Перейти к содержимому

Şiə Müsəlmandır?


abu_muhammad

Recommended Posts

As Salamu Aleykum. Ebu Muhammed Ibn Hazm demishdir. Shiyeler yahudilerin yolunu tutmushdular. Imam Shabi demishdir bu shiyeler Islam ummetinin yehudileridir. Imam Lelekai Imam Dara Kutni Imam Tabarani Hz. Eliden sehih bir hedisde buyururlar:
Shiyeler 12 Imam eqidesini yahudilerden goturmushduler Allah Quran da Maide suresi 12 ayede buyurur . Allah beni israilden qeti soz aldi ve onlardan 12 nefer imam secdi. buda delildirki 12 imam eqidesi yehudilikdir.

Deyirem oz yalan ve bohtanlariniza Quran ve Ali a.s. nece gozel shahid getirirsiniz. Sizden ne eceb Peyqemberi ve Ali a.s. ozunu yehudi e'lan etmemisiniz? Peyqember ki, Ali a.s. ozune nisbetini Harunun Musa a.s. nisbetine benzedib? Harun ve Musa a.s. her ikisi yehudidirler. icon1.gif

Shiyeler mushrikdir onlari harada gorseniz tutub oldurun

Belke qulatlar nezerde tutulur? ( hele eger tutulursa?)

Bes niye hemisheki kimi oz eqidenizin xilafina hereket edirsiniz? Yoxsa sizin dininiz el atmaca sozlerden ibaretdir emelden yox? Niye mescide basqin edib bizi oldurmursunuz? Hele ordu yiqirsiniz yoxsa oz eqidenizde shekk-shubhe ve guman ichindesiniz?icon1.gif

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 264
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

As Salamu Aleykum. Ebu Muhammed Ibn Hazm demishdir. Shiyeler yahudilerin yolunu tutmushdular. Imam Shabi demishdir bu shiyeler Islam ummetinin yehudileridir. Imam Lelekai Imam Dara Kutni Imam Tabarani Hz. Eliden sehih bir hedisde buyururlar: Shiyeler mushrikdir onlari harada gorseniz tutub oldurun

İbn Mənzurə öz lüğətində "Lisan əl-Ərəb" (cild 8 səh 189) yazır: Şiə o insanlara deyilir ki, onlar peyğəmbərin əhlibeytini sevir və onlara tabe olurlar.

Həmidulla Xan ("İslam fiqhi məktəbi" səh 121) yazır ki, Əlinin şiələri o qrupa deyirlər ki, peyğəmbərdən sonra Əliyə itaət etdilər və onu peyğəmbərin vəlisi sayırdılar.

Allah-təala Quranda deyir:

İbrahim də Nuhun şiəsidir (37:83)

(Musa) şəhərə əhalisi xəbərsizkən (günorta istirahət vaxtı) girdi. Orada iki nəfərin vuruşduğunu gördü. Onlardan biri öz şiələrindən, digəri isə düşmənlərindən (qibtilərdən) idi. (Musanın) şiəsi olan kəs düşməninə qarşı ondan imdad istədi. Musa onu (əli, yaxud əsası ilə) vurub öldürdü və dedi: “Bu, Şeytan əməlindəndir. Həqiqətən, o, açıq-aşkar bir düşməndir, (insanı haqq yoldan) azdırandır!” (28:15)

İndi bu dediyin "səhih" hədisə əsasən bütün bu şiələr müçrikdir? Əli də deyir ki, onların hamısını (öz tərəfdarlarını?) öldürmək lazımdır?

Məgər peyğəmbər bütün müşrikləri öldürməyi əmr etmişdir?

Bəs bunlara nə deyə dilərsiz:

أخبرنا القاضي أبو العلاء محمد بن علي الواسطي حدثنا عبد الله بن محمد بن عثمان المزني بواسط حدثنا طريف بن عبد الله قال سمعت بن أبي شيبة وذكر أبا حنيفة فقال أراه كان يهوديا

Tarif bin Abdulla deyir:
"Mən eşitdim ki, ibn Əbi Şeybə Əbu Hənifənin adını eşidərək dedi: Mən onu yəhudi hesab edirm"
.

Tarix Bağdad cild 13, səh 441

وقال أيوب بن شاذ بن يحيى الواسطي صاحب يزيد بن هارون قال سمعت يزيد بن هارون يقول ما رأيت قوما أشبه بالنصارى من أصحاب أبي حنيفة

Yəzid bin Harun dedi:
"Mən Əbu Hənifənin tərəfdarları kimi xristianlara oxşayan başqa bir qrup görməmişəm"
.

Tarix Bağdad cild 13, səh 436

Bu da disertə: Əhli-sünnət alimlərinin bir-birlərini təkfir etmələri

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Tebiyi ki alimleri kafirdi, qalanlari ise cahildir.

Qaydaları oxuyun:

1.5 Ona təhqir hesab olunan sözləri aid etmək, misal üçün kafir, cahil və s.;

2.1 Dini hərəkat, milli və dini dövlətlər liderlərini təhqir etmək;

qadağandır. Sizə xəbərdarlıq edirəm. Gələn dəfə reytinqinizi artıracağam.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum

Şiələrin sünnüləri, və hətta özlərindən başqa hər bir şiə təriqətini (misal üçün zeydiləri) təkfir etmələri barəsində biraz məlumat.

Şiələr vilayəti islamın rüknü kimi qəbul edir. “Islamın rüknləri şəhadət, Allahdan başga İlah olmadığına və Muhammədin peyğəmbər olmasına, namaz qilmaq, zəkat vermək, oruc tutmaq, həcc etmək, və Əli ibn Abu Talibin vilayətini (gəbul etmək). Bax (Al Kuleyni “Al Kafi” 2/18, 21, 22, 32; "Amali" şeyx Səduk s 221, 279, 510; "Rical" Kaşi s 356; "Təfsir Ayaşi" 2/117; "Tahzib" şeyx Tusi 4/151; "Biharul anvar" Məclisi 10/398, 23/69, 27/103; "Amali" Mufid s 209; "Vasael uş şia" Amili 1/13; "Mustadrak vasail" Nuri Tabarsi 1/71; "Amali" Tusi s 530; "Man la yahdurul fakih" Şeyx Saduk 1/101).

Hətta imamiyyə təriqətinə görə, vilayət ən əzəmətli rükndür!

“Zurara, Abu Cəfərdən (a.s) rəvayət edir: “İslam beş şey üzərində qurulub: Namaz, zəkat, oruc, həcc və vilayət”. Zurara dedi: “Bunlardan hansı ən əzəmətlidir?” (İmam) cəvab verdi: “Vilayət ən əfzəlidir, və o bunların açarıdır”. Bax Kuleyni "Əl KafiI" 2/18; Məclisi "Biharul anvar" 68/332, 82/234; Əmili “Vasael uş şia" 1/13.

İndi isə özünüz fikirləşin, İslamın ən əfzəl rüknünü Allahı tanrı və Məhəmmədi peyğəmbər olduğunu şəhadət etməyi hesab etməyib, vilayəti hər şeydən üstün tutan şiələr vilayəti inkar edənlərə hansı statusu verirlər ? Bütpərəst !

Şiələr imam As Sadiqdən rəvayət edirlər: “Əlinin vilayətini yalnız bütpərəst inkar edər”. Bax Məclisi “Biharul anvar” 27/181; Müfid “İhticac” səhifə 303.

Şiə alimi Muhaqqiq Bəhrani yazir: "Çox saylı rəvayətlərə görə İslam 5 sütun üzərində durur. Və vilayət (imamət) onların içində sadalanır. Vilayət kimi heç nəyə əhəmiyət verilməyib. O, ən əfzəldi”. Bax "Al hadaaiq al-Naazirah" 81 cild, səhifə 423.

Şeyx Səduq deyib: “Bizim etiqadımızdan, Əli (a.s)-in və ondan sonra gələn imamların imamətini inkar edən, sanki bütün peyğəmbərləri inkar edib. Əmirəlmöminini qəbul edib, imamlardan birini inkar edən, sanki bütün peyğəmbərləri qəbul edib, Muhammadı (s.a.s) isə inkar edib”. Bax Şeyh Saduk “Etiqad” səhifə 104; Həmçinin Müfid “Etiqad” səhifə 104.

Başqa bir şiə alimi şeyx Müfid deyib: “Imamiyyə həmrəydir ki, kim ki (heç olmasa) bir dənə imamın imamətini inkar etsə, (yaxud ona) tabe olmağın fərz olmasını inkar etsə, cəhənəmdə əbədi qalan kafirdir”. Bax Maclisi “Biharul anvar” cild 23, səhifə 390.

Şeyx ut Taifa ləqəbi daşıyan şeyh Tusi deyib: “İmaməti inkar etmək küfrdür, peyğəmbərliyi inkar etmək küfrü kimidir”. Bax At Tusi “Talhis Safi”4/131.

XX əsrdə yaşayan Ayətullah Abul Kasim Al Xoi deyib: “İmamların vilayətini inkar edənin küfründə şübhə yoxdu”. Bax “Misbax al fukaha” səhifə 11.

Ayətullah Şübbər yazır: “Əgər tövhidə etiqad vilayətə etiqad ilə birgə olmasa Allah-təalə onu heç kəsdən qəbul etməz. Xəbərlərin bəzilərində gəlib ki, imamların müxalifləri (yəni əhli-sünna) müşrikdirlər. Qiyamət günü tövhid kəlməsi, İmamların ardinca getməyənlərdən götürüləcəkdir”. Bax “Çəmiə-Kəbirə” ziyarətin şərhi, səhifə 99.

Məhz bu sitatlardan gün kimi aydın olur ki, imamiyyə təriqətinin nəzərində, Əhli-sünnə vəl camaat kafirdirlər və onların bizə qardaş deməsi ya savadsızlıq ucbatındandı ya da ki, “təqiyyə” deyilən yalançılıqdır.

Bu dəlilərin qabağında şiələr hərdən deyirlər ki, imaməti inkar etmək yəni onlara nifrət bəsləməkdi. Amma bu da yalandi. Gəlin baxaq imamətə etiqad deyiləndə şiələr nəyi nəzərdə tuturlar.

Ayətullah Məhəmməd Huseyn Təbatabai yazir: "Peyğəmbər də öz növbəsində, bütün İslam firqələrinin nəql etdiyi "Səqaleyn" hədisi vasitəsilə Əhli-beytin bəyanını öz bəyanı ilə eyni hüqüqa malik olduğunu bildirmişdir”. Bax "İslamda Quran" səhifə 13, Bakı, Qələm 2004 il.

Hansı əhli-sünnə tərəfdarı imam Əlinin (r.a) sözünü, Nəbi (s.a.s)-nin sözü ilə eyni hüquqa malik olduğunu deyir? Cavab, heç kəs.

Ayətullah Cəfər Sübhani yazir: "Buna görə də, məsum imamlar hər hansi bir məsələnin caiz və ya haram oldugunu buyursalar, onların buyurduqlarına tabe olmaq, dinin buyuruğuna tabe olmaqdir və bu dində bidətçiliyə şamil edilmir". Bax "Şiə əqidələrinin əsasları" səhifə 258, nəşr edən "Ümümdunya Əhli-beyt cəmiyyətinin nəşr və çap mərkəzi", 2001 il.

Ayətullah Meşkini yazır: "Cünki hz Mehdi (a) zühur edəndən sonra yalnız peyğəmbərlik mənsəbindən savayı, sonuncu peyğəmbərin bütün vəzifələrini icra edəcək. O cümlədən, O həzrətin ilahi hökmlər üzərində də hakimiyyəti olacaq, yəni zamana və cəmiyatin tələblərinə uyğun olaraq, onlara dəyişikliklər edə biləcək”. Bax "Vacib və haram" səhifə8, çap edən Daneşe həmidun.

Nəbi (s.a.s) vəfatından sonra kimin ixtiyarı var şəriətə dəyişikliklər etsin? Allah Quranda deyib: “....Bu gün dininizi sizin üçün kamil etdim, sizə olan nemətimi tamamladım və sizin üçün din olaraq İslamı bəyənib seçdim..”. Bax Quran 5/3.

Sual: Nəyə görə onlar yalan danışırlar??? Ona görə ki şiəlar öz batil təriqətinə avam insanları dəvət etmək üçün, deyə bilməzlər ki, dünyanın 80% müsəlmanları onların nəzərində kafirdirlər! Heç vaxt yadınızdan çıxartmayın ki, şiə dinin 9/10 təqiyyədir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum. Ebu Muhammed Ibn Hazm demishdir. Shiyeler yahudilerin yolunu tutmushdular. Imam Shabi demishdir bu shiyeler Islam ummetinin yehudileridir. Imam Lelekai Imam Dara Kutni Imam Tabarani Hz. Eliden sehih bir hedisde buyururlar: Shiyeler mushrikdir onlari harada gorseniz tutub oldurun

Bunlari deyanlarin ve tesdiq edanlarinin ye`qin analarinin ilk once sheytanla daha sonra atalari ile izdivaci olub. Var iki cur muselman:

1. Shi`e - ye`ni heqiqi muselmanlar (peygambar s.-in shiesi) bir de var

2. Su`ni meslmanlar - ye`ni sunniler. :flower:

Bu senin yazdigina senemexsus cavabdir.

20% reytinq təhqir və ələ salmaya görə

Изменено пользователем al-Fath

?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam aleykum. Aziz admin qardaşım, zehmet olmasa vahabilerin yazdıqlarını pozmayın, eger onlarda açıq söyüşler yoxdursa. Baxaq görek dedikleri neden ibaretdir?

Men hörmetli vahabi qardaşlarımızla aşağıdakı bir neçe meseleni araşdırmaq isteyirem, elbette ki, şirk baresinde.

Əziz möminlər, əvvələn bunu deyim ki, şeytanın iki silahı var: birisi gücdür, zordur, ikincisi hiylə. Şeytan qarşısındakının özündən zəif olduğunu gördükdə, təsəvvürə gələn və gəlməyən dəhşətləri törədir ki, insanların vahimə qüvvələrini artıraraq, onların iradələrini zəiflətsin və özünün onlar üzərində olan hakimiyyətini qorumuş olsun. Şeytan, insanların qəlblərini ölüm-itim, zindan, kasıbçılıq, xəstəlik kimi vəsvəsələrlə doldurmaqla, onların qəlblərində xofu artırır. Şeytan, insanlarda xof yaratmaqda aciz qaldıqda, o artıq açıq hərbə-zorbadan hiyləyə keçir və möminləri aldatmağa, onlara bu yolla vəsvəsələr verməyə çalışır.

Həzrət-i rəsulallah dünyaya gəlməmişdən qabaq, Məhəmmədin (s.a.a.v.) hələ evlənməmiş atasını öldürməyə dəfələrlə cəhd göstərən şeytan, Abdullaha Allahın izni ilə heç bir xətər yetirə bilmədi. Şeytan, rəsulallah dünyaya gəldikdən sonra onu da öldürmək istədi, yenə bacarmadı. Sonra İblis qoşunlarını səfərbər edib peyğəmbərin tərəfdarlarına zülm etməyə, onları öldürməyə, qəlblərində xof yaratmağa başladı, yenə bir şey çıxmadı, keçdi hiyləyə. İblis başladı peyğəmbərə alternativlər axtarmağa və belə birisini də tapıb meydana çıxardı. Bu Müseylimə adlı bir yalançı (kəzzab) idi. O, özünün peyğəmbər olduğunu, ona da kitabın nazil olduğunu, Cəbrayılın ona vəhy gətirdiyini elan edərək, hamını tək olan Allaha ibadət etməyə çağırdı. Təsəvvür edin: hikmət və mərifətdə, həqiqət və ədalətdə, insanlarla münasibətdə və nəhayət döyüş meydanlarında Məhəmmədə (s.a.a.v.) məğlub olan İblis bu dəfə insanların qəlblərində peyğəmbərə qarşı bir şəkk yaratmaq məqsədi ilə bir yalançıya ilham etdi ki, o meydana çıxıb, peyğəmbərliyin təkcə Məhəmmədə (s.a.a.v.) deyil, həm də ona məxsus olduğunu iddia etsin. Müseylimə hətta ətrafına bir xeyli adam da toplaya bildi. Heç bir peyğəmbərliyi və hikməti olmayan bir kafir Məhəmməd (s.a.a.v.) kimi bir əşrəfül-ənbiyaya özünü tay tutmağa cəhd etdi.

Allahu-təalanın yolu isə bir idi və o yolu, o cığırı açmaq kimi bir vəzifə həzrət-i Məhəmmədə (s.a.a.v.) həvalə olunmuşdu. Baxmayaraq ki, Müseylimə də Allahın vahidliyini elan edirdi, o əslində Allaha şərik qoşurdu.

Əziz möminlər, Allaha şərik qoşmaqla, O-nun şəriki olmaz. Allaha şərik qoşmaq, O-nun yoluna, O-nun hökmlərinə, O-nun peyğəmbərinə şərik qoşmaqla olur.

Bu minvalla bəzi insanlar Müseylimənin təsirinə düşərək, onun yalançı dinini Allahın dininə, onun özünü isə Peyğəmbərə şərik qoşmaqla küfrə düşdülər və sonda Allahu-təala onları xar edərək Yer üzündən sildi. İblis tam məğlub oldu. Yer üzündə əsri-səadət dövrü başladı. İnsanlar iman və ədalət içində yaşadılar. Lakin bu çox sürmədi. Rəsulallah da bizim kimi bəşər olduğundan vaxtı-vədəsi tamam oldu. Dünyadan köçməzdən əvvəl Qədir-Xum çölündə əshablarını ətrafına yığaraq, İblisin onlara qalib gəlməməsi üçün xütbə dedi və özünə qardaşdan daha yaxın, daha əziz bildiyi, öz qucağında böyütdüyü, gücünə və imanına tam arxayın olduğu və nəhayət haqqında "haqq Əli ilədir, Əli də haqla" dediyi Əli (ə.) möminlərə rəhbər təyin etdi. Rəsulallah: mən Allaha gedən yolu açdım, Əli isə bu yolu tam bilən yeganə şəxsiyyətdir. O öz ayağını mənim ayaq izlərimin yerinə qoyur, nə bir addım qabağa, nə bir addım dala. Ona beyət edin."

Və həqiqətən də əshablar, İblisin hiyləsinə uymamaq üçün Əliyə beyət etdilər. Amma əfsuslar olsun ki, onların bir çoxu şeytana aldandılar və Əliyə olan beyətlərini pozdular. İblis bu dəfə Əliyə alternativlər axtarmağa girişdi və tapdı da. İblisin ilham etməsi ilə Allahın, peyğəmbərin yolu olan Əli yoluna şərik tapıldı və çox əfsuslar olsun ki, bu şərik peyğəmbərin əshablarından biri idi və o qoca özü də bilmədən İblisin Yer üzərində törətdiyi və bu günədək də davam edən fəsadların səbəbkarı oldu.

İblis, Allahın, peyğəmbərin yolu olan Əli yoluna üç dəfə şərik qoşdu və hər dəfəsində də peyğəmbərin bir əshabından istifadə etdi. Bunun üzərinə həzrət-i Əli (ə.): mən dünyaya üç dəfə talaq verdim dedi.

İblis, Əlinin yerinə təyin etdirdiyi kəslərə də zülm edərək onları da qətlə yetirdi. Hətta İblis axırıncı qətlə yetirdiyi xəlifənin qanını da Əlinin boynuna qoymağa çalışdı və öz sadiq köləsi olan Muaviyəni Əliyə qarşı silahlandırdı. Artıq Muaviyənin "məscidlərində" peyğəmbərin canişini, davamçısı olan Əliyə lənətlər oxumağa başladılar. Onlar o Əliyə lənət oxuyurdular ki, İslam yalnız Əlinin qılıncı hesabına ayaqda qala bilmişdi. Və lənəti o kəslər oxuyurdular ki, onların ata-babaları İblis ordusunda peyğəmbərə qarşı vuruşurdu. İblis artıq müsəlmanlar arasına fəsad salmışdı.

Müsəlmanların əksəriyyəti, Allahın, peyğəmbərin yolu olan Əli yoluna şərik qoşduqları halda, həqiqət yolunun yolçularını şirkdə ittiham edirdilər, deyirdilər ki, siz Əlini Allaha şərik qoşursunuz, halbuki həqiqi şəriki onlar qoşurdular. Özü də nə pis şəriklər idi o şəriklər.

Əlinin daşı ağır olub düşdü başlarına. Dünyanı, pulu, paranı, vəzifəni, məqamı, şan-şöhrəti, mənəm-mənəmliklərini Allaha şərik qoşduqları halda, Allaha özünü şərik qoşmayan yeganə kişini Allaha şəriklikdə ittiham etdilər. Nə bədbəxtdirlər onlar.

Sonra torpağı şərik qoşdular. Möminlərin səccadə kimi istifadə etdikləri möhürü Allaha şərik elan etdilər. Onların məntiqləri ilə öz əqidələrinə baxsaq görərik ki, necə ki, onlar möhürü bizim Allaha qoşduğumuz şərik hesab edirlərsə, onda gərək biz də onların xalçalarını onlar üçün şirk hesab edək. Bəli, bu dəfə onlar İblisin ilhamı ilə torpağa sataşdılar. Yadınızdadırsa, Allahu-təala Quran-i Kərimdə Adəmi yaratdıqdan sonra hamıya əmr edir ki, Adəmə səcdə etsinlər. Hamı səcdə edir, bir İblisdən başqa. İblisin də bəhanəsi, özünün oddan, Adəmin isə gildən yaradılması oldu. İblis torpağı aşağı gördü, alnını torpağa qoymaqdan yayındı, alnının torpağa dəyməsini özünə sığışdırmadı və Allaha: məni oddan, onu torpaqdan yaratmısan dedi. Odu isə söndürməyə iki ünsürün gücü çatır: bunun biri sudur, biri torpaq. Su qaldıqca korlanır, lillənir, qurd salır, buxarlanır, xarab olur, içinə rəng düşərsə rənglənir, zəhər düşərsə, zəhərlənir. Torpaq isə nə çirk götürür, qaldıqca nə xarab olur, nə korlanır, nə zəhərlənir, nə də ki, rəngini dəyişmir. Torpaq insanın zatıdır, onu yalnız İblis sevməz, ona yalnız İblis və şeytanlar alnını qoymaz. Allahın əmrindən çıxan İblis sonradan Allaha: mən Adəmə ona görə səcdə etmədim ki, sənə şərik qoşmaq istəmirdim – dedi. Allah da ona: sən yalançı və kafirsən, rədd ol, gözüm görməsin səni, məlun – dedi. "Get, sənə qiyamətə qədər möhlət verdim, yalnız özün kimi təkəbbürlüləri azdıra biləcəksən" – dedi.

Sonra dəstəmaza şərik qoşdular. Quran-i Kərimdə Allahu-təala açıq-aşkar bir ayə açıqlayır. Ayə belədir: ey iman gətirənlər, durarkən namaza, yuyun üzünüzü və qollarınızı dirsəklərlə birlikdə və məsh edin başınızı və ayaqlarınızı topuqlaradək. Bu açıq-aşkar bir ayə olduğu halda, İblis onlara, ayaqlarınızı yusanız nə olar, lap yaxşı təmizlikdir də, deyə ilham etdi. Halbuki Allahu-təala açıq-aşkar məsh edin deyir, bunlarsa eşitmirlər, çünki bu ayə iman gətirənlərə aiddir. Quran-i Kərimin başqa bir ayəsində: ey rəsulum, onlar deyirlər ki, biz iman gətirdik. Yox, yox, onlar yalan deyirlər, biz hələ onların qəlblərinə imanı salmamışıq, qoy desinlər ki, biz islamı qəbul etdik.

Beləliklə, islamı qəbul etmək, mömin olmaq demək deyil. Yuxarıdakı ayə isə iman gətirənlərə aiddir. İmansız onu nə görə, nə də eşidə bilməz, necə ki, Quran-i Kərimdə: onların qəlbləri, gözləri və qulaqları möhürlüdür – buyurulur.

Sonra İblis namaza toxundu. Quran-i Kərimdə: ey iman gətirənlər, namaz qılarkən üzünüzü beytül-müqəddəsdən (Qüds şəhərindən) beytül-harama (Kəbəyə) çevirin ki, sizin namazınız onların (yəhudi və xristianların) namazlarından fərqlənsin və evlərə pəncərələrdən deyil qapılardan daxil olun – buyurulur. Bu ayət nazil olanda əshabdan bəziləri dedilər: ya rəsulallah, istiqaməti dəyişməli olduğumuzu başa düşdük, bəs bu "evlərə qapılardan girin" məsələsi nə məsələdir, bunun namazın istiqamətinə nə dəxli var ki, bir ayədə bir-birindən fərqli iki məsələyə toxunulur? Peyğəmbər (s.a.a.v.): mən elmin şəhəriyəm Əli onun qapısı, şəhərə qapıdan daxil olun ki, həqiqi bir istiqaməti əldə edəsiniz – buyurdu.

Əziz möminlər, ayədə buyurulduğu kimi, namazımız onların namazlarından fərqlənməlidir. Bir çox müsəlmanlar əllərini göbəklərinin altında cütləşdirərək yəhudilər kimi, bəziləri isə xristianlar kimi sinələrində çarpazlaşdıraraq, namaz qılarlar. Halbuki Quran əmr edir ki, bizim, yəni möminlərin namazı onların namazından fərqlənsin, necə ki, əlhəmdulillah, Cəfəri məzhəbinin namazı digərlərininkindən fərqlənir.

Əziz möminlər, sizə vəsvəsə verən şeytan və vəhhabilərə deyin ki, əgər həqiqətən də Allaha şərik qoşmaq istəmirlərsə, Əli ilə düşmənçilik etməsinlər və ona digər yollarını azmışları şərik qoşmasınlar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam aleykum. Aziz admin qardaşım, zehmet olmasa vahabilerin yazdıqlarını pozmayın, eger onlarda açıq söyüşler yoxdursa. Baxaq görek dedikleri neden ibaretdir?

Men hörmetli vahabi qardaşlarımızla aşağıdakı bir neçe meseleni araşdırmaq isteyirem, elbette ki, şirk baresinde.

Əleykə salam. Əvvəla mən heç kimin yazısını poxmuram və o yazıda söyüş vürsa onun müəllimi cəzalandırılır.

Sonra isə Sizə məsləhət görürəm ki, bu forumda yazmaqdan əvvəl onun qaydaları ilə tanış olasız. Əsasən də buna diqət yetirin:

2.7 Müsəlmanlara belə olmayan halda bu sözləri aid etmək qadağandır: rafizi, rafidi, rafida, vəhhabi və s. buna oxşarlarını.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum

Şiələrin sünnüləri, və hətta özlərindən başqa hər bir şiə təriqətini (misal üçün zeydiləri) təkfir etmələri barəsində biraz məlumat.

Şiələr vilayəti islamın rüknü kimi qəbul edir. “Islamın rüknləri şəhadət, Allahdan başga İlah olmadığına və Muhammədin peyğəmbər olmasına, namaz qilmaq, zəkat vermək, oruc tutmaq, həcc etmək, və Əli ibn Abu Talibin vilayətini (gəbul etmək). Bax (Al Kuleyni “Al Kafi” 2/18, 21, 22, 32; "Amali" şeyx Səduk s 221, 279, 510; "Rical" Kaşi s 356; "Təfsir Ayaşi" 2/117; "Tahzib" şeyx Tusi 4/151; "Biharul anvar" Məclisi 10/398, 23/69, 27/103; "Amali" Mufid s 209; "Vasael uş şia" Amili 1/13; "Mustadrak vasail" Nuri Tabarsi 1/71; "Amali" Tusi s 530; "Man la yahdurul fakih" Şeyx Saduk 1/101).

Hətta imamiyyə təriqətinə görə, vilayət ən əzəmətli rükndür!

“Zurara, Abu Cəfərdən (a.s) rəvayət edir: “İslam beş şey üzərində qurulub: Namaz, zəkat, oruc, həcc və vilayət”. Zurara dedi: “Bunlardan hansı ən əzəmətlidir?” (İmam) cəvab verdi: “Vilayət ən əfzəlidir, və o bunların açarıdır”. Bax Kuleyni "Əl KafiI" 2/18; Məclisi "Biharul anvar" 68/332, 82/234; Əmili “Vasael uş şia" 1/13.

İndi isə özünüz fikirləşin, İslamın ən əfzəl rüknünü Allahı tanrı və Məhəmmədi peyğəmbər olduğunu şəhadət etməyi hesab etməyib, vilayəti hər şeydən üstün tutan şiələr vilayəti inkar edənlərə hansı statusu verirlər ? Bütpərəst !

Siz mənimlə oyun oymağa cürət edirsiz? Söz güləşdirirsiz?

Birinci hədisə gəldikdə bu belədir. Sizi nə narahat edir? Necə olur ki, səhabələrin hamısının ədalətli olması islam rükunu ola bilir, amma Allahın təyin etdiyi vəli yox?

İkinci hədisin şərhini verənkən Siz öz diqqətsizliyinizi nümayiş edirsiz. Hədisdə deyilir ki, "İslam beş şey üzərində qurulub: Namaz, zəkat, oruc, həcc və vilayət". Siz də prosesorluq edib sual verirsiz ki, vilayət Allahdan və peyğəmbərdən (şəhadətdən) necə üstün ola bilər? :smoking:

Məgər hədisdə şəhadət haqda nəsə yazılıb və deyilib ki, vilayət bundan üstündür? Hədisdə "İslam beş şey üzərində qurulub: Namaz, zəkat, oruc, həcc və vilayət" haqda yazılıb!

"İslam beş şey üzərində qurulub: Namaz, zəkat, oruc, həcc və vilayət" - bu heç bir halda səhih ola bilməz və mən əminəm ki, bu Sizin saxta alimlərin uydurmasıdır, çünki Sizdən fərqli olaraq Kuleyni, imam Cəfər və s. şiələr bilirlər ki, Namaz, zəkat, oruc, həcc - füruiddinə aiddir, Allahı, peyğəmbəri və imaməti qəbul etmək isə üsuliddinə!

Şiənin əqidəsi budur:

Üsuliddin: - Tövhid (Lə ilahə illəllah), Ədl, Nübuvvət, İmamət, Məad - 5 sütun

Füruiddin: - Namaz, Oruc, Zəkat, Xums, Həc, Cihad, Əmr bi-məruf, Nəxy əz-münkər, Təvəlla, Təbərra - 10 sütun.

Şiələr imam As Sadiqdən rəvayət edirlər: “Əlinin vilayətini yalnız bütpərəst inkar edər”. Bax Məclisi “Biharul anvar” 27/181; Müfid “İhticac” səhifə 303.

Bəlkə bu hədisin səhihliyi barədə də bir söz açasız?! Yoxsa Siz yalnız onları kopya edib bura yerləşdirməyə qadirsiz?

صحيح الترمذى ج 2 ص 295- روى بسنده عن شعبة عن سلمة بن كهيل قال: سمعت اباالطفيل يحدث عن ابى سريحة- أو زيد بن ارقم- عن النبى (ص) قال: «من كنتُ مولاه فعلىّ مولاه».

Tirmizi (cild 2 səh 298) Əbi Sarih və Zeyd ibn Əkrəmədən deyir ki, peyğəmbər (s) dedi: "Mən kimin mövlasıyamsa Əli də onun mövlasıdır".

صحيح البخارى ج 5 ص 19 سطر 12 روى بسنده عن ابراهيم بن سعد عن ابيه قال: قال النبى (ص) لعلّى (ع): اَما ترضى اَن تكون منّى بمنزلة هارون من موسى.

Buxari öz səhihində (cild 5 səh 19) yazər ki, peyğəmbər (s) Əliyə (ə) dedi: "Sən mənə Xarunun Musaya olduğu nisbətdəsən, yalnız o fərqlə ki, mən axırıncə peyğəmbərəm". Xarun (ə) Musanın (ə) imam idi, həm də peyğəmbər idi. Bizim peyğəmbər də Əliyə deyir ki, Sən Xarunun nisbətindəsən, yəni sən də mənim imamımsan, amma Xarun kimi peyğəmbər deyilsən, çünki mən axırıncı peyğəmbərəm.

Yazdığınız hədisə gəlincə isə o səhih deyil. Vilayəti qəbul etməmək insanı dindən çıxarmır. Bizə şərr atmayın.

İmam Cəfər (ə) deyir ki, müsəlman kəlməi-şəhadəti, yəni Lə olahə illəlah deyən və peyğəmbəri qəbul edən şəxsdir. (Kuleyni, Kafi "İman və küfr" 15-ci bab, hədis 1)

Digər hədis:

İmam Cəfərin üç şiəsi "şiə imamlarını qəbul etməyən şəxs müsəlman sayılırmı ya kafir?" mövzusunsa mübahisə edirdilər. Onlardan biri deyirdi ki, o insan kafirdir. İkincisi deyirdi ki, imamlar haqda eşidməyən insana kafir demək olmaz, amma onları bilərəkdən inkar edən əlbətdə ki, kafirdir. Üçüncüsü isə deyirdi ki, fərqi yoxdur o insan bilərəkdən imamları inkar edir, ya onları həqiqətən tanımır, o insan kafir deyil.

Bunlar üçü həmin il Məkkəyə həccə gedərək orada imama yaxınlaşıb bu sualı ona verdilər. İmam Cəfər (ə) onlara qulaq asıb və sualın mahiyyətini anladıqda bu suala hamının yığılmasından sonra cavab verəcəyini bildirdi. Təyin olunmuş vaxtda imamın şiələri bir yerdə yığışdıqdan sonra imam onlardan soruşdu: Siz öz əhlibeytiniz, öz zövcəniz və qulluqçularınız haqda nə düşünürsüz? Məgər onlar da Sizin kimi Tək Allahı, Onun peyğəmbərini qəbul etmirlər? Məgər onlar da Sizin kimi namaz qılıb oruc tutmurlar? Sualı verən deyir ki, bu haqda bizim aramızda mübahisə yoxdur. İmam davam etdi: Bəs imamlar haqda? Burda da Siz eyni fikirdəsiz? Səhabə dedi: Xeyr. İmam soruşdu: Sənin onlara münasibətin necədir? Səhabə dedi: İmamlar haqda məlumatı olmayan hər kəs kafirdir! Sonra imam onun digər müsəlman və zəvvarlar haqda nə fikirləşdyini soruşdu. Səhabə həmin cavabı verdi. Bundan sonra imam dedi: Allahu Əkbər! Sənin dediklərin xaricilərin (müsəlman olmayan) fikirləridir. (Kuleyni, Kafi "İman və küfr" Zəlal babı, hədis 1)

Məhz bu sitatlardan gün kimi aydın olur ki, imamiyyə təriqətinin nəzərində, Əhli-sünnə vəl camaat kafirdirlər və onların bizə qardaş deməsi ya savadsızlıq ucbatındandı ya da ki, “təqiyyə” deyilən yalançılıqdır.

Qədimdə şiə alimləri əhli-sünnəti, əhli-sünnət isə şiəni (hətta 4 məzhəb bir-birini) kafir sayırdılar. Bu etiqad elə o vaxtlarda qaldı və bunu bu günə aid etməklə Siz bandan savayı heç nə əldə etməyəcəksiz. Yalan və provokasiya ilə məşğul olmayın.

Bu dəlilərin qabağında şiələr hərdən deyirlər ki, imaməti inkar etmək yəni onlara nifrət bəsləməkdi. Amma bu da yalandi. Gəlin baxaq imamətə etiqad deyiləndə şiələr nəyi nəzərdə tuturlar.

Ayətullah Məhəmməd Huseyn Təbatabai yazir: "Peyğəmbər də öz növbəsində, bütün İslam firqələrinin nəql etdiyi "Səqaleyn" hədisi vasitəsilə Əhli-beytin bəyanını öz bəyanı ilə eyni hüqüqa malik olduğunu bildirmişdir”. Bax "İslamda Quran" səhifə 13, Bakı, Qələm 2004 il.

Hansı əhli-sünnə tərəfdarı imam Əlinin (r.a) sözünü, Nəbi (s.a.s)-nin sözü ilə eyni hüquqa malik olduğunu deyir? Cavab, heç kəs.

Yalan danışmayın. Əli də peyğəmbərin dediyini deyirdi də, özündən təzə din gətirməmişdir ki.

صحيح البخارى كتاب التفسير ج 6 ص 19 سطر 16. روى بسنده عن سعيد بن جبير عن ابن عباس حديثاً قال فيه: قال عمر: و اَقضانا علىّ، الحديث.

Buxari öz səhihində Təfsir babında (cild 6 səh 19) Səid ibn Cəbirdən, o Abbasdan nəql edir ki, Ömər dedi: Bizim aramızda ən gözəl hakim Əli ibn Əbu Talib idi.

Sual: Nəyə görə onlar yalan danışırlar??? Ona görə ki şiəlar öz batil təriqətinə avam insanları dəvət etmək üçün, deyə bilməzlər ki, dünyanın 80% müsəlmanları onların nəzərində kafirdirlər! Heç vaxt yadınızdan çıxartmayın ki, şiə dinin 9/10 təqiyyədir.

Burda aydın görünür kim yalançıdır və yalan danışır. Siz heç təqiyyənin nə olduğunu bilmirsiz.

Sizin forumun bir neçə qaydasını pozduğunuza görə reytinqinizi 20% qaldırıram.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Şiə Müsəlmandır?,
Ой да вот эта тема!!!Улыбнул!Гардашимсан,сдесь как бы сказать,вообщем кто идёт против них получают бан,так что просто на будующее.....

А вы Аль Фат,как же это объясните,правда глаза колит,или вы запрещаете тут высказывать свои мысли ведь тема его,он ведь по теме высказался....

Уверена abu_muhammad если бы гардаш сдесь написал,nebilim sunnu ili bashkalari-muselmandi??тогда seybet tutardi))))

Извиняюсь что вмешываюсь но скажу одно Аль Фат толко пишет ответы и с доказателствами которых не оспорить даже алиму! (Allah Hidayet versin)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Teqiyye Islamda yoxdur sadece tovriyye var oda olum tehlukesi olanda canini qorumaq meqsedi ile istifade olunur. meselcun Ammar Yasir atasi ve anasi oldurulen zaman Peygembere kufr etmishdi ancaq teqiyye ise bele deyil olum tehlukesi olmadigda bele oz eqidesini gizletmek, iki uzluluk,reyakarliq ve munafiqliqdir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Teqiyye Islamda yoxdur sadece tovriyye var oda olum tehlukesi olanda canini qorumaq meqsedi ile istifade olunur. meselcun Ammar Yasir atasi ve anasi oldurulen zaman Peygembere kufr etmishdi ancaq teqiyye ise bele deyil olum tehlukesi olmadigda bele oz eqidesini gizletmek, iki uzluluk,reyakarliq ve munafiqliqdir.

Bu barədə ayrıca mövzu açdım

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ozvuzu lap ele yere goymusuz ki !

Peygambar (s.a.s)-dan ta ki 12 imama geder bir zencir kimi her bir hedis ve yaxud elm shielere gelib chatib.Bu barede sohbet elemeyin hech yeri yoxdu .Men niya Buhari ve yaxud Muslimin yazdigina inanmaliyam amma Peygambarin (s.a.s) neve neticesinin (Imamlarin) yazdigina yox?

I voopwe gunde bir sheye shirk goyursuz noldu 1991-1992 ci ile geder shirk yoxdu indi uze shirk peyda olub

Ozvuz kimi geydirme alimleriniz var.Serf elyende gebyl edirsiz elemiyende srazu kafir adlandirirsiz

3. Men helede sualima Cavab ala bilmedim Sunna Ahli Sunna Sunnat bu sozleri Quran ayesi demirem hech olmasa Peygamberden ele hedis gosterinki bu sozler orada chekilib?

P.S--> Kor korana qazi basmaqnan deile gerek arada bir tormozuda basasanki mashini vurmayasan :)

Sleyla -- Prikolistka

Я одно не понимаю

Ушаг хара фишенг хара?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bezen Sizler sehih kitabindan sitatlar getirirsiniz amma o kitabi deyesen tam oxuya bilmemisiniz :( Herden isteyirsiniz muselma olmaginizi bizlere bildiresiniz amma qash duzelden yerde gozu de vurub cixardirsiniz :( Ne olar GEDR-XUM gunun yadinizdan cixartmayin!

Siye ne demekdir bilirsiz? Her sheyin gaydasi var, vaxti var! Dinlerin Padshahi, sonuncu din islam dini oldugu kimi, Islam dininin de Esas bunovresi Shiyelikden bashayir! Cennet cavanlarinin agalarin, onlarin ata ana ve babasini nece yaddan cixartmag ola!

Guranda yazilib: Onlarin gulaglari mohurlu, gozleri perdelidir!

Ne ise Allah hammini hidayet etsin Inshaallah Sizleri de onlarin icinde! Amin!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Abu Muhəmməd!

Allahın Peyqəmbəri buyurb: Ümmətimdən bir nəfər fəryad edib kömək istəyəndə onun səsinə səs verməyən mənim ümmətimdən deyil.

ötən ilin sonundan başlayaraq İsrail qardaşlarınız Fələstinli müsəlmanları cücü kimi tapdayanda siz və sizin öndarlarınız Səudiyyə ərəbistanı başda olmaqla digər ərəb ölkələri qorxularında nə inki müsəlman Fələstinlilərə dəstək verirdilər hətta İsrailin tərəfini saxlayırdılar.

indi hem sen hemde sene destek veren Qamet şekilli Hüseyn nikli adam müsəlmansınızmı?

axı sizdə qorxudan siçan deşiyində gizlənmişdiniz.

Amma iftira ataraq müsəlman hesab etmədiyini şiyyələr dünyanın hər yerində Fələstinlilərin səsinə səs verirdilər.

indi söz sizindir siz deyin müşrik siz deyilsizmi?

sizlər döğurdanda dinə bidət etmiş və dindən çıxmış mürtətlərsiz. Əfqanstanda İraqda Pakstanda ABŞ diktəsi ilə məscidləri dağıdanlar müsəlman qanı tokənlər Bin Ladenlə Zərkabilər sizin öndarlarınız deyilmi? yoxsa Allahı unudub deyeceksiz ki onlar da şiyyədirlə

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

salam aleykum, sizə uğurlu müzakirələr arzulayıram. Uca rəbbimiz bu söhbətinizi ibadət hökmündə bilər inşaallah. İslamlamın dəyərləri və ən son xəbərlər haqqında məlumat almaq istəsəniz İSLAMİ-DEYERLER.COM saytına daxil olun. sizi öz saytımızda gözləyirik. allah bütün müsəlmanlara yar və yardımçı olsun. Amin.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

basha dushmurem, shirk edenler, sehabelere lenet oxuyanlar, dinde bidet toredenler, Peygember qadinlarina leke yaxanlar, cumeni terk, camaati terk edanler, yehudileshenler neca muselman sayila bilerler? onlarin hokmu oldurulmekdir ki, onlar bashqalarini da yoldan chixarmasinlar. aydindi?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

basha dushmurem, shirk edenler, sehabelere lenet oxuyanlar, dinde bidet toredenler, Peygember qadinlarina leke yaxanlar, cumeni terk, camaati terk edanler, yehudileshenler neca muselman sayila bilerler? onlarin hokmu oldurulmekdir ki, onlar bashqalarini da yoldan chixarmasinlar. aydindi?

Bura bax Huseynov Hafiz chixiram senin qabaqina meni oldure bilersen?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

biz oz elmimizle sizi choxdan mehv etmishik. ALLAHU AKBAR.

Senin heyat Yoladashinin Qulaqini vurub partlatmaqdan bashqa elinden ish gelir?

Chixiram senin qabaqina mene teref elini uzat!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

biz oz elmimizle sizi choxdan mehv etmishik. ALLAHU AKBAR.

Nooldu bes deyirdin:

onlarin hokmu oldurulmekdir ki, onlar bashqalarini da yoldan chixarmasinlar. aydindi?

Sen havalanmisan?

Seni bu gune qoyan goresen qiyamet gunu ne cavab verecek?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bu forumda saytların reklamı qadağandır. Sizə xəbərdarlıq edirəm. Gələn dəfə reytinqinizi ardıracağam.

Изменено пользователем al-Fath
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

Azərbaycan dilində kirillə yazmaq qadağandır. Latınla yazın!

Изменено пользователем al-Fath

почему я не могу оставит комментарии  пожалюста пустите меня  писат комментарии.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 months later...
Bu gün özlərini şiə adlandıran heç özləri də bilmirlər h.ı dinə qulluq edirlər, onlar helə bilirlər ki müsəlmandılar, lakin onlar heç islam dininə daxil olmayıblar əslində, çünki onların ibadəti birinci müşriklərin ibadətidir (Əbu Cəhl, Əbu Ləhəb). Birinci müşriklərin bu günki müşriklərilə fərqi ondadır ki, birincilər Lə İləhə kəlməini demirdilər, çünki bilirdilər, desələr - bütün ibadətləri qəbul etməlidilər, tövhidi, tək Allahlıqı. Lakin bu günki müşriklər Lə iləhə kəlməsini deyə deyə öz şirklərində qalıblar, və beləliklə dediyi şəhadəti batil edirlər, gözdən pərdə kimi itifadə edirlər. Və birdə fərq ondadır ki, birincilərin əksəriyyəti bütlərə ibadət edirdilər. Zamanımızınkilər isə deyir biz təvəssül edirik. Bu əməli isə Allah şirk adlandırıb. Ətraflı burada oxuyun

ALLAH özü Qur`anda buyurur:

Ey iman gətirənlər! Allahdan qorxun, Ona vəsilə axtarın.

5-ci surə, "əl-Maidə", "Süfrə" surəsi, 35-ci ayə.

Əgər təvəssül etmək haram olsaydı, ALLAH özü buna əmr etməzdi!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

Can eeee menim SHIE qardashlarim, gor bu vehabileri sozle neca deshik-deshik edibler ee butun temalarda. :loool:

?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

Ona vesilwe axtarin, yeni cihad edin. Huseyn ibn Ali kimi. daha tulku kimi mucahidlerin, muvahhidlerin ayaginin altini qazmayin. inshaAllah qelebe Allah ve resulu ve biz muminlerindir.

bize Allah yetar, O ne gozel vekildir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Can eeee menim SHIE qardashlarim, gor bu vehabileri sozle neca deshik-deshik edibler ee butun temalarda. :mikka:

ay,yazık,deyesen forymdan xəbərin yoxdy,ki ,mynafik al-fatx abdylşeytan bytyn mysəlmanları forymda banlayır.Özyde deyesen o geder banlayıb ki,özy de peşman olyb,bekarçılıkdan.

Изменено пользователем АБДУЛВАХАБ
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam aleykum və rahmətullahi və barəkətuh!

Həmd Allaha məxsusdur, biz Ona həmd edirik və Ona güvənirik və Ondan bağışlanmağımızı diləyirik. Qəlblərimizin şərindən və pis əməllərdən Allaha sığınırıq. Kimi Allah düz yola yönəldir, o yolundan çıxanlardan deyil. Kimin yolunu isə azdırır, o yolunu azmışlardandır. Mən şəhadət verirəm ki, Allahdan başqa iləh yoxdur, O - təkdir və şəriki yoxdur, və şəhadət verirəm ki, Məhəmməd Onun qulu və rəsuludur.

Bu gün özlərini şiə adlandıran heç özləri də bilmirlər hansı dinə qulluq edirlər, onlar helə bilirlər ki müsəlmandılar, lakin onlar heç islam dininə daxil olmayıblar əslində, çünki onların ibadəti birinci müşriklərin ibadətidir (Əbu Cəhl, Əbu Ləhəb). Birinci müşriklərin bu günki müşriklərilə fərqi ondadır ki, birincilər Lə İləhə kəlməini demirdilər, çünki bilirdilər, desələr - bütün ibadətləri qəbul etməlidilər, tövhidi, tək Allahlıqı. Lakin bu günki müşriklər Lə iləhə kəlməsini deyə deyə öz şirklərində qalıblar, və beləliklə dediyi şəhadəti batil edirlər, gözdən pərdə kimi itifadə edirlər. Və birdə fərq ondadır ki, birincilərin əksəriyyəti bütlərə ibadət edirdilər. Zamanımızınkilər isə deyir biz təvəssül edirik. Bu əməli isə Allah şirk adlandırıb. Ətraflı burada oxuyun

Хвала Аллаху, Господу миров, мир и благословение Пророку Мухаммаду, его семье, сподвижникам, и всем,

кто последовал за ними вплоть до Судного Дня.

Кто призывает к ассабие (национализм, любовь к мирском традициям предков), тот не из мусульман (хадис).

«не берите Ислам от людей, а берите его из источников (Коран и сунна)»

Знайте, что те, кто вас призывает следовать адатам, традициям, конституциям, личным мнениям,

философиям — это люди, которые зовут вас в огонь ада. Это мунафики...

Хвала Аллаху, Господу миров, мир и благословение Пророку Мухаммаду, его семье, сподвижникам, и всем,

кто последовал за ними вплоть до Судного Дня.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Salam əleykum əziz müsəlman qardaşlarim. Uzun müddətdir ki forumda olan yazıları oxuyuram. Allah təala o kəslərdən razı olsun ki, onların sayəsində imanımız kamilləşir, təqvamız təmızlənir. Etiraf edirəm ki bu sahədə hələ də elmim azdır.

Amma hələ Haqq yoluna gəlməmişdən öncə də çox narahat olduğum bir şey var. O da sünnü şiə məsələsi. Həmd olsun Allaha ki mən bu yolda azmadım. Saytlarda olan məlumatları araşdırdım, xütbələrə qulaq asdım, hədislər oxudum. Uzun müddət həqiqət axtarışından sonra Allahın Həqiqətini tapdım. O Həqiqəti ki, Allah təalanın Haqq yolu olan Tövhiddir. Peyğəmbərin (s.ə.s.) sünnəsidir. Nədənsə çoxları sünnə dedikdə sırf Peyğəmbərin (s.ə.s.) əməllərini qəbul edir. Bunun özü çox böyük Tövhiddir. Peyğəmbəri (s.ə.s.) sevmək Allah təalanı sevmək deməkdir. Bəs Peyğəmbərin (s.ə.s.) sevdiklərinə olan sevgi??? Bunun özü Allah təalanı sevmək deyilmi???

Yaradana şükürlər olsun ki bütün müsəlmanlar Allahın təkliyini və Peyğəmbərin (s.ə.s.) risalətini yekdilliklə qəbul edir. Amma Əhli Beytə gələndə isə… Hətta çoxları Əhli Beytin kimlər olduğunu bilmirlər. Baxmayaraq ki bir бox sünnü şiə alimləri bu barədə açıq aydın hədislər gətiriblər. Məgər Peyğəmbər (s.ə.s.) risalətinin əcri olaraq bütün müsəlmanlardan öz Əhli Beytinə məhəbbət istəyəndə Allah təalanin sözlərini demədimi? Məgər Peyğəmbər (s.ə.s.) müsəlmanlar arasinda iki əmanət qoymadımı? Niyə bir çox müsəlmanlar əsl sünnənin nə olduğunu başa düşmürlər?

Bir tərəfdən Əhli –Beytə olan məhəbbətdən və hörmətdən danışıb, digər tərəfdən Həzrəti Əlinin (ə.s.) xanım Fatimeyi-Zəhranın (s.ə.) imam Həsənin (ə.s.) və imam Hüseynin (ə.s.) qatillərinə Allahdan rəhmət diləyirlər. Bu hansı məntiqə sığır? Məntiq demişkən çoxları bu sözü heş qəbul etmir. Sanki düşünməkdən məhrum olmuş qəlbsiz robotdurlar.

Peyğəmbər (s.ə.s.) buyurmuşdur ki, mənim səhabələrim ən yaxşı insanlardır. Və həqiqətən də onlar haqda yox ki lənət demək, hətta nalayiq danışmaq da olmaz. Amma bir çoxları səhabə dedikdə səhv olaraq nəinki Peyğəmbər (s.ə.s.) dövründə yaşamış və onu heç olmasa bir dəfə görmüş insanları nəzədə tutur , hətta islam düşmənləri olan Əbu Süfyan nəslindən Müaviyyə ibn Əbu Süfyan və digərlərini səhabə sayır. Hətta Yezid ibn Müaviyə üçün Allahdan razılıq diləyirlər. Budurmu Peyğəmbərin (s.ə.s.) sünnəsi??? Bunun müqabilində Peyğəmbərə (s.ə.s.) atalıq etmiş əmisi, Həzrəti Əlinin (ə.s.) atası Əbu Talib ibn Əbdül Mütalibi kafir sayırlar.

Bu da onların məntiqi !

Hamı çox gözəl bilir ki müsalmanlar arasında olan bu ixtilafın arxasında kimlər durur. Lakin buna baxmayaraq yenə də bu mübahisələrlə islam düşmənlərinin dəyirmanına su tökürük.

Müsəlmanların bir ümmətdə birləşməsi üçün isə sadəcə Haqqı düşünərək qəbul etmək lazımdır.

Allah təala bir çox ayələrdə buyurur ki düşünən qövm üçün bu kitabda böyük hikmət var.

Allah bütün həqiqi müsəlmanları bəlalardan qorusun birləşməyə kömək olsun. Amin !

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Can eeee menim SHIE qardashlarim, gor bu vehabileri sozle neca deshik-deshik edibler ee butun temalarda. :loool:

ay,yazık,deyesen forymdan xəbərin yoxdy,ki ,mynafik al-fatx abdylşeytan bytyn mysəlmanları forymda banlayır.Özyde deyesen o geder banlayıb ki,özy de peşman olyb,bekarçılıkdan.

Men cox sevinirem ki, vehabi adini artiq ozune goturen tapildi greenyes .

?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bismlləhir Rahmənir Rəhim. Əlhəmdülillahi Rabbil aləmin.

Əssalamu Əleykum.

Sizin «rafizilərə rədiyyə» haqda yazınızı oxudum. Və tam razıyam ki Allah Təalanın dininə bidət gətirmək küfrün ən yüksək nöqtəsidir. Amma bir şeyi başa düşmürəm ki nəyə görə hər dəfə bidətdən danışanda şiə sözünü belə tez-tez işlədirsiniz. Bu qədərmi şiəlik barədə ifrat düşmənçilik mövqeyindəsiniz?

Mən özüm və tanıdığım həqiqi islamı qəbul etmiş mömün qardaş və bacılarımız sizin mövzuda qeyd etdiyiniz bidətləri qəbul etmirik amma bununla yanaşı sizin bidət saydığınız bir çox şeyləri isə bidət saymırıq. Bu barədə (təvəssül, vəsilə, ziyarətgahlar, türbət, möhür və s.) forumda yetərincə yazılıb. Allah o mömünlərdən razı olsun ki bu mövzular barədə Qurani Kərimə və səhih hədislərə istinad edərək dəlil və sübutlar gətirmişlər. Əgər özünü siə adlandıran hər hansı bir kəs əməlində qəsdən və ya cahillik ucbatından bidətə yol verirsə onda bütün Şiələri bidətçi adlandırmağa nə dərəcədə haqqınız çatır??? Həzrəti Əli (ə.s.) dindən dönmüş xəvaricləri və əliallahlıları (nəuzubillah) qılıncdan keçirmədimi? Kim idi Həzrəti Əli (ə.s.) ? Peyğəmbərə (s.ə.s.) ondan yaxın bəndə var ? Kimin şiəsiydi İmam Əli (ə.s.)? Peyğəmbərin (s.ə.s.)! Biz də Peyğəmbərin (s.ə.s.) və Həzrəti Əlinin (ə.s.) şiələriyik . Nə ixtiyarla Bizi təhqir edirsiz?

İmamət barədə də sizin bilgiləriniz demək olar 0 dərəcəsindədir. Ən azından imamət barədə danışanda səhih saydığınız kitabları diqqətlə oxuyun.

Tesaduf deyil ki, shielik ile yehudilik haqqinda melumati olanlar bunlar arasinda cox oxsharliqlar t. bilerler. Sadece on iki imam meselesini qeyd etmek yerine dusherdi. Allahu Teala buyurur: “ Allah beni-Israilden soz aldi ve onlardan on iki nefer imam secdi. (Maide 12). Bu sizin sitat.

Bunlar isə sizin səhih kinadlardan.....

1. “Səhihi-Müslim” kitabında Cabir ibn Sumrənin belə dediyi nəql olunur: “Allahın Rəsulundan (s) eşitdim ki, belə buyurdu:

لا يَزالُ الْاِسْلامُ عَزيزاً اِلى اِثْنى عَشَرَ خَليفَةً – ثُمَّ قالَ كَلِمَةً لَمْ اَفْهَمْها! فَقُلْتُ لِاَبِى ما قالَ؟ فَقالَ كُلُّهُم مِنْ قُرَيْشٍ!:

“On iki xəlifə müsəlmanlara rəhbərlik edən vaxta qədər İslam izzətli olacaq.” Sonra o həzrət bir söz dedi ki, mən başa düşmədim. Atam Peyğəmbərə (s) yaxın olduğundan, ondan “Peyğəmbər (s) nə buyurdu?” deyə soruşduqda, atam (Peyğəmbərin (s) belə buyurduğunu) dedi: “Onların hamısı Qüreyş tayfasındandır!”

Həmin kitabda başqa bir sənədlə Cabir ibn Abdullah Ənsaridən “La yəzalul-İslamu əzizən” (İslam dini həmişə əziz olacaqdır) ifadəsinin yerində “La yəzalu hazəl-əmr” (Bu iş həmişə davam edəcəkdir) ifadəsini nəql etmişdir.

Başqa bir hədisdə isə “La yəzalu hazəd-din əzizən məniən” (Bu din həmişə izzətli və yenilməz olacaqdır), deyə buyurulmuşdur.

Bir hədisdə Amir ibn Sə’d ibn Əbi Vəqqasdan belə nəql edilir: “Cabir ibn Sumrəyə məktub yazıb bildirdim ki, Peyğəmbəri-əkrəmdən (s) eşitdiyi hədisləri mənə yazıb göndərsin. O da mənə belə yazmışdı: “Mən Peyğəmbərin (s) belə buyurduğunu eşitdim: “İslam dini qiyamətə qədər yaşayacaq və mütləq sizə Qüreyş tayfasından olan on iki xəlifə rəhbərlik edəcək!” Həmçinin belə buyurdu: “Müsəlmanların kiçik bir qismi “Ağ” evi, “Kəsra” evini, yaxud da “Kəsra” övladlarını fəth edəcək!” Sonra xəbərdarlıq etdi: “Qiyamətdən qabaq yalançılar meydana çıxacaq, onlardan uzaqlaşın!”

Yenə “Səhihi-Müslim”də başqa bir “təriq”lə (ravilərin sırası) Cabir ibn Abdullah Ənsaridən belə nəql olunur: “On iki xəlifənin hökuməti durduqca, bu din izzətli, qüdrətli və yenilməz olacaq!” Bu hədisin sonunda da “Kulluhum min Qureyş!” (Onların hamısı Qüreyş tayfasındandır” ifadəsi görünür.

2. Bu hədis “Səhihi-Buxari” kitabında oxşar ifadələrlə Cabir ibn Abdullah Ənsarinin Peyğəmbəri-əkrəmdən (s) belə eşitdiyi nəql olunmuşdur:

يَكُونُ اِثْنى عَشَرَ اَمِيراً فَقالَ كَلِمَةً لَمْ اَسْمَعْها! فَقالَ اَبِى اِنَّهُ قالَ: كُلُّهُم مِنْ قُرَيْشٍ!:

“Məndən sonra on iki əmir olacaq.” Sonra həzrət bir söz buyurdu ki, mən eşitmədim. Atam dedi ki, həzrət deyirmiş: “Onların hamısı Qüreyş tayfasındandır!”

3. Bunun oxşarı “Səhihi-Termizi” kitabında da azacıq fərqlə qeyd olunmuş və Termizi onu nəql etdikdən sonra yazmışdır: “Bu hədis “həsən” və səhihdir!”

4. “Səhihi-Əbi Davud” kitabında da bu hədis azacıq fərqlə qeyd edilmişdir. Hədisin deyilişindən başa düşülür ki, Peyğəmbər (s) onu böyük bir cəmiyyət qarşısında buyurmuşdur. Rəvayətdə göstərildiyi kimi, Peyğəmbər (s) “Bu din on iki xəlifənin rəhbərlik etdiyi vaxta qədər, həmişə izzətli, qüdrətli və yenilməz olacaqdır” deyə buyurduqda, camaat uca səslə “Allahu-Əkbər” demişdir.

5. “On iki imam” hədisi Əhməd ibn Hənbəlin “Müsnəd” kitabının bir neçə yerində qeyd edilmişdir ki, bə’zi təhqiqatçılar onu otuz dörd vasitə ilə Cabirdən nəql etmişlər.

Bir yerdə Məsruqun belə dediyini görürük: “Biz Abdullah ibn Məs’udun yanında oturmuşduq, o bizə Qur’an oxuyurdu. Bir nəfər ondan “Heç Peyğəmbərdən (s) öyrənmisinizmi ki, bu ümmətə neçə nəfər xəlifəlik edəcəkdir?” deyə soruşduqda, “İraqa gəldiyim vaxtdan səndən başqası bu sualı soruşmamışdır!” deyərək belə əlavə etdi: “Bəli, bunu Allahın Rəsulundan (s) soruşduqda, buyurdu:

اِثْنى عَشَرَ كَعِدَّةِ نُقَباءِ بَنِى اِسْرائِيلَ:

“Bəni-İsrailin (saleh) rəhbərlərinin sayı qədər, on iki nəfərdir!”

Yuxarıda qeyd etdiyimiz hədislər əhli-sünnənin ən məşhur və mö’təbər kitablarından əlavə, digər kitablarda da qeyd edilmişdir. Məqsəddən yayınmamaq üçün onların kiçik bir qisminə işarə edəcəyik. Əlavə izahat üçün “Ehqaqul-həqq”, “Fəzailul-xəmsə”, “Müntəxəbul-əsər” və digər kitablara müraciət edə bilərsiniz.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ona vesilwe axtarin, yeni cihad edin. Huseyn ibn Ali kimi. daha tulku kimi mucahidlerin, muvahhidlerin ayaginin altini qazmayin. inshaAllah qelebe Allah ve resulu ve biz muminlerindir.
Ona vesilwe axtarin, yeni cihad edin.

Ona vəsilə axtarın dedikdə elə vəsilə axtarmaq nəzərdə tutulur. Cihad üçün Qur`anda bəs qədər ayə var. ALLAH cihad edin demək istədikdə, "ALLAH yolunda cihad edin", "ALLAH mücahidləri evdə oturanlardan fəzilətli edib" və s. şəkildə Qur`anda buyurub.

Lakin "وسيله" "vəsilə" kəlməsi Qur`anda iki ayədə işlənib.

1. Ey iman gətirənlər! Allahdan qorxun, Ona vəsilə axtarın.

5-ci surə, "əl-Maidə", "Süfrə" surəsi, 35-ci ayə.</SPAN></SPAN>

http://quran.az/index.php?lang=aze&soo...y=&author=1

2. Onların tapındıqları tanrıların özlərindən hər hansı biri (Allah dərgahına) daha yaxın olsun deyə, Rəbbinə vəsilə axtarır, Onun rəhmətini umur, əzabından qorxur. Həqiqətən, Rəbbinin əzabı qorxuludur!

17-ci surə, "əl-İsra", "Gecə səyahəti" surəsi, 57-ci ayə.

http://quran.az/index.php?lang=aze&soo...y=&author=1

Maidə surəsində ALLAH Təala Özü iman gətirənləri Ona vəsilə axtarmağa əmr edir. Bu ALLAH əmri olduğu üçün ALLAHın razı olduğu məsələdir və bu əməlin əcrini də ALLAH Təala özü verəcəkdir. İsra surəsində isə "ALLAHa bütləri vəsilə tutanlar" məzəmmət edilir. Buna görə də "vəsilə"nin nə və ya kim olunmsına diqqət yetirmək lazımdır. Bu "vəsilə"də ALLAHın razılığı var ya yox.

Huseyn ibn Ali kimi. daha tulku kimi mucahidlerin, muvahhidlerin ayaginin altini qazmayin.

Səndən nə əcəb? Hüseyn ibn Əlinin (ə) adını cihad edən kimi çəkdin. Cihad ALLAH yolunda olan şəxsin ALLAH üçün ALLAH yolunda olmayan şəxsə qarşı .rdığı mübarizəyə deyilir. Sən bu sözünlə Yezidin (l.ə.) ALLAH yolunda olmadığını boynuna aldın. Şükür ALLAHa!

inshaAllah qelebe Allah ve resulu ve biz muminlerindir.

Doğrudur ki, qələbə ALLAH, Onun Rəsulu (s) və möminlərindir. Amma kimin mömin olduğunu ALLAH daha yaxşı bilir!

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

... Bu gün özlərini şiə adlandıran heç özləri də bilmirlər hansı dinə qulluq edirlər, onlar helə bilirlər ki müsəlmandılar, lakin onlar heç islam dininə daxil olmayıblar əslində, çünki onların ibadəti birinci müşriklərin ibadətidir (Əbu Cəhl, Əbu Ləhəb). Birinci müşriklərin bu günki müşriklərilə fərqi ondadır ki, birincilər Lə İləhə kəlməini demirdilər, çünki bilirdilər, desələr - bütün ibadətləri qəbul etməlidilər, tövhidi, tək Allahlıqı. Lakin bu günki müşriklər Lə iləhə kəlməsini deyə deyə öz şirklərində qalıblar, və beləliklə dediyi şəhadəti batil edirlər, gözdən pərdə kimi itifadə edirlər. Və birdə fərq ondadır ki, birincilərin əksəriyyəti bütlərə ibadət edirdilər. Zamanımızınkilər isə deyir biz təvəssül edirik. Bu əməli isə Allah şirk adlandırıb. Ətraflı burada oxuyun ...

Bu gün özlərini sələfi, müsəlman, əhli-tövhid adlandıranlar heç özləri də bilmirlər hansı dinə qulluq edirlər?! Onlar elə bilirlər ki müsəlmandılar, lakin onlar əslində heç islam dininə daxil də olmayıblar. Onların qəbul etdiyi din Mr. Hemferin ingiltərə sayağı məzhəbidir. Onlar Mister Hemferin "sünnə"sinə tabe olur və onun İngiltərə dövləti tərəfindən gətirdiyi "müqəddəs əlyazmalar"a tabe olaraq İslamın haqq olan məzhəbi şiəni "müşrik və kafir" bilirlər.

çünki onların ibadəti birinci müşriklərin ibadətidir (Əbu Cəhl, Əbu Ləhəb). Birinci müşriklərin bu günki müşriklərilə fərqi ondadır ki, birincilər Lə İləhə kəlməini demirdilər, çünki bilirdilər, desələr - bütün ibadətləri qəbul etməlidilər, tövhidi, tək Allahlıqı. Lakin bu günki müşriklər Lə iləhə kəlməsini deyə deyə öz şirklərində qalıblar, və beləliklə dediyi şəhadəti batil edirlər, gözdən pərdə kimi itifadə edirlər.

Məntiqsiz adama nə deyəsən. Yaxşı olar ki, öz sözünə dəlil də gətirəydin! Biz ALLAHı sizdən də kamil inancla qəbul edirik. Siz ALLAHı cism bilənlər deyilsinizmi? Cism isə bir varlıq kimi öz cisminə möhtacdır. Cism öz məkanına da möhtacdır. Və sair. İndi isə yaxşı olar ki, gedib ALLAH haqqında daha dəqiq araşdırma .rasınız. Cismdən ALLAH olmaz. Olsa-olsa büt olar. Ay özünə əhli tövhid deyən!

Və birdə fərq ondadır ki, birincilərin əksəriyyəti bütlərə ibadət edirdilər. Zamanımızınkilər isə deyir biz təvəssül edirik. Bu əməli isə Allah şirk adlandırıb.

ALLAH Özü Qur`anda Ona "vəsilə" axtarmağı əmr edib. Bu şirk və ya bütpərəstlik olsaydı, ALLAH Təala Özü buna əmr etməzdi.

قال عليّ (ع): من احبّنا اهل البيت فليستعدّ عدّة للبلاء (الغارات, ج2, ص401)ا

İmam Əli (ə) buyurub: Kim biz Əhli-beyti (ə) sevsə, özünü bəlalara hazırlasın! (Mənbə: əl-Ğarat, c-2, s-401)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

na ferqi var ki, kimse vesile kimi Lati, kimise Uzzani, kimise Isa peygemberi, ve yaxud kimise imam Huseyni vesile tutur. hamisi mushrikdir, oldurulur ve zibilliklerden birine atilir. elbette tovbe etmese.

bize Allah yetar, O ne gozel vekildir.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...