al-Fath Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 http://hadith.worldofislam.info/index.php?page=sahih_bukhari/book_62 Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 10: Narrated Anas bin Malik: 'Abdur-Rahman bin 'Auf came (from Mecca to Medina) and the Prophet made a bond of brotherhood between him and Sad bin Ar-Rabi' Al-Ansari. Al-Ansari had two wives, so he suggested that 'Abdur-Rahman take half, his wives and property. 'Abdur-Rahman replied, "May Allah bless you with your wives and property. Kindly show me the market." So 'Abdur-Rahman went to the market and gained (in bargains) some dried yoghurt and some butter. After a few days the Prophet saw Abdur-Rahman with some yellow stains on his clothes and asked him, "What is that, O 'Abdur-Rahman?" He replied, "I had married an Ansari woman." The Prophet asked, "How much Mahr did you give her?" He replied, "The weight of one (date) stone of gold." The Prophet said, "Offer a banquet, even with one sheep." Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 96: Narrated Anas: When 'Abdur-Rahman bin 'Auf married an Ansari woman, the Prophet asked him, "How much Mahr did you give her?" 'Abdur-Rahman said, "Gold equal to the weight of a date stone." Anas added: When they (i.e. the Prophet and his companions) arrived at Medina, the emigrants stayed at the Ansar's houses. 'Abdur-Rahman bin 'Auf stayed at Sad bin Ar-Rabi's house. Sad said to 'Abdur-Rahman, "I will divide and share my property with you and will give one of my two wives to you." 'Abdur-Rahman said, "May Allah bless you, your wives and property (I am not in need of that; but kindly show me the way to the market)." So 'Abdur-Rahman went to the market and traded there gaining a profit of some dried yoghurt and butter, and married (an Ansari woman). The Prophet said to him, "Give a banquet, even if with one sheep." Səhih Buxaridə yazılıb: Ənəs ibn Malik deyir: Peyğəmbər Əbdürrəhman ibn Aufı ənsərli Səd ibn Ər-Rabi əl-Ənsəri ilə qardaş edir. Bundan sonra Səd ibn Ər-Rabi əl-Ənsəri Əbdürrəhmana deyir: Artıq sən mənim qardaşımsan, mənim bazarda yaxşı mallarım var, onların yarısını sənə verirəm və mənim iki arvadım var, onların birini sənə verirəm. Əbdürrəhman deyir: Saq ol, amma mənə heç nə lazım deyil. Göstər görək bazar haradadır. Əbdürrəhman bazara gedib oradan bir az yağ aldı. Bir neçə gündən sonra Peyğəmbər onu evlənmiş gördü. Buna münasibətiniz necədir? Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 camaati chashdirmayin, yena da yarimchiq hedis yazirsiz, chox fitnekarsiz, o deyir ki, boshayim onu al. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 24 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 camaati chashdirmayin, yena da yarimchiq hedis yazirsiz, chox fitnekarsiz, o deyir ki, boshayim onu al. Nə danışırsız Hədisi tam yazmışam, hətta originala ssilka da qoymuşam. Girin oxuyun, sonra mənə də göstərərsiz harda "boşayım" sözü yazılıb! Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 camaati chashdirmayin, yena da yarimchiq hedis yazirsiz, chox fitnekarsiz, o deyir ki, boshayim onu al. Agli bashinda olan chashmaz! Fitnekar nedir?Batilin Batilliyini isbat eden? lap deyekki sen dediyin kimi boshayimdir(amma ele deyil) senin iki arvadin olsa deyersenki qardashina men uje ishletdiyimi ishletdim,boshayim sen al ishlet? bunlar ne gündädilär ilahi! Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 bas san na gundesen? yeqin bashuva zencir chox vurmusan. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 bas san na gundesen? yeqin bashuva zencir chox vurmusan. Namazda onun bunun arxasina secde etmekden aglini itirmisen deyesen?! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 bas san na gundesen? yeqin bashuva zencir chox vurmusan. Hansi bashina zencir vuran oglan ikinci arvadini bashqasina verir?hech biri elbetde! demeli bashina etdi bir shey deyenler bu ishi edir ve namazda qarshisindakinin ombasina secde edende iy vurub uyunlar! Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 gulginen, ay yaziq, o bir sehabe idi, muhacire sevgisinden bunu teklif etdi, amma muhacir bunu qabul etmadi. san ne ansar na de muhaciri basha dushmezsen. chunki, aglin naqisdir. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 gulginen, ay yaziq, o bir sehabe idi, muhacire sevgisinden bunu teklif etdi, amma muhacir bunu qabul etmadi. san ne ansar na de muhaciri basha dushmezsen. chunki, aglin naqisdir. Üsteki posta etdi shey yazanda q.z deyirdim bunu achiqlayim! sen sevginden exilerine arvadini teklif edirsen ay "QEYRET" numunesi? Deyirem aliminizi mudafie etmek uchun sahabeye necede qeyretsiz damgasi vurmaga cesaretdiz! Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 hech olmasa siz qeyratdan danishmayin. siza sual verim. biriniz bacisini biri ila pis veziyyetde gorse, ne edacak? bacisi da deyir ki, siga ediram da. ne var ki, chix bayira, ort qapini. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 hech olmasa siz qeyratdan danishmayin. siza sual verim. biriniz bacisini biri ila pis veziyyetde gorse, ne edacak? bacisi da deyir ki, siga ediram da. ne var ki, chix bayira, ort qapini. ey qeyretin ne oldugunu bilmeyen shexs,sene hemin suali men verim.bacini pis veziyyetde biri ile görsän ne edecäksän?bacinda deyirki daimi evlenmishem daaaa.davay qaqash getdin burdan. Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 yooox. daimi evlilikde shahid olur, maclis olur, kebin va s. amma sigani molla telefonla da oxuya bilar. tak chto, ey qeyrat dagarcigi, cavab ver kishisense. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 24 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 января, 2008 yooox. daimi evlilikde shahid olur, maclis olur, kebin va s. amma sigani molla telefonla da oxuya bilar. tak chto, ey qeyrat dagarcigi, cavab ver kishisense. ne yox ay qeretden xeberi olmayan shexs? bacin munasib veziyyetde olanda shahidleri yaninda olmalidir? mesclis olmasa kebin batildir? kebin kagizi olub resulullahin vaxtinda? kagiz olmasa kebin batildir? ishi gören adam qamet emin kimi ereb dilini bilendise,bir kagiz yazib gelibse onda ne edeceksen? hiyyyyyy ay qeyret qeyret deyib derk etmeyen ne edeceksen? men kishiyem cavabinida verdim,indi sen cavab ver! cavab yazmag istesende söz yazacaqsan cavab yox,aliminizin gicliyini ört basdir elemek üchün sahabeye bi qeyret dediyine görede get tövbe elä! Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 25 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 25 января, 2008 hech olmasa siz qeyratdan danishmayin. siza sual verim. biriniz bacisini biri ila pis veziyyetde gorse, ne edacak? bacisi da deyir ki, siga ediram da. ne var ki, chix bayira, ort qapini. Sizin cavabınız burdadır http://forum.bakililar.az/index.php?s=&...t&p=1624661 gulginen, ay yaziq, o bir sehabe idi, muhacire sevgisinden bunu teklif etdi, amma muhacir bunu qabul etmadi. san ne ansar na de muhaciri basha dushmezsen. chunki, aglin naqisdir. Siz demirsiz ki, səhabə və tabiinlər bizə nümunədir, biz (yani siz) onlardan öyrənməliyik?! Öyrənində. Biz onların nəyini başa düşmürük? əvvəla (Sizin dediyinizə görə) onların dediklərini və hərəkətlərini ümumiyyətlə müzakirə etmək olmaz, nə deyiblərsə və ediblərsə onu da etməlisiz. Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
safiqu Опубликовано: 25 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 25 января, 2008 Namazda onun bunun arxasina secde etmekden aglini itirmisen deyesen?! Vay vay vay Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 25 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 25 января, 2008 ay dushunurem, shahidsiz evlilik olmur. ebeveynin raziligi ve bilmayi vacibdir. amma sizde siga ela deyil. pulunu ver, ishini gor. 15 daqiqelik sige. dovshan sizden yaxshidir. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 26 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 26 января, 2008 ay dushunurem, shahidsiz evlilik olmur. ebeveynin raziligi ve bilmayi vacibdir. amma sizde siga ela deyil. sohbet hemin andan gedir,girdin eve bacini mef´ul veziyyetde gordun.bacinda deyirki atam bilir,shahidlerimde burda deyil.evlenmishemdaaa,getdun burdan.ne edeceksen? dovshan sizden yaxshidir. sene ne lazimidr? EJDAHA?yoxsa onun bashi? birde movzudan yayinma,ikinci arvadini qardashina veren oglan ele birincinide verer ne ferqi varki.demeli eqidenizde var bu! Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 26 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 26 января, 2008 kim deyir ki, bu bizim eqidemizde var? bu sadece bir hadisdir. qaldi ki, dushunurem, biz hech kime hech neyimizi vermirik, bundan arxeyin ol. amma siz ise. ne gundesizeeeeeeeeeee. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Abdullah Efendi Опубликовано: 26 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 26 января, 2008 Здесь не так надо... Надо "мубахиля". Кто-то намекает на то, что сахаба предлагал свою вторую жену другому, без того, чтобы развестись с ней. Мы говорим, что здесь имеется ввиду после развода. Да падет проклятие Аллаха на лжецов! Я говорю: Амин! И все. Все равно ниче не докажешь, а так хоть на душе спокойней. Если кто принимает этот "мубахиля" пусть скажет амин. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 27 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 27 января, 2008 kim deyir ki, bu bizim eqidemizde var? bu sadece bir hadisdir. qaldi ki, dushunurem, biz hech kime hech neyimizi vermirik, bundan arxeyin ol. amma siz ise. ne gundesizeeeeeeeeeee. siz beyem hedis ehli deyilsiz? nece yeni sadece bir hedisdir,sehih hedis kimi qebul etdiyiniz meseleni inkar edirsiz ya qebul edirsiz?axi senin exilerinin mentigine gore sehihdirse emel etmek lazimdir,mende ona gore arxayin deyilemde,bax mentiginizin olmadigindan bele pis veziyyete dushursuz hemishe bizim mentigimizde ise varsa onu elemek mecburiyyetinde deyilik! ferq burdadir! Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 27 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 27 января, 2008 Здесь не так надо... Надо "мубахиля". Azeri dilinde yaz zehmet olmasa!(basha dushmurem) Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 27 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 27 января, 2008 ay, insan niye basha dushmursen? niye dushunmursen? bu hedisde konkret hokm yoxdur axi. bir az mentiqli ol da..... :lol: :lol: Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 27 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 27 января, 2008 ay, insan niye basha dushmursen? niye dushunmursen? bu hedisde konkret hokm yoxdur axi. bir az mentiqli ol da..... ay,insan men basha dushurem ve dushunurem,sizin hech sozunuz bir birini tutmur! siz deyilsiz deyen sahabeler bizim seleflerdir?onlarin yolunu,onlarin etdiklerini etmeliyik? sahabe demeli bunu edibse sizde etmelisiz,mentiq budur!!!!! sen deyen uje tovbe edib seleflerden ayrilirsan he?duz basha dushdum?mentiqden dushunmekden danishdin axi herchend mentiqin zeif olsada Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 27 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 27 января, 2008 san hech olmasa mentiqden danishma. burda hedisde bir sehabe bir shey teklif edir, digeri qabul etmir. va bu hedisde konkret hokm yoxdur. islamin ilk vaxtlari idi ve ensardan olanlarin muhacire sevgisini gormek uchun biz bu hedisden chox istifade edirik. alimlerimiz bela fetva verseydi, bashqa mesele. ne ise sene xeyri yoxdur. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 29 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 29 января, 2008 Здесь не так надо... Надо "мубахиля".Кто-то намекает на то, что сахаба предлагал свою вторую жену другому, без того, чтобы развестись с ней. Мы говорим, что здесь имеется ввиду после развода. Да падет проклятие Аллаха на лжецов! Я говорю: Амин! И все. Все равно ниче не докажешь, а так хоть на душе спокойней. Если кто принимает этот "мубахиля" пусть скажет амин. Эфенди в хадисе не сказано развелся, но я согласен с тобой, он (ансар) предложив свою жену намеревался развестись с ней. Никто этого не отрицает! Тут дело в другом, а именно, почему он предлагает мухаджиру свою жену и говорит: Ты мой брат и я отдам тебе одну из них, разьве женщим мало? Разьве может мужчина так поступить? Этот хадис привел и Албани в книге "Культура брачных отношений"! Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
BALAKISHI Опубликовано: 29 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 января, 2008 selam aleykum. ibni abbasdan rivayet olunur hedis. <<<<Peygemberimizin yaninda olanlara soymeyin onlarin Peygemberin yaninda 1 saatdayanani sizin 40 il etdiyi emelinize deyer>>>..Peygemberimiz demishki meni gorenlere ve onlari gorenlere yeni peygemberimizden sonra 3 dene ardicillikla gelenlere. sakin onlara soymeyin mene soymushkimi olarsiz ,onlara lenet etmeyin mene etmish kimi olarsiz ,onlara eziyyet etmeyin mene eziyyet etmish kimi olarsiz. mene edende ALLAHa etmish kimi sayilar. ALLAH her sheyi gorendi bilendi eshidendi ezabina ducar olarsiz. ALLAH u Teala ezabi verende birdende verir yavash yavashda verir vaxdinda tovbe edin ki ALLAH in meleklerin ve xalqin leneti uzerinize olmasin.her bir insan sehf ede biler oz sehflerinizi duzetdizmi bashqasindan axdarirsiz? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 30 января, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 30 января, 2008 selam aleykum. ibni abbasdan rivayet olunur hedis. <<<<Peygemberimizin yaninda olanlara soymeyin onlarin Peygemberin yaninda 1 saatdayanani sizin 40 il etdiyi emelinize deyer>>>..Peygemberimiz demishki meni gorenlere ve onlari gorenlere yeni peygemberimizden sonra 3 dene ardicillikla gelenlere. sakin onlara soymeyin mene soymushkimi olarsiz ,onlara lenet etmeyin mene etmish kimi olarsiz ,onlara eziyyet etmeyin mene eziyyet etmish kimi olarsiz. mene edende ALLAHa etmish kimi sayilar. ALLAH her sheyi gorendi bilendi eshidendi ezabina ducar olarsiz. ALLAH u Teala ezabi verende birdende verir yavash yavashda verir vaxdinda tovbe edin ki ALLAH in meleklerin ve xalqin leneti uzerinize olmasin.her bir insan sehf ede biler oz sehflerinizi duzetdizmi bashqasindan axdarirsiz? Deməli Müaviyyə Əli (ə) lənət edəndə peyğəmbərə lənət etmiş olur, ona da edəndə Allaha lənət etmiş olur. Aişə Osmanı söyəndə peyğəmbəri söymüş olur və s. ? Bəs niyə Siz bu insanlara belə hörmət edirsiz, onları həzrət deyərək çağırırsız? Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 31 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 31 января, 2008 2-arvadli Vahhabi dostum olsaydi hech qemim olmazdi. Onsuzda subayam:)))) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 31 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 31 января, 2008 birana-bacisi dul shie dostum olsaydi, hech qemim olmazdi. necadi, nardarani? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
MeysemTemmar Опубликовано: 31 января, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 31 января, 2008 birana-bacisi dul shie dostum olsaydi, hech qemim olmazdi. necadi, nardarani? 1.бизлерде мувеггяети евленме харам буйрулмайыб 2.Дул галмыш гадын оз озунун велисидир. 3.Сизин фигхинизе горе нече 2 арвады олан киши бирини достуна хедиййе еде билмейини демели гебул едирсен елеми? Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Emil Salim Beyli Опубликовано: 1 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 февраля, 2008 Незнаю , достоверно или нет но раньше во многих мусульманских странах была традиция когда умерает мужчина его брат берет его жену в жены , звучит как то странно но к сожалению это было правдой ...... на что опираясь, они это делали?? Страны : Азербайджан,Турция,Таджикистан,Туркменистан... Можно ли душу из сердца украсть? – Никогда! Ты – дыханье мое, ты – мой хлеб и вода! Предо мной распахнулись твои города. Весь я твой. Навсегда в сыновья тебе дан, Азербайджан, Азербайджан! Самед Вургун Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 1 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 февраля, 2008 Girin oxuyun, sonra mənə də göstərərsiz harda "boşayım" sözü yazılıb! Bəs insanın şüuru? Quran tərcümələrində heç mötərizədə yazılan sözlər görməmisiniz? Bax bu insan düşüncəsi və ağlındandır... P.S. Amma lazım olanda Quranda SİĞƏ sözü də tapıb çıxararsız... Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 1 февраля, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 1 февраля, 2008 Bəs insanın şüuru? Quran tərcümələrində heç mötərizədə yazılan sözlər görməmisiniz? Bax bu insan düşüncəsi və ağlındandır...P.S. Amma lazım olanda Quranda SİĞƏ sözü də tapıb çıxararsız... Qardaşım mən buna cavab vermişəm, #25. əgər rus dilini bilmirsizsə mən öz dilimizdə də yaza bilərəm. Hədisdə yazılmayıb ki, o arvadını boşayıb, qardaşına vermak istıyirdi. Amma mən Sizinlə razıyam, o orda yazılmasa da mən Sizin kimi fikirləşirəm, yani onun niyyəti arvadı boşayıb qardaşına vermək idi. Bunu neç kim inkar etmir. Mənim iradım başqa şeyədir. Mənə təəccüblü gəlir ki, niyə o öz arvadını boşayıb qardaşı mühacirə vermək istəyir? Məgər ərsiz arvad yoxdur? Əksinə kişilər müharibələrdə həlak olurdular və qadınların sayı kişilərdən bir neçə dəfə çox idi. Məgər kişi bu cür hərəkət edə bilər (yani arvadını başqa kişiyə təklif edə bilər)? Siz özünüz yazırsız: Bəs insanın şüuru? Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 1 февраля, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 1 февраля, 2008 Незнаю , достоверно или нет но раньше во многих мусульманских странах была традиция когда умерает мужчина его брат берет его жену в жены , звучит как то странно но к сожалению это было правдой ...... на что опираясь, они это делали??Страны : Азербайджан,Турция,Таджикистан,Туркменистан... Если у женщины умер муж, то любой мужчина может жениться на ней, если она согласна, даже брат мужа. Это разрешено, но это не значит, что этому обязательно следовать. Человек свободен в своем выборе. Я сам Азербайджанец, но такого в Азербайджане не видел и не слышал. Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
MeysemTemmar Опубликовано: 1 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 февраля, 2008 Bəs insanın şüuru? Quran tərcümələrində heç mötərizədə yazılan sözlər görməmisiniz? Bax bu insan düşüncəsi və ağlındandır...P.S. Amma lazım olanda Quranda SİĞƏ sözü də tapıb çıxararsız... Nur qardash Qurani Kerimden biz hecne cixardib tapmiriq.Mute kelmesi Qurani Kerimin ozunde var.Sadece sen eger bunu gormursense onda bu senin oz problemindir. وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا Ayedeki kökü "muta" sözü olan "tamta'tum" kelmesini gördünmü? Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts