al-Fath Опубликовано: 11 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 11 июля, 2008 Salam Aleykum!мой муж на прошлой пятнице,когда был в мечете,поинтересовался,у меня маленькая доченька и ему сказали,что пророк Мухамед(Мир Ему) buyurub,когда ребёнку исполнится 7 дней нужно дать имя ,постричь волосы и если это мальчик,то сделать сюннет,я спросила врача можно я постригу малышку,мне ответили нет,т.к.головка ещё очень мягкая,ответьти пожалуйсто как поступить правельно............ Да, пророк так сказал, это сунна, мустахаб (желательно) а не ваджиб (обязательно). В вашем случае можете послушать врача, так как сегодняшние дети очень слабые. у многих черепное давление и Вы можете повредить ему. Пострижете когда голова окрепнет. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 11 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 11 июля, 2008 Ən çox camaat deyəndə ki, sən yəqin ki, əhli sünnə məscidlərini nəzərdə tutursan. "Şəhidlik", "İlahiyyat" məscidlərində olsam da ölçməmişəm, amma yəqin ki, onlar düz olar. Çünki onlar son bir neçə ildə tikiliblər. "Əbu Bəkr" məscidinin qibləsi də eləcə. Elə zahirdən baxanda onların bir qədər mayili durduqlarını görmək mümkündür (yəni düzdür). Amma tam yəqinə çatmaq üçün ölçə bilərsiniz. Həmçinin sizin alimlərin qiblə ilə bağlı fitvasını bilmirəm, bəlkə sizdə istənilən məscidin qibləsinə dayanmaq kafi hesab olunur və s. Düzünü desəm Şiə məsçidlərini də nəzərdə tutmuşdum, amma Allah razı olsun.. Mən biləni Camaat, İmam duran tərəfə durmaq kafidir.. Amma dəqiq bilmək və bildirmək gərək.. Allah razı olsun.. Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
SLeyla Опубликовано: 12 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 12 июля, 2008 Chox Sagolun,Allah razi olsun! Цитата и зачем полюбил он меня.....забирая в плен ,полусонную без оружия... Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 12 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 12 июля, 2008 (изменено) Əssalamu aleykum, qardaşlar. Sualım namaz vaxtı ilə bağlıdır. Bu gün əksərən əhalinin istifadə etdiyi namaz vaxtları xarici ölkələrin saytları vasitəsilə çevrilən vaxtlardır. Lakin bir dəfə "Karvan" jurnalı əlimə keçdi və orada Şamaxı rəsədxanası tərəfindən Azərbaycan üçün hesablanan vaxtlarla istifadə edilən vaxtlar arasında kəskin fərq görünür. Məsələn: İrandan çevrilən: Sübh- 04:38 Gün çıxır- 06:21 Zöhr- 13:46 Əsr- 17:44 Məğrib- 21:31 İşa- 22:39 Şamaxı rəsədxanası: Sübh- 04:54 Gün çıxır- 06:22 Zöhr- 13:50 Əsr- 18:56 Məğrib- 21:26 İşa- 23:09 Göründüyü kimi Sübh namazında 16 dəqiqə, Zöhrdə 4, Məğribdə isə 5 dəqiqə fərq edir. Bunlar isə namazın batil olması üçün kifayətdir. Hətta əhli sünnə üçün əsr namazında 1 saat 12 dəqiqə fərq yaranır! (Şiələr əsri öz fəzilətli vaxtında qılmaq istəsələr belə əgər fəzilətli vaxtdan tez olsa səhv etmirəmsə namazın batil olmasına səbəb olmaz. Çünki zöhrdən məğribə qədər əsr namazının əda vaxtı hesab olunur). Qeyd olunan cədvəli http://imamhuseyn.org/namaz.htm saytı da dəstəkləyir. Həmçinin http://www.namazvaxti.info/namaz.php saytı da. İndi hansı daha doğru hesab olunur? Bizim rəsədxana şərii ölçüləri dəqiq şəkildə nəzərə alır yoxsa ...? Изменено 12 июля, 2008 пользователем al-İslam Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseynli_E Опубликовано: 13 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 13 июля, 2008 al-İslam. Ayetullah Xomenei. Sual: 354. İİR-nın qeyri-islami ölkələrdə səfirliklər və konsulluqlarda böyük şəhər və mərkəzlərdə şəri vaxtları təyin etmək üçün bir cədvəl tərtib edilmişdir. Bu cədvələ nə dərəcədə etimad etmək olar? İkinci sual da budur ki, bu ölkələrin sair şəhərlərində nə etmək lazımdır? Cavab:: Əsas meyar mükəlləf şəxs üçün arxayınçılığın hasil olmasıdır. Amma əgər onun üçün bu cədvəllərin həqiqətə uyğun olması barədə etimad hasil olmazsa, vacibdir ki, ehtiyat etsin, şəri vaxtın daxil olmasına dair yəqinlik hasil olsun. Lenkerani: Məsələ: 742. İnsan vaxtın daxil olmasına yəqin edəndən, yaxud iki adil şəxsin vaxtın daxil olmasını xəbər verəndən sonra namaza başlaya bilər. Bu şərtlə ki, onların xəbərləri və şəhadətləri hissi olsun. Məsələn, şəhadət versinlər ki, şaxisin kölgəsi qısalıb axır həddə çatdıqdan sonra artmağa başlayıbdır. Vaxtı bilən və sözündən arxayanlıq hasil olan şəxsin azanı kifayətdir. Məsələ: 746. Əgər vaxtın daxil olmasını yəqin edib namaza başlasa və namaz əsnasında yenidən vaxtın daxil olub-olmamasında şəkk etsə namazı batildir. Amma namaz əsnasında vaxtın olmasına yəqin edib, qıldığı miqdarın vaxt daxilində olub-olmamasında şəkk etsə namazı səhihdir. Sistani: Məsələ 750: İnsan, yalnız vaxtın daxil olduğuna əmin olduğu və ya iki adil kişinin vaxtın daxil olduğunu xəbər verdikləri zaman, namaz qılmağa başlaya bilər. Hətta əmin olduğu təqdirdə, azan oxunması ilə və vaxtı bilən bir şəxsin sözü ilə kifayətlənə bilər. Цитата Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən, Görülməyən şeyləri, yektən görəsən! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 13 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 13 июля, 2008 bədduaya AMİN demək olar? Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
AZX Опубликовано: 13 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 13 июля, 2008 Такое мнение ,что,если человек делает намаз ,то как бы он, аллах адамыдыр,а что люди которые не делают намаз они кто ,уважаемый автор ,ответьте пожалуйста? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 13 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 13 июля, 2008 Такое мнение ,что,если человек делает намаз ,то как бы он, аллах адамыдыр,а что люди которые не делают намаз они кто ,уважаемый автор ,ответьте пожалуйста? Bu kəlimə səhvdir, İslamda dindarlar, Allah adamları, şeytan adamları olmur.. İslamda müsəlmanlar, kafirlər və münafiqlər olur və birdə tənbəllər olur ki, inanırlar, amma ibadət etmirlər.. Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 14 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 июля, 2008 Huseynli_E qardaşım çox sağ ol, Allah razı olsun. Mən daha çox istifadə olunan və İrandan çevrilən cədvəllərə daha çox etimad edirəm. Bilmək olmur ki, bizim rəsədxana hansı sxemlə işləyir. Allah razı olsun! Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseynli_E Опубликовано: 14 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 июля, 2008 Huseynli_E qardaşım çox sağ ol, Allah razı olsun. Mən daha çox istifadə olunan və İrandan çevrilən cədvəllərə daha çox etimad edirəm. Bilmək olmur ki, bizim rəsədxana hansı sxemlə işləyir. Allah razı olsun! Sən sağol! əcməin inşallah! Bizim rəsədxana olduğuna görə düzdür bilmək olmaz. İİRda bilinir ki İslam dövlətidir Цитата Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən, Görülməyən şeyləri, yektən görəsən! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 19 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 19 июля, 2008 Əssalamu aleykum, qardaşlar. Əmmar ibn Yasir, Miqdad, Salman Farsi, Bilal Həbəşi, Ənəs ibn Malik, İbn Abbas, Malik ibn Nüveyrə (Allah onlardan razı olsun!) kimi böyük səhabələrin həyatı haqqında məlumat ala biləcəyim adres bilirsinizmi? Məmnun olardım. Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lady72 Опубликовано: 20 июля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 20 июля, 2008 Salam, Eşidtim ki hədiyyə namazı da var O necə və hnsı şərtlərdə qılınır? Цитата я знаю, всё будет хорошо Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 6 августа, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 6 августа, 2008 Salam, Eşidtim ki hədiyyə namazı da var O necə və hnsı şərtlərdə qılınır? 3 gündür düşünürəm ki, bu xanım nəyi nəzərdə tutur.. Hədiyyə namazın özü deyil, onun savabıdır.. Adi namaz qılınır (nafilə) və sonda bunun savabını kiməsə, hədiyyə edir, onun üçün dua edirsən.. Bu cür Quran da oxunur.. Bu zaman da savabları hədiyyə edirsən, rəhmətə gedən insan üçün oxunulan Quran kimi.. Allahu Alim.. Allah amanında.. Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Aynu Shams Опубликовано: 8 августа, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 8 августа, 2008 Ассаламу Алейкум!У меня вот такой вопрос, если вам не трудно ответьте: Если человек целый день плохо себя чувствует (боли и недомагания), может ли этот человек в этот день молится 3 раза, т.е. аль-фаджр; аль-зохр и аль-аср; аль-магриб и аль-ишаа? Спасибо зарание Аллах сизден разы олсун! ne mojet. no on mojet soedinit tak naprimer citat zoxr v konce a asr v nacale. toje samoe i magrib i isha Во первых на форуме запрещено писать латиницей на русском. Пишите кирилицей на русском или латиницей на азери. Во вторых, не говорите того, чего не знаете наверняка. Пророк объеденял намазы когда хотел. А вы знаете? Приведите далил,на "когда хотел",пожалуйста. Цитата Когда у тех в бреду безумном, Кто отрицал Твои знаменья, И жаждал захватить высь неба, Согнутся не спросясь колени. Когда они свои поднимут, Как сажей мазанные лица Господь не дай в ряды их влиться... Все сказанные мной слова в адрес армян,касаются лишь некоей части "армянского общества",и не касаются мусульман среди них,а также тех,кто находится на пути Истины. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 9 августа, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 9 августа, 2008 Приведите далил,на "когда хотел",пожалуйста. Əssəlamu aleykum.. Bilmirəm azəricə anlayırsız ya yox, amma mən öz dilimdə yazım.. Hz. Muhamməd zamanında, Səhabə və Əhli Beyt zamanında namazın birləşdirilməsi olub, bu haqda daha geniş İmam Şafii fiqhində oxuya bilərsiniz.. Amma qısa olaraq İmam Abbasdan gələn bir hədis var, Ahli Sunna hədis toplusundan t. bilərsiz, bilənlər varsa, yazsın, amma: Ahli Sunna fiqhində İmam Şafii bunu (cihadda, məcburi hallarda) halal bilir.. Qalan 3 İmamda bu yoxdur.. Cəfəri məzhəbində isə namazın birləşdirilməsi halaldır.. Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
@Jenerik@. Опубликовано: 10 августа, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 августа, 2008 Salamun Aleykum Qardaslar Ve Bacilar! Menim deqiq melumatim yoxdur ki peyqemberimiz deyib oluye sure oxunmaz ama Qurani kerimde rast geldiyim bu ayeni size cattirmaqi ozume borc bilirem,eql sahibleri bunu qoy beyninde analiz etsinler.......! Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 16 августа, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 16 августа, 2008 Salamun Aleykum Qardaslar Ve Bacilar! Menim deqiq melumatim yoxdur ki peyqemberimiz deyib oluye sure oxunmaz ama Qurani kerimde rast geldiyim bu ayeni size cattirmaqi ozume borc bilirem,eql sahibleri bunu qoy beyninde analiz etsinler.......! ayəni yazmağı unutmusuz! Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Breaker Опубликовано: 31 августа, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 31 августа, 2008 Belə bir sualım var: Bildiyimə görə Ramazan ayında evdən çox uzaq yola gedirsənsə, Oruc tutmaq vacib deyil. Xahiş edirəm, kim bilirsə bu haqda, daha ətraflı yazsın. Bir də, əgər kiminsə imkani varsa, mənə Belqrad, Budapeşt və ya Buxarest şəhərlərinin üçünün birində olan vaxt cədvəlini (iftar vaxtı və sayr) deyəsiniz. Çünki, yaşadığım şəhərdə Məsçid yoxdur. Цитата Взятка - это "компенсация" за слабость человека. А.Захиди Тема "Что Вы думаете о юзере Breaker? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Bildiyimə görə Ramazan ayında evdən çox uzaq yola gedirsənsə, Oruc tutmaq vacib deyil. Xahiş edirəm, kim bilirsə bu haqda, daha ətraflı yazsın. Səfərdə (əgər səfər 10 gündən azdırsa) oruc tutmaq qadağandır. Yalnız səfərə çıxdığınız gün tuta bilərsiz, o da əgər zöhrdən sonra çıxırsızsa. Qayıdandan sonra mütləq qəzaları tutmaq lazımdır. Səfər, yaşadığınız yerdən 36 km uzaq olan yer sayılır. Bir də, əgər kiminsə imkani varsa, mənə Belqrad, Budapeşt və ya Buxarest şəhərlərinin üçünün birində olan vaxt cədvəlini (iftar vaxtı və sayr) deyəsiniz. Çünki, yaşadığım şəhərdə Məsçid yoxdur. Çətin. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Breaker Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Bildiyimə görə Ramazan ayında evdən çox uzaq yola gedirsənsə, Oruc tutmaq vacib deyil. Xahiş edirəm, kim bilirsə bu haqda, daha ətraflı yazsın. Səfərdə (əgər səfər 10 gündən azdırsa) oruc tutmaq qadağandır. Yalnız səfərə çıxdığınız gün tuta bilərsiz, o da əgər zöhrdən sonra çıxırsızsa. Qayıdandan sonra mütləq qəzaları tutmaq lazımdır. Səfər, yaşadığınız yerdən 36 km uzaq olan yer sayılır. Bir də, əgər kiminsə imkani varsa, mənə Belqrad, Budapeşt və ya Buxarest şəhərlərinin üçünün birində olan vaxt cədvəlini (iftar vaxtı və sayr) deyəsiniz. Çünki, yaşadığım şəhərdə Məsçid yoxdur. Çətin. Qəza hər gün üçün elə 1 gündür? yoxsa bir günün əvəzinə 2? Цитата Взятка - это "компенсация" за слабость человека. А.Захиди Тема "Что Вы думаете о юзере Breaker? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Scout Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Bildiyimə görə Ramazan ayında evdən çox uzaq yola gedirsənsə, Oruc tutmaq vacib deyil. Xahiş edirəm, kim bilirsə bu haqda, daha ətraflı yazsın. Səfərdə (əgər səfər 10 gündən azdırsa) oruc tutmaq qadağandır. Yalnız səfərə çıxdığınız gün tuta bilərsiz, o da əgər zöhrdən sonra çıxırsızsa. Qayıdandan sonra mütləq qəzaları tutmaq lazımdır. Səfər, yaşadığınız yerdən 36 km uzaq olan yer sayılır. Bir də, əgər kiminsə imkani varsa, mənə Belqrad, Budapeşt və ya Buxarest şəhərlərinin üçünün birində olan vaxt cədvəlini (iftar vaxtı və sayr) deyəsiniz. Çünki, yaşadığım şəhərdə Məsçid yoxdur. Çətin. Qəza hər gün üçün elə 1 gündür? yoxsa bir günün əvəzinə 2? Bəli, hər gün üçün 1 gündür. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lady72 Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Allah orucuuzu gebul etsin. Ramazan ayina aid olan dualari yazardiniz Цитата я знаю, всё будет хорошо Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Breaker Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Bildiyimə görə Ramazan ayında evdən çox uzaq yola gedirsənsə, Oruc tutmaq vacib deyil. Xahiş edirəm, kim bilirsə bu haqda, daha ətraflı yazsın. Səfərdə (əgər səfər 10 gündən azdırsa) oruc tutmaq qadağandır. Yalnız səfərə çıxdığınız gün tuta bilərsiz, o da əgər zöhrdən sonra çıxırsızsa. Qayıdandan sonra mütləq qəzaları tutmaq lazımdır. Səfər, yaşadığınız yerdən 36 km uzaq olan yer sayılır. Bir də, əgər kiminsə imkani varsa, mənə Belqrad, Budapeşt və ya Buxarest şəhərlərinin üçünün birində olan vaxt cədvəlini (iftar vaxtı və sayr) deyəsiniz. Çünki, yaşadığım şəhərdə Məsçid yoxdur. Çətin. Qəza hər gün üçün elə 1 gündür? yoxsa bir günün əvəzinə 2? Bəli, hər gün üçün 1 gündür. Çox sağ olun. Belə bir sualım da var, çox popular sualdı: əgər insan bütün günü yatır və iftara bir neçə saat qalmış oyanırsa, onun Orucu qəbuldur? Цитата Взятка - это "компенсация" за слабость человека. А.Захиди Тема "Что Вы думаете о юзере Breaker? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 2 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 2 сентября, 2008 Belə bir sualım da var, çox popular sualdı: əgər insan bütün günü yatır və iftara bir neçə saat qalmış oyanırsa, onun Orucu qəbuldur? Bəli, qəbuldu. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Breaker Опубликовано: 3 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 сентября, 2008 Hətta qəsdən gecəni yatmayıb, günortanı yatsa belə? Цитата Взятка - это "компенсация" за слабость человека. А.Захиди Тема "Что Вы думаете о юзере Breaker? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 3 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 сентября, 2008 Hətta qəsdən gecəni yatmayıb, günortanı yatsa belə? Bəli. Mən özümdə hərdən belə edirəm. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-İslam Опубликовано: 3 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 сентября, 2008 (изменено) Bir də, əgər kiminsə imkani varsa, mənə Belqrad, Budapeşt və ya Buxarest şəhərlərinin üçünün birində olan vaxt cədvəlini (iftar vaxtı və sayr) deyəsiniz. Çünki, yaşadığım şəhərdə Məsçid yoxdur. http://www.islamicfinder.org/world.php ünvanına daxil olub istədiyiniz ölkə və şəhər üçün namaz vaxtlarını götürün. Əgər şiə məzhəbindənsinizsə sübh namazına 11, məğrib namazına 17 dəqiqə əlavə edin (Yaxşı olar ki, ehtiyata əsasən bir az da gözləyəsiniz). Qeyd edim ki, imsak sübh namazının, iftar isə məğrib namazının vaxtıdır. Изменено 3 сентября, 2008 пользователем al-İslam Цитата «Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lady72 Опубликовано: 9 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 9 сентября, 2008 орудж айинын дуалары http://www.ihq.az/index.php?news=699 Цитата я знаю, всё будет хорошо Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Shotgun Опубликовано: 10 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 сентября, 2008 Очень часто в кондитерских изделиях используется алкоголь как ингредиент. Можно ли потреблять такие изделия (разные печенья, или мой ранее любимый тирамису... и т.д.) ? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Müctəba Опубликовано: 10 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 10 сентября, 2008 Очень часто в кондитерских изделиях используется алкоголь как ингредиент. Можно ли потреблять такие изделия (разные печенья, или мой ранее любимый тирамису... и т.д.) ? если это пищевой спирт, то да. если алкол, т.е. ром, техспирт и что то вроде этого нельзя Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Shotgun Опубликовано: 11 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 11 сентября, 2008 А какая разница между пищевым спиртом и остальными? Насколько я понимаю технически это одно и то же. (???) Противникии используют знамeнитый хадис что " Çoxu haram olanın azı da haramdır". А сторонники говорят что это сколько печенья надо сьесть чтобы опьянеть? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lady72 Опубликовано: 12 сентября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 12 сентября, 2008 В Коране не сказано ни чего о том что сколько раз в день надо совершать намаз. Я бы отела знать откуда и как мусульмане узнали о пятиразовой молитве Цитата я знаю, всё будет хорошо Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 4 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 4 октября, 2008 В Коране не сказано ни чего о том что сколько раз в день надо совершать намаз. Я бы отела знать откуда и как мусульмане узнали о пятиразовой молитве Пророк (меиб) сказал.. Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lady72 Опубликовано: 4 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 4 октября, 2008 В Коране не сказано ни чего о том что сколько раз в день надо совершать намаз. Я бы отела знать откуда и как мусульмане узнали о пятиразовой молитве Пророк (меиб) сказал.. а где можно прочитать о жизни Пророка. Если есть ссылка в нете прошу написть Цитата я знаю, всё будет хорошо Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ismi_NUR Опубликовано: 4 октября, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 4 октября, 2008 В Коране не сказано ни чего о том что сколько раз в день надо совершать намаз. Я бы отела знать откуда и как мусульмане узнали о пятиразовой молитве Пророк (меиб) сказал.. а где можно прочитать о жизни Пророка. Если есть ссылка в нете прошу написть Da vezde v lubom poiskovike pishi XADİSI ot Buxari ili ot koqo to eshe i chetay.. Цитата Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır.. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.