Перейти к содержимому

Чур меня ! Или Наши НЕрадости


aTomnaya

Recommended Posts

  • Ответы 50
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

В 16.07.2024 в 15:17, aTomnaya сказал:

 Духота страшная , всю ночь: то воду пить, то холодный душ , то свет 

      

Смачивайте холодной водой только запястья и шею. Частый Душ необязателен. Также если есть мятная настойка - продается в аптеках- ею хорошо массировать виски и кисти рук- 1 капли достаточно . Она и комаров хорошо отгоняет. Мокрые простыни на окна и двери неэффективны, я ради эксперимента пробовала так создать прохладу , оказалось это нерабочий совет из интернета

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

здравствуйте :wavey: Mehin

В 16.07.2024 в 09:50, Mehin10 сказал:

Вторую ночь младший просыпается от боли в икраx дефицит Вит и минералов исключен.


если проблемы исключены

может поза вo сне неудобная ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

5 часов назад, Веро сказал:

здравствуйте :wavey: Mehin


если проблемы исключены

может поза вo сне неудобная ?

Мама со мной по всем врачам с эти ходила 

Я мучалась страшно в детстве 

То говорила не хватает витаминов.

То спортом надо заняться 

То что расту и пройдет.

Честно, проходило не один год .

В итоге, вытирали Меновазином и  я хоть заснуть могла

Норма- это иллюзия. Что норма для паука, хаос для мухи 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 1 month later...

привет все 

я опять за советом

В 12.07.2024 в 15:08, Веро сказал:

купилa наконец хoлодильник

холодильник уже не работает

могу ли я по закону сдать его ?

и купить другой ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

33 минуты назад, Веро сказал:

привет все 

я опять за советом

холодильник уже не работает

могу ли я по закону сдать его ?

и купить другой ?

гарантия была? обращалась в магазин,что не работает? определили причину,почему не работает?

Эх вы, серость! Это же бубль-гум!©
 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Вот тебе выписка из Закона о Защите прав потребителей.

 

Maddə 7. Qüsuru olan mal satılarkən istehlakçının hüquqları

1.   İstehlakçı müqavilə və ya digər qaydalarla müəyyən olunmuş zəmanət müddəti ərzində aldığı malda qüsur və ya saxtalaşdırma aşkar edərsə, öz istəyinə görə satıcıdan və ya istehsalçıdan aşağıdakıları tələb etmək hüququna malikdir:

lazımi keyfiyyətli mala dəyişdirməyi;

satış qiymətini uyğun məbləğdə azaltmağı;

malın qüsurlarının icraçının (satıcının, istehlakçının) hesabına aradan qaldırılmasını və ya qüsurların aradan qaldırılması üçün istehlakçının və ya üçüncü şəxslərin çəkdiyi xərclərin əvəzinin ödənilməsini;

malın, həmin mala uyğun digər modelli (markalı, tipli və i. a.) mal ilə, dəyəri yenidən hesablanma şərti ilə əvəz edilməsini;

müqavilənin ləğv edilməsini və çəkdiyi zərərin ödənilməsini.

2.   Satıcı (icraçı) istehlakçıdan lazımi keyfiyyəti olmayan, malı geri götürməyə və bu maddənin birinci bəndində göstərilən istehlakçının tələblərindən birini yerinə yetirməyə borcludur.

İri qabaritli və ağırçəkili malların istehlakçıdan satıcıya (icraçıya) qaytarılması və dəyişdirilərək yenidən istehlakçıya çatdırılması satıcının (icraçının) hesabına həyata keçirilir.

3.   İstehlakçının malı dəyişmək tələbi mal olduqda dərhal yerinə yetirilməli, zərurət olduqda onun keyfiyyəti müvafiq tələb verilən andan 14 gün müddətində yoxlanılmalı və ya tərəflər arasında razılaşdırılmış müddət ərzində dəyişdirilməlidir.

İstehlakçının malı dəyişdirmək tələbi, mal olmadıqda müvafiq ərizənin verildiyi andan iki ay müddətində ödənilməlidir.

Göstərilən müddət ərzində malı dəyişdirmək mümkün olmadıqda, istehlakçı satıcı (istehsalçı) qarşısında bu maddənin birinci bəndinin ikinci, üçüncü, dördüncü və beşinci abzaslarında nəzərdə tutulmuş digər tələblərin yerinə yetirilməsini tələb edə bilər.

4.   Qüsurlu mal lazımi keyfiyyətli, eyni modelli (markalı, tipli və i. a.) mala dəyişdirilərkən qiymət dəyişərsə, istehlakçı qiymət fərqini ödəmir.

Qüsurlu mal lazımi keyfiyyətli, eyni əlamətləri olan, lakin başqa modelli (markalı, tipli və i. a.) mala dəyişdirilərkən qiymətlər dəyişdikdə, malın dəyəri göstərilən malın alındığı vaxt qüvvədə olmuş qiymətlər əsas götürülməklə yenidən hesablanır.

Müqavilə ləğv edildikdə, istehlakçı ilə hesablamalar mala qiymətlər artan hallarda eyni dərəcəli malların qiymətlərinin artması nəzərə alınmaqla, qiymətlər aşağı düşdükdə isə malın alındığı vaxt dəyəri əsas götürülməklə aparılır.

5.   İstehlakçıya keyfiyyətsiz qida məhsulu satılan halda, keyfiyyətsizlik məhsulun yararlılıq müddəti ərzində aşkar olunubsa, satıcı həmin məhsulu keyfiyyətli məhsula dəyişdirməli və ya məhsulun dəyərinin məbləğini qaytarmalıdır. [10]

Belə hallarda istehlakçı ilə hesablaşma bu maddənik 4-cü bəndində göstərilən qaydada aparılır.

6.   İstehlakçı malın qüsurunun əvəzsiz olaraq aradan qaldırılmasını tələb edərsə, qüsur 14 gün ərzində və ya tərəflərin razılığı ilə başqa müddətdə aradan qaldırılmalıdır.

İstehlakçının tələbi ilə satıcı (icraçı) məişət texnikasının və nəqliyyat vasitələrinin təmir edildiyi və ya dəyişdirildiyi müddət üçün ona əvəzsiz olaraq (evinə çatdırmaqla) oxşar mal verməlidir.

Təmir (dəyişdirmə), habelə malın qüsurlarının aradan qaldırıldığı və ya dəyişdirildiyi müddət üçün oxşar malı vermək tələbinin yerinə yetirilməsi (14 gün) ləngidildikdə satıcı (icraçı) istehlakçıya mal verməklə bir vaxtda, müəyyən edilmiş müddətin ötürüldüyü hər gün üçün ona malın satış qiymətinin bir faizi məbləğində dəbbə pulu ödəyir.

7.   İstehlakçının tələbinə, qəbz, mal və ya kassa çeki, zəmanət müddəti olan mallar üzrə isə texniki pasport və ya onu əvəz edən digər sənəd təqdim edildikdə baxılır.

Satıcı istehlakçıya mal satarkən ona qəbz, mal, kassa çeki və ya digər yazılı sənəd verməlidir.

İstehlakçı ona verilən texniki pasportu və ya onu əvəz edən digər sənədi itirərsə, onların bərpası qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada həll edilir.

8.   İstehsalçı istehlakçının mala olan iddiasını aradan qaldırmaq üçün satıcının sərf etdiyi xərcləri ödəməlidir.

9.   Azərbaycan Respublikasından kənarda istehsal olunmuş və ya vasitəçilərdən alınmış mallar barəsində bu maddənin birinci bəndində müəyyən edilmiş tələblər satıcının hesabına ödənilir.

10. Əgər satıcı, istehsalçı (onların funksiyalarını yerinə yetirən müəssisələr) malın qüsurlarının istehlakçı tərəfindən istifadə və ya saxlanma qaydalarının pozulması, üçüncü şəxslərin hərəkətləri və ya təbii fəlakət nəticəsində əmələ gəldiyini sübuta yetirərsə, istehlakçının bu maddədə nəzərdə tutulan tələbləri təmin olunmamalıdır.

İstehlakçı malın keyfiyyətinin yoxlanmasında şəxsən, yaxud öz nümayəndəsi vasitəsilə iştirak etmək hüququna malikdir.

Эх вы, серость! Это же бубль-гум!©
 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1 hour ago, Веро said:

привет все 

я опять за советом

холодильник уже не работает

могу ли я по закону сдать его ?

и купить другой ?

Как так, он же 100 лет должен работать

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1 час назад, Веро сказал:

привет все 

я опять за советом

холодильник уже не работает

могу ли я по закону сдать его ?

и купить другой ?

 

Добрый день. Где покупали? И когда? Гарантийный срок ещё действует? Сохранились ли чек магазина и гарантийный талон (или другой документ, где прописан срок гарантии).

Если ответы на третий и четвёртый вопросы положительные, то обращайтесь в магазин, оттуда вас направят в сервисный центр. Там либо починят, либо дадут справку, что товар ремонту не подлежит. По этой справке в магазине вам либо выдадут другой такой же холодильник, либо вернут деньги.

Жизнь - дар божий. А дарёному коню в зубы не смотрят.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

привет :wavey:

В 20.08.2024 в 14:13, Хамаль сказал:

Где покупали?

И когда?

Music Gallery, 11 июля

 

В 20.08.2024 в 13:06, intanella сказал:

гарантия была?

обращалась в магазин,что не работает

была

обращалась -сказали через 2 дня подойдут

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

3 минуты назад, Веро сказал:

привет :wavey:

Music Gallery, 11 июля

 

была

обращалась -сказали через 2 дня подойдут

 

Два дня не прошло?

Эх вы, серость! Это же бубль-гум!©
 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

8 минут назад, Веро сказал:

прошло :aggressor:

Пойди к ним,скажи,что будешь жаловаться в Антимонопольную службу. А потом прям через сайт антимонопольной службы напиши жалобу

Эх вы, серость! Это же бубль-гум!©
 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

2 минуты назад, intanella сказал:

Пойди к ним,скажи,

что будешь жаловаться в Антимонопольную службу

спасибо :flowers1: Intanella 

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

3 минуты назад, Веро сказал:

спасибо :flowers1: Intanella 

А что,надо Интанеллу ждать?А если бы её не было,так что сидели бы молча?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...