Müctəba Опубликовано: 11 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 11 июня, 2008 Əbu Hənifənin belə bir sözü var. deyir ki, əgər bilsəm İmam Sadiq(ə) səcdədə sağ gözünü yumur mən deyərəm sol gözünüzü yumun. Maraqlıdır... Amma mən eşitmişdim ki, Əbu Hənifə deyib ki, "Cəfəri Sadiq (ə) olmasaydı Nüman həlak olardı". Zəhmət olmasa onu harda deyib mənbəsini göstərərdin. əzizim, Ömərin Əli olmasaydı Ömər həlak olardı sözünü unutmusunuz. heyf, mənbəni verə bilməyəcəm. amma dəqiq sözdür. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 12 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 12 июня, 2008 əzizim, Ömərin Əli olmasaydı Ömər həlak olardı sözünü unutmusunuz. heyf, mənbəni verə bilməyəcəm. amma dəqiq sözdür. Qardaş, İmam Əli (ə) ilə Ömər ibn Xəttab arasındaki münasibətin bu mövzuya nə dəxli olduğunu anlaya bilmədim. Bəli, ikinci xəlifə həqiqətən belə ifadə işlədib. Amma nə bilim, Əbu Hənifənin öz müəllimi haqqında belə sözlər işlətməsi mənə müəammalı gəldi. Nə isə Allah razı olsun. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 15 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 15 июня, 2008 (изменено) Əbu Hənifənin belə bir sözü var. deyir ki, əgər bilsəm İmam Sadiq(ə) səcdədə sağ gözünü yumur mən deyərəm sol gözünüzü yumun. Böhtan... Dəlil göstərməsən Qiyamət günü sənə qarşı şahid olacam, İnşaAllah... ----------------------------- Al Fath, sən ağıllı insansan, bu bölmədə heç olmazsa bu cür axmaq yazılara yol vermə.. Изменено 15 июня, 2008 пользователем ismi_NUR Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Müctəba Опубликовано: 15 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 15 июня, 2008 Qardaş, İmam Əli (ə) ilə Ömər ibn Xəttab arasındaki münasibətin bu mövzuya nə dəxli olduğunu anlaya bilmədim. Bəli, ikinci xəlifə həqiqətən belə ifadə işlədib.Amma nə bilim, Əbu Hənifənin öz müəllimi haqqında belə sözlər işlətməsi mənə müəammalı gəldi. Nə isə Allah razı olsun. Əbu Hənifə belə müəlliminə hörmət bəsləyən olsaydı elə onun ardıcılı olardı. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 15 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 15 июня, 2008 Qardaş, İmam Əli (ə) ilə Ömər ibn Xəttab arasındaki münasibətin bu mövzuya nə dəxli olduğunu anlaya bilmədim. Bəli, ikinci xəlifə həqiqətən belə ifadə işlədib.Amma nə bilim, Əbu Hənifənin öz müəllimi haqqında belə sözlər işlətməsi mənə müəammalı gəldi. Nə isə Allah razı olsun. Əbu Hənifə belə müəlliminə hörmət bəsləyən olsaydı elə onun ardıcılı olardı. Bu cavab deyil... Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 Əbu Hənifənin belə bir sözü var. deyir ki, əgər bilsəm İmam Sadiq(ə) səcdədə sağ gözünü yumur mən deyərəm sol gözünüzü yumun. Böhtan... Dəlil göstərməsən Qiyamət günü sənə qarşı şahid olacam, İnşaAllah... ----------------------------- Al Fath, sən ağıllı insansan, bu bölmədə heç olmazsa bu cür axmaq yazılara yol vermə.. Bu mənim səlahiyyətimdə deyil. Forumda insanlar öz fikirlərini bildirirlər. Mən bildiyimə görə Əbu Hənifə imam Cəfərə (ə) qarşı olub və hətta xəlifənin əmri ilə onu rüsvay etmək istəyib, amma alınmayıb. İbn Teymiyyə yazır: لا ريب أن ما ينقله الفقهاء عن مثل أبي حنيفة ومالك والشافعي وأحمد وغيرهم هو أصح مما ينقله الروافض عن مثل العسكريين ومحمد بن علي الجواد وأمثالهم ولا ريب أن هؤلاء أعلم بدين النبي صلى الله عليه وسلم من أولئك Şübhəsiz ki, alimlər deyirlər ki, Əbu Hənifə, Malik, Şafei, Əhməd ibn Hənbəl daha dürüstdülər, nəinki rafizilərin iki Əsgəridən və Mühəmməd bin Əli əl-Cavad və başqalarından danışdıqları. Şübhəsiz ki, onlar (Əbu Hənifə və s.) Allahın dinini və rəsuləllahın yolunu bunlardan (adı çəkilən imamlardan) daha yaxşı bilirdilər. Minhac əl-Sunnə cild 2 səh 476 http://arabic.islamicweb.com/Books/taimiya...365&id=1034 sonra yazır: فالزهري أعلم بأحاديث النبي صلى الله عليه وسلم وأحواله وأقواله وأفعاله باتفاق أهل العلم من أبي جعفر محمد بن علي وكان معاصرا له وأما موسى بن جعفر وعلي بن موسى ومحمد بن علي فلا يستريب من له من العلم نصيب أن مالك بن أنس وحماد بن زيد حماد بن سلمة والليث بن سعد والأوزاعي ويحيى بن سعيد ووكيع بن الجراح وعبدالله ابالمبارك والشافعي وأحمد بن حنبل وإسحاق بن راهويه وأمثالهم أعلم بأحاديث النبي صلىالله عليه وسلم من هؤلاء Həqiqətən əl-Zuhari alimlərin icmasına görə rəsuləllahın sünnəti, onun hədisləri haqda daha çox məlumatlı idi nəinki Əbu Cəfər Mühəmməd bin Əli, çünki o rəsuləllahın vaxtında yaşayıb. Musa bin Cəfər, Əli bin Musa və Mühəmməd bin Əliyə gəlincə isə elmi olanlardan heç kəs şübhə etmir ki, Malik bin ənəs, Hamaad bin Zaid, Hamaad bin Sələmə, əl-Ləys bin Saad, əl-Əvzəei, Yəhya bin Səid, Vakei bin əl-Cərah, Əbdullah bin əl-Mübarək, əl-Şafei, Əhməd bin Hənbəl, İşaq bin Rahvə və s. rəsuləllahın hədisləri haqda bunlardan daha məlumatlı idilər. Minhac əl-Sunnə cild 2 səh 460-462 http://arabic.islamicweb.com/Books/taimiya...365&id=1018 Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lady72 Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 Салам алейким. Скажите пожалуйста, зикр обязателен при каждом Намазе, или из-за ограниченного времени его можно пропустить? Цитата я знаю, всё будет хорошо Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 Салам алейким. Скажите пожалуйста, зикр обязателен при каждом Намазе, или из-за ограниченного времени его можно пропустить? Aleykumus salam. Əgər siz namaz boyunca edilən (rükuda, səcdədə və s.) edilən zikrləri nəzərdə tutursunuzsa bu vacibdir. Yox əgər namazdan sonra (təsbehlə) deyilən Zəhra (s.ə.) zikrini nəzərdə tutursunuzsa bu müstəhəbdir, vacib deyil. Tərk etmək günaha səbəb olmaz. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lady72 Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 men 34 defe Allau Ekber, 33 defe Alhadullah ve Sübhanallah nezerde tuturam. Hemin zikr vacib ya müstəhəbdir? Цитата я знаю, всё будет хорошо Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 17 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 июня, 2008 Müstehebdir. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Scout Опубликовано: 22 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 22 июня, 2008 Səlamun ələykum. Bir sualım var. Belə bir məzhəb varmı ki, islamda ancaq Quranı qəbul etsinlər, Quranda konkret olaraq halal və ya haram olan şeyləri uyğun olaraq halal və ya haram bilsinlər? Qurandan başqa heç bir şey onlara dəlil olmasın, hədislərə və s. isə "boş-boş nağıllar" desinlər? Heç bir alim tanımasınlar, ayələri ancaq öz başa düşdükləri kimi izah etsinlər. Misal üçün, musiqi (hər hansı musiqi) üçün desinlər ki, qulağı da bizə Allah verib, musiqini bəstələyənin də ürəyinə bu notları Allah salıb, Quranda da yazılmayıb musiqi haramdır, deməli musiqi halaldır, özü də bütün növləri. Belə insanlar fərdi olaraq bu əqidədə olurlar, ya necə? Biri var, sadəcə bəzi səbəblərdən onunla internetdə canlı əlaqə yarada bilmirəm, ara-sıra bəzi fikirlərini oxuyuram bir yerdə. Ona görə də bilmirəm hansı dinə-məzhəbə qulluq edir. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 23 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 23 июня, 2008 Onlara Quranilər deyilir, Rasulullah (sas) onların gələcəyini öncədən xəbər vermişdi.. Və bunun haqq yol olmadığını bildirmişdi, əlbətdə bu hədis olduğundan onlar bunu da inkar edir Amma Allah da Quranda Rasulullah (sas) sizə nə verdisə alın və BİZ ONA QURANI VƏ HİKMƏTİ NAZİL ETDİK deyir.. Bu hikmət hdis ola bilərmi? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lady72 Опубликовано: 24 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 июня, 2008 Salam eleykim/ Eşidmişem ki muharibe vaxtinda Hezret Elini yalniz Namaz vaötinda vurmaq olardi, ve bu debebe gore Hezret Eli el aciq Namazini qilirdi. Bundan sonra Şiyələr Namazini el açiq qilmaqa bşladilar..... Mumkundurse biraz etrafli yazin Цитата я знаю, всё будет хорошо Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 24 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 24 июня, 2008 (изменено) Salam eleykim/ Eşidmişem ki muharibe vaxtinda Hezret Elini yalniz Namaz vaötinda vurmaq olardi, ve bu debebe gore Hezret Eli el aciq Namazini qilirdi. Bundan sonra Şiyələr Namazini el açiq qilmaqa bşladilar..... Mumkundurse biraz etrafli yazin Aleykumus salam. Eşitdiklərinizin heç bir əsası yoxdur. Əvvəla şərii hökmlər, həmçinin namazın qılınma şəkli İmam Əli (ə) tərəfindən yox, Həzrət Peyğəmbər (s) tərəfindən təyin edilir. İkincisi də sizin yazdığınız məntiqlə də uyğunlaşmır. Əgər Həzrət Əli (ə) müdafiə olunmaq üçün (zəruri hala görə) namazda dəyişiklik edirdisə əlini bağlamalıydı, çünki bunun sayəsində o, sinəsini və ya qarnını əlləri ilə müdafiə edərdi. Həmçinin də əhli sünnə kimi, şiələrdə də fiqhi-şərii məsələlər hədislərlə sabitdir (yəni təsdiq olunub), bu hər hansı bir əsassız rəvayətə bağlı ola bilməz. Aşağıdakı linkdən siz şiə məzhəbinə görə namazın qılınma şəklini həm ayə, həm də hədislər əsasında təsdiq olunduğunu görə bilərsiniz: http://islamiyyet.ucoz.ru/index/0-46 İmam Əli (ə) buyurmuşdur: “Müsəlman namazında, Allahın hüzurunda qiyama duran zaman əllərini bağlayıb kafirlərə, yəni məcusilərə oxşamamalıdır” (“Biharul-ənvar”, cild 84, səhifə 325). Изменено 24 июня, 2008 пользователем al-İslam Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Scout Опубликовано: 29 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 июня, 2008 Səlamun ələykum. Qəza orucu olan şəxs müstəhəbb oruc tuta bilərmi? Xatırladım ki, bu qəzalar son Ramazandan qalanlar deyil, cahillik dövründən qalanlardır. Mənə dedilər ki, "tuta bilməz" deyən müctəhidlər var, məhz Sistani ağanın belə dediyini dedilər. Netdə risaləsinə göz gəzdirdim, t. bilmədim, kitaba baxmağa imkan tapmamışam. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
The_avenger Опубликовано: 29 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 июня, 2008 Айна Шамс, брат я где то в инете читал, что Ибн Усеймин сказал: четками пользоваться можно, ИншаАЛЛАХ1 поищу и скину сюда инфо. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 30 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 июня, 2008 (изменено) Səlamun ələykum. Qəza orucu olan şəxs müstəhəbb oruc tuta bilərmi? Xatırladım ki, bu qəzalar son Ramazandan qalanlar deyil, cahillik dövründən qalanlardır. Mənə dedilər ki, "tuta bilməz" deyən müctəhidlər var, məhz Sistani ağanın belə dediyini dedilər. Netdə risaləsinə göz gəzdirdim, t. bilmədim, kitaba baxmağa imkan tapmamışam. Aleykumus salam. Bəli, müctəhidlərin fitvasına görə boynunda qəza orucu olan şəxs müstəhəbbi oruc tuta bilməz. Ayətullah Lənkəraninin (r.ə.) fitvası: http://lankarani.org/azr/res/061.php# Məsələ: 1638.Meyyitin orucunun qəzasını tutmaq üçün əcir tutulan bir şəxs əgər müstəhəb oruc tutsa eybi yoxdur. Amma qəza orucu olan bir şəxs müstəhəb oruc tuta bilməz. Başqa vacibi orucun qəzası olsa, ehtiyat-vacibə görə müstəhəb oruc tuta bilməz. Əgər unutsa və müstəhəb oruc tutsa, bu halda zöhrdən qabaq yadına düşsə müstəhəb orucu pozulur və öz niyyətini vacibi oruc niyyətinə döndərə bilər; yox əgər zöhrdən sonra başa düşsə orucu batil, məğribdən sonra yadına düşsə səhihdir. Ayətullah Sistaninin fitvası: Məsələ 1544: Meyyitin orucunu tutmaq üçün əcir olan və ya boynunda kəffarə orucu olan bir şəxs, müstəhəbb bir oruc tutarsa, eybi yoxdur. Amma boynunda Ramazan ayının qəza orucu olan bir şəxs, müstəhəbb oruc tuta bilməz. Əgər unudaraq müstəhəbb bir oruc niyyəti edərsə və zöhrdən qabaq xatırlayarsa, müstəhəbb orucu pozular, lakin niyyətini qəza orucuna çevirə bilər. Amma əgər zöhrdən sonra agah olarsa, ehtiyata əsasən orucu batildir. Əgər şam azanından sonra xatırlayarsa, orucu səhihdir. Изменено 30 июня, 2008 пользователем al-İslam Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Ali_ Опубликовано: 30 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 июня, 2008 Cahillik dovrunde olan namazlar, oruclar, gunahlar islama girdikden, kelmayi shehadeti dedikden sonra hamisi bagishlanir ve sen ele bil yeni dogulmush kimi olursan, ona gore de islamdan once oruc ve namazlarini qeza etmeye gerek yoxdur. Hetta Peygember (s.a.s), onun ailesi ve sehabeleri de bunu etmemishdiler. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 30 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 июня, 2008 (изменено) Cahillik dovrunde olan namazlar, oruclar, gunahlar islama girdikden, kelmayi shehadeti dedikden sonra hamisi bagishlanir ve sen ele bil yeni dogulmush kimi olursan, ona gore de islamdan once oruc ve namazlarini qeza etmeye gerek yoxdur. Hetta Peygember (s.a.s), onun ailesi ve sehabeleri de bunu etmemishdiler. Qardaşım, artıq dərəcədə xahiş edirəm- düşünək sonra yazaq. Əvvəla Həzrət Peyğəmbər (s) heç vaxt cahil olmayıb. O elə doğulanda peyğəmbər kimi doğulmuşdu. Əhli-beyti (ə), yəni Həzrəti Əli (ə) də heç vaxt bütpərəst olmamış, 10 yaşında ikən İslamı qəbul etmişdi. Hz Fatimə (s.ə.), Həsən, Hüseyn (əleyhimüssalam) da eləcə. Səhabələr isə bəli, əksəriyyəti ömürlərinin bir hissəsini qeyri-müsəlman olmuşlar. Qaldı ki, cahiliyyə dövrünə. Əgər bir insanın valideynləri müsəlman olubsa o, yetkinliyə çatdıqdan sonra yerinə yetirmədiyi vacibi ibadətlərini qəza etməlidir. Əgər elə kafir ailəsində doğulubsa və sonradan İslamı qəbul edibsə qəza etmək lazım deyil. Bu əksər müctəhidlərin fitvasıdır. Lakin ətraflı və daha dəqiq məlumat almaq istəyən təqlid etdiyi müctəhidin müvafiq fitvasına müraciət edə bilər. Изменено 30 июня, 2008 пользователем al-İslam Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Scout Опубликовано: 30 июня, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 30 июня, 2008 al-İslam, çox sağ ol, qardaş, Allah razı olsun. Ali_, qadası, elə olsaydı dərdim nə idi? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 1 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 июля, 2008 (изменено) Qardaşlar, qiblə ilə bağlı son və ən dəqiq məlumatı nəzərinizə çatdırıram. Mənbə: http://islamiyyet.ucoz.ru/news/2008-07-01-57 Qurani-Kərimin hökmünə, həmçinin məsumların səhih hədislərinə əsasən namaz qılan kəs üzünü Məkkə şəhərindəki Kəbə evinə çevirməlidir. Nüfuzlu “İslamicfinder.org” saytının, həmçinin tanınmış “Google” şirkətinin qibləni təyin edən xüsusi saytı olan “qiblalocator.com”-un verdiyi məlumata əsasən Bakı şəhərinə nəzərən Məkkə şəhəri cənub-qərbdə yerləşir. Qiblə isə kompasa görə 207 dərəcədə təyin olunur. Dediklərimizi Mənzur Əhmədin hazırladığı “Qiblə” proqramı da təsdiq edir. Belə ki, bu proqram vasitəsilə dünyanın istənilən yeri üçün qiblənin dərəcə ölçüsünü təyin etmək mümkündür, bu proqram da Bakı şəhəri üçün qeyd etdiyimiz dərəcə ölçüsünü göstərir. Təəssüf ki, Bakıdakı bir çox məscidlər nədənsə bir qayda olaraq cənuba doğru, yəni 180 dərəcəyə tikilib. Müctəhidlərin risalələrində “Qiblənin hökmləri” bölməsində bölməsində insanın “üzü qibləyədir” deyiləcək qədərdə durması kafi göstərilir. Lakin bu heç də səhih qiblədən yayınmağa bəhanə ola bilməz. Buna bir daha əmin olmaq üçün mərhum Ayətullahul Fazil Lənkəraninin (Allah ona rəhmət eləsin!) rəsmi saytındaki (www.lankarani.org) “Şərii suallara cavab” bölməsinə müraciət etdik. Sual verdik ki, əgər bir məsciddə qiblə 20-30 dərəcə fərqli tikilibsə həmin məsciddə namaz qılmaq olarmı və həmçinin camaata qoşulmaq olarmı. Müctəhidin fitvası belə göstərildi: “Dediyiniz məsciddə namaz qılmağın eybi yoxdur. Amma qibləyə tərəf namaz qılmaq lazımdır və əgər bir kəs namaz qılan zaman qiblədən 10 dərəcə fərqli cəhətə olarsa namaz batildir. Habelə əgər camaat namazı qiblədən 10 dərəcədən çox fərqli tərəfə qılınarsa ona qoşula bilməzsiniz”. Əlbəttə ki, seçim camaatındır. Namazlarının batil olmasını istəməyənlər qibləni düz tutmalıdırlar. Bunun üçün Qibləsi cənuba olan məscidlərdə bir qədər (27 dərəcə) sağa dönmək lazımdır (Nəzərə alın ki, tam olaraq sağa dönsəniz 90 dərəcə olacaq, deməli onun 3 dən biri qədər dönməlisiniz). P.S. Xatırlayırsınızsa bir qədər əvvəl 20 dərəcə dönmək lazım olduğunu demişdim. Narahat olmağa dəyməz, 7 dərəcə ilə namaza xələl gəlməz, inşallah. Sadəcə yaxşı olar ki, 30 dərəcə dönəsiniz, çünki bu 27 dərəcəyə daha yaxındır. Изменено 1 июля, 2008 пользователем al-İslam Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 1 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 июля, 2008 Qardaşlar, dini meyxana caizdirmi? Bir az tez cavab olsa sevinerem. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Scout Опубликовано: 1 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 июля, 2008 Qardaşlar, qiblə ilə bağlı son və ən dəqiq məlumatı nəzərinizə çatdırıram. Mənbə: http://islamiyyet.ucoz.ru/news/2008-07-01-57P.S. Xatırlayırsınızsa bir qədər əvvəl 20 dərəcə dönmək lazım olduğunu demişdim. Narahat olmağa dəyməz, 7 dərəcə ilə namaza xələl gəlməz, inşallah. Sadəcə yaxşı olar ki, 30 dərəcə dönəsiniz, çünki bu 27 dərəcəyə daha yaxındır. Səlamun ələykum. Doğrudur, cənubdan 27 dərəcə dönmək lazımdır, ancaq bu 27 dərəcə cənub coğrafi qütbündən (xəritələrdəki göstərici) hesablanır. Əksər insanlar isə cənubu kompasla təyin edirlər, kompas isə maqnit qütbünə tuşlanır. Maqnit qütbü də cənub coğrafi qütbünün özündən təxminən 4-5 dərəcə sağda yerləşdiyindən, kompasda gördüyümüz cənubdan 22-23 (27 çıx 4-5) dərəcə sağa dönmək lazım gəlir. Kompaslar da xəta edə bilərlər, ölçərkən altında və yaxınlığında metal olmamalıdır, yaxşı olar məscidin bir neçə yerində ölçülsün. Amma cənub coğrafi qütbünü tanısaq, ordan 27 dərəcə dönmək lazımdır. Bu qütb isə əsasən qış aylarında zöhr vaxtı günəşin durduğu tərəf sayılır. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lady72 Опубликовано: 6 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 6 июля, 2008 İrana ziyeret nece gun olur????? Цитата я знаю, всё будет хорошо Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Scout Опубликовано: 6 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 6 июля, 2008 İrana ziyeret nece gun olur????? Baxır neçə günlük .rırlar. Məşhəd ziyarəti əsasən 1 həftə çəkir, çox qruplar belə gedirlər. 2 gün getmək, yarım gün Qum şəhərində olurlar, yarım gün (gecəni) Qumdan Məşhədə gedirlər, 2 gün Məşhəddə qalırlar, 2 gün də qayıtmaq. Ancaq bildiyimə görə, 10 günlük .ranlar da var, yəni orda 3 gün də artıq qalırlar. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 7 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 июля, 2008 Təəssüf ki, Bakıdakı bir çox məscidlər nədənsə bir qayda olaraq cənuba doğru, yəni 180 dərəcəyə tikilib. Bunu dəqiq bilirsən? Yəni ən çox camaatı olan məsçidlərdən dəqiq adlarla yaza bilərsən? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 7 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 июля, 2008 (изменено) Təəssüf ki, Bakıdakı bir çox məscidlər nədənsə bir qayda olaraq cənuba doğru, yəni 180 dərəcəyə tikilib. Bunu dəqiq bilirsən? Yəni ən çox camaatı olan məsçidlərdən dəqiq adlarla yaza bilərsən? Ən çox camaat deyəndə ki, sən yəqin ki, əhli sünnə məscidlərini nəzərdə tutursan. "Şəhidlik", "İlahiyyat" məscidlərində olsam da ölçməmişəm, amma yəqin ki, onlar düz olar. Çünki onlar son bir neçə ildə tikiliblər. "Əbu Bəkr" məscidinin qibləsi də eləcə. Elə zahirdən baxanda onların bir qədər mayili durduqlarını görmək mümkündür (yəni düzdür). Amma tam yəqinə çatmaq üçün ölçə bilərsiniz. Həmçinin sizin alimlərin qiblə ilə bağlı fitvasını bilmirəm, bəlkə sizdə istənilən məscidin qibləsinə dayanmaq kafi hesab olunur və s. Изменено 7 июля, 2008 пользователем al-İslam Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Искра_Огня Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 преобрела компас в специальном магазине и мне девушка сказала, что куда показывает белая стрелка туда и надо встать, только не знаю это достоверная инфа или нет Цитата из за чести лучше умереть!!! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 преобрела компас в специальном магазине и мне девушка сказала, что куда показывает белая стрелка туда и надо встать, только не знаю это достоверная инфа или нет Məndə olan məlumata görə (Məlumatı "Dini araşdırmalar mərkəzi"ndən almışam) sizin qeyd etdiyiniz kimi mağazalarda satılan "qiblənamə"lər şimal və cənub qütblərini göstərir. Əgər satıcı sizə ağ əqrəbin istiqamət üzrə olduğunu deyibsə ağ əqrəbin göstərdiyi istiqamətdən 27 dərəcə sağa dönməlisiniz. Amma bu məndə olan məlumatdır. Əgər qardaşlarda başqa bir məlumat varsa bildirsinlər. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ansar-ltd Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 Ассаламу Алейкум!У меня вот такой вопрос, если вам не трудно ответьте: Если человек целый день плохо себя чувствует (боли и недомагания), может ли этот человек в этот день молится 3 раза, т.е. аль-фаджр; аль-зохр и аль-аср; аль-магриб и аль-ишаа? Спасибо зарание Аллах сизден разы олсун! ne mojet. no on mojet soedinit tak naprimer citat zoxr v konce a asr v nacale. toje samoe i magrib i isha Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ansar-ltd Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 İrana ziyeret nece gun olur????? irana niye gedirsen Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ansar-ltd Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 İrana ziyeret nece gun olur????? Lady sen irana ticarete gedirsen yoxsa ziyarete? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ansar-ltd Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 namazin vaxtidir men getdim Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 Ассаламу Алейкум!У меня вот такой вопрос, если вам не трудно ответьте: Если человек целый день плохо себя чувствует (боли и недомагания), может ли этот человек в этот день молится 3 раза, т.е. аль-фаджр; аль-зохр и аль-аср; аль-магриб и аль-ишаа? Спасибо зарание Аллах сизден разы олсун! ne mojet. no on mojet soedinit tak naprimer citat zoxr v konce a asr v nacale. toje samoe i magrib i isha Во первых на форуме запрещено писать латиницей на русском. Пишите кирилицей на русском или латиницей на азери. Во вторых, не говорите того, чего не знаете наверняка. Пророк объеденял намазы когда хотел. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
SLeyla Опубликовано: 10 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 июля, 2008 Salam Aleykum!мой муж на прошлой пятнице,когда был в мечете,поинтересовался,у меня маленькая доченька и ему сказали,что пророк Мухамед(Мир Ему) buyurub,когда ребёнку исполнится 7 дней нужно дать имя ,постричь волосы и если это мальчик,то сделать сюннет,я спросила врача можно я постригу малышку,мне ответили нет,т.к.головка ещё очень мягкая,ответьти пожалуйсто как поступить правельно............ Цитата и зачем полюбил он меня.....забирая в плен ,полусонную без оружия... Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.