaklamasaydı kotuler dıshında hich kimse zina etmezdi.”

O halde Peygamber (s.a.a)’in ashabının da buyurduyu gibi mut’a zinanın sebebi deyildir. Aksine mut’ayı yasaklamak zinayı yaygınlashtırmaktadır. Dolayısıyla Allah Teala’nın Peygamber (s.a.a) vasıtasıyla topluma bildirdiyi hukumler, kıyamete kadar tum insanlıyın hayrınadır.

Burada soylenecek chok soz ve mut’anın haram olduyunu soyleyen gorushun batıl olduyu hakkında birchok delil vardır. Ama burası yeri deyildir.

Ayrıca biz de bu konuyu bahsetmiyorduk, ben sadece Peygamber (s.a.a) zamanında yaygın olan bir amelin, uydurulan hadislerle deyishtirildiyine ornek gostermek istemishtim.

İstedim bilesiniz ki, Allah’ın birchok hukumleri deyishtirilmish, helal ve haramlarla oynanmıshtır. SHii ve Sunni ulemanın ittifak etmish olduyu humus ve iki mut’a hukmu, Peygamber (s.a.a) zamanında ummet arasında yaygın ve uygulanan bir sheydi. Sonradan Omer kendi arzusunca hichbir delil olmaksızın helali haram kılmıshtır. SHimdi de milyonlarca Musluman hichbir delil olmaksızın sadece atalarının izinden giderek bu inancı savunmaktadır. Halbuki bizzat kendi muteber kitaplarınızdaki hadisler ve Kur’ân ayetleri humus ve bu iki mut’a hukumlerinin nesh edilmediyini achıkcha beyan etmektedir.

Buna raymen nesh edildiyi hakkında hichbir delil olmayan bu hukumlerle amel edenleri bizzat sapık ve dalalet ehli sayıyorsunuz.

Dolayısıyla ummet arasında Ebu Talib (r.a)’in mumin ve Musluman olduyu bilindiyi halde Zehzah hadisi uydurularak tam tersi gosterilmishtir. Halk da dushunmeden taklit ederek gerchekleri chiynemishtir. Dushunen ve bilgi sahibi insanlar ichin bu kadar delil yeterlidir. Basiret ehlinin de bildiyi gibi Ebu Talib’in iman etmish olduyu hakkında birchok delil vardır, biz de ozetle konuyu aktarmaya chalıshtık. Hz. Ali (a.s)’ın dushmanları Hariciler, Nasibiler ve Emeviler Ebu Talib (r.a)’in dirilerek Kelime-i SHahadeti soylemish olduyunu gorseler bile, yine tevil edecek, bashka anlamlar chıkaracaklardır.

Bu konuda daha fazla bilgi isteyenler, Celaluddin Suyuti, Ebu’l- Kasım Belhi, Muhammed bin İshak, İbn-i Sa’d, İbn-i Kuteybe, Vakidi, imam Musuli, SHevkani, Telmesani, Kurtubi, Berzenci, imam SHa’rani, Ebu Cafer İskafi ve benzerlerinin kitaplarına muracaat etmelidir. Bunların hepsi de Ebu Talib (r.a)’in iman ettiyini kabul etmekte ve genelde bu konuda mustakil kitaplar yazmıshlardır.

Ozetle bu soylenenlerden de anlashıldıyı gibi soy achısından Ali (a.s) buyuk bir makama sahiptir. Ashaptan hichbirisi o mukaddes makamda deyildir.

Gerchek .chık ortada, kimseye gizli deyildir;

Ancak kor olanlar, ayı goremiyorlar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Достаточно посмотреть на мужчин,которым больше делать нечего как сидеть на форуме и спорить о многоженстве или временных браках,когда одну то жену обеспечить как следует не могут.

Разве обеспечение женщины-жены в одном экземпляре по Корану являеЦЦа приоритетом?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

АсСаламу алаикум.

Слушайте... я ведь не спрашиваю халал это или нет. Я уже успел разобраться опираясь на Гуран и сунну Пророка(с.а.в.с) что это дозволенно или нет. Не буду ничего говорить. К этому отношусь радикально и к некоторым мнениям здесь сидящих "алимов" отношусь с насмешкой ...  :luv:) Мне не интересны ваши доводы по этому поводу !

Я лишь хочу услышать ваш ответ.

Если вы считаете временный брак халалом, вы поступите так или нет?!

Повторяю свой предыдущий вопрос целиком :

Дорогие шииты к примеру : нардаран, Чёрный кнайт, сансей, Назим и прочие ...

ВЫ, разрешили бы это своей сестре, если даже она тоже согласна на этот временный брак и как вы говорите , ведь это халал ?!

Жду с нетерпением однозначных ответов :  "Да"  или  "нет"   и конкретно обоснованных ответов на них.

Заранее благодарю.  :gizildish:

ВасСалам ...

Senin kimi oxrashin biri bu suali imam Cefer es Sadig vermishdir. Onun sualinin cavabinda imam uzunu chevirib ve susmushdu. Men razi olmaram. Bu suali vermek tehgirdi sen bunu bilirsen?

Bu sualin vermeyin yeri yoxdu.

Ay shakal bu ne sualdi verirsen?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1) Men niye inciyirem hami oz atasini yaxshi taniyir, bashqasi yox.

2) Dexli var?  Ebu Leheb Peyqember (s a v) in emisi idi. Ona uyaq?

1) Bununla razilashdig seninle.

2) Sohbeti niye firladirsan? Mene de gorum Peygemberin dinini onun pak ve mehsum Ehli-Beytinden gozel kim biler? And olsun Allaha Henbel, Shafei, Malik, Ebu Henife onlardan esla yaxshi bilmez. Mene delil, subut getir(Quran ve sunneden)Demirsen ki, bu dord nefer Islami Peygemberin Ehli-Beytinin imamlarindan yaxshi bilirler. Eger senin delillerin haggdirsa ve eger men senin dediyivi gebul etmesem, onda Allah mene lenet elesin!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Senin kimi oxrashin biri bu suali imam Cefer es Sadig vermishdir. Onun sualinin cavabinda imam uzunu chevirib ve susmushdu. Men razi olmaram. Bu suali vermek tehgirdi sen bunu bilirsen?

Bu sualin vermeyin yeri yoxdu.

Ay shakal bu ne sualdi verirsen?

ладно так ты не согласился бы ,так? А если по другому спросить, ты пошел бы у такого шиита как ты ,попросил бы разрешения на временный брак с его сестрой? только говори "да" или "нет". не надо юлить вокруг да около. :gizildish:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bu imamlar fetvalarini neye esaslanaraq verirdiler?

Es-Salamu Aleykum!

Ay kishi! Hech men deyen ile sen deyen arasinda bir oxsharliq var? Ruslar demishken:" Ya pro Ivana , ti pro balvana".

Es-Salamu Aleykum!

Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

5. Ve onlar ki, iffetlerini korurlar;

6. Ancak eşleri ve ellerinin sahip olduğu (câriyeleri) hariç. (Bunlarla ilişkilerden dolayı) kınanmış değillerdir.

7. Şu halde, kim bunun ötesine gitmek isterse, işte bunlar, haddi aşan kimselerdir.

( el-muminun)

Hz.Ali(r.a) deyir:Xeyber qezvesinden sonra mutani ve ummete eshshek etini haram buyurdu.БУХАРИ ,МЕГАЗИ 38,НИКАХ 31,ЗЕБАИХ 28,ХИЙЕЛ 3.МУСЛИМ,НИКАХ29,(1407).МУВАТТА,НИКАХ 41,(2,542).ТИРМИЗИ,НИКАХ28,(1121).НЕСАИ,НИКАХ 71(6,125,126)

MUTANIN HARAM OLMASI ICMA ILE SABITDIR!!!!!!!

ICMA QURAN VE SUNNE ILE SABITDIR!

TEKRAR ELEYIREM ICMA BUTUN SAPIQ VE BIDATCHI FIKIRLERI REDD EDIR!

MUTA NIKAHI HARAMDIR!BU ALLAH IN EMRIDIR!ALLAH IN EMRENE BOYUN EYMEYEN TOVBE ETMEZSE KAFIR OLAR!

MUTA NIKAHI QARDASHLARIN SOZU OLMASIN LEQAL FAHISHELIKDIR!MUTA NIKAHI ELEYENIN AVROPA BARDELLERINDEKI FAHISHELERLE HECH BIR FERQI YOXDUR!

SON SOZUM!BIDATCHI FIKIRLERI SOXUB OZUNUZE HAQQ QAZANDIRMAYIN.EHLI-S-SUNNE VELCAMAA BUNU QEBUL ELEMIR.KIM KI MUTANI HALLAL BILIRSE ELE DE ELESIN.BUNUN UMMETI MUHEMMEDE DEXLI YOXDUR.BIZ HAQQI TOVSIYE ETDIK!EY ALEMLERIN REBBI OLAN ALLAH SUBHENEHU TEALA OZUN SHAHID OL!ONLARIN SHERRINDEN SENE SIQINDIQ.

CAVABINIZI DA GOZLEMIREM!EY MENINIM SUNNI QARDASHLARIM BUNLARA BASH QOSHMAYIN!FITNE YATMISHDIR. ALLAH IN LENETI FITNENI OYADANIN UZERINEDIR!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Emanon, salam.

Deyirsiz MUTANIN HARAM OLMASI ICMA ILE SABITDIR!!!!!!!

Qardash, ayib deyil yalan danishirsiz? разве можно так на глазах всех гюнун гюнорта чагы лгать? Иджма - это иттифак всех мусульман, и например гюнделик 17 рекет фард намаз иджмады! все это принимают. туалете гетмек дестемазы позур - иджмады! Амма ахы МУТА НИКАХЫ ИДЖМА ДЕЙИЛ! Муселманлар арасында бу меселе иле баглы ИДЖМА ЙОХДУ! Даже и среди самой ахли сунны нет иджма в этом вопросе. Такие вещи пишете, что даже неинтересно становиться продолжать дискуссии. Вам то ведь так много и много еще изучать, хотя бы про мнения самих суннитских алимов.

аллах бизлери биленлерден елесин, гардаш. Но по братски очень прошу, дегиг билмедиклерини ойрен, сонра йаз. Чтоб столько лишнего тут не было. Успехов!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ладно так ты не согласился бы, так? А если по другому спросить, ты пошел бы у такого шиита как ты, попросил бы разрешения на временный брак с его сестрой? Только говори "да" или "нет". Не надо юлить вокруг да около. :gizildish:

Ay xanim axi sizi niye bele maraglandirir bu muta meselesi? Yoxsa................

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ВИДИМО, СЛЕДУЕТ ПОВТОРИТЬСЯ, прочтите внимательно!

………. Я лично не согласился бы, чтоб, скажем, моя сестра работала бы уборщицей, или же стюардессой. Но эти работы далеко не являются "харам". То что я не позволил бы это сделать своей сестре, то что в моем восприятии недопустимо, ведь не может же из-за этого быть харамом. Ислам не только для нашего менталитета предназначен, Ислам религия универсальная, глобальная, и охватывает довольно широкие масштабы. По поводу "временного брака" точно также. Я не согласился бы, чтоб моя сестра временно вышла бы за кого-то за муж, как и не согласился бы ее видеть в качестве десницы, или же дворницы. Но это разве дает нам право сказать, что это харам? Харам это то, что Всевышним запрещается. Для моего менталитета, это возможно недопустимо, но, скажем, для француза, или же русского в этом нет проблем. Так "временный брак" же не является обязательным, чтоб все своих сестер выдавали соответственно этого брака за муж. А Андрею, или же Джорджу даже смешно было бы размышлять над тем, как он относиться к этой проблеме. И еще, надеюсь сподвижники пророка, делая временный брак, не оказывались бигейратом, не так ли? Ведь они и после смерти пророка делали это...

…………………А относительно того, что если мы будем рассматривать проблему чисто с точки зрения субъективных воззрений, не учитывая повеления Аллаhа, то согласен с Вами, что возможны такие замечания. С этой точки зрения ведь люди будут относиться к проблемам исходя из своих понятий. Тут будет играть роль этнокультура, и ряд других факторов. Например, конкретно по поводу МУТА, возможно мы, как Азербайджанцы, не будем одобрять, а какой-то европеец наоборот, очень и нормально воспримет это. Я же Вам писал, например, УБИРАТЬ ТУАЛЕТ ЖЕНЩИНЕ – НЕ ХАРАМ по шариату. Теперь, если я приду к Вам и попрошу у одной из Ваших близких придти и убирать наши туалеты, Вы же разумеется, не согласитесь. Но это не харам! Так же и при временном браке. Возможно, что я не дам согласия своим близким, как и не дал бы согласия стать например четвертой женой кого-то, хотя и это не харам. Просто это моя культура, и Ислам не принуждает людей обязательно делать это. Если у нас это не принято, то пусть, а если это принято у других, так пусть и с другими, делают это. Ведь напомню Вам, что у шиитов брать в жены ахли-китаб относиться именно ко временному браку (в отличае от суннитов, у которых можно делать постоянный брак с ними). Так вот, если будет такая неизбежность, то можно это сделать с ними, ибо их общество вполне нормально относиться к таковым явлениям.

……………..И еще хочу напомнить Вам, что если мы обсуждаем данную проблему с точки зрения Ислама, то за основу мы должны принять как раз Коран и Сунну. Если Коран и Сунна дает нам понять, что ЭТО НЕ ГРЕХ, то это для нас Закон! Нечего философничать. Пророк своим сподвижникам повелевает делать МУТА (это и у достоверных сунитских источниках приводиться), так с каким «успехом» Вы позволяете себе считать это бигейретством? Не мог же посланник Аллаhа сподвижников к бигейретству подталкивать. А Вы все крутитесь и вертитесь вокруг именно этого «аргумента».

-----------------------------------------------------

Добавлю, что во-первых еслиб 3 аравады олан бир киши у меня попросил бы взять мою сестру в жену (постоянную), и сделать ее своей четвертой, то я отверг бы его просьбу и не дал бы согласия! но столо бы этим харам 4 арвадлыг? Нет и снова нет!

И во вторых, именно этим и становиться ясно, что у тех, кто задает подобный вопрос, отсутствует довод из ПИСАНИЯ, и пытаются таким методом лишь бы опровергнуть МУТА. как некрасиво выглядит, валлахи. И сами наверное не понимаете, что пытаетесь опровергнуть то, что НИСПОСЛАНО В КОРАНЕ И ПРОВОЗГЛАШЕНО ХАЛАЛ. А никакой хадис не может запретить Закон Аллаха в Коране! А наше мнение, это ничего не значит! Какая разница, нравиться мне мута, или десница сохбети, или нет. Неужели это не понятно?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"Али(ДБМ) сказал: Мут'а - милость Аллаха к своим рабам. Если бы Омар не запретил временный брак, то кроме людей жалких (распутных), никто бы не запятнал себя в распутстве (т.е. зина)»

Суннит. источники:

1. "Тафсир аль-Кабир". Фахр ар-Рази. том 3, с.200 комментарий аята 4:24.

2. "Тафсир аль-Кабир". Ибн Джарир ат-Табари. том 8, с.178, хадис №9042( с достоверной цепочкой передатчиков)

3. "Тафсир Дурр-аль-мансур" Джалаладдин Суюти. том 2, с.140( через несколько цепей передатчиков)

4. Тафсир ибн Касир, комментарий аята 4:24

5. Тафсир ибн Хаййан. том 3, с. 218 комментарий аята 4:24.

6. "Тафсир аль-Кабир". аc-Салаби, комментарий аята 4:24.

7. "Ахкам аль-Гур'ан". Джассас. том 2, с.179, к аяту 4:24

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"Омар сказал: Два вида Мут'а были разрешенными (халал) во времена Пророка. Я запрещаю вам их, и я накажу каждого кто совершит их. Это "Мут'а аль-хадж" и "Мут'а с женщинами".

Суннит. источники:

1. "Тафсир аль-Кабир". Фахр ар-Рази. том 3, с.201 к аяту 4:24

2. "Муснад". Ахмад ибн Ханбаль том 1, с. 52

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Men artiq bezdim,

gelin Mutaya adi olan butun hedisleri yigaq. Eleyhine (yeni Peygemberin qadagan etmesini deyenlere 1 xal verek, Peygemberin qadaga edilmemesi barede deyenlere -1 xal verek, hech bir shey achiqlamayan hedislere 0 xal. eger axirda 0-dan chox alinsa, onda sunnilerin dediyidir, eger 0-dan az alinsa, onda sunnulerin

Buxari

Vol 5, Book 59. Military Expeditions Led By The Prophet (pbuh) (Al-Maghaazi). Hadith 527. Narrated By 'Ali bin Abi Talib : On the day of Khaibar, Allah's Apostle forbade the Mut'a (i.e. temporary marriage) and the eating of donkey-meat.

+1

Vol 7, Book 62. Wedlock, Marriage (Nikaah). Hadith 050. Narrated By 'Ali : I said to Ibn 'Abbas, "During the battle of Khaibar the Prophet forbade (Nikah) Al-Mut'a and the eating of donkey's meat."

+1

Vol 7, Book 62. Wedlock, Marriage (Nikaah). Hadith 051. Narrated By Abu Jamra : I heard Ibn Abbas (giving a verdict) when he was asked about the Mut'a with the women, and he permitted it (Nikah-al-Mut'a). On that a freed slave of his said to him, "That is only when it is very badly needed and women are scarce." On that, Ibn 'Abbas said, "Yes."

-1

Vol 7, Book 62. Wedlock, Marriage (Nikaah). Hadith 052. Narrated By Jabir bin 'Abdullah and Salama bin Al-Akwa' : While we were in an army, Allah's Apostle came to us and said, "You have been allowed to do the Mut'a (marriage), so do it." Salama bin Al-Akwa' said: Allah's Apostle's said, "If a man and a woman agree (to marry temporarily), their marriage should last for three nights, and if they like to continue, they can do so; and if they want to separate, they can do so." I do not know whether that was only for us or for all the people in general. Abu Abdullah (Al-Bukhari) said: 'Ali made it clear that the Prophet said, "The Mut'a marriage has been cancelled (made unlawful)."

+1

Vol 7, Book 67. Hunting, Slaughtering. Hadith 432.

Narrated By 'Ali : Allah's Apostle prohibited Al-Mut'a marriage and the eating of donkey's meat in the year of the Khaibar battle.

+1

Vol 9, Book 86. Tricks. Hadith 090.

Narrated By 'Abdullah : Nafi narrated to me that 'Abdullah said that Allah's Apostle forbade the Shighar. I asked Nafi', "What is the Shighar?" He said, "It is to marry the daughter of a man and marry one's daughter to that man (at the same time) without Mahr (in both cases); or to marry the sister of a man and marry one's own sister to that man without Mahr." Some people said, "If one, by a trick, marries on the basis of Shighar, the marriage is valid but its condition is illegal." The same scholar said regarding Al-Mut'a, "The marriage is invalid and its condition is illegal." Some others said, "The Mut'a and the Shighar are permissible but the condition is illegal."

0

Vol 9, Book 86. Tricks. Hadith 091.

Narrated By Muhammad bin 'Ali : 'Ali was told that Ibn 'Abbas did not see any harm in the Mut'a marriage. 'Ali said, "Allah's Apostle forbade the Mut'a marriage on the Day of the battle of Khaibar and he forbade the eating of donkey's meat." Some people said, "If one, by a tricky way, marries temporarily, his marriage is illegal." Others said, "The marriage is valid but its condition is illegal."

0

Muslim

Book 7. Pilgrimage. Hadith 2799.

Musa b. Nafi reported: I came to Mecca as a Mutamattil for Umra (performing Umra first and then putting off ihram and again entering into the state of Ihram for Hajj) four days before the day of Tarwiya (i.e. on tee 4th of Dhu'l-Hijja). Thereupon the people said: Now yours is the Hajj of the Meccans. I went to 'Ata' b. Abi Rabah and asked his religious verdict. Ata' said: Jabir b. 'Abdullah al'Ans-ari (Allah be pleased with them) narrated to me that he performed Hajj with the Messenger of Allah (may peace be upon him) in the year when he took sacrificial animals with him (i.e. during the 10th year of Hijra known as the Farewell Pilgrimage) and they had put on Ihram for Hajj only (as Mufrid). The Messenger of Allah (may peace be upon him) said: Put off Ihram and circumambulate the House, and (run) between al-Safa and al-Marwa and get your hair cut and stay as non-Muhrims. When it was the day of Tarwiya, then put on Ihram for Hajj and make ihram for Mut'a (you had put on Ihram for Hajj, but take it off after performing Umra and then again put on Ihram for Hajj). They said: How should we make it Mut'a although we entered upon ihram in the name of Hajj? He said: Do whatever I command you to do. Had I not brought sacrificial animals with me, I would have done as I have commanded you to do. But it is not permissible for me to put off Ihram till the sacrifice is offered. Then they also did accordingly.

0

Book 7. Pilgrimage. Hadith 2801.

Abu Nadra reported: Ibn 'Abbas commanded the performance of Mut'a putting ihram for 'Umra during the months of Dhu'I-Hijja and after completing it, then putting on Ihram for Hajj), but Ibn Zubair forbade to do it. I made a mention of it to Jabir b. Abdullih and he said: It is through me that this hadith has been circulated. We entered into the state of Ihram as Tamattu' with the Messenger of Allah (may peace be upon him). When 'Umar was Installed as Caliph, he said: Verily Allah made permissible for His Messenger (may peace be upon him) whatever He liked and as Re liked. And (every command) of the Holy Qur'an has been revealed for every occasion. So accomplish Hajj and Umra for Allah as Allah has commanded you; and confirm by (proper conditions) the marriage of those women (with whom you have performed Mut'a). And any person would come to me with a marriage of appointed duration (Mut'a), I would stone him (to death). Qatada narrated this hadith with the same chain of transmitters saying: (That 'Umar also said): Separate your Hajj from 'Umra, for that is the most complete Hajj, and complete your Umra.

0

Book 7. Pilgrimage. Hadith 2819.

Abu Dharr (Allah be pleased with him) said: Two are the Mut'as which were not permissible but only for us, i.e. temporary marriage with women and Tamattu' in Hajj.

0

Кстати, из этого хадиса видно, что Мута это не временный брак, это просто брак!!!

Book 7. Pilgrimage. Hadith 2821.

Ghunaim b. Qais said: I asked Sa'd b. Abu Waqqas (Allah be pleased with him) about Mut'a, whereupon he said: We did that, and it was the day when he was an unbeliever living in (one of the) houses of Mecca.

+1

Book 7. Pilgrimage. Hadith 2874.

Abd Nadra reported: While I was in the company of Jibir, a person came and said: There is difference of opinion among Ibn Abbas and Ibn Zubair about two Mut'as (benefits, Tamattul in Hajj and temporary marriage with women), whereupon jibir said: We have been doing this during the lifetime of Allah's Messenger (way peace be upon him), and then 'Umar forbade us to do so, and we never resorted to them.

-1

Book 8. Marriage. Hadith 3250.

Abu Nadra reported: While I was in the company of Jabir b. Abdullah, a person came to him and said that Ibn 'Abbas and Ibn Zubair differed on the two types of Mut'as (Tamattu' of Hajj 1846 and Tamattu' with women), whereupon Jabir said: We used to do these two during the lifetime of Allah's Messenger (may peace be upon him). Umar then forbade us to do them, and so we did not revert to them.

-1

Book 8. Marriage. Hadith 3261.

'Urwa b. Zabair reported that 'Abdullah b. Zubair (Allah be pleased with him) stood up (and delivered an address) in Mecca saying: Allah has made blind the hearts of some people as He has deprived them of eyesight that they give religious verdict in favour of temporary marriage, while he was alluding to a person (Ibn 'Abbas). Ibn Abbas called him and said: You are an uncouth person, devoid of sense. By my life, Mut'a was practised during the lifetime of the leader of the pious (he meant Allah's Messenger, may peace be upon him), and Ibn Zubair said to him: just do it yourselves, and by Allah, if you do that I will stone you with your stones. Ibn Shihab said, Khalid b. Muhajir b. Saifullah informed me: While I was sitting in the company of a person, a person came to him and he asked for a religious verdict about Mut'a and he permitted him to do it. Ibn Abu 'Amrah al-Ansari (Allah be pleased with him) said to him: Be gentle. It was permitted in the early days of Islam, (for one) who was driven to it under the stress of necessity just as (the eating of) carrion and the blood and flesh of swine and then Allah intensified (the commands of) His religion and prohibited it (altogether). Ibn Shihab reported: Rabi' b. Sabra told me that his father (Sabra) said: I contracted temporary marriage with a woman of Banu 'Amir for two cloaks during the lifetime of Allah's Messenger (may peace be upon him); then he forbade us to do Mut'a. Ibn Shihab said: I heard Rabi' b. Sabra narrating it to Umar b. 'Abd al-'Aziz and I was sitting there.

+1

Book 8. Marriage. Hadith 3264.

Malik narrated this hadith on the authority of the same chain of transmitters that 'Ali b. Abil Talib said to a person: You are a person led astray; Allah's Messenger (may peace be upon him) forbade us (to do Mut'a), as is stated In the hadith transmitted on the authority of Yahya b. Malik.

+1

Muvatta

Book 28. Marriage. Hadith 041.

Yahya related to me from Malik from Ibn Shihab from Abdullah and Hasan, the sons of Muhammad ibn Ali ibn Abi Talib from their father, may Allah be pleased with him, that the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, forbade temporary marriage with women and the flesh of domestic donkeys on the Day of Khaybar.

+1

Abu-Dawud

Book 5. Marriage. Hadith 2068.

Narrated By Saburah ibn Ma'bad al-Juhani : The Apostle of Allah (pbuh) prohibited temporary marriage with women.

+1

Book 5. Marriage. Hadith 2105.

Narrated By Jabir ibn Abdullah : The Prophet (pbuh) said: If anyone gives as a dower to his wife two handfuls of flour or dates he has made her lawful for him.

AbuDawud said: This tradition has been narrated by AbdurRahman ibn Mahdi, from Salih ibn Ruman, from AbuzZubayr on the authority of Jabir as his own statement (not going back to the Prophet). It has also been transmitted by AbuAsim from Salih ibn Ruman , from AbuzZubayr on the authority of Jabir who said: During the lifetime of the Apostle of Allah (pbuh) we used to contract temporary marriage for a handful of grain.

-1

Cemi: +5

Demeli, eziz musleman qardashlarim, mut'anin eleyhine olan hedislerin sayi leyhine olan hedislerin sayindan 5 qeder choxdur.

Diqqetinize gore shox sag olun!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Суннит. источники:

1. "Тафсир аль-Кабир". Фахр ар-Рази. том 3, с.200 комментарий аята 4:24.

2. "Тафсир аль-Кабир". Ибн Джарир ат-Табари. том 8, с.178, хадис №9042( с достоверной цепочкой передатчиков)

3. "Тафсир Дурр-аль-мансур" Джалаладдин Суюти. том 2, с.140( через несколько цепей передатчиков)

4. Тафсир ибн Касир, комментарий аята 4:24

5. Тафсир ибн Хаййан. том 3, с. 218 комментарий аята 4:24.

6. "Тафсир аль-Кабир". аc-Салаби, комментарий аята 4:24.

7. "Ахкам аль-Гур'ан". Джассас. том 2, с.179, к аяту 4:24

не знаком со многими этими источниками, но то, что тафсир припимывают к Ибн-Кассиру, это ерудна. Смотри сюда

http://www.tafsir.com/default.asp?sid=4&tid=10829

Он ссылается на источники, которые опровергают Муту.

Из этого следует, что остальное тоже, по большой вероятности ЕРУНДА!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Добавлю, что во-первых еслиб 3 аравады олан бир киши у меня попросил бы взять мою сестру в жену (постоянную), и сделать ее своей четвертой, то я отверг бы его просьбу и не дал бы согласия! но столо бы этим харам 4 арвадлыг? Нет и снова нет!

SEN HALAL KEBINLI ARVADLA 2 SHIRVNLIQ MUTANI AYIRA BILMIRSENSE SENINLE DANISHMAQA DEYMEZ!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

не знаком со многими этими источниками, но то, что тафсир припимывают к Ибн-Кассиру, это ерудна. Смотри сюда

http://www.tafsir.com/default.asp?sid=4&tid=10829

Es-Salamu Aleykum!

Ay qardash sene bir sual vereceyem. Sen o ve yaxud bu kitabi beyenmirsen. Hech olmasa , bir defe hemin dediyin kitablari oz ellerinle achib oxumusan? Sen internetden ve muxtelif saytlardan istifade edirsen. Senden ferqli olaraq, men bezi islamda ehtiram gostertilen hemin kitablari ozum canli suretde ve tekebburluk chixmasin ereb dilinde mutalie etmishem. Meslehet goreredim ki, o ve ya bu kitabi beyenmemekden ve internetden istifade etmekden ise gedib hemin kitablari canli olaraq oxuyasan.

Sozum quvveti nededir? Men internetden oxudugum melumatlarla elime kechen kitablardan oxudugum melumatlar ila onlarin ne qeder ziddiyetli oldugunun shahidi olmusham. Sene de meslehet gorurem ki, yuz defe eshitmekden ise bir defe gormek yaxshidir. Bunu bir tehqir kimi deyil, meslehet kimi qebul etmeni isteyerdim!

Es-Salamu Aleykum!

Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

SEN MENIM SUALIMA CAVAB VER MEN OXSHARLIQI SENE GOSTERECEM

Es-Salamu Aleykum!

Senin dediklerin lap gilen-qach oyununa benzeyir. Suali birinici men verirem , hem de birinci ozum cavab vermeli oluram. Gorurem ki, hele ushaqliqdan chixmamisan, yene ushaq xeyallari ile yashiyirsan. Buna gore de oz boyukluyumu gostermek uchun sene ele ozum de cavab vereceyem.

Amma menim cavabim oz cavabim deyil, sadece, senin eshitmek istediyin sheyleri sene deyirem:

"Adini chekdiyim alimler Qur'an , sunne , icma ile sabit olmush hokumler, qiyas (duzdur Ahmed ibn Henbel qiyasi qebul etmir) ve oz ictihadlarina esasen fetvalar vermishler".

Indi senin novbendir. Amma senin cavabin mene artiq 90% bellidir. Qeybden xeber vermek iddiasinda deyilem, amma bezi cavablar bezi suallar verilmeden once hazir olur. Ona gore de senin cavabin menim uchun artiq o qeder de boyuk ehemiyyet kesb etmir.

Es-Salamu Aleykum!

Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ALLAH IN HALAL BUYURDUQU SHEY NE VAXTDAN TEHQIR OLDU?

Es-Salamu Aleykum!

1. Artiq dogurdan da Qiyamet yaxinlashmishdir. Chunki, senin kimi insanlar son peygember olan Hz.Muhammad(S.A.V.A.S)in pak Ehl-i Beytnden olan Imam Cafer es-Sadiq(A)de de qusr tuturlar. Sene Ehl-i Sunnenin oz sozleri ile cavab vereceyem. Duzdur, bunu Shie alemi Me'sum Imamlar(A) baresinde qebul etmir. Lakin men sene gore bu sozden istifade edeceyem.

" Alimler ictihad ederler. Hetta oz verdiyi fetvalarda xetaya bele yol verdikde savab sahibi olurlar".

Bax budur sunni alimlerinin re'yi. Ancaq bir sheye gore uzr isteyirem. Bu yazdigim fikiri tam yazmadigima gore. Chunki, men be'zi adamlar kimi ancaq oxudugum kitablardan istifade edirem. Ona gore chalishacagam ki, bu melumati tam olaraq yazim.

Bu yazdigimin hech cur Imam es-Sadiq(A)e dexli yoxdur. Chunki, o me'sumdur ve onun verdiyi fetvada xeta ola bilmez. Chunki, Allah-Teala Peygember(S.A.V.A.S) ve O'nun Ehl-i Beyti(A)ni pak ve me'sum yaratmishdir.

Sene gelince ise, onu qeyd etmek isterdim ki, senin her hansi bir elmi seviyyen var mi ki, her hansi bir alimi tenqid edirsen? Ozu de kimi Imam Cefer es-Sadiq(A)i?

2. Deyesen , artiq menim dediyimin ustune sen de gelib chixdin. Chunki , bundan once men qeyd etmishdim axi: " Allahin halal buyurdugunu hech kim hetta Peygember(S.A.V.A.S) haram ede bilmez". Bu sozler senin kimi insanlara unvanlanmishdir. Chunki, daima deyirsiniz ki, filan hedisde bele deyilir, filan hedisde ise bele buyurulur ve s.Amma men deyirem ki, her halda Allah kelami insan kelamindan ustundur.

Es-Salamu Aleykum!

Я очень хочу вернуться в прошлое ... Нет, не исправить свои ошибки... Просто обнять всех тех , кого сейчас со мной нет.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
×
×
  • Создать...