Перейти к содержимому

Временный Брак


Recommended Posts

pravoverniy, салам алейкум!

"...мутавассиров Корана" - кто они такие, эти "мутавассиры"? Можете сказать, что это слово означает?

---

"для нас более авторитетным ( как вам может показаться странным) является мнение АЛИ (р) и хадис, который он передал : " Пророк (с) запретил нам Временный Брак и мясо домашнего осла в день Хейбара"

Дорогой "ПРАВОВЕРНЫЙ", А ДЛЯ НАС БОЛЕЕ АВТОРИТЕТНЫМ (как вам может показаться странным) ЯВЛЯЕТСЯ МНЕНИЕ АЛЛАhА и АЯТ, который ОН повелевает:

"A зa тo, чeм вы делаете мута с ними, дaвaйтe им иx нaгpaдy пo ycтaнoвлeнию. И нeт гpexa нaд вaми, в чeм вы coглacитecь мeждy coбoй пocлe ycтaнoвлeния." (4;24) :gizildish:

Ассаламу алейкум!..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 749
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Если я не ощибаюс в коране запрещено "ЗИНА" Это обозночает ... Ну я надеюс вы понимаете что это такое быт с женшиной с каторым нет БРАКА а не временного брака. И так Если в коране ето ГРЕХ и БОЛШОЙ Грех так о чем идет реч?

Если все ище нечего не понятно тогда вам нужно открыт ушы и глаза!

Хяр парылдайан гызыл дойул бала! ©®

Похда парылдайыр, просто гюжды ишыхланмайа эхтийаджы вар... ®©

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Отправлено: Apr 26 2004, 14:39

Это не мой пост. Т.е. или форум глючит или кто то другой под моим ником.

Это видно по стилистике поста, я так не пишу (р) или (с) Ня ися

кто они такие, эти "мутавассиры"? Можете сказать, что это слово

======

Неужели, шииты понимают это слово как "люди совершающий мута"? ))))))

ДЛЯ НАС БОЛЕЕ АВТОРИТЕТНЫМ (как вам может показаться странным) ЯВЛЯЕТСЯ МНЕНИЕ АЛЛАhА и АЯТ, который ОН повелевает

-----------

Ок. Значит Али р.а. ошибался? Тогда падает другой столп вашего мазхаба - безошибочность имамов )) Причем не только он, но и все 4 праведных халифа 0))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

pravoverniy

Гардаш, сиз зарафатлашырсыз, йохса джиддисиз? На самом деле МУТАВАССИР КОРАНА не демекди ки все вы сунниты тут о них пишете? Можно будет узнать о них хотя бы немного информации?

А что косается того, что Слово Аллаха Превыше всего, то в этом не должно быть у вас сомнения. Если есть хадис, который не совпадает с аятом, не имея разницы от пророка, или от Али, значит ХАДИС НЕ ДОСТОВЕРЕН! Это не означает, что Али грешит! А конкретно по поводу запрета в Хейбере, то это возможно и достоверный хадис, но хадис- который относится конкретно к той войне. Так как и в КУТУБ СИТТА много хадисов сахих, которые говорят, чтио после Хейбер пророк заново позволил мусульманам делать мута. (А еслиб аят был бы ниспослан, что это харам, то тогда 4;24 был бы аннулирован (МАНСУХ), чего не случилось)...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Xanadu

Гардаш, хорошее пожелание - Аллах сяни бахышласын ... Аллах мени де, сени де, Назими де, Абдульмаджиди де, правоверныни де, хамымызы да багышласын!

Но если это вы своему брату писали с иронией по поводу того аята, то знайте, что в переводе с арабского дословно 4-24 именно так и переводиться! Еслиб вы хоть немного имели бы понятия об арабском, то это было бы вам ясно.

Брат, молитесь за нас! Да поможет всем нам Аллах!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Еслиб вы хоть немного имели бы понятия об арабском, то это было бы вам ясно

-------

что мутавасир - человек который объясняет смысл (тфср)))

А за 1400 лет неужели никто из суннитских ученных так и не выучили арабский что бы понять как это переводится?

Вопрос риторический. Я пока прекращаю постить, иншаАллах.

Устал я спорить. До скорых встреч.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

pravoverniy

Брат, с вами все ясно.....

"что мутавасир - человек который объясняет смысл (тфср)))"

Да что вы.... Ой как интересно....

Ай брат, ойренмек истейирсизсе, придется вам знать, что понятие МУТАВАССИР КОРАНА отсутствует вообще! Сами не зачаете, что ТФСР-де "ВАВ" вообще отсутствует?! (Вернее ТЕФСИР - фессере-йуфессиру-данды...) Ну, понятно...

То что вы хотите сказать, это МУФАССИР!!!!!! Понимаете, Муфассир - то есть толкователь Корана.

Аллах бизлери биленлерден елесин, иншааллах!

Изменено пользователем MANSUR
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Мансур,ну положем Брат Правоверный был не точен в терминологии,но ведь по поводу знания арабского языка суннитскими алимами-он прав..........если в Коране четко черным по белому написано делайте мута(по арабски)то откуда тогда эти споры?..........что за 1400 лет ни один араб внимательно не прочел этот аят?..........

ВасСалам....

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Но если это вы своему брату писали с иронией по поводу того аята, то знайте, что в переводе с арабского дословно 4-24 именно так и переводиться! Еслиб вы хоть немного имели бы понятия об арабском, то это было бы вам ясно.

Хорошо, Мансур, скажи мне где я могу почитать, в каком словаре могу найти, что на РУССКОМ означает мута, так как он Корановское слово перевел на русский употребляя имеено это слово. В каком словаре есть это слово?

Если же его нет на русском. и мута этоо его имправизация на арабском, именно импровизаци, так как МУТА это только корень слова.

Кста, к ствоему сведению, корень слова "обожаю" является БОГ, значит ли это, что когда я говорю, что кого-то обожаю, значит ширк создаю?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Cabir b. Abdillah : a) Hz. Cabir umre yapmak uzere Medine’ye geldiginde kendisine bir takim sorular soruluyor. İsh mutaya gelince shu cevabı veriyor: {Evet, Allahin Rasulu (s), Ebubekr ve Omer zamaninda istimta (muta) yaptik.}Ahmed:III,380; Muslim:nikah,15

Cabir b. Abdillah ve Seleme b. Ekva : Her ikisi de diyor ki: {Biz bir ordu ichindeydik. Allahin Rasulunün (s) bir habercisi geldi ve dedi ki: Allahin Rasulu (s) size muta yapmaniz ichin izin verdi; muta y.bilirsiniz.”

Ahmed:IV,47,51; Buhari:nikah,32; Muslim:nikah,13~14

Bu hedislerden gormek olar ki Peygemberin vaxtinda daha sonra Abu-Bekr, Omarin vaxtinda musulmanlar (ozudeki sehabelerde) muta edirdiler. Ve bu hedislerden

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Imran b. Husayn : “Allahin kitabinda “muta ayeti” nazil oldu; Allahin Rasulu (s) de onu bize emr etti. Daha sonra bunu nesheden bir ayet nazil olmadigi gibi, Allahin Rasulu (s) de vefatina dek bizi ondan menetmedi. (Yalniz) ondan sonra bir adam chikip kendi dushuncesiyle diledigini soyledi.}

Buhari: tef. Baqara,24; Muslim: hac,172,173

Be hedisden gormek olar ki, Peygember hech vaxt mutani haram buyurmamishdir, ve Quranda da Allah buna icaze verib.

Amma sonra Omer kimi munafig buna icaze vermemishdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ох дорогие братя! Сенсей что обозночает Мута? что то мне не понятно. А может мута обозночает что быт вместе с Халал жыной? вы об этом думали?

Хяр парылдайан гызыл дойул бала! ©®

Похда парылдайыр, просто гюжды ишыхланмайа эхтийаджы вар... ®©

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hz. Cabirin anlattigina gore Omer shoyle diyor: {Shuphesiz, Allah Rasulune (s) diledigi sheyi diledigi sebeplerle helal kiliyordu. Kuran da yerli yerince nazil oldu. Hac ve umreyi Allah ichin tamamlayin. Bunu da Allahin emrettigi shekilde yapin. Bu kadinlarla müta yapmayi da kesin artik! Shayet bana bir kadinla sureli nikah kiyan birisi getirilirse, and olsun onu tashlarla recmederim.}

Muslim:hac,145; el-Cessas,III,96; el-Emini,VI,210~211

Ehli-sunne alimlerinin moteber hedislerinden gormek olar ki, Omer mutaya icaze vermemishdir, halbuki oz deyir ki "Peygemberin vaxtinda olan sheyi size haram buyururam"

Indi bir sual ortaya chixir. Peygember legv etmediyi sheyi o nece legv ede biler? Allah Quranda buna icaze verir. Allahin ganunu hech Peygemberde legv ede bilmez, o ki galdi Omer kimi munafig legv etsin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hz. Cabirden gelen bir bashka rivayete gore Omer hilafete gechtiginde halka hitaben shoyle dedi: {Allahin Rasulu (s) ishte o (bildiginiz) Rasul; Kuran ise bu Kuran! Kushkusuz Allahin Rasulu (s) zamaninda iki muta vardi ki ben bunlari yasakliyorum ve y.nlari cezalandiriyorum!: Birisi muta nikahi, ki bir kadinla belli bir sureye kadar evlenen bir adami ele gechirirsem; and olsun onu tashlarla yok ederim! Oteki ise hac mutasi.}

el-Beyheqi (VII,206) MUslimin shartlarina gore sahih ve saglam bir isnadla rivayet ediyor. ayr. bk. el-Emini,VI,210

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ebu Qilabe Abdullah b. Yezid el-Cermi anlatiyor: Omer halka hitaben shoyle dedi: {İki muta var ki Allahin Rasulu (s) zamaninda vardi; ancak ben onlari yasakliyor ve karshiliginda cezalandiriyorum!!!: Hac mutasi ve kadin mutasi.}

Said b. Mansur (I,218~219) Buhari ile Muslimin shartlarına gore sahih bir isnadla rivayet ediyor

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Cild 5, kitab 59, hadith 527 (Sahih Buxari)

Ali bin Abu Talib deyib:

Xaybar doyushunde PEYGEMBER (sas) Mut'a-ni ve essek etini yemeyi qadagan etdi.

Cild 7, kitab 62, hadith 050 (Sahih Buxari)

Ali terefinden danishilib. Men Ibn Abbasa dedim Xaybar doyushunde PEYGEMBER (sas) Mut'a-ni ve essek etini yemeyi qadagan etdi.

Cild 7, kitab 62, Hadith 052 (Sahih Buxari)

Cabir bin abdullah and Salama bin Al-Akwa terefinden danishilib. Biz esgerlikde olanda, Peygember (sas) bize yaxinlashdi ve dedi: "Siz Mut'a ede bilersiniz, edin bunu." Salama bin Al-akwa dedi:Oeygember dedi ki, "eger kadin ve kishi muveqqeti bir yerde olmagi razi olsalar, olarin bu nigahi 3 gun syrmelidir. isteselr artira bilerler, boshanmaq isteseler, bunu da ede bilerler. Men bilmirem o bunu yalniz bizim uchun dedi, yoxsa hami uchun. Abu-Addullah (Al-Bukhari) dedi: "Ali Peygemberin dediyine bize aydinlashdirdi Mut'a nigahi legv olundu.

Cild 9, kitab 86. Hadith 091 (Sahih Buxari)

Muhammad bin Ali terefinden danishilib. Aliye dediler ki, Ibn Abbas Mut'a da qorxu gormur. Ali dedi: Xaybar doyushunde PEYGEMBER (sas) Mut'a-ni ve essek etini yemeyi qadagan etdi.

Bezi insanlar dedi,eger kimse, hansi sa dolayi yollarla muveqqeti evlenerse, onun nigahi qanunsuzdur. digerleri dedi "Nigah quvvededir, lakin onun shertleri qanunsuzdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Butun bu sehih hedislerden gormek olar ki, Islam Peygemberi hech vaxt mutani gadagan etmemishdir. Bunu men demirem bunu ehli-sunne alimleri deyir(Buxari, Muslim ve s. i.) Ve bu alimler oz hedislerinde tesdig edirler ki, mutani Omer gadagan etmishdir.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Butun bu sehih hedislerden gormek olar ki, Islam Peygemberi hech vaxt mutani gadagan etmemishdir. Bunu men demirem bunu ehli-sunne alimleri deyir(Buxari, Muslim ve s. i.) Ve bu alimler oz hedislerinde tesdig edirler ki, mutani Omer gadagan etmishdir.

Sensey, senin gozun kordur?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Cild 5, kitab 59, hadith 527 (Sahih Buxari)

Ali bin Abu Talib deyib:

Xaybar doyushunde PEYGEMBER (sas) Mut'a-ni ve essek etini yemeyi qadagan etdi.

Cild 7, kitab 62, hadith 050 (Sahih Buxari)

Ali terefinden danishilib. Men Ibn Abbasa dedim Xaybar doyushunde PEYGEMBER (sas) Mut'a-ni ve essek etini yemeyi qadagan etdi.

Cild 7, kitab 62, Hadith 052 (Sahih Buxari) 

Cabir bin abdullah and Salama bin Al-Akwa terefinden danishilib. Biz esgerlikde olanda, Peygember (sas) bize yaxinlashdi ve dedi: "Siz Mut'a ede bilersiniz, edin bunu." Salama bin Al-akwa dedi:Oeygember dedi ki, "eger kadin ve kishi muveqqeti bir yerde olmagi razi olsalar, olarin bu nigahi 3 gun syrmelidir. isteselr artira bilerler, boshanmaq isteseler, bunu da ede bilerler. Men bilmirem o bunu yalniz bizim uchun dedi, yoxsa hami uchun. Abu-Addullah (Al-Bukhari) dedi: "Ali Peygemberin dediyine bize aydinlashdirdi Mut'a nigahi legv olundu.

Cild 9, kitab 86. Hadith 091 (Sahih Buxari)

Muhammad bin Ali terefinden danishilib. Aliye dediler ki, Ibn Abbas Mut'a da qorxu gormur. Ali dedi: Xaybar doyushunde PEYGEMBER (sas) Mut'a-ni ve essek etini yemeyi qadagan etdi.

Bezi insanlar dedi,eger kimse, hansi sa dolayi yollarla muveqqeti evlenerse, onun nigahi qanunsuzdur. digerleri dedi "Nigah quvvededir, lakin onun shertleri qanunsuzdur.

1 Bu hedisi ki sen negl edirsen, bu hedis Ibn Shihab ez-Zuhriden negl olunur. O daki Hz. Elini ve Ehli-Beyti sevmeyen adam idi.

2 Sen mene Buxariden hedis getirirsen ay nadan? Bax gor Buxari ne gulmeli hedisler negl edir eziz Peygemberimizden.

Buhari, sahihinin 2. cildinin, 120. sayfasinda, “el-Lehv-u bi’l- Hirab” babinda ve Muslim sahihinin 1. cildinin “er- Ruhsat-u fi’l- La’b-i Ellezi La Ma’siyete fi Eyyam’il- İyd” babinda Ebu Hureyre’den shu hadisi naklediyorlar:

“Bir bayram gunu bir grup Sudanli zenci, Resulullah’in mescidinde toplanmish ve eglence aletleriyle milleti eglendiriyorlardi. Resul-u Ekrem (s.a.a) Aishe’den; “Sen de bakmak ister misin” diye sordu. Aishe de; “Evet Ya Resulullah” diye cevap verdi. Bunun uzerine Resulullah (s.a.a) onu sirtina aldi. Aishe bashini Resulullah (s.a.a)’in omzundan uzatip yuzunu onun mubarek yuzune koydu. Resulullah (s.a.a) Aishe’nin daha chok lezzet almasi ichin onlari daha iyi oynamaya teshvik ediyordu. Aishe yoruluncaya kadar onu sirtinda tuttu. Aishe yorulduktan sonra onu yere indirdi.”

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sensey, senin gozun kordur?

Ay nadan Buxari hech ozu bilir ne deyir? Gor ne deyir sen dediyin hedis baresinde.

Buhari ve Muslim, tam yedi sahabiden gelen rivayetler, o gun yalniz evcil esheklerin etinin haram kilindigini ifade ediyor ve bu rivayetlerin hich birisinde “muta” nikahina yer verilmiyor. Bu sahabiler shunlar:

1. Abdullah b. Omer

2. Cabir b. Abdillah

3. Abdullah b. Ebi Evfa

4. Abdullah b. Abbas

5. Seleme b. Ekva

6. Enes b. Malik

7. Bera b. Azib

Bu yedi sahabiden gelen rivayetlerin hichbirisinin senedinde “İbn Shihab ez-Zuhri”nin adina rastlayamiyoruz. Anlashilan, Hayber hadisindeki “muta nikahi yasaklamasi” tamamen İbn Shihab’in katkisidir ve bunu ozellikle İmam Aliden gelen rivayete sokushturmasi da anlamsiz degildir!

Buhari: humus,20,megazi,40,zebaih,27,28; Muslim: sayd,25,26, 29,32~34,36,37

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1 Bu hedisi ki sen negl edirsen, bu hedis Ibn Shihab ez-Zuhriden negl olunur. O daki Hz. Elini ve Ehli-Beyti sevmeyen adam idi.

Gic-gic danishma. Sevir, sevmir, ferqi nedir? Sehih hedisdir ver bir neche insanin danishigindan ireli gelir, tekce birinin yox. Bashqalarina soz tapmamisan?

2 Sen mene Buxariden hedis getirirsen ay nadan? Bax gor Buxari ne gulmeli hedisler negl edir eziz Peygemberimizden.

Yenede de yirem, giz-gic danishma!!!! Bir az fikirlesh, sonra de!

birincisi, eger onlarin hedisleri senin xoshuva gelmirse, mehz onlarin hedisleri ile neyi subut etmek isteyirsen?

2. Omer barede hech bir hedisi men Buxaride tapmadim ki, o mutani legv edib desin, DEMELI YALANSCHISAN!!!

3. Bu hedisin nomreseini mene de, buxaride t. bilmirem onu.

Buhari, sahihinin 2. cildinin, 120. sayfasinda, “el-Lehv-u bi’l- Hirab” babinda ve Muslim sahihinin 1. cildinin “er- Ruhsat-u fi’l- La’b-i Ellezi La Ma’siyete fi Eyyam’il- İyd” babinda Ebu Hureyre’den shu hadisi naklediyorlar:

“Bir bayram gunu bir grup Sudanli zenci, Resulullah’in mescidinde toplanmish ve eglence aletleriyle milleti eglendiriyorlardi. Resul-u Ekrem (s.a.a) Aishe’den; “Sen de bakmak ister misin” diye sordu. Aishe de; “Evet Ya Resulullah” diye cevap verdi. Bunun uzerine Resulullah (s.a.a) onu sirtina aldi. Aishe bashini Resulullah (s.a.a)’in omzundan uzatip yuzunu onun mubarek yuzune koydu. Resulullah (s.a.a) Aishe’nin daha chok lezzet almasi ichin onlari daha iyi oynamaya teshvik ediyordu. Aishe yoruluncaya kadar onu sirtinda tuttu. Aishe yorulduktan sonra onu yere indirdi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

AY NADAN XANADU menim sualima cavab ver. Sen mene yalanchi hedis getirirsen, onda yaxshi senin fikrince Xeyber doyushunde mutaya icaze verilmeyib giyamet gunune geder, onda niye Buxari ve Muslim bunu yazir:

Hz. Cabir umre yapmak uzere Medineye geldiginde kendisine bir takim sorular soruluyor. Ish mutaya gelince shu cevabi veriyor: {Evet, Allahin Rasulu (s), Ebubekr ve Omer zamaninda istimta (muta) yaptik.}

Ahmed:III,380; Muslim:nikah,15

Ay nadan indi mene cavab ver gorum: eger senin dediyin kimi, yeni Xeyber doyushunde icaze verilmemishdir giyamete geder muta yapmak, senin fikrince niye Petgemberin o boyda sehabesi bunu edirdi?

Ay mentigsiz axi Xeyber doyushu Abu-Bekrin, Omerin xelifeliyinden evvel olub ay Xanadu. Cavab ver gorum Peygember sehabesi (yeni ki esl sehabe day senin fikirleshdiyin "munafig-sehabe"( Men nezerde tuturam Abu-Bekri, Omeri, Osmani) yox) Hz Cabir bu haram olsaydi bunu ederdi?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sensey, bir de axmaq-axmaq melumat bura yiganda, menbeyini gister.

Bosh-bogazliq etme! Ve besdir yeke herflernen yazdin, bu sozuvun quvevtini artirmir.

Yalniz senin ne qeder savadsiz oldugunu gosterir.

Ay nadan menim yazdigim melumatlar senin sehih hedislerindi ve menbeyini de gosterirem.

Ne olub iri herifler gozuve eziyyet verir? Haggi gore bilmir senin o kor gozun(besiret)?

Ay nadan sen menim savadsiz olub olmadigimi hardan bilirsen? Geybden xeberin var?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Muslim:nikah,15

HEDISIN NOMRESINI VER!!!!!!!!!!!! 15 bolmede sen dediyin hedisi t. bilmirem!!!

Muslimde sadece bir dene hedis var Omer barede

Kitab 8, Nigah, Hedis 3250. Bunda bashqa hech bir hedis bu barede YOXDUR!!

Mentiqnen fikirlesh, 10 dene hedis var ki, onlar deyirler ki, Peygember bunu qadagan edib, cemi BIR hedis deyir ki, yox Umar legv edib. Demeli, 10 sexi hedisi birine qarshi tutanda, o bir hedis quvvesini itirir. Bu qeder!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Buhari Sahihinin birinci cildinde cenaze bablarindan olan; “Men Ehabbed- Defne fil Arzil- Mukaddeset-i min” babinda, Sahihin ikinci cildinde ise “Vefat-u Musa” babinda ve Muslim de Sahihinin ikinci cildinde; “Fezail-u Musa” babinda tuhaf ve hurafi bir hadis nakletmishlerdir:

Ebu Hureyreden soyle nakletmishlerdir:

“Olum melegi Hz. Musanin yanina gelerek; “Rabbinin davetini icabet et” dedi. Musa olum meleginin gozune bir tokat vurarak onun gozunu chikardi. Melek Rabbine donup shoyle dedi: “Beni, olmeyi istemeyen bir kuluna dogru gonderdin, o da vurup gozumu chikardi.” Allah-u Teala melegin gozunu kendisine geri chevirip shoyle buyurdu: “Kulumun yanina don ve de ki: Dunya hayatini mi istiyorsun? Oyleyse elini okuzun beline koy, eline ne kadar kil chikarsa onun sayisinca yashayacaksin.”

Ay nadanlar gorun sizin sehih adlandirdigiviz Buxarinin, Muslimin kitabinda gorun necede sizin ozuvuz kimi gulmeli hedisleriviz var. Bize bu alimlerden hedis getirirsiniz delil kimi. Allah xatirine cavab verin hech utanmirsiz? Budu sizin sehih adlandirdigiviz kitablariniz? Sehih adlandirmiyin, onlarin adi shoyle olmalidi SEFEH.

Muslim shopda doludu bukitablar, gedin alin oxuyun savadiviz bir azda artsin :gizildish:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Siz yegin ki, Sedi Shirazinin "Gulustan" eserini oxumusunuz. Orada Sedi oz bashina gelen bir ehvalati bele negl edir:

"Bir gun hejj ziyaretinden gayidanda, yolda bir neche muselman arasinda mubahise dushur. Bashlayirlar bir-birilerini tehgir edib pis-pis sozler danishmaga. Galanlari da durub bunlara tamasha edirdi. Birden gulagima deve ustundeki gejavede oturan iki neferin sohbeti geldi. Biri o birisine bele deyirdi: Shahmatda Piyada gedib sonunju xanaya chatanda Vezir olur, yeni megami evvelkinden ustun olur. Bu muselmanlar ise hejje gedenden sonra eksine olurlar."

Indi ay musalman gardashlar, sizin bu yazishmalarinizdan gorunur ki, ne geder chox oxumush savadli insanlarsiniz. Amma niyese bir-birinizi yaman tehgir edirsiniz. Axi size sizin kafir adlandirdiginiz kesler tamasha edib musalmanlarin bir-birini bu geder "sevmesine" gulurler. Yeni siz dogrudan fikirleshirsiniz ki, Allahin momin bendesi Allahin diger bir momin bendesini tehgir ede biler. Eger bele fikirleshirsinizse, onda davam edin. Yox eger bele fikirleshmirsinizse, onda kafirler bir giraga dursun, axi Hezret Muhammed Ozu sizin bu hereketlerinize baxir!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

MKL men seninle raziyam.

Xanadu yuxarida yazdigimi oxudunuz???

Bir kese ki Allahu teala HIdayet etmirse, ne qeder elleshirsen ellesh, ebes!

Indi sen deyirsen ki onlar beledi, ne olsun olsun da. Onlarin hele olmalarinin sene ne ziyani var??

Sonra da dinde mecburiyyet yoxdu! Eger mubahise yolu ile heqiqet axtarirsinizsa, onda ikinizde helakete ugrayirsiniz (her iki teref!). Mubahise zamani tarafgirlik olur, damara toxunur. Eger mubahise zamani Hetta QUrandan bele ayet getirsen onun fikrile duz gelmediyine gore be'zen inkar da ede biler!

Odur ki, hech bir problem mubahise yoku ile hell olmayib, eksine daha da chetinleshib helli.

Belke mubahiseni qurtarasiz? Pis olmazdi.

Хяр парылдайан гызыл дойул бала! ©®

Похда парылдайыр, просто гюжды ишыхланмайа эхтийаджы вар... ®©

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Siz yegin ki, Sedi Shirazinin "Gulustan" eserini oxumusunuz. Orada Sedi oz bashina gelen bir ehvalati bele negl edir:

Indi ay musalman gardashlar, sizin bu yazishmalarinizdan gorunur ki, ne geder chox oxumush savadli insanlarsiniz. Amma niyese bir-birinizi yaman tehgir edirsiniz. Axi size sizin kafir adlandirdiginiz kesler tamasha edib musalmanlarin bir-birini bu geder "sevmesine" gulurler. Yeni siz dogrudan fikirleshirsiniz ki, Allahin momin bendesi Allahin diger bir momin bendesini tehgir ede biler. Eger bele fikirleshirsinizse, onda davam edin. Yox eger bele fikirleshmirsinizse, onda kafirler bir giraga dursun, axi Hezret Muhammed Ozu sizin bu hereketlerinize baxir!

Ezizim men oxumamisham bu eseri, amma senin fikrin mene aydindi.

Men ve menim Nardaran gardashim (Allah ondan razi olsun!) bu forumda hech bir musulmani tehgir etmirik. Yeni ki Quran buyurub musulmanlar bir-birile gardashdilar. Gardash o kesler sayilir ki, onlarin ata anasi eyni olsun yada ki, egidesi eyni olsun. Imam Huseyni de shehid eliyenler ele musulmanlar idi: onlar da namaz gilirdilar, oruc tuturdular ve s. i. Indi de mene gorum Imam Huseyni shehid eleyen "musulman"lara musulman demek olar? Hansilar ki Peygemberin oglunun bashini kesib ALLAHU EKBER soyleyirdiler?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

men de gerek iri herflerle yazim

sensey, BOSH-BOSH DANISHMA.

HEDISLERIN NOMRESINI VER!

Buyur yaz...

Sene men kitabin adini verdim get bax, muslim shopdan gedib ala bilersen o kitablari ezizim.

Bir deki men bosh-bosh danishmiram, amma gic-gic ve dushuk hedisleri Buxari ve Muslimin sehihlerinde oxuya bilersen.

Oy chashdim sehih yox sefeh :gizildish:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Xanadu, teze gelende hansi fikirde idinse o fikirde de galsan yaxshi olardi, daha dogrusu galmalisan! Chunki bu Ehd meselesidir. Insan Ehde vefa etmelidir. Allaha iman getiren shexs Onunla Ehd baglamish olur, yeni Onun hokumlerine istenilen sheraitde, elbette bajardigi geder, emel etmeyi boynuna goturur. Bu hokumlerden biri ise odur ki, insanlari sevmek lazimdir, hetta "pis" hesab etdiyimiz insanlari, herchend bu dunyada "pis" insan olmur. Nesimi demishken, var Jahil insan, bir de var Kamil insan.

Bu xususda Hezret Muhamedin bashina gelen iki ehvalati yadiniza salmag isterdim:

Bir yashli gadinin Hezret Muhamedden xoshu gelmirdi ve her defe Hezret Muhamed onun evinin yanindan kechende o gadin Onu tehgir edirdi. Bir defe Hezret Muhamed yene onun evinin yanindan kechende o gadin gorsenmir ve Hezret Muhamed onun evine daxil olur. Gadi Hezret Muhamedi gorjek hirslenir ve Ondan ne uchun geldiyin sorushur. O Hezret bele javab verir: "Men her defe sizin evin yanindan kechende meni tehgir edirdiniz, bu defe ise evden eshiye chixmadiniz, Men de fikirleshdim ki, belke xestelenmisiniz, ona gore de size bash chekmek istedim."

Bir nefer Resulallahdan sorushur: "Eger bir nefer Size bir pislik etmish olsa, Siz ona ne edersiniz? Resulallah buyurur: "Yaxshilig". Bes eger bir de pislik etse? Yene yaxshilig. Bes eger bir de? Yene yaxshilig. O insan teejjublenir. Onda Hezret Muhamed bele javab verir. Mene pislik eden oz pis emellerinden el chekmir, bes Men niye oz yaxshi emellerimden el chekmeliyem?!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
×
×
  • Создать...