Cundullah Опубликовано: 21 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 21 марта, 2005 Hech bir ayeti-kerimede deyilmir ki,"O" hansisa bir yaratdiqi mekanda oturub,alemleri idare edir.Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?! NIye demirsiniz ki,evvel harda idi indi de ordadir?! Ve yaxud Allah(c.c)harda deyil?! "O"nun Arshu-a^laya istiva etmesi,semalara uz tutmasi ve s.kimi "muteshabih" ayeler tamam bashqa sheylerdir.Eger senin dediyin kimi,Allah (s.t.) sonra semalara uz tutubsa,onda de gorum evvel "O" semalara uz tutmamishdan qabaq hardaydi ki,uzu semaya start goturdu?! Eger her hansisa bir ayetde deyilirse ki,"O",semadadi,onunla beraber bashqa birisidinde deyilir ki,"O","yaratdiqlarina benzemez" ve "onlara ehtiyaci yoxdur",ye^ni onlar kimi ehtiyacli,mohtac,aciz,zeif ve s.deyil.Gozel de bilirik ki,en gozel tefsir,bir ayenin diger aye ile tefsiridir.Axi her bir nazil olan ayeler arasinda aheng var,sazish var, bes bunlari niye nezere almayaq,niye be^zi alim adi altinda olan qondarma shexsler yerinden qalxib Qur^ni-azimushshandaki her hansi bir ayeti tefsir ederken diger ayeni nezere almirlar?! Bele ki, ayetler arasindaki uyqunluqu,baqliliqi itirirler?! Mehz ele bu sebebe gore be^zileri Allah(c.c)-u ozleri de bilmeden, belkede bilerekden yaratdiqlarina benzedirler.Choz teesuf edici haldir."Onlardan bir qrup var ki,haqqi taniyib bildikleri halda onu gizledirler"(2:146) Semada yönelinecek bir Allah, arşın üzerinde ibadet olunasi bir İlah yoxturmu demek istiyirsen???? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cundullah Опубликовано: 21 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 21 марта, 2005 Abu Hureyre: "Resulullahdan sorushurlar-EY ALLAHIN RESULU QIYAMET GUNU BIZ OZ REBBIMIZI GORE BILECEYIKMI? Resulullah deyir-SIZE 14 GUNLUK AYI GORMEYE NESE MANE OLURMU? Adamlar dediler-YOX, EY ALLAHIN RESULU! O dedi-SIZE GUNESHIN QARSHISINI NESE KESMIRSE, ONU GORMEYE NESE MANE OLURMU? Onlar dediler-YOX! Resul cavabinda dedi-SIZ ONU MEHZ BU CUR GORECEKSINIZ!" [bUXARI, MUSLIM]"Sizlerden en yaxshilari seher ve axsham oz Tanrisini gorenler olacaq" (Abdullah ibn Omer) Elhamdulilleh!Sahih olan gorush budur.Inshaallah muminler Qiyamet Gunu oz Rebblerini bashlarinda yerleshen iki gozuyle de gorecekdir.Selefi-s-salihin bu cur iman etmishdir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abdul+vehhab Опубликовано: 21 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 21 марта, 2005 Salam.Men basha dushmurem siz ne demek isteyirsiz ya siz meni yaxshi basha sala bilmirsiz yada siz oz fikrinizi chatdira bilmirsiz. Siz shie alimlerinde men bezi sheyler yazdiz amma ondan qabaq dediz ki, shie olduguna gore bu sozler sene teze gele biler bu nece olur? demeli siz deyirsiz ki Allahin bashi gozu ayagi var? men sizi duz basha dushdum? 946176[/snapback] Bismillahir Rahmanir Rahim. Assalamu aleykum,deyerli muselman qardashim. Chalish bir az "husnu zen"de olasan.Mesele gun kimi aydindi. Demek istediyim budur ki, bu movzu barede genish bilgilere rast gelmemisen."Bu senin uchun Shi^elikde yeni bir shey sayilir"demeyimin sebebi budur ki,Alimlerin "O"nu, bu zahiri gozler gormez" meselesinin izahatini veribler,amma batin gozunun gormesine delil olan hedisdeki sozler baresinde izahat vermeyibler,eleyhine de bir shey yazmayiblar.Ehline saxlayiblar.Ehli bilir.Ona gore bele edibler ki,meqamina chatmadan,ye^ni ehli olmadan bunu anlamaq mumkun deyil.Duzgun basha dushulmez,imani korlaya biler.(ve heqiqeten de beledir) Qardashim, mene ve ozune qarshi bir az edaletli ol! Sen yazmisan: "...demeli siz deyirsiz ki Allahin bashi gozu ayagi var? men sizi duz basha dushdum?"Xeyir! sen meni basha dushmedin.Men daxil etdiyim yazilarda bunun eleyhine chixiram,sen ise bunu mene yapishdirirsan. Sene meslehet:eger Rebbi(c.c.) gormek barede duzgun e^tiqad sahibi olmaq isteyirsense,Ustad Murtuza Mutehherinin- "Zahiri gozlerle gorulmez,amma qelb gozleriyle goruner"meselesine diqqetle ve hormetle yanash.Oz e^tiqadindada sabit qedem qala bilersen.Bu senin oz ishindir.Sechim senindir. Assalamu aleykum ve rahmatullah. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abdul+vehhab Опубликовано: 21 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 21 марта, 2005 Semada yönelinecek bir Allah, arşın üzerinde ibadet olunasi bir İlah yoxturmu demek istiyirsen???? 946654[/snapback] Bismillahir Rahmanir Rahim. Assalamu aleykum.Mesele gun kimi aydindi. Hemin ayetin batil tefsirine gore var,amma doqru tefsirine gore yoxdu. "O"nun yaratdiqlarina ehtiyaci yoxdur,zira "O"mohtac deyil. Bax:3;97-Ayeti Kerime. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 21 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 21 марта, 2005 Bismillahir Rahmanir Rahim.Assalamu aleykum,deyerli muselman qardashim. Chalish bir az "husnu zen"de olasan.Mesele gun kimi aydindi. Demek istediyim budur ki, bu movzu barede genish bilgilere rast gelmemisen."Bu senin uchun Shi^elikde yeni bir shey sayilir"demeyimin sebebi budur ki,Alimlerin "O"nu, bu zahiri gozler gormez" meselesinin izahatini veribler,amma batin gozunun gormesine delil olan hedisdeki sozler baresinde izahat vermeyibler,eleyhine de bir shey yazmayiblar.Ehline saxlayiblar.Ehli bilir.Ona gore bele edibler ki,meqamina chatmadan,ye^ni ehli olmadan bunu anlamaq mumkun deyil.Duzgun basha dushulmez,imani korlaya biler.(ve heqiqeten de beledir) Qardashim, mene ve ozune qarshi bir az edaletli ol! Sen yazmisan: "...demeli siz deyirsiz ki Allahin bashi gozu ayagi var? men sizi duz basha dushdum?"Xeyir! sen meni basha dushmedin.Men daxil etdiyim yazilarda bunun eleyhine chixiram,sen ise bunu mene yapishdirirsan. Sene meslehet:eger Rebbi(c.c.) gormek barede duzgun e^tiqad sahibi olmaq isteyirsense,Ustad Murtuza Mutehherinin- "Zahiri gozlerle gorulmez,amma qelb gozleriyle goruner"meselesine diqqetle ve hormetle yanash.Oz e^tiqadindada sabit qedem qala bilersen.Bu senin oz ishindir.Sechim senindir. Assalamu aleykum ve rahmatullah. 946727[/snapback] ELEKE SALAM. Xahish edirem bezmeyin menden. Size bir sualim ve birde xahishim var. sual: siz hansi mehzebdensiz? xahish: bir cumle ile mene yazin ne demek istediynizi. Evvelceden teshekkur edirem. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nur_yolcusu Опубликовано: 22 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 22 марта, 2005 Elhamdulilleh!Sahih olan gorush budur.Inshaallah muminler Qiyamet Gunu oz Rebblerini bashlarinda yerleshen iki gozuyle de gorecekdir.Selefi-s-salihin bu cur iman etmishdir. 946662[/snapback] BAX, BUNA DAIR DEQIQ BILMIREM! Chunki hedis GORECEK deyir, amma gormek tekce GOZLE mumkun olmur! Qelbin de gozu var! Diger baximdan Allahin melekleri ve diger yaratdiqlari onu gorur, YENI O DA BIR HAYAT, YENI YASHAYIR! Yaradilish olmasa da, ONUN UCHUN BIZDE ONU GOREN VE DERK EDEN GOZLER YARATMAQ CHETIN OLMAZ! "Gozler Onu derk etmez, O gozleri derk eder" (Qurandan) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abdul+vehhab Опубликовано: 22 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 22 марта, 2005 ELEKE SALAM. Xahish edirem bezmeyin menden. Size bir sualim ve birde xahishim var. sual: siz hansi mehzebdensiz? xahish: bir cumle ile mene yazin ne demek istediynizi. Evvelceden teshekkur edirem. 946772[/snapback] [/quote Bismillahir Rahmani Rahim. Assalamu aleykum,eziz muselman qardashim.Estaqfirullah.Arxayin ol,sen meni bezdirmirsen. Mezhebimi bilmek isteyirsen? Ne olar;Mezhebim "Siratim-mustaqim"dir. Demek istediyim ise budur ki,her shey oz qaydasindadir. Men de sene oz teshekkurlerimi bildirirem. Assalamu aleykum ve rahmatullah. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nur_yolcusu Опубликовано: 23 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 23 марта, 2005 Mezhebim "Siratim-mustaqim"dir. 947380[/snapback] O DA NE??? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abdul+vehhab Опубликовано: 23 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 23 марта, 2005 (изменено) O DA NE??? 947634[/snapback] Bismillahir Rahmaniur Rahim. Assalmu aleykum,muselman.Allahin qurtulush uchun qoyduqu yalniz bir yol var,o da "Siratim-mustakim"dir. A.a.vr. Изменено 23 марта, 2005 пользователем abdul+vehhab Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardaran Опубликовано: 23 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 23 марта, 2005 Bismillahir Rahmani Rahim.Assalamu aleykum,eziz muselman qardashim.Estaqfirullah.Arxayin ol,sen meni bezdirmirsen. Mezhebimi bilmek isteyirsen? Ne olar;Mezhebim "Siratim-mustaqim"dir. Demek istediyim ise budur ki,her shey oz qaydasindadir. Men de sene oz teshekkurlerimi bildirirem. Assalamu aleykum ve rahmatullah. Salam. siz "Siratim-mustaqim" deyende yeni mehzebi nezerde tutursuz? yoxsa siz mehzeb deyilen sheyi qebul etmirsiz? belke demek istemediz? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nur_yolcusu Опубликовано: 24 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2005 Bismillahir Rahmaniur Rahim.Assalmu aleykum,muselman.Allahin qurtulush uchun qoyduqu yalniz bir yol var,o da "Siratim-mustakim"dir. A.a.vr. 948025[/snapback] BIR AZ ACHIQ VE GENISH OLARMI? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abdul+vehhab Опубликовано: 24 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2005 BIR AZ ACHIQ VE GENISH OLARMI? 948467[/snapback] Bismillahir Rahmanir Rahim. Assalamu aleykum,muselman qardash.Inshaallah vaxti gelib chatanda bilersen. Bu lovheni ise sene baqishlayiram. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abdul+vehhab Опубликовано: 24 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2005 BIR AZ ACHIQ VE GENISH OLARMI? 948467[/snapback] Bismillahir Rahmanir Rahim. Birde qardashim, bir shey yadimdan chixdi.Mene zinanin chirkinliyi haqda Ustadin soylediklerinden gonder.Vacib lazimdir. Ozun sech gonder,sayti gonderme.Gozleyirem. A.a.vr. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cundullah Опубликовано: 24 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 24 марта, 2005 QUOTE(Cundullah @ Mar 21 2005, 22:11)Semada yonelinecek bir Allah, arşın uzerinde ibadet olunasi bir İlah yoxturmu demek istiyirsen???? Bismillahir Rahmanir Rahim. Assalamu aleykum.Mesele gun kimi aydindi. Hemin ayetin batil tefsirine gore var,amma doqru tefsirine gore yoxdu. "O"nun yaratdiqlarina ehtiyaci yoxdur,zira "O"mohtac deyil. Bax:3;97-Ayeti Kerime. 1.konkret cavab ver. var yoxsa yox?Oz fikrini de. 2.Arsh kadimdir(yeni ezeli) yoxsa hadis(yeni sonradan yaradilmish)? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nur_yolcusu Опубликовано: 25 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2005 Bismillahir Rahmanir Rahim.Birde qardashim, bir shey yadimdan chixdi.Mene zinanin chirkinliyi haqda Ustadin soylediklerinden gonder.Vacib lazimdir. Ozun sech gonder,sayti gonderme.Gozleyirem. A.a.vr. 948800[/snapback] Inshallah qardashim, amma indi mende yoxdur! Saytla o qeder maraqlanmiram ona gore.... Bu saat yoxdur! Bagishla! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nur_yolcusu Опубликовано: 25 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2005 http://www.islam.ru/pressclub/tema/s_nursi/ Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abdul+vehhab Опубликовано: 25 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2005 1.konkret cavab ver. var yoxsa yox?Oz fikrini de.2.Arsh kadimdir(yeni ezeli) yoxsa hadis(yeni sonradan yaradilmish)? 948846[/snapback] Bismillahir Rahmanir Rahim. Assalamu aleykum. Allah Subhane Tealadan bashaqa her shey hadisdir,ye^ni mumkun-ul vucuddur. Hedisi xatirla: "...Allah var idi ve ondan bashqa hech bir shey yox idi."Kadim-Ezeli ve ebedi yalniz Allah Subhane Tealadir. Ne demek isteyirsen? Demek isteyirsen ki, "arsh"de (hasha) me^buddur? Yoxsa onun bir hissesidir?! Bir de bilesen ki,bu menim oz fikrim deyil. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
zulfuqar Опубликовано: 25 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2005 (изменено) Muselmanlara selamlar Изменено 25 марта, 2005 пользователем zulfuqar Цитата "… Allah?m,fayda verm?y?n elmd?n, hu?u e?itm?y?n ?r?kd?n, doyma bilm?y?n n?fsd?n v? icab?t edilm?y?n duadan s?n? s???naram. " Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cundullah Опубликовано: 25 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2005 Bismillahir Rahmanir Rahim.Assalamu aleykum. Allah Subhane Tealadan bashaqa her shey hadisdir,ye^ni mumkun-ul vucuddur. Hedisi xatirla: "...Allah var idi ve ondan bashqa hech bir shey yox idi."Kadim-Ezeli ve ebedi yalniz Allah Subhane Tealadir. Ne demek isteyirsen? Demek isteyirsen ki, "arsh"de (hasha) me^buddur? Yoxsa onun bir hissesidir?! Bir de bilesen ki,bu menim oz fikrim deyil Elhamdulilleh bunlari bilirem . sadece isteyirdim ki ,ozun ozune reddiye deyesen.bu da senin yazin: Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?! http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=18278&st=40 ozun oz sualina cavab verdin.istivani qebul elemirdin.Arsh kadimdir deyen kafirdir. ALLAH(SWT) oz bildiyi shekilde Arshin uzerindedir.Arsh da goydedir. kimki ,ALLAH(SWT) Arshin uzerindeir feqet bilmirem Arsh yerdemi yoxsa goyde deyerse, alimlerin icmasina gore kafirdir.yene Rabbim yerdemi goydemi deyerse kafir olur.Arsh in uzerinde zaman ve mekan mevhumu yoxdur. qaldi ki,ALLAH(SWT) her yerde olmaqina .O nun elmi her yerdedir.el-Bakara 255 de deyilir O nun elmi her yeri burumushdur. Kimki,deyirse ALLAH(SWT) Zati ile her yerdedir,o kafirdir.bu fikir, ALLAH lenet elesin, cehmiyyenin ve vahdetul-vucudchularin fikridir. Ehli-s-sunna vel-cammaanin etiqadi budur.Bundan bashqasini deyen bidat elemish olur.o ya cehmiyyedendir ya da motezile. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseyn Опубликовано: 25 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2005 assalamun eleykum. goy deyende harani nezede tutursan? bu kainat ki, hereketdedir? ve ya eger kainati vahid sistem qebul etsek axi nece biz goyun hansi teref oldugunu bilerik? sence mayak kimi neyi goturmeliyik? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Habibi Опубликовано: 25 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 25 марта, 2005 Muselmanlara selamlar 949647[/snapback] Assalamu alykum ua rehmetullahu ua barakatuhu Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haqq ashiqi Опубликовано: 26 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2005 Elhamdulilleh bunlari bilirem . sadece isteyirdim ki ,ozun ozune reddiye deyesen.bu da senin yazin:Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?! http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=18278&st=40 ozun oz sualina cavab verdin.istivani qebul elemirdin.Arsh kadimdir deyen kafirdir. ALLAH(SWT) oz bildiyi shekilde Arshin uzerindedir.Arsh da goydedir. kimki ,ALLAH(SWT) Arshin uzerindeir feqet bilmirem Arsh yerdemi yoxsa goyde deyerse, alimlerin icmasina gore kafirdir.yene Rabbim yerdemi goydemi deyerse kafir olur.Arsh in uzerinde zaman ve mekan mevhumu yoxdur. qaldi ki,ALLAH(SWT) her yerde olmaqina .O nun elmi her yerdedir.el-Bakara 255 de deyilir O nun elmi her yeri burumushdur. Kimki,deyirse ALLAH(SWT) Zati ile her yerdedir,o kafirdir.bu fikir, ALLAH lenet elesin, cehmiyyenin ve vahdetul-vucudchularin fikridir. Ehli-s-sunna vel-cammaanin etiqadi budur.Bundan bashqasini deyen bidat elemish olur.o ya cehmiyyedendir ya da motezile. 949918[/snapback] BISMILLAH burada sen feqet redde ederek tekfir etmisen ancaq oz eqideni bildirmemisen once xahish edirem ki oz eqidenizin allahin mekani barede ne olduqunu deyesiniz. ikinci de motezile ve cehmiyye meger ehli sunnetden deyilmi nece yani motezile ya da cehmiyyedendir? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abdul+vehhab Опубликовано: 26 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 26 марта, 2005 Elhamdulilleh bunlari bilirem . sadece isteyirdim ki ,ozun ozune reddiye deyesen.bu da senin yazin:Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?! http://forum.bakililar.az/index.php?showtopic=18278&st=40 ozun oz sualina cavab verdin.istivani qebul elemirdin.Arsh kadimdir deyen kafirdir. ALLAH(SWT) oz bildiyi shekilde Arshin uzerindedir.Arsh da goydedir. kimki ,ALLAH(SWT) Arshin uzerindeir feqet bilmirem Arsh yerdemi yoxsa goyde deyerse, alimlerin icmasina gore kafirdir.yene Rabbim yerdemi goydemi deyerse kafir olur.Arsh in uzerinde zaman ve mekan mevhumu yoxdur. qaldi ki,ALLAH(SWT) her yerde olmaqina .O nun elmi her yerdedir.el-Bakara 255 de deyilir O nun elmi her yeri burumushdur. Kimki,deyirse ALLAH(SWT) Zati ile her yerdedir,o kafirdir.bu fikir, ALLAH lenet elesin, cehmiyyenin ve vahdetul-vucudchularin fikridir. Ehli-s-sunna vel-cammaanin etiqadi budur.Bundan bashqasini deyen bidat elemish olur.o ya cehmiyyedendir ya da motezile. 949918[/snapback] Bismillahir Rahmanir Rahim. Assalamu aleykum,muselmanlar. Ey ozune ve eqline dushmen kesilmish insan! Senin reddiyye dediyin qelbindeki merezindi.Menim daxil etdiyim yazilar arasinda baqlantini ve sazishi gore bilmirsense get ozunu islah ele.Sene bir tovsiye etmek isteyirem:Qelbini ziddiyyetler axtarmaqa meyl etdirme.Men yazdiqlarimi gozel bilirem.Men basha dushe bilmirem senin eqlin hansi hududlar cherchivesinde ilishib qalib ki,istivadan qabaq arshin hele yaranmamasi arasinda ferqi duya bilmedin?! Menim sualima bir daha diqqet ele: "Bes alemleri yaratmamishdan qabaq Allah(c.c) harda idi?!" Bildiyimiz kimi "Arshu-a^la"da alemlerden biridir ve bir zaman var idi ki,Arshu-A^la yaradilmamishdi.Onda ki,Allah(c.c.) hech hara istiva etmemishdi.Onda hardaydi?! Metlebi niye gizledirsen axi?! Eger kim dese ki men istivani qe^bul etmirem,hemin shexs mene iftira atmish olur.Sadece men senden ve senin kimilerden ferqli olaraq bunu ele qe^bul edirem ki, bu e^tiqadimda Allahi(c.c.) yaratdiqlarina benzetmirem. Bir daha nezerine chatdiriram,yazdiqim sual bundan ibaret idi: "Allah Subhana Teala 7 goyu ve bir oqeder de yeri ve onlarin icerisindekini (arasindakilari) yaratmamishdan qabaq harda idi?"Onda ki,ersh hele yaranmamishdi ki,Ora istiva etsin! Meger ershu-a^la olmasaydi Allah (s.t.) qerar tuta bilmezdi?! (ha^sha) Sen bu meseleni esl "muserlman sayaqi"menimle muzakire ede bilerdin.Amma ferqli yolu tutdun.ne ise...bu senin oz sechimindir. "Heqiqeten Rebbiniz goyleri ve yeri alti gunde xelq eden,sonra ershe istiva edendir"(7,54) : "...Allahin alemlere(yaratdiqlarina) ehtiyaci yoxdur."(3,97) Allah istiva etdi,guyam ki, Allah istiva etmemishden qabaq (yukselmemishden qabaq) yukseklikde deyildi! Hardasa alchaqliqlarda idi! O"hech vaxt ashaqilardan yuksekliklere meyl etmeyib."O" muqeddes Zatiyla,Sifetleriyle ezeli ve ebedi olaraq ucadir."O"nun ucaliqini ise mexluqlari oz naqis aqillari ile, dar dushunceleriyle vesf ede bilmezler. Ha^sha-estaqfirullah.Hech bilirsiniz ne danishirsiniz?! bu tefsiri yazanin aqlida itmishdir duyqysuda,buna e^tiqad edenin de. Assalamu aleykum ve rahmatullah. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cundullah Опубликовано: 27 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 27 марта, 2005 Eger kim dese ki men istivani qe^bul etmirem,hemin shexs mene iftira atmish olur. QUOTE(Cundullah @ Mar 21 2005, 22:11) Semada yonelinecek bir Allah, arşın uzerinde ibadet olunasi bir İlah yoxturmu demek istiyirsen???? Bismillahir Rahmanir Rahim. Assalamu aleykum.Mesele gun kimi aydindi. Hemin ayetin batil tefsirine gore var,amma doqru tefsirine gore yoxdu. "O"nun yaratdiqlarina ehtiyaci yoxdur,zira "O"mohtac deyil. Bax:3;97-Ayeti Kerime. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
fedai_mevlana Опубликовано: 28 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 28 марта, 2005 Allahi gormek Onun ebedi alemlerinde mumkundur! Indi bunu qebul etmek chetindir! Agil bunu derk etmir! Ikinci yaradilishda her shey bashqa olacaq, hetta atom, elektronlar da bashqa cur yaradilacaq! Insan da daha mukemmel olacaq ve Allahi gormek mumkun olacaq! Allah uchun bu asan! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cundullah Опубликовано: 28 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 28 марта, 2005 (изменено) Ey ozune ve eqline dushmen kesilmish insan! Senin reddiyye dediyin qelbindeki merezindi.Menim daxil etdiyim yazilar arasinda baqlantini ve sazishi gore bilmirsense get ozunu islah ele.Sene bir tovsiye etmek isteyirem:Qelbini ziddiyyetler axtarmaqa meyl etdirme.Men yazdiqlarimi gozel bilirem.Men basha dushe bilmirem senin eqlin hansi hududlar cherchivesinde ilishib qalib ki,istivadan qabaq arshin hele yaranmamasi arasinda ferqi duya bilmedin?! Rebbine and olsun ki, ish bildikleri kimi deyil. onlar aralarinda chixan ixtilafda seni hakim sechib sonra senin verdiyin hokme qarshi qelblerinde hech bir sixinti duymayaraq,tam bir bir teslimiyyetle boyun eymedikce iman etmish olmazlar.(en-Nisa 65) Merezi olan, bu ayetleri oz hevalarina ve qisir aqillarina gore tevil eden bidatchilardir.Selefi-s-salihin bunlari arashdirmamishdir ve bunlari Qur anda zikr olunduqu kimi qebul etmishdir. bunu men demirem Alemlerin Rebbi olan Allah(SWT)deyir. Sene bu kitabi endiren O dur.Bunun ayetlerindenbir qismi mohkemdirki,bu ayetlerkitabin anasi demekdir.Diger bir qismi de mutashabih ayetlerdir.Qelblerinde merez olanlar sirf fitne cikarmaq uchun ,bir de oz keyflerine gore tevil etmek uchun bu ayetlerin arxasinca dusherler.Halbuki onun tevilini Allah dan bashqa hech kim bilmez.Aqli-selim olanlar,biz buna iman etdik hamisi Rebbimizdender.(al-Imran 7) Menim dushunduyum hudud Allah Elchisinin (s.a.v) ve ona tabe olmush muminlerin(r.a.e) dushunduyu hudud cherchivesindedir.movzu Allah haradadir idi.men de cavab verirem.Delilim Qur an ayetleri ve sahih sunen kitablarinda revayet olunmush hedislerdir. Allah semadan butun dunya ishlerini idare eder.Sonra emeller bir gunde O na yukselir.(Secde 5) Goydekinin sizi yere gechirmesinden eminmi oldunuz?(Mulk 16) Yoxsa goyde olain uzerinize dash yaqdiranbir ruzgar gondermesinden emin oldunuz?(Mulk 17) Ustlerindeki Rebblerinden qorxarlar(Nahl 50) Abu Davudun ve Nesainin revayet etdiyi bir hedisde Muhammed(s.a.v) cariyeden sorushmush ALLAH(SWT) haradadir o da demish ki,goyededir.sonra sorushmush bes men kimem,onda demish ki sen Allah (SWT) in elchisi.Peyqember bu cariye mumindir demish ve onu azad etdirmishdir. Ebu Davud, Tirmizi, Ahmed, revayet etdiyi sahih hadislerde peyqember(s.a.v)buyurmaqdadir:Merhametli olanlara, Rahman olan Allah u Azze ve Cellede merhemet eder. Dunya ehline merhemet edin ki: semada ki Rahman olan Allah da size merhamet etsin. Buxari ve Muslimin revayet etdiyi hedisde bele deyir:Semada olanAllah in emini oldugum halda mene güvenmez misiniz? Ehl-i sunnet vel camaate gore Uca Allah in Oz Zatı haqqında xeber verdigi shekilde Arsh uzerinde Uca Zatının bildigi bir keyfiyet ile yarattıqlarından ayrı olmaq uzere istiva etmishtir. Ehl-i sunnet vel camaat, O nun Arsh in uzerinde olushu herhasi bir mexluqun, bir bashqa mexluqun uzerinde olushşu kimidir, demir. Burada ve Allah in diger Sifetlerında de uyduqlari qayda da Uca Allah in: O nun benzeri hechbir shey yoxdur ve o hersheyieshidendir, gorendir buyrugudur. Menim qabaqki yazilarim menim sozlerim deyildi.4 imamin sozleri idi. Imam Abu Henife Fikhul-Ebsat da dedi:kimki ,ALLAH(SWT) Arshin uzerindeir feqet bilmirem Arsh yerdemi yoxsa goyde deyerse kafirdir.Rabbim yerdemi goydemi bilmirem deyerse kafir olur. Sene sualim var ya "he" de ya "yox" 1.Peyqember(s.a.v) bunu bizden yaxshi bilirdi.yox deye bilmezsen ,eger yox desen kufr etmish olursan.Demeli "he" 2.Peyqemberin(s.a.v) dediyi bizim uchun Huccetdir?.yene yox deye bilmezsen onda yene kufr etmish olursan.Demeli "he" 3.Peyqember(s.a.v) yuxarida qeyd etdiyimiz kimi cariyeden sorushdu Allah haradadir?o da dedi goydedir. Peyqember(s.a.v) buyurdu onu azad edin o bir muminedir.Daha ona demedi sen sehv dedin.indi Allah qoydedir ya yox?yox desen en-Nisa 65 ayesine muxalifet etmish olursan.Allah qorusun!!! Yekun olaraq varid olmush nasslara ve imamlarin icmasina gore deyirem:ALLAH(SWT) mexluqatdan ayri olaraq Zatina layiq shekilde Arshinin uzerindedir.Arsh ise qoydedir yerde deyil! doqru yol belli olduqdan sonra kim Peyqembere qarshi chixar, muminlerin yolundan bashqasına uyub gederse onu donduyu yolda buraxariq ve cehenneme atariq. Ora ne pis yerdir.(en-Nisa 115) HOKM ALLAH INDIR!!!ALLAH IN HOKMU ILE HOKM VERMEYEN ZALIMLERDIR.(EL-MAIDE ) Изменено 28 марта, 2005 пользователем Cundullah Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
fedai_mevlana Опубликовано: 28 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 28 марта, 2005 Bismillahir Rahmanir Rahim.Birde qardashim, bir shey yadimdan chixdi.Mene zinanin chirkinliyi haqda Ustadin soylediklerinden gonder.Vacib lazimdir. Ozun sech gonder,sayti gonderme.Gozleyirem. A.a.vr. 948800[/snapback] Bagishla amma komek ede bilmeyecem! Nursi zina haqda yazib, amma Risale-inur ELMHAL deyil! Konkret yer gostere bilmerem! Umumi Nurda melumat var, amma konkret yoxdur! Belke bu komek eder? İKİNCİ NÜKTE: Bu sene inzivada iken ve hayat-ı içtimaiyeden çekildiğim halde bazı Nurcu kardeşlerimin ve hemşirelerimin hatırları için dünyaya baktım. Benimle görüşen ekseri dostlardan, kendi ailevî hayatlarından şekvalar işittim. "Eyvah!" dedim. İnsanın hususan müslümanın tahassüngâhı ve bir nevi cenneti ve küçük bir dünyası aile hayatıdır. Bu da mı bozulmağa başlamış dedim. Sebebini aradım. Bildim ki: Nasıl, İslâmiyetin hayat-ı içtimaiyesine ve dolayısıyla din-i İslâma zarar vermek için gençleri yoldan çıkarmak ve gençlik hevesatıyla sefahete sevketmek için bir iki komite çalışıyormuş. Aynen öyle de; bîçare nisa taifesinin gafil kısmını dahi yanlış yollara sevk etmek için bir iki komitenin tesirli bir surette perde altında çalıştığını hissettim. Ve bildim ki: Bu millet-i İslâma bir dehşetli darbe, o cihetten geliyor. Ben de siz hemşirelerime ve gençleriniz olan mânevî evlâdlarıma kat'iyen beyan ediyorum ki: Kadınların saadet-i uhreviyesi gibi, saadet-i dünyeviyeleri de ve fıtratlarındaki ulvî seciyeleri de bozulmaktan kurtulmanın çare-i yegânesi, daire-i İslâmiyedeki terbiye-i diniyeden başka yoktur!.. Rusya'da o bîçare taifenin ne hâle girdiğini işitiyorsunuz. Risale-i Nur'un bir parçasında denilmiş ki: Aklı başında olan bir adam; refikasına muhabbetini ve sevgisini, beş on senelik fâni ve zâhirî hüsn-ü cemaline bina etmez. Belki kadınların hüsn-ü cemalinin en güzeli ve daimîsi, onun şefkatine ve kadınlığa mahsus hüsn-ü sîretine sevgisini bina etmeli. Tâ ki, o bîçare ihtiyarladıkça, kocasının muhabbeti ona devam etsin. Çünki onun refikası, yalnız dünya hayatındaki muvakkat bir yardımcı refika değil, belki hayat-ı ebediyesinde ebedî ve sevimli bir refika-i hayat olduğundan, ihtiyarlandıkça daha ziyade hürmet ve merhamet ile birbirine muhabbet etmek lâzım geliyor. Şimdiki terbiye-i medeniye perdesi altındaki hayvancasına muvakkat bir refakattan sonra ebedî bir müfarakata maruz kalan o aile hayatı, esasıyla bozuluyor. Hem Risale-i Nur'un bir cüz'ünde denilmiş ki: Bahtiyardır o adam ki; refika-i ebediyesini kaybetmemek için sâliha zevcesini taklid eder, o da sâlih olur. Hem bahtiyardır o kadın ki; kocasını mütedeyyin görür, ebedî dostunu ve arkadaşını kaybetmemek için o da tam mütedeyyin olur; saadet-i dünyeviyesi içinde saadet-i uhreviyesini kazanır. Bedbahttır o adam ki; sefahete girmiş zevcesine ittiba eder; vazgeçirmeye çalışmaz, kendisi de iştirak eder. Bedbahttır o kadın ki; zevcinin fıskına bakar, onu başka bir surette taklid eder. Veyl o zevc ve zevceye ki; birbirini ateşe atmakta yardım eder. Yâni; medeniyet fantaziyelerine birbirini teşvik eder. İşte, Risale-i Nur'un bu mealdeki cümlelerinin mânâsı budur ki: Bu zamanda aile hayatının dünyevî ve uhrevî saadetinin ve kadınlarda ulvî seciyelerin inkişafının sebebi, yalnız daire-i şeriattaki âdâb-ı İslâmiyetle olabilir. Şimdi aile hayatında en mühim nokta budur ki; kadın, kocasında fenalık ve sadakatsızlık görse, o da kocasının inadına kadının vazife-i ailevîsi olan sadakat ve emniyeti bozsa, aynen askerîdeki itaatın bozulması gibi, o aile hayatının fabrikası zîr ü zeber olur. Belki o kadın, elinden geldiği kadar kocasının kusurunu ıslaha çalışmalıdır ki, ebedî arkadaşını kurtarsın. Yoksa o da, kendini açıklık ve saçıklıkla başkalara göstermeğe ve sevdirmeğe çalışsa, her cihetle zarar eder. Çünki hakikî sadakatı bırakan, dünyada da cezasını görür. Çünki nâmahremlerin nazarından fıtratı korkar, sıkılır, çekilir. Nâmahrem yirmi erkeğin onsekizinin nazarından istiskal eder. Erkek ise, nâmahrem yüz kadından ancak birisinden istiskal eder, bakmasından sıkılır. Kadın o cihette azab çektiği gibi, sadakatsızlık ittihamı altına girer; zaafiyetiyle beraber, hukukunu muhafaza edemez. Elhasıl; nasılki kadınlar kahramanlıkta, ihlâsta şefkat itibariyle erkeklere benzemedikleri gibi, erkekler de o kahramanlıkta onlara yetişemiyorlar; öyle de o masum hanımlar dahi, sefahette hiçbir vecihle erkeklere yetişemezler. Onun için fıtratlarıyla ve zaîf hilkatleriyle nâmahremlerden şiddetli korkarlar ve çarşaf altında saklanmağa kendilerini mecbur bilirler. Çünki erkek, sekiz dakika zevk ve lezzet için sefahete girse, ancak sekiz lira kadar birşey zarar eder. Fakat kadın sekiz dakika sefahetteki zevkin cezası olarak dünyada dahi sekiz ay ağır bir yükü karnında taşır ve sekiz sene de o hâmisiz çocuğun terbiyesinin meşakkatine girdiği için sefahette erkeklere yetişemez, yüz derece fazla cezasını çeker. Az olmayan bu nevi vukuat da gösteriyor ki; mübarek taife-i nisaiye, fıtraten yüksek ahlâka menşe' olduğu gibi, fısk ve sefahette dünya zevki için kabiliyetleri yok hükmündedir. Demek onlar daire-i terbiye-i İslâmiye içinde mes'ud bir aile hayatını geçirmeğe mahsus bir nevi mübarek mahlukturlar. Bu mübarekleri ifsad eden komiteler kahrolsunlar!.. Allah bu hemşirelerimi de bu serserilerin şerlerinden muhafaza eylesin, âmîn. Hemşirelerim! Mahremce bu sözümü size söylüyorum: Maişet derdi için; serseri, ahlâksız, firenkmeşreb bir kocanın tahakkümü altına girmektense, fıtratınızdaki iktisad ve kanaatla, köylü masum kadınların nafakalarını kendileri çıkarmak için çalışmaları nev'inden kendinizi idareye çalışınız, satmağa çalışmayınız. Şayet size münasib olmayan bir erkek kısmet olsa, siz kısmetinize razı olunuz ve kanaat ediniz. İnşâallah rızanız ve kanaatinizle o da ıslah olur. Yoksa şimdiki işittiğim gibi, mahkemelere boşanmak için müracaat edeceksiniz. Bu da, haysiyet-i İslâmiye ve şeref-i milliyemize yakışmaz! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseyn Опубликовано: 28 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 28 марта, 2005 assalamun eleykum! cundullah! Agil ile fikirleshirem ancaq ne ise bir yana cixa bilmirem. Allah her sheyi elm ile yaratmish ve her shey elm ile edilir. Ancaq burada ne ise goy meselesini anlaya bimirem. Goy haradir? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
abdul+vehhab Опубликовано: 28 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 28 марта, 2005 Bagishla amma komek ede bilmeyecem! Nursi zina haqda yazib, amma Risale-inur ELMHAL deyil! Konkret yer gostere bilmerem! Umumi Nurda melumat var, amma konkret yoxdur! Belke bu komek eder?İKİNCİ NÜKTE: Bu sene inzivada iken ve hayat-ı içtimaiyeden çekildiğim halde bazı Nurcu kardeşlerimin ve hemşirelerimin hatırları için dünyaya baktım. Benimle görüşen ekseri dostlardan, kendi ailevî hayatlarından şekvalar işittim. "Eyvah!" dedim. İnsanın hususan müslümanın tahassüngâhı ve bir nevi cenneti ve küçük bir dünyası aile hayatıdır. Bu da mı bozulmağa başlamış dedim. Sebebini aradım. Bildim ki: Nasıl, İslâmiyetin hayat-ı içtimaiyesine ve dolayısıyla din-i İslâma zarar vermek için gençleri yoldan çıkarmak ve gençlik hevesatıyla sefahete sevketmek için bir iki komite çalışıyormuş. Aynen öyle de; bîçare nisa taifesinin gafil kısmını dahi yanlış yollara sevk etmek için bir iki komitenin tesirli bir surette perde altında çalıştığını hissettim. Ve bildim ki: Bu millet-i İslâma bir dehşetli darbe, o cihetten geliyor. Ben de siz hemşirelerime ve gençleriniz olan mânevî evlâdlarıma kat'iyen beyan ediyorum ki: Kadınların saadet-i uhreviyesi gibi, saadet-i dünyeviyeleri de ve fıtratlarındaki ulvî seciyeleri de bozulmaktan kurtulmanın çare-i yegânesi, daire-i İslâmiyedeki terbiye-i diniyeden başka yoktur!.. Rusya'da o bîçare taifenin ne hâle girdiğini işitiyorsunuz. Risale-i Nur'un bir parçasında denilmiş ki: Aklı başında olan bir adam; refikasına muhabbetini ve sevgisini, beş on senelik fâni ve zâhirî hüsn-ü cemaline bina etmez. Belki kadınların hüsn-ü cemalinin en güzeli ve daimîsi, onun şefkatine ve kadınlığa mahsus hüsn-ü sîretine sevgisini bina etmeli. Tâ ki, o bîçare ihtiyarladıkça, kocasının muhabbeti ona devam etsin. Çünki onun refikası, yalnız dünya hayatındaki muvakkat bir yardımcı refika değil, belki hayat-ı ebediyesinde ebedî ve sevimli bir refika-i hayat olduğundan, ihtiyarlandıkça daha ziyade hürmet ve merhamet ile birbirine muhabbet etmek lâzım geliyor. Şimdiki terbiye-i medeniye perdesi altındaki hayvancasına muvakkat bir refakattan sonra ebedî bir müfarakata maruz kalan o aile hayatı, esasıyla bozuluyor. Hem Risale-i Nur'un bir cüz'ünde denilmiş ki: Bahtiyardır o adam ki; refika-i ebediyesini kaybetmemek için sâliha zevcesini taklid eder, o da sâlih olur. Hem bahtiyardır o kadın ki; kocasını mütedeyyin görür, ebedî dostunu ve arkadaşını kaybetmemek için o da tam mütedeyyin olur; saadet-i dünyeviyesi içinde saadet-i uhreviyesini kazanır. Bedbahttır o adam ki; sefahete girmiş zevcesine ittiba eder; vazgeçirmeye çalışmaz, kendisi de iştirak eder. Bedbahttır o kadın ki; zevcinin fıskına bakar, onu başka bir surette taklid eder. Veyl o zevc ve zevceye ki; birbirini ateşe atmakta yardım eder. Yâni; medeniyet fantaziyelerine birbirini teşvik eder. İşte, Risale-i Nur'un bu mealdeki cümlelerinin mânâsı budur ki: Bu zamanda aile hayatının dünyevî ve uhrevî saadetinin ve kadınlarda ulvî seciyelerin inkişafının sebebi, yalnız daire-i şeriattaki âdâb-ı İslâmiyetle olabilir. Şimdi aile hayatında en mühim nokta budur ki; kadın, kocasında fenalık ve sadakatsızlık görse, o da kocasının inadına kadının vazife-i ailevîsi olan sadakat ve emniyeti bozsa, aynen askerîdeki itaatın bozulması gibi, o aile hayatının fabrikası zîr ü zeber olur. Belki o kadın, elinden geldiği kadar kocasının kusurunu ıslaha çalışmalıdır ki, ebedî arkadaşını kurtarsın. Yoksa o da, kendini açıklık ve saçıklıkla başkalara göstermeğe ve sevdirmeğe çalışsa, her cihetle zarar eder. Çünki hakikî sadakatı bırakan, dünyada da cezasını görür. Çünki nâmahremlerin nazarından fıtratı korkar, sıkılır, çekilir. Nâmahrem yirmi erkeğin onsekizinin nazarından istiskal eder. Erkek ise, nâmahrem yüz kadından ancak birisinden istiskal eder, bakmasından sıkılır. Kadın o cihette azab çektiği gibi, sadakatsızlık ittihamı altına girer; zaafiyetiyle beraber, hukukunu muhafaza edemez. Elhasıl; nasılki kadınlar kahramanlıkta, ihlâsta şefkat itibariyle erkeklere benzemedikleri gibi, erkekler de o kahramanlıkta onlara yetişemiyorlar; öyle de o masum hanımlar dahi, sefahette hiçbir vecihle erkeklere yetişemezler. Onun için fıtratlarıyla ve zaîf hilkatleriyle nâmahremlerden şiddetli korkarlar ve çarşaf altında saklanmağa kendilerini mecbur bilirler. Çünki erkek, sekiz dakika zevk ve lezzet için sefahete girse, ancak sekiz lira kadar birşey zarar eder. Fakat kadın sekiz dakika sefahetteki zevkin cezası olarak dünyada dahi sekiz ay ağır bir yükü karnında taşır ve sekiz sene de o hâmisiz çocuğun terbiyesinin meşakkatine girdiği için sefahette erkeklere yetişemez, yüz derece fazla cezasını çeker. Az olmayan bu nevi vukuat da gösteriyor ki; mübarek taife-i nisaiye, fıtraten yüksek ahlâka menşe' olduğu gibi, fısk ve sefahette dünya zevki için kabiliyetleri yok hükmündedir. Demek onlar daire-i terbiye-i İslâmiye içinde mes'ud bir aile hayatını geçirmeğe mahsus bir nevi mübarek mahlukturlar. Bu mübarekleri ifsad eden komiteler kahrolsunlar!.. Allah bu hemşirelerimi de bu serserilerin şerlerinden muhafaza eylesin, âmîn. Hemşirelerim! Mahremce bu sözümü size söylüyorum: Maişet derdi için; serseri, ahlâksız, firenkmeşreb bir kocanın tahakkümü altına girmektense, fıtratınızdaki iktisad ve kanaatla, köylü masum kadınların nafakalarını kendileri çıkarmak için çalışmaları nev'inden kendinizi idareye çalışınız, satmağa çalışmayınız. Şayet size münasib olmayan bir erkek kısmet olsa, siz kısmetinize razı olunuz ve kanaat ediniz. İnşâallah rızanız ve kanaatinizle o da ıslah olur. Yoksa şimdiki işittiğim gibi, mahkemelere boşanmak için müracaat edeceksiniz. Bu da, haysiyet-i İslâmiye ve şeref-i milliyemize yakışmaz! 951839[/snapback] Bismillahhir Rahmanir Rahim. Assalamu aleykum,muselman. Sene chox-chox teshekkurler edirem. Saq ol! Allah seni oz nurundan bi^nesib etmesin. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
fedai_mevlana Опубликовано: 29 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2005 Ayib sohbetdi ki...! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Islam-az Опубликовано: 29 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2005 Если у вас дома есть двухлетний ребенок спросите у него "Где Аллах???" И по Фитрату он покажет пальцем вверх сказав - "Орда!!!" Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseyn Опубликовано: 29 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 29 марта, 2005 Assalamun eleykum! Demek asandir goydedir.Ancaq o goyun hara oldugunu anlatmaq mumkunsuz. Cunki goy deyende ne bilirsiz ne nezerde tutulub.Qurandaki surelerin bezileri elmin sayesinde 1400 il kecdikden sonra ne oldugu bilinir.Allahin oldugu mekan yeqin ki, o hec vaxt aciqlanmayacaq. Bu Allahin sirrlerinden biridir. mekan ve zaman biz insanlara aiddir.goy deyende biz bize aid olan mekani nezerde tuturuq. Sozsuz ki, Allah her bir varliqdan her cehetce ustundur. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
TEMMAR Опубликовано: 30 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 30 марта, 2005 [/b] salam aleykum movzu adindan belli oldugu kimi batildir.cunki ALLAH lamekandu.yalnizyaradilmishin mekani ola biler .bizim yaradan yeni ALLAH ise bele xususiyetlerden uzaqdur.SUBHANE REBBIYEL EZIMI VE BIHEMDI Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Cundullah Опубликовано: 30 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 30 марта, 2005 assalamun eleykum! cundullah! Agil ile fikirleshirem ancaq ne ise bir yana cixa bilmirem. Allah her sheyi elm ile yaratmish ve her shey elm ile edilir. Ancaq burada ne ise goy meselesini anlaya bimirem. Goy haradir? wa aleykum salam. axi aqil Islamda huccet deyil.Elhemdulilleh Allah (SWT) nin Elmi her yeri burumushdur.Imam Malik deyir:Allah(SWT) nin Arsh uzerine istivasi melum ,neceliyi mechul tevili ise bidatdir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ali_5 Опубликовано: 30 марта, 2005 Жалоба Share Опубликовано: 30 марта, 2005 Место Аллаха очень хорошо изложено в суре Аль Багара 255 айат.Есть ещо в суре Ибрагим .Ей Ибрагим держи чистым дом Аллаха .............тоесть дом Аллаха это и есть душа наша которую мы очищаем как было приказано Ибрагиму (а.с) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.