Jump to content
  Love reading great articles? Visit Elix.com today!
haris

Namazda Ellerin Qoyulma Shekli

Recommended Posts

esselamu aleykum ve rehmetullahi ve berekatuhu. namazda ellerin qoyulma shekli necadir? bu barede mezheblerin fikri nedir? kim ne bilirse yazsin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Əlləri bağlamaq cəfərilərdə namazı batil edir.Amma əhli sünnədə əli açıq qılmaqda problem yoxdur.Əli bağlamaq sünnətdir.O zaman qardaşlar gəlin əllərimizi açaq!Çünki açsaq və həqiqətdə "əli bağlamaq doğru olsa"(yəni əhli sünnənin rəyi)uzaq başı sünnəti tərk edirik.Fərzlər yerində qalır və fərz olan namazı əda edirik.

Amma şiələr deyən olsa?Bəs onda?

Bir də fikri verirsinizsə biz cəfərilərin əqidəsində yaxud fiqhində nə varsa onu ən azından 5 sünni hədisi,və çox demirəm 1 sünni alimi dəstəkləməlidir.Bu qaydadır.Həqiqətən də həqiqət başqa şeydir!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Əlləri bağlamaq cəfərilərdə namazı batil edir.Amma əhli sünnədə əli açıq qılmaqda problem yoxdur.Əli bağlamaq sünnətdir.O zaman qardaşlar gəlin əllərimizi açaq!Çünki açsaq və həqiqətdə "əli bağlamaq doğru olsa"(yəni əhli sünnənin rəyi)uzaq başı sünnəti tərk edirik.Fərzlər yerində qalır və fərz olan namazı əda edirik.

Amma şiələr deyən olsa?Bəs onda?

Bir də fikri verirsinizsə biz cəfərilərin əqidəsində yaxud fiqhində nə varsa onu ən azından 5 sünni hədisi,və çox demirəm 1 sünni alimi dəstəkləməlidir.Bu qaydadır.Həqiqətən də həqiqət başqa şeydir!

selam aleykum . sunneti terk edek elede deyirsen ki sunneti terk edenler Peygemberimizi sevmeyenlerdir sadece Peygemberimizi sevmeyenlerde ALLAH i sevmezler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
selam aleykum . sunneti terk edek elede deyirsen ki sunneti terk edenler Peygemberimizi sevmeyenlerdir sadece Peygemberimizi sevmeyenlerde ALLAH i sevmezler.

a kishi bosh bosh ne danishirsan?Beyem sen Peygember(s) butun elediyini edirsen?Eger yox onda senin mentiqinle Allahin dushmenisen,cunki Allah Resuluunun sunnetlerini terk etmisen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

men calishiram ki sunneti terk etmeyim bacardigim qeder edirem gucum catan qederi edirem ya sen neynirsen hansi sunnet namazlarini qilirsan?hansi sunnetlere emel edirsen ? Peygemberimize sual verirlerki ya Resulullah axiretde oz ummetini nece taniyacaqsan. deyirki menim sunnetim ile kim ki emel edirdise menim sunnetime onlar menim ummetimdendi bilecem

Share this post


Link to post
Share on other sites
men calishiram ki sunneti terk etmeyim bacardigim qeder edirem gucum catan qederi edirem ya sen neynirsen hansi sunnet namazlarini qilirsan?hansi sunnetlere emel edirsen ? Peygemberimize sual verirlerki ya Resulullah axiretde oz ummetini nece taniyacaqsan. deyirki menim sunnetim ile kim ki emel edirdise menim sunnetime onlar menim ummetimdendi bilecem

ay sag ol onda yazanda bir az diqqetli yaz sehvlere yol verme!Peygmber(s) sunneti ise namazlarda eli aciq qilmaq idi.Qalan sheyler ise bosh sheydir!Namaz oyuncaq deyil ki onu 3-4 cur qilasan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sen Peygemberimize ifdira etdin he ? oyuncaq oynayib Peygemberimiz namazla? ol utan yere gir niye yashayyirsan? Peygemberimiz el acikda qilib el baglida qilib niye yashayirsan tovbe et.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cerir ed Dabbi deyir: hz.Ali[ra]-in gobek ustunde sag eliyle sol elini bilekden tutdugunu gordum. (ebu davud, sunen, 743, kenzul-ummal, 22095, el mecmu, 3,270) bu da size Ali[ra]-dan hedis . indi ne deyirsiz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sen Peygemberimize ifdira etdin he ? oyuncaq oynayib Peygemberimiz namazla? ol utan yere gir niye yashayyirsan? Peygemberimiz el acikda qilib el baglida qilib niye yashayirsan tovbe et.
Resulullah el acikda namaz qilib el baglida qilib inanmirsan sa get yaxshi oyren maraqlan
Cerir ed Dabbi deyir: hz.Ali[ra]-in gobek ustunde sag eliyle sol elini bilekden tutdugunu gordum. (ebu davud, sunen, 743, kenzul-ummal, 22095, el mecmu, 3,270) bu da size Ali[ra]-dan hedis . indi ne deyirsiz?

Sual: Nə üçün müsəlmanların bəzisi əlibağlı, bəzisi isə əliaçıq namaz qılırlar ?

Cavab: Bir neçə məqamı qeyd etməklə bu sualı cavablandırırıq:

1-Namaz qılarkən, əllərin açıq olması Əhli-beyt və Əhli-sünnə məzhəblərinin nəzərinə əsasən düzgündür və indiyədək heç bir müsəlman alimi namazın əliaçıq qılınmasını batil saymamışdır. Lakin, əlibağlı şəkildə namazın düzgün olub-olmaması haqda İslam alimləri arasında fikir ayrılığı vardır.

2-Əhli-beyt və habelə Əhli-sünnə məzhəbindən sayılan Maliki məzhəbinin ardıcılları namazlarını əliaçıq şəkildə, digər üç məzhəb isə əlibağlı qılırlar. Lakin, bu üç məzhəb də əlibağlı qılmağı vacib bilmir və əliaçıq qılmağı da düzgün hesab edirlər. Hətta onların ən böyük alimləri də bunun əksinə fətva verməmişlər.

3-Əlibağlı şəkildə namaz qılmaq məsələsində bu məzhəblər arasında bir sıra ixtilaflar vardır. Hənəfilər əllərini göbəkdən aşağı, Şafeilər isə göbəkdən yuxarı qoyurlar.

4-Əlibağlı şəkildə namaz qılmaq barəsində müxtəlif dəlillər göstərilir:

A. Peyğəmbərdən (s) nəql olunmuş bir neçə hədisdə deyilir:

"Namazda sağ əli sol əlin üzərnə qoymaq, sünnədir (yaxşı əməldir)".

B. Hənəfi fiqhində olan الدرالمختار kitabında deyildiyinə əsasən, əllər açıq olduqda, barmaqların ucuna qan toplaşır və buna görə də əlibağlı şəkildə namaz qılmaq tövsiyə olunur.

C. Bəziləri namazda əllərin bağlı olmasını bir növ ədəb və təzim hesab edirlər.

Əhli-beyt məzhəbinin ardıcılları birinci dəlildə qeyd olunan rəvayətlərin sənədlərini zəif bilib, onların Peyğəmbər (s) tərəfindən deyilmədiyinə təkid etmişlər.

Əhli-beytdən nəql olunan səhih və mötəbər rəvayətlərə əsasən, namazda əlibağlı olmaq düzgün deyildir. Əhli-beyt (ə) imamları cədləri Peyğəmbərin necə namaz qıldığını başqalarından daha yaxşı bilir və onların bu barədə səhvə yol vermələri əsla ehtimal olunmur.

İkinci dəlil barəsində belə deyirlər:

Bildiyiniz kimi bizim əllərimiz gecə-gündüz açıq olur. Necə ola bilər ki, bütün bu vaxt ərzində barmaqlarımızın ucuna qan toplaşmır, amma, bir neçə dəqiqəlik namazda toplaşır? Əgər barmaqların ucuna qanın toplaçması, bu iş üçün dəlildirsə, onda bütün hallarda əlibağlı şəkildə dolanmalıyıq.

Üçüncü dəlilin cavabında isə deyirlər:

Hər bir yerin özünəməxsus ədəb və hörmət qaydaları vardır. Buna misal olaraq, hərbçilər arasındakı hörmət qaydasından danışmaq olar. Əsgərlər özlərindən yuxarı rütbəli zabitlərin yanından keçərkən sağ əllərini gicgahlarına yaxınlaşdırırlar. Görəsən, onların namaz qılarkən Allaha da bu qaydada hörmət göstərməsi düzgündürmü?

Bütün bunlardan əlavə, unutmamalıyıq ki, İslam Peyğəmbərinin (s) vəsiyyətinə əsasən, Onun Əhli-beyti (ə) bütün sahələrdə müsəlmanlar üçün qayıdış yeri kimi tanıtdırılmışdır ki, onlardan biri də müqəddəs şəriətin müxtəlif məsələlərinin izahından ibarətdir. Əhli-beytdən (ə) nəql olunmuş hədislərdə isə əlibağlı çəkildə namaz qılmaq qadağan olunmuş, namaz qılarkən, əllərin bağlanmasına deyil, açıq qalmasına göstəriş verilmişdir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Resulullah el acikda namaz qilib el baglida qilib inanmirsan sa get yaxshi oyren maraqlan

Deyirəmdə siz elə ittifaq etdiyimiz məsələlərdə birləşin!Rəsululullahın əlini açıq tutduğunu bütün İslam ümməti qəbul edir!Elə deyilmi?Elədisə gəlin əllərimizi açaq!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Resulullah el acikda namaz qilib el baglida qilib inanmirsan sa get yaxshi oyren maraqlan

Dogurdan? :eye: Islam Peygemberi(s) bir cur namaz gilib, 4-5 cur - yox.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deyirəmdə siz elə ittifaq etdiyimiz məsələlərdə birləşin!Rəsululullahın əlini açıq tutduğunu bütün İslam ümməti qəbul edir!Elə deyilmi?Elədisə gəlin əllərimizi açaq!

:D

men gormushem ehli sunu camatdan axirete imani olmayan adamla sohbet edende ehli beyt imaminin kafirle sohbetinden misal chekim devet edib.

imamin sohbetinin megzi beledirki:men namaz qildim oldum sen qilmadin oldun.axiret alemi olmasa ikimizde olmayaciq,bir ferq etmir,amma eger men dediyim kimi axieret olsa.men xoshbextlerden olacam amma sen ebedi bedbextlerden!

imanli insafli ehli tessennuler buna diqqet etmelidir.eli achig qalmagin sehihliyini hami qebul edir,eli bagli ise bir teref.eger axiretde eli bagli ve achig qilmag her ikisi duz olsa,eli achig qilanlar bir shey itirmir.amma axiretde eli bagli qilmagin bidet olmagi ortaya chixsa,onda zelalet ehli olarlar.ona gore agil sahibi risk etmez!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Əlləri bağlamaq cəfərilərdə namazı batil edir.Amma əhli sünnədə əli açıq qılmaqda problem yoxdur.Əli bağlamaq sünnətdir.O zaman qardaşlar gəlin əllərimizi açaq!Çünki açsaq və həqiqətdə "əli bağlamaq doğru olsa"(yəni əhli sünnənin rəyi)uzaq başı sünnəti tərk edirik.Fərzlər yerində qalır və fərz olan namazı əda edirik.

Amma şiələr deyən olsa?Bəs onda?

Bir də fikri verirsinizsə biz cəfərilərin əqidəsində yaxud fiqhində nə varsa onu ən azından 5 sünni hədisi,və çox demirəm 1 sünni alimi dəstəkləməlidir.Bu qaydadır.Həqiqətən də həqiqət başqa şeydir!

Bundan yola cikarsak 14 esr erzinde sunnilerin qildiqlari butun namazlar batil olmushdur...

Eli aciq namaz qilmaqda problem yox ama...sunneti terk etmek meselsi var.O zaman butun sunnetleri terk edek yani

Eli achiq qilmagi hedis desteklemir.Bu namazin erkanlarindan omadigina gore umumen sehih gedir...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gorurem menden bashqa hech kim hedis yazmayib. yuxarida 11-ci postda men hz.Ali[ra]-dan hedis yazmisham. bes siz de sehabelerden delil getirin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bundan yola cikarsak 14 esr erzinde sunnilerin qildiqlari butun namazlar batil olmushdur...

Eli aciq namaz qilmaqda problem yox ama...sunneti terk etmek meselsi var.O zaman butun sunnetleri terk edek yaniEli achiq qilmagi hedis desteklemir.Bu namazin erkanlarindan omadigina gore umumen sehih gedir...

Qardash, mesele siz dediyiniz kimi deyil. Sunneti terk elemek mehz elleri-ellerinin ustune qoymaqla alina biler.

Eger bir shexs elleri ust-uste qoymağı namaz qaydası bilerek bele ederse namazı batil olar. Bu meselede Ahli-Sunne arasında cuzi ferqler de olsa, onların ekseriyyeti bu ishi musteheb hesab edir.

«Sehihe Buxari» ve «Sehihe-Muslim»de: Sehih Buxari, Kitabul ezan, seh-120, Sehih Muslim, Kitubs-selati, seh-205, hedis 401 - bu barede cemi bir revayet neql olunmushdur.

Sunnilerin bezisi elleri sinenin ustundə, bezileri ise gobekden ashagı ust-uste qoymagı zeruri bilirler

(«Tohfetul-ixvan», Ben Baz, Ben Baz, s. 82, sual 25)

Sunne ehli bele hesab edir ki, elleri ust-uste qoymaq Allah qarshısında tevazo ve kichiklik elametidir. Onlar Allahdan qeyrisinin qarshısında elin sineye qoyulmasını caiz hesab etmirler.(«Fezlul-Medine», ebdul Mohsin ben Hemdul İbad s. 43) Be’zileri ise bele hesab edirler ki, eller qelbi (ureyi) qorumaq meqsedi ile ust-uste qoyulur.

Malikiler ise namazda shieler tek ellerini yana salırlar.(«El-fiqh elel mezahibil-erbee», c. 1, s. 231)

gorurem menden bashqa hech kim hedis yazmayib. yuxarida 11-ci postda men hz.Ali[ra]-dan hedis yazmisham. bes siz de sehabelerden delil getirin.

Men sehabeden getirmeyecem, men duz Imamdan(a) getirecem.

İmam Baqir (a) bir shexse buyurur: «Ellerini ust-uste qoyma, chunki atrshperestler bele edirler.»(«Vesailush-shie»)

Ona gore ellerivizi yaniviza qoyub namazinizi qilin. Bir ( tam qetilik bildirmeyen) hedise istinaden edilen ishin behresi muemmalidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imim Malik ozu elibagli namaz qilib. malikiler ozleri bilerler. senin getirdiyin ise gulmelidir. hedis Peygember[savv]-den olur. senin sozune gore biz ateshperestlerin emelini edirik? axi men de hz.Ali[ra]-dan hedis getirdim. neca olur ki sehbe Ali[ra] elibagli namaz qilir, amma onun neticelerinden bir imam ona ateshperest deyir? elibagli namaz qilmaq haqqinda hedisler mutavatirdir, ozu de choxsu da hz.Ali[ra]-dan. inshaallah getirerik, baxarsiz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
imim Malik ozu elibagli namaz qilib. malikiler ozleri bilerler. senin getirdiyin ise gulmelidir. hedis Peygember[savv]-den olur. senin sozune gore biz ateshperestlerin emelini edirik? axi men de hz.Ali[ra]-dan hedis getirdim. neca olur ki sehbe Ali[ra] elibagli namaz qilir, amma onun neticelerinden bir imam ona ateshperest deyir? elibagli namaz qilmaq haqqinda hedisler mutavatirdir, ozu de choxsu da hz.Ali[ra]-dan. inshaallah getirerik, baxarsiz.

Демак шимали африкада йашайан маликилер мин илден чохдур ели ачыг намаз гылыр,онлар инди сахв гылырлар?

Хер халда ман кросна иле Тунис Морокко Алжир каналларындан гормушем.

Share this post


Link to post
Share on other sites
imim Malik ozu elibagli namaz qilib. malikiler ozleri bilerler. senin getirdiyin ise gulmelidir.

Gulmelidir? Gulmeli sizin bu sozlerininizdir - "imim Malik ozu elibagli namaz qilib. malikiler ozleri bilerler." Ozleri bilseydiler elibagli qilardilar. Bu bir.

hedis Peygember[savv]-den olur.

Hedis Imamlardanda (a) gebuldu. Imam Sadiq(a) demishken - imamlarin(a) sozleri Peygemberin(s) sozleridi, Peygeberin(a) sozleri ise Allahdandi.

senin sozune gore biz ateshperestlerin emelini edirik? axi men de hz.Ali[ra]-dan hedis getirdim. neca olur ki sehbe Ali[ra] elibagli namaz qilir, amma onun neticelerinden bir imam ona ateshperest deyir?

Menim sozlerimin - yox, Imamin(a) sozlerine gore.

Hz. Ali (a) ellerini ellerinin ustune qoymayib. Eger bir shexs elleri ust-uste qoymağı namaz qaydası bilerek bele ederse namazı batil olar.

elibagli namaz qilmaq haqqinda hedisler mutavatirdir, ozu de choxsu da hz.Ali[ra]-dan. inshaallah getirerik, baxarsiz.

Mutavatirdir? Mutevatir olsaydi «Sehihe Buxari» ve «Sehihe-Muslim»de bu barede cemi 1 revayet neql olunmazdi.

Mutevatir hedisi onlarla sehabe ve shahid negl edir, Abbasiler ve Emeviler heyetinde ishleyen 1-2 insan - yox.

P.S. Malikiler mesele ise dogurdanda gulmeli idi. Sozlerivizi daha deqiq arashdirin.

Daha dogrusu ise bir qerara gelin. 4 hisseye bolunub, 4 cur namaz qilmaginiz az deyil, helem nese subut elemekde isteyirsiz. Bu tenqidimi semimiyyetle qebul edib, elmnen meshqul olmaginiz meslehetdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bundan yola cikarsak 14 esr erzinde sunnilerin qildiqlari butun namazlar batil olmushdur...

Eli aciq namaz qilmaqda problem yox ama...sunneti terk etmek meselsi var.O zaman butun sunnetleri terk edek yani

Eli achiq qilmagi hedis desteklemir.Bu namazin erkanlarindan omadigina gore umumen sehih gedir...

Sizin hədislər yalnız namazın sizin tərəfdən dəyişdirildiyini dəstəkləyir:

Анас ибн Малик сказал: "Я не знал ничего лучше молитвы во время жизни Пророка (Да благословит Аллах его и род его!)".

Он добавил: "Вы и это исказили?"

Аль-Зухри так повествует об этом: "Я пошел навестить Анаса ибн Малика в Дамаске и нашел его плачущим, и я спроси его:

— Что заставляет тебя плакать?

Он ответил:

— Я не узнал ничего кроме этих молитв, но они их исказили" (Сахих аль-Бухари, том 1, стр. 74.)

Посланник Аллаха (Да благословит Аллах его и род его!) выстаивал два раката в долине Мина, Абу Бакр делал также после него, потом Умар и Осман, но позднее Осман стал выстаивать четыре раката (Сахих аль-Бухари, том 2, стр. 154; Сахих Муслим, том1, стр. 260)

Муслим рассказывает в свое книге, как Зухри спросил Урву: "Почему Айша выстаивала молитву полностью во время путешествия?" Он ответил: "Она импровизировала также, как это делал Осман" (Сахих Муслим, том 2, стр. 134)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.Elibagli namaz qilmaqda sunnilerde ixtilaf yoxdur.Gobek altinda ustunde qoymaq meselesi ixtilaf sayilmir.

Gobeyin altina luqetde gobeyin alti, ustune ise gobeyin ustu deyilir. Alt ve ust sozleri eks menali sozlerdir. Gorduyun kimi ixtilaf var ozu de chox boyuk.

Resulullah el acikda namaz qilib el baglida qilib inanmirsan sa get yaxshi oyren maraqlan

Her iki formada namaz qildiqini iddia edirsense demeli her ikisi sunnetdir, neyinki biri. Ne uchun sunnetin birini qebul edib o birine ise atirsan? icon1.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
selam aleykum . sunneti terk edek elede deyirsen ki sunneti terk edenler Peygemberimizi sevmeyenlerdir sadece Peygemberimizi sevmeyenlerde ALLAH i sevmezler.

Əslində, bu məsələ dövrümüzün fitnələrindən və elmli olduqlarını iddia edən bəzi gənclərin tələsməsindən dolayıdır. Məqsəd budur ki, , bu cür davam etmə silsilə, nizam əsla icbari deyil.

Şeyx Muhəmməd Nəsirəddin əl-Albani

Məlumat mənbəyi: Silsilət əl-Huda vəl Nur

Fəsil: Mənhəc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Birinçisi namaz nə olduğunu biləndən sonram onu neçə qilmağımızdan danışa bilərik.Ən əsas sual ele budur.Namaz nedir?.İbadət etmək,dua etmekdirsə......,Quranda deyildi--yatandada,gedəndədə,durandada,atlida,atsizda,..dua edin!!!(allaha)Bundan sonram neçə namaz qildığınızın fərgi var?Mən yatanda namaz qılıram,kim deyərki sef edirem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Birinçisi namaz nə olduğunu biləndən sonram onu neçə qilmağımızdan danışa bilərik.Ən əsas sual ele budur.Namaz nedir?.İbadət etmək,dua etmekdirsə......,Quranda deyildi--yatandada,gedəndədə,durandada,atlida,atsizda,..dua edin!!!(allaha)Bundan sonram neçə namaz qildığınızın fərgi var?Mən yatanda namaz qılıram,kim deyərki sef edirem?

Siz yatıb qılmağa davam edin, boş vaxtınızda isə biz dua sözünün mənasına baxın, sonra keçərsiz namaz sözünə.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Birinçisi namaz nə olduğunu biləndən sonram onu neçə qilmağımızdan danışa bilərik.Ən əsas sual ele budur.Namaz nedir?.İbadət etmək,dua etmekdirsə......,Quranda deyildi--yatandada,gedəndədə,durandada,atlida,atsizda,..dua edin!!!(allaha)Bundan sonram neçə namaz qildığınızın fərgi var?Mən yatanda namaz qılıram,kim deyərki sef edirem?

Əlbətdə fərqi var.

Buxaridə bir hədis var ki, orada deyilir:

قال رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم : صلوا کما رايتموني اصلي

"Peyğəmbər buyurur: Namaz qılın o cürə ki, görürsüz mən qılıram"

صحيح البخاري ج 1 ص 155 , کتاب الاذان باب الاذان للمسافر اذا کان جماعة ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Birinçisi namaz nə olduğunu biləndən sonram onu neçə qilmağımızdan danışa bilərik.Ən əsas sual ele budur.Namaz nedir?.İbadət etmək,dua etmekdirsə......,Quranda deyildi--yatandada,gedəndədə,durandada,atlida,atsizda,..dua edin!!!(allaha)Bundan sonram neçə namaz qildığınızın fərgi var?Mən yatanda namaz qılıram,kim deyərki sef edirem?

Siz yatıb qılmağa davam edin, boş vaxtınızda isə biz dua sözünün mənasına baxın, sonra keçərsiz namaz sözünə.

men onsuzda davam edirem.Men yataraq qılıb heckimə dəymirəm!!

siz ise ayaq üstündə namaz qılın,səcdəyə düşməmişdən qabaq qabaqınızda uşaq oturarkəndə ayağınızla bir yana cekməyi davam edin.

kimin haq,kimin nahaq olduğunu o dunyada görərik!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

AsSalamun Alaikum

1.Size baxiram seherden ele bir sozden el chekmirsiz-sunna sunnat ahli sunna ve sair . Peygambar (sas)-dan ele hedis getirin ki bu sozleri o her hansi bir hedisde ishledib ve yaxud Quranda bir aye gorsedin ?

2.Logikaynan fikirleshsek namaz gildikda elleri achiq qilmaq daha megsede uygundur neinki Allah qarshisinda elleri qarninda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salam aleykum, sizə uğurlu müzakirələr arzulayıram. Uca rəbbimiz bu söhbətinizi ibadət hökmündə bilər inşaallah. İslamlamın dəyərləri və ən son xəbərlər haqqında məlumat almaq istəsəniz İSLAMİ-DEYERLER.COM saytına daxil olun. sizi öz saytımızda gözləyirik. allah bütün müsəlmanlara yar və yardımçı olsun. Amin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Malikin adindan yuxarida yalan danishanlarin qanini qaraltmaq istemezdim, amma mecburam:

قال ( ويعتمد بيده اليمنى على اليسرى تحت السرة ) لقوله عليه الصلاة والسلام { إن من السنة وضع اليمين على الشمال تحت السرة } وهو حجة على مالك رحمه الله في الإرسال ، وعلى الشافعي رحمه الله في الوضع على الصدر ، ولأن الوضع تحت السرة أقرب إلى التعظيم وهو المقصود ، ثم الاعتماد سنة القيام عند أبي حنيفة وأبي يوسف رحمهما الله

Dedi: Gobeyin altinda saq eli sol elin uzerine qoyur. Onun (peyqemberin s.a.s.) sozune gore:"Saq eli sol elin uzerine qoymaq sunnedir". Bu Malikin (ALLAH ona rehmet etsin) elleri ashaqi sallamasina ve hemchinin Shafiiinin (ALLAH ona rehmet etsin) elleri sinesine qoymaqina qarshi delildir. Chunki elleri gobeyin ashaqisina qoymaq ehtirama daha yaxindir ve meqsed de ele budur. Elleri bir-birinin uzerine qoymaq Abu Henife ve Abu Yusifin (ALLAH onlara rehmet etsin) nezerinde qiyamin (namazda ayaq uste dayanmaqin) sunnesidir

Unvanida verim yoxlamaniz asan olsun.

"Fethul-qedir" kitabinda namaz bolmesi, namazin xususiyyetleri fesli,qiraet fesli. Kamalud-din Bin Abdul-Vahid

Islam saytlarinda "Henefi fiqhinin furu'lari" bolmesinde bu kitabi t. bilersiniz.

Edited by Abu Sufyan ordusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hemchini ele oradaca 1 nomreli hashiyede yazir:

عن علي : من السنة في الصلاة وضع الأكف على الأكف تحت السرة رواه أبو داود وأحمد وهذا لفظه . قال النووي : اتفقوا على تضعيفه لأنه من رواية عبد الرحمن بن إسحاق الواسطي مجمع على ضعفه

Aliden: Gobeyin altinda saq eli sol elin uzerine qoymaq sunnedir. Bunu Abu davud ve Ahmad revayet edibler. Nevevi deyir: Bun hedisin zeif olmaqinda ittifaq var. Cunki Abdur-Rahman Bin Ishaq El-Vasitinin revayetlerindendir. Onun zeif olduqunda icma var.

Edited by Abu Sufyan ordusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ve hemchinin ele oradaca:

أبي علي النسفي والحاكم وعبد الرحمن : السنة في هذه المواضع الاعتماد مخالفة للروافض ، فإنهم يرسلون

Abu Ali En-Nesefi, AL-Hakim ve Abdur-Rahman: Bu veziyyetlerde de (cenaze, tekbiratul-eyd) rafizilere muxalif olaraq (saq eli sol elin uzerine qoymaq) sunnedir. Chunki onlar (rafiziler) ellerini ashaqi sallayirlar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

وقال مالك : في وضع اليمنى على اليسرى في الصلاة ؟ قال : لا أعرف ذلك في الفريضة وكان يكرهه ولكن في النوافل إذا طال القيام فلا بأس بذلك يعين به نفسه

Malik namazda saq elin sol el uzerine qoyulmaqinda dedi: Bunu vacibi namazlarda olduqunu bilmirem. O, bunu xoshlamirdi. Ancaq nafile namazlarinda eger qiyam uzun olarsa ozune komek etmek meqsedile bunu etse eybi yoxdur.

"Mudevvine" kitabi, "birinci namaz" bomesi, "namazda soykenme ve elin el uzerine qoyulma" fesli. Malik Ibn Enes

Edited by Abu Sufyan ordusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deyirem ozunu selefi adlandiran Ibn Teymiyye tor-tokuntuleri ayri vaxt en gozel iller RasulALLAhin yashadiqi dovre yaxin illeri hesab edirler. Malik Ibn Enes hicretin 93-cu ilinde, RasulALLAhin xadimi Enesin vefat etdiyi ilde dunyaya gelib.

Neye gore onu selef kimi qebul edib namazi onun kimi qilmirsiniz? Ondan neche esr sonra ortaliqa chixan Ibn Teymiyyeni beh-beh ile oxuyub qebul edirsiniz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imam Malikin adindan yuxarida yalan danishanlarin qanini qaraltmaq istemezdim, amma mecburam:

قال ( ويعتمد بيده اليمنى على اليسرى تحت السرة ) لقوله عليه الصلاة والسلام { إن من السنة وضع اليمين على الشمال تحت السرة } وهو حجة على مالك رحمه الله في الإرسال ، وعلى الشافعي رحمه الله في الوضع على الصدر ، ولأن الوضع تحت السرة أقرب إلى التعظيم وهو المقصود ، ثم الاعتماد سنة القيام عند أبي حنيفة وأبي يوسف رحمهما الله

Dedi: Gobeyin altinda saq eli sol elin uzerine qoyur. Onun (peyqemberin s.a.s.) sozune gore:"Saq eli sol elin uzerine qoymaq sunnedir". Bu Malikin (ALLAH ona rehmet etsin) elleri ashaqi sallamasina ve hemchinin Shafiiinin (ALLAH ona rehmet etsin) elleri sinesine qoymaqina qarshi delildir. Chunki elleri gobeyin ashaqisina qoymaq ehtirama daha yaxindir ve meqsed de ele budur. Elleri bir-birinin uzerine qoymaq Abu Henife ve Abu Yusifin (ALLAH onlara rehmet etsin) nezerinde qiyamin (namazda ayaq uste dayanmaqin) sunnesidir

Unvanida verim yoxlamaniz asan olsun.

"Fethul-qedir" kitabinda namaz bolmesi, namazin xususiyyetleri fesli,qiraet fesli. Kamalud-din Bin Abdul-Vahid

Islam saytlarinda "Henefi fiqhinin furu'lari" bolmesinde bu kitabi t. bilersiniz.

"Saq eli sol elin uzerine qoymaq sunnedir" uzr isteyirem burda "gobeyin altinda" sozunu buraxmisham.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hedisin raviler silsilesine nezer yetirek:

حَدَّثَنَا عَبْد اللَّهِ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ سُلَيْمَانَ الْأَسَدِيُّ، لُوَيْنٌ حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي زَائِدَةَ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ إِسْحَاقَ، عَنْ زِيَادِ بْنِ زَيْدٍ السُّوَائِيِّ، عَنْ أَبِي جُحَيْفَةَ، عَنْ عَلِيٍّ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ إِنَّ مِنْ السُّنَّةِ فِي الصَّلَاةِ وَضْعُ الْأَكُفِّ عَلَى الْأَكُفِّ تَحْتَ السُّرَّةِ‏.

Bu ravi zeif ravidir. Yuxarida buna "Fethul-Qedir" kitabindan Imam Nevevinin adindan shahid oldunuz.

Hemchinin Ibn Hecer El-Esqelaninin "Tehzibul-Tehzib" kitabinin 6/124 muraciet ede bilersiniz.

Umumiyyetle Abdur-Rahman Ibn Ishaq barede yaxshi soz deyen yoxdur.

Bu hedis Ahmad Ibn Hanbalin "Musned"indedir. 833 nomreli hedis.

Edited by Abu Sufyan ordusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu da Abu Davudun "sunen"inde olan 756 nomreli hedis:

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مَحْبُوبٍ، حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ إِسْحَاقَ، عَنْ زِيَادِ بْنِ زَيْدٍ، عَنْ أَبِي جُحَيْفَةَ، أَنَّ عَلِيًّا، - رضى الله عنه - قَالَ السُّنَّةُ وَضْعُ الْكَفِّ عَلَى الْكَفِّ فِي الصَّلاَةِ تَحْتَ السُّرَّةِ ‏.‏

Bu hedisde ise hemin ravi ve birde Ziyad bin Zeyd. Ziyad bin Zeyd mechul ravidir.

Bir ravisi zeif o, birisi ise mechul. Demeli Ali a.s.-dan namazda saq eli sol el uzerine qoymaq barede olan hedis yaman gundedir. Ola bilsin kimse onun adindan yalan danishir.

Demeli Henefiyye mezhebinin delili zeifdir.

Edited by Abu Sufyan ordusu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cerir ed Dabbi deyir: hz.Ali[ra]-in gobek ustunde sag eliyle sol elini bilekden tutdugunu gordum. (ebu davud, sunen, 743, kenzul-ummal, 22095, el mecmu, 3,270) bu da size Ali[ra]-dan hedis . indi ne deyirsiz?
gorurem menden bashqa hech kim hedis yazmayib. yuxarida 11-ci postda men hz.Ali[ra]-dan hedis yazmisham. bes siz de sehabelerden delil getirin.
imam Malik ozu elibagli namaz qilib. malikiler ozleri bilerler. senin getirdiyin ise gulmelidir. hedis Peygember[savv]-den olur. senin sozune gore biz ateshperestlerin emelini edirik? axi men de hz.Ali[ra]-dan hedis getirdim. neca olur ki sehbe Ali[ra] elibagli namaz qilir, amma onun neticelerinden bir imam ona ateshperest deyir? elibagli namaz qilmaq haqqinda hedisler mutavatirdir, ozu de choxsu da hz.Ali[ra]-dan. inshaallah getirerik, baxarsiz.

Haris muellim ozun burda olmasanda senin kimiler burda chox olur.

Yuxaridaki yazimda Imam Malikin adindan yalan danishdiqini gorduk. Qiyamet gunu ondan halalliq alarsan.

Ali a.s. -dan olan hedislerin veziyyetini yuxarida gorduk.

Indi kechek senin getirdiyin Cerir Ed Debbinin revayet etdiyi hedise:

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ قُدَامَةَ، - يَعْنِي ابْنَ أَعْيَنَ - عَنْ أَبِي بَدْرٍ، عَنْ أَبِي طَالُوتَ عَبْدِ السَّلاَمِ، عَنِ ابْنِ جَرِيرٍ الضَّبِّيِّ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ رَأَيْتُ عَلِيًّا - رضى الله عنه - يُمْسِكُ شِمَالَهُ بِيَمِينِهِ عَلَى الرُّسْغِ فَوْقَ السُّرَّةِ ‏.‏ قَالَ أَبُو دَاوُدَ وَرُوِيَ عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ فَوْقَ السُّرَّةِ ‏.‏ وَقَالَ أَبُو مِجْلَزٍ تَحْتَ السُّرَّةِ ‏.‏ وَرُوِيَ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ وَلَيْسَ بِالْقَوِيِّ

Gozlerini ach yaxshi bax: Abu Davudun "Sunen"i 757 nomreli hedis.

Hedisin yarisini yazib yarisini ise gizletmisen. Hemisheki kimi tehrifle meshqulsunuz.

Ikisi deyir gobeyin usunde biri deyir gobeyin altinda. Axirda ise deyir: Guclu hedis deyil.

Demeli senin deliline bir qush.

Kimse yene Ali a.s. adindan yalan danishir. Ali a.s. ovladlarinin hech biri bu sozu demir. Deyiblerse getir bizde gorek.

Eger kitablarinizda onlarin adini tapsan yazarsan.

Edited by Abu Sufyan ordusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...