Перейти к содержимому

Tavassul Duasi!


NASRULLAH

Recommended Posts



TƏVƏSSÜL DUASI OXUNUŞ(tr) VƏ TƏRCÜMƏSİ

TƏVƏSSÜL DUASI OXUNUŞ(tr) VƏ TƏRCÜMƏSİ

AUDIODA QULAQ ASMəşhur ravi Mühəmməd ibni Babvey bu duanı Imamlarımızdan nəql edib və buyurur: Həmişə bu duanı oxuyandan sonra elə bir hacətim olmadı ki yerinə yetirilməmiş olsun!

Allahumə inni əs’əlukə və ətəvəccəhu iləyk. Binəbiyyikə nəbiyyr-rəhmət. Muhəmmədin səllallahu ələyhi və alih. Ya əbəl Qasimi ya Rəsulallah. Ya imamər-rəhmət. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya əbəl Həsəni. Ya Əmirəl-mu’minin. Ya Əliyyəbnə Əbi Talib. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Fatimətəz-Zəhra. Ya bintə Muhəmməd. Ya Qurrətə əynir-Rəsul. Ya səyyidətəna və məvlatəna. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihətən indəllah, işfəi’ ləna indəllah.

Ya Əba Muhəmmədin. Ya Həsən əbnə Əli. Əyyuhəl Muctəba yəbnə Rəsulullah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Əba Əbdillah. Ya Husəynəbnə Əli. Əyyuhəş-şəhidu. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Əbəl Həsəni. Ya Əliyyəbnəl Husəyn. Ya Zəynəlabidinə. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Əba Cəfərin. Ya Muhəmmədəbnə Əli. Əyyuhəl-Baqiru. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Əba Əbdullah. Ya Cəfərəbnə Muhəmməd. Əyyus-Sadiqu. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Əbəl Həsəni. Ya Musəbnə Cə’fərin. Əyyuhəl Kazimu. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Əbəl Həsəni. Ya Əliyyəbnə Musa. Əyyuhər-Riza. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Əba Cə’fərin. Ya Muhəmmədəbnə Əli. Əyyuhət-Təqiyyul-Cəvadu. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya əbəl Həsəni. Ya Əliyyəbnə Muhəmməd. Əyyuhəl Hadin-Nəqi. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Əba Muhəmmədin. Ya Həsənəbnə Əli. Əyyuhəz-Zəkiyyul-Əskəri. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Ya Vəsiyyəl Həsəni Vəl Xələfəl Huccət. Əyyuhəl Qaimul-Muntəzərul Məhdi. Yəbnə Rəsulillah. Ya Huccətəllahi əla xəlqih. Ya səyyidəna və məvlana. İnna təvəccəhna vəstəşfə’na və təvəssəlna bikə ilallah. Və qəddəmnakə bəynə yədəy hacatina.

Ya vəcihən indəllah, işfə’ ləna indəllah.

Dua edərək, öz hacətlərinizi Allahu-Təaladan (c.c.) diləyin. İnşə-Allahu-Təala (c.c.) qəbul olunar. Daha sonra aşağıdakı duanı oxuyun:

Ya sadəti və məvaliyyə inni təvəccəhtu bikum əimməti və üddəti liyovni fəqri, və hacəti iləllah. Və təvəssəltu bikum iləllah. Vəstəşfə’tu bikum iləllah. Fəşfəuli indəllah. Vəstənqizuni min zünubi indəllah. Fəinnəkum vəsiləti iləllah və bihubbikum və biqurbikum ərcu nəcatən minəllah. Fəkunu indəllahi rəcəm. Ya sadəti, ya ovliyaəllah səllallahu ələyhim əcməin. Və lənəllahu ə’daəllahu zalimihim minəl əvvəlinə vəl axirinə aminə rəbbəl aləmin.

Bismillahir–rəhmanir–rəhim

Ilahi mən Səndən istəyirəm və Sənin dərgahına üz gətirirəm Həzrət Mühəmməd (s) vasitəçi gətirirəm!.

Ey Əbəl Qasim! Ey Rəsulullah! Ey rəhmət Imamı! Ey bizim ağamız və mövlamız! həqiyətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vasitəçi və şəfaətçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik!. Ey Allah yanında uca məqamlı olan! Allah yanında bizə şəfi ol.! Ey Əbəl Həsən! Ey Əmirəl mö”minin! Ey Əliyyəbnə Əbi Talib! Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik!. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ya Fatimeyi Zəhra! Ey Mühəmmədin qızı! Ey Rəsulu əkrəmin gözünün nuru! Ey bizim seyyidəmiz! Ey bizim ixtiyar sahibimiz!

Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! Həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik!. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ey Əba Mühəmməd! Ey Həsən ibni Əli! Ey Müctəba! Ey Rəsulullahın oğlu! Ey Allahın xalqa hüccəti!. Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol.

Ey Əba Əbdillah! Ey Hüseyn ibni Əli! Ey şəhid! Ey Rəsulullahın oğlu! Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ey Əbəl Həsən! Ey Əli ibni Hüseyn! Ey Zeynəlabidin! Ey Rəsuli əkrəmin oğlu! Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ey Əba Cəfər! Ey Muhəmməd ibni Əli! Ey Baqir! Ey Rəsuli əkrəmin oğlu! Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ey Əba Əbdillah! Ey Cəʹfər ibni Mühəmməd! Ey Sadiq! Ey Rəsul əkrəmin oğlu! Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ey Əbəl Həsən! Ey Musəbnə Cə”fər! Ey Kazim! Ey Rəsuli əkrəmin oğlu! ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ey Əbəl Həsən! Ey Əliyyəbnəl Musər Riza! Ey Rəsuli əkrəmin oğlu! Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! . Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ey Əba Cəʹfər! Ey Mühəmməd ibnə Əli! Ey Təqi! Ey Cəvad! Ey Rəsul əkrəmin oğlu! Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol.

Ey Əbəl Həsən! Ey Əliyyəbnə Mühəmməd! Ey Hadi! Nəqi! Ey Rəsul əkrəmin oğlu! Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! . Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ey Əba Mühəmməd! Ey Həsən ibni Əli! Ey Zəkiyy Əskəri! Ey Rəsul əkrəmin oğlu!. Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol!.

Ey Həsənin caneşini! Ey Ilahi caneşin olan hüccət! Ey Qaiməl Müntəzəril Məhdi! Ey Rəsul əkrəmin oğlu.! Ey Allahın Öz bəndələri üçün höccət və dəlili! Ey bizim ağamız və mövlamız (ixtiyar sahibimiz), həqiqətən biz sənin vasitəçiliyin ilə Allah dərgahına gəlir, səni Allah dərgahında vəsitəçi edib hacətlərimizi sənə təqdim edirik. Ey Allah dərgahında uca məqamlı və hörmət sahibi, bizə (günahlarımızın bağışlanması üçün) şəfaətçi ol.

Ey mənim ağalarım və ixtiyar sahiblərim, mən sizi Allah dərgahına yaxınlaşmaq üçün vasitəçi etdim, Ey mənim imamlarım ehtiyac və yoxsulluğ günü (Qiyamət) üçün zəxirəm və sizin vasitənizlə Allaha təvəssül etdim, sizi Allah dərgahında şəfaətçi etdim, bəs mənim üçün Allah yanında şəfi olun,! Allah yolunda günahlarımdan mənə nicat verin,! Həqiqətən mənim Allah dərgahına getmək üçün vasitəçilik fəqət sizə məhəbbət bəsləyib, sizə təqərrüb etməklə Allah yanında nicat tapmağa ümid bəsləyirəm. Bəs Allah yanında mənim ümidim olun!, Ey mənim ağalarım,! Ey Allah övlüyaları! (Allahın salavatları onlara həmişə olsun) Və Allah onlara zülm edən, Allah düşmənlərinə əvvəldən axıra kimi lə”nət etsin. Amin ya Rəbbəl aləmin



HAGIGATAN BIZIM HADISLARIMIZ GALBLARI DIRILDIR!

Imam Mahammad Bagir (A), Biharul-Envar,/ 2/144</SPAN>

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

«О, Аллах! Одари меня благополучием и прощением ради того, что полагается Твоему пророку, ради его высокого места, ради его положения перед Тобой!»

или

«О, Аллах! Прошу Тебя простить меня ради того, что полагается Заповедному Дому!»

или

«О, Аллах! Я прошу Тебя посредством высокого положения святых и праведников, такого-то и такого-то!»

или

«О, Аллах! Ради чудес людей Аллаха, близких к Тебе, и ради тех, возле кого мы сейчас находимся и кто помогает нам, избавь от забот нас и всех тех, кто озабочен!»

или

«О, Аллах! Поддержи Ислам и мусульман, ведь мы со смирением воздели к Тебе руки и пытаемся приблизиться к Тебе посредством того, кто займет высокое место в Судный День и станет заступаться за рабов!» и т. д.

Люди называют это поиском приближения к Аллаху и считают, что поступать так разрешено Шариатом. Они полагают, что некоторые аяты Корана и хадисы под-тверждают и узаконивают такие действия и даже велят мусульманам поступать так, побуждая их к этому. Некоторые из них проявляют в этом вопросе крайнюю чрезмерность и позволяют приближаться к Аллаху посредством творений, которые вообще не занимают особого положения. Они ищут приближения к Господу пос-редством могил святых угодников и металлических конструкций их мавзолеев, посредством песка, камней или деревьев, которые растут вблизи этих могил. Они полагают, что все, находящееся поблизости от великого человека, является тоже великим, и что милость Аллаха, оказываемая обитателю могилы, распространяется и на саму могилу. Руководствуясь такими представлениями, они пытаются приб-лизиться к Аллаху посредством этих творений, а некоторые еретики из поздних поколений мусульман даже разрешают взывать к ним о помощи, вместо того, что-бы взывать к Аллаху!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Некоторые люди считающие себя истинными салафитами, последователями Имама Ханбала, и ахлю хадис считают тавассул от бид'а до ширка. Однако им, в этом вопросе, противоречит "их-же" имам Ахмад бин Ханбал, который повелевал делать тавассул Пророком (алейхи салату ва салам)

( المرداوي في الإنصاف ( 2:456

“… يجوز التوسل بالرجل الصالح على الصحيح من المذهب، وقيل:

يُستحب. قال الإمام أحمد للمروذي : يتوسل بالنبي صلى اله عليه وسلم في دعائه

وجزم به في المستوعب وغيره..”

Аль Мардави сказал: Просить посредничества (тавасуль) благочестивого человека, истинная позиция в мазхабе (ханбали). И сказал что это - желательно (мустахаб). Имам Ахмад повелел Марвази - делайте тавассуль Пророком (صلى اله عليه وسلم) в ваших дуа.(Аль Инсаф 2:456)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Müşriklər: "Ya Lat" deyərək çağırırdılar. Lakin  bəzi müxaliflər: "Ya Əli mənə övlad ver" deyə çağırırlar.

Müqayisə edin müşriklər ilə müxaliflərin dualarını: «Ya Allah iləYa Əli» və ya «Ya Allah ilə ya Fatimə!» Ya Uzza!» və ya «Ya Allah ilə Ya Mənat!» və ya «Ya Allah və Ya əl-Lat!» və ya «Ya Allah və Ya Şəms! (günəş)» və ya «Ya Allah və Ya Qəmər və Ya Allah və Ya Şəcər! (ağac) və ya «Ya Allah və ya Ya Hacər (daş)» və ya «Ya Allah və Kəbə» və s…

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Некоторые люди считающие себя истинными салафитами, последователями Имама Ханбала, и ахлю хадис считают тавассул от бид'а до ширка. Однако им, в этом вопросе, противоречит "их-же" имам Ахмад бин Ханбал, который повелевал делать тавассул Пророком (алейхи салату ва салам)

( المرداوي في الإنصاف ( 2:456

"… يجوز التوسل بالرجل الصالح على الصحيح من المذهب، وقيل:

يُستحب. قال الإمام أحمد للمروذي : يتوسل بالنبي صلى اله عليه وسلم في دعائه

وجزم به في المستوعب وغيره.."

Аль Мардави сказал: Просить посредничества (тавасуль) благочестивого человека, истинная позиция в мазхабе (ханбали). И сказал что это - желательно (мустахаб). Имам Ахмад повелел Марвази - делайте тавассуль Пророком (صلى اله عليه وسلم) в ваших дуа.(Аль Инсаф 2:456)

İmam Əhməd, Allah rəsulu (s.ə.s) deyil və sözsüz ki, xəta edə bilər, çünki məsum deyil. İmam Əhməd (rahiməhullahi təalə) deyir:  «Nə məni, (Yəni İmam Əhmədi) nə də Maliki və əş-Şafiini təqlid edin. Həmçinin əl-Auzaiini, əs-Saurini təqlid etməyin. Onların əxz etdiyi mənbələrdən siz də götürün» (əl-Fulani, İbn əl-Qayyim). "Əl-Ayzainin, Malikin, və Əbu-Hənifənin, fikirləri olaraq qalır. Onlar mənim üçün eynidirlər. Lakin dəlil sübut yalnız Quran və sunnədən axtarmaq lazımdır." (Əl-Cəmi, 2 cild, səh 149).   ƏBU HƏNİFƏ (Allah ona rəhmət eləsin!) deyib: «Əgər Allah təalanın Kitabına və Peyğəmbərin –səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- dediklərinə müxalif bir söz desəm, bu sözümü qəbul etməyin.» Bunuda qeyd edim ki, Allah rəsulunun (s.ə.s) sözlərindən başqa bütün sözlər rədd edilir. Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bilirik siz allaha necesherik goshursuz 2-el 2-ayag.

safiqu

Yalan danışmaq ən azından müsəlmana yaraşmaz. Əvvəla bunu qeyd edim ki, biz mütəşabi ayələri necə nazil olunubsa elədə qəbul edirik, lakin keyfiyyətini şərh etmirik. Çünki «Onun heç bir tayı bərabəri, bənzəri də yoxdur». (əl-İxlas 4). «Onun bənzəri heç bir şey yoxdur». (əş-Şura 11). Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bilirik siz allaha necesherik goshursuz 2-el 2-ayag.

safiqu

Yalan danışmaq ən azından müsəlmana yaraşmaz. Əvvəla bunu qeyd edim ki, biz mütəşabi ayələri necə nazil olunubsa elədə qəbul edirik, lakin keyfiyyətini şərh etmirik. Çünki «Onun heç bir tayı bərabəri, bənzəri də yoxdur». (əl-İxlas 4). «Onun bənzəri heç bir şey yoxdur». (əş-Şura 11). Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

mütashabih ne demekdir?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

eyni ila xristianlar da bela dua edirler.

beli xristianlarda sizi kimi goyde olan,eli ayagi olan "Allaha" dua edirler :gizildish:

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bismillahir rəhmanir rəhim.

Salam olsun haqq yolunda olanlara,

Ölənəcən doğru yolda qalanlara!

***

Ey insan sən nə danışırsan,

Bizim işmizə niyə qarışırsan?

Sən get eylə xidmət ingilislərə,

Tutub irad söz söyləmə bizlərə.

***

Çün bu mövzu müzakirə edilib,

Lazımınca cavab sizə yedirilib!

Getginən aç gözüvü oxu bir-bir,

Görgünən dəlillər nəcür gedir?

***

Bu mövzunun aidiyyatı sizə yoxdur,

Tupoylar da içinizdə yaman çoxdur.

AbdulAzizə bir iki cümlələr verdilər,

Ət qurtardı sümüyünü sümürdülər.

***

Mövzu vardır bu barədə get ora,

 ye qardaşların qabağından sən sora

***

Nəsə bu söhbətin yeri yoxdur,

Nə yazıqki bisavadlar hələ çoxdur.

***

Allah razı olsun Əhl Beyt sevənlərdən,

Haqq yolunu tutub düz gedənlərdən!

Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən,

Görülməyən şeyləri, yektən görəsən!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 4 months later...

Iкinci хəlifə Ömər ibn Хəttаbın (r.ə) Peyğəmbərin (s.ə)-n əmisi Əbbаsа təvəssül еtməsi.

Buхаri öz səhihində (2-ci cild. səh 32. bаb səlаtu istisqа) nəql еdir кi, qurаqlıq illərində Ömər ibn Хəttаb Əbbаsın vаsitəsi ilə Аllаhdаn yаçış yаçdırmаçı tələb еdərdi və dеyərdi: «Pərvərdigаrа! Biz Peyğəmbər (s.ə) vаsitəsilə sənə təvəssül еdərdiк və sən bizə yаçış göndərərdin. Indi biz sənə Peyğəmbərimizin (s.ə) əmisi vаsitəsilə təvəssül еdiriк, bizə yаçış göndər». Аllаh-təаlа yаçış yаçdırdı.

Buхаrinin nəql еtdiyi hədis «Insаnlаrın qurаqlıq illərində imаmlаrındаn Аllаhdаn yаçış yаçdırmаçı хаhiş» bаbındа nəql оlunub. Bu dа göstərir кi, cаmааt хəlifədən yаçış nаmаzı tələb еdiblər və о dа оnlаrın istəкlərini yеrinə yеtirib. Digər tərəfdən Peyğəmbərin (s.ə) əmisinin mərаsim zаmаnı durduçu yеr bir yеrdə idi кi, хəlifə duа еtdiyi zаmаn оnа işаrə еtdi və dеdi: -«Ilаhi biz Peyğəmbərimizin (s.ə) əmisi vаsiətsilə sənə təvəssül еdiriк . Bizə yаçış göndər».  Üçüncüsü: Ibni Кəsir mərаsimin кеyfiyyətini аçıq şəкildə bəyаn еdib, (Usdul-qаbə 3/111. Misir çаpı) dеyir: «Ömər Əbbаsа işаrə еtdiyi hаldа dеyirdi: «And оlsun Аllаhа Əbbаs bizimlə Аllаh аrаsındа оlаn vəsilədir кi, Xaliqin dərgаhındа məqаmı vаrdır». О Аllаhdаn yаçış yаçdırmаçını diləyirdi».

Dеməli, Ömər Аbbаsın özünə təvəssül еdib, оnun duаsınа yох.

Ibni Həcər Əsqəlаni (vəfаt852) hədisin şərhində yаzır: «Əbbаsın sərgüzəştindən məlum оlur кi, müstəhəbdir кi, insаn хеyir əhlinə və Rəsulullаhın (s.ə) əhli-bеytinə təvəssül еdib Аllаh-təаlaya yаçış yаçdırmаsı hаqqındа duа еtsin».(fəthul bаri 2-ci cild. səh399. Misir çаpı)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Некоторые люди считающие себя истинными салафитами, последователями Имама Ханбала, и ахлю хадис считают тавассул от бид'а до ширка. Однако им, в этом вопросе, противоречит "их-же" имам Ахмад бин Ханбал, который повелевал делать тавассул Пророком (алейхи салату ва салам)

( المرداوي في الإنصاف ( 2:456

"… يجوز التوسل بالرجل الصالح على الصحيح من المذهب، وقيل:

يُستحب. قال الإمام أحمد للمروذي : يتوسل بالنبي صلى اله عليه وسلم في دعائه

وجزم به في المستوعب وغيره.."

Аль Мардави сказал: Просить посредничества (тавасуль) благочестивого человека, истинная позиция в мазхабе (ханбали). И сказал что это - желательно (мустахаб). Имам Ахмад повелел Марвази - делайте тавассуль Пророком (صلى اله عليه وسلم) в ваших дуа.(Аль Инсаф 2:456)

İmam Əhməd, Allah rəsulu (s.ə.s) deyil və sözsüz ki, xəta edə bilər, çünki məsum deyil. İmam Əhməd (rahiməhullahi təalə) deyir: «Nə məni, (Yəni İmam Əhmədi) nə də Maliki və əş-Şafiini təqlid edin. Həmçinin əl-Auzaiini, əs-Saurini təqlid etməyin. Onların əxz etdiyi mənbələrdən siz də götürün» (əl-Fulani, İbn əl-Qayyim). "Əl-Ayzainin, Malikin, və Əbu-Hənifənin, fikirləri olaraq qalır. Onlar mənim üçün eynidirlər. Lakin dəlil sübut yalnız Quran və sunnədən axtarmaq lazımdır." (Əl-Cəmi, 2 cild, səh 149). ƏBU HƏNİFƏ (Allah ona rəhmət eləsin!) deyib: «Əgər Allah təalanın Kitabına və Peyğəmbərin –səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- dediklərinə müxalif bir söz desəm, bu sözümü qəbul etməyin.» Bunuda qeyd edim ki, Allah rəsulunun (s.ə.s) sözlərindən başqa bütün sözlər rədd edilir. Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

Ona bir qush, buna bir qush, o xetakardir, bu mushrikdir, Quran ve sunne deyib durmusunuz. QURANI basha dushmek bele asan olsaydi onda gerek savadli erebler hamisi momin olaydi. Indiki ereb dunyasi bunun eksini gosterir. Ona pak olanlardan bashqa hech kes toxunmaz, zikr ehlinden sorushun ayesi boshu boshuna nazil olub? Alimler menim seleflerimdir hedisi nahaqdan soylenilib?

Hedisleri soyleyenlerinde, sherh edenlerinde heresine yuxarida qeyd etdiyim kimi bir miz qoyursunuz. Peyqember deyilsiniz ki, vehyiniz ola, mesum imam qebul etmirsiniz ki, xetasiz aliminiz ola, keramet qebul etmirsiniz ki, shirkdir. Bes yerde ne qaldi? Siz ve sheytan?

Yoxsa bir iki dene mehelle alimleri, sheytan ve siz?

ALLAH resulu olmaya sizinle sohbet edir xeberimiz yoxdur? Size bu mentiq axi hardandir? Ozunuzu Baki sheherinin ortasinda bedevi ereb formasina salib ona kafir, buna mushrik deyerek gunde bir esassiz iddiada bulunursunuz. Ele bilirsiniz peyqember bu cur gorunushle, bu cur dushunce terzi ile qelblere yol tapib? Bu cur dushunce terzi ile esrlerle islam alimleri kehsfler edib? Gozleriniz qan ile alishib yanir, meger peyqemberin (alayazubillah) gozlerinden qan damirdi, hami barede sui zenn edirdi?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Некоторые люди считающие себя истинными салафитами, последователями Имама Ханбала, и ахлю хадис считают тавассул от бид'а до ширка. Однако им, в этом вопросе, противоречит "их-же" имам Ахмад бин Ханбал, который повелевал делать тавассул Пророком (алейхи салату ва салам)

( المرداوي في الإنصاف ( 2:456

"… يجوز التوسل بالرجل الصالح على الصحيح من المذهب، وقيل:

يُستحب. قال الإمام أحمد للمروذي : يتوسل بالنبي صلى اله عليه وسلم في دعائه

وجزم به في المستوعب وغيره.."

Аль Мардави сказал: Просить посредничества (тавасуль) благочестивого человека, истинная позиция в мазхабе (ханбали). И сказал что это - желательно (мустахаб). Имам Ахмад повелел Марвази - делайте тавассуль Пророком (صلى اله عليه وسلم) в ваших дуа.(Аль Инсаф 2:456)

İmam Əhməd, Allah rəsulu (s.ə.s) deyil və sözsüz ki, xəta edə bilər, çünki məsum deyil. İmam Əhməd (rahiməhullahi təalə) deyir: «Nə məni, (Yəni İmam Əhmədi) nə də Maliki və əş-Şafiini təqlid edin. Həmçinin əl-Auzaiini, əs-Saurini təqlid etməyin. Onların əxz etdiyi mənbələrdən siz də götürün» (əl-Fulani, İbn əl-Qayyim). "Əl-Ayzainin, Malikin, və Əbu-Hənifənin, fikirləri olaraq qalır. Onlar mənim üçün eynidirlər. Lakin dəlil sübut yalnız Quran və sunnədən axtarmaq lazımdır." (Əl-Cəmi, 2 cild, səh 149). ƏBU HƏNİFƏ (Allah ona rəhmət eləsin!) deyib: «Əgər Allah təalanın Kitabına və Peyğəmbərin –səllallahu aleyhi və alihi və səlləm- dediklərinə müxalif bir söz desəm, bu sözümü qəbul etməyin.» Bunuda qeyd edim ki, Allah rəsulunun (s.ə.s) sözlərindən başqa bütün sözlər rədd edilir. Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

Ona bir qush, buna bir qush, o xetakardir, bu mushrikdir, Quran ve sunne deyib durmusunuz. QURANI basha dushmek bele asan olsaydi onda gerek savadli erebler hamisi momin olaydi. Indiki ereb dunyasi bunun eksini gosterir. Ona pak olanlardan bashqa hech kes toxunmaz, zikr ehlinden sorushun ayesi boshu boshuna nazil olub? Alimler menim seleflerimdir hedisi nahaqdan soylenilib?

Hedisleri soyleyenlerinde, sherh edenlerinde heresine yuxarida qeyd etdiyim kimi bir miz qoyursunuz. Peyqember deyilsiniz ki, vehyiniz ola, mesum imam qebul etmirsiniz ki, xetasiz aliminiz ola, keramet qebul etmirsiniz ki, shirkdir. Bes yerde ne qaldi? Siz ve sheytan?

Yoxsa bir iki dene mehelle alimleri, sheytan ve siz?

ALLAH resulu olmaya sizinle sohbet edir xeberimiz yoxdur? Size bu mentiq axi hardandir? Ozunuzu Baki sheherinin ortasinda bedevi ereb formasina salib ona kafir, buna mushrik deyerek gunde bir esassiz iddiada bulunursunuz. Ele bilirsiniz peyqember bu cur gorunushle, bu cur dushunce terzi ile qelblere yol tapib? Bu cur dushunce terzi ile esrlerle islam alimleri kehsfler edib? Gozleriniz qan ile alishib yanir, meger peyqemberin (alayazubillah) gozlerinden qan damirdi, hami barede sui zenn edirdi?

Hörmətli "Abu Sufyan ordusu" olan qardaşım bir az səbirli və təmkinli olun, çünki burada heç kim heç kəsi müşrik ilə kafir adlandırmır və sair... Əvvəla sələf deyəndə siz nəyi qəsd edirsiniz? Lakin sabit olunmuş rəvayətlərə görə hədis-əhlinə sələflər deyilib. Burada heç bir bəhs yoxdur.

مَنْ عَمِلَ عَمَلاً لَيْسَ عَلَيْهِ أَمْرُنَا فَهُوَ رَدٌّ » . تحفة 17455 - 1718/18

Mövzu ilə əlaqədar olaraq Allah rəsulunun (s.ə.s) dediyi kimi: "Hər kim bizim bu dinimizdə olmayan bir yenilik edərsə və onu dinə qatmağa çalışarsa o əməllər ilə sözlər rədd edilir." (Səhih əl-Buxari 2697; Səhih Müslim 1718)

"Biz Kitabda (Quranda) heç bir şeyi nəzərdən qaçırmadıq" (Ənam, 38).

Bununla belə Quran və sunnədə ölüləri dua zamanı vasitəçi qərar verməyi açıq aşkar varid olunmayıb. Eyni zamanda bir başa bu haqda Allah rəsulundan (s.ə.s) heç bir şey qeyd olunmayıb.  Beləliklə bu cür təvəssül etmək bidətdir və olduqca şirkə .ran yoldur. Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mövzu ilə əlaqədar olaraq Allah rəsulunun (s.ə.s) dediyi kimi: "Hər kim bizim bu dinimizdə olmayan bir yenilik edərsə və onu dinə qatmağa çalışarsa o əməllər ilə sözlər rədd edilir." (Səhih əl-Buxari 2697; Səhih Müslim 1718)

"Biz Kitabda (Quranda) heç bir şeyi nəzərdən qaçırmadıq" (Ənam, 38).

Bununla belə Quran və sunnədə ölüləri dua zamanı vasitəçi qərar verməyi açıq aşkar varid olunmayıb. Eyni zamanda bir başa bu haqda Allah rəsulundan (s.ə.s) heç bir şey qeyd olunmayıb.  Beləliklə bu cür təvəssül etmək bidətdir və olduqca şirkə .ran yoldur. Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

Yenə də həmin şeylər. Siz necə də inadkar insansız.

http://forum.bakililar.az/index.php?showto...t=0&start=0[/font]

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Аllаh-təаlа Qurаndа buyurur: «Аllаhın gözəl аdlаrı vаrdır ki, Оnu bu аdlаrlа çаğırıb duа еdin». (Ərаf surəsiаyə 18) 

  Sаlеh bəndələr Içində ən üstün və lаyiqli оlаnlаrı peyğəmbərlər və övliyаlаrdırlаr. «Оnlаr özlərinə zülm еdəndən sоnrа sənin yаnınа gəlib Аllаhdаn bаğışlаnmаlаrını istəsəydilər və Peyğəmbər (s.ə) – də оnlаr üçün Аllаhdаn əfv diləsəydi, yəqinən оnlаr Аllаhın bağışlayan və mərhəmətli оlduçunu dərк еdərdilər» (Nisа Surəsi, ayə 64)

Изменено пользователем İravani
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Əbdüləziz mən əvvəlki postumda Sizə yazdım ki, bu tema artıq müzakirə olunub və bunu bir də təkrar etməyin.

Kimə lazımdırsa yerləşdirdiyim ssılkaya girib sizin cəfəhgiyatı oxuya bilər.

Изменено пользователем al-Fath
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 months later...

As Salamun Aleykum Va Rahmatullahi Va Barakatuhu!

şiələr ilk növbədə tövhidə inam bəsləyir və heç bir əməldə heç bir şeyi Allah-taalaya şərik qoşmurlar.

Uzun illər boyu şiə məzhəbinə olunan iradlardan biri də onların Peyğəmbər (s) və onun Әhli-beytinə təvəssül etmələridir:

Әgər şiələr tövhidə iman gətirmişlərsə, nə üçün öz hacət və istəklərini Allahdan deyil, Peyğəmbər (s) və imamlardan istəyirlər?

Cavab:

1. Hər şeydən öncə təvəssül etməyin mə’na və mahiyyəti açıqlanmalıdır.

Təvəssül etmək bir şəxsdən hacət, istək tələb etmək deyildir. Təvəssül sözünün mə’nası «vasitə salmaq» deməkdir. Bir şəxs Peyğəmbər (s) və ya onun Әhli-beytinə təvəssül edirsə, bu, Allahdan özgəyə sığınmaq deyil, onları vasitə salaraq Allahdan öz istəyini diləməkdir;

2. Yaşadığımız dünyaya diqqət etsək görərik ki, bu dünyaya vasitələr qanunu hakimdir. Hər bir şey vahid Allahın hökmü ilədir, lakin Allah-taala Özü bizlərə vasitələr göstərmiş və bu vasitələrdən nəticə almağı əmr etmişdir.

Məsələn, xəstələndiyimiz zaman mütləq həkimə və onun məsləhətlərinə müraciət etməliyik. Bütün dərdlərin dərmanı Allah-taalanın əlində olmasına baxmayaraq, biz Onun yaratdığı vasitələrə müraciət edirik. Xəstəliyimizin sağalması üçün həkimə müraciət etmək heç də Allahdan qeyrisinə sığınmaq deyil, həqiqətdə öz Pərvərdigarımıza sığınıb Onun yaratdığı vasitələrdən istifadə etməkdir.

3. Allah-taala Maidə surəsinin 35-ci ayəsində buyurur:

«Ey iman gətirənlər, Allahdan qorxun və Onunla öz aranızda vasitə tapın».

Qur’ani-Kərimin təkcə bu ayəsi təvəssül etməyin yə’ni, Allah-taalaya yaxınlaşmaq üçün vasitə tapmağın zəruri olduğuna kifayət edər. Bu ayədə vasitə dedikdə Peyğəmbər (s) və onun Әhli-beyti nəzərdə tutulur. Bu məsələ bir çox əhli-sünnə alimləri tərəfindən təsdiqlənmişdir. O cümlədən: Hafiz Әbu Nəim İsfahani «Nüzulul-Qur’an fi Әli» kitabında; Hafiz Әbu Bəkr «Ma nəzələ minəl-Qur’an fi Әli» kitabında; İmam Әhməd Sə’ləbi «Kəşful-bəyan» təfsirində; İbni Әbil Hədid Mö’təzili «Şərhu-nəhcil-bəlağə» kitabında və onlarla digər əhli-sünnə alimi bu ayədə «vasitə» sözünün Peyğəmbər (s) və Әhli-beytə şamil olduğunu bəyan etmişlər.

4. Әhli-sünnə kitablarında yazılmış çoxlu sayda hədislərdə xəbər verilir ki, Peyğəmbərin (s) böyük səhabələri çətin məqamlarda Әhli-beytə təvəssül etmiş, onlardan kömək istəmişlər. İbni Həcər Məkki «Әs-səvaiqul-mühriqə» kitabında yazır:

«Hicrətin 17-ci ilində şiddətli quraqlıq oldu. Camaat dəfələrlə «İstisqa» namazına (yağış tələb etmək üçün xüsusi namaz) getdilər, lakin heç bir nəticə hasil olmadı. İkinci xəlifə Ömər ibni Xəttab dedi: Sabah bir şəxsin vasitəsi ilə Allahı səsləyəcəyəm ki, mütləq yağış yağacaq.

Sabah sübh açılan kimi Ömər ibni Xəttab Peyğəmbərin (s) əmisi Abbasın qapısına gedib dedi: Evdən bayıra gəl ki, sənin vasitənlə Allahdan yağış istəyək.

Abbas dedi: Bir az otur, mən lazım olan vasitələri tapım.

Sonra Abbas Bəni-haşim tayfasını səslədi. Onlar evdən çıxanda Әli (ə) qabağda, Həsən və Hüseyn sağ və sol tərəfində, Bəni-haşim tayfası isə Abbasın arxası ilə gəlirdilər. Abbas üzünü Ömərə çevirib dedi: Heç kəs bizə qarışıb müsəllaya (namaz qılınan yerə) gəlməsin.

Müsəllaya yetişməzdən əvvəl Abbas əllərini qaldırıb dedi: İlahi, Sən bizi yaratmısan və bizim əməllərimizə alimsən. Pərvərdigara, bizə əvvəldə lütf və mərhəmət elə!

Cabir ibni Әnsar deyir: Dua tamam olmamış buludlar hərəkətə gəldi, yağış yağmağa başladı».

İbni Həcər, Buxaridən (Səhih-buxari kitabının müəllifi) nəql edir ki, ikinci xəlifə Ömər ibni Xəttab quraqlıq illərində Peyğəmbərin (s) əmisi Abbasın yanında durub belə dua edirdi: İlahi, biz Sənin Rəsulunun əmisinə təvəssül edib Səndən yağış diləyirik».

Bu hədisi İbni Әbil Hədid Mö’təzili «Şərhu-nəhcil-bəlağə» kitabının 2-ci cildində təfsilatı ilə gətirmişdir.

Burada belə bir iradın olması mümkündür: Peyğəmbər (s) və Әhli-beytə təvəssül etmək onların diri olduqları zamana aiddir. Öldükdən sonra belə bir təvəssülün nə əhəmiyyəti vardır?

Cavab:

Biz müsəlmanların əqidəsinə görə ölüm insanların yox olması demək deyildir. İnsanlar cismən torpağın altına köçsələr də, ruhən həmişə diridirlər. Biz onları görməsək də onlar bizi görür, səsimizi eşidirlər. Məncə bu barədə geniş izah verməyə ehtiyac yoxdur. Ölümdən sonra yeni bir həyatın başlanması İslam dinində zəruri sayılan bir e’tiqaddır. Bunu inkar edən şəxslər müsəlman sayılmırlar. Nə üçün biz ölülərə salam veririk? Nə üçün Qur’ani-Kərimdə keçmiş peyğəmbərlər xatırlanır, onlara salam göndərilir?

Nə üçün Allah-taala «Әhzab» surəsinin 56-cı ayəsində Peyğəmbərə (s) salavat və salam söyləməyi bizə vacib buyurmuşdur?

Әgər onlar bizim səsimizi eşitmirsə, ölüb yox olmuşlarsa, bu salamların nə kimi əhəmiyyəti vardır? Bütün bunlardan əlavə, Allah-taala müqəddəs kitabında bə’zi insanların əsla ölü olmadıqlarını aşkar şəkildə bəyan edir.

«Allah yolunda ölənlərə ölü deməyin, onlar diridirlər, lakin siz anlamırsız». (Bəqərə-154).

«Allah yolunda ölənlər əsla ölü sayılmazlar, onlar diridirlər...». (Ali-İmran-169).

Peyğəmbər (s) və onun pak Әhli-beyti (ə) Allah yolunda ölmədilərmi? Onlara ölü demək, bizim səsimizi eşitmirlər söyləmək bizim əqidəmizə uyğun gəlirmi?

Bu dəlil və sübutların qarşısında belə bir iradın olacağını da istisna etmirik:

«Şiələr Peyğəmbər (s) və onun Әhli-beytinə təvəssül etmirlər. Onlar bu müqəddəs şəxsləri vasitə kimi yox, əsl sığınacaq kimi səsləyirlər».

Cavab:

Peyğəmbər (s) və Әhli-beytə təvəssül etməyin müəyyən qaydaları vardır. Bu qaydalar mö’təbər kitablardan öyrənilməli, İslam ideologiyasına uyğun istifadə olunmalıdır. Təbii ki, bə᾿zi savadsız və avam insanlar öz təvəssüllərində səhvə yol verə bilərlər. Avam insanların etdikləri səhvlər onların mənsub olduğu qəbiləyə və ya məzhəbə xələl gətirməz. Burada bir əhvalatı xatırlatmaq yerinə düşərdi:

«Bir avam müsəlman uzun illər hazırlıqdan sonra Həcc ziyarətinə getməyə nail olur. Dünyadan xəbərsiz olan bu savadsız kişi müqəddəs Kə’bəni görən kimi divarları qucaqlayaraq: «Qəbrinə qurban olum ay Allah!» (nəuzu-billah) deyə ağlamağa başlayır».

Bu savadsız şəxsin anlamadan bu cür küfr etməsi onun mənsub olduğu millətin, məzhəbin kafir olduğuna dəlalət edirmi?

Şiə məzhəbində təvəssülün nə olduğunu, hansı qanunlar çərçivəsində həyata keçirildiyini aydınlaşdırmaq üçün mö’təbər kitablara, böyük alimlərin göstərişlərinə müraciət etmək lazımdır.

Burada əksər münacat kitablarında yazılmış «Təvəssül duası»ndan bir parçanı diqqətinizə çatdırırıq:

«Ey mənim seyyid və mövlalarım! (Peyğəmbər (s) və Әhli-beyt(ə) nəzərdə tutulur) Mən sizə üz tutdum, siz mənim rəhbərlərim, çətin günümdə köməyim, Allahla mənim aramda hacət və istək vasitəmsiniz. Mən sizi öz Allahıma doğru vasitə etdim, sizin vasitənizlə Ondan şəfaət istədim, Allah yanında mənə şəfaət edin, günahlarımın bağışlanmasını istəyin. Siz mənim vasitəmsiniz, sizin sevginizlə, sizin yaxınlığınızla Allahdan nicat istəyirəm. Allah hüzurunda mənim ümidim olun, ey mənim ağalarım, ey Allahın dostları.....»

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...