Перейти к содержимому

Pirler.


sheyx ibn huseyn

Recommended Posts

Ölülər duanı eşidirlərmi?

Xeyr, ölülər duanı eşitmirlər!

Qurandan dəlil: "Şübhəsiz ki, sən nə ölülərə, nə də dönüb gedən karlara çağırışı eşitdirə bilərsən!" (ən-Nəml, 80) "Sən isə qəbirlərdə olanlara eşitdirən deyilsən" (Fatir, 22)

Hədisdən dəlil: "Həqiqətən, Allahın yer üzünü səyahət edən mələkləri vardır ki, onlar ümmətimin salamını mənə çatdırırlar". (ən-Nəsai – "səhih"dir)

Ölüdən və ya qeybdə olandan kömək diləyə bilərikmi?

Xeyr, nə ölüdən, nə də qeybdə olandan kömək diləmək olar! Əksinə, biz yalnız Allahdan kömək diləməliyik.

Qurandan dəlil: "O zaman siz Rəbbinizdən kömək diləyirdiniz. O da sizə cavab verdi (duanızı qəbul etdi)". (əl-Ənfal, 9)

Hədisdən dəlil: "Peyğəmbərə (s.ə.s) bir narahatlıq və ya bir müsibət üz verdikdə deyərdi: "Ey əbədi, ey əzəli (olan Allah)! Sənin rəhmətinə Səndən kömək diləyirəm". (əl-Hakim – "həsən"dir)

seninlə tam razıyam

1 tək şupə olmadan!

Bir Şey Demeden,Arkaya Dönmeden,Şikayet Etmeden,Hic Bir Şey Almadan Bir Şey Vermeden,Yol Ayrılmış Görmeden..........

İşte Gidiyorum.............

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 811
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

PIRPERESTLIK

Bismillahirrahmanirrahim. Salam olsun Muhammede (s.a.v),onun ailesine ve eshabina. Xalis din Islam dinidir. Ona hec bir din reqib ola bilmez. Hec bir bidet ona yapishmaz. Ehli sunnet alimleri bu bidetleri esrler boyu mehf etmekle meshgul olmushlar. Ali imran suresinde 106-ci ayede Allah buyurur: Ogun bezi uzler agarir, bezi uzler qaralir. Ibn Abbas: Sunnet ve camaat ehlinin uzu agarir,bidet ve ayriliq ehlinin ise uzu qaralir demishdir. Yene boyuk Allah buyurur; "Dinlerini parca-parca edib, qrup-qrup olanlar var ya, senin onlarla hec bir elaqen yoxdur. (Enam 159). Indide zemanemizde butperestlik yeniden bash qaldirib. Sadece butlerin yerini pirler, turbeler tutub. Bu pirlere dualar oxunur, ibadetlerin bashqa novleride bu pirlerin yaninda edilir, onlardan medet umulur ve s. Bu pirlerden ovlad, ruzi emin amanliq istenir, shefaet isdenir ve s. Teesuf ki, bunu edenler muselman adi altinda gizlenmish munafiq uzlu insanlar ve sapiq eqidelerin numayendeleridir. Allah Quranda bele insanlara buyurur:"Siz, Allahi buraxib, ancaq butlere ibadet edir ve yalan uydurursunuz. Dogrusu, Allahdan bashqa ibadet etdiyiniz sheyler size ruzi vere bilmezler. Siz, ruzini ancaq Allahin nezdinde axdarin. Ona qulluq edin ve ona shukur edin. Siz ancaq Ona donduruleceksiniz. (Enkebut 17)" Dogrudanda gunumuzde shiyelerin ve sufilerin etdiklerini o vaxtki mushriklerin etdiklerinden hec bir ferqi yoxdu. Hetta men shiyelerin pirler haqqinda o qeder yalan uydurduguna shahit oldum ki… Meselen Eli bin Musa (r.a) turbesinin ziyareti haqqinda o ziyaretin 70, bezi hedislerinde 100 hec ziyaretine beraber oldugu, o qebrin turbetinin shefa oldugu ve yaxud ora ziyarete gedenlerin Allah terefinden imamin shefaeti neticesinde 3 duasinin qebul oldundugu haqqinda shiye qaynaqlarinda melumatlar saysizdir. O biri shiye imamlari, seyyidler, ovliyalarin turbeleri haqqindada coxlu, saysiz hesabsiz hedisleri var hetta sufiler qebirlerden komek istemek barede Resulullahdan (s.a.v) hedisde getirirler. Qebir ziyaretleri ile bagli hedislerin hamisi zeyifdir, hetta uydurmadi. Imam Malik ve Medine muctehidlerinden bashqalari, hetta bir insanin:" Peygemberin qebrini ziyaret etdim." demesini xosh qarshilamirdilar. Sunnet olan, Resulullahin (s.a.v) qebrinin yanina geldiyinde ona salam vermekdir. Nece ki, sehabe ve tabeinde bele edirdiler. Tarixe baxacaq olursaq, gorerik ki, butperestlikde qebirlere perestish etmekden bashlayir. Nuh suresi 23-cu ayede Allah buyurur:" Dediler ki:" Ilahlarinizi buraxmayin, ne Veddi, ne Suvani, ne de Yegusu, Yeuku ve Nesr kimi butlerinizi buraxmayin ". Abdullah ibn Abbas (r.a) deyirki:"Nuh qovmunun ibadet etdiyi butler daha sonra ereblere intikal edib. "Ved" isimli but," Dumetul Cendel " deyilen yerde idi. Ve Kelb qebilesine aid idi. "Yegus" Murad qebilesine aid idi. Daha sonra Sebede bir vadinin icine tikilmishdi. " Suva " Huzeyl qebilesine aid idi . " Yeuk" Hemdan ogullarina aid idi. " Nesr" ise Himyerlilerin Zilkila ailesine aid idi. Eslinde bu isimler Nuh qovmunden Saleh insanlarin adlari idi. Bunlar olunce sheytan bunlarin qovmlerinin oturduklari meclislerde bunlari xatirladaraq heykeller duzeltmelerini ve bu heykellere onlarin adlarini vermelerini telqin etmish, onlarda bunu etmishdiler. Onceleri bu sheylere ibadet etmirdiler. Bunlari tikenler olub-gedince elm de silinib getdi. Belece bu butlere ibadet etmeye bashlandi. Katade bu butlerin hekayesini bu shekilde izah etmishdir. Bu pirleri tevaf edenlere de rast gelirik. Kebeden bashqa bir yerin tevaf edilmesinin caiz olmadigi xususunda muselmanlar ittifaq halindadirlar. Eyni shekilde ancaq Hecerul-Esved salamlanir ve opulur. Ruknu-Yemani ise salamlanir. Pirler ise ne opulur ne de salamlanir. Pirleri ziyarete getmek ve ziyaret ucun sefere cixmaqda caiz deyildir. Alimlerin icmasi terefinden qebir ziyareti meqsedi ile sefere cixmaq yasaqlanmishdir. Buxari ve Muslimde bu hedisi getire bilerik: "Sadece 3 mescdi ucun sefere cixila biler : Mescidul Haram, Mescudul Aksa ve menim bu mescidim". Bu pirlerde namaz qilmaq da caiz deyildir. Muslimin, Ebu Mersed el-Qeneviden neqline gore Resulullah (s.a.v) bele buyurmushdur:" Mezarlarin uzerine oturmayin ve onlara dogru namaz qilmayin". Ebu Seid El-Xudri (r.a) Resulullahin (s.a.v) bele buyurdugunu neql etmishdir:" Mezarliqla hamam xaric, yer uzunun tamami mesciddir". Hedisi Ebu Davud, Tirmizi ve ibn Mace kimi hedis alimleri neql edibler. Bezileri Pirleri Allaha yaxinlashdiran vasiteler olaraq gorurler. Iddia edirler ki, onlar bashqa yerde dua etseler de Allah qebul etmir, qurban kesib, nezir verselerde Allah qebul etmir, ona gore pirlere uz tuturlar ki, onlarin hormetine Allah onlarin ibadetlerini qebul etsin. Onlarin sozlerinden bele cixir ki, Allah onlara vermek istemediyi sheyi mecbur qalib, pirlere xatir verir, dualarini mecbur qebul edir. Bu ise esl shirkdir. Allahi o pirlerden, ovliyalardan asili veziyyetde bilmek tofhid eqidesine ziddir. Allah bir hokum verdiyi zaman o hokum hec kim deyishdire bilmez. Qederi de deyishmek qeyri mumkundur. Nece ki uca Allah Enam suresi 17-ci ayede buyurur:" Allah sene bir zerer isabet etdirecek olsa o zereri ondan bashqa hec bir kimse qaldira bilmez. Sene bir xeyir isabet etdirecek olsa, O, her sheye qadirdir". Bezileri bu pirleri cagirib, komek, shefaet isteyir. O turbelerin ve ya xud pirlerin qiyametde onlara shefaetci olacaqlarini umud edirler. Allah ise Beqere suresi 225-ci ayede buyurur: "Onun izni olmadan nezdinde kim shefaet ede biler? " Yeni o pirlerde ve turbelerde yatan shexslere shefaet huququnun verilib, verilmeyeceyini sadece Allah bilir lap verilecek olsa da, o shexslerden istemek yene de guluncdur. Cunki oluler eshitmir. Onlarin eshitdiyi, aramizda gezdiyi bize komek etdikleri inanci ise Islamda yoxdur. Bunlar qedim yunan felsefesinden gelme sheylerdir. Bu sheylere inananlar ise mushrikdir. Allah buyurur:" Yaxshi bilinmelidir ki, xalis din Allahindir. Allahi buraxib, ondan bashqa dost edenler :"Biz onlara ancaq bizi Allaha yaxinlashdirsinlar deye ibadet edirik"deyerler." Muhaqqak ki, Allah aralarinda ixtilaf etdikleri xususlarda hokm edecekdir. Shubhesis ki, Allah yalanci ve kafir olan bir kimseni hidayete catdirmaz."(Zumer 3) Ayede mushriklerin:"Biz butlere ancaq bizi Allaha yaxinlashdirsinlar deye ibadet edirik" dedikleri beyan edilmekdedir. Mucahid deyir ki, "Qureysh mushriklerinin,butleri ucun soyledikleri bu sozlerini, onlardan onceki mushrikler meleklere, Meryem oglu Isaya ve Hz. Uzeyire de soylemishdiler". Bizim de qayemiz bu cur sapik eqideli insanlara heqiqi islam eqidesini basha salmaqdir. Ancaq tesufler olsun ki, bezi rafiziler yene de nesihete qulaq asmir ve insanlari da yoldan cixarirlar. Onlar Islamdan cixmish ve yehudileshmish bir tayfadir. Sufiler ise xristiyanlashmish bir tayfadirlar. Ancaq bu shirk bataqliginda getdikce batirlar. Allah Ali imran suresi 69-cu ayede buyurur:"Kitab ehlinden bir camaat sizi dogru yoldan cixarmaq isteyirler. Halbuki onlar, ancaq ozlerini azdirirlar ferqinede varmada" Sheyxulislam ibn Teymiye beleleri haqqinda buyurur:" Temel vezifeleri mescidleri ishlevsiz qilaraq, turbeleri tezim etmekdir. Turbeleri tezim,onlara heccetme, onlara Allaha ortaq qoshma kimi xususlarda Allahin, Resulunun ve hidayet imamlarinin emr etmediyi sheyler ederler. Hetta deyl emr etdikleri, Allah ve Resulunun momin qullara yasaqladiqlari feelleri de ishleyerler. Allahin insha edinmelerini ve onlarda isminin anilmasinin istediyi mescidlere gelince, onlari xarabaya cevirirler. Ancaq mesum bir imamin arxasinda namaz qilina bileceyi ve benzeri sapiq fikirleri ireli surerek bezen bu mescidlerde ne cume, ne de diger vaxt namazlaraini qilarlar."

Bize dushen bu cur islama zidd olan emellerden uzaq durmaq ve Peygemberin (s.a.v) hedislerine emel etmekdir. Peygember (s.a.v) buyurur:" Allahim, qebrimi tapilan bir but etme." (Muvatta,sefer 85). Yene :" Resulullah (s.a.v) qebirleri ziyaret eden qadinlari ve qebirler uzerine mescid insha edib qebirleri bir ortu ile ortenleri lenetlemishdir."(Tirmizi,Nesai,ibn Mace). Allah bizi Resulullahin (s.a.v) yolundan ayirmasin ve onun seleflerinden etsin. Allah islami pozmaq isteyen, onu yer uzunden silmek isteyenleri ise mehv etsin. Vesselamu aleykum ve rehmetullah.

Bu forumdaki Sheyx Ibn Huseynin cizma-qarasidir. Yeqin sen ya hemin adamsan yadaki, hemin bezin bir qiraqi. Bu cizma qaraya evvvelde cavab vermishik. ALLAHin sene verdiyi o iki gozu istifade et eziyyet chek movzunu oxu. Tekrar sheylerle zehlemizi tokme!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ölülər duanı eşidirlərmi?

Xeyr, ölülər duanı eşitmirlər!

Qurandan dəlil: "Şübhəsiz ki, sən nə ölülərə, nə də dönüb gedən karlara çağırışı eşitdirə bilərsən!" (ən-Nəml, 80)

Bu kopyanida senin qardashlarin butun forumlarda istifade dirler. AMMA bilmirler ki onlari aldadirlar.

Indi senin kimi yalan qurbanlarina ayenin esl metninin nece olduqunu chatdirim ve ne deyildiyini basha salim. Tebii ki, eger basha dushseniz. Ayede deyildiyi kimi ozunuzu oluluye ve karliqa vurmasaniz.

إِنَّكَ لَا تُسْمِعُ الْمَوْتَى وَلَا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعَاء إِذَا وَلَّوْا مُدْبِرِينَ وَمَا أَنتَ بِهَادِي الْعُمْيِ عَن ضَلَالَتِهِمْ إِن تُسْمِعُ إِلَّا مَن يُؤْمِنُ بِآيَاتِنَا فَهُم مُّسْلِمُونَ

Sözsüz ki, sən nə ölülərə (haqqı) eşitdirə bilərsən, nə də dönüb gedən karlara çağırışı çatdıra bilərsən. Sən korları düşdükləri azğınlıqdan doğru yola çıxara bilməzsən. Sən (haqqı) yalnız müsəlman ikən ayələrimizə inananlara eşitdirə bilərsən. (Neml-80-81)

ALLAhin sene verdiyi 2 gozu ach diqqetle ayeye bax. Ayede sohbet haqqdan, tebliqatdan gedir. "Sən (haqqı) yalnız müsəlman ikən ayələrimizə inananlara eşitdirə bilərsən."OLu dunyasini deyishenden sonra ve yaxud insan ozunu sizin kimi karliqa ve korluqa vurandan sonra ona haqqi chatdirmaq olur. Ona neyise tebliq etmek olmur.

Gozlerini ach diqqetle olu, kar ve kor sozlerinin achilishina bax! "Sən korları düşdükləri azğınlıqdan doğru yola çıxara bilməzsən." Sene chatdi hansi kordan, kardan oluden sohbet gedir? Azqinliqa dushmushlerden sohbet gedir ay Qametin yalan qurbanlari! Azqinliq ichinde olmushlerden sohbet gedir. ALLAH yolunda shehid olanlardan, emeli-salehlerden yox. Ereb dilini bilseydin sene ve senin kimilere daha asan basha salardim.

Ayedeki إِلَّا مَن يُؤْمِنُ "yalnız müsəlman ikən" kelimesine bax. Belke bir shey basha dushdun.

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

"Sən isə qəbirlərdə olanlara eşitdirən deyilsən" (Fatir, 22)

Gozlerini ach ayeni olduqu kimi sene yazacam:

إِنَّمَا تُنذِرُ الَّذِينَ يَخْشَوْنَ رَبَّهُم بِالغَيْبِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَمَن تَزَكَّى فَإِنَّمَا يَتَزَكَّى لِنَفْسِهِ وَإِلَى اللَّهِ الْمَصِيرُ (18) وَمَا يَسْتَوِي الْأَعْمَى وَالْبَصِيرُ (19) وَلَا الظُّلُمَاتُ وَلَا النُّورُ (20) وَلَا الظِّلُّ وَلَا الْحَرُورُ (21) وَمَا يَسْتَوِي الْأَحْيَاء وَلَا الْأَمْوَاتُ إِنَّ اللَّهَ يُسْمِعُ مَن يَشَاء وَمَا أَنتَ بِمُسْمِعٍ مَّن فِي الْقُبُورِ (22) إِنْ أَنتَ إِلَّا نَذِيرٌ

Dirilərlə ölülər də eyni deyillər. Şübhəsiz ki, Allah istədiyinə (haqqı) eşitdirir. Sən isə qəbirlərdə olanlara (haqqı) eşitdirən deyilsən!Sən ancaq qorxudub xəbərdar edənsən.

Sən isə qəbirlərdə olanlara eşitdirə bilməzsən. Bunu Elixan Musayev bele tercume edib. Ozune serf eleyen kimi. O deyesen وَمَا أَنتَ بِمُسْمِعٍ tercumesini bilmir ve yaxud bilir ozunu bilmemezliye vurur.

Sən isə qəbirlərdə olanlara (haqqı) eşitdirən deyilsən!

Indi diqqetle mena ferqine bax! Tesevvur et men sene deyirem:

1.Sen muselman ola bilmezsen.

2.Sen muselman deyilsen.

Ferqini anladin? Chetin ki,!

Sonra ayedeki "Şübhəsiz ki, Allah istədiyinə (haqqı) eşitdirir."Cumlesini diqqetle oxu. Sizin shubheniz olmasin ki, ALLAH istediyine eshitdirir. AMMA siz shubhe edirsiniz, ve buna gore cezalanacaqsiniz!

Sonra ayenin sonrasina bax! "Sən ancaq qorxudub xəbərdar edənsən." Sene chatdi ayede neden sohbet gedir. Tebliqden. Tebliqi kime etmek olar? Ayenin evvelinde deyir:"Sən ancaq Rəbbindən (Onu) görmədikləri halda qorxanları və namaz qılanları xəbərdar edirsən."

Ayenin evvelinde ALLAH mexluqati muqayise edir:"Sən ancaq Rəbbindən (Onu) görmədikləri halda qorxanları və namaz qılanları xəbərdar edirsən. Kim (günahlardan) təmizlənirsə, öz xeyrinə təmizlənmiş olur. Qayıdış də ancaq Allahadır. Kor ilə görən eyni deyildir, zülmətlərlə nur da, kölgə ilə bürkü də (eyni deyildir). Dirilərlə ölülər də eyni deyillər. Şübhəsiz ki, Allah istədiyinə (haqqı) eşitdirir."

Indi sene chatdi sohbet neden gedir. Ayenin bir hissesini yazib cavab veren tulku o biri hisselerini sizden gizledir.

Sene aydin olmaq uchun bashqa ayeden misal getirecem. Belke basha dushmeye komek oldu:

"Allah (Özü üçün) övlad götürmüşdür". Bəli, göylərdə və yerdə nə varsa, hamısı Ona məxsusdur, hamısı Onun itaətindədir!(2-116)

Dedilər: "Allah (Özü üçün) övlad götürmüşdür". Allah pak və müqəddəsdir (bu sözlərin Ona heç bir aidiyyəti yoxdur. O, bütün eyib və nöqsanlardan xalidir). Bəli, göylərdə və yerdə nə varsa, hamısı Ona məxsusdur, hamısı Onun itaətindədir!(2-116)

Ferqi basha dushdun?

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hədisdən dəlil: "Həqiqətən, Allahın yer üzünü səyahət edən mələkləri vardır ki, onlar ümmətimin salamını mənə çatdırırlar". (ən-Nəsai – "səhih"dir)

Bu ise sizin eksinize olan delildir. Hemishe vasiteni inkar eleyenler indi Melekleri vasite qerar vermiziniz. salami chatdiran melekler o biri sheyleri chatdirir. Emin ola bilersiniz.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Dua etdikdə yaradılanların vasitəçiliyinə ehtiyac olurmu?

Xeyr, dua etdikdə yaradılanların vasitəçiliyinə ehtiyac olmur.

Qurandan dəlil: "(Ya Muhəmməd!) Bəndələrim Məni səndən soruşsalar, Mən onlara yaxınam. Dua edib Məni çağıranın duasını qəbul edərəm". (əl-Bəqərə, 186)

Burda siz ozunuzu lap biabir edirsiniz. icon1.gifChunki yaradilan deyende bura ALLAhdan qeyri her bir shey daxildir.Movcudat 2 yere bolunur: Yaradan ve yaradilan. Xaliq ve Mexluq.

Sualin qurulushu hem sual verenin hem de cavab verenin chobanliqindan xeber verir.icon1.gif

Siz bedbextler sehv etmishlerin Oz peyqemberlerinden(Yaqub a.s. Muhammad s.a.s. ve s.) ALLAHa onlar uchun dua etmeklerini defelerle gormusunuz.

Hemchinin siz bedbextler sheyxinizden hemishe sizin uchun dua etmesini isteyirsiniz halbuki, siz bunu ozunuz ede bilersiniz.

Valideynlerin ovlad uchun duasi ve s. kimi sheylerden siz deyesen xebersizsiniz. ALLAH bu milleti sizin sherrinizden qorusun!

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

4191

- عن أنس أن أسود كان ينظف المسجد فمات فدفن ليلاً فأتي النبي صلى الله عليه وسلم فأخبر فقال‏:‏

‏"‏انطلقوا إلى قبره‏"‏‏.‏ فانطلقوا فقال‏:‏ ‏"‏إن هذه القبور ممتلئة على أهلها ظلمة وإن الله عز وجل ينورها بصلاتي عليها‏"‏‏.‏ فأتى القبر فصلى عليه وقال رجل من الأنصار‏:‏ يا رسول الله أن أخي مات ولم تصل عليه قال‏:‏ ‏"‏فأين قبره‏؟‏‏"‏‏.‏ فأخبره فانطلق النبي صلى الله عليه وسلم مع الأنصاري فصلى‏.‏

Qisa tercume: Enes revayet edir: RasulALLAHa Esvedin defn olunduqunu chatdirdilar. RasulALLAh dedi: "Onun qebrinin yanina gedin!"

Onlar qebrin yanina getdikden sonra RasulALLAh dedi: "Bu qebrler zulmetle doludur. ALLAH a.c. menim namazimla onu nurla doldurur."

Qebrin yanina gelib namaz qildi. Ensardan bir kishi dedi: ya rasulALLAh qardashim olub amma men onun qebrinin yaninda namaz qilmamisham.RasulALLAH sorushdu: "Onun qebri haradadir?"

Ona qebrin yerini xeber verdikden RasulALLAh ensar ile birlikde ora getdi ve namaz qildi.

Mu hedisleri Mecmeuz-Zevaiddkitabinda Cenaze feslinden kopyalamisham. Siz selefilerin saytindan. Her bir hedisin altinda onun senedinin neceliyi yazilir.

4299

- عن أبي سعيد الخدري رضي الله عنه قال‏:‏ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم‏:‏

‏"‏إني نهيتكم عن زيارة القبور فزوروها فإن فيها عبرة‏"‏‏.‏

رواه أحمد ورجاله رجال الصحيح‏.

Abu-Said Xudriden r.a.:RasulALLAH dedi: Men qebr ziyaretini size qadaqan etmishdim. Bundan sonra qebrleri ziyaret edin. Qebr ziyaretinde ibret vardir.

Ehmed revayet etmishdir, sehihdir. 4301,4302 nomreli hedislerde bu qebildendir.

hemchinin Aishenin oz qardashinin qebrini ziyaret etmesi hediside orada movcuddur. Maraqlananlar muraciet ede bilerler.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bismillahir rəhmanir rəhim. İnsanlar iki bölükdür-bir bölüyü şəriətə uyar, o biri bölüyü isə bidətə uyar. Bu ikinci qrupun, nöqsan sifətlərdən münəzzəh olan Allahdan nə bir dəlili var, nə də bir işığı. Allah heç kimə Qurana bənzər başqa bir şeylə öyüd verməz, çünki Quran Allahın möhkəm ipidir. Biliklərin qaynağı ondadir. Öyüd alanlar ona uyub yol tutanlardır, unudanlar, qəflətə qapılanlar yollarda qalanlardır. Təəsüf ki, bu gün Allahın Kəlamı Quran əsl məqsədindən ayrı yollarda istifadə olunur. Təəsüf olsun ki, bu gün Allahın bu əmanətinə xəyanət olunur. Cadugərlər, filosoflar, kəlamçılar və bəzi batil məzhəblərin numayəndələri Quranı öz məqsadləri üçün istifadə edirlər. Bəzi axır-zaman alimləri Quranı başa düşməyin çox çətin olduğunu irəli sürərək, insanları Qurandan uzaq salırlar. Amma ölülərə Quran oxuyub, xətm edirlər. Görəsən ölülər necə, Quranı başa düşürlərmi? Səhih bir hədisdə Rəsulallah (s.a.v.v.) buyurur: din nəsihətdən ibarətdir. (Müslim, Əbu Davud, Nəsai) Görəsən ölülərə nəsihətin bir faydası varmı? Qurandan dəlilləri ələ alaraq, bu məsələni aydınlaşdırmağı özümə borc bildim.

Allah Fatir surəsi 22-ci ayədə buyurur: “Dirilərlə ölülər də bir olmaz. Şübhəsiz ki, Allah, dilədiyinə eşitdirir. Sən qəbirdəkinə eşitdirəməzsin.” Bu ayədən göründüyü kimi, açıq-aydın Allahu-Taala qəbirdəkilərə bir şey eşitdirməyin münkünsüzlüyünü deyir. Yasin surəsi 70-ci ayədə Allah buyurur: “Bu Quran Məhəmmədə, həyatda olanları uyarması və kafirlərə vəd edilən əzabın haqq olması üçün endirilmişdir.” Başqa bir ayədə, Nəhl surəsi 64-cü ayədə deyilir: “Biz Quranı sənə, ancaq insanların ixtilaf etdikləri xüsusların gərçəyini açıqlaman üçün və iman edən millətə hidayət rəhbəri və rəhmət qaynağı olsun deyə endirdik.” Təbəri bu ayənin təfsirində deyir: Allah-Taala bu ayədə, Quranı endirməsinin iki səbəbini bəyan edir. Bunlardan biri, insanların ixtilaf etdikləri çətin məsələlərin gerçək üzünün açıqlanmasıdır. Bunlar da, Allah Taalanın çeşidli sifətləri, öldükdən sonra dirilmə, cənnət və cəhənnəmə qoyulma, halal və haramı bir-birindən ayırd etmə kimi ağılla bilinməyəcək şeylərdir. Digəri isə, iman edən insanlara doğruyu göstərmə və özlərinə mərhəmət etmədir. Zira Qurana iman edənlər, onun əmr və yasaqlarına uymaq surəti ilə dünya və axirətdə Allahın qəzəb və əzabından özlərini qurtarmış və çeşidli nemətlərinə qovuşmuş olurlar. Qurandan daha böyük bir mərhəmət qaynağı düşünüləbilirmi? İbrahim surəsi 52-ci ayədə Allah buyurur: “Bu Quran, sakındırilsınlar, Allahın ancaq bir İlah olduğunu bilsinlər və ağıl sahibləri öyüd alsınlar deyə insanlara bir təbliğdir.” Təbəri bu ayənin təfsirində yazır: Allah-Taala bu ayati-kərimdə, Qurani-Kərimin göndərilməsinin hikmətlərindən bəzilərini zikr etməkdə və bunları belə bildirməkdədir. “Quran, insanlara, haqq və batili göstərərək onları uyarmaqdadır.” Rum surəsi 52-ci ayədə Allah buyurur: “Ey Məhəmməd, sən ölülərə duyura bilməzsən. Arxalarını dönüb, gedən karlara da dəvəti eşitdirə bilməzsən.” Əgər bizə qarşı olaraq deyiləcək olsa ki, bu ayələrdə ölülərdən murad kafirlərdir, düzdür, kafirlar adətə ölü kimidirlər. Bu mübaliğələrə Quranda tez-tez rast gəlirik. Ancaq əvvəl yuxarıda zikr etdiyimiz ayələrdən də göründüyü kimi,Quranın nazil olmasından murad , öyüd almaq və ondakı əmrlərə tabe olmaqdır. Ölülar isə bütün bunlardan acizdirlər. Onların ibrət alması, tövbə etməsi və əmal etməsi mumkun deyildir.

Bəzi hədisləri ələ alaq. Bir dəfə Taifdə islam düşməni Əbu Uhaylanın məzarının yanında ona lənət oxuyan hz. Əbu Bəkr (r.a)-a buyurmüşdur: “Ölülər əleyhində danışmayın, zira onlara bir zərər gəlməz. Əsl zərəri onun həyatdakı yaxınları görür. Dirilar zərər görür. Aralarınız pozulur.” Əbu Hureyrə va Əbu Said əl-Xudri (r.a)-dan “Muslim”-də galan hədislərdə Rəsulallah (s.a.v.v.) buyurur: “Ölülərinizə LƏ İLAHƏ İLLƏ ALLAH deməyi təlqin edin.” Bu hədislərdaki ölülərdən murad, ölmək üzərə olan adamdır. Ağıl və məntiq də bunu tələb edir. Hədislərdə qəbir əhli üçün dua etmək haqqında da çoxlu hədislərə rast gəldim. Amma qəbr əhlina Quran oxumaq haqqında hədislər isə yox dərəcəsindədir. Quran oxumaq bir ibadətdir. İbadət isə başqası üçün edilməz. Hər bir etdiyin ibadətin savabı sənə aiddir. Bu savab isə sənin əməl dəftərinə yazılır. Məsələn; namaz qılmaq, oruc tutmaq kimi. Quran oxumaq da belədir. Dua haqqında soruşacaq olurlarsa, düzdür, dua da ibadətdir. Sən qəbirdə yatan bir mömin üçün dua edə bilərsən, ancaq bu dua etməyin savabı da sənə aiddir və sənin əməl dəftərinə yazılır. Ela isə, əməl dəftəri q.nmamışdan xeyirli əməllərlə məşğul ol. Günahlarından vaxtında tövbə et. Quranı çox oxu, dərk elə və əməl et. Öyrəndiklərini isə diri olanlara öyrət, başa sal. Ölməmişdən qabaq sənə verilən ömrün qədrini bil. Allahın Kəlamına qarşı nankor olma, onu qoru, gələcək nəsillərə çatdır. Sünnətlər sənə ağır gəlməsin, bidətə mənsub olma. Daim elmini artır. Hz. Əli (r.a) bir hədisdə buyurur: “Alim ölü olsa belə diridir, cahil diri olsa belə ölü.” Yəni, yaşayan ölü olmayasan. Vəssəlam.

Hafiz Huseyn

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bismillehirrahmanirrahim. Ibadetler ve dualar edilen Allaha hemd olsun.Her bir chincirkinlikden munezzeh olan Allahdan bizi bagishlamagini isteyib dua edirik. Dua etmek, qaydalari, duanin novleri ve bashqa meseleler haqqinda kicik bir arashdirma .raq. Dua bir novu ile ibadetdir. Allaha edilen dua ve Allahdan bashqasina edilen dua. Bir de bashqasi ucun edilen dua. Meselen: Peygembere (s.a.v) salat etmek, bashqa birinin bagishlanmasi ucun edilen dua. Bunlar da Allaha edilen duaya, yeni ibadet duasi cercivesine girer. Her hansi bir ishde komek istemek, bir ehtiyacini istemek ve.s bunlarda istek dualaridir. Ibadet duasi haqqinda quranda goruruk : Allah nisa suresi 106-ci ye de buyurur: Allahdan bagishlanmaq dile. Elbette, Allah bagishlayan ve rehm edendir. Eraf suresi 180-ci ayede ise buyurur: en gozel isimler Allahindir. Allaha bu isimleri ile dua edin. Onun isimlerini deyishdirenleri terk edin. Onlar, Irelide bu etdiklerinin cezasini gorecekler. Istek duasi da oz-ozluyun de iki hisseye bolunur: Allaha ancaq Onun gucunun cata bileceyi xususlari bildirecek dua etmek. Allahdan bashqa hec kimin yerine yetirmeye guc yetirmediyi her hansi bir xususu Allahdan bashqasindan dua ederek isteyen bir kimse, dua etdiyi varliq ister canli, ister olu olsun mushrik ve kafir olur. Mushrikler en esasi dua xususunda sherikler qoshurdular. Onlar Allahi ozlerinden uzaq gorurduler. Bu “ uzaq Allah “ anlayishi da onlari vasiteler qoshmaya mecbur edirdi. Bu vasiteler ise mueyyen bir mekanla asili oldugundan onlar dua etmek ucun bu butlerin yanina gedib, orada dua edirdiler. Isra suresi 67-ci ayede Allahu Teala buyurur: “ Denizde size bir sixinti toxundugu zaman Ondan bashqa ibadet etdiyiniz her kes qeyb olur. Feqet, O sizi qurtarib, quruya cixarinca uz cevirirsiniz. Zaten insane cox nankordur.” Logman suresi 32-ciayede buyrulur: Onlarin daglar kimi bir dalga ortduyunde dinlerini yalniz Allaha xalis qilanlar olaraq Ona dua ederler. Bu ayelerden de gorunduyu kimi,mushrikler cetin vaxtlarinda Allaha dua edirdiler, ve yaxud butlerinin yanin da olmadiqda ozlerini yalniz hiss ederek ancaq Allaha yonelirdiler. Ancaq ferahliga cixdiqlari zaman ise sherik qoshduqlari butlere ibadetdirdiler. Ehli-kitab mushrikleri ise bu xususda daha ireli getdiler. Onlar sherik qoshduqlari olub-getmish saleh insanlara bir nov xususiyyetler vermeye bashladilar. Meselen, bir xristian en cetin vaxtinda bele Isa (e.s)-I ve bashqalarini cagirib, dua edir, onlardan komek isteyir. Allahu Teala Ali Imran suresi 80-ci ayede buyurur: “ Sizin melekleri ve Peygemberleri ilahlar etmeyinizi de emr etmez. O, ya size, siz muselmanlar olduqdan sora, hec kafirliyi emr edermi?” “ De ki: Onu (Allahi) buraxib bosh yere soylediklerinizi cagirin. Onlar sizden her hansi bir sixintini .rmayacaqlari kimi, deyishdire bilmezler de. Onlarin ibadet etdikleri de hansi Reblerine daha yaxin deye vesile axdarirlar,Onun rehmetini umurlar, Onun ezabindan qorxurlar. Cunki Rebbinin ezabi qorxuncdur.” (Isra 56-57) Bu ayelerden de gorunduyu kimi, onlarin (mushriklerin ) Allahdan bashqasina etdikleri dualarin hec bir xeyri yoxdur. Shieler de bu xususda ferqlenirler. Dua etdikleri olmush imamlara bezi fovqel-adi xususiyyetler verirler. Meselen, biri ile mubahisem zamani ona Allahdan bashqasinin her yerde seni eshitmesinin mumkunsuzluyunun basha salirdim. Iddiami ona subut etmek ucun Qurani Kerimden bu ayeni delil getirdim:Allahu Teala Eraf suresi 194-cu ayede buyurur: “ Shubhesiz ki, Allahdan bashqa ibadet etdikleriniz de sizing kimi yaradilmish qullardir. Eger iddianizda dogru iseniz onlari cagirin da size cavab versinler .” Bu zaman rafizi mene bele cavab verdi : “Onda sen de Allahi cagir, sene cavab versin” ona cavabimizbele oldu: “Bu soz senin mamin ile Allahi bir tutduguna, Allaha aid xususiyyeti imamina verdiyine ve nehayet mushrik olduguna delil deyilmi?”Elbette Allah bizim cagirishlarimiza ozone mexsus cavab verir. Ancaq insanlarin cavab vermesi ferqlidir. Eger iddia etseler ki, imamlar olenden sonra onlara fovqaladi xususiyyetler verilir, onda bu onlara olenden sonra ilahlig eta etmek olur ve nece ki, Islamdan evvel mushrikler de bu eqide de idiler. Sadece bir az qedim yunan, qedim Misir mifalogiyasini oxumaq kifayetdir.Qurani kerim bu mushriklere yaxshi cavab verir: “ O butlerin ozlerine ibadet edenlere yardim etmeye gucleri yetmez. Hetta ozlerine bele yardimede bilmezler. Onlari dogru yola cagirsaniz size uymazlar. Onlari cagirsaniz da, sussaniz da sizin ucun eynidir” (Eraf suresi 192,193). Bu ayeleri oxudugum zaman zemanemizdeki pirlerin bu tlerden ne ile ustun olduklarini fikirleshirdim ve arashdirmalardan sonra qetilikle emin oldum ki, bu pirlerin kecmishdeki butlerden hec bir ferqi yoxdur. Hetta bu pirlere insanlarin dedikleri sozler, getirdikleri deliller de o mushriklerin sozleridir. Yunus suresi 18-ci ayede Allahu Teala buyurur: “ Onlar, Allahi buraxib ozlerine zerer ve ya fayda vere bilmeyen sheylere ibadet eder ve “ Bunlar, Allah qatinda shefaetcilerimizdir” deyerler. Ey Mehemmed, de ki: “ Goylerde ve yerde Allahin bilmediyi bir sheyimi ona xeber verirsiniz?” Allah, onlarin ortaq qoshduqlarindan ucadir,beridir” Allahu Teala Fatir suresi 14-cu ayede buyurur:“ Eger Allahdan bashqa tapdiqlarinizi cagirsaniz, cagirmanizi duymazlar. Duysalar bele size cavab vermezler”. Gor Allahu Teala bu kafirlere nece missal cekir, onlarin dua etdiklerinin nece aciz olduqlarini basha salir. Hetta eshide bilseler bele bir cavab vermek xususiyyetlerinin olmadigini bildirir. Ele ise niye yaradici Allahi buraxib, yaradilmishlara dua edesen, Sehih sunnede de bu barede xeyli hedis revayet edilmishdir. Bir nece hedisi delil getirek:Enes bin Malik (r.a) deyir: Resulullah (s.a.v) buyurub: “ Dua ibadetin iliyi,beyni ve ozudur. (Tirmizi revayet etmishdir) Ebu Hureyre (r.a)- dan revayete gore, Peygember (s.a.v) buyurmushdur: “ Allaha duadan daha ustun bir shey yoxdur ( Ibn Mace ) Ebu Hureyre (r.a)-dan revayete gore, Resulullah buyurdu:“ Kim Allahdan istemezse, dua etmezse Allah o kishiye qezeblenir” (Ibn Mace,Tirmizi) duanin edilmesi, qaydalarini da gozlemek lazimdir. Ebu Musa el –Esheri (r.a)-dan revayete gore, bele demishdir : Resulullah (s.a.v) ile birlikde savashda idik. Savashi bitirince Medineye donduk. Insanlar tekbir getirerek seslerini yukseltdiler. Bunun uzerine Resulullah(s.a.v) buyurdu: “ Rebbiniz kar deyildir. Uzaqda da deyildir. O her yerdedir”. Tirmizi : bu hedis hesendir demishdir bu hedisden de gorduyumuz kimi, Allah Resulu her zaman “ uzaq Allah” anlayishina qarshi mubarize .rmish ve uca Allahin elmi ile her yerde oldugunu bildirmishdir. Bu arashdirmalardan da gorunduyu kimi dua ibadetdir ve Allahin bu barede komekciye ve duani catdiran bir kese ve duani Allaha qebul etdirecek bir kese ehtiyaci yoxdur. Bu risaleni Qurani kerimden bu aye ile bitirirem : Allahu Teala Eraf suresi 55-ci ayede buyurur : “ Rebbinize yalvara-yalvara, gizlice dua edin. Bu bir heqiqtdir ki, Allah heddi ashanlari sevmez”. Allah butun muselmanlarin dualarini qebul etsin . Amin .

Ibn Huseyn .

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

روي أ نّه(صلى الله عليه وآله) جاء الى السوق فوجد زهيراً قائماً يبيع متاعاً، فجاء من قبل ظهره وضمه بيده الى صدره، فأحس زهير بأنه رسول الله(صلى الله عليه وآله)، قال: فجعلت أمسح ظهري في صدره رجاء حصول البركة

RasulALLAh bazara geldikde Zuheyri nese sattiqini gordu. Ona bel terefinden yaxinlashib qucaqladiqda Zuheyr RasulALLAhi tanidi. Zuheyr deyir: Ondan sinesini belime toxundurmaqini rica etdim ki, bununla bereket elde edim. (El-bidayetu ven-nehaye 6/47)

عن أنس قال: رأيت رسول الله(صلى الله عليه وآله) والحلاّق يحلقه وقد أطاف به أصحابه ما يريدون أن تقع شعرة إلاّ في يد رجل

Enes revayet edir: Berberin RasulALLAhin sachini qirxdiqini gordum. Sehabeler onun etrafinda dayanib tuklerini yere dushmeye qoymurdular(elleri ile tuturdular) (Musned Ehmed 3/591)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

170

عِنْدَنَا مِنْ شَعَرِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم أَصَبْنَاهُ مِنْ قِبَلِ أَنَسٍ، أَوْ مِنْ قِبَلِ أَهْلِ أَنَسٍ فَقَالَ لأَنْ تَكُونَ عِنْدِي شَعَرَةٌ مِنْهُ أَحَبُّ إِلَىَّ مِنَ الدُّنْيَا وَمَا فِيهَا‏

Bizde RasulALLAhin tukunden var. Onu Enesden elde etmishdik. Yadaki Ehli-enesden. RasulALLAHin tukunun mende olmaqi dunya ve dunyada olan her sheyden mene ezizdir. (Sehih Buxari . Destamaz fesli. Hedis 170)

171

عَنْ أَنَسٍ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم لَمَّا حَلَقَ رَأْسَهُ كَانَ أَبُو طَلْحَةَ أَوَّلَ مَنْ أَخَذَ مِنْ شَعَرِهِ‏.

Enes deyir:RasulALLAH sachlarini qirxdiranda onun tukunden ilk goturen shexs Abu Telhe idi. (Sehih Buxari . Destamaz fesli. Hedis 171)

187

أَبَا جُحَيْفَةَ، يَقُولُ خَرَجَ عَلَيْنَا رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم بِالْهَاجِرَةِ، فَأُتِيَ بِوَضُوءٍ فَتَوَضَّأَ، فَجَعَلَ النَّاسُ يَأْخُذُونَ مِنْ فَضْلِ وَضُوئِهِ فَيَتَمَسَّحُونَ بِهِ،

Abu Cuheyfe deyir: RasulALLAh gunorta vaxti geldi ve destamaz aldi. Destamazindan qalan suyu camaata verdi ve onlar qalan su ile mesh etdiler.(Sehih Buxari . Destamaz fesli. Hedis 187)

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

لما حضر معاوية الموت أوصى بأن يدفن في قميص رسول الله وإزاره وردائه وشيء من شعره

Muaviye olende RasulALLAHin koyneyi, izari, ridasi ve tuku ile basdirilmaqi vesiyyet etdi. (Tarixu Demeshq 59/229)

Ey sherabxor Muaviyenin ashiqleri olan ozunu selefi adlandiranlar!

Gorursunuz Muaviye aqaniz RasulALLAhdan yadigar qalmish eshya ve tuklere teberruk edirdiki belke cehennemden yaxa qurtara! Siz de ne qeder gec deyil Ibn Teymiyyenin kitablari ile teberruk edin. :)

Sizin eqidenize gore rasulALLAhin tukunu, terini, paltarlarini, esasini, minberini saxlayanlar teberruk edenler mushrikdir. Onda Muaviye ve yolunu getdiyiniz sehabeler hamisi shirk ichinde olubler ki,! :loool:

ALLAH size aqil bize ise sebr versin!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

حينما حضرت عمر بن العزيز الوفاة، دعا بشعر من شعر النبي(صلى الله عليه وآله) وأظفار من اظفاره وقال: إذا مت فخذوا الشعر والأظفار ثم اجعلوه في كفني

Omer ibn Abdul-Eziz olende rasulALLAHin tukunden ve dirnaqindan getirilmeyini isteyib dedi: Men olende tuku ve dirnaqi menim kefenime qoyarsiniz.(Tebeqat 5/406. Omer ibn Abdul-Ezizin heyati)

Bu Kitab barede evvelki yazilarimda melumat vermishem . Eziyyet chekin tapim oxuyun oxuyun!

Gorursunuz selef xelifeniz ne edir? Ona mushrik demeye duxunuz chatar? Esl Sunnuler sizi mehv ederler. Nece ki, o vaxt Ibn Teymiyyeni mehv etdiler. :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

جعل في حنوط أنس بن مالك صرة مسك وشعر من شعر رسول الله صلى الله عليه وآله

Enes Ibn Malik hemchinin rasulALLAHin misk qabi ve tuku ile basdirilib.(Tebeqat 7/25. Enes Ibn Malikin heyati)

Enes ibni Malikin revayet etdiyi hedisleri oxuyub ezberleyirsiniz, delil kimi istifade edirsiniz, amma vesiyyetine emel etmirsiniz, ay ozunu selef adlandiranlar?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sehih Buxari باب الشُّرْبِ مِنْ قَدَحِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم وَآنِيَتِهِ

RasulALLAHin qedehinden ichmek fesli

وَقَالَ أَبُو بُرْدَةَ قَالَ لِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سَلاَمٍ أَلاَ أَسْقِيكَ فِي قَدَحٍ شَرِبَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم فِيهِ

Abu Burde deyyir ki, Abdullah Ibn Selam mene dedi: Isteyirsen sene RasulALLAhin su ichdiyi qedehde su verim?

Bu hemin babada 1-ci hedisdir. ozunu selefi adlandiranlarin saytindan goturmushem.

Gorursunuz RasulALLAhin qedehine nece hormet qoyub teberruk edirler?

Sehabelere bunu etdiklerine gore dil uzada bilersiniz? :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

في قصة نزول النبي(صلى الله عليه وآله) في بيت أبي أيوب الأنصاري عندما قدم مهاجراً الى المدينة، قال أبو أيوب: وكنا نضع له العشاء ثم نبعث، فإذا ردّ علينا فضله تيممت أنا واُمّ أيوب موضع يده فأكلنا منه نبتغي بذلك البركة، حتّى بعثنا إليه ليلة بعشائه وقد جعلنا له بصلاً وثوماً، فردّه رسول الله(صلى الله عليه وآله)ولم أرَ ليده فيه أثراً، فجئته فزعاً، فقلت: يا رسول الله! بأبي أنت واُمّي ردّدت عشاءك ولم أرَ فيه موضع يدك؟

فقال: "إنّي وجدت فيه ريح هذه الشجرة، وأنا رجل اُناجي فأمّا أنتم فكلوه

Yuxaridaki metnde Abu Eyyub Ensari (Yeqin be'zileriniz tanidi. RasulALLAH hicret vaxti onun evinde qalib. Yuxarida qardashimiz onun qebrinin uzerinde tikilen ziyaretgahin sheklini yerleshdirmishdi mende ondan bir neche hedis yazmishdim) nece o, ve onun zovcesi evlerinde rasulALLAhin elinin deydiyi yere teberruk etdiklerinden danishir.(Siretu Ibn Hisham 2/144)

Abu Eyyub Ensariye butperest deye bilersiniz ay ozunu selefi adlandiranlar?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

5927

قَالَ ابْنُ عُمَرَ فَلَبِسَ الْخَاتَمَ بَعْدَ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم أَبُو بَكْرٍ ثُمَّ عُمَرُ ثُمَّ عُثْمَانُ، حَتَّى وَقَعَ مِنْ عُثْمَانَ فِي بِئْرِ أَرِيسَ

Ibn Omer dedi: Peyqemberin uzuyunu ondan sonra Abu Bakr, Omer sonra ise Osman taxirdi. Osman onu Ureys quyusuna saldi.(sehih buxari. libas fesli)

Gorursunuz RasulALLAHin yadigarini nece saxlayirdilar? Herchend 3-cu saxlaya bilmedi. Indi onlara butperest, shirke geden yoldasiniz ve s. deye bilersiniz? :loool:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sehih Buxaride, Fethul-Baride, Musned Ehmedde bilirsiniz ne qeder hedis var ki, rasulALLAhin paltari ile basdirilmaq isteyirdiler, Paltarini, qedehini ne bilim daha neleri teberruk kimi saxlayirdilar?

Size yazmaqin ne xeyr var? Men camaat uchun yaziram ki, sizin kimilerin yalanlarinin qurbani olmasin. Men hele ki, ancaq sunnu menbelerinden istifade edirem eger shiye menbeyine kechsem................

Bu emellerin hech birinden ya'ni RasulALLAhin eshyalarindan, tukunden, dirnaqindan, elinin suyundan, terinden ve s. teberruk kimi istifade etmeyi qadaqan etmeyib. Eksine. Nedeki, qebrleri ve s. daqitmayib.

Selefilerin getirdikleri hedislerde daqidilan qebrler mushriklerin qebrleri idi. ve o qebrler idi ki, mushrikler hemin qebrleri ozlerine qible ve but kimi qebul etmishdiler.

Bunlar gozlerinin ichine qeder yalan deyirler. RasulALLAhin ne qebrini herchend ki, yerden chox hundurdur, nedeki onun etrafindaki tikilini daqitmirlar nedeki daqida bilmezler. Muselmanlar bu vandallari mehv ederler.

Heleki Amerika durub dallarinda lotuluq edirler. Muselmanlarin butun tarixi abidelerini, xatireleri ve s. daqitmaqa chalishirlar. Naqis aqillari ile her sheyi shirk, but ve s. adlandirirlar.

Insanliqdan bir damci olsun paylari yoxdur. Choxunun gozunden qan damir. Ozlerinden qeyrilerine yuxaridan ashaqi kin ve nifretle baxirlar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

عن إبراهيم بن عبدالرحمن بن عبدالقاري: أنه نظر الى ابن عمر وضع يده على مقعد النبي(صلى الله عليه وآله)من المنبر ثم وضعها على وجهه

Ibrahim bin Abdurrahman bin Abdulqariden: O, Ibn Omerin ellerini RasulALLAh oturan yere qoyub uzune surtduyunu gordu.(Tebeqat1/254)

Изменено пользователем Abu Sufyan ordusu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

عن علي قال: قدم علينا أعرابي بعدما دفنّا رسول الله(صلى الله عليه وآله)بثلاثة أيام، فرمى بنفسه على قبر النبي(صلى الله عليه وآله) وحثا من ترابه على رأسه وقال: يا رسول الله، قلت فسمعنا قولك، ووعيت عن الله سبحانه فوعينا عنك، وكان فيما أنزل عليك: (ولو أنّهم إذ ظلموا أنفسهم جاؤوك...الآية). وقد ظلمت نفسي وجئتك تستغفر لي. فنودي من القبر "قد غفر الله لك

Ali a.s. dedi: RasulALLAhi 3 gun idi ki, basdirmishdiq bir ereb gelib ozunu onun qebrinin ustune atdi, bashina torpaqdan tokub dedi: Ya RasulALLAH sen dedin biz eshitdik, sen Allahdan oyrendin biz senden, sene nazil olanda var idi ki, "Onlar eger ozlerine zulum etseler, senin yanina gels...." Men ozume zulm etmishem ve senin yanina gelmishem menim uchun ALLAHdan baqishlanma dile! qebrden ses geldi: ALLAH seni baqishladi. (Hedis-10422 Kenzul-Emmal, Vefaul-vefa 4/1399)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

عن أبي الدرداء قال: إن بلالاً مؤذن النبي رأى في منامه رسول الله وهو يقول: "ما هذه الجفوة يا بلال! أما آن لك أن تزورني يا بلال؟!" فانتبه حزيناً خائفاً، فركب راحلته وقصد المدينة، فأتى قبر النبي

فجعل يبكي عنده ويمرغ وجهه عليه

Abu Derdadan: Peyqemberin muezzini Bilal yuxusunda RasulALLAhi ona bu sozleri deyen gorur: Bu ne cefadir ey Bilal! meni neye gore ziyaret etmirsen? Bilal narahat halda yuxudan ayilib Medineye getdi. RasulALLAhin qebrinin yanina gelib aqladi, uzunu qebrine surtdu. (Tehzibul-kemal 4/289)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

RasulALLAHin qebrini ziyaret etmeyi ancaq Mervan ibn Hekem (ALLAh ona lenet elesin) kimiler qadaqan edirdi. Bunu evvelki hedislerde yazmisham. Hansi ki, o hele atasinin belinde olanda RasulALLAh ona lenet oxumushdu. InshaALLAh qismet olsa hedisi bura yerleshdirecem.

Bu indiki vandallar da Mervan ibn Hekemin (ALLAH ona lenet elesin!) davamchilaridir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu Mervan Ibn Hekemin(ALLAh ona lenet etsin) toremelerinin fetvalarinda tezelikce oxumushdum ki, RasulALLAh namaz qildiqi, durduqu yer ve s. mescid tikmek bidetdir men nebilim nedir.

يا رسول الله أنّك تأتيني فتصلّي في بيتي، فأتّخذه مصلى. قال: فقال له رسول الله(صلى الله عليه وآله): "سأفعل إن شاء الله". قال عتبان: فغدا رسول الله(صلى الله عليه وآله)وأبو بكر حين ارتفع النهار، فاستأذن رسول الله(صلى الله عليه وآله)فأذنت له، فلم يجلس حين دخل البيت، ثم قال: "أين تحب أن اُصلي من بيتك؟" قال: فأشرت له الى ناحية من البيت، فقام رسول الله(صلى الله عليه وآله) فكبّر، فقمنا فصففنا، فصلّى ركعتين ثم سلّم

Utban Ibn Malik RasulALLAHA deyir: Ya RasulALLAH bir gun menim evime gel ve namaz qil ki, o yeri ozumuz uchun namaz qilma yeri edek. rasulALLAH ona dedi: InshaALLAh ederem. Utban dedi: Sabah. RasulALLAH ve Abu Bakr gunorta geldiler. Azan oxunmasini istedi ve oxudular. Eve girende oturmadan sorushdu: Namazi evinin hansi hissesinde qilmaqimi isteyirsen?Dedi: Ona evimde bir yer gosterdim orada rasulALLAh tekbir dedi. Onunla namaz qildiq. ( sehih buxari 1/115, Sehih Muslim 1/445)

Gorursunuz onun namaz qildiqi yere nece teberruk edirler? Bu cur hedisler choxdur.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Islamda pir anlayışı və məqbərələr varmı?Bunu təsdiq edən sabit dəlilləri göstərin.

Yuxarıda görsətdiyiniz rəvayətlər içərisində məqbul olan və olmayan rəvayətlər vardır.Onların müzajirəsini etmədən onu demək olar ki,hamı bilir ki,təvəssülün və təbərrükün caiz olan və olmayan növləri vardır.Yəni,Allah və Peyğəmbər (s.a.s) tərəfindən icazə verilən ibadət növləri.

Mən yuxarıda da yazmışdım amma sən ona cavab vermədin.İslam dini haram və küfrə .ran bütün yollara qapını açmır.Harama baxmaq,canlı şəkil çəkmək,qəbiri ucaltmaq,üzərində məscid tikmək və s.

Heç şübhəsiz ki,təvəssül ibadət növü olduğuna görə və müşriklər də bu ibadəti geniş etdiklərinə görə müsəlmanların bu ibadət növündə diqqətli və həssas olmaları lazımdır.Məs:Bilindiyi kimi Rasulullah (s.a.s) İslamın ilkin dövrlərində qəbir ziyarətini yasaq etmişdi.Sonra axirəti yada salmaq üçün icazə verdi,həmçinin günəş batarkən müşriklər ibadət etdikləri üçün Ümmətə bu vaxt namaz qılmamağa,istər batini istərsədə zahiri mənada müşriklərə oxşamamağa öz Ümmətini çağırırdı.

http://www.darulkitap.com/kitap-listesi.html

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam aleykum.

Qur`an-i Kerimde bele bir aye var: ey rasulum, onlar deyirler ki, biz iman getirdik. Onlar yalan deyirler. Sen onlara de ki, biz hele imani onlarin qelblerine salmamisiq, qoy desinler ki, biz islam olduq.

Bu aye açıq-aşkar möminliyin muselmanlıqdan üstün olduğunu gösterir. Bir müselman Allah hüzurunda öz meninden keçmekle iman ne`mati ile mükafatlandırılır. Allahu-teala Qur`an-i Kerimde çox yerde "ey iman getirenler" deye xitab edir. Aşağıda bu ayetlerden be`zilerini açıqlayacam Allahın izni ile, qoy her bir kes bu ayetlerin ona aid olub-olmamasını öz vicdanında aydınlaşdırsın.

İmanın da kamilleşmesi insanın qelbinde teqva yaradar. Mömin olar mütteqi, nece ki, Qur`an-i Kerimde buyurulur: sizin içinizde heqiqi alimler Allahdan qorxanlarınızdır (teqvalılardır).

Müselmanın bir meni (enaniyyeti) olduğu kimi, möminin de, alimin de özünemexsus bir meni olur. Qelb kamilleşdikce, bu men daha çox nuraniyyet kesb edir. Müselman olmanın öz şirinliyi olduğu kimi, möminliyin de öz şirinliyi, alimliyin de öz şirinliyi var. Milyonlarla insanlar müselmanlıq şirinliyinde ilişib qalıblar ve iman ardınca getmirler, onu qazanmağa çalışmırlar. Nece ki, yüz minlerle möminler iman şirinliyine bağlanaraq, qelblerinde teqva yaradacaq elmin arxasıyca getmirler. On minlerle mütteqiler var ki, teqvalarında bağlanıb qalıblar ve ürfana se`y etmirler. On minlerin içinden yalnız minlerle mütteqi (alim) ürfana çatar, arif olar. Bu meqama yetişen insan vahdaniyyet alemine daxil olar. Uca Allah bütün mexluqatın xaliqidir. Nece ki, her hansı firma öz mehsullarının üzerine öz markasını vurar, mesela, LG, hem soyuducu, hem televizor, hem dvd, hem kondisioner ve s. istehsal edir ve üzerine öz markasını vurur, ele de Allahu-teala bütün mexluqların xaliqidir ve her bir yaratdığı mexluqun üzerinde Rebbin möhürü, ştampı, sikkesi var. Arifler bu sikkeni çox açıq-aydın görer ve şirkden uzaq olar. Bu meqama çatmayanlar şirkden danışırlarsa, yalan danışarlar. Kesretde (çoxluqda) oturub, nece vehdetden danışmaq olar. Hezret-i Aliden: nefsini derk eden rebbini tanıyar buyurur. Buna ilahi yolda me`rifet kesb etmiş ürfan ehli (arifler) çatar.

Ariflerin de özlerinin nurani bir menleri olur ve bir çoxları bu meqamın şirinliyine bağlanıb yollarını dayandırırlar. Halbuki, Allahu-teala sonsuz hikmet ve elm sahibidir ve onun yolu da sonsuz hikmet ve xezinelerle doludur.

Minlerle arifden yalnız yüzlerine Allahu-teala eşq meqamını nesib eder. Uca Allah özü ile bendesi arasında olan niqablardan (perdelerden) birini açar ve bunu gören arif o camala aşiq olar. Burada başlayar şairlikler, fizuliler, qumrular, raciler, seyid azim şirvaniler ve s. ve i.a. Burada başlayar münacatlar, heqiqi yalvarışlar. Rebbi vesf etmeye sözün qüdreti çatmadıqda, aşiq başlayar öz eşqini seslerle ifade etmeye ve burada sebeb olar muğamın yaranmasına. Eslinde muğam aşiqlerin Allahı vesf etmeleridir. Aşiqin qelbinde ele sesler olur ki, aşiq o sesleri izhar ede bilmir ve bu zaman o bir vasite tapır. Bu da tar ve kamançadır ki, onlarla aşiq qelbinin derinliyinde olan sesleri rebbine izhar edir.

Eşq meqamı da çox cazibeli bir meqamdı, çox şirindi. Burada yüzlerle aşiqler var. Yüzlele aşiqden yalnız onlarlası öz nurani, pirani menlerinden keçib velayet meqamına yetişirler, övliyalığa çatarlar. Allah onlara bereket verer.

Allahın bereketi ne yerde deyil, ne göyde, ne daşda deyil, ne de suda, ne quşda deyil, ne de balıqda, ne kilsede, ne senaqoqda, ne de mescidde deyil. Uca Allah bereketi insanda qoyub, onu da her insanda yox, özüne dost seçdiyi, dostluq etdiyi kesde qoyub. Bu insanın nefesi de, oturuşu da, duruşu da, yerişi de, sözleri de, ölüsü de, dirisi de, evi de, qebri de bereketli ve şefalıdır.

Bizim kimi dünyaya bağlı, nefsinin esiri, şeytanın oyuncağı olan insanlar bele birisini Allaha şerik olmaqda ittiham edirlerse, onda demek ki, heqiqeten qelblerimiz möhürlü, imansız, xaraba gündedir. Belesi tekebbürünü sındırıb öz murdar aşağılıq nefsini .rıb atmalıdı o ağaların ayaqları altına ve rebbi qarşısında e`tiraf etmelidir ki, heqiqeten de bu kişinin meqamına çıxmaq qeyreti mende yoxdu, sen bunun hörmetine menim kimi cahili bağışla.

Onlarla övliyadan yalnız bir neçesi Xızır meqamı deyilen meqama çatar ve belelerine Xızır aleyhissalam ders deyer. Xızırdan ders alan özliya Şahı-velayete yetişer. Tarixde bele şexsler barmaqla sayılacaq qeder azdır. Onlar Aliye (a.s.) yetişer ve Ali onu elm şeherine salıb rasulallaha çatdırar.

İndi möminlere aid olan bir neçe ayeni diqqetinize çatdırmaq isteyirem.

Ey iman getirenler! Durarken namaza yuyun üzünüzü ve qollarınızı dirseklerle ve mesh edin başınızı ve ayaqlarınızı topuqlaradek.

Elbette bu ayet iman getirenlere aiddir. Şeytan imansızlara ilham eder ki, ne ferq eder yumaq yoxsa mesh etmek. Daha yaxşı olmazmı ki, yuyasınız, temizlik imandandır. Onlar da elbette deyib, Allahın açıq hökmüne öz menlerinden ve şeytanlarından gelen fitvanı şerik qoşarlar. Onda bu şirklerini görmezler.

Daha bir ayet: Ey iman getirenler! Üzünüzü beytül-müqeddesden (Qüdsden) beytül-harama çevirin ki, sizin namazınız onların (yahudi ve xristianların) namazlarından ferqlensin ve evlere pencerelerden deyil, qapılardan girin.

Sahabe bu ayeti eşidende: ya rasulallah, namazda istiqameti deyişdirmeli olduğumuzu başa düşdük, bes bu eve qapıdan girme ne meseledir ki, onu Allahu-teala başqa ayetde deyil, mehz bu ayetin içinde verib.

Resulallah: men elmin şeheriyem, Ali onun qapısı. Heqiqi istiqamet isteyenler Ali qapısından menim şeherime daxil olsun - buyurur.

Elbette ki, bu ayet de iman getirenlere aiddir. İmansızlar onu anlaya bilmez, müselman olsalar bele.

He bir de. Eger bu ayetdeki heqiqeti görmek isteyirsinizse, onda yahudi ve xristianların namaz (ibadetlerine) qılmalarına diqqet edin. Yahudiler ellerini göbeklerinin altında (hanafiler kimi), xristianlar ise ellerini sinelerinde (şafeiler ve bizim pirlerle vuruşan hörmetli vahabi qardaşlarımız kimi) çarpazlayaraq namaz qılarlar. Ayet ise deyir ki, yox demir, emr edir ki, ferqlensin.

Daha bir neçe ayet: Allahu-teala Ademi yaradıb her kese emr etdi ki, ona secde etsin. Her kes etdi, iblisden başqa. İblis dedi ki, sen meni oddan, onu ise gilden yaratmısan.

Bundan sonra Allah iblise lanet etdi ve o kafirlerden oldu.

İblis gili (torpağı) heqir (aşağı) gördü ve öz şenine sığışdırmadı ki, alnını gile (möhüre) qoysun. Tekebbürlendi. Sonra Allaha: men sene şerik qoşmaq istemirdim, ona göre Ademe secde etmedim - dedi.

Bir çox çaşmış qardaşlarımız da iblissayağı, möhürü (gili) Allaha şerik hesab edirler. Onların mentiqleri ile hereket etsek, onda gerek biz de onları, secde etdikleri xalçalarını Allaha şerik qoşmaqda ittiham edek.

Helelik bu qeder. Allahdan her bir müselmana iman, her bir mömine teqva, her bir mütteqiye me`rifet, her bir arife eşq, her bir aşiqe velayet, her bir övliyaya şahı-merdan Aliye yetişmeyi dileyirem.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əs-sələmu aleykum!

قال رسول الله صلي الله عليه و سلم «اللّهُمّ لاَ تَجْعَلْ قَبْرِي وَثَناً يُعْبَدُ»

أنا أقول (عبد العزيز) : إذن كان حسب رسول الله صلي الله عليه و سلم قبرا وثنا. لأن الأصنام التي يعبدها بعص المشركين كانت علي مقابر الناس الصالحين

Allahın Elçisi (s.ə.v) dedi: "Allahım! Mənim qəbrimi ibadət edilən büt etmə."

Mən (Əbdül Əziz ) deyirəm: Deməli Allahın Elçisi (s.ə.v) qəbiri büt hesab etmişdir. Çünki bəzi Allaha şərik qoşanların ibadət etdikləri bütlər əməli saleh insanların qəbirlərin üzərində idi.

Beləliklə müxaliflər iddia edirlər ki, guya biz (Sələflər) bütlərə, daşlara və taxtalara aid olan ayələri İmamların qəbirlərə aid edirik. Amma həqiqətən qeyd olunmuş rəvayətdən təsvir olunur ki, Peyğəmbər (s.ə.v) ibadət edilən qəbirə büt hesab etmişdir. Yəni müşriklər Allah yaxınlaşmaq üçün qəbir sahiblərinə (pirlərə) dua edərək vasitəçi qərar edərdilər. Bundan ötəri bəzi müşriklər bu cür üsulla Allaha şərik qoşurdular. Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

Mən isə al-Fath deyirəm: Əvvəla bizi Əbdüləzizin nə dediyi qətiyyən maraqlandırmır, çünki o bir-iki sələfidən savayı heç kim üçün xüccət deyil.

İkincisi, Əbdüləziz Ben Baz peyğəmbərin qəbrinə təvəssülü şirk hesab etmirdi, şirkə səbəb ola bilən hesab edirdi və buna görə də onu qadağan etdi. Bura bax: http://islam-news.ru/index.php?type=specia...cles&id=553

Və üçüncüsü: Mən Sizə bir neçə dəfə xəbərdarlıq etmişəm ki, eyni mövzunu təkrar etməyəsiz, amma Siz ya başa düşmürsüz, yada ki, mənim xəbərdarlığımı qulaq ardına vurursuz. Mən bir daha Sizə xəbərdarlıq etməyəcəyəm.

Həmçinin MuslimnurUveys Sizə də xəbərdarlıq edirəm, Siz təkrara yol verirsiz. Bu yazdıqlarınız artıq müzakirə olunub, özüdə elə bu temada. Temanı əvvəldən oxuyun və qaydalara riayət edin.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As salamu aleykm Peygemberden bashqasina teberruk etmek olmaz ve tevessul sag adama ola biler olu ile caiz deyil. Ehmed ibn Henbel ve diyer selef alimleriinin fikrine gore harama .ran emel ozude haram shirke .ran emel ise ozude haram hesab olunur .

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As salamu aleykm Peygemberden bashqasina teberruk etmek olmaz ve tevessul sag adama ola biler olu ile caiz deyil. Ehmed ibn Henbel ve diyer selef alimleriinin fikrine gore harama .ran emel ozude haram shirke .ran emel ise ozude haram hesab olunur .

1. İbn Hənbəlin fətvası:

İbn Cəmaət Şafei deyir: “Abdullah ibn Əhməd ibn Hənbəlin atasından nəql etdiyi bir xatirədə deyilir: “Atamdan, savab qazanmaq məqsədi ilə Peyğəmbərin (s) minbərini təbərrük edib, öpən bir kişinin əməlləri haqqında soruşdum. Atam cavabında: “Bunun heç bir eybi yoxdur” - deyə bildirdi”[“Vəfaul-vəfa”, c. 4, səh. 1414.].

“Əl-Camiu fil-iləl və mərifətir-rical” kitablarında isə həmin hədis bu şəkildə qeyd olunmuşdur:

Atama dedim: “Bu kişi məlum əməlləri ilə Allaha yaxınlaşmaq niyyətindədirmi?” Atam: “Bunun heç bir eybi yoxdur” – deyə qəti fikrini bildirdi”[Əl-Camiu fil-iləl və mərifətur-rical”, c. 3, səh. 32].

2. İbn əl-Üladan nəql olunduğuna görə İmam Əhməddən Peyğəmbərin (s) məzarını və minbərini öpmək haqqında soruşulduqda:

“Bunun heç bir eybi yoxdur” – deyə fikrini bildirmişdir.

İbn əl-Ula deyir: “Bu fətvanı İbn Teymiyyəyə göstərdim. O, Əhmədin bu sözünə təəcüblənərək dedi: “Təəccüblüdür! Ona böyük hörmətim var. Bu onun sözüdürmü?!”[Vəfaul-vəfa”, c.4, səh. 1414]

Doğrusu, İbn Teymiyyənin Əhməd ibn Hənbəli kafirlikdə, müşriklikdə, günahlandırmaması təəccüb dоğurur.

3. Rəmli Şafeinin fətvası:

“Əgər, təbərrük məqsədi ilə Peyğəmbərin (s), övliya və ya hər hansı bir alimin məzarına əl çəkilərsə, öpülərsə, bunun heç bir eybi yoxdur”[bu fətva “Haşiyətu Məvahibul-lədunniyyə” əsərində Əbu Ziyadan (vəfat-1087) nəql edilmişdir. Bundan başqa, Həmzavinin “Kənzül-mətalib” əsərində də (c. 33, səh. 219) qeyd edilmişdir].

4. O, deyir: “Qəbrin üzərindəki sinə daşını öpmək və ləms etmək məkruh deyil. Övliya qəbirlərinin giriş qapılarını öpmək məkruhdur. Lakin təbərrük məqsədi ilə olarsa, heç bir eybi yoxdur və məkruh deyil. Atamın fətvası belədir... Fəqihlərin fikrincə, “Həcərül-əsvəd”i ləms edə bilməyən şəxs əsa ilə oraya işarə edib əsanın daşa tuşlanan tərəfini öpə bilər”.

5. Şəhabəddin Hənəfinin fətvası:

O, “Şəfa” əsərinə yazdığı şərhdə “Qəbri öpmək, ləms etmək və bədəni ona sürtmək məkruhdur!” sözlərini izah edərkən yazır: “Bu fikir yekdil rəydir. Elə buna görə də Əhməd və Təbəri qəbri öpməyi, ona toxunmağı düzgün hesab edirlər”[Şərhuş-şifa”, c. 1, səh. 1; “Vəfaul-vəfa”, c. 4, səh. 1404; “əl-Qədir”, c. 5, səh. 134].

6. Muhibbüddin Təbəri Şafeinin fətvası:

Qəbri öpmək və ona toxunmaq düzgündür. Bu alimlərin və əməlisalehlərin getdiyi yoldur[Əsnəl-mətalib”, c. 1, səh. 331; “Vəfaul-vəfa”. c. 1, səh, 1407].

7. İbn Əbu Seyf (Məkkənin şafei alimlərindən biri) deyir: “Quranı, hədis kitablarını və əməlisalehlərin qəbrini öpmək düzgündür (icazəlidir)”[Əl-Qədir”, c. 5, səh. 153.].

8. Zərqani Malikinin fətvası:

Qəbri öpmək məkruhdur. Əgər təbərrük məqsədi ilə olarsa, məkruh deyil.

9. İzami Şafei, İbn Teymiyyənin “Əməlisalehlərin qəbrini təvaf edən, ona toxunan şəxs ən böyük günah еtmişdir” fikri haqqında deyir: “O, naməlum sözlər danışır. Bir yerdə bu işi görənin ən böyük günah işlədiyini, digər yerdə şirk etdiyini söyləyir. Bir halda ki, hələ o dünyaya gəlməzdən əsrlər öncə bir çox görkəmli alimlər bu məsələlərə toxunmuş və hökmünü açıqlamışlar. Onun sözləri alimlərin sözlərinə tam ziddir. O, bir çox hallarda müəyyən məsələlərdə yekdil rəyin mövcudluğunu iddia etmişdir. Halbuki, yekdil rəy tamamilə onun qoyduğu məsələyə qarşıdır. Diqqətli tədqiqatçılar ondan öncə və sonra yaşayıb yaratmış insaflı elm adamlarının əsərlərinə diqqət yetirərlərsə, bizim sözümüzün doğruluğunu görərlər. Misal üçün, adi müsəlmanlar qəbri təvaf edir (ətrafına fırlanır) və ona toxunurlar. Amma elm adamları bu məsələyə nisbətdə üç mövqedə dururlar. Bəziləri qəti şəkildə icazəli hesab etmirlər. Bəziləri qəti şəkildə buna qarşı olsalar da haram hesab etmirlər. Bəziləri isə buna daha geniş şəkildə baxırlar. Belə ki, ziyarət etmək eşqi hədsiz olan birinin bu işləri görməsini təbii qarşılayırlar. Əks təqdirdə isə qəbir ətrafına fırlanmağı, ona toxunmağı əxlaqi baxımdan müsbət hal hesab etmirlər”.

Vəhhabilərin müsəlmanları kafirlikdə ittiham etdikləri məsələlərə nəzər salsaq, görərik ki, onların müddəaları iki müqəddimədən (hökmdən) ibarətdir. Hansı ki, kiçik müqəddiməsi (fərdi hökmü) yanlış, böyük müqəddiməsi (ümumi hökmü) isə doğrudur. Böyük (birinci) müqəddimə belədir: Allahdan qeyrisinə edilən hər bir ibadət şirkdir (doğrudur). Kiçik (ikinci) müqəddimə isə belədir: Ölünü və ya (hər hansı səbəbdən) yanımızda olmayan şəxsi səsləmək, qəbrin ətrafına fırlanmaq (təvaf etmək), ona əl sürtmək, ölü üçün qurban kəsmək, ona nəzr etmək Allahdan qeyrisinə ibadət etməkdir. (Bu müqəddimə (hökm) tamamilə yanlışdır)[Fürqanul-Quran”, səh. 133.].

10. İbn Həcər deyir: “Bir çox fəqihlər “Həcərül-əsvəd”i öpmək icazəli olduğu üçün ehtirama layiq olan hər bir insanın və ya əşyanın öpülməsinin icazəli olduğu qənaətinə gəlmişlər”[Vəfaul-vəfa”, c. 4, səh. 1405].

11. Şeyx İbrahim Şafei deyir: “Qəbri öpmək onun üzərinə əl vurmaq məkruhdur. Lakin bu əməllər təbərrük məqsədi ilə olarsa, tamamilə düzgündür (məkruh deyil)”[Şərhu fiqh əş-Şafei”, c. 1, səh. 276; “əl-Qədir”, c. 5, səh. 154].

12. Şeyx Həmzavi Maliki deyir: “Şübhəsiz ki, Peyğəmbərin (s) qəbrini öpmək yalnız təbərrük məqsədi daşıyır. Bu əməl düzgünlük baxımından övliyaların qəbrini təbərrük məqsədi ilə öpməkdən daha çox əhəmiyyətə malikdir”[Kənzül-mətalib”, səh. 20; “əl-Qədir”, c. 5, səh. 154; “Məşariqül-ənvar”, c. 1, səh. 140].

13. “Kəşfül-irtiyab”, “Fətava əl-qəraib”, “Mətalibül-möminin” və “Xəzanətur-rəvayət” kitablarında deyilir: “Valideynin qəbrini öpmək icazəlidir. Buna sübut Peyğəmbərlə (s) bağlı nəql olunan bir rəvayətdir. Rəvayətə görə, bir kişi Peyğəmbərin (s) yanına gəlib dedi: “Ey Allahın rəsulu! Mən and içmişəm ki, Behiştin astanasını və hurinin alnını öpüm”. Peyğəmbər (s) isə ona anasının ayağını, atasının isə alnını öpməsini tapşırıdı.

- Ey Allahın rəsulu, valideynlərim diri deyillərsə necə?

- Qəbirlərini öp!

- Qəbirlərini tanımıramsa necə?

- İki xətt çək. Onlardan birini atanın, digərini isə ananın qəbri hesab et. Onları öp, andını pozma!”[Kəşfül-irtiyab”, səh. 350]

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...
Islamda pir anlayışı və məqbərələr varmı?Bunu təsdiq edən sabit dəlilləri göstərin.

Siz deyesen zarafat edirsiniz? O yuxaridaki shekiller, hedisler, tarixi melumatlar, hamisi bu anlayishin Islam ve hetta Islamdan once olduquna delildir. Besh-uch neferi melumatsiz olduqlari uchun muxtelif shubheli sual -cavabla haqq yoldan azdirmaqla ele bilirsiniz nese elde edeceksiniz? Esla!

Yuxarıda görsətdiyiniz rəvayətlər içərisində məqbul olan və olmayan rəvayətlər vardır.Onların müzajirəsini etmədən onu demək olar ki,hamı bilir ki,təvəssülün və təbərrükün caiz olan və olmayan növləri vardır

Yox ele bilirsiniz ki, biz hedisleri ve sehabeleri gozu-yumulu oxuyub qebul edirik?

Hedislerin muzakiresi Albani ve onun kimilerle edilib ve onlarin yalanchi ve teessubkesh olduqu ortaya chixib. InshaALLAh qismet olsa bu meseleye de toxunacaqiq. Mesele bu cur olduqu halda ozunu selefi adlandiranlar ne cavab vere bilerler?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...