Перейти к содержимому

Xanim Aishe


Qelem

Recommended Posts

Əziz qardaşlarımız, heç kim, həmçinin şiələr Aişə xanımın (Allah onu əfv etsin!) zinakra olduğunu (nəuzubillah!) iddia etmir. Əgər irad şiələrdirsə, bir dəfəlik anlayın: Hər kim Aişə anaya zinakar nisbəti verərsə kafir və mürtəddir!

«Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 61
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

al-Fath, dildə Aişəni tərif edənlər, kitrablarında onun barədə səfeh-səfeh hədisıər uydurublar. bu hədisə diqqət edin(naxçıvanlılar demişkən, hələ bax):

Сообщается, что Абу Салама, да помилует его Аллах Всевышний, сказал: «(Однажды) я зашёл к 'Аише, да будет доволен ею Аллах, вместе с её братом, который спросил её о том, как совершал полное омовение пророк, да благословит его Аллах и приветствует . Она велела принести сосуд, вмещавший около одного са' (воды), совершила полное омовение и вылила (оставшуюся воду) себе на голову, и в это время она была отделена от нас завесой». Buxari, Qüsl kitabı

Onların kitablarında bu hədislərdən çoxdur və ən acınacaqlısı da odur ki, əhli-sünnə bu hədisləri onun fəziləti kimi təqdim edir.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mən başa düşmürəm, niyə heç kəs bu qayda pozuntularına göz yumur, niyə şikayət etmirsiz? Ya helə bilirsiz ki, mənim 10 dənə gözüm var və mən onsuzda hər şeyi görürəm?!

Sohbeti_Canan hələlik 20% reytinqinizi qaldırıram, amma gələn dəfə sizə ban verəcəyəm, çünki fikir verirəm ki, sizin işiniz yalnız onu-bunu təkfir etməkdir!

salamun aleykum al fath qardasim necesiz meni niye qovlamiziz forumdan? sizden artiq derecede xahis edirem menim bezi sobseniyalarimi pozmusunuz onlari yerine qaytarin xahis edirem

Sizin postları düz edib pozmuşam, siz forumun qaydalarını pozursuz və mən yenə də sizə 32 və 33-cü postlara görə 20% reytinq verdim. İndi sizin 80% var və bir dənə də qayda pozuntusu olsa siz ömürlük ban alacaqsınız.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ESSELEMU ALEYKUM VE REHMETULLAHI VE BEREKETU VE MEGFIRETU. Qisaca olaraq demek isderdim ki kim hz. Aishe anamiza qelben inanaraq tesdik ederek kafir deyirse pis qeleme verirse o shexs quranin ayesini inkar elemish sayilir ve imanin shertlerinden olan <<<ALLAH in kitaplarina iman etmek >>bu shertide inkar elemish olur.kitaplara iman eden onun icindeki ayelerinede iman etmek demekdi.

1.Aishe anamiza kafir deyen shexs Qurani Kerimin ayesini inkar elemish sayilir.

2.Qurani Kerimi inkar eden imanin shertleri var.(ALLAH a iman etmek, Mlekelerine iman etmek, Peygemberlerine iman etmek, Kitaplarina iman etmek,Qeza ve qederin Xeyir ve sherin ALLAH dan olduguna iman etmek :,Axiret dunyasina, oldukden sora dirilmeye iman etmek, IMANIN SHERTLERINDEN 1 NI QELBEN INKAR INKAR ETDIYINI DEYEN SHEXS KAFIR SAYILIR.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

 Hz. Aişe (radıyallahu anhâ) anlatıyor: "Hz. Peygamber (aleyhissalâtu vesselâm) balı ve tatlı şeyleri severdi. Ayrıca, ikindi namazlarını kıldıktan sonra (hergün) kadınlarını teker teker ziyaret eder, her birine yaklaşır (sohbette bulunurdu.) Bu ziyaretlerinin birinde Hz. Hafsa (radıyallahu anhâ)'nın yanına girmişti. Bu defa onun yanında, her zamanki kaldığı mutad müddetten fazla kaldı. Ben bunu kıskanarak sebebini (Resülullah'ın diğer hanımlarından) sordum. Bana: "Yakınlarından bir kadın Hafsa'ya bir okka (Tâif) balı hediye etti, Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm)'a ondan şerbet yapıp ikram etmiş olmalı, (o da şerbet hatırına sohbetini biraz uzatmıştır)" dediler. Ben:"- Öyleyse, kasem olsun biz de ona mutlaka bir hile kurmalıyız!" dedim. Sevde (radıyallahu anhâ)'ye:

"- (Hafsa'dan sonra sıra senin) O girince sana yaklaşacak. Sana yaklaşınca O'na: "Ey Allah'ın Resûlü! Sen megâfıh mi yedin?" diyeceksin. (Ben biliyorum ki, o sana:) "Hayır!"diyecek. O zaman sen de:

"Öyleyse senden burnuma gelen bu koku da ne?" diyeceksin." Bir rivayette Hz. Aişe şu açıklamayı y.r: "Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm) kendisinde kötü bir koku hissedilmesine tahammül edemez, buna çok üzülürdü (Bu sebeple gerçeği. itiraf ederek) muhakkak "Hafsa bana bal şerbeti ikram etti" diyecek. O zaman sen kendisine "Demek ki arı, balını urfut ağacından almış" diyeceksin. (Senden sonra bana uğradığı zaman) ben de böyle hareket edip aynı şeyleri söyleyeceğim. Ey Safıyye, sana uğradığı zaman sen de aynı şeyleri söyle! dedim."

Hz. Aişe anlatmaya devam etti:

"Sevde (bilâhere bana) dedi ki: "Kendinden başka ilâh bulunmayan Allah'a kasem olsun, bana tenbih ettiğin şeyleri, Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) kapıdan görünür görünmez, senden korktuğum için (unutmadan) hemen söylemek istedim." Ne ise, Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm) kendisine yaklaşınca Sevde: "Ey Allah'ın Resûlü meğâfır mi yediniz?" der:

"Hayır!" cevabını alır. Bunun üzerine aralarında şu konuşma geçer:

"- Öyleyse bu koku da ne?"

" Hafsa bana bal şerbeti ikram etti. "

"- Demek ki arı urfut yemiş."

Hz. Aişe (radıyallahu anhâ) anlatmaya devam ediyor: "Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) bana uğrayınca ben de aynı şeyleri söyledim. Keza, Safıyye (radıyallahu anhâ)'ye uğrayınca o da aynı şeyleri söyledi.

Müteâkiben Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) Hafsa (radıyallahu anhâ)'nın yanına girince:

"- Ey Allah'ın Resûlü sana o şerbetten ikram edeyim mi?" diye sorar. Hz. Peygamber (aleyhissalâtu vesselâm):

"- Hayır, ihtiyacım yok!" cevabını verir. (Bu durumu işittiği zaman) Sevde (radıyallahu anhâ):

"- Allah'a kasem olsun balı ona haram ettik!" dedi. Ben kendisine:

"- Sus, (sesini çıkarma)" dedim."

Buhârî, Talâk 8, Nikâh 103, Et'ime 32, Eşribe 10, 15, Tıb 4, Hiyel 5; Müslim, Talâk 20, (1474); Ebü Davud, Eşribe 11, (3715); Nesâî, Talâk 16, (6,151,152).

Goresen Xanim Aishe anadan niye qorxurmush? :blink:

Vahabilerin Allahi menem,Bunu onlarin alimi tesdiq edir.

"İbtalut-Tə`vilat li Əxbaris-Sifat" adlanır. Kitabın muəllifi Abu Ya`lə b. Muhamməd b. Huseyn b. Muhamməd b. Əl-Fərradır. Bu kitabin 143-cü səhifəsində olan bir hədisi nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm.

Qatadə Ikrimədən, Ikrimə İbn Abbasdan rəvayət edir: Rasulallah buyurdu:
"Rəbbimi üzü tüksüz, sallanmış qıvrım saçları olan bir cavan oğlan surətində yaşıl bağda gördüm"
.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mənə maraqlıdır ki, ümmul muminin Aişə xanımın səhvlərini göstərməklə nəyə nail olmaq olar?

«Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Mənə maraqlıdır ki, ümmul muminin Aişə xanımın səhvlərini göstərməklə nəyə nail olmaq olar?

Ona təqlid edənləri səhvdən saxlamaq olar. Bildiyiniz kimi Aişədən 1100-ə yaxın hədis nəql olunub və bu hədislərin əksəriyyəti biyabırçı hədislərdir.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

«Səhih-Buxari» kitabında ibni Abbasdan belə nəql edilib: Ömərdən soruşdum: «Peyğəmbərə (s) qarşı əlbir olan iki qadın kimlər idi?» Ömər dedi: «Həfsə və Aişə idi». Allaha and olsun ki, qadınlar haqqında ayə nazil olub onlara hüquq təyin edilənə qədər –cahiliyyət dövründə – biz onlara heç bir hüquq vermirdik (Bu hüquqdan sonra onlar daha da cəsarətli oldular) («Səhih Buxari», c 6, səh 195).

«Durrul-mənsur» təfsirində bu hədis daha geniş nəql olunub. Həmin hədisdə Ömər deyir: «Bu hadisədən sonra Peyğəmbərin (s) bütün arvadlarından kənarlaşdığını gördüm». O «Məşrəbihi Ummu İbrahim» adlı bir məkanda məskunlaşmışdı. Hüzuruna gedib dedim: «Ey Allahın Rəsulu! Zövcələrini boşamısanmı?» Buyurdu: «Xeyr». Dedim: «Allah kərimdir. Biz Qureyş camaatı öz qadınlarımıza hökmranlıq edirdik. Amma Mədinəyə gəldikdən sonra bəzi Mədinə qadınlarının öz ərlərinə hökmran olduğunu gördüm. Bizim zövcələrimiz də (hökmranlıq etməyi), belə qadınlardan öyrəndilər. Bir gün arvadım mənimlə mübahisə etdikdə onun bu əməlini çox pis qarşıladım. Arvadım mənə dedi: «Nə üçün təəccüb edirsən? Allaha and olsun ki, Peyğəmbərin (s) zövcələri də onunla bu cür davranırlar, hətta bəzən Peyğəmbərdən (s) küsürlər də. Mən öz qızım Həfsəyə belə işlərdən çəkinməyi tövsiyə edərək dedim: Qonşun (Aişə nəzərdə tutulur) bu cür işlər etsə də, sən belə işlərdən çəkin. Çünki onunla sənin şəraitin fərqlidir» («Durrul-mənsur», c.6, səh.243).

Aç qəlbinin gözünü ki, can görəsən,

Görülməyən şeyləri, yektən görəsən!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 1 month later...
salamun aleykum atella qardasim men ara qarisdirmiram doqru deyirem doqru soz de size serf etmir! siz demirsizkiii hz aishe telha ve zubeyri r.a. cemel muharibesine hazirlayib hz ali r.a. qarsi cixdiii ozunuzde ona ser attiniz ki o fahisedir eger aishe r.a. fahise idise resullallah zinakardida elemiiiiiiiiiiiiii? yaziqlar olsun size qardasim

Kim iddia edir ki Aishe neuzubillah zinakardir?

salam qardasim aise anamizin zinakar olmasini bizim ceferi qardaslarimiz iddia edir

imzam9fk8dn3lf7ip7rryj8.gif

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

salam qardasim aise anamizin zinakar olmasini bizim ceferi qardaslarimiz iddia edir

Allahdan qorxun və böhtan atmayın (bilirəm çətində amma bir təhər də). Cəfəri əqidəsinə görə Həzrət Aişəyə zinakar nisbəti verən kafirdir.

«Әlinin, Fatimənin, Həsən və Hüseynin tərifindən söz düşəndə bəzi nakəslər başqa şeylər danışmağa cəhd göstərirlər. Onlar bu tərifi deyənlərə «rafizi», yəni dindən çıxmış deyirlər. Allaha pənah .rıram bu insanlardan! Onlar bilmirlər ki, mənim Allahım Әhli-beytə salavat göndərir. Lənət olsun, min lənət olsun belə nadanlığa...!». İmam Şafi

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 1 month later...
salam qardasim aise anamizin zinakar olmasini bizim ceferi qardaslarimiz iddia edir

2 uzlu fitnekarlar wer atmaqdan bawqa elinizden hecne gelmir onsuz!!!

Size Ayib olsunki oz Anan Haqqinda pis fikre du$musen Aise butun muminlerin anasi hesab olunur!!!

imzam9fk8dn3lf7ip7rryj8.gif

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

salam qardasim aise anamizin zinakar olmasini bizim ceferi qardaslarimiz iddia edir

2 uzlu fitnekarlar wer atmaqdan bawqa elinizden hecne gelmir onsuz!!!

Size Ayib olsunki oz Anan Haqqinda pis fikre du$musen Aise butun muminlerin anasi hesab olunur!!!

Siz məgər öz iddianızı sübut etdiz ki, indi də ona ayıb edirsiz?

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Hech olmasa bu mugaddas Ramadan ajynda gorhun Allahdan.Dunjasyny dejishmishlere gijbat etmejin.MEN chohlaryny gormushem ki,AISHAJA® FATIMAJA ® iftiralar jahdyryr,hal bu ki,oz evinde gadyn hejlaglary hatta hidzhabdan da habarsizdirler.

Пророк Мухаммад (да благословит его Всевышний и приветствует) говорил:

1. “Не ругайте, не оскорбляйте умерших, они уже пришли к тому, чего заслужили.(Хадис от ‘Аиши; св. х. Ахмада, аль-Бухари, ан-Насаи. См., например: Ас-Суюты Дж. Аль-джами‘ ас-сагыр [Малый сборник]. Бейрут: аль-Кутуб аль-‘ильмийя, 1990, с. 579, хадис № 9782, “сахих”; аль-‘Аскаляни А. Фатх аль-бари би шарх сахих аль-бухари [Открытие Создателем (для человека в понимании нового) через комментарии к своду хадисов аль-Бухари]: В 18 т. Бейрут: аль-Кутуб аль-‘ильмия, 2000, т. 4, с. 330, хадис № 1393; аш-Шавкяни М. Нейль аль-автар [Достижение целей]: В 8 т. Бейрут: аль-Кутуб аль-‘ильмийя, 1995, т. 4, с. 117, хадис № 1514; аль-Бенна А. (известный как ас-Са‘ати). Аль-фатх ар-раббани ли тартиб муснад аль-имам ахмад ибн ханбаль аш-шайбани [Господне открытие (помощь) для упорядочения свода хадисов Ахмада ибн Ханбаля аш-Шайбани]: В 12 т., 24 ч. Бейрут: Ихья ат-турас аль-‘араби, [б. г.], т. 4, ч. 8, с. 48, хадис № 243

2. “Не ругайте, не оскорбляйте умерших, тем самым нанося боль живым [потомкам, родственникам покойного, друзьям]”.Хадис от аль-Мугийра; св. х. Ахмада и ат-Тирмизи. См., например: Ас-Суюты Дж. Аль-джами‘ ас-сагыр. С. 580, хадис № 9783, “хасан”; аль-Бенна А. (известный как ас-Са‘ати). Аль-фатх ар-раббани ли тартиб муснад аль-имам ахмад ибн ханбаль аш-шайбани. Т. 4, ч. 8, с. 49, хадис № 244.

3. “Не вспоминайте о ваших покойных, кроме как благом”.Хадис от ‘Аиши; св. х. ан-Насаи. См., например: Ас-Суюты Дж. Аль-джами‘ ас-сагыр. С. 579, хадис № 9765, “хасан”.

4. “Упоминайте лишь положительные качества, характеристики ваших покойных, и воздержитесь от упоминания их недостатков, пороков”.Хадис от Ибн ‘Умара; св. х. Абу Дауда, ат-Тирмизи, аль-Хакима и аль-Байхакы. См., например: Ас-Суюты Дж. Аль-джами‘ ас-сагыр. С. 61, хадис № 905, “сахих”.

Изменено пользователем SAID MAKLAUD

Имам аш-Шафи‘и говорил:

“Не бывает печаль постоянна, а также и радость,

Не будет постоянной для тебя беда, как и изобилие.

Если твое сердце умеет довольствоваться малым,

То ты и самый богатый человек на земле – равны!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...
salamun aleykum atella qardasim men ara qarisdirmiram doqru deyirem doqru soz de size serf etmir! siz demirsizkiii hz aishe telha ve zubeyri r.a. cemel muharibesine hazirlayib hz ali r.a. qarsi cixdiii ozunuzde ona ser attiniz ki o fahisedir eger aishe r.a. fahise idise resullallah zinakardida elemiiiiiiiiiiiiii? yaziqlar olsun size qardasim

Kim iddia edir ki Aishe neuzubillah zinakardir?

salam qardasim aise anamizin zinakar olmasini bizim ceferi qardaslarimiz iddia edir

Bu sozlerine gore seni Qiyamet gunu dilinden asacaqlar, ve hech bir Ceferi mezhebinden olanlar sene halalliq vermayacak!!!

?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Aishe 6 il Peyqember (a.s.) zovcesi olub. 9, bezi revayetlere gore 10 dene qadinlar ichinde mushterek qadini olub. ne ovladi olub nede ki, xususi fezileti. Ondan 1000-den artiq hedis getirirsiniz, amma diger qadinlari demek olar ki, gormemezliye vurursunuz. Fatimeyi-Zehra revayetlere gore teqriben 18-28 (shiye ve sunnu revayetlerine gore) il omur surub. ondan hech 28 hedis revayet etmirsiniz. Xedice (s.a.) 28 il Peyqemberle birlikde heyat surub ve mushterek qadini olmayib ve ondan ovladlari olub, ondan ne hedis var, nede ki, ummul-muminin deye onu xatirlayan var. Niye?

O qovmun ki, bashinda qadin dura onlar zelalete uqrayar.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qirun bir birinizi.savabi var.melekler size rehmet oxuyur.yazdiginiz her soze, hetta her herfe gore cennetdeki baglarininzda bir xurma agaci ekilir.kim xurmani sevir söysün o birisini, küfr elesin.halaldi.esl mominsiniz eee !!!

devet ehli bele olar.

mene cox maraqlidi "goresen kim haqlidi ? hansi firqe, eqide duzdu"

 1) shiye

 2)sunni - henefi, sufi, nurcular 

 3)ehli sunne val-cema'a (exilerimiz)

men kimi sevim ? kime lenet oxuyum ? kimin yoluyla gedim ? belke xristianliq, yehudilik ? SATANIZM ?

amma satanislerin yeri var.agir roklara qulaq asillar.bir eqide sahibidirler.bele baxanda siz de bu forumda sheytanin dediklerini edirsiz.fitne salirsiz.demeli hardasa SATANISTSINIZ.gorduz  burda bi dene duz deyen varsa o da menem, cunki biterefem,size kenardan baxiram.ALLAH sizi bir yola-dogru yola yoneltsin.!!! AMIN !!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 weeks later...

mene cox maraqlidi "goresen kim haqlidi ? gorduz burda bi dene duz deyen varsa o da menem

Madam ki, sen haqq ehlisen ve satanizme reqbetin var neden narahatsan? Senin de xurma aqaclarinin sayi artdi bizii satanist deye ittiham etdikden sonra.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qirun bir birinizi.savabi var.melekler size rehmet oxuyur.yazdiginiz her soze, hetta her herfe gore cennetdeki baglarininzda bir xurma agaci ekilir.kim xurmani sevir söysün o birisini, küfr elesin.halaldi.esl mominsiniz eee !!!

devet ehli bele olar.

mene cox maraqlidi "goresen kim haqlidi ? hansi firqe, eqide duzdu"

 1) shiye

 2)sunni - henefi, sufi, nurcular 

 3)ehli sunne val-cema'a (exilerimiz)

men kimi sevim ? kime lenet oxuyum ? kimin yoluyla gedim ? belke xristianliq, yehudilik ? SATANIZM ?

amma satanislerin yeri var.agir roklara qulaq asillar.bir eqide sahibidirler.bele baxanda siz de bu forumda sheytanin dediklerini edirsiz.fitne salirsiz.demeli hardasa SATANISTSINIZ.gorduz  burda bi dene duz deyen varsa o da menem, cunki biterefem,size kenardan baxiram.ALLAH sizi bir yola-dogru yola yoneltsin.!!! AMIN !!!

Ay bashibatmish!!!  Biz muselmaniq en esasi. Qoy seniim menim paxilligimi cheken o dediyin stanist, nesrani ve kesraniler narahat olsunlar? sen niye narahat olursan? belke sen de onlardansan amma bunu burada demaya shucaetin chatmir?

GET IBADETINI ELA ALLAHA ELA!!!

?lh?mdulillahi r?bbil al?min v? s?ll?llahu ?la seyyidina M?h?mm?din v? alihit-tayyibinatinat-tahirin v? ?la ?shabihil ?xyaril munt?c?bin v? l?`n?tullahi ?la ?`daihim ?cm?in.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

 1) shiye

 2)sunni - henefi, sufi, nurcular 

 3)ehli sunne val-cema'a (exilerimiz)

Gör nə günə qaldıq ki, Səhabələrdən dərs alan 4 tabiinin davamçıları sünni oldu, amma hansısa məhəllə imamlarının dünən 4 hədis öyrənən cahilləri oldu Ahli Sunna val Cemaa.. Deyirəm söz azadlığı olar, day bu qədər alçaqlıq da yox daaa...

Gücsüz ədalət aciz, ədalətsiz güc zalımdır..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

1) shiye

2)sunni - henefi, sufi, nurcular

3)ehli sunne val-cema'a (exilerimiz)

Gör nə günə qaldıq ki, Səhabələrdən dərs alan 4 tabiinin davamçıları sünni oldu, amma hansısa məhəllə imamlarının dünən 4 hədis öyrənən cahilləri oldu Ahli Sunna val Cemaa.. Deyirəm söz azadlığı olar, day bu qədər alçaqlıq da yox :D a...

Sen niye onlari sevmirsen? nasil olsa kokunuz, menbeleriniz birdir. Sen bunlara Risaleyi-Nur ver oxusunlar onda lap feyze yetishecekler.

O biri movzuda eyvzli artiq bash kesmekle hedeleyir. Yeqin Aishenin toretdiyi Cemel doyushunden muselman muselmanin nece bash kesmekliyini oyrenib.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 4 months later...

As Salamu Aleykum

Resulullah (s.a.v) zovcesi hz.Aishe haqda qisaca

Əbu Bəkr əs Sıddık (r.a)-nun qızı Aişə (r.a), doğruluq və təkva evində dünyaya gəlmiş və iman dolu bir evdə yetişmişdir. Anası, bacısı Əsma və qardaşı səhabələrdəndir. Atası isə bu ümmətin sıddıkıdır. Elm yuvasında yetişmişdir. Atası, Qureyşin ən ağıllılarından və soyları ən yaxşı bilinənlərindəndir. Allah ona parlaq bir zəka və kəskin bir hafizə bağışlamışdır.

İbni Kəsir rahimahullah belə deyir: «Daha əvvəlki ümmətlərdə hafizə və elm, düzgün danışma və ağıl baxımından Aişə (r.a)-nın bir bənzəri daha gəlməmişdir. Elm və hikmətdə özündən başqa qadınları geridə buraxmışdır. Ona, fikhdə anlayış və şeerdə hafizə gücü vermişdir. O, şəriət elmlərini içində toplayan bir qab kimi idi»

Zəhəbi rahimahullah isə belə deyir: «Ümmət qadınlarının qətiyyətlə ən ağıllısı (ən çox fikh bilən və anlayışa sahib olan) idi. Muhammad (s.ə.s)-in ümməti içində, hətta bütün qadınlar içində ondan daha ağıllı bir qadın bilmirəm»

Fəziləti və gözəl xasiyyətilə digər qadınlardan üstün olmuşdur. Peyğəmbər (s.ə.s) belə deyir: «Aişənin (digər) qadınlara üstünlüyü, səridin (Ət və çörək parçalarından düzəldilən və ərəblərdə digər yeməklərdən üstün olan bir yemək növü) digər yeməklərdən üstünlüyü kimidir» Bu hədisi, Buxari və Muslim rəvayət edir.

Peyğəmbər (s.ə.s) onu çox sevmişdir və o ancaq təmiz/yaxşı olanı sevərdi. Amr ibnul As (r.a) Peyğəmbər (s.ə.s)-dən soruşur «İnsanların hansı sənə ən sevimlidir, ey Allahın Rəsulu?» Rəsulallah (s.ə.s) «Aişə» deyir. «Bəs kişilərdən?» deyə soruşunca «Onun atası» deyə cavab verdi.» Bu hədisi, Buxari rəvayət edir.

Rəsulallah (s.ə.s), Aişə (r.a)-dan başqa bakirə birisi ilə evlənməmişdi və onun yatağından başqa bir yoldaşının yatağında ikən ona vəhy gəlməmişdir.

Aişə (r.a) iffətli və Rəbbinə çox ibadət edən bir qadın idi. Kişilər görməsin deyə evindən ancaq gecələr çıxardı. Özü «Bayıra ancaq gecələr çıxardıq» deyir. Bunu Allah Təalanın bu əmrini yerinə yetirmək üçün edərdi : «Evlərinizdə qərar tutun. İlkin Cahiliyyat dövründəki kimi açıq-saçıq olmayın» (əl Əhzab surəsi, 33) Kurtubi rahimahullah belə deyir: «Şəriət, qadınların evlərində oturması və zərurət olmadıqca evdən çıxmaqdan çəkinməsi lazım olmasına aid dəlillərlə doludur. Əgər evdən çıxmağa ehtiyac hiss edərsə, tam bir örtü içində olmalıdır»

Allah sevdiyi qulu imtahan edər və imtahanı imanı ölçüsündə olar. Aişə (r.a), hələ oniki yaşında ikən iftiraya düçar oldu. Deyir ki : «Elə ağladım ki, bir an belə yata bilmədim və gözyaşlarımın ardı-arxası kəsilmədi. Hətta anam-atam ürəyimin parçalandığını sandılar» Başına gələn müsibət çox şiddətli idi. Belə deyir: «Elə ki, gözyaşlarım çəkildi və bir damla belə hissetmirdim»

İbni Kəsir rahimahullah belə deyir: «Allah ona acıdı və günahsız olduğunu hər zaman oxunacaq on ayətdə bildirdi» Beləcə hələ gəncliyinin baharında şanı ucaldı. Allah onun təmiz qadınlardan olduğuna şahidlik etdi, ona bağışlanma və dəyərli bir rizq vəd etdi. Peyğəmbər (s.ə.s)-ə baxmaq üçün yuxusuz qaldı, öz evində və qucağında vəfat edincəyə qədər xəstəliyində Ona qulluq etdi.

Qəlbi səlim Sevda bin Zəma... Peyğəmbər (s.ə.s)-in Xədicədən sonra ilk evləndiyi yoldaşı. Təxminən üç ilə qədər Peyğəmbər (s.ə.s)-in tək yoldaşı olaraq qaldı. Uca və müqayisəsiz bir qadın idi. Təmiz bir insan idi. Rəsulallah (s.ə.s)-in sevgisini gözləyərək və Allahın razılığını istəyərək, öz sırasını Aişə (r.a)-ya bağışladı.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

As Salamu Aleykum

Resulullah (s.a.v) zovcesi hz.Aishe haqda qisaca

Əbu Bəkr əs Sıddık (r.a)-nun qızı Aişə (r.a), doğruluq və təkva evində dünyaya gəlmiş və iman dolu bir evdə yetişmişdir. Anası, bacısı Əsma və qardaşı səhabələrdəndir. Atası isə bu ümmətin sıddıkıdır. Elm yuvasında yetişmişdir. Atası, Qureyşin ən ağıllılarından və soyları ən yaxşı bilinənlərindəndir. Allah ona parlaq bir zəka və kəskin bir hafizə bağışlamışdır.

İbni Kəsir rahimahullah belə deyir: «Daha əvvəlki ümmətlərdə hafizə və elm, düzgün danışma və ağıl baxımından Aişə (r.a)-nın bir bənzəri daha gəlməmişdir. Elm və hikmətdə özündən başqa qadınları geridə buraxmışdır. Ona, fikhdə anlayış və şeerdə hafizə gücü vermişdir. O, şəriət elmlərini içində toplayan bir qab kimi idi»

Zəhəbi rahimahullah isə belə deyir: «Ümmət qadınlarının qətiyyətlə ən ağıllısı (ən çox fikh bilən və anlayışa sahib olan) idi. Muhammad (s.ə.s)-in ümməti içində, hətta bütün qadınlar içində ondan daha ağıllı bir qadın bilmirəm»

Fəziləti və gözəl xasiyyətilə digər qadınlardan üstün olmuşdur. Peyğəmbər (s.ə.s) belə deyir: «Aişənin (digər) qadınlara üstünlüyü, səridin (Ət və çörək parçalarından düzəldilən və ərəblərdə digər yeməklərdən üstün olan bir yemək növü) digər yeməklərdən üstünlüyü kimidir» Bu hədisi, Buxari və Muslim rəvayət edir.

Peyğəmbər (s.ə.s) onu çox sevmişdir və o ancaq təmiz/yaxşı olanı sevərdi. Amr ibnul As (r.a) Peyğəmbər (s.ə.s)-dən soruşur «İnsanların hansı sənə ən sevimlidir, ey Allahın Rəsulu?» Rəsulallah (s.ə.s) «Aişə» deyir. «Bəs kişilərdən?» deyə soruşunca «Onun atası» deyə cavab verdi.» Bu hədisi, Buxari rəvayət edir.

Rəsulallah (s.ə.s), Aişə (r.a)-dan başqa bakirə birisi ilə evlənməmişdi və onun yatağından başqa bir yoldaşının yatağında ikən ona vəhy gəlməmişdir.

Aişə (r.a) iffətli və Rəbbinə çox ibadət edən bir qadın idi. Kişilər görməsin deyə evindən ancaq gecələr çıxardı. Özü «Bayıra ancaq gecələr çıxardıq» deyir. Bunu Allah Təalanın bu əmrini yerinə yetirmək üçün edərdi : «Evlərinizdə qərar tutun. İlkin Cahiliyyat dövründəki kimi açıq-saçıq olmayın» (əl Əhzab surəsi, 33) Kurtubi rahimahullah belə deyir: «Şəriət, qadınların evlərində oturması və zərurət olmadıqca evdən çıxmaqdan çəkinməsi lazım olmasına aid dəlillərlə doludur. Əgər evdən çıxmağa ehtiyac hiss edərsə, tam bir örtü içində olmalıdır»

Allah sevdiyi qulu imtahan edər və imtahanı imanı ölçüsündə olar. Aişə (r.a), hələ oniki yaşında ikən iftiraya düçar oldu. Deyir ki : «Elə ağladım ki, bir an belə yata bilmədim və gözyaşlarımın ardı-arxası kəsilmədi. Hətta anam-atam ürəyimin parçalandığını sandılar» Başına gələn müsibət çox şiddətli idi. Belə deyir: «Elə ki, gözyaşlarım çəkildi və bir damla belə hissetmirdim»

İbni Kəsir rahimahullah belə deyir: «Allah ona acıdı və günahsız olduğunu hər zaman oxunacaq on ayətdə bildirdi» Beləcə hələ gəncliyinin baharında şanı ucaldı. Allah onun təmiz qadınlardan olduğuna şahidlik etdi, ona bağışlanma və dəyərli bir rizq vəd etdi. Peyğəmbər (s.ə.s)-ə baxmaq üçün yuxusuz qaldı, öz evində və qucağında vəfat edincəyə qədər xəstəliyində Ona qulluq etdi.

Qəlbi səlim Sevda bin Zəma... Peyğəmbər (s.ə.s)-in Xədicədən sonra ilk evləndiyi yoldaşı. Təxminən üç ilə qədər Peyğəmbər (s.ə.s)-in tək yoldaşı olaraq qaldı. Uca və müqayisəsiz bir qadın idi. Təmiz bir insan idi. Rəsulallah (s.ə.s)-in sevgisini gözləyərək və Allahın razılığını istəyərək, öz sırasını Aişə (r.a)-ya bağışladı.

Əlbətdə, fitnə törədən qadın peyğəmbərin ən sevimlisi olub. Burda bir əmma var... Bu xəbərlərin hamısını elə Aişə özü verir. Peyğəmbər isə heç vaxt onu ən gözəl, ən ağıllı, ən nə bilim nə saymayıb.

Ничтожен ты или велик - причина тому... твой язык... /Носир Хисроу/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ассаламу Алаикум

В «Муснад» ибн Ханбала и прочих упоминается, что Аиша называла Османа «Натал», которого надо убить и «муртакиб куфр». Если вы считаете Аишу праведной, вы принимаете то, что она говорила об Османе? Если она говорила неправду, тогда почему вы называете ее праведной?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Aişəni hцrmətdən salan Əhli-Sьnnənin ən mцtəbər kitablarıdır. Bəzqiləri həqiqət bəziləridə ola bilsin yalandır. Məsələn onun Peyğəmbərə qarşı bir зox hallarda hцrmətsizlik etdiyi, Onun əmrindən зıxdığı və zцvcə haqqını yerinə yetirmədiyi elm əhlinə məlum məsələlərdəndir.

2521 ـ حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، عَنْ حُمَيْدٍ، عَنْ أَنَسٍ ـ رضى الله عنه ـ أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم كَانَ عِنْدَ بَعْضِ نِسَائِهِ، فَأَرْسَلَتْ إِحْدَى أُمَّهَاتِ الْمُؤْمِنِينَ مَعَ خَادِمٍ بِقَصْعَةٍ فِيهَا طَعَامٌ فَضَرَبَتْ بِيَدِهَا، فَكَسَرَتِ الْقَصْعَةَ، فَضَمَّهَا، وَجَعَلَ فِيهَا الطَّعَامَ وَقَالَ ‏"‏ كُلُوا ‏"‏‏.‏ وَحَبَسَ الرَّسُولَ وَالْقَصْعَةَ حَتَّى فَرَغُوا، فَدَفَعَ الْقَصْعَةَ الصَّحِيحَةَ وَحَبَسَ الْمَكْسُورَةَ

Menbe: http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp...&CID=93#s35

Esas yerini tercume edirem

”…Peygamber arvadlarindan birinin yaninda olarken bashqa bir arvadi xadimle ona qabda yemek gonderdi. (yaninda) oldugu xanim eli ile qabi vurub sindirdi….”

Lakin hemin qabi sindiran xanimin kim oldugunu biz Tirmizinin hedisinden bile bilerik.

1410 - حَدَّثَنَا مَحْمُودُ بْنُ غَيْلاَنَ، حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الْحَفَرِيُّ، عَنْ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، عَنْ حُمَيْدٍ، عَنْ أَنَسٍ، قَالَ أَهْدَتْ بَعْضُ أَزْوَاجِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم إِلَى النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم طَعَامًا فِي قَصْعَةٍ فَضَرَبَتْ عَائِشَةُ الْقَصْعَةَ بِيَدِهَا فَأَلْقَتْ مَا فِيهَا فَقَالَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم ‏"‏ طَعَامٌ بِطَعَامٍ وَإِنَاءٌ بِإِنَاءٍ ‏"‏ ‏.‏ قَالَ أَبُو عِيسَى هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ



Menbe: http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp...&CID=56#s20

Enes (r.a.)’den rivвyete gцre, şцyle demiştir: ”Peygamber (s.a.v.)’in hanımlarından biri O’na bir tabak yemek gцndermişlerdi de Вişe eliyle yemeği dцkmьştь.” Bunun ьzerine Rasыlullah (s.a.v.): ”Yemek yemekle, kap kapla tazmin edilir” buyurdular

Tirmizо: Bu hadis hasen sahihtir.

Изменено пользователем nardarani
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гость
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Загрузка...
×
×
  • Создать...