Перейти к содержимому

Ikiüzlü Imam - Qamət Süleymanov


Abbad

Recommended Posts

  • Ответы 186
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

. Bunu da qeyd edim ki, 4 məzhəbin imamları nə də sələfin salehin gedən insanların yolları heç biri hökumət başçısına qarşı çıxmamışdır

O sənin dediyin hakimlər tarixən şəriətlə hökm etmişdir.Yoxsa sən onları indikilərlə müqayisə edirsən?Hal-hazırda Allah subhanahu taalaya qarşı dəhşətli küfr ,cinayət edən hakimlərlə dediklərini bir edirsən?Amma sizin əqidənizə görə Yezidə qarşı çıxan imam Huseyn,Həccacı təkfir edən bəzi səhabələrdə xavaric olmuşdur?!Halbuki onlara xavaric heç kim demədi.Gətirdiyin ayə isə müsəlman hakimlərə aiddir.Heç olmasa təfsirinə bax!

Изменено пользователем ibn Teymiyye
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Alləmə İbni Bəttal Əl Qurtubi (Ölümü 1057/449) Buxarinin "Sahih" əsərini şərh etdi.

"Sizi Həbəşi bir kölə idarə etsə belə, dinləyin və itaət edin" « اسمعوا وأطيعوا وإن استعمل عليكم عبد حبشى » hədisini açıqlarkən dedi:

قال أبو بكر بن الطيب: أجمعت الأمة أنه يوجب خلع الإمام وسقوط فرض طاعته كفره بعد الإيمان، وتركه إقامة الصلاة والدعاء إليها، واختلفوا إذا كان فاسقا ظالما غاصبا للأموال

"Əbu Bəkr ibni ət Tayyib dedi: Ümmət icma etdi: İmam imandan sonra küfrə girsə, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk etsə, onu vəzifəsindən endirmək vacib olar, ona itaət eləməyin fərziyəti qüvvədən düşər. Fasiq, zalım olması və malları qəsb etməsi halında ixtilaf etmişlər."

Şərhil Buxari li İbni Bəttal:

15/229 (el. versiya)

Muslimin şarihlərindən Əbul Abbas Əl Qurtubi (578-656/1182-1258) “üsyanda itaət yoxdur” prinsipini açıqlayaraq bu üsyanın küfr olması halında müsəlmanların üzərinə nə düşür sualına gözəl bir cavab verir:



إن كانت تلك المعصية كفرًا : وَجَبَ خَلْعُه على المسلمين كلهم . وكذلك : لو ترك إقامة قاعدة من قواعد الدين ؛ كإقام الصلاة ، وصوم رمضان ، وإقامة الحدود ، ومَنَع من ذلك . وكذلك لو أباح شرب الخمر ، والزنى ، ولم يمنع منهما ، لا يختلف في وجوب خَلْعِهِ . فأمَّا لو ابتدع بدعة ، ودعا النَّاس إليها ؛ فالجمهور : على أنه يُخْلَع

“Bu masiyyət/üsyan bir küfr olarsa: bütün müsəlmanların üzərinə onu (xəlifəni) vəzifəsindən almaq vacibdir. Bunun kimi, əgər namazın qılınması, ramazan orucu, hədlərin tətbiqi kimi din qaydalarından/şüarlarından birini tərk edərsə, yerinə yetirilməsinə mane olarsa. Bunun kimi içki icməyi, zinanı sərbəst qılar və bunlara mane olmazsa, vəzifəsindən alınmasının vacibliyində ixtilaf yoxdur!

Bidət çıxarmasına və insanları buna çağırmasına gəlincə: cumhura (yəni alimlərin çoxuna) görə vəzifəsindən endirilər!”

Qaynaq:
Əbul Abbas Qurtubi: Əl Mufhim limə Uşkilə min Təlxisi Kitabi Muslim: 4/38


Alimlərin görüşü budur




Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

sualim ABDULEZIZ222 dir mene maraqlidir hansi delile esasen Qamet bu dovleti DarulIslam adlandirir.Diger qardashlarida yeqin ki bu sual maraqlandirar.Inshallah imkan verek ABDULEZIZ222 delilerini getirsin.

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qamətin nəsə dəlili var?"Azərbaycanda məscidlər açıqdır,əhalinin çoxu müsəlmandır" və s.və s.Amma bütün bunlar qalsın bir tərəfə.Yenə belə kimi "dəlil"lərlə bəzilərinin başını bişirə bilir.Ancaq bu adam SSRİ vaxtında Azərbaycanın darul-küfr olduğunu deyəndə etiraz edir.Maraqlıdı görəsən SSRİ dövründə Azərbaycanla məsələn Ukraynanın arasında nə fərq olub?(yəni dini baxımdan)

Изменено пользователем ibn Teymiyye
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

A ! Ayeden hokm chixarma ehliyyetini rebbin qamet mi verdi? Yoxsa sene bu "vergi" yuxuda verildi? Darul-Kufrdur deyenleri xavaric adlandirirsansa onda Berqin dediyi alimleri de xavaric adlandir. Eger yahudileshmemisense. O alimleri xavaric saya bilmezsen sen...chunki sen Allaha ve Rasuluna iman getirmedin...

Hedisde deyilir ki, eger o kafir olmazsa o soz onun ozune qayidar. Tekfir edilenler ise kafirdir, ve bunu biz alimlerin fetvalari ile isbat edirik...Elhamdulillah

Əs salamu aləykə. Əvvələ Ey hörmətli Abad, üləmalar tərəfindən verilən fitvalar ümumi hökm üçündür, Lakin siz onu xüsusiləşdirib xüsusi hökm ilə hökm verir siz. Buda böyük bir xətadır. Allah sizə hidayət versin. Amin. Mə əs salam.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əs salamu aləykə. Əvvələ Ey hörmətli Abad, üləmalar tərəfindən verilən fitvalar ümumi hökm üçündür, Lakin siz onu xüsusiləşdirib xüsusi hökm ilə hökm verir siz. Buda böyük bir xətadır. Allah sizə hidayət versin. Amin. Mə əs salam.

Va 'aleykessalam.

A kishi! Bu fetvalar emeli edenin hokmunu bildirir, sizin hakimlerinizi bundan istisna etmek uchun delil teleb olunar. Anlaman uchun komek edim. Namaz mominlere vacibdir. Bes qadinlar niye heyz vaxti namaz qilmirlar?!...chunki hemin vaxt namaz qilmagi haram eden nass vardir. Yeni namazin vacibliyi barede aye, heyz halinda namazi qadagan eden nassla (aye ve ya hedis) ile texsis edildi ve qadinlar hemin vaxti namaz qilmirlar. 

Yani ki, xususileshdirici bir delil olmadiqca umumi hokmlerle emel etmek vacibdir. Ve bu Dinin temel prinsiplerindendir. Bunu her agil sahibi qebul eder.

Ve belelikle,senin hakimlerinin ve rehberlerinin kafir sayilmamasi uchun, 

onlari bu fetvalardan istisna eden elave bir nass ve ya icma olmalidir. 

Изменено пользователем Abbad

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

an-nacm surasinin 3-cu ayesina gora Peygambar[sav] na deyirsa amal etmak lazimdir. Peygambar[savv] da sehabeler, konkret Omar[ra] haqqinda yuzlarla hadis naql edilib. buna qarshi chixanlar, konkretny kafirdir. vesselam.

Xeta etme ehtimali olan fezilet ve teqva sahibi Sehabelerden birine qarshi chiaxana kafir hokmu verdin...

Bes onlarla sherefli ayeni inkar eden, yuzlerle ayeye en azi qarshi chixan biririne niye kafir hokmu vermirsen???....Niye???...Senin yahudi olma ehtimalin gunden-gune boyuyur.

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Evvelki mesajimda yazdigim qayda barede kichik bir duzelish verirem.

"Amm" yeni hokmu umumi olan ayeni kimlerdense vazkechirmek uchun texsis edici "muxessis" bir delil teleb olunur. Bizim sozunu etdiyimiz mesele barede hokm ise "Mutleq" hokmdur. 

Bu hokmu teqyid etmek uchun ise, yene de nasslarda ve ya icmada "qeyd" olmalidir ve bele bir qeyd ise yoxdur. Vardir iddia eden delili getirsin.

قال القاضي عياض : أجمع العلماء على أن الإمامة لا تنعقد لكافر , وعلى أنه لو طرأ عليه الكفر انعزل , قال : وكذا لو ترك إقامة الصلوات والدعاء إليها , قال : وكذلك عند جمهورهم البدعة

Qadi İyad dedi: Alimlər bunun üzərində icma etdilər: “Kafir imamət vəzifəsini yerinə yetirə bilməz! Əgər onda küfr görülərsə (vəzifəsindən) uzaqlaşdırılar!”

Dedi: “Bunun kimi, namaz qılmağı və ona çağırışı tərk edərsə (uzaqlaşdırılar)”

Dedi: “Bunun kimi, çoxuna görə bidət səbəbilə də (uzaqlaşdırılar)” (Nəvəvi: Muslimin şərhi: 12/229)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

SELAM ALEYKUM. herkes bilir BAKI sheherinde mescidlerde bayramnamazindan yox hele cume namazindan gelen camaatdan deyirem.baxa bilersiniz isdeseniz. TEKCE EBU BEKIR MESCIDINE gelen muselmanlar butun shiye mescidlerine gelen muselmanlar toplansa bele EBU BEKIR mescidinde olan camaat qeder ola bilmir.1 tek cume mescidinde hele. BAYRAM namazlarinda dahada cox olur.sonra shehitlerin yanindaki mescitde de bunun kimidir.DEYIN GOREK sizlerde hansi mescidlerinizde bele cox adam olur cume namazinda hele.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Qamətin nəsə dəlili var?"Azərbaycanda məscidlər açıqdır,əhalinin çoxu müsəlmandır" və s.və s.Amma bütün bunlar qalsın bir tərəfə.Yenə belə kimi "dəlil"lərlə bəzilərinin başını bişirə bilir.Ancaq bu adam SSRİ vaxtında Azərbaycanın darul-küfr olduğunu deyəndə etiraz edir.Maraqlıdı görəsən SSRİ dövründə Azərbaycanla məsələn Ukraynanın arasında nə fərq olub?(yəni dini baxımdan)

Bele olmaz qardash Qameti bu meselede detekleyenlerin cavabini gozleyek baxaq gorek onlar ne deyir bu mesele baresinde.Suali ise bide tekrar edirem.Hansi sebebe Qamet burani Darul islam bilir?

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Azerbaycan islam diyaridir vesselam. ehalisinin aksariyyeti muselmandir. azanlar oxunur, mescidler var va davat gedir. bu aydindir ki, islam dovlati deyil. bu xevariclar islam dovlati ila islam olkasini qarishdirirlar. yaziqlar, zelillar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 3 weeks later...
Azerbaycan islam diyaridir vesselam. ehalisinin aksariyyeti muselmandir. azanlar oxunur, mescidler var va davat gedir. bu aydindir ki, islam dovlati deyil. bu xevariclar islam dovlati ila islam olkasini qarishdirirlar. yaziqlar, zelillar.

Sozunden bele cixir ki Ingilterede islam olkesidir :flowers1: ehalinin bir qismi muselman,mescidler var,azanlar oxuyur devet gedir :dr:)))

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hörmətli forum iştirakçıları. Bunu da qeyd edim ki, müasir olan xavariclər lənətillahi aleyhi bütün içtimaiəti kafir hesab edirlər. Hətta əgər ana, ataları namaz qılmırsa onları da kafir hesab edirlər. Mən başa düşə bilmirəm bunlar açıq aşkar ana, atalarına: “Kafir” deyirlər. Məgər Uca Allah kafiri və müşriki nəcis hesab etmirmi: “Ey iman gətirənlər! Həqiqətən də, müşriklər (nəcis olaraq) murdardırlar. Odur ki, özlərinin bu ilindən sonra Məscidulharama yaxınlaşmasınlar... (Tovbə, 28). Həmin müasir sayılan xavairiclər nəcisdirlər. Çünki ata analarına “Kafir” deyərək nəcisdən doğulublar. Bunu da qeyd edim ki, mən bura da heç kəsi təhqir etmirəm, sadəcə olaraq bu cür nəticələri iddia edənlərdən sonda belə bir nəticə qeyd olunur. Mə əs salam.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hörmətli forum iştirakçıları. Bunu da qeyd edim ki, müasir olan xavariclər lənətillahi aleyhi bütün içtimaiəti kafir hesab edirlər. Hətta əgər ana, ataları namaz qılmırsa onları da kafir hesab edirlər. Mən başa düşə bilmirəm bunlar açıq aşkar ana, atalarına: “Kafir” deyirlər. Məgər Uca Allah kafiri və müşriki nəcis hesab etmirmi: “Ey iman gətirənlər! Həqiqətən də, müşriklər (nəcis olaraq) murdardırlar. Odur ki, özlərinin bu ilindən sonra Məscidulharama yaxınlaşmasınlar... (Tovbə, 28). Həmin müasir sayılan xavairiclər nəcisdirlər. Çünki ata analarına “Kafir” deyərək nəcisdən doğulublar. Bunu da qeyd edim ki, mən bura da heç kəsi təhqir etmirəm, sadəcə olaraq bu cür nəticələri iddia edənlərdən sonda belə bir nəticə qeyd olunur. Mə əs salam.

basha dushmedim beyem momin insanin ata anasi kafir ola bilmez?Misal ucun senden iraq senin atan anan kafir ola bilmezlermi?

bura vaxti ila da islam dovleti olub.

Necenci esrde burda islam dovleti olub?

Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam.Men evveller Islamin butun terigetlerine vehhabilerede hemcinin hormetle yanashirdim.Ve hetta abu bekr meschidine de herden bir qedmishem.Amma sohradan menim vehhabilere olan munasibetim keskin olaraq deyishdi.Men indi onlari kafir ve yalanchi en yaxshi xalda ise aldadilmish hesab edirem.Munasibetimin bu cur deyishmeyin sebebi bir vehhabi kitabidi.Bu kitab abu bekr meschidin qarshisinda satilir.Kitabin deqiq adi yadimdan chihib amma bu kitab evlilik haqqindadi tehminen 100 sehife olar ve uzerinde gul shekli var.O kitabda peygember ve aishe adindan bele tehkiredici sheyler yazilibki kama sutra onun yaninda yalandi.Ve vehhabiler teze evlenen oglan ve gizlara ohumagi meslehet gorurler.Vehhabiler terefinden aldadilmish insanlarin gozlerin achmaq uchun men bu kitabdan bezi sheyleri size gostermek mecburam ne geder chetin olsada.Bu kitabda peygember eleyhisalam adindan xedis verilir guya er arvad arasinda cinsi elaqe zamani daldanda qabaqdanda caizdi.Estehfurulla.Sonra guya Aisheden xedis var ki guya o aybashi olanda peygember onun ayaqlarinin arasini eskiyle ortub eskinin ustunden ayaqlarin arasini ovushdururdu.Ve buna benzer o kitabda choxlu sheyler var.Kim inanmirsa gedib abu bekr meschidinin yanindan o kitabi ala biler.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Heqiqeten hemd ve senalar alemlerin Rebbi olan Allah ucundur. Biz yalniz Onu hemd edir ve yalniz Ondan komek dileyirik. Nefislerimizin sher'inden, pis emellerimizden Ona siginiriq. Allahin hidayete getirdiyini azdiran, azdirdigini da hidayete getiren tapilmaz. Men shehadet edirem ki, Allahdan bashqa Ilah ( Me'bud ) yoxdur ve yene de shehadet edirem ki, Muhammed (s.a.s.) Onun qulu ve Resuludur.

Haqq yolu ile gedenlere salam olsun [ Qur'an 20/47 ]

Maraqlidir ki, bir insan digerinin xetalari haqqinda danishanda hec olmazsa en azindan ozu mueyyen me'nalarda sehvler etmesin. Sen oz yazina fikir versen gorersen ki, yazilarinda istenilen qeder ( cercivede ) qrammatik sehvler var. Hem soz baximindan, hem de cumlenin qurulush baximindan. Mes :

1.

Allahin salaru salami olsun Alemlere rehmet olaraq gonderdiyi son nebisi Muhammedin ve onun ashabinin uzerine.

" Allahin salaru " bu sozu basha dushe bilmedim. Ve hemcinin bu cumlede fe'l ortada gelib, bu ise Azerbaycan qramatikasinda az gorunen bir sheydir ki, bele bir cumleni bedevice savadi olanlar qurashdirirlar.

2.

Abu-bakr mescidi sheyxinin yalanına ve bir neche sifete sahib olmasina shahid olun!

1-cisi " Abu-bakr mescidi sheyxinin " sozunde gor ne derecede sehvler buraxmisan. Hansi ki : " abu_Bakr mescidinin sheyxinin " ....... bax, bu cur yazmaliydin ! Bu yazdigin neyin ki, Azeribaycan qrammatikasina, hec ereb qrammatikasina bele uygun gelmir.

2-cisi " yalanina ve bir neche sifete sahib olmasina shahid olun ! " Burada sen tefsilati ile tanimadigin birisine mutleq hokm vermisen. Sene bele bir sualim olacaq : " Ehli_Sunne ne vaxt ferde mutleq hokm verir ( hansi shertler daxilinde ) ?!

3.

Artiq bu adama (?) inanib da ondan eqide, fiqh ve.s barede fetva isteyenere chox teeccub edirem.

Bu cumlenden aydin olur ki, sen Qametden eqide, fiqh ve.s bu kimi movzularda ne ise bilmediklerin haqqinda en azindan sorushmursan. Maraqlidir ki, bes sen goresen kimlerden sorushursan ve ya senin oz yazinda bildirdiyin kimi fetva alirsan ?!

4.

Bizze haqqi haqq, ve batili batil kimi gosteren Aziz ve Qahhar olan Rəbbimə sonsuz həmd edirəm...

" Bizze haqqi haqq, ve " ...... Burada " bizze " ne demekdir, basha dushmedim ?! Sonra " ve " baglayicisindan qabaq " , (vergul) " isharesini qoymagin gulmelidir.

Umumi me'na ____ senin yazilarindan bele bir neticeye gelmek olar ki, sen hele oz dilinde tam yaza ve belke de danisha bilmirsen. Senin kimilerine hele tezdir kimlerinse ferd olaraq xetasini beyan elemek ( dar cercivede ). Bu menim sene qisaca meslehetimdir, bir qardash kimi.

Изменено пользователем Jurnalist_I
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hörmətli forum iştirakçıları. Bunu da qeyd edim ki, müasir olan xavariclər lənətillahi aleyhi bütün içtimaiəti kafir hesab edirlər. Hətta əgər ana, ataları namaz qılmırsa onları da kafir hesab edirlər. Mən başa düşə bilmirəm bunlar açıq aşkar ana, atalarına: “Kafir” deyirlər. Məgər Uca Allah kafiri və müşriki nəcis hesab etmirmi: “Ey iman gətirənlər! Həqiqətən də, müşriklər (nəcis olaraq) murdardırlar. Odur ki, özlərinin bu ilindən sonra Məscidulharama yaxınlaşmasınlar... (Tovbə, 28). Həmin müasir sayılan xavairiclər nəcisdirlər. Çünki ata analarına “Kafir” deyərək nəcisdən doğulublar. Bunu da qeyd edim ki, mən bura da heç kəsi təhqir etmirəm, sadəcə olaraq bu cür nəticələri iddia edənlərdən sonda belə bir nəticə qeyd olunur. Mə əs salam.

Necə təhqir etmirsiz, axı edirsiz! Kim Sizə icazə verib onlara nəcis deyəsiz? Onlar da Sizi nəcis sayır, indi bir birinizə nəcis atmağa başlayacaqsız burda? Mən Sizə neçənci dəfədir ki, xəbərdarlıq edirəm, qaydalara riayət edin və heç kimi təhqir etməyin.

Siz əvvəla onların xəvaric olduğunu sübut edin, yoxsa onlarda Sizə vəhhabi deyəcək. Siz bununla razısız? Xəvariclər əlini də kafir sayırdılar, təkfirçilər isə belə demir. Onlar da Sizin kimi Qurana istinad edir və onunla hökm verirlər. Düzdür çox vaxt səhv edirlər, amma Siz də həmin səhvləri edirsiz!

Bəs Sizin əqidədə namaz qılmayan, zəkat verməyən kafir sayılmır? başqalarına niyə bunu irad tutursuz?

Deyirsiz ki, kafir və müşriklər nəcisdir. Siz ki, xristianları kafir, yani nəcis sayırsız. Bu halda niyə onlarla (qadınlarla) evlənməyi caiz bilirsiz?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam.Men evveller Islamin butun terigetlerine vehhabilerede hemcinin hormetle yanashirdim.Ve hetta abu bekr meschidine de herden bir qedmishem.Amma sohradan menim vehhabilere olan munasibetim keskin olaraq deyishdi.Men indi onlari kafir ve yalanchi en yaxshi xalda ise aldadilmish hesab edirem.Munasibetimin bu cur deyishmeyin sebebi bir vehhabi kitabidi.Bu kitab abu bekr meschidin qarshisinda satilir.Kitabin deqiq adi yadimdan chihib amma bu kitab evlilik haqqindadi tehminen 100 sehife olar ve uzerinde gul shekli var.O kitabda peygember ve aishe adindan bele tehkiredici sheyler yazilibki kama sutra onun yaninda yalandi.Ve vehhabiler teze evlenen oglan ve gizlara ohumagi meslehet gorurler.Vehhabiler terefinden aldadilmish insanlarin gozlerin achmaq uchun men bu kitabdan bezi sheyleri size gostermek mecburam ne geder chetin olsada.Bu kitabda peygember eleyhisalam adindan xedis verilir guya er arvad arasinda cinsi elaqe zamani daldanda qabaqdanda caizdi.Estehfurulla.Sonra guya Aisheden xedis var ki guya o aybashi olanda peygember onun ayaqlarinin arasini eskiyle ortub eskinin ustunden ayaqlarin arasini ovushdururdu.Ve buna benzer o kitabda choxlu sheyler var.Kim inanmirsa gedib abu bekr meschidinin yanindan o kitabi ala biler.

Əvvəla yaxşı olardı ki, bu forumda yazmaqdan qabaq onun qaydaları ilə tanış olaydız. Mən Sizə hələ ki, xəbərdarlıq edirəm, Əbu Bəke məscidinə gedənlərin hamısı vəhhabi deyil, ora sünnilərdə, şiələrdə gedirlər. Həmçinin orada olan sələfilərə (əgər özləri təsdiq etməsələr) vəhhabi demək forumda qadağandır! Bunu bir dəfəlik yadınızda saxlayın. Əks təqdirdə onlarda Sizə rafizi deyəcəklər.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Maraqlidir ki, bir insan digerinin xetalari haqqinda danishanda hec olmazsa en azindan ozu mueyyen me'nalarda sehvler etmesin. Sen oz yazina fikir versen gorersen ki, yazilarinda istenilen qeder ( cercivede ) qrammatik sehvler var. Hem soz baximindan, hem de cumlenin qurulush baximindan. Mes :

1." Allahin salaru " bu sozu basha dushe bilmedim. Ve hemcinin bu cumlede fe'l ortada gelib, bu ise Azerbaycan qramatikasinda az gorunen bir sheydir ki, bele bir cumleni bedevice savadi olanlar qurashdirirlar.

2.1-cisi " Abu-bakr mescidi sheyxinin " sozunde gor ne derecede sehvler buraxmisan. Hansi ki : " abu_Bakr mescidinin sheyxinin " ....... bax, bu cur yazmaliydin ! Bu yazdigin neyin ki, Azeribaycan qrammatikasina, hec ereb qrammatikasina bele uygun gelmir.

2-cisi " yalanina ve bir neche sifete sahib olmasina shahid olun ! " Burada sen tefsilati ile tanimadigin birisine mutleq hokm vermisen. Sene bele bir sualim olacaq : " Ehli_Sunne ne vaxt ferde mutleq hokm verir ( hansi shertler daxilinde ) ?!

3.Bu cumlenden aydin olur ki, sen Qametden eqide, fiqh ve.s bu kimi movzularda ne ise bilmediklerin haqqinda en azindan sorushmursan. Maraqlidir ki, bes sen goresen kimlerden sorushursan ve ya senin oz yazinda bildirdiyin kimi fetva alirsan ?!

4." Bizze haqqi haqq, ve " ...... Burada " bizze " ne demekdir, basha dushmedim ?! Sonra " ve " baglayicisindan qabaq " , (vergul) " isharesini qoymagin gulmelidir.

Umumi me'na ____ senin yazilarindan bele bir neticeye gelmek olar ki, sen hele oz dilinde tam yaza ve belke de danisha bilmirsen. Senin kimilerine hele tezdir kimlerinse ferd olaraq xetasini beyan elemek ( dar cercivede ). Bu menim sene qisaca meslehetimdir, bir qardash kimi.

Qardaş Siz bura qramatika dərsini keçməyə gəlmisiz? Dərslər pulludur?

Əvvəla forumun qaydaları ilə tanış olun, əsasən də 1.4 bəndi ilə, (istifadəçini müzakirə etmək qadağandır). Nə üçünsə heç kim qaydalarla maraqlanmır, amma reytinq alanda məni haqsızlıqda günahlandırırsız!

yaxşı olardı ki, Siz bunun yerinə 1-ci posta, "Qamətin yalanı"na cavab verəydiz!

Изменено пользователем al-Fath

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hörmətli forum iştirakçıları. Bunu da qeyd edim ki, müasir olan xavariclər lənətillahi aleyhi bütün içtimaiəti kafir hesab edirlər. Hətta əgər ana, ataları namaz qılmırsa onları da kafir hesab edirlər. Mən başa düşə bilmirəm bunlar açıq aşkar ana, atalarına: "Kafir" deyirlər. Məgər Uca Allah kafiri və müşriki nəcis hesab etmirmi: "Ey iman gətirənlər! Həqiqətən də, müşriklər (nəcis olaraq) murdardırlar. Odur ki, özlərinin bu ilindən sonra Məscidulharama yaxınlaşmasınlar... (Tovbə, 28). Həmin müasir sayılan xavairiclər nəcisdirlər. Çünki ata analarına "Kafir" deyərək nəcisdən doğulublar. Bunu da qeyd edim ki, mən bura da heç kəsi təhqir etmirəm, sadəcə olaraq bu cür nəticələri iddia edənlərdən sonda belə bir nəticə qeyd olunur. Mə əs salam.

Abduləziz,məsələləri qarışdırmaq lazım deyil.Sən burada sələfi dəvətini təmsil etdiyini iddia edənlərdən birisən.Çox gözəl.Fəqət sənin burda bəzi çıxışların bu dəvətin məlum müxaliflərinə bəhanə yaratmasın.Fəqət sənə nəsihətim və bəzi bildirişlərim olacaq.Səmimi qəbul et.Əgər sən də bunu mənə etsən məmnuniyyətlə qəbul edərəm.İnadkar olmaq lazım deyil.Bizdən də daha xeyirliləri xəta edibsə bizim inadkarlıq və təkəbbürlüklə 2 ayağımızı 1 başmağa dirəyib nədəsə israr etnəyimiz yaraşmaz.Üstəgəl sələfi-salihin yolunda olduğumuzu iddia ediriksə.Sənə eləcə də digər oxuyanlara bildirəcəklərim bunlardır ki günümüzdə təkfirdə ifrata varmış qruplar var.Bunu inkar etmirik.Amma sizin hər hakimiyyətdən,tağutdan vəs kimi əhəmiyyətli məsələlərdən danışnalra ucdantutma xəvaric,təkfirçi deməyiniz xətadır.Qardaş bunu istəyirsən qəbul et istərsən etmə.Lakin sizi adil olmağa dəvət edirəm.Guya elə təsəvvur yaradırsız ki bizlər hamımız namaz qılan valideynləimizə kafir edyirik.Bunu deyənlər ola bilər.Amma yenə deyirəm bəzi xarici əlamətləri olan təkfir qrupları var..Onların Azərbaycanda çox olmadığının qənaətindəyəm.Ən doğrusunu isə Allah bilir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Namaz qılmayanları təkfir etmək xəvariclik deyil.Sən dəlil gətirə bilərsənmi valideyn namaz qımayanla digər namaz qılmayanların arasında fərq nədir?Bəli Allahu-taəla müsəlmana valideynin üzünə ağ olmamağı əmr edib.Amma açıq küfrləri olan valideyni təkfir etməyin xəvariclik olduğuna aid dəlili olan dəyərli forum əhlindən varsa buyrsun gətirsin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Odur ki, özlərinin bu ilindən sonra Məscidulharama yaxınlaşmasınlar... (Tovbə, 28).

Görün indi Məscidülhərama,Kəbəyə kimlər girib -çıxırlar.Amerikaya bəddua edən imam Muheysini,Səud vətəndaşlığından imtina edən şeyx Zəhrani türməyə həbs edilirkən,müsəlman qatili Pərviz Bişərəflər və başqa tağutlar ora rahat daxil ola bilirlər.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əvvəla yaxşı olardı ki, bu forumda yazmaqdan qabaq onun qaydaları ilə tanış olaydız. Mən Sizə hələ ki, xəbərdarlıq edirəm, Əbu Bəke məscidinə gedənlərin hamısı vəhhabi deyil, ora sünnilərdə, şiələrdə gedirlər. Həmçinin orada olan sələfilərə (əgər özləri təsdiq etməsələr) vəhhabi demək forumda qadağandır! Bunu bir dəfəlik yadınızda saxlayın. Əks təqdirdə onlarda Sizə rafizi deyəcəklər.

Birincisi men o meschidde shie gormemishem.Ikincisi onlar onsuzda menim kimi esl muselmanlara rafizi deyirler.Uchuncusu eger fahisheni ish bashinda tutublarsa ve dord nefer shahid varsa vacib deyilki o oz gunahin etiraf edennen sonra ona zinakar deyilsin.Dorduncusu

men gorurem ki sen onlari mudafie edirsen hetta mene xeberdarliqda edirsen.Bele olan tegdirde men sizin forumuvuzda hech ishtirak etmek istemirem.Chox teessuf ki men gorduklerimi burda yazdim.Bu size serf elemir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sən зox sьrətli başladın.Gцrsənir цzьnь yığışdıra bilməmisən.Yoxsa tormoz işləmir?Necə yəni bəyəm 3-cь bir yerdə var?
Men tehkire kechmek istemirem amma lazim olsa bunu meharetle bacararam.Men sadece oz gozumle gorduyum kitab haqqinda size xeber verdim.O kitabda ele hele de yazilib "daldanda qabaqdanda caizdi".Bashga yerler haqqindasa oz alimlerinden sorush.Ozudeki bu ele bele cumle deyildi.Bu onlarin xedisleridi yani peygember aleyhissalam adindan guya deyilir.Mendede nifret oyadan mesh budur. Изменено пользователем Samir2007
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Men tehkire kechmek istemirem amma lazim olsa bunu meharetle bacararam.

Elə ona görə də bu səviyyədəsən.Subhənallah təhqir etməklə fəxr edir.Təhqir etmək möminin sifəti deyil.Zəiflik əlamətidir.Birdəki sənin kimilərin bizi təhqir etməsi heç nəyi dəyişməz.

Men sadece oz gozumle gorduyum kitab haqqinda size xeber verdim.O kitabda ele hele de yazilib "daldanda qabaqdanda caizdi".Bashga yerler haqqindasa oz alimlerinden sorush.Ozudeki bu ele bele cumle deyildi.Bu onlarin xedisleridi yani peygember aleyhissalam adindan guya deyilir.Mendede nifret oyadan mesh budur.

Sən darıxma.Heç mənim nə demək istədiyimi də başa düşməmisən.Qeyd etdiyin yerlərdən də cinsi əlaqə olmayandan sonra bəs hardan olur?Bizdə qadınla arxadan cinsi əlaqəyə girmək haram sayılır.Elə həmin yerlərdən alıb M.Salih əl-Münəccidin "Haramlar"kitabını oxusan bunu görərdin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Siz əvvəla onların xəvaric olduğunu sübut edin, Onlar da Sizin kimi Qurana istinad edir və onunla hökm verirlər.

Əvvəla vaxariclər Qurana istinad edərək deyirdilər “Hukum Allah” yəni hökm Allahındır. Şübhəsiz ki, hökm Allahındır. Lakin onlar hədlərini aşaraq əmirəl möminə yəni Əli (r.a) etiraz etdilər. Əli (r.a) xəlifə olaraq möminlərin başçısı idi. Amma xavariclər kimə etiraz etdilər hökumət başçısına. İndidə müasir xavariclər hökumət başçılarına yəni müsəlmanların rəhbərlərinə etiraz edərək onları kafir hesab edirlər. Buda xavariclərin əqidəsidir.

Bəs Sizin əqidədə namaz qılmayan, zəkat verməyən kafir sayılmır? başqalarına niyə bunu irad tutursuz?

namaz qılmasa da kafir sayılmır asi sayılır, çünki kim “Əşhədu ən lə iləhə illəllah. Əşhədu ənnə Muhammədən rasulullah” deyərsə zahirən müsəlman sayılır.

Deyirsiz ki, kafir və müşriklər nəcisdir. Siz ki, xristianları kafir, yani nəcis sayırsız. Bu halda niyə onlarla (qadınlarla) evlənməyi caiz bilirsiz?

Ey "al-Fath" sənə bu məsələ ilə bağlı cavab olaraq deyirəm: "Alləmə, Əbu Yusuf Əhli Kitabdan başqasının kəsdiyinin yeyilməyəcəyi haqda deyir:

وليس أهل الشرك من عبدة الأوثان وعبدة النيران والمجوس فِي الذبائح والمناكحة عَلَى مثل ما عليه أهل الكتاب ، لما جَاءَ عن النبي صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي ذلك وهو الذي عليه الجماعة والعمل ، لا اختلاف فيه

قَالَ:

[260]

حَدَّثَنَا قيس بن الربيع الأسدي عن قيس بن مسلم الجدلي عن الحسن بن محمد قَالَ: صالح رَسُوْل اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مجوس أهل هجر عَلَى أن يأخذ منهم الجزية غير مستحل مناكحة نسائهم ولا أكل ذبائحكم.

“Nəbidən – sallallahu aleyhi və səlləm – bu mövzuda gələn (hədislər) səbəbilə, bütpərəstlərdən, atəşpərəst və məcusilərdən olan şirk əhli, kəsim və qadınlarıyla nigahlanması mövzusunda Əhli-Kitab kimi deyillər. Bu camaatın (alimlər camaatı) üzərində olduğu görüşdür və tətbiqat da buna görədir. Bunda ixtilaf yoxdur.

(Hədis 260) Bizə Qeys ibni Rabia Əl Əsdi, Qeys bin Muslim Əl Cadəlidən, o da Hasən bin Muhamməddən belə dediyini rəvayət etdi:

Rəsulullah – sallallahu aleyhi və səlləm – Hicr Məcusiləriylə - onlardan cizyə alınması, lakin qadınlarıyla evlənilməsinin halal olmaması və kəsdiklərinin yeyilməməsi şərtilə müqavilə bağladı.”

Qaynaq: Əbu Yusuf: Kitabul Xarac: 1/169

Hənəfi fəqihlərindən İbrahim bin Muhəmməd Əl Hələbi Əl Hənəfi (vəfatı 1549) “Multəqa Əl Əbhur” adlı əsərində bu barədə belə dedi:

تحل ذبيحة مسلم و كتابي ذمي او حربي و لو إمراة او صبيا او مجنونا يعقلان او اخرس او اقلف

لا ذبيحة وثني او مجسي او مرتد او ترك التسمية عمدا فان تركها ناسيا تحل

“Müsəlmanın, zimmi və ya hərbi olan Əhli-Kitabın kəsdiyi halaldır. Qadının, ağlı kəsən uşağın, dəlilin, dilsizin və sünnətsizin kəsdiyi də yeyilər.

Bütpərəst, Məcusi, Mürtəd və “Allahın ismini” zikr etməyi qəsdən tərk edənin kəsdiyi yeyilməz. Unudarak tərk edərsə halaldır.”

Qaynaq: Muhəmməd Əl Hələbi: Multəqa Əl Əbhur: Kitabuz Zəbaih.

Mə əs salam.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Deyirsiz ki, kafir və müşriklər nəcisdir. Siz ki, xristianları kafir, yani nəcis sayırsız. Bu halda niyə onlarla (qadınlarla) evlənməyi caiz bilirsiz?

Əvvəla bunu ayə əmr edir. Bunu yazmağın ilə ey "al-Fath" ayəni inkar edirsən. Ümumi şəkildə Maidə suəsinin 5-ci ayəsini sizin əqidəniz inkar edir: "Bu gün pak nemətlər sizə halal edilmişdir. Kitab əhlinin yeməkləri sizə, sizin yeməkləriniz isə kitab əhlinə halaldır. Möminlərin, həmçinin sizdən əvvəl kitab verilmişlərin (yəhudilərin və xaçpərəstlərin) azad və ismətli (özlərini zinadan və nəfslərini haram şeylərdən qoruyan) qadınları mehrlərini verdiyiniz, namuslu olub zina etmədiyiniz və aşna saxlamadığınız təqdirdə (evlənmək üçün) sizə halaldır. İmanı dananın bütün işləri boşa çıxar və o, axirətdə zərər çəkənlərdən olar!" (Maidə, 5). Mə əs salam.

Изменено пользователем ABDULAZİZ222
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...