Перейти к содержимому

Yehudililerin Töküntüleri


Qelem

Recommended Posts

Assalamun aleykum ve rehmetullah!

nezerinize chatdirimki ashagda yerleshdireceyim yazilar mene yox Abu Talibniki ile yazan momine mexsusdur.onun yollamasinda problem oldugundan mene yolladi.mende bura yerleshdirirem.belelikle:

Bismillah ve Billah

Vassalatu Vassalamu ala Muhammadin ve alihit-Tahirin ve ala ashabihil-Muxlisin ve lenetullahi ela e`daihim ecmein minel-an ila yovmil-qiyama.

Assalamu Aleykum!

JURNALIST_I

Assalamu aleykum, ya Exiyyi Eziz!

Necesiniz? Insha`Allah yaxshi olarsiniz! Sozun acigi bu nece gun idi ki, yazmirdiniz, sizden otru darixmishdim :gizildish: (ciddi sozumdu!) :flowers1: . Ne ise....

Men de esas meltlebe kecmezden evvel isteyirem ki, size Peygamberin (s.a.a.) ve onun Ahli-Beytinin (a.s.) yolunu gedenlerin Allahin sifetleri baresinde olan eqidelerini izah edim ki, sonra bir de buna ehtiyac olmasin.

Allahin sifetleri esasen bu iki bendee cemleshir:

1.Sifati subutiyye

2.Sifati selbiyye

1.Sifati subutiyya: Musbet sifetler. Ye`ni Allah tebarek ve te`alaya mensub olan, pak ve munezzeh sifetlerdir.Meselen:al-Alim, al-qadir, al-Xaliq ves.

Sifati-subutiyye-nin ozunun de nece cur qismlendirmeleri var. Meselcun bu cur qismlendiriler:

1.Zati sifetler. Allah tebarek ve tealanin bu sifetleri ezeli ve ebedidir.Ve hemcinin bu sifetler Allahu-tealanin muqeddes zatina aiddirler.Mes:al-Alim, al-Hayyu ve s.

2.Fe`li sifetler.Allah tebarek ve tealanin bu sifetleri ezeli ve ebedidirler.Ve hemcinin Allahu-te`alanin bu sifetleri Onun (c.c.) fe`llerine nisbet verilmekle yanashi, hem de Onun (c.c.) muqeddes zatina aiddirler.Meselen:al-Muhyi (dirilden), al-Mumit (olduren) ve s.

Eslinde fe`li sifetlerin ozu de Allahu-te`alanin zatina mexsusdur. Feqet bu sifetlerin 1.ci qisme aid olan sifetlerden ferqi budur ki, onlar fe`lin vucuda gelmeyi ile movcib olarlar. Meselcun: Allahu-teala hele kimise oldurmeyibse demek olar ki, O (c.c.) indi Mumit (olduren) deyil. Ama veqti ki, bir mexluqu oldurdu, onda demek olar ki, O (c.c.) Mumitdir (oldurendir).Ama bununla bele hemin sifet Allah tebarek ve te`lanin ezeli ve ebedi olan zatinda, ezeli ve ebedi olaraq vardir.

2.Sifati Selbiyye:Bu sifetler menfi sifetlerdir.Ye`ni Allahu-te`alada olmayan sifetler.Meselcun :al-murekkeb ,al-Cism, ves....Allah tebarek ve te`ala bu cur naqis sifetlerden pak ve munezzehdir.Ve bele sifetleri Allahu-tealaya aid etmekden, Allaha (c.c.) penah .ririq.

Bundan elave eziz ve hormatli qardashim, diger qismlendirmeler de vardir. Meselcun:

Allahu-tealanin sifetlerini bu 3 bendde de cemleshdirmek olar:

1.Zatiyye. Bu sifetler odur ki, Allahu-tela ucun sabit olmagi "Umumi"dir vaxt istisnasi olmadan.Meselcun:al-Alim.Ye`ni Allahu-teala her yerde ve her vaxtda olan sheye agahdir, alimdir.Onun (c.c.) bir sheye alim olmagi hec vaxt zail olmayib ve olmayacaq da...

2.Selbiyye.Bu sifetlerin Allahu-tealada yoxdur.Ve onlarin olmamagi "Umumidir". Vaxt ve Mekan ferqi olmadan. Meselcun:al-Zalim.Allahu-teala bu ve bunun kimi naqis sifetlerden uzaqdir.Ye`ni Allahu-teala hec bir vaxtda ve hec bir meqamda zulm etmiyib ve etmeyecek de...

3.Nesbiyye.Bu qism sifetler ise yuxaridaki iki qismin ortasinda qerar tapmishdir.Bu cehetden ki, hemin sifetler ne kullen musbetdir ne de kullen menfidir.Meselcun :al-Irade..Heqiqetan de bu sifet bir sheye nezeren bezen Rebbimiz ucun "sabit"(musbet), bezen ise "salib"(menfi) olar.

Delilimiz Qur`an ayesi:

"yuridullah bikumul-yusr ve la yuridu bikumul-usr" (beqere/185)

"Allahu-teala sizin ucun yungulluk isteyer, amma agirliq istemez"[/b][/i]

Bu ayeden gorunduyu kimi "iradetul-yusr" Allahin (c.c.) sifetlerindendir.Amma "iradetul-usr" Allahda(c.c.)olmayan sifetlerdendir. Demeli demek olmaz ki, Allahu-teala "Kullen Muriddir." Cunki bu aye bu fikri aciq shekilde inkar eledi.Bu cur ayeler Qur`anda olduqca coxdur.

Onu da deyim ki, bu teqsim Qur`an ve sunneye daha cox uygun olan teqsimdir.

Amma behsimizin mehelli elbette ki, burda deyil...Eziz ve hormetli qardashim JURNALIST_I !! Siz yazmisiniz ki:

a) Sifet heqiqidirmi ?! : Beli heqiqidir. Cunki heqiqi olmasa demeli mecazdir. Bu ise batildir. Cunki kelam sifeti heqiqidir. Bu ise shieylere ve eslen motezilere reddiyedir

Yene shielere rediyye..hmmm... Eybi yox gelin bu meseleni de size izah edim ki, hec bir shubhe yeri qalmasin.Elbette Allahu-te`alaya mexsus edilen her bir sifet heqiqidir. Sellemna..Qebul edirik. Burda problem yoxdu...

Amma eziz qardashim siz bir sheyi cashdirisiniz. O da budur ki, siz "lefzi heqiqet ve mecaz"i sifetle qarishdirisiniz. Men dediyim ayedeki "yussellune" Allaha shamil olanda "mecazi" me`nada basha dushulur. Cunki bu zaman heqiqi me`nasindan cixir.Amma burda demek olmaz ki, Allahin (c.c.) sifeti mecazidir. Cunki "yusellune" kelimesinin mecazi me`nasinin heqiqeti Allaha (c.c.) shamil olur.O da "rehmet gondermek"dir.Ye`ni Allahu-teala heqiqeten de "rehmet gonderendir." Allahu te`alanin bu sifeti tam heqiqetdir.Amma o heqiqete "lefzen mecazi" olan sozle ishare edilir.

Bu ayelere fikir ver:

"innel-Munafiqin yuxadi`unellah ve huve Xade`ehum" (nisa/142)

"Munafiqler Allahi aldadirlar, halbu ki Allah onlari aldadir"

"Mekeru ve mekerellah.vellahu xeyrul-Makirin" (ali-imran/54)

"Onlar hiyle etdiler , Allah da onlara qarshi Mekr (hiyle) etdi.Allah en yaxshi Mekr edendir"

"Nesullah fenesiyehum" (tovbe/67)

"Onlar Allahi unutdular. Allah da onlari unutdu"

"Allahu yestehzi`u bihim" (beqere/15)

"Allah onlara istehza eder"

Bu ayelerdeki, Allahin (c.c.) sifetine mexsus edilen "lefzlerin" heqiqi me`nalarini gotursek. Gerek deyek ki, (neuzu billah, nesteciru billah) Allah unudandir, Hiyle edendir, istehza edendir, aldadandir. Ama bu lefzlerden eslinde meqsed nedir? Meqsed budur ki, Allahu-teala, hiyle edenlere , aldadanlara , onu unudanlara qarshi tedbirlidir. Onlarin bu gunahlarinin cezasini verendir. Ye`ni Allah her bir gunaha qarshi onun olcusu qeder ceza verendir. ves...

Ve sozsuz ki, burda "lefzlerin" heqiqi me`nasini goturmek insani fesada .rar. Bu ayelerde de "mecaz" vardir. Amma bu o demek deyil ki, Allahin sifetleri mecazdir. Xeyir.... Hemin lefzlerin (mekr, unutmaq, istehza) mecazi me`nasinin heqiqeti (tedbirli, gunaha onun olcusu qeder ezab veren, ne az ne cox ves..) Allahin sifetlerinden sayilir, neinki aldatmaq, hiyle ves...

Gorunduyu kimi sizin yuxarida dediyiniz eslen shielere rediyye deyildirr....

XAHISH:

Menim mecaz barede getirdiyim delile ("yusellune" meselesi) cavab vermemish, bashqa behslere kecmeyek. Ya qabul edin, ya da inkar edin delille...

Qaldi ki bu sozunuze:

[. Ele basha dushurem ki, cavablandirmamagimda menim baremde zenne qapilmazsiniz. Cunki siz de bilirsiniz ki, bele bir emeli edeni Allah qinamish ve hatta bu fe'li eslen kafirlerin sifeti oldugunu bilidrmishdir :

" Qoy kafirler ezabdan qaca bileceklerini zenn etmesinler..... [ Qur'an 8/59 ]

Allahu-teala sizden de bu cur sifetleri uzaq elesin..amin...

Cunki:

yazdiginiz bu cumle eslen delildir ki, hemin movzu etrafinda cavabiniz olmamishdir.

VASSALAMU ALEYKUM!

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...
  • Ответы 55
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bismillah ve Billah

Vassalatu Vassalamu ala Muhammadin ve alihit-Tahirin ve ala ashabihil-Muxlisin ve lenetullahi ela e`daihim ecmein minel-an ila yovmil-qiyama.

Assalamu Aleykum![/

Evvela forum ehlini bu gunki bayram munasibeti ile tebrik edirem.Allah tebarek ve teala bizleri Muhammad (s.a.a.) ve Ali-Muhammada (s.a.) xatir bagishlasin, ve onlarin yolundan bizi bir an bele ayri salmasin! Amin...

Exiyyi ezizimiz, hormetli muxalifimiz olan Jurnalist qardashimizin gec cavab yazmasindan sui istifade ederek :gizildish: iseyirem ki, behsden kenara bir hashiye cixam! Ama boyuk teessuflerle qeyd elemeliem ki, behsimiz qardashimizin gec cavab yazmasina gore esas sujet xetti ile gede bilmir.

Cixacagim hashie eslinde yeni deyil. Yuxarida bu barede sohbet acilib eslinde. O da insanlarin fe`llerinin, emellerinin mexluq (Allah (c.c.) terefinden) olub olmamasindan gedir. Jurnalist qardashimizin yuxarida shielere rediyye kimi getirdiyi ayeni batil eledik.Ki o ayenin tercumesinde guya deyilirdi ki, "insanlarin emellerini Allah xelq edir"! Ama biz qardashimizin ya sehven ya da bilerekden getirdiyi bu delilin eslinde duzgun olmadigini cox qisa ve sade shekilde subuta yetirdik. Ayede qrammatik qaydani gosterdik, ve hemin ayenin me`nasini ondan evvelki ayenin komeyi ile tefsir eledik.Sozsuz ki, muteal Allahin (c.c.) lutf ve inayeti sayesinde bunu etdik. Bu barede elave melumat almaq isteyenler menim bu temada 3.cu postuma muraciet ede bilerler .:gizildish: Sozu geden ayenin unvani ise bele idi:(Qur`an 37/96)

Indi ise aye baresinde yox, umumiyyetle Emellerimizin eslinde Allah(c.c.) terefinden qeyri-mexluq olmasindan danishacagiq. Belelikle:

EF`ALU IBAD (Bendelerin fe`lleri, emelleri)

Umumiyyetle calishacagiq ki, behsimizde deyeceyimiz deliller ancaq ve ancaq Qur`andan olsun. Cunki Qur`andan guclu , qet`i , ve sehih delil ola bilmez! Bizim eqidemiz budur ki, insanlarin emelleri Allah tebarek ve te`ala terefinden yaradilmir. Insanlarin ozu o emelleri gormekde ixtiyar sahibidirler. Ve insan faili-muxtardir. Exilerimiz deyirler ki, Allah (c.c.) bize yalniz irade (istemek) verib, biz isteyirik Allah (c.c.) ise heyata kecirir.Ye`ni yaradir. Elbette ki, bosh bir fikirdir.Cunki neuzu billah , Allahu teala bize tabe deyil ki....

Eziz muxaliflerim ve hemkarlarim! :gizildish: Sherif ve mubarek nezerlerinizi bu ayelere yoneltmek isteyirem:

1."Ellezi ehsene kulle shey`in xeleqehu" (secde /7)

"o yaratdigi her sheyi gozel yaratdi."

Melumdur ki, eger men bir neferi oldurmek istesem, bunu irade elesem.Ve Allahu tebarek ve teala da bunu, bu emelimi yaratsa, onda Allahu teala qebih ve pis ish yaratmish olar. Bu ise Allahu tealanin yuxaridaki ayesi ile qetiyyen zidd bir sheydir.

"Ma tera fi xelqir-rehman min tefavut" (mulk/3)

"sen onun yaratdiginda hec bir uygunsuzluq gormezsen"

Sabitdir ki, insanlarin emellerinde uygunsuzluq ve ziddilikler coxdur. Eger hemin emelleri , ye`ni hemin uygunsuzluq ve ziddilikleri Allahu tebarek ve teala yaradirsa, onda bu da Allahin (c.c.) yuxaridaki kelami ile duz gelmir.

Eziz qardashlarimiz...Bu barede delilleri uzatmaq da olar. Ama sonda mubarek movludunu qeyd elediyimiz agamiz Imam Sadiq (a.)-dan da bu haqda bir rivayet qeyd elemek yerine dusherdi:

Bir gun Abu Hanife Imam Sadiq (a.) bu barede (emellerimizin mexluq olmasi) sual edir. Imam Sadiq (a.) buyurur:Insanlarin emelleri bu 3 sheyin birinden xali deyil.

1.Ya insanin emellerini ancaq Allah yaradir.

2.Ya insanin emellerini hem Allah ve hem insan ozu yaradir.

3.Ya da ki, ancaq insan ozu yaradir.

Eger birincini gotursek, melumdur ki, pis ishe gore zemm, tenbeh, ve yaxshi ishe gore terif ve hemd olunar. Onda gerekdir, pis ishleri yaratdigina gore Allah zemm ve tenbeh olunsun.Demeli bu batil fikirdir.

Eger ikincini gotursek, onda gerek insanlarla birge hem de Allah(c.c.) da zemm ve tenbeh olunsun. Bu da batil oldu...Vexti ki, her iki vech batil oldu, qaldi sonuncusu.Ve bu da en duzgunudur. Cunki yaxshi emellerin muqabilinde mukafat, seadet var, pis emelin muqabilinde ise ezab var.

(Hedisi oxudugum kitabdan yadimda qaldigi shekilde neql eledim, mumkundur ki, her ibareni oldugu kimi demedim, ama mefhumu catdirdim insha`Allah)

Belelikle eziz qardashlar, bu barede cox danishmaq olar.Ve uzun behsler .rmaq olar.Amma biz bununla kifayetlenirik.Cunki bizim behsimiz eslinde bu deyil.Sadece olaraq qardashimiz JURNALISTIN "rediyyelerine" cavab veririk, bekarciliqdan. :gizildish:

DIQQET:

BU BAREDE HEC BIR ISHGAL, ESAS BEHSI TAM QURTARMAMISH QABUL OLUNMAYACAQ. JURNALIST QARDASHIMIZDAN DA BUNU XAHISH EDIRIK KI, BU BAREDE YAZMASIN KI, SOHBET BASHQA MECRAYA KECMESIN. MENIM ESAS BEHSIMIZDE GETIRDIYIM DELILLERE CAVAB VERENDEN , SONRA BU BAREDE DANISHMAGA DAVAM EDERIK....CUNKI ISTEMIREM KI, BEHS YARIMCIQ QALSIN VE HEC NE ELDE OLUNMASIN!

VASSALAMU ALEYKUM!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

'ALLAME' gözünün içnə qədər yalan danışrsan. Çünki əqidə barəsində sələf fəqihləri bu ayələri çox qeyd ediblər: «Ona (Allaha) bənzər heç bir şey yoxdur». (əş-Şura 11). «Onun heç bir tayı-bərabəri (bənzəri) də yoxdur!» (İxlas, 4). Ey ALLAME sənə nəsiyət edirəm: Gedib uluhiyyət tövhidini yaxşı-yaxşı öyrənərsən. Eləcə də boş-boş yazmaqdansa ərəb dilinidə öyrənməyini nəsiyət edirəm.

A kishi gozlerinde problem yoxdur ki? Amma mence var, chunki men sual vermishdim ...

"Every day is 'Ashura and every land is Kerbala"

    Imam Ja'far ibn Muhammad As-Sadiq (A.S.)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

eqidesini bilen bir "selefi" yoxdu girishsin movzuya?tevhid budur tevhid tevhid demek amma yeri gelende gizlenmek???

yoxsa uje haminiz bu temada saz alib dinqildadirsiz? :D

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Boş mənasız sözlər - yenə də............

her yerde bosh bogazliq elemesen olmaz ay nur?

belke agilli adam kimi sende yazasanki ay vahabiler besdiyin tokun eteyinizden dahsi,kuklaya ibadet elemiyin,en pis emel shirkdir,ne mizz qoyursan?

Allaha ibadete devet edende mekke mushrikleri nifrinle qelbleri dolurdu,tekebbur edirdiler,bu vahhabilerde eynisidir,bes sene ne olub ay nur?

sen nyie mizildanisan,shirke mushrike qarshi amansiz olmag evezine islam devetchilerine soz atirsan,utanmirsan he?dushmenin terefini tutanda dushmendir,mushrikin terefini tutanda....

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

kimdir islam savetchileri? shieler?

Temani bashdan oxuyubsan?oxumayibsansa deyimki eqidenizin ne olmagindan gedir sohbet.

but olan Allahinizdan sohbet gedirki qardashlarda sindirdilar butunuzu.eger heqiqetende Allah ekber deyil kebirdirse,mehduddursa onda subut ele.Subut eleki esl Allaha ibadet edirsen bute yox.

yeni qisa sualim beledir.senin ibadet elediyinin div-le ne ferqi var?

beli shieler islama mohtac olmayan Allaha ibadete chagirir mushrikleri,helelik tessufler olsunki quranin dili ile desek onlari Allaha ibadete chagiranda qelbleri nifrinle dolar,tekebburluluk ederler ayesi shamildir sizlere...

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qARDAŞ SEN BEYEM ONUN YAZDIQLARINI OXUYURSAN?REAKSİYA VERİRSEN?HEÇ YERİ YOXDUR...İT HÜRER KARVAN KEÇER

acizliyin son heddi...sinmish bende gucu yoxdur delille dnaishmaga,tehqir edir...qiyamete it kimi zingildeyen sen olacagsan.emin ola bilersen!

Tevhid tevhid deyirdiz bes niye dnaishmirsiz tevhidden,yoxsa tekeriniz buraxdi?......

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bunu kim izah edə bilər?

qaqash tema eqidenizin esasi tevhiddir.belke yazasan Allahiniz haqda,niye Allahin en boyuk olsufugunu dediyiniz halda amma sorushanda tesdiq elemirsiz,balaca oldugunu deyirsiz,niye????

bele linkler chox var.misal uchun.

http://www.youtube.com/watch?v=XhKnAOKcO7Q...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=rJ10fkZiDsU&NR=1

iki qibleli vahhabiler...

http://www.youtube.com/watch?v=g5IQs8VloYM...feature=related

rep deyen vahhabiler...

http://www.youtube.com/watch?v=LGHLcKlXAPw...feature=related

vahhabiler en gozel dans ede bilirler... ve sair...

yeni lazim deyil,temanin megzini deyishmek

Allaha ibadet eden oglansan.subut eleki Allaha ibadet edirsen,sen ibadet etdiyin Allahdir.eli ayagi var ve but deyil.ve sair

yeni bir sozle bele sual,quranda mecaz var,qebul edirsen???qebul etmirsense evvelki pstlara cavab ver.Abu Talib niki ile yazan qardashin sobsheniyalarina.axi Jurnalist_!exiniz yoxa chixdi...siz varsiz davam edek...

meger qebul etmirsizki esas tevhiddir`?eqidedir.bes niye qachirsiz???temani firlamaga chalishirsiz niye?

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

siz shieler niye oz eqidenizden danishmirsiz? allahi pirlerden asili veziyyetde qebul edirsiz, allahi ozunuze chox uzaq bilirsiz, Ona sherik qoshursuz.

Salafiler deyir allahin iki eli ve iki ayagi var.

ALLAHIN hər iki əli də sağdır. bu İbn hьzeymə «ət-tцvhid» 1/159, İmam Əhməd bax: Əbu yəla «təbəqatul hənəbiyə» 1/313, beyhəqi «əl-Əsmə vəs-sifət» 2/55,56, İbn teymiyyə «məcmuul fətava» 6/397,400, əl-albani «məsəl-lətul asalə» s 68, «səhih hədislər silsiləsi» 3136 və s. alimlərin gцrьşьdьr

BU BAREDE VEHABI=SELEFI ALIMLERI ARASINDA IXTILAF MOVCUDDUR BELE Ki .........................

ALLAHIN iki əlindən biri sağ, digəri sol əlidir. bu darimi «ər-rədd alə bişril mərisi» s. 155, sьleyman ət-təmimi «kitabut tцvhid» s. 193, həsən siddiq xan «katfus samər» s. 66 və s. alimlərin gцrьşьdьr

Изменено пользователем safiqu
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

siz shieler niye oz eqidenizden danishmirsiz? allahi pirlerden asili veziyyetde qebul edirsiz, allahi ozunuze chox uzaq bilirsiz, Ona sherik qoshursuz.

sen bu temani evvelden oxumusanmi?

oxuyubsansa demek bilirsen sohbet neden gedir,ve verilen suallara cavab vermeden movzunu deyishmek istemeyin acizliyinizden ireli gelir.basha dushurem seni,axi cigerin yanir yehudi eqidesinde olmaginiz subut olub deye...

qaldi eqidemizden dansihmaga yungul shekilde yaziram ibtidai eqide dersleri temasinda,tanish ola bilersen ve gelib burda bosh sozler yazmazsan

Allaha sherik qoshur shieler sozunede nece lazimdir reddiyye verilib shir ve bidet emeller temasinda,get oxu gor.sozun olsa orda yazarsan,bashdan ayaga oxu yaxshi?

P.S moderden xahish edirem bu adamin movzuya ait olmayan sozlerini sile.movzunun megzini deyishmeye chalishir acizlikden....yol verilmezdir buda..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bismillah ve Billah

Vassalatu Vassalamu ala Muhammadin ve alihit-Tahirin ve ala ashabihil-Muxlisin ve lenetullahi ela e`daihim ecmein minel-an ila yovmil-qiyama.

Assalamu Aleykum!

JURNALIST_I

Assalamu aleykum, ya exiyyi eziz!

Sizin cavabi hele yazmamaginizdan istifade ederek, isteyirem ki, sizin yuxarilardaki cox sayli sehvlerinizden birini qeyd edim. Hem de bu halda forum ehli de sizin ya qesden ya da sehven elediyiniz xetalardan amanda qalar. Cox danishmayacam. Hele ki, bu cumlenizdeki kobud sehvi qeyd etmekle kifayetlenirem:

Evvela onu deyim ki, ya exiyyi eziz! Allah tebarek ve teala insana bir nece sifetler verib ki, ta insan o sifetlerin vasitesile kamilliye dogru yuksele. O sifetlerden biri de budur ki, insan gerek bi-hesab danishmasin. Evvel fikirleshsin sonra danishsin. Insan bilmelidir ki, her dediyi soze gore cavab vermeli olacaq...ne ise..

:loool: ..Bu ayenin deqiq nomresi budur , ey hormetli qardashim: (qur`an 37/96)...

Kecek esas metlebe:

Elbette menim eqidem budur ki, insanin felleri Allah terefinden yaradilmir. Ama bu barede behs elemirem hele ki, cunki sizin sherif ve mubarek cavabinizi gozleyirem sualim haqqinda. Sadece olaraq bir-iki sheyi qeyd edecem:

1.Ayenin erebcesi beledir: <vellahu xeleqekum ve ma te`melun>

Eger arab qramatikasindan melumatiniz varsa, bilmelisiniz ki, arab dilinde<ma-mosul> ve <ma-mesderiyye> adlanan herf var.

Bu ayede olan <ma> , <ma-mosul>-dur. Ve mena da bu curdur :<Allah sizi ve sizin duzeltdiklerinizi yaratdi>.

Bunu anlamaq ucun cox uzaga getmek lazim deyil. Ele hemin surenin 95-ci ayesini oxusan kifayetdir:

<(Ibrahim) dedi:"Siz ozunuz yonub duzeltdiyiniz sheyleremi ibadet edirsiniz?">

96.aye:

<halbu ki, sizi ve sizin duzeltdiklerinizi de Allah yaratmishdir>

Ayenin evvelinde gelen <vav> haqqinda da fikirlesh. Neuzu billah onu Allah teala bosh yere ishletmemishdir ki,orda.

Ayenin bize catdirmaq istediyi shey budur ki, ya exiyyi eziz, gerek me`bud xaliq olsun, mexluq yox.

Bu haqda helelik bu qeder...

Onu da deyim ki, menim bu yazim sohbeti bashqa terefe yoneltmek ucun sizin elinize imkan vermesin. Bu haqda ureyinizde olan sozleri menim sualima tam ve deqiq cavab verenden sonra deyersiniz.

Allahdan besiret ve hidayet dileyirem. amin

Vassalamu aleykum!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bismillah ve Billah

Vassalatu Vassalamu ala Muhammadin ve alihit-Tahirin ve ala ashabihil-Muxlisin ve lenetullahi ela e`daihim ecmein minel-an ila yovmil-qiyama.

Assalamu Aleykum!

JURNALIST_I

Assalamu aleykum ya exiyyi eziz.

Gorurem, sen (yeqin ki, "sen" demek olar artiq)ya cavab yazmaq istemirsen, ya da ki, bashin qarishib jurnalist ishlerivee...Men de cox fikirleshdim ki, sualin cavabini ozum yazim ya yoox? Axirda qerara geldim ki, ozum yazsam daha yaxshidi..Hem de bununla senin ishivi bir qeder yungulleshdirmish olaram. Bu yaxshiligima gore insha`Allah namazlarinda meni dua edersen.

Esas meseleye kecmezden evvel, senin "..nehnu eqrebu ileyhi min heblil verid" ( (qaf/16) ayesi haqqinda gozel tefsirinden danishmaq isteyirem...Cox danishmayacam. (baxmayaraq ki, cox danisha da bilerdim)...

Amma bir aye verecem sene insha`Allah yuxaridaki ayeni tefsir etme qaydasina esasen bunu da tefsir edersenn. Aye budur :

"ve`lem ennellahe yehulu beynel-mer`i ve qelbihi" (enfal/24)

"Bilin ki, Allah insanla onun qelbi arasina girer"

Mene maraqlidir ki, Qaf/16-ni tefsir etme qaydasiyla bunu nece tefsir edecen??? Ne isee.. Metlebden uzaqlashmayaq...

SENE UNVANLADIGIM SUALIN CAVABI

Evvela gel sene heqiqet ve mecazin ne oldugunu basha salim, daha sonra lap qayeni izah ederem.

HEQIQET VE MECAZ

Arab luget elminde, usul elminde, mentiqde, bele bir ifade var : "ma vuzie leh".Ye`ni sozun eslinde hansi me`na ucun yarandigini bildiren ifadedi.Ama eger soz "ma vuzie leh"inden bashqa menada ishlense, ye`ni eslinde yarandigi me`nada yox, qeyri bir bashqa me`nada ishlense buna deyerler ki, bu soz "ma vuzie leh"inden xaric olub.Ye`ni heqiqi me`nasindan cixib...Meselcun bir izah:

Tulku sozunun "ma vuzie leh"i "esasen qirmizi, shele quyruqlu ve s. elametlere mexsus bir yirtici heyvandir." Yani bu "tulku"-nun heqiqi me`nasidir.

Indi gel "tulku" sozunu "ma vuzie leh"inden ye`ni heqiqi me`nasindan xaric edek..Meselcun senden yaxshi olmasin, bir hiyleger adam...Sen bunun hiylesinden o qeder tenge gelirsen ki, axirda deyirsen:< e sen ne "tulku"sen eeeee.....> Artiq burda "tulku" sozu "shelequyruq ve s. heyvan" menasinda yox, "hiyleger bir adam" me`nasinda ishledildi.. Bu da oldu mecazz.. Cunki "tulku" sozu "ma vuzie leh"inden ye`ni heqiqi me`nasindan xaric oldu. Halbu ki, heqiqi me`nasi bashqadi.

Mence heqiqet ve mecazin ne oldugunu basha dushdun. Bax bir de sual verme haaa bu haqdaaa....

Indi ise kecek Qur`an ayesine:

"innelahe ve melaiketehu yusselune elen-NEBI"

Arab dilinden melumatin varsa bilmelisen ki, "yusselune" sozunun koku "selat"dir. Me`nasi da duadir. Esl lugevi me`nasi ise "telebur-rehmet"dir.

Ama onu da deyim bilesen ki, 3 cur heqiqi me`na var:

1.Heqiqeti lugeviyye

2.Heqiqeti urfiyye

3.Heqiqeti sher`iyye

Indi ise "selat" sozunun bu 3 bendin her birinde me`nasina baxaq:

1."selat" heqiqeti-lugeviyye:"telebur-rehmet"(dua)

2."selat" heqiqeti urfiyye:"ef`ali mexsuse"(namaz)

3."selat" heqiqeti sher`iyye:"ef`ali mexsuse"(namaz)

Bax yuxaridaki her 3 benddeki me`na "selat" sozunun heqiqi me`nasidir.Bundan bashqa "selatin" heqiqi me`nasi yoxdur.

Indi ise ya exiyyi eziz! Sen deyirsen ki, Qur`anda mecaz yoxdur. Gel bu ayede "selat" sozunun her bir me`nasini yerine qoyaq gorek me`na ne alinir.

1 ve 2."Allah ve onun melekleri Peygembere "selat" edirler." Birinci heqiqeti sher`iyyeni ve urfiyyeni qoyaq:

"Allah ve onun melekleri Peygambere "namaz qilirlar". Bu me`nanin fesad olmagi su kimi aydindir.

3.Heqiqeti sheriyyeni qoyaq:

"Allah ve onun melekleri Peygambere "rehmet teleb edirler." Burda ise me`nanin bir hissesi fesaddi bir hissesi duzgundur. Cunki melekler rehmeti teleb edirler Allahdan... Bes Allah kimden teleb edir???

Demeli "yusselune" sozunun heqiqi me`nasini her 3 variantda Allaha shamil etsek me`na fesad cixir.

Bundan bashqa "selat" sozunun heqiqi me`nasini bilirsense buyur de biz de bilek.

Lap birden ozunden bir heqiqi me`na da uydursan cavabim bu olacaq ki:

Bir soz hec vaxt muxtelif heqiqetleri izah ede bilmez. .......

Demeli hormetli muxalifim senin cixish yolun qalmir ve mecbur olub demelisen ki, bu ayede koku "selat" olan "yussellune" kelimesi Allaha shamil olanda "ma vuzie leh"inden ye`ni heqiqi me`nasindan xaric olur. Ve me`nasi da bele olur ki. "Allah rehmet gonderir"...Ve boynuna almalisan ki, heqiqi menasindan cixmish olan her bir soz, mecazi me`nada olar. Cunki bunu yuxarida isbat eledim. Demeli ya insafa gelib demelisen ki, quranda mecaz var, ya da....

Mence insafa gelmek daha cetin olacaq senincun cunki eziyyet cekib yuxarida bir qalaq soz yazmisan (heqiqi menalara ve zahire esaslanaraq)... Axi desen mecaz var, dediyin sozlerin dalinda durmaq daha cetin olacaq,inadkarliq edib mecaz yoxdur deye bilmiyecen..

BELELIKLE ISBAT OLUNDU KI, QUR`ANDA MECAZ VARRRR..

Vassalamu aleykum

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Assalamun aleykum ve rehmetullah!

nezerinize chatdirimki ashagda yerleshdireceyim yazilar mene yox Abu Talibniki ile yazan momine mexsusdur.onun yollamasinda problem oldugundan mene yolladi.mende bura yerleshdirirem.belelikle:

Bismillah ve Billah

Vassalatu Vassalamu ala Muhammadin ve alihit-Tahirin ve ala ashabihil-Muxlisin ve lenetullahi ela e`daihim ecmein minel-an ila yovmil-qiyama.

Assalamu Aleykum!

JURNALIST_I

Assalamu aleykum, ya Exiyyi Eziz!

Necesiniz? Insha`Allah yaxshi olarsiniz! Sozun acigi bu nece gun idi ki, yazmirdiniz, sizden otru darixmishdim :loool: (ciddi sozumdu!) :luv: . Ne ise....

Men de esas meltlebe kecmezden evvel isteyirem ki, size Peygamberin (s.a.a.) ve onun Ahli-Beytinin (a.s.) yolunu gedenlerin Allahin sifetleri baresinde olan eqidelerini izah edim ki, sonra bir de buna ehtiyac olmasin.

Allahin sifetleri esasen bu iki bendee cemleshir:

1.Sifati subutiyye

2.Sifati selbiyye

1.Sifati subutiyya: Musbet sifetler. Ye`ni Allah tebarek ve te`alaya mensub olan, pak ve munezzeh sifetlerdir.Meselen:al-Alim, al-qadir, al-Xaliq ves.

Sifati-subutiyye-nin ozunun de nece cur qismlendirmeleri var. Meselcun bu cur qismlendiriler:

1.Zati sifetler. Allah tebarek ve tealanin bu sifetleri ezeli ve ebedidir.Ve hemcinin bu sifetler Allahu-tealanin muqeddes zatina aiddirler.Mes:al-Alim, al-Hayyu ve s.

2.Fe`li sifetler.Allah tebarek ve tealanin bu sifetleri ezeli ve ebedidirler.Ve hemcinin Allahu-te`alanin bu sifetleri Onun (c.c.) fe`llerine nisbet verilmekle yanashi, hem de Onun (c.c.) muqeddes zatina aiddirler.Meselen:al-Muhyi (dirilden), al-Mumit (olduren) ve s.

Eslinde fe`li sifetlerin ozu de Allahu-te`alanin zatina mexsusdur. Feqet bu sifetlerin 1.ci qisme aid olan sifetlerden ferqi budur ki, onlar fe`lin vucuda gelmeyi ile movcib olarlar. Meselcun: Allahu-teala hele kimise oldurmeyibse demek olar ki, O (c.c.) indi Mumit (olduren) deyil. Ama veqti ki, bir mexluqu oldurdu, onda demek olar ki, O (c.c.) Mumitdir (oldurendir).Ama bununla bele hemin sifet Allah tebarek ve te`lanin ezeli ve ebedi olan zatinda, ezeli ve ebedi olaraq vardir.

2.Sifati Selbiyye:Bu sifetler menfi sifetlerdir.Ye`ni Allahu-te`alada olmayan sifetler.Meselcun :al-murekkeb ,al-Cism, ves....Allah tebarek ve te`ala bu cur naqis sifetlerden pak ve munezzehdir.Ve bele sifetleri Allahu-tealaya aid etmekden, Allaha (c.c.) penah .ririq.

Bundan elave eziz ve hormatli qardashim, diger qismlendirmeler de vardir. Meselcun:

Allahu-tealanin sifetlerini bu 3 bendde de cemleshdirmek olar:

1.Zatiyye. Bu sifetler odur ki, Allahu-tela ucun sabit olmagi "Umumi"dir vaxt istisnasi olmadan.Meselcun:al-Alim.Ye`ni Allahu-teala her yerde ve her vaxtda olan sheye agahdir, alimdir.Onun (c.c.) bir sheye alim olmagi hec vaxt zail olmayib ve olmayacaq da...

2.Selbiyye.Bu sifetlerin Allahu-tealada yoxdur.Ve onlarin olmamagi "Umumidir". Vaxt ve Mekan ferqi olmadan. Meselcun:al-Zalim.Allahu-teala bu ve bunun kimi naqis sifetlerden uzaqdir.Ye`ni Allahu-teala hec bir vaxtda ve hec bir meqamda zulm etmiyib ve etmeyecek de...

3.Nesbiyye.Bu qism sifetler ise yuxaridaki iki qismin ortasinda qerar tapmishdir.Bu cehetden ki, hemin sifetler ne kullen musbetdir ne de kullen menfidir.Meselcun :al-Irade..Heqiqetan de bu sifet bir sheye nezeren bezen Rebbimiz ucun "sabit"(musbet), bezen ise "salib"(menfi) olar.

Delilimiz Qur`an ayesi:

"yuridullah bikumul-yusr ve la yuridu bikumul-usr" (beqere/185)

"Allahu-teala sizin ucun yungulluk isteyer, amma agirliq istemez"[/b][/i]

Bu ayeden gorunduyu kimi "iradetul-yusr" Allahin (c.c.) sifetlerindendir.Amma "iradetul-usr" Allahda(c.c.)olmayan sifetlerdendir. Demeli demek olmaz ki, Allahu-teala "Kullen Muriddir." Cunki bu aye bu fikri aciq shekilde inkar eledi.Bu cur ayeler Qur`anda olduqca coxdur.

Onu da deyim ki, bu teqsim Qur`an ve sunneye daha cox uygun olan teqsimdir.

Amma behsimizin mehelli elbette ki, burda deyil...Eziz ve hormetli qardashim JURNALIST_I !! Siz yazmisiniz ki:

Yene shielere rediyye.. hmm m... Eybi yox gelin bu meseleni de size izah edim ki, hec bir shubhe yeri qalmasin.Elbette Allahu-te`alaya mexsus edilen her bir sifet heqiqidir. Sellemna..Qebul edirik. Burda problem yoxdu...

Amma eziz qardashim siz bir sheyi cashdirisiniz. O da budur ki, siz "lefzi heqiqet ve mecaz"i sifetle qarishdirisiniz. Men dediyim ayedeki "yussellune" Allaha shamil olanda "mecazi" me`nada basha dushulur. Cunki bu zaman heqiqi me`nasindan cixir.Amma burda demek olmaz ki, Allahin (c.c.) sifeti mecazidir. Cunki "yusellune" kelimesinin mecazi me`nasinin heqiqeti Allaha (c.c.) shamil olur.O da "rehmet gondermek"dir.Ye`ni Allahu-teala heqiqeten de "rehmet gonderendir." Allahu te`alanin bu sifeti tam heqiqetdir.Amma o heqiqete "lefzen mecazi" olan sozle ishare edilir.

Bu ayelere fikir ver:

"innel-Munafiqin yuxadi`unellah ve huve Xade`ehum" (nisa/142)

"Munafiqler Allahi aldadirlar, halbu ki Allah onlari aldadir"

"Mekeru ve mekerellah.vellahu xeyrul-Makirin" (ali-imran/54)

"Onlar hiyle etdiler , Allah da onlara qarshi Mekr (hiyle) etdi.Allah en yaxshi Mekr edendir"

"Nesullah fenesiyehum" (tovbe/67)

"Onlar Allahi unutdular. Allah da onlari unutdu"

"Allahu yestehzi`u bihim" (beqere/15)

"Allah onlara istehza eder"

Bu ayelerdeki, Allahin (c.c.) sifetine mexsus edilen "lefzlerin" heqiqi me`nalarini gotursek. Gerek deyek ki, (neuzu billah, nesteciru billah) Allah unudandir, Hiyle edendir, istehza edendir, aldadandir. Ama bu lefzlerden eslinde meqsed nedir? Meqsed budur ki, Allahu-teala, hiyle edenlere , aldadanlara , onu unudanlara qarshi tedbirlidir. Onlarin bu gunahlarinin cezasini verendir. Ye`ni Allah her bir gunaha qarshi onun olcusu qeder ceza verendir. ves...

Ve sozsuz ki, burda "lefzlerin" heqiqi me`nasini goturmek insani fesada .rar. Bu ayelerde de "mecaz" vardir. Amma bu o demek deyil ki, Allahin sifetleri mecazdir. Xeyir.... Hemin lefzlerin (mekr, unutmaq, istehza) mecazi me`nasinin heqiqeti (tedbirli, gunaha onun olcusu qeder ezab veren, ne az ne cox ves..) Allahin sifetlerinden sayilir, neinki aldatmaq, hiyle ves...

Gorunduyu kimi sizin yuxarida dediyiniz eslen shielere rediyye deyildirr....

XAHISH:

Menim mecaz barede getirdiyim delile ("yusellune" meselesi) cavab vermemish, bashqa behslere kecmeyek. Ya qabul edin, ya da inkar edin delille...

Qaldi ki bu sozunuze:

Allahu-teala sizden de bu cur sifetleri uzaq elesin..amin...

Cunki:

VASSALAMU ALEYKUM!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Bismillah ve Billah

Vassalatu Vassalamu ala Muhammadin ve alihit-Tahirin ve ala ashabihil-Muxlisin ve lenetullahi ela e`daihim ecmein minel-an ila yovmil-qiyama.

Assalamu Aleykum![/

Evvela forum ehlini bu gunki bayram munasibeti ile tebrik edirem.Allah tebarek ve teala bizleri Muhammad (s.a.a.) ve Ali-Muhammada (s.a.) xatir bagishlasin, ve onlarin yolundan bizi bir an bele ayri salmasin! Amin...

Exiyyi ezizimiz, hormetli muxalifimiz olan Jurnalist qardashimizin gec cavab yazmasindan sui istifade ederek :loool: iseyirem ki, behsden kenara bir hashiye cixam! Ama boyuk teessuflerle qeyd elemeliem ki, behsimiz qardashimizin gec cavab yazmasina gore esas sujet xetti ile gede bilmir.

Cixacagim hashie eslinde yeni deyil. Yuxarida bu barede sohbet acilib eslinde. O da insanlarin fe`llerinin, emellerinin mexluq (Allah (c.c.) terefinden) olub olmamasindan gedir. Jurnalist qardashimizin yuxarida shielere rediyye kimi getirdiyi ayeni batil eledik.Ki o ayenin tercumesinde guya deyilirdi ki, "insanlarin emellerini Allah xelq edir"! Ama biz qardashimizin ya sehven ya da bilerekden getirdiyi bu delilin eslinde duzgun olmadigini cox qisa ve sade shekilde subuta yetirdik. Ayede qrammatik qaydani gosterdik, ve hemin ayenin me`nasini ondan evvelki ayenin komeyi ile tefsir eledik.Sozsuz ki, muteal Allahin (c.c.) lutf ve inayeti sayesinde bunu etdik. Bu barede elave melumat almaq isteyenler menim bu temada 3.cu postuma muraciet ede bilerler . :luv: Sozu geden ayenin unvani ise bele idi:(Qur`an 37/96)

Indi ise aye baresinde yox, umumiyyetle Emellerimizin eslinde Allah(c.c.) terefinden qeyri-mexluq olmasindan danishacagiq. Belelikle:

EF`ALU IBAD (Bendelerin fe`lleri, emelleri)

Umumiyyetle calishacagiq ki, behsimizde deyeceyimiz deliller ancaq ve ancaq Qur`andan olsun. Cunki Qur`andan guclu , qet`i , ve sehih delil ola bilmez! Bizim eqidemiz budur ki, insanlarin emelleri Allah tebarek ve te`ala terefinden yaradilmir. Insanlarin ozu o emelleri gormekde ixtiyar sahibidirler. Ve insan faili-muxtardir. Exilerimiz deyirler ki, Allah (c.c.) bize yalniz irade (istemek) verib, biz isteyirik Allah (c.c.) ise heyata kecirir.Ye`ni yaradir. Elbette ki, bosh bir fikirdir.Cunki neuzu billah , Allahu teala bize tabe deyil ki....

Eziz muxaliflerim ve hemkarlarim! hmm Sherif ve mubarek nezerlerinizi bu ayelere yoneltmek isteyirem:

1."Ellezi ehsene kulle shey`in xeleqehu" (secde /7)

"o yaratdigi her sheyi gozel yaratdi."

Melumdur ki, eger men bir neferi oldurmek istesem, bunu irade elesem.Ve Allahu tebarek ve teala da bunu, bu emelimi yaratsa, onda Allahu teala qebih ve pis ish yaratmish olar. Bu ise Allahu tealanin yuxaridaki ayesi ile qetiyyen zidd bir sheydir.

"Ma tera fi xelqir-rehman min tefavut" (mulk/3)

"sen onun yaratdiginda hec bir uygunsuzluq gormezsen"

Sabitdir ki, insanlarin emellerinde uygunsuzluq ve ziddilikler coxdur. Eger hemin emelleri , ye`ni hemin uygunsuzluq ve ziddilikleri Allahu tebarek ve teala yaradirsa, onda bu da Allahin (c.c.) yuxaridaki kelami ile duz gelmir.

Eziz qardashlarimiz...Bu barede delilleri uzatmaq da olar. Ama sonda mubarek movludunu qeyd elediyimiz agamiz Imam Sadiq (a.)-dan da bu haqda bir rivayet qeyd elemek yerine dusherdi:

Bir gun Abu Hanife Imam Sadiq (a.) bu barede (emellerimizin mexluq olmasi) sual edir. Imam Sadiq (a.) buyurur:Insanlarin emelleri bu 3 sheyin birinden xali deyil.

1.Ya insanin emellerini ancaq Allah yaradir.

2.Ya insanin emellerini hem Allah ve hem insan ozu yaradir.

3.Ya da ki, ancaq insan ozu yaradir.

Eger birincini gotursek, melumdur ki, pis ishe gore zemm, tenbeh, ve yaxshi ishe gore terif ve hemd olunar. Onda gerekdir, pis ishleri yaratdigina gore Allah zemm ve tenbeh olunsun.Demeli bu batil fikirdir.

Eger ikincini gotursek, onda gerek insanlarla birge hem de Allah(c.c.) da zemm ve tenbeh olunsun. Bu da batil oldu...Vexti ki, her iki vech batil oldu, qaldi sonuncusu.Ve bu da en duzgunudur. Cunki yaxshi emellerin muqabilinde mukafat, seadet var, pis emelin muqabilinde ise ezab var.

(Hedisi oxudugum kitabdan yadimda qaldigi shekilde neql eledim, mumkundur ki, her ibareni oldugu kimi demedim, ama mefhumu catdirdim insha`Allah)

Belelikle eziz qardashlar, bu barede cox danishmaq olar.Ve uzun behsler .rmaq olar.Amma biz bununla kifayetlenirik.Cunki bizim behsimiz eslinde bu deyil.Sadece olaraq qardashimiz JURNALISTIN "rediyyelerine" cavab veririk, bekarciliqdan. :gizildish:

DIQQET:

BU BAREDE HEC BIR ISHGAL, ESAS BEHSI TAM QURTARMAMISH QABUL OLUNMAYACAQ. JURNALIST QARDASHIMIZDAN DA BUNU XAHISH EDIRIK KI, BU BAREDE YAZMASIN KI, SOHBET BASHQA MECRAYA KECMESIN. MENIM ESAS BEHSIMIZDE GETIRDIYIM DELILLERE CAVAB VERENDEN , SONRA BU BAREDE DANISHMAGA DAVAM EDERIK....CUNKI ISTEMIREM KI, BEHS YARIMCIQ QALSIN VE HEC NE ELDE OLUNMASIN!

VASSALAMU ALEYKUM!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bir dene Jurnalist vardi,nese demek istedi amma deyemmedi getdi :gizildish:

indi gozleyirikki hansisa bir selefi chixa cavab vereki yox sehv deyirsiz quranda mecaz yoxdu.

ve subut edeki Allahin mekani var.eli ayagi var amma mexluq deyil

bir sozle yuxardaki suali Tekrar edirem Selefiler siz ibadet etdiyiniz Allahla(Büt) Divin ne ferqi var?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...