haris Опубликовано: 6 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 6 февраля, 2008 bela chixir ki, size serf edan hadislar sehihdir, serf etmayanlar sehih deyil? sen bela demakla hemin ravini yalanchiliqda ittiham etdiyinizin farqindasiz? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
uuou Опубликовано: 7 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 7 февраля, 2008 bela chixir ki, size serf edan hadislar sehihdir, serf etmayanlar sehih deyil? sen bela demakla hemin ravini yalanchiliqda ittiham etdiyinizin farqindasiz? Salam! Qulaq as,selef: Nece olur Imam emir el muminun Hz.Ali (e)-nin mubarek xutbelerini Nehcul-balagada qoruyub saxlayan raviler yalanci olur,amma senin dediyin o sehabenin baresinde gic-gic soz deyen ravi muqeddes olur,dogru olur?? Sen Allah usaq-usaq sozleri terk ele! Qaldi ki mohur baresinde bir de gorum,Islam Peygemberi (Allahin salavat ve salami olsun ona ve onun ailesine) en cox secdeni neyin uzerine edirdi? Torpaq ya xalcanin? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
safiqu Опубликовано: 9 февраля, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 9 февраля, 2008 bela chixir ki, size serf edan hadislar sehihdir, serf etmayanlar sehih deyil? sen bela demakla hemin ravini yalanchiliqda ittiham etdiyinizin farqindasiz? Ay kishi rasulillah(s) bu ishi edib ya yox.Bu ibn-teymiyye sizi lap cashdirib. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
MeysemTemmar Опубликовано: 9 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 9 февраля, 2008 1-Əhli-beyt məzhəbi ardıcıllarının fikrincə, namazda səcdə, yerə (torpağa, daşa və s.) və yaxud yerdən çıxıb yeməli (və geyinməli) olmayan şeylərə edilməlidir. Onların daha üstünü isə torpaqdır. Çünki, səcdə etmək Allah qarşısında kiçilmək və ona hədsiz dərəcədə təzim göstərmək deməkdir. Namaz qılan insan özünün ən şərəfli üzvü olan alnını torpaq üzərinə qoymaqla məbuduna nəhayətsiz bəndəliyini göstərir. 2-Əhli-beyt məzhəbi ardıcılları möhürə səcdə etməyi, İslam peyğəmbərinin (s) və ilkin müsəlmanların torpağa, daşa və həsirə səcdə etmələri ilə əlaqələndirirlər. Məlum olduğu kimi o zaman ev və məscidlərin döşəməsi daş və torpaqdan olmuş, bə`zən isə üzərinə həsir sərilmişdir Bəzi yerlərdə mövcud olan qoyun dərisinədən isə oturmaq üçün istifadə edilirmiş. Təbii ki, belə bir şəraitdə möhürə ehtiyac duyulmamış və yerdə olan torpaq, daş, qum və həsir üzərində səcdə edilmişdir. Lakin, zaman ötdükcə bütün məscid və mənzillərin döşəmələri üzərinə pambıq və yun xalılar, palazlar sərilmiş və səcdə məsələsi problemə çevrilmişdir. Məhz buna görə də Əhli-beyt məzhəbi ardıcılları bir qədər pak torpağı möhür formasında düzəldib, namaz qılarkən onun üzərinə səcdə edirlər. Onlar bununla həm torpağa səcdə edir, həm də namazın lazımi şərtlərindən biri kimi, səcdə yerinin paklığına yəqin etmiş olurlar. 3-Əhli-beyt məzhəbi ardıcılları bu iddialarını subut etmək üçün Əhli-beyt imamlarından (ə) nəql olunan çoxlu hədislərə istinad edir və inanırlar ki, Peyğəmbər və onun səhabələri də daş və torpağa səcdə etmişlər. Biz burada yalnız təsdiq üçün Əhli-sünnə mənbələrində mövcud olan bəzi hədisləri göstərmək istəyirik. Bu hədislərlərdə Peyğəmbər (s) və səhabələrin necə səcdə etmələri bəyan olunmuş, paltar və əmmamənin bir hissəsinə səcdə etmək qadağan edilmişdir: A-Əhməd ibn Hənbəl öz «Müsnəd» kitabında belə rəvayət edir: «Cabir ibn Abdullah əl-Ənsari deyir: "Mən Peyğəmbərlə (s) birgə Zöhr namazını qılırdım. Hava isti olduğundan yerdən bir ovuc xırda daş götürür və soyutmaq üçün onu bir ovcumdan o biri ovcuma qoyurdum. Sonra həmin daşları qarşıma qoyub səcdə edirdim».Əl-Müsnəd, 2/327 Aydın məsələdir ki, əgər yerdən başqa bir şeyə səcdə etmək düzgün olsaydı, Peyğəmbərin (s) əhabələri də öz paltarlarına səcdə edər və isti daşları soyutmaq üçün bu qədər əziyyət çəkməzdilər. B-Rəvayət olunmuşdur ki, Peyğəmbər (s) səcdə edən zaman əmmaməsini alnının üstündən yuxarı çəkərdi. Ət-Təbəqatul-kubra, 1/151 C-Abdullah ibn-Abbas deyir: «Peyğəmbər (s) həsir üzərinə səcdə edirdi». Əl-Müsnəd, 1/269 Həmçinin, bu sözü təsdiq edən rəvayətlər, Ənəs ibn Malik, Ayişə, Ümmü Sələmə, Məymunə, Ümmü Səlim və Abdullah ibn Ömərdən də nəql olunmuşdur. Əhli-beyt məzhəbi ardıcıllarının bu barədə fikri ilə tanış olduqdan sonra iki məsələyə diqqət yetirmək lazımdır: 1.Əhli-beyt məzhəbi ardıcıllarının fikrincə, səcdə yalnız yerə olmalıdır. Əhli-sünnə məzhəbi isə yerdən əlavə paltar, xalça və s. şeylərə də səcdə etməyi düzgün hesab edirlər. 2. Bütün müsəlmanlar səcdəni aləmlərin Rəbbi üçün sonsuz təzim və ehtiram əlaməti kimi başa düşürlər. Buna görə də xalça və səccadəyə səcdə etmək onlara ibadət etmək sayılmadığı kimi, möhürə (daha doğrusu möhür üzərində) səcdə etmək də ona ibadət etmək sayıla bilməz. Sadəcə olaraq, namaz qılan insan alnını möhür üzərinə qoyaraq yenə də Allah üçün səcdə etmiş olur. Deməli, möhürə səcdə etməklə möhür üçün səcdə etmək arasındakı böyuk fərqə diqqət yetirmək lazımdır. وَ السَّلاَمُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى “Doğru yola tabe olanlara salam olsun” Цитата Кто боится нападок на свои убеждения, то сам сомневается в них. У. Филлипс Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 14 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 14 февраля, 2008 Sefiqu qardashla menim sualima niyese bu qeder vaxt kechdiyine baxmayaraq helede cavab vermirler goresen niye? sualimiz bele idiki,ombaya secde etmek bidetini hansi hedsile halalashdirirsiz ombaya secdenin bidet olmagini qebul edibler deye? Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
safiqu Опубликовано: 17 февраля, 2008 Автор Жалоба Share Опубликовано: 17 февраля, 2008 qardsh sen bilirsen kimi lenetleyirsen? ibn Teymiyye hele ixlas suresini 450 sehife tefsir edib. hech olmasa onun elmine hormet goster. shielere dushmen olub deya onu pislemeye haqqiniz yoxdur. butun islam alimleri shieliyi batil hesab edir, indi nedir, hamisi pisdir? Ибни Теймиййа кимдики багам? Онун созлеридир ки Имаам Хусейн гарак джихад еламайайди чунки йезид халифе иди. Ибни теймиййа чашмыйыб о гатыглайыб. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 17 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 февраля, 2008 shielerin maqazinleri var; Nizami metrosunun yaninda. orda namazometrler satilir, ustunde de mohur. necha sacda etdiyini, nechanci rikatda oldugunu gosterir. qoyurlar qabagina va ona secde edirler. goresen buna ne delilleri var? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ALLAME Опубликовано: 17 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 17 февраля, 2008 ustunde de mohur. 1- Mohure (torpaga) secde haramdi? Harda buyurulub? 2- Belkem Peygember(s) alnini chirkin kavrolite qoyub? P.S. haris helelik siz terefden shielere qarshi kin, nifret ve "atmacalardan" bashqa hechne gormurem. Bezmediz? Yalan ve bohtani kichik gunah sayirsiz? Ilk once baxin Kime qardashi gunah ishletmisiniz. Цитата "Every day is 'Ashura and every land is Kerbala" Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 18 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 февраля, 2008 shielerin maqazinleri var; Nizami metrosunun yaninda. orda namazometrler satilir, ustunde de mohur. necha sacda etdiyini, nechanci rikatda oldugunu gosterir. qoyurlar qabagina va ona secde edirler. goresen buna ne delilleri var? Dəlil odur ki, sizin əqidəyə görə hətta peyğəmbər rəkətlərin sayını yadından çıxarıb və camaat namazında dörd rəkətin yerinə iki rəkət qılıb. əgər peyğəmbər bu cür səhv edirsə, onda yazığ camaat nə etsin, axı onların arasında qocalar da var ki, onların yaddaşı yaxşı deyil. Buna görə də bu cür alətlərdən istifadə edirlər! Vəs Salam. Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
al-Fath Опубликовано: 18 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 февраля, 2008 al-fath, sen menim sualima cavab vermadin axi. mutevatir hedislere gore Peygambar [sav] devenin ustunde namaz qilib. demali mohursuz qilib da. Mən sizin sualınıza #48 postda cavab vermişəm! Цитата Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/ Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 18 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 февраля, 2008 bela aletler chox duzeldilse, ona sehv secdesi va bashqa sunnetler lazim olmayacaq. o maqazinlerde iransky tesbehlar da satilir. 9999-a qeder zikr edirsen. balaca sheydi, knopkasi da var. :loool: :loool: Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 18 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 февраля, 2008 O tesbehleri Kitay buraxiri. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 26 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 26 февраля, 2008 haris bes size neca delil getirek? sizle bacarmaq mumkun deyil herden duz soz deyirsen ha? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
haris Опубликовано: 26 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 26 февраля, 2008 nardarani duz soza na deyasan? sizinla ancaq ibn Teymiyye bacarib vaxtila. reddiye yazib size. size o tersin adin da qoyub. siz ne oz kitablarinizi, ne de bizimkileri qebul edirsiz. size ne serf edirse onu qebul edirsiz. alimleriniz de bu curdur. sherrinizden siginiriq. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ALLAME Опубликовано: 26 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 26 февраля, 2008 nardarani duz soza na deyasan? sizinla ancaq ibn Teymiyye bacarib vaxtila. Neyneyib? Ibni Teymiyye kimdir ki muselmanlarnan "bacarsin"? Ibni Teymiyye'ye bizden savayi hele, onun oz dovrunun alimleri reddiye kitablari yaziblar. Meselen: Sheyx Sefiyyeddin Hindi Urmevi ve Sheyx Shahabuddin. Yoxsa boyuk aliminiz Sheyx Teqiyyeddin Subki'nin Ibni Teymiyyenin eleyhine yazdigi : "Shifaus-sigam fi ziyareti xeyril-enam" ve "Eddur-retul-muziyye fir-reddi ela Ibni Temiyye" kitablarini unutmusuz? Helem, Henbeli mezhebinin meshhur alimi Zehebi'nin Ibni Teymiyye'ye yazdigi boyuk bir mektubu demirem. Zehebi Ibni Teymiyye'ye necede gozel buyurub : "Meger cahilliyetden el chekib tovbe etmeyin vaxti chatmayibmi? Bil ki sen omurunun 7-ci onilliyine gedem qoymusan, ecelin yaxinlashib. Allaha and olsun, guman etmirem ki, sen olum haqqinda dushunusen ... Guman etmirem ki, sen menim oyud nesihetime qulaq asasan .. Dost oldugum halda menimler bele davranirsansa , onda dushmenlerinle ne edeceksen? .. " (Tekmiletus-seyfis-seqil / seh. 109-192) ve s. Haris qardashim, en maraqlisi bilirsen nedir? Ibni Teymiyyenin en yaxin shagirdi olan - Ibni Qeyyum bele onun bir neche fikirini gebul etmeyib muellimiynen mubarizeye qalxmishdi. Inanmirsansa, Ibni Qeyyumun "Erruh" adli kitabina nezer yetire bilirsen. Zennimce bu geder bes eder. Bizim alimlerimiz Ibni Teymiyye'nin kitablarina qarshi onlarla tutarli reddiye kitablari yaziblar. Chox uzaga getmiyek. Ibn Bazin shagirdi olan boyuk alim Isam Imad, shieliyi gebul edennen sonra Ibni Teymiyye'ye chox guclu reddiye kitabi yazmishdir. Bu kitab hal-hazirda rus diline tercume olunmaqdadir. Qardashim, bir-az teesubkeshliyden uzaq olub heyata real bax. Vallahi bu chox vacibdi. Bu insan Yezid(L) kimi eclaf, biqeyret, sherabxor, minlernen insani qetle yetiren (bu insanlarin ichine Peygember(s) shebeleri, nevesi Imam Huseyn(a) ve onun aileside daxildir) - bir insana boyuk hormet qoyub ve Yezide(L) lenet emeyin caiz olmadigini vurgulayib. Indi men adi bir insan, adi bir bende, Allahin qulu Qurana zidd chixib bele bir insani feziletli samiym? Ne var- ne var Ibni Teymiyye adli bir shexsin ona simpatiyasi olub? Haris, sadece fikirlesh. Hami bir defe dunyaya gelirir ve saleh emmelirnen Allah huzuruna getmek isteyir. Ozun uchun gotur-qoy ele, chunki Gurani Kerim buyurdugu kimi hech en yaxin insanin sene komek ola bilmeyecek, her kes yalniz ozude cavabdeh olacaq. Dushunursen ki, men sene ziyan bir shey meslehet gorecem? Qardashim, Allaha and olsun yalniz xeyrive yaziram ve hech zerre gederde "copy-paste" ishletmedim. Inshallah, Meni anlamaq umudu ile. Assalam Aleykum! Цитата "Every day is 'Ashura and every land is Kerbala" Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 27 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 27 февраля, 2008 nardarani duz soza na deyasan? sizinla ancaq ibn Teymiyye bacarib vaxtila. reddiye yazib size. size o tersin adin da qoyub. siz ne oz kitablarinizi, ne de bizimkileri qebul edirsiz. size ne serf edirse onu qebul edirsiz. alimleriniz de bu curdur. sherrinizden siginiriq. Ibn Teymiyyenin ozunu adam yerine qoyan olub ki? Hindistan'ın büyük alimlerinden allâme Muhammed Abdurrahman Silhetî, 1882 senesinde basılan kitabında şöyle diyor: İbni Teymiyye, Vehhabîlerin büyüğü ve öncüsüdür. O şeyh-ül-islam değil, bid'at ve âsâm, yani sapıklık ve günahlar şeyhidir, önderidir. Vehhabîlerin bozuk itikadlarından ilk konuşan odur. Ve aslında, bu bozuk, sapık fırkayı ortaya çıkaran odur. Zamanından Sultan ikinci Mahmud Han zamanına kadar, zikri ve akideleri gizli kaldı. Sultan ikinci Mahmud Han zamanında, Yemen tarafından [Necd'den] Muhammed bin Abdülvehhab isminde biri zuhur etti. İbni Teymiyye'nin ölümü ile yok olan, üzeri örtülen ve İslam memleketlerinde eli kolu bağlı olan bozuk itikadları körükleyip ortaya çıkardı. Yeni bir din yolu tuttu. Ehl-i sünnet vel-Cema'at mezhebine uymayan bir bid'at kampı teşkil etti. (Seyf'ül Ebrar, s.26) Hindistanlı Ehl-i sünnet alimlerinden Mevlana Muhammed Fadlurresul 1849 senesinde telif ettiği eserinde şöyle diyor: Biliniz ki bu İbni Teymiyye bed mezheb [yolu kötü], nefsine mağlup, Ehl-i sünnetten hariç bir kimsedir. Allahü teala için cihet [yön] söylenir dedi. İmam-ı Sübkî ona reddiye yazdı. Tabakat-ı Sübkî'de bunlar anlatılmaktadır. Sonradan çıkan bu fırkanın [Vehhabilerin] onunla çok uygunlukları ve ilgileri vardır. (Tashih'ül Mesail, s.44) İbni Teymiyye'nin Mü'min suresinin 36-37. ayetlerinde geçen Fir'avn'a ait bir sözü delil olarak öne sürerek Allahü teâlâ için cihet isnad ettiği anlaşılıyor: (Fir'avn, Ey Haman, bana yüksek bir kule yap; belki göklerin yollarına erişirim de Musa’nın Tanrısı’nı görürüm! Doğrusu ben onu, yalancı sanıyorum, dedi. Böylece Fir'avn’a, yaptığı kötü iş süslü gösterildi ve yoldan saptırıldı. Fir'avn’un tuzağı tamamen boşa çıktı.) [Mümin 36/37] İbni Teymiyye'nin çağdaşı olan Ahmed b. Yahya el-Küllabî diyor ki: "Keşke bilseydim, İbni Teymiyye Fir'avn'un bu sözünden Allahü teâlânın göklerin ve Arşın üzerinde olduğunu nasıl anlamıştır? Fir'avn (Musa'nın Allah'ı göklerdedir) dememiştir. Haydi Fir'avn'un dediğinden böyle anlaşıldığını farzedelim. Peki İbni Teymiyye, nasıl Fir'avn'un zannıyla istidlal eder? ...Demek ki İbni Teymiyye'nin, bu ayetten anladığı mana ve Allah'a cihet olduğuna dair itimad eylediği delil, Fir'avn'un görüşüne göredir. Akidesinde itimad ettiği delil Fir'avn'un zannettiği şey olup o Fir'avn inancının kurucusudur." (Bera’atü’l-Eş’ariyyin min Akaidi’l-Muhâlifin, s.120-121.) Büyük alim Yusuf-i Nebhanî diyor ki: "Fir'avniye ismine hak kazanan, Allah'a cisim nisbet etmekte, benzetme yapmakda ve yön isnad etmekte Fir'avn'a muvafık kanaate sahip bulunan Haşviye taifesidir. Yoksa, noksan sıfatlardan münezzeh bulunan Allahü teâlâyı bu gibi şeylerin tamamından tenzih eden Ehl-i sünnet vel-cemaat topluluğu değildir." (Şevahidü'l-Hakk, s.223) Kâdızade Ahmed Efendi, İmam-ı Birgivî’nin kitabının şerhinde şöyle diyor: “[Allahü teâlâ] Gökte ve yerde değildir, mekândan münezzehdir. ..Mekân ve zaman O’nun şanına muhaldir. ..Sağda, solda, önde, arkada, üstte ve altta değildir....Allahü teâlâ cisim ve cismanî olmakdan münezzehdir. Bir tarafda [cihette] olmaktan da münezzehdir. ..İbni Teymiyye ve yolundakiler, Allahü teâlâ üst taraftadır dediler.” (Birgivî Vasiyetnamesi Şerhi, s.24). Hafız İbni Hacer el-Askalânî, Ed-duraru’l-kâmine isimli kitabında, İbni Teymiyye'nin sahabenin büyükleriyle ilgili sözleri hakkında alimlerden bazı nakiller yapmaktadır: “İbni Teymiyye Ömer ibnu’l-Hattab’a üç talak meselesinde ve Hazret-i Ali'ye de on yedi meselede Kur'anın nassına muhalefet etti diye isnadda bulunmuştur. Hazret-i Ebu Bekir ne dediğini bilen yaşlı birisi olarak müslümanlığı kabul etti, ama Hazret-i Ali çocukken İslamiyeti kabul edip bir kavle göre çocuğun İslamiyeti sahih değildir, demesi ve yine Hazret-i Ali hakkında, kendisi Ebu Cehil'in kızını istemiş ve ölünceye kadar onu severek unutmamıştır, demesi üzerine alimler ona münafıklığı isnad etmişlerdir. İbni Teymiyye Hazret-i Osman hakkında (Osman malı severdi) demiş ve (Peygamberden -aleyhisselam- istigasede bulunmazdı) dediği için ona zındıklık isnad etmişlerdir.” (Bera’atü’l-Eş’ariyyin min Akaidi’l-Muhâlifin, s.410.) İbn Hacer el-Askalânî (v. 852/1448) İbn Teymiyye’nin, İmâmiyye Şîası’nın otoritelerinden olan İbnü’l-Mutahher el-Hıllî’nin (v. 726/1325) Minhâcü’l-kerâme fî ma’rifeti’l-imâme (Tebriz 1286, Tahran 1298, Kahire 1962) adlı eserine reddiye olarak yazdığı Minhâcü’s-sünne en-nebeviyye fî nakzı kelâmi’ş-şîa ve’l-kaderiyye isimli kitabı üzerine yaptığı değerlendirmede diyor ki: Telif esnasında kaynağını hatırlayamadığı bazı makbül/sahih hadisleri veya senedi zayıf da olsa bazı mevcut/sabit rivâyetleri mevzu olduğu gerekçesiyle reddetmiştir. İbn Teymiyye, İbnü’l-Mutahher el-Hıllî’nin kullandığı hadislerin büyük bir kısmı mevzu ve çok zayıf olmakla birlikte, onun sözünü çürüteyim (tevhîn) derken bazan Hz. Ali’yi küçük düşürmüş, ifrat ve teşeddüde düşmüştür. (İbn Hacer, Lisân, VI, 319-320; a.mlf., Dürer, I, 71; Leknevî, Ecvibe, s. 174-176.) Leknevî diyor ki: İbn Teymiyye, İbnü’l-Cevzî (v. 597/1200) gibi hasen hadisleri mekzûb, birçok zayıf haberi de mevzû kılmış, hatta zayıf veya mevzû oluşu ihtilaf konusu olan birçok haberin, mevzû olmasında ittifak olduğunu iddia etmiştir. (Leknevî, Ecvibe, s. 174) Ehl-i sünnet alimlerinden Yusuf Nebhanî, Şevahidü'l-Hakk'da diyor ki: "İbni Teymiyye, dalgaları kıyıyı döven gürültülü bir deniz gibidir. Bazen sahile inci ve mercan bırakır; bazı zamanlarda da taşları ve midye kabuklarını attığı, pislikleri ve hayvan leşlerini bıraktığı olur." (s.46) İbni Teymiyye'nin yaptığı naklin sahih olmadığını İbni Hacer-i Heytemi, ona karşı yazdığı reddiyelerinde dile getirmiştir. Bu, alimde bulunabilecek ayıpların en kuvvetlisidir. Güveni zayıflatan ve itibarı düşüren huyların en şenii, başkalarından sahih olmayan nakil yapmaktır. İsterse en kuvvetli hadis hafızlarından ve en ileri alimlerden olsun. Hafız Iraki el-Kebir'in onun hakkında söylediği "İbni Teymiyye'nin yaptığı nakillerin bir kısmına itibar olunmaz" sözüne kuvvet kazandırmaktadır. (s. 191) "Aliyy'ül-kaari Şifa şerhinde diyor ki: Hanbelîlerden İbni Teymiyye, ifrata kaçmış bulunmaktadır. Zira Resulullah aleyhisselam efendimizi ziyaret için yolculuk yapmayı haram saymıştır. Halbuki ziyaretin yakınlık sebebi olduğu bilinmektedir. Onu inkara kalkan üzerine küfür ile hükmolunmuştur. Zira müstehab olduğunda ulemanın icmaı bulunan bir şeyi haram kılmak küfür olur. Bu, mübah olduğunda icma bulunan bir şeyi haram kılmanın da ötesinde bulunmaktadır." (s.188) (*) "İbni Teymiyye'nin bozucu aklı ile muhalefette bulunduğu her şey, kendi uydurmasıdır. Kendi fasid inanışına göre, def edecek boş bir şüphe bulamadığı zaman "O yalandır" diye başka bir davaya geçer. Onun hakkında "İlmi aklından büyüktür" diyen, insaflı davranmıştır." (s.189) "Ben, İbni Teymiyye'nin Minhacü's-sünnet kitabında Allahü tealaya cihet [yön] isnadını tafsilatı ile görmüş bulunuyorum... Selef-i salihinden böyle bir söz varid olmamıştır...Bilakis [İbni Teymiyye] onu kendi nefsinden çıkarıp ortaya atmış ve birçok yerde tekrarlayıp durmuştur." (s.203) "İbni Teymiyye'nin kitapları basılmış bulunduğundan ve onların içinde Ehl-i sünnet inançlarına aykırı meseleler mevcut olduğundan dolayı, alimlere bu meseleleri açıklamaya yönelmek ve bu hususta halkı uyarmak lazımdır" (s.203) "İbni Teymiyye'nin kelamındaki çekişme ve çelişmeye delalet eden şeylerden birisi de, kitaplarından bir kısmında söylediğinin, diğer eserlerinde ifade ettiğini nakzeder mahıyette olmasıdır. Bu, ya inançlarında hata edip dönüş yapmasından veya ilminin geniş ve eserlerinin çok olup fetvalarını ve ibarelerini yayıp dağıtması sebebiyle, daha evvelki kitaplarında yazdığını unutmasından meydana gelmektedir." (s.222) (*) Not: İmam-ı Kastalânî, Mevâhib kitabında, "Rasulullahın Kabri Şerifini Ziyaret" kısmında diyor ki: "Kainatın efendisi Muhammed aleyhisselamın mübarek mezarını ziyaret etmek en yüce taat ve en şerefli ibadetlerdendir. Bunun aksine inanan kimse, Hak teala hazretlerine ve Rasulune ve müslüman ümmetine aykırı davranmış ve bu yüzden İslamiyet bağından kopmuş olur. Allah'a sığınırız." (Mevâhibü Ledünniye, c.2, s. 473) İmam-ı Ebül-Hasen Sübkî buyuruyor ki: "Resûlullah ile tevessül etmek, yani istigase etmek, ondan şefaat istemekdir. Bu ise güzel bir şeydir. Önceki ve sonraki İslam alimlerinden hiçbiri buna karşı birşey dememişdir. Yalnız İbni Teymiyye bunu inkar etdi. Böylece doğru yoldan ayrıldı. Kendinden önce gelen alimlerden hiçbirinin söylemediği bir bid’at çıkardı. Bu bid’ati ile müslümanların diline düştü." Büyük âlim İbni Hacer-i Mekkî Fetâvel-hadîsiyye kitabında diyor ki: "Allahü teâlâ, İbni Teymiyyeyi dalâlete, felakete düşürdü. Gözlerini kör, kulaklarını sağır etdi. Birçok alim, bunun işlerinin bozuk, sözlerinin yalan olduğunu bildirmişler ve vesikalarla ispat etmişlerdir. Büyük İslam alimi Ebül Hasen-il-Sübkinin ve oğlu Tacüddin-i Sübkinin ve İmam-ül’iz bin-cema’anın kitaplarını okuyanlar ve onun zamanında bulunan Şafi’î, Malikî ve Hanefî alimlerinin, kendisine karşı sözlerini ve yazılarını inceliyenler, sözümüzün doğruluğunu iyi anlar." Mehazlar: 1. Muhammed Abdurrahman Silhetî, Seyf'ül Ebrar, Berekat Yay., İst. 1978. 2. Mevlana Muhammed Fadlurresul, Tashih'ül Mesail, Berekat Yay., İst 1976. 3. Ebu Hamid bin Merzuk, Bera’atü’l-Eş’ariyyin min Akaidi’l-Muhâlifin, Bedir Yay., İst 1994. 4. Yusuf-i Nebhanî, Şevahidü'l-Hakk, Fazilet Neşr., İst. 5. Kâdızade Ahmed Efendi, Birgivî Vasiyetnamesi Şerhi, Bedir Yay., İst. 6. İmam-ı Kastalânî, Mevâhibü Ledünniye, Hisar Yay., İst. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Nuaym Опубликовано: 28 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 28 февраля, 2008 Siz hemişe ibn Teymiyyeye qarşı bezi kimselerin tenqidi fikirlerini şişirdib gösterirsiz. 1)ez-Zehebinin ibn Teymiyyeye qarşı nese yazdığı batildir.Bu ibn Teymiyye düşmenlerinden birinin elyazısyla gelib.Sonrası da bunu redd eleyen delillerden biri Zehebinin onu terif eden sözleridir.Eger beledirse onda bundan bele çıxır ki Zehebi ziddiyet içersindedir? 2)Takyuddin Subki bütün ehli-sünneti temsil ede bilmez.O teesübkeş olub ve bir çox alimler terefinden tenqid olunub.Eslinde onun ibn Teymiyyeye qarşı fikirlerine yazılan cavabları bir çox yerde tapmaq olar. 3)Ibni Teymiyyenin en yaxin shagirdi olan - Ibni Qeyyum bele onun bir neche fikirini gebul etmeyib muellimiynen mubarizeye qalxmishdi. Inanmirsansa, Ibni Qeyyumun "Erruh" adli kitabina nezer yetire bilirsen. Deyirem axı nese serf edir 1-nin üstüne 5 ni qoy yaz.Ne mübarizesinden danışırsan?Meseelen ibn Hacar ibn Qeyyimi terif etdikden sonrabele deyir:"...Aslan qelbli,geniş melumatlı,öncekilerin olunu bilen bir insan idi.Heç bir sözünden kenara çıxmayacaq derecede ibn Teymiyyeye bağlı idi,bütün işlerinde ona yardım ederdi.ib Teymiyyenin kitablarını yeniden gözden keçiren ve elmi çalışmalarının yayılmasını heyata keçiren ibn Qeyyimdir.Onunla birlikde olduğu vaxt özünü qalada imiş kimi güvenli hissedirdi.ibn Teymiyyenin ölümüyle birge bu hissini itirdi ve özünü boşluqda hissedirdi. "er-Ruh"kitabı bir çox xetalar var.Tekce Cevziyyenin diger eserlerine zidd olduğunu xatırlamaq olar. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
nardarani Опубликовано: 29 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 февраля, 2008 Nuyam İbni Teymiyye barede men hele forumlarin hechbirinde urey sozumu yazmamishamş 10-ile yaxin forumda olmagima baxmayaraq helem İbni Teymiyyenin nece nasibi oldugu barede meqaleni yazmamisham. İbni Teymiyye ile razilashmayanlar bir chox meselelerde haqlidirlar. Chunki, agzinin danishigini bilmirdi ve savadsizin, nasibinin bir idi. Ehlİ-BEYT DUSHMENİ OLUB iBN tEYMİYYE. qOY OTURMUSHUQDA MENİİ movzu achmaga vadar eleme. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Nuaym Опубликовано: 29 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 февраля, 2008 Sen isteyirsen ürek sözünü yaz...,isteyirsen mövzu aç...bu senin öz işindi.Men niye vadar ediremki?Beli ibni Teymiyyeni melek,mesum sayan yoxdur.Amma menim yazdığım cavab sizin guya ehli-sünnenin 90% den çoxunun ona qarşı olduğunu bildirmenizedir.Düzdür ehli-sünneden ona redd eden,hetta tekfir eden kifayet qeder adam olmuşdur.Amma bunların çoxu öz mövhumatçı sufi şeyxlerini,xurafatlarını müdafie edenlerdir.Evvelde beleydi,indii de. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ALLAME Опубликовано: 29 февраля, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 29 февраля, 2008 Beli ibni Teymiyyeni melek,mesum sayan yoxdur. Bunu yerinde qeyd etdiniz. Amma menim yazdığım cavab sizin guya ehli-sünnenin 90% den çoxunun ona qarşı olduğunu bildirmenizedir. Henefiler, Malikiler ve Shafeiler ehli-Sunnenin neche faizini teshkil edir? Men bilen 90-91%. Düzdür ehli-sünneden ona redd eden,hetta tekfir eden kifayet qeder adam olmuşdur. Bunu da yerinde qeyd elediz. Amma bunların çoxu öz mövhumatçı sufi şeyxlerini,xurafatlarını müdafie edenlerdir.Evvelde beleydi,indii de. Bax burda artiq sehv elediz. Bu sozlerinizde eminsiniz? Bu suali ona gore verdim ki, sonram peshiman ola bilersiz. Ibni Teymiyye haqqinda yazdiglarinizdan sonra, Size 2 primitiv sual verim: -Achiq shekilde yalan danishan insani mudafie etmek caizdirmi, Mubarek Islam dini buna icaze verirmi? -Achiq shekilde yalanchinin terefini saxlayan shexse ozun, muselman adlandiran insan, nece yanashmalidi? Qisa ve lokanik cavab vermeyinizi rica edirem. Birde ki, cavab verende bu aye ve hedisleri unutmayin. -------- O kesler ki, yalan yere şahidlik etmez, faydasız bir şeyle rastlaşdıqları (lağlağı bir söhbet eşitdikleri) zaman onlardan üz çevirib vüqarla keçer (özünü leyaqetle .rıb onlara ehemiyyet vermez) (25:72) Siz bile-bile haqqı batille qarışdırmayın, haqqı gizletmeyin! (2:42) -------- İmam Seccad eleyhissalam buyurur: Yalandan uzaq olun, ister kiçik olsun, isterse böyük; ister ciddi olsun, isterse de zarafat. Çünki, eger bir nefer kiçik yalanlara adet etse, böyük yalanlara da cür`et t.r. Tuheful-üqul /201. İmam Hesen eskeri eleyhissalam buyurur: Bütün günah ve çirkin emeller bir evde qoyulmuşdur, onun açarı ise yalan danışmaqdır. Biharul-envar /72/263. -------- Offtop'a gore uzr isteyirem. Movzunun adi - `Sacda Hara Olar?` adlanir. Sualara cavabdan sonra, bu asan tehlil olunan movzuya bir daha qayidariq InshAllah. Цитата "Every day is 'Ashura and every land is Kerbala" Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Qelem Опубликовано: 1 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 марта, 2008 haris ve NUAYM secdeye obmanin sehihliyine dair bir delil getirinde olmaz axi bele,her defe sualdan qachmag,budur islam? bu bidete mence don geyindirmek ozude daha bir bidetdir Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Nuaym Опубликовано: 1 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 марта, 2008 Henefiler, Malikiler ve Shafeiler ehli-Sunnenin neche faizini teshkil edir? Men bilen 90-91%. Elbette ki onlar ehli-sünnenin böyük ekseriyyetini teşkil edir.Maraqlıdır henbelilerin adını niye çekmedizHetta deyen ler var bezi henbeliler de ona qarşı olub.Amma gelim yene de hemin qeyd etdiyiniz 3 mezhebe.Yene de deyirem heç de onlardan hamısı ibni Teymiyeye eyni münasibetde olmayıb.Ona qarşı ister onun zamanında isterse de ondan sonra bir neçe mövqede dayananlar olub.Bunu esasen bele kimi böle bilerik -Ona nifret edenler,tekfir edenler.Bunlar esasen şieler ve sufiliyin ifrata varmış şeyxleridir. -Onun elmini yüksek qiymetlendirenler amma ona çox müraciet etmeyen ,hemçinin onun bir çox xetalarının olduğunu deyen sünniler.Bunlardan her 4 mezhebin nümayendelerinden hetta bezi sufilerden de var.Hetta ve hatta bezi sufiler onun hansısa tasavvuf teriqetinden olduğunu da deyirler ki,bu da onun haqda fikirlerin ve insanların ne qeder ziddiyetde olduğunu gösterir. -Esasen henbelilerden olan ,onu bir çox meselede rehber tutanlar.Bunlar da heç de onu xetasız saymayıblar.Ona sadece müctehid veya mütleq müctehid deyerek aralarında bezi ferqler de olur. Ibni Teymiyye haqqinda yazdiglarinizdan sonra, Size 2 primitiv sual verim: -Achiq shekilde yalan danishan insani mudafie etmek caizdirmi, Mubarek Islam dini buna icaze verirmi? -Achiq shekilde yalanchinin terefini saxlayan shexse ozun, muselman adlandiran insan, nece yanashmalidi? Qisa ve lokanik cavab vermeyinizi rica edirem. Siz bu yalan danışmaq meselesinde imenno Teymiyeye niye ilişdiz?Guya diger sünnileri nasibi ve hardasa yalançı saymırsız? Offtop'a gore uzr isteyirem. Movzunun adi - `Sacda Hara Olar?` adlanir. Sualara cavabdan sonra, bu asan tehlil olunan movzuya bir daha qayidariq InshAllah. Men özüm de hemin namazda olmuşam.Bayram namazıydı.Neçenci il olmağı yadıma gelmir.Seflerin arasında çox dar mesafe var idi.Mecburen bele etdik.Maraqlıdı sizde bele veziyyet olsaydı ne ederdiz? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Qelem Опубликовано: 1 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 марта, 2008 Allame Qardash ve nuaym ibni teymiyye haqda bu movzuda davam edin http://forum.bakililar.az/index.php?showto...p;#entry1674557 Men özüm de hemin namazda olmuşam.Bayram namazıydı.Neçenci il olmağı yadıma gelmir.Seflerin arasında çox dar mesafe var idi.Mecburen bele etdik.Maraqlıdı sizde bele veziyyet olsaydı ne ederdiz? iki defeye qilmag mumkun deyildiki ozunuzden sheriet keshf etdiz obmaya secde etdiz? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Qelem Опубликовано: 1 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 марта, 2008 Men özüm de hemin namazda olmuşam.Bayram namazıydı.Neçenci il olmağı yadıma gelmir.Seflerin arasında çox dar mesafe var idi.Mecburen bele etdik.Maraqlıdı sizde bele veziyyet olsaydı ne ederdiz? Men bele bir aye biliremki mecburiyyet iki defeye qildirir resulullah.teqdim edim nisa 102 Ya Rəsulum!) Sən (əsgərlərin) içərisində olub onlara namaz qıldırdığın zaman onlardan bir dəstə silahlarını (özlərilə) götürsünlər. (Namazlarını qılıb) səcdə edən kimi sizin arxanıza (düşmənin önünə) keçsinlər. (Və ya onlar namaz qılanda digər dəstə arxalarında olsun). Sonra (namaz qılmamış) o biri dəstə öz ehtiyat vasitələrini və silahlarını götürərək gəlib səninlə birlikdə namaz qılsın! Kafirlər istərdilər ki, sizin silahlarınızdan və mallarınızdan heç bir xəbəriniz olmayaydı və onlar da sizin üzərinizə birdəfəlik (qəfil bir hücumla) basqın edəydilər. Yağışdan əziyyət çəkdiyiniz, yaxud xəstə olduğunuz zaman silahlarınızı (namaz vaxtı) yerə qoymaq sizə günah deyildir, lakin ehtiyatınızı gözləyin! Şübhəsiz ki, Allah kafirlər üçün alçaldıcı əzab hazırlamışdır! bes siz neye dayanib ombaya secde edirsiz?bu bidet deyilmi? duzu men gormemishem bunu hansi meharetle edirsiz,daha bir sualda yarandi buna gore.sualim beledir:Ellerinizide ombaya qoyursuz? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
ALLAME Опубликовано: 1 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 1 марта, 2008 Nuaym, AsSalam Aleykum. Suallarima cavab vermediniz. Siz bu yalan danışmaq meselesinde imenno Teymiyeye niye ilişdiz?Guya diger sünnileri nasibi ve hardasa yalançı saymırsız? 1. Chunki Ibni Teymiyye kimi shielere heyasizcasina yalan yagdiran ikinci bir shexs olmamishdir. Shielere achiq shekilde yalan danishmigida Size mehz ibni Teymiyye oyretmishdir. Sizi deye bilmerem, amma menim Peygember(s) ve Imamlarda(a) oldugu yalana ve fitnekar yalanchilara nifretim var. Indi ise terefini saxladiginiz insanin bohtanlarina baxin. Gorun necede "ibretamiz" sozler danishir Ibni Teymiyyeniz : --------------- Ibn Teimiyya: "Shias do not gather in the mosques. If they ever offer prayer, they do it individually." (Ibn Taimiyya "Minhaju's-Sunna" - Volume I/page 131) Ibni Teymiyye : "Shielere meschidlere ehemiyyet vermezler. Eger bezen namaz qilsalarda camaatla deyil, tek bashina qilarlar" (Ibni Teymiyye -"Munhacuz-Sunne" - 1 cild/seh. 131.) Deyen lazimdi, ay yalanchi bohtan atanda bir fikirlesh gor ne yazirsan. Allahdan gorxan insan bele bohtan atmaz! Millionlarnan muselmana bohtan yagdiran insanin terefini saxlamaq bele mecburdu? O yalanchi, bes Size ne olub? Indi bura her cume Shie meschidlerinin tam dolduguna dair video ve shekil getirim?! --------------- Ibn Teimiyya:"There is no larger group of liars than the Shia sect, and it is for this reason that the authors of Siha's did not include in their books hadith narrated by them." (Ibn Taimiyya "Minhaju's-Sunna" - Volume I/page 15) Ibni Teymiyye: "Shieler geder yalan danishan insan gormedim. Bu sebebden sehih kitablari yazanlar onlardan hedis neql etmemishdiler" (Ibni Teymiyye -"Munhacuz-Sunne" - 1 cild/seh. 15.) Bu insan butun Shie muselmanlarini yalanchi adlandirir. Yani en azi 200 million muslemana bohtan yagdirir. Kishi/qadin, qoca/ushaq, elmli/elmsiz her bir Shieni yalanchi sayir. Goresen Axirente bu geder insannan halliq ala bilecey bu `exlaqli` alim? Lap yazziqim geldi. En maraqlisi bilirsiz nedi? Bu insan deyirki sizin hedis kitablarinizda Shielerden revayet neql olunmayib. Deyesen elm ve exlaqnan, beraber Ibni Teymiyyenin gozleride pis gorurmush. Ancaq Ahli-Beyte(a) aid olan hedisleri zeif saymagi ve sherabxor Yezidi(L) teriflemeyi bacarirmish. Shie revayetchileri Ahli-Sunne revayetchiler arasinda: 1. Aban ibn Taghlib 2. Ibrahim ibn Yazid 3. Ahmed ibn al-Mufdil 4. Isma`il ibn `Abbad 5. Isma`il ibn `Abdul-Rahman ibn Abu Karimah al-Kufi 6. Isma`il ibn Musa al-Fazari al-Kufi 7. Talid ibn Sulayman al-Kufi al-A`raj 8. Thabit ibn Dinar 9. Thuwayr ibn Abu Fakhita 10. Jabir ibn Yazid ibn al-Harith al-Ju`fi al-Kufi 11. Jarir ibn `Abdel-Hamid al-Dabi al-Kufi 12. Ja`fer ibn Ziyad al-Ahmar al-Kufi 13. Ja`fer ibn Sulayman al-Dab`i al-Basri (Abu Sulayman) 14. Jami` ibn `Umayrah ibn Tha`labah al-Kufi al-Taymi (Taymullah) 15. Al-Harith ibn Hasirah Abul Nu`man al-Azdi al-Kufi 16. Al-Harith ibn `Abdullah al-Hamadani 17. Habib ibn Abu Thabit al-Asadi al-Kahili al-Kufi 18. Al-Hasan ibn Hayy 19. Al-Hakam ibn `Utaybah al-Kufi 20. Hammad ibn `Isa al-Jehni 21. Hamran ibn `Ayinah 22. Khalid ibn Mukhlid al-Qatwani 23. Dawud ibn Abu `Awf (Abul-Hijab) 24. Zubayd ibn al-Harith ibn `Abdul-Karim al-Yami al-Kufi 24. Zubayd ibn al-Harith ibn `Abdul-Karim al-Yami al-Kufi 25. Zayd ibn al-Habab Abul-Hasan al-Kufi al-Tamimi 26. Salim ibn Abul Ja`d al-Ashja`i al-Kufi 27. Salim ibn Abu Hafsah al-`Ijli al-Kufi 28. Sa`d ibn Tarif al-Iskafi al-Hanzali al-Kufi 29. Sa`id ibn Ashwa` 30. Sa`id ibn Khaytham al-Hilali 31. Selamah ibn al-Fudayl al-Abrash 32. Selamah ibn Kahil ibn Hasin ibn Kadih ibn Asad al-Hadrami Abu Yahya 33. Sulayman ibn Sa`id al-Khuza`i al-Kufi 34. Sulayman ibn Tarkhan al-Taymi al-Basri 35. Sulayman ibn Qarm ibn Ma`ath 36. Sulayman ibn Mahran al-Kahili al-Kufi al-Asla` 37. Sharik ibn `Abdullah ibn Sinan al-Nakh`i al-Kufi the judge 38. Shu`bah ibn al-Hajjaj Abul-Ward al-`Atki al-Wasiti (Abu Bastam) 39. Sa`sa`ah ibn Sawhan ibn Hajar ibn al-Harith al-`Abdi 40. Tawus ibn Kisan al-Khawlani al-Hamadani al-Yamani 41. Zalim ibn `Amr ibn Sufyan Abul-Aswad al-Du'ali 42. `Amr ibn Wa'ilah ibn `Abdullah ibn `Umer al-Laithi al-Makki 43. `Abbad ibn Ya`qub al-Asadi al-Ruwajni al-Kufi 44. `Abdullah ibn Dawud 45. `Abdullah ibn Shaddad ibn al-Had 46. `Abdullah ibn `Umer ibn Muhammad ibn Aban ibn Salih ibn `Umayr al-Qarashi al-Kufi 47. `Abdullah ibn Maymun al-Qaddah al-Makki 48. `Abdul-Rahman ibn Salih al-Azdi 49. `Abdul-Razzaq ibn Humam ibn Nafi` al-Himyari al-San`ani 50. `Abdul-Malik ibn `Ayan 50-sini yazdim. Lazimdirsa bir 50sinide alave edim. Ibni Teymiyye bu geder revayetchini gormeye bilmezdi! O insanin evini sadece teesubkeshlik yixdi. Oz hevayi-nefsinin gurbani oldu ve minlernen insani haqq yolunnan azdirdi. Allah onun davamchilarina hidayet versin, chunki buna boyuk ehtiyaclari var! --------------- Bilirsizmi Ibni Teymiyyenin chox yalanlarini bura getire biler. Meselen onun dediyi kimi "Shieler Usul uddinin 4 bendine inananir" ve s. kimi achiq shekilde yalanlarini bura yaza bilerem. Bu sozler sadece onun necede haqqdan uzaq oldugunu gorsedir. Shileydin hech bir xeberi olmayan bir insan bele sozleri yaza bilerdi. Ibni Teymiyye nein ki Shielerin, Ahli-Beyte(a) qarshida chixmishdi. Imam Huseynin(a) qiyaminin sefv oldugunu bildiren bir insana nece haqq alimi demek olar?! Nece?! Allah bizi Axiretde bele fitnekar, edaletsiz ve yalanchi bir insanan uzaq elesin! 2. Hansi shie alimi ahli-Sunne alimini indi geder nesibi sayib?! Nesibi Ali(a) qarshi vurushan bir insana deyilir. Siz Ahli-Beyte(a) qarshiniz?! Allah heqiqetende haqqi tapmaq isteyen insanlara hidayet versin! Amin! Inshallah! Assalam Aleykum! Цитата "Every day is 'Ashura and every land is Kerbala" Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
La_Feta_illa_Ali Опубликовано: 3 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 3 марта, 2008 Men bele bir aye biliremki mecburiyyet iki defeye qildirir resulullah.teqdim edimnisa 102 Ya Rəsulum!) Sən (əsgərlərin) içərisində olub onlara namaz qıldırdığın zaman onlardan bir dəstə silahlarını (özlərilə) götürsünlər. (Namazlarını qılıb) səcdə edən kimi sizin arxanıza (düşmənin önünə) keçsinlər. (Və ya onlar namaz qılanda digər dəstə arxalarında olsun). Sonra (namaz qılmamış) o biri dəstə öz ehtiyat vasitələrini və silahlarını götürərək gəlib səninlə birlikdə namaz qılsın! Kafirlər istərdilər ki, sizin silahlarınızdan və mallarınızdan heç bir xəbəriniz olmayaydı və onlar da sizin üzərinizə birdəfəlik (qəfil bir hücumla) basqın edəydilər. Yağışdan əziyyət çəkdiyiniz, yaxud xəstə olduğunuz zaman silahlarınızı (namaz vaxtı) yerə qoymaq sizə günah deyildir, lakin ehtiyatınızı gözləyin! Şübhəsiz ki, Allah kafirlər üçün alçaldıcı əzab hazırlamışdır! bes siz neye dayanib ombaya secde edirsiz?bu bidet deyilmi? duzu men gormemishem bunu hansi meharetle edirsiz,daha bir sualda yarandi buna gore.sualim beledir:Ellerinizide ombaya qoyursuz? maraqli sualdir eziz qardasim sefilerin=vehabilerin belinin yaman sindidin indi gorek elleri hardadir ? ? ? Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Huseynli_E Опубликовано: 8 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 8 марта, 2008 bes siz neye dayanib ombaya secde edirsiz?bu bidet deyilmi?duzu men gormemishem bunu hansi meharetle edirsiz,daha bir sualda yarandi buna gore.sualim beledir:Ellerinizide ombaya qoyursuz? nee bidetdi edirsiz! deliliniz var ey selefiler (esl adlarini yazmag forum qaydasina ziddir) - varsa getirin sohbetden qachmayin. Цитата Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən, Görülməyən şeyləri, yektən görəsən! Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Düshünürem Опубликовано: 18 марта, 2008 Жалоба Share Опубликовано: 18 марта, 2008 bu yaxinlarda bir "selefi" ile behs edirdik.bu ombaya secde haqda nese bir delil olmagini sorushmushdum.bu shexs mene dediki xeyir biz ombaya deyil,qarshimizdakinin kureyine secde edirik. men birinci inanmag istemedim dediklerine,etiraz etdimki bu mumkun olan shey deyil,bu nece ola biler axi hemin shex inadla tesdiqledi.men shokdayam. ona gore sizden sorushmag isteyirem bu heqiqetdirmi?????(kureye secde edende yeqinki bilirsiz hansi shekil alinmalidir) Цитата Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir. "İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu: "Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm". Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.